JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161006/318988-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 318988 - 2016
              z dnia 2016-10-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Giżycko: USŁUGA W ZAKRESIE WYCINKI DRZEW, KARCZOWANIA PNI PO WYCINCE, 
SADZENIA DRZEW I KRZEWÓW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
              28060211800000, ul.
              ul. Nowowiejska 
              20,
              11500  
              Giżycko, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              , tel.
              261 335 922, e-mail
              24wog.zam@wp.mil.pl, faks
              261 335 641.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.24wog.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jedostka Wojskowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.24wog.wp.il.pl, www.bip.mon.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Za pomocą opeatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />24 Wojskowy Oddział Gospodarzy ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pokój 108</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>USŁUGA W ZAKRESIE WYCINKI DRZEW, KARCZOWANIA PNI PO WYCINCE, 
SADZENIA DRZEW I KRZEWÓW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI
<br /><b>Numer referencyjny: </b>83/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa związana z wykonaniem wycinki drzew, karczowania pni po wycince, sadzenia drzew i krzewów oraz wstępna pielęgnacja nowo posadzonej zieleni na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, zlokalizowanych w miejscowościach: Orzysz, Bemowo Piskie, Giżycko, Brożówka, Mrągowo, Węgorzewo, Suwałki, Szelment, Gołdap z podziałem na 4 zadania.
2.	Szczegółowa specyfikacja oraz zakres wykonania usługi zawarte są 
w załącznikach nr 3, 4, 5 i 6 do siwz
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>77211400-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>77211600-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 21/11/2016<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 05/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Okres realizacji zamówinia uzalezniony będzie od złożonej oferty przez Wykonaców.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże dwie usługi, które wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonywane, przy czym każda z usług w zakresie wykonania wycinki drzew, karczowania pni po wycince, sadzenia drzew 
i krzewów oraz wstępnej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni, odpowiada wartości podanej poniżej, tj.: 
a)	dla zadania nr 1  co najmniej 34 000,00 zł brutto,
b)	dla zadania nr 2  co najmniej 68 000,00 zł brutto,
c)	dla zadania nr 3  co najmniej 6 000,00 zł brutto,
d)	dla zadania nr 4  co najmniej 12 000,00 zł brutto.
oraz załączy dowody, określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega 
z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym 
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega 
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji 
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz usług (załącznik nr 2 do SIWZ) wykonanych, 
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonywane, przy czym co najmniej dwie usługi (każda z nich) w zakresie wykonania wycinki drzew, karczowania pni po wycince, sadzenia drzew 
i krzewów oraz wstępnej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni, odpowiada wartości podanej poniżej, tj.: 
dla zadania nr 1  co najmniej 34 000,00 zł brutto,
dla zadania nr 2  co najmniej 68 000,00 zł brutto,
dla zadania nr 3  co najmniej 6 000,00 zł brutto,
dla zadania nr 4  co najmniej 12 000,00 zł brutto.
oraz załączy dowody, określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione 
w odpisie z właściwego rejestru  pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu
(zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)
2. Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz)
3.	Wykonawca lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1  pkt 23 ustawy Pzp  załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

4. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VIII pkt. 3 ppkt 2  4 SIWZ</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1)	Cena oferty brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>2)	Termin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa</td><td>25</td></tr><tr><td>3)	Termin realizacji całości zamówienia od dnia podpisania umowy</td><td>15</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />a.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2016r. 
b.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia usługi w przypadku wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających                z winy Wykonawcy, lub wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie usługi.
c.	Okoliczności, o których mowa w pkt. b, muszą być stwierdzone protokolarnie. Nadto, do wprowadzenia wszelkich zmian wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/10/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Orzysz i Bemowo Piskie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące usługi związanej 
z wykonaniem wycinki, frezowania pni, nasadzeń drzew oraz wstępnej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni na terenie kompleksów wojskowych w m. Orzysz i Bemowo Piskie administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy  w Giżycku
Wycinka drzew i krzewów zgodnie z wydanymi w tym zakresie Decyzjami Administracyjnymi (przed dokonaniem wycinki sprawdzić występowanie gniazd ptasich w koronach drzew)

Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego: 
Zgodnie z Decyzją nr RiGN.6131.341.2016 z dnia 13.07.2016r.

