JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160926/313115-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 313115 - 2016
              z dnia 2016-09-26 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żelechów: Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żelechów  etap I<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miejski w Żelechowie, krajowy numer identyfikacyjny
              53057700000, ul.
              ul. Piłsudskiego 
              47,
              08430  
              Żelechów, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              25 754 11 44, e-mail
              zelechow@interia.pl, faks
              25 754 11 44.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zelechow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zelechow.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zelechow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żelechów  etap I<br /><b>Numer referencyjny: </b>WP.ZPI.271.16.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego według podziału na 2 części.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71410000-5<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum 1 usługę urbanistyczną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę urbanistyczną podobną zamawiający uzna: sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy:
a) zmiana spowodowana jest okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak
i od Wykonawcy,
b) nastąpi nadzwyczajna zmiana stosunków lub siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy w terminie;
c) wystąpi zmiana przepisów, które mają wpływ na wykonanie umowy.
2) zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy, gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, powodujące rozszerzenie zakresu opracowań niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia i nastąpi konieczność zwiększenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 04/10/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żelechów (etap I)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmian miejscowych  planów zagospodarowania przestrzennego:
	Miasta Żelechów uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie nr XIX/131/05 z dnia 15 lutego 2005r. (ogł. Dz. Urzędowy Województwa Mazowieckiego Nr 66, poz.1725 z dnia 29 marca 2005r.);
	Miasta Żelechów uchwalonego Uchwałą Nr X/64/2015 Rady Miejskiej w Żelechowie z dnia 17 września 2015r. (ogł. Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z dnia 13.11.2015r. poz. 9051).
	Miasta Żelechów  Rynek z przyległymi ulicami uchwalonym Uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie nr XXXI/250/13 z dnia 18 marca 2013r. (ogł. Dz. Urzędowy Województwa Mazowieckiego z 2013r. poz. 5912 z dnia 27.05.2013r.)  
które stanowią realizację uchwały Nr XX/133/2016 Rady Miejskiej w Żelechowie z dnia 16 czerwca 2016r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żelechów.

Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określony uchwałą intencyjną Nr XX/133/2016 obejmuje opracowanie mpzp  dla obszaru fragmentu miasta Żelechów w kierunku południowym od ulicy Długiej. Obszar objęty zmianą  wynosi  ok. 800 ha.

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami ( co do zakresu  i formy  oraz procedury wykonania), z uwzględnieniem wymogów określonych w  ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778) oraz przepisów wykonawczych w tym rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z  dnia 26 sierpnia 2003 r. w  sprawie zakresu  projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny  oddziaływania na środowisko, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z  2016 r. poz.353).

Plan opracować stosownie do art. 16  w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  na kopiach map zasadniczych albo w przypadku ich braku na mapach katastralnych,  gromadzonych w państwowym  zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
Wymagana skala części graficznej planu: zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający pozyskał w kwietniu 2016 roku mapy ewidencyjne gruntów i budynków w wersji elektronicznej w postaci wektorowej w rozszerzeniu .dxf w skali 1:1000 dla obszaru miasta i gminy Żelechów. Ponadto w lipcu 2017 roku Zamawiający pozyskał dane zgromadzone w rejestrze publicznym dot. map ewidencyjnych w skali 1:2000 w wersji elektronicznej w postaci wektorowej w rozszerzeniu .dxf dla obszaru gminy Żelechów oraz map ewidencyjnych w skali 1:1000 w wersji elektronicznej dla miasta Żelechów.

Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane niżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.      
W ramach sporządzenia przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni ewentualne zmiany przepisów prawa i dostosuje do nich opracowania, będące przedmiotem umowy, w ramach zawartej umowy i ceny ofertowej.

	Konieczność zmiany planu wynika z potrzeby uwzględnienia wniosków o zmianę planu, aktualizacji rozwiązań przestrzennych i przeznaczenia terenów dostosowując je do obecnych potrzeb.
 	Zapisy obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, nie obejmują wszystkich obligatoryjnych ustaleń występujących na obszarze objętym planem zgodnie z obowiązującą ustawą, dlatego też podejmowane są działania zmierzające do aktualizacji planów zgodnie z obowiązującą ustawą oraz zgodnie ze zmianami przeznaczenia i zagospodarowania terenów wyznaczonych w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żelechów.

Do projektu planu należy wykonać:
1/opracowanie ekofizjograficzne dla terenu objętego zmianą planu.
2/Opracowanie projektu  planu.
3/Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2016 r. poz. 353) oraz podsumowania i uzasadnienia w ramach przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o których mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 w/w ustawy.
4/prognozę skutków finansowych uchwalenia planu.

Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały planistyczne oraz materiały projektu planu na poszczególnych etapach opracowania, w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania planu.

Wykonawca jest zobowiązany do:
- przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania zmiany planu,
-przygotowania ogłoszenia do prasy miejscowej oraz obwieszczenia o podjęciu uchwały  o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania  przestrzennego, określając   formę , miejsce i termin  składania wniosków,
-przygotowania zawiadomienia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu zagospodarowania przestrzennego  dla instytucji i organów  właściwych do uzgadniania i opiniowania  projektu planu wraz z wykazem instytucji i organów i ich danymi adresowymi,
-dokonania oceny istniejącego stanu zagospodarowania, charakteru istniejącej zabudowy;
-rozpatrzenia   wniosków  i uwag o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku I jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U z 2016 r. poz.353),
-sporządzenia  projektu  w/w miejscowego planu  wraz z prognozą  oddziaływania na środowisko uwzględniając ustalenia zawarte w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów,
-sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia przedmiotowego planu z uwzględnieniem art. 36 uopizp,
-uzyskania od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej opinii o projekcie miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego oraz uzyskania od wójtów, burmistrzów gmin i prezydenta miasta, graniczących z obszarem objętym planem, w zakresie rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym,
-przygotowania wystąpień o opinie i uzgodnienia dot. projektu  planu do właściwych  instytucji i organów, przygotowanie wykazu instytucji i organów wraz z  ich danymi adresowymi),
-na etapie opiniowania i uzgadniania projektu planu wykonawca  przekaże projekt dokumentu w ilości i formie niezbędnej do sprawnego przeprowadzenia procedury uzyskania opinii i uzgodnień wynikających z przepisów prawa;
-opracowanie wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,   w przypadku gdy teren objęty zmianą planu takiej zgody nie posiada.
-wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień,
-przygotowania  ogłoszenia i obwieszczenia  o wyłożeniu projektu  do publicznego  wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz zorganizowania w tym czasie dyskusji publicznej nad przyjętymi  w projekcie planu rozwiązaniami z jednoczesnym określeniem  terminu, w którym osoby prawe i fizyczne  oraz  jednostki  organizacyjne   będą  mogły  wnieść  uwagi do projektu planu. Ustalenie  w/w  terminów  po dokonaniu uzgodnień  z Zamawiającym. Na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu wykonawca  przekaże projekt dokumentu w formie kolorowych wydruków+ 1 egz. w wersji elektronicznej,
-uczestniczenia, przeprowadzenia i pełnej obsługi wyłożenia projektu do publicznego wglądu. Obsługa  wyłożenia  powinna  zapewnić  sprawne  przeprowadzenie tego  etapu  procedury,
-przygotowanie projektu rozpatrzenia uwag po zakończeniu okresu wyłożenia planu,  
-wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag a następnie w niezbędnym zakresie ponowienia uzgodnień,
-przygotowania kompletu projektu materiałów planistycznych w ilości 16 kpl. (w wersji papierowej dopuszcza się odpowiednie zmniejszenie rysunku planu do skali zapewniającej  czytelność) celem przekazania Radnym Rady Miejskiej na posiedzenie Komisji opiniujących projekt planu,
-przedstawienia Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag i uzasadnieniem.