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Sosna pospolita	134	140
2.	Sosna pospolita	114	142
3.	Sosna pospolita	130	142
4.	Sosna pospolita	126	142

Zgodnie z Decyzją Nr RiGN.6131.287.2016r.:
Lp.	Gatunek drzewa/krzewu	Obwód pnia (cm)	Numer ewidencyjny 
1	Jesion wyniosły	60 	606
2	Morwa biała	100 	607
3	Jarząb brekinia	68 	620
4	Jarząb brekinia	63 	b/n
5	Jarząb brekinia	36 	b/n
6	Jesion pensylwański	80, 62 	552
7	Klon polny	83, 60, 60	557
8	Robinia biała	1 m2	563
9	Sosna pospolita	112 	b/n
10	Lipa drobnolistna	46, 50, 60, 33 	b/n
11	Klon zwyczajny	53, 55 	b/n
12	Lipa drobnolistna	70 	592
13	Kasztanowiec zwyczajny	119, 136, 90, 120 	b/n
14	Klon polny	46, 48 	b/n
15	Klon polny	57, 62, 48 	b/n
16	Buk zwyczajny	102 	b/n
17	Buk zwyczajny	114, 102 	b/n
18	Buk zwyczajny	104, 104 	b/n
19	Dąb szypułkowy	119 	b/n
20	Lipa drobnolistna	143 	b/n
21	Lipa drobnolistna	151 	b/n
22	Buk zwyczajny	114, 114 	b/n
23	Buk zwyczajny	115, 85 	b/n
24	Buk zwyczajny	103 	b/n
25	Wierzba biała	173 	403
26	Wierzba biała	155 	404
27	Sosna pospolita	172 	485
28	Sosna pospolita	178 	485
29	Topola czarna	274 	b/n
30	Topola czarna	285 	b/n
31	Klon polny 	56, 47, 55, 53, 42 62, 49	b/n