-Przygotowania kompletu materiałów dot. uchwalenia projektu planu wraz z uzasadnieniem dla  Burmistrza  w celu   przedstawienia   Radzie Miejskiej .
-udział  w posiedzeniach  Komisji  i Sesjach  Rady Miejskiej oraz innych  spotkaniach, których  konieczność wyniknie w trakcie  procedury. Wykonawca jest zobowiązany do wyjaśnienia rozwiązań dotyczących projektu i zawartych w nim opracowań,
-przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem,
-wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej miejscowy plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody (ewentualnie powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie),
-w przypadku ponowienia procedury  ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności, udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia mpzp do zgodności z przepisami; ;
- sporządzenia wykazu dotyczącego łącznej powierzchni przeznaczenia terenów w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (ha i %) w rozbiciu na: - powierzchnię miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  ogółem, - powierzchnię: zabudowy ogółem, zabudowy wielorodzinnej, zabudowy usługowej ogółem, usług publicznych, terenów użytkowanych rolniczo ogółem, zabudowy zagrodowej, zabudowy techniczno-produkcyjnej, zieleni i wód, komunikacji, infrastruktury technicznej, łączną powierzchnię terenów, dla których zmieniono przeznaczenie gruntów rolniczych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne.
-wszystkie uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji , należy dokonywać na piśmie w formie notatki  służbowej.
Nie należy wyceniać kosztów związanych z publikacją ogłoszeń i prowadzoną korespondencją wynikającą z procedury planistycznej.  	
	Opracowanie należy sporządzić w oparciu o ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów.
Stopień zgodności przewidywanych rozwiązań planu z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie Nr LI/367/14 z dnia 30 września 2014r.
	Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wskazanych obszarów będzie musiało być poprzedzone sporządzeniem w części zmiany obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie Nr LI/367/14 z dnia 30 września 2014r. W dniu 9 lipca 2015r. Rada Miejska w Żelechowie podjęła  uchwałę Nr VIII/62/2015 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany obowiązującego studium.
Obecnie trwa procedura planistyczna zmiany studium. Należy przyjąć, iż obszerny zakres regulacji studium z uwagi na dość ogólną konstrukcję swoich ustaleń pozwala na  zachowanie uniwersalnej zgodności  w stosunku do projektowanych rozwiązań w planie miejscowym  podstawowe przeznaczenie terenu proponowane w projekcie planu miejscowego będzie zgodne z polityką przestrzenną określoną w studium. Ponadto rozwiązania zaproponowane w projekcie planu nie będą naruszały ustaleń studium w zakresie: racjonalnego gospodarowania przestrzenią, ochrony środowiska przyrodniczego,ochrony środowiska kulturowego, rozbudowy i modernizacji systemu transportowo - komunikacyjnego, rozwoju systemów infrastruktury technicznej i komunalnej, itp.
Po uchwaleniu - studium dopuszczać będzie realizację planowanych zamierzeń inwestycyjnych, dlatego też ustalenia  planu miejscowego nie będą naruszać ustaleń studium.	
Dokumentacja zostanie przekazana przez Wykonawcę w następujących ilościach:
	kompletną uchwałę w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną w formie papierowej w 6 egzemplarzach ; wydruki części graficznej kolorowe  oraz wersję  elektroniczną na płycie CD  5 egz.
	opracowanie ekofizjograficzne ( po 3 egz. wydruku w kolorze i 3 egz. w wersji elektronicznej);
	rysunek planu  w kolorze w formie książkowej (1 egz.) zalaminowany, podzielony na sekcje w formacie A3 z zachowaniem skali rysunku planu ;
	prognoza oddziaływania na środowisko  (po 3 egz. wydruku w kolorze i 3 egz. w wersji elektronicznej);
	prognoza skutków finansowych( po 3 egz. wydruku w kolorze i 3 egz. w wersji elektronicznej);
	1  egzemplarz kolorowej planszy rysunku planu pomniejszony do skali 1:5 000 do zawieszenia na ścianie dwustronnie zalaminowany i oprawiony w listwy.

Uchwała powinna być też dodatkowo przekazana w formacie XML-EDAP celem publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Dodatkowo w/w dane planistyczne należy opracować w sposób opisany szczegółowo w dokumencie Standardy Zapisu Dokumentów Planistycznych w celu zasilenia aplikacji Rejestr Planów. Standardy Zapisu Dokumentów Planistycznych będą stanowić załącznik do umowy.

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego (bez odrębnego wynagrodzenia) własność oryginałów utworów wykonywanych w ramach umowy oraz majątkowych praw autorskich  do nich na następujących polach eksploatacji:
          a) zrealizowanie , w tym również przez osoby trzecie;
b) wykonywanie zależnych praw autorskich , w szczególności zezwolenie na korzystanie utworów zależnych;
c) trwałe lub czasowe zwielokrotnienie utworów techniką drukarską, reprograficzną, zapis magnetycznego oraz techniką cyfrową;
         d) wprowadzanie utworów do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo powielonych egzemplarzy, w szczególności wykorzystanie w trakcie prowadzonych robót   budowlanych  i procedur związanych z ich   przeprowadzaniem;
         e) publiczne wykonywanie, wystawienie, wyświetlenie , odtworzenie oraz publiczne udostępnienie utworów  taki sposób , aby każdy mógł mieć  do niego  dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71410000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Żelechów (etap I)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmian miejscowych  planów zagospodarowania przestrzennego:

- Gminy Żelechów uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie nr XIV/93/04 z dnia 7 kwietnia 2004r. (ogł. Dz. Urzędowy Województwa Mazowieckiego Nr 133, poz.3277 z dnia 03 czerwca 2004r.)
- miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów geodezyjnych Stary Goniwilk, Kalinów, Nowy Goniwilk, Piastów, Władysławów w gminie Żelechów uchwalonym uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie nr LII/370/14 z dnia 30 października 2014r. /ogł. Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego, poz. 10606 z dnia 24 listopada 2014r./
które stanowią realizację uchwały Nr XX/135/2016 Rady Miejskiej w Żelechowie z dnia 16 czerwca 2016r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Żelechów.

Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określony uchwałą intencyjną Nr XX/135/2016 obejmuje opracowanie mpzp  dla  obrębów geodezyjnych Huta Żelechowska, Zakrzówek, Kotłówka, Janówek, Nowy Kębłów, Stary Kębłów, Stefanów, Sokolniki,  Władysławów w gminie Żelechów.
Obszar objęty zmianą  wynosi  ok. 4351 ha ( w granicach administracyjnych  obrębów geodezyjnych Huta Żelechowska, Zakrzówek, Kotłówka, Janówek, Nowy Kębłów, Stary Kębłów, Stefanów, Sokolniki,  Władysławów w gminie Żelechów).


Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami ( co do zakresu  i formy  oraz procedury wykonania), z uwzględnieniem wymogów określonych w  ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778) oraz przepisów wykonawczych w tym rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z  dnia 26 sierpnia 2003 r. w  sprawie zakresu  projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny  oddziaływania na środowisko, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z  2016 r. poz.353).

Plan opracować stosownie do art. 16  w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  na kopiach map zasadniczych albo w przypadku ich braku na mapach katastralnych,  gromadzonych w państwowym  zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
Wymagana skala części graficznej planu: zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający pozyskał w kwietniu 2016 roku mapy ewidencyjne gruntów i budynków w wersji elektronicznej w postaci wektorowej w rozszerzeniu .dxf w skali 1:1000 dla obszaru miasta i gminy Żelechów. Ponadto w lipcu 2017 roku Zamawiający pozyskał dane zgromadzone w rejestrze publicznym dot. map ewidencyjnych w skali 1:2000 w wersji elektronicznej w postaci wektorowej w rozszerzeniu .dxf dla obszaru gminy Żelechów oraz map ewidencyjnych w skali 1:1000 w wersji elektronicznej dla miasta Żelechów.

Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane niżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.      
W ramach sporządzenia przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni ewentualne zmiany przepisów prawa i dostosuje do nich opracowania, będące przedmiotem umowy, w ramach zawartej umowy i ceny ofertowej.

	Konieczność zmiany planu wynika z potrzeby uwzględnienia wniosków o zmianę planu, aktualizacji rozwiązań przestrzennych i przeznaczenia terenów dostosowując je do obecnych potrzeb.
 	Zapisy obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, nie obejmują wszystkich obligatoryjnych ustaleń występujących na obszarze objętym planem zgodnie z obowiązującą ustawą, dlatego też podejmowane są działania zmierzające do aktualizacji planów zgodnie z obowiązującą ustawą oraz zgodnie ze zmianami przeznaczenia i zagospodarowania terenów wyznaczonych w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żelechów.

Do projektu planu należy wykonać:
1/opracowanie ekofizjograficzne dla terenu objętego zmianą planu.
2/Opracowanie projektu  planu.
3/Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2016 r. poz. 353) oraz podsumowania i uzasadnienia w ramach przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o których mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 w/w ustawy.
4/prognozę skutków finansowych uchwalenia planu.

Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały planistyczne oraz materiały projektu planu na poszczególnych etapach opracowania, w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania planu.