Drzewa i krzewy nie wymagające Decyzji: 
Lp.	Gatunek drzewa/krzewu	Obwód pnia/ powierzchnia	Numer ewidencyjny drzewa/krzewu
1	Cis pospolity	1 m2	599
2	Cis pospolity	1 m2	600
3	Cis pospolity	1 m2	601
4	Cis pospolity	1 m2	602
5	Cis pospolity	1 m2	603
6	Cis pospolity	1 m2	604
7	Cis pospolity	1 m2	605
8	Żywotnik zachodni	1 m2	609
9	Żywotnik zachodni	1 m2	610
10	Żywotnik zachodni	1 m2	613
11	Żywotnik zachodni	1 m2	614
12	Żywotnik zachodni	1 m2	615
13	Żywotnik zachodni	1 m2	625
14	Żywotnik zachodni	1 m2	624
15	Żywotnik zachodni	1 m2	622
16	Żywotnik zachodni	3 m2	619
17	Jałowiec sabiński	12 m2	616
18	Cis pospolity	1 m2	b/n
19	Cis pospolity	1 m2	b/n
20	Żywotnik zachodni	1 m2	630
21	Żywotnik zachodni	1 m2	631
22	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
23	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
24	Cis pospolity	1 m2	634
25	Cis pospolity	1 m2	635
26	Żywotnik zachodni	1 m2	636
27	Żywotnik zachodni	1 m2	636
28	Cis pospolity	1 m2	550
29	Cis pospolity	1 m2	b/n
30	Cis pospolity	1 m2	554
31	Cis pospolity	1 m2	555
32	Cis pospolity	1 m2	556
33	Forsycja	10 m2	587
34	Żywotnik zachodni	1 m2	596
35	Żywotnik zachodni	1 m2	597
36	Żywotnik zachodni	1 m2	575
37	Cis pospolity	1 m2	562
38	Cis pospolity	1 m2	561
39	Cis pospolity	1 m2	560
40	Żywotnik zachodni	1 m2	570
41	Cis pospolity	1 m2	565
42	Żywotnik zachodni	1 m2	571
43	Jałowiec sabiński	10 m2	571
44	Cis pospolity	1 m2	566
45	Cis pospolity	1 m2	567
46	Cis pospolity	1 m2	568
47	Cis pospolity	1 m2	569
48	Żywotnik zachodni	1 m2	574
49	Forsycja	1 m2	b/n
50	Cis pospolity	1 m2	579
51	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
52	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
53	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
54	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
55	Cis pospolity	1 m2	b/n
56	Cis pospolity	1 m2	b/n
57	Cis pospolity	1 m2	b/n
58	Cis pospolity	1 m2	b/n
59	Forsycja	1 m2	b/n
60	Jałowiec sabiński	40 m2	b/n
61	Forsycja	1 m2	b/n
62	Jałowiec sabiński	20 m2	b/n
63	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
64	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
65	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
66	Jałowiec sabiński	18 m2	b/n
67	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
68	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
69	Jałowiec sabiński	27 m2	b/n
70	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
71	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
72	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
73	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
74	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
75	Jałowiec sabiński	10 m2	b/n
76	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
77	Żywotnik zachodni	4 m2	b/n
78	Żywotnik zachodni	8 m2	b/n
79	Jałowiec sabiński	5 m2	b/n
80	Jałowiec sabiński	20 m2	b/n
81	Żywotnik zachodni	1 m2	594
82	Żywotnik zachodni	1 m2	593
83	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
84	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
85	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
86	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
87	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
88	Żywotnik zachodni	1 m2	b/n
89	Żywotnik zachodni	1 m2	595
90	Żywotnik zachodni	1 m2	595
91	Żywotnik zachodni	1 m2	595
92	Żywotnik zachodni	1 m2	432
93	Róża pomarszczona	1 m2	442
94	Jaśminowiec wielokwiatowy	1 m2	405
95	Jaśminowiec wielokwiatowy	2 m2	478
96	Dereń biały odm. złotokora	1 m2	414
97	Dereń biały odm. złotokora	1 m2	415
98	Dereń biały odm. złotokora	1 m2	416
99	Dereń biały odm. złotokora	1 m2	421

Orzysz ul. Wojska Polskiego:
Zgodnie z Decyzją Nr GKR.6131.73.2016.JKO z dnia 15.07.2016r. 

Lp.	Gatunek drzew	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Jesion wyniosły	40	1061
2.	Lipa szerokolistna	90	1064
3.	Topola 	310, 340	1047
4.	Klon jesionolistny	60	1047
5.	Klon jesionolistny	180	1047
6.	Klon jesionolistny 	180	1047
7.	Topola	380	1047
8.	Topola	320	1047
9.	Klon jesionolistny 	80, 110, 120	1047
10.	Klon jesionolistny	90	1047
11.	Lipa drobnolistna;	85	1047
12.	Klon jesionolistny	130	1075
13.	Klon jesionolistny	95	1075
14.	Klon jesionolistny	98	1048
15.	Wierzba	130	1068
16.	Świerk pospolity	60	1050
17.	Świerk pospolity	59	1049
18.	Świerk pospolity	72	1049
19.	Świerk pospolity	88	1049
20.	Topola	310	b.n
21.	Świerk pospolity	115	747
22.	Klon zwyczajny	148	205
23.	Klon zwyczajny	212	202
24.	Klon zwyczajny	184	201
25.	Klon jawor	134	211
26.	Lipa drobnolistna	223	513
27.	Brzoza brodawkowata	98	512
28.	Brzoza brodawkowata	55	512
29.	Klon zwyczajny	202	563
30.	Klon zwyczajny	170	564
31.	Kasztanowiec biały	198	537
32.	Lipa drobnolistna	128	602
33.	Modrzew europejski	263	660
34.	Klon jesionolistny	50	314
35.	Karagana syberyjska	89	345