Wykonawca jest zobowiązany do:
- przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania zmiany planu,
-przygotowania ogłoszenia do prasy miejscowej oraz obwieszczenia o podjęciu uchwały  o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania  przestrzennego, określając   formę , miejsce i termin  składania wniosków,
-przygotowania zawiadomienia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu zagospodarowania przestrzennego  dla instytucji i organów  właściwych do uzgadniania i opiniowania  projektu planu wraz z wykazem instytucji i organów i ich danymi adresowymi,
-dokonania oceny istniejącego stanu zagospodarowania, charakteru istniejącej zabudowy;
-rozpatrzenia   wniosków  i uwag o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku I jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U z 2016 r. poz.353),
-sporządzenia  projektu  w/w miejscowego planu  wraz z prognozą  oddziaływania na środowisko uwzględniając ustalenia zawarte w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów,
-sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia przedmiotowego planu z uwzględnieniem art. 36 uopizp,
-uzyskania od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej opinii o projekcie miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego oraz uzyskania od wójtów, burmistrzów gmin i prezydenta miasta, graniczących z obszarem objętym planem, w zakresie rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym,
-przygotowania wystąpień o opinie i uzgodnienia dot. projektu  planu do właściwych  instytucji i organów, przygotowanie wykazu instytucji i organów wraz z  ich danymi adresowymi),
-na etapie opiniowania i uzgadniania projektu planu wykonawca  przekaże projekt dokumentu w ilości i formie niezbędnej do sprawnego przeprowadzenia procedury uzyskania opinii i uzgodnień wynikających z przepisów prawa;
-opracowanie wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,   w przypadku gdy teren objęty zmianą planu takiej zgody nie posiada.
-wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień,
-przygotowania  ogłoszenia i obwieszczenia  o wyłożeniu projektu  do publicznego  wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz zorganizowania w tym czasie dyskusji publicznej nad przyjętymi  w projekcie planu rozwiązaniami z jednoczesnym określeniem  terminu, w którym osoby prawe i fizyczne  oraz  jednostki  organizacyjne   będą  mogły  wnieść  uwagi do projektu planu. Ustalenie  w/w  terminów  po dokonaniu uzgodnień  z Zamawiającym. Na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu wykonawca  przekaże projekt dokumentu w formie kolorowych wydruków+ 1 egz. w wersji elektronicznej,
-uczestniczenia, przeprowadzenia i pełnej obsługi wyłożenia projektu do publicznego wglądu. Obsługa  wyłożenia  powinna  zapewnić  sprawne  przeprowadzenie tego  etapu  procedury,
-przygotowanie projektu rozpatrzenia uwag po zakończeniu okresu wyłożenia planu,  
-wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag a następnie w niezbędnym zakresie ponowienia uzgodnień,
-przygotowania kompletu projektu materiałów planistycznych w ilości 16 kpl. (w wersji papierowej dopuszcza się odpowiednie zmniejszenie rysunku planu do skali zapewniającej  czytelność) celem przekazania Radnym Rady Miejskiej na posiedzenie Komisji opiniujących projekt planu,
-przedstawienia Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag i uzasadnieniem.
-Przygotowania kompletu materiałów dot. uchwalenia projektu planu wraz z uzasadnieniem dla  Burmistrza  w celu   przedstawienia   Radzie Miejskiej .
-udział  w posiedzeniach  Komisji  i Sesjach  Rady Miejskiej oraz innych  spotkaniach, których  konieczność wyniknie w trakcie  procedury. Wykonawca jest zobowiązany do wyjaśnienia rozwiązań dotyczących projektu i zawartych w nim opracowań,
-przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem,
-wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej miejscowy plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody (ewentualnie powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie),
-w przypadku ponowienia procedury  ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności, udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia mpzp do zgodności z przepisami; ;
- sporządzenia wykazu dotyczącego łącznej powierzchni przeznaczenia terenów w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (ha i %) w rozbiciu na: - powierzchnię miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  ogółem, - powierzchnię: zabudowy ogółem, zabudowy wielorodzinnej, zabudowy usługowej ogółem, usług publicznych, terenów użytkowanych rolniczo ogółem, zabudowy zagrodowej, zabudowy techniczno-produkcyjnej, zieleni i wód, komunikacji, infrastruktury technicznej, łączną powierzchnię terenów, dla których zmieniono przeznaczenie gruntów rolniczych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne.
-wszystkie uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji , należy dokonywać na piśmie w formie notatki  służbowej.
Nie należy wyceniać kosztów związanych z publikacją ogłoszeń i prowadzoną korespondencją wynikającą z procedury planistycznej.  	
	Opracowanie należy sporządzić w oparciu o ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów.
Stopień zgodności przewidywanych rozwiązań planu z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie Nr LI/367/14 z dnia 30 września 2014r.
	Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wskazanych obszarów będzie musiało być poprzedzone sporządzeniem w części zmiany obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żelechów uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Żelechowie Nr LI/367/14 z dnia 30 września 2014r. W dniu 9 lipca 2015r. Rada Miejska w Żelechowie podjęła  uchwałę Nr VIII/62/2015 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany obowiązującego studium.
Obecnie trwa procedura planistyczna zmiany studium. Należy przyjąć, iż obszerny zakres regulacji studium z uwagi na dość ogólną konstrukcję swoich ustaleń pozwala na  zachowanie uniwersalnej zgodności  w stosunku do projektowanych rozwiązań w planie miejscowym  podstawowe przeznaczenie terenu proponowane w projekcie planu miejscowego będzie zgodne z polityką przestrzenną określoną w studium. Ponadto rozwiązania zaproponowane w projekcie planu nie będą naruszały ustaleń studium w zakresie: racjonalnego gospodarowania przestrzenią, ochrony środowiska przyrodniczego,ochrony środowiska kulturowego, rozbudowy i modernizacji systemu transportowo - komunikacyjnego, rozwoju systemów infrastruktury technicznej i komunalnej, itp.
Po uchwaleniu - studium dopuszczać będzie realizację planowanych zamierzeń inwestycyjnych, dlatego też ustalenia  planu miejscowego nie będą naruszać ustaleń studium.	
Dokumentacja zostanie przekazana przez Wykonawcę w następujących ilościach:
	kompletną uchwałę w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną w formie papierowej w 6 egzemplarzach ; wydruki części graficznej kolorowe  oraz wersję  elektroniczną na płycie CD  5 egz.
	opracowanie ekofizjograficzne ( po 3 egz. wydruku w kolorze i 3 egz. w wersji elektronicznej);
	rysunek planu  w kolorze w formie książkowej (1 egz.) zalaminowany, podzielony na sekcje w formacie A3 z zachowaniem skali rysunku planu ;
	prognoza oddziaływania na środowisko  (po 3 egz. wydruku w kolorze i 3 egz. w wersji elektronicznej);
	prognoza skutków finansowych( po 3 egz. wydruku w kolorze i 3 egz. w wersji elektronicznej);
	1  egzemplarz kolorowej planszy rysunku planu pomniejszony do skali 1:10 000 do zawieszenia na ścianie dwustronnie zalaminowany i oprawiony w listwy.