Zgodnie z Decyzją nr GKR.6131.107.2016.JKO z dnia 19.08.2016r. 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód pnia (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Świerk pospolity	73	983
2.	Jarząb szwedzki	183	129
3.	Świerk pospolity	68	132
4.	Topola osika	110	146
5.	Wierzba biała	110	1005
6.	Olsza czarna	65	1014
7.	Świerk pospolity	63	1050
8.	Świerk pospolity	72	1050
9.	Świerk pospolity	74	1050
10.	Topola szara	270	1072
11.	Topola szara	205	1073
12.	Wierzba biała	230	750
13.	Świerk pospolity	26	404
14.	Wierzba krucha	90	403
15.	Świerk pospolity	108	417
16.	Świerk pospolity	44	420
17.	Topola szara	352	299
18.	Topola szara	320	298
19.	Topola szara	290	297
20.	Topola szara	344	296
21.	Topola szara	315	294
22.	Topola szara	346	293
23.	Topola szara	330	292
24.	Kasztan	160	bez nr
25.	Jesion wyniosły	167	559
26.	Klon zwyczajny	195	549
27.	Klon zwyczajny	172	628
28.	Klon zwyczajny	180	884
29.	Klon zwyczajny	174	59
30.	Klon zwyczajny	212	78
31.	Lipa drobnolistna	210	bez nr
32.	Topola szara 	218	402

Zgodnie z Decyzją Nr GKR.6131.105.2016.JKO z dnia 16.08.2016r. 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód pnia (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Klon jesionolistny	200	bez nr ewidencyjnego

Wycinka drzew niw wymagających decyzji administracyjnych 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód pnia (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Brzoza brodawkowata	15	bez nr ewidencyjnego
2.	Klon Globosum	20 	bez nr ewidencyjnego


II.	Nasadzenia Drzew i krzewów:
Sadzenie sadzonek z całkowitą zaprawą dołów.
Sadzonki zakupione przez Wykonawcę. 
Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli gwarancji, zgodnie ze złożoną ofetą.
Wykonawca jest odpowiedzialny za stan sadzonek (w okresie gwarancji). Po upływie terminu gwarancji wszystkie sadzonki które uschły lub nie przyjęły się (także 
na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych) zostaną ponownie odsadzone przez Wykonawcą, po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego 
o konieczności wykonania odsadzeń gwarancyjnych.  
UWAGA: Wysokość sadzonek powinna być mierzona bez doniczki  - tylko część nadziemna!


Nasadzenia dodatkowe (bez decyzji administracyjnych):

Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego (Żandarmeria Wojskowa):
1.	Judaszowiec chiński  1 szt.
2.	Sumak octowiec  - 4 szt.
3.	Surmia Bigniowa  - 2szt. 
4.	Robinia akacjowa  2 szt.
5.	Wierzba japońska Hakuro Niskiki  7 szt. 
6.	Klon jesionolistny odmiana Flamingo  2 szt. 
7.	Żywotnik zachodni Brobecks Tower  1 szt.
8.	Azalia wielokwiatowa Bakkarat  6 szt.
9.	Azalia wielokwiatowa Doloroso  5 szt. 
10.	 Żywotnik zachodni Golden Globe  10 szt.
11.	Żywotnik zachodni Mecky  10 szt.
12.	Jałowiec pospolity Compressa  10 szt.
13.	Żywotnik zachodni Woodwardii  10 szt. 

Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek robinii akacjowej, klona jesionolistnego,  wierzby japońskiej, sumaka octowca min. 1,20m;
- wysokość sadzonek surmii bigoniowej,  żywotnika zachodniego Brobecks Tower min. 0,80m;
- wysokość części nadziemnej Judaszowieca chińskiego, Azalii wielokwiatowej Doloroso i Bakkarat  min. 50cm;
- wysokość części nadziemnej pozostałych sadzonek min. 30cm;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.

Dodatkowy zakres robót na powierzchni 270m2:
- rozścielenie agrowłókniny P50
- ułożenie obrzeży trawnikowych PCV 58mm w kształty obrzeże przybijane na kotwy PCV;
- rozsypanie kory w projektowanych kompozycjach 60l kory na 1 m2.

Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego:
1.	Wierzba Iwa  7 szt. (wys. sadzonek min 120 cm);
2.	 Wierzba HAKURO  5 szt. (wys. sadzonek min 150 cm);
3.	Pięciornik -12 szt. (wys. sadzonek min 20 cm);
4.	 Berberys Thunberga - 8 szt. (wys. sadzonek min 30 cm);
5.	Jałowiec łuskowy  6 szt. (wys. sadzonek min 30 cm);
6.	Tawuła japońska  11 szt. (wys. sadzonek min 40 cm);
7.	Różanecznik  9 szt. (wys. sadzonek min 40 cm);
8.	Wrzos  700 szt. 
9.	Dereń - 2 szt. (wys. sadzonek min 100 cm);
10.	Żywotnik złoty  1 szt. (wys. sadzonek min 50 cm);
11.	Żywotnik  2 szt. (wys. sadzonek min 50 cm);
12.	Kosodrzewina  3 szt. (wys. sadzonek min 40 cm);
13.	Kalina wonna szczepiona na pniu  5 szt. ( wys. sadzonek min 60 cm);
14.	Kalina ESKIMO  3 szt. (wys. sadzonek min 80 cm);
15.	Świerk serbski  1 szt. (wys. sadzonek min 120 cm);
16.	Świerk biały  1 szt. (wys. sadzonek min 120 cm).

Parametry materiału roślinnego: 
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.

Orzysz, ul. Wojska Polskiego: (przy bud. 23, 26, oraz magazynie kontenerowym)
1.	Żywotnik zachodni o pokroju kolumnowym  50 szt. 
2.	Brzoza brodawkowata Youngii  14 szt. 
3.	Klon Globosum  1 szt. 

Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek min. 120 cm
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77211400-6, 77211600-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 05/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1)	Cena oferty brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>2)	Termin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa</td><td>25</td></tr><tr><td>3)	Termin realizacji całości zamówienia od dnia podpisania umowy</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Giżycko Brożówka, Mrągowo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące usługi związanej 
z wykonaniem wycinki, frezowania pni, nasadzeń drzew oraz wstępnej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni na terenie kompleksów wojskowych w m. Giżycko Brożówka (Kruklanki), Mrągowo administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy  w Giżycku
I.	Wycinka drzew i krzewów zgodnie z wydanymi w tym zakresie Decyzjami Administracyjnymi (przed dokonaniem wycinki sprawdzić występowanie gniazd ptasich w koronach drzew) 

Giżycko ul. Wojska Polskiego:
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 30.06.2016r. 

Lp.	Gatunek drzew	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Świerk pospolity 	105	573
2.	Surmia bignoniowata	26	600
3.	Surmia bignoniowata	23, 25	602
4.	Lipa drobnolistna 	177	578
5.	Lipa drobnolistna	165	597
6.	Lipa drobnolistna	226	598
7.	Lipa drobnolistna	188	599
8.	Lipa drobnolistna	185	603
9.	Lipa drobnolistna	216	604
10.	Lipa drobnolistna	204	605
11.	Lipa drobnolistna	198	606

Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
Lp.	Gatunek drzew	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1 	Daglezja	189	151
2	Sosna pospolita	75	192
3	Sosna pospolita	90	195
4	Klon pospolity	180	318
5	Lipa drobnolistna	204	354
6 	Jesion pensylwański	175	621
7	Jesion pensylwański	129, 166	622
8	Sosna pospolita	95	729
9	Sosna pospolita	108	730
10	Brzoza brodawkowata	81	801
11	Brzoza brodawkowata	79	802
12	Brzoza brodawkowata	126	821
13	Brzoza brodawkowata	156	822
14	Robinia biała	71	823
15	Robinia biała	131	835
16	Robinia biała	122	836
17	Robinia biała	94	841
18	Robinia biała	76	842
19	Robinia biała	111, 114	843
20	Robinia biała	28, 31	851
21	Robinia biała	35, 30, 26	852
22	Sosna pospolita	151	859
23	Sosna pospolita	108	867
24	Brzoza brodawkowata	128	940
25	Robinia biała	137	941
26	Klon pospolity	113	1229
27	Dąb szypułkowy	110	1762












Giżycko ul. Obwodowa 3 (WSPL):
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.114.2016.OB z dnia 02.09.2016r. 

Lp.	Gatunek drzew	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Topola 	127	1916


Giżycko ul. Moniuszki:
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
Lp.	Gatunek drzew	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1	Lipa drobnolistna	103, 74, 94	171
2	Klon pospolity
82, 59	325
3	Klon pospolity
43, 47	326
4	Jesion wyniosły
35	327
5	Klon pospolity
5, 56	328
6	Klon pospolity
52	329
7	Klon pospolity
53, 56, 58	330
8	Klon pospolity
49	331
9	Klon pospolity
58	332
10	Klon pospolity
53	333
11	Klon pospolity
56	335
12	Klon pospolity
42, 45	336
13	Klon pospolity
50	337
14	Klon pospolity
51, 4	338
15	Klon pospolity
43	339
16	Klon pospolity
46	340
17	Klon pospolity
59	341
18	Klon pospolity
45, 43	342
19	Klon pospolity
40, 44	343
20	Klon pospolity
44	344
21	Klon pospolity
42, 39	345
22	Klon pospolity
47, 42, 51	346
23	Klon pospolity
47	347
24	Brzoza brodawkowata	167	179
25	Lipa drobnolistna	108	180
26	Lipa drobnolistna	221	181
27	Lipa drobnolistna	297	186
28	Lipa drobnolistna	119, 114	191
29	Lipa drobnolistna	71, 78	192
30	Topola szara	200	195
31	Jesion wyniosły	84	196
32	
Klon pospolity	90, 95, 110, 120, 110, 80, 80, 35, 35, 90, 110, 80, 30, 30, 45, 30, 35, 40, 30, 30, 35, 30, 40, 40	bn
33	Klon pospolity	120, 90, 10, 80, 90, 100, 120, 90	bn
34	Klon pospolity	100, 90, 95, 90, 80, 50, 110, 90, 30	bn
35	Klon pospolity	30, 31, 80, 70, 30, 90, 45, 30	bn
36	Krzewy	2,5 m2	bn



























Giżycko ul. Nowowiejska:
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
Lp.	Gatunek drzew	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1	Lipa drobnolistna	258	2
2	Sosna pospolita	60	20
3	Świerk pospolity	26	44
4	Świerk pospolity	32	16
5	Świerk pospolity	26	84
6	Świerk pospolity	26	68
7 	Lipa drobnolistna	323	61
8 	Klon pospolity	37	114
9	Klon pospolity	36	115
10	Klon jawor	62	119
11	Jesion wyniosły	210	261
12	Topola szara	220, 73	297
13	Topola szara	260	298
14	Świerk pospolity	26	182
15	Modrzew europejski	27	183
16	Świerk pospolity	28	184
17	Lipa drobnolistna	130	315
18	Świerk pospolity	40	bn
19	Świerk pospolity	30	200
20	Świerk pospolity	27	202
21	Klon pospolity	123	199
22	Świerk pospolity	49	204
23	Świerk pospolity	65	203
24	Świerk pospolity	48	216
25	Lipa drobnolistna	28, 25	220
26	Lipa drobnolistna	6 m2	Bn
27	Lipa drobnolistna	32	214
28	Świerk pospolity	60	237
29	Modrzew europejski	30	250
30	Topola szara	69	207
31	Klon pospolity	36	175
32	Lipa drobnolistna	61, 72	218























Giżycko ul. 1 Maja 
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
Lp.	Gatunek drzew	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1	Topola Simona	70	36
2	Topola Simona	82	37
3	Topola Simona	67, 83, 47	40
4	Topola Kanadyjska	136	108
5	Topola Szara	265	127
6	Lipa drobnolistna	197	139
7	Lipa drobnolistna	206	145
8	Lipa drobnolistna	153	146
9 	Sosna wejmutka	38	147
10	Sosna wejmutka	40	154
11	Lipa drobnolistna	260	159
12	Lipa drobnolistna	260	167
13	Brzoza brodawkowata	175	197
14	Klon pospolity	50	201
15	Jarząb pospolity	40	231
16	Jarząb pospolity	55	469
17	Jarząb pospolity	60	471
18	Klon jawor	70	480
19	Świerk pospolity	40	488
20	Lipa drobnolistna	61	489
21	Lipa drobnolistna	75	490