Uchwała powinna być też dodatkowo przekazana w formacie XML-EDAP celem publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Dodatkowo w/w dane planistyczne należy opracować w sposób opisany szczegółowo w dokumencie Standardy Zapisu Dokumentów Planistycznych w celu zasilenia aplikacji Rejestr Planów. Standardy Zapisu Dokumentów Planistycznych będą stanowić załącznik do umowy.

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego (bez odrębnego wynagrodzenia) własność oryginałów utworów wykonywanych w ramach umowy oraz majątkowych praw autorskich  do nich na następujących polach eksploatacji:
          a) zrealizowanie , w tym również przez osoby trzecie;
b) wykonywanie zależnych praw autorskich , w szczególności zezwolenie na korzystanie utworów zależnych;
c) trwałe lub czasowe zwielokrotnienie utworów techniką drukarską, reprograficzną, zapis magnetycznego oraz techniką cyfrową;
         d) wprowadzanie utworów do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo powielonych egzemplarzy, w szczególności wykorzystanie w trakcie prowadzonych robót   budowlanych  i procedur związanych z ich   przeprowadzaniem;
         e) publiczne wykonywanie, wystawienie, wyświetlenie , odtworzenie oraz publiczne udostępnienie utworów  taki sposób , aby każdy mógł mieć  do niego  dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71410000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com