Giżycko WOSz:
Zgodnie z Decyzją nr RRG.6131.1.98.2016 z dnia 08.07.2016r. 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Brzoza brodawkowata	150 	bn
2.	Brzoza brodawkowata 	164 	18
3.	Brzoza brodawkowata	144 	18
4.	Brzoza brodawkowata	138 	18
5.	Brzoza brodawkowata	126 	18
6.	Grab	125	18
7.	Dąb 	127	18
8.	Dąb	66	18
9.	Dąb	142	18
10.	Dąb	140, 165	18
11.	Olcha	161	13

Zgodnie z Decyzją nr RRG.6131.1.9104.2016 z dnia 09.08.2016r. 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Brzoza brodawkowata	112	18

Giżycko, ul. Nowowiejska:
Wycinka nie wymagająca Decyzji: 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Akacja syberyjska	1m2	5
2.	Akacja syberyjska	1m2	6
3.	Akcja syberyjska	1m2	11
4.	Akacja syberyjska/dereń syberyjski	1m2	12
5.	Akacja syberyjska-żywopłot	2mb	13
6.	Akacja syberyjska-żywopłot	1mb	14
7.	Akacja syberyjska-żywopłot	32mb	23
8.	Dereń syberyjski	6m2	24
9.	Śliwa domowa	30	230
10.	Cis	1m2	bn (parking) przy bud. nr 1


Brożówka (gm. Kruklanki):
Zgodnie z Decyzją nr WŚ.6131.143.2015 z dnia 10.12.2015r.

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód pnia (cm)	Nr ewidencyjny
1.		Topola euroamerykańska	190	bez nr ewidencyjnego
2.	Topola euroamerykańska	320	bez nr ewidencyjnego
3.	Topola euroamerykańska	170	bez nr ewidencyjnego
4.	Topola euroamerykańska	260	bez nr ewidencyjnego
5.	Topola euroamerykańska	330	bez nr ewidencyjnego
6.	Topola euroamerykańska	300	bez nr ewidencyjnego
7.	Topola euroamerykańska	300	bez nr ewidencyjnego
8.	Topola euroamerykańska	290	bez nr ewidencyjnego
9.	Topola euroamerykańska	260	bez nr ewidencyjnego
10.	Topola euroamerykańska	250	bez nr ewidencyjnego
11.	Topola euroamerykańska	260	bez nr ewidencyjnego
12.	Topola euroamerykańska	170	bez nr ewidencyjnego
13.	Topola euroamerykańska	130	bez nr ewidencyjnego
14.	Topola euroamerykańska	150	bez nr ewidencyjnego
15.	Topola euroamerykańska	160	bez nr ewidencyjnego
16.	Topola euroamerykańska	310	bez nr ewidencyjnego
17.	Topola euroamerykańska	260	bez nr ewidencyjnego
18.	Topola euroamerykańska	170	bez nr ewidencyjnego
19.	Topola euroamerykańska	240	bez nr ewidencyjnego
20.	Topola euroamerykańska	130	bez nr ewidencyjnego
21.	Topola euroamerykańska	80	bez nr ewidencyjnego
22.	Topola euroamerykańska	140	bez nr ewidencyjnego
23.	Topola euroamerykańska	220	bez nr ewidencyjnego
24.	Topola euroamerykańska	260	bez nr ewidencyjnego
25.	Topola euroamerykańska	320	bez nr ewidencyjnego
26.	Topola euroamerykańska	440	bez nr ewidencyjnego
27.	Topola euroamerykańska	240	bez nr ewidencyjnego
28.	Topola euroamerykańska	250	bez nr ewidencyjnego
29.	Topola euroamerykańska	330	bez nr ewidencyjnego
30.	Topola euroamerykańska	350	bez nr ewidencyjnego

Uwaga:  wycinka drzew na terenie Gminy Kruklanki:
- nadzór ze strony Urzędu p. K. Żyndul tel. 87 4217002;
- 50% wyciętego drzewa należy dostarczyć do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Urzędu w Kruklankach;
- wykonawca naprawi ewentualne uszkodzenia pasa drogowego spowodowane wycinką drzew. 

Mrągowo Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny: 
Zgodnie z Decyzją na ŚGO 6131.42.16 z dnia 13.07.2016r.

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Sumak octowiec	50	285
2.	Sumak octowiec	40	bez nr 
3.	Sumak octowiec	30	bez nr
4. 	Wierzba krucha	115	24
5.	Wierzba krucha 	130	25
6.	Wierzba krucha 	125	28
7.	Świerk pospolity	95	288
8.	Świerk pospolity	28	320
9.	Modrzew europejski	65	449
10.	Lipa drobnolistna	280	bez nr
11.	Klon jesionolistny	110	320
12.	Jałowiec sabiński (10 szt.)	10 m2	320

Zgodnie z Decyzją na ŚGO 6131.27.16 z dnia 13.07.2016r.

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Modrzew europejski 	66	449
2.	Modrzew europejski	72	449
3.	Jabłoń rajska	54	449
4.	Sosna pospolita	82	449
5.	Sosna pospolita	74	449
6.	Sosna pospolita	105, 84, 62, 90	449
7.	Grab pospolity	103	443
8.	Świerk pospolity	35	335
9.	Modrzew europejski	42	449
10.	Kasztanowiec biały	176	b.n
11.	Sosna pospolita 	80, 90, 110	449

II.	Nasadzenia Drzew i krzewów:
Sadzenie sadzonek z całkowitą zaprawą dołów.
Sadzonki zakupione przez Wykonawcę. 
Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli gwarancji, zgodnie ze złożoną ofertą.
Wykonawca jest odpowiedzialny za stan sadzonek (w okresie gwarancji).  Po upływie terminu gwarancji wszystkie sadzonki które uschły lub nie przyjęły się (także 
na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych) zostaną ponownie odsadzone przez Wykonawcą, po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego 
o konieczności wykonania odsadzeń gwarancyjnych.  
UWAGA: Wysokość sadzonek powinna być mierzona bez doniczki  - tylko część nadziemna!

Nasadzenia zgodnie z decyzjami administracyjnymi: 

Giżycko ul. Wojska Polskiego:
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 30.06.2016r. 
1.	Platan klonolistny  20 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek min. 200 cm;
- pojemnikowany lub balotowany;
- obwód pnia 6-10 cm;
- pojemnik 5 l;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.

Giżycko ul. Wojska Polskiego:
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
1.	Klon pospolity Globosum   50 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek 180 -  220 cm (pod koroną);
- pojemnikowany lub balotowany;
- obwód pnia 18 cm;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny;
- roślina powinna być min. dwukrotnie szkółkowana;
- pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany;
- przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; 
- pędy korony u drzewa nie powinny być przycięte, chyba, że jest to cięcie formujące; 
- blizny na przewodniku powinny być dobrze zrośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowite. 

Giżycko ul. Moniuszki: 
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
1.	Klon pospolity Globosum   50 szt. 
2.	Jałowiec płożący Blue forest  4 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek klonu 180 -  220 cm (pod koroną);
- długość pędu jałowca 40  50 cm,
- pojemnikowany lub balotowany;
- obwód pnia klonu 18 cm;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny;
- roślina powinna być min. dwukrotnie szkółkowana;
- pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany;
- przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; 
- pędy korony u drzewa nie powinny być przycięte, chyba, że jest to cięcie formujące; 
- blizny na przewodniku powinny być dobrze zrośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowite. 




Giżycko ul. 1 Maja: 
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
1.	Klon pospolity Globosum   50 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek 180 -  220 cm (pod koroną);
- pojemnikowany lub balotowany;
- obwód pnia 18 cm;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny;
- roślina powinna być min. dwukrotnie szkółkowana;
- pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany;
- przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; 
- pędy korony u drzewa nie powinny być przycięte, chyba, że jest to cięcie formujące; 
- blizny na przewodniku powinny być dobrze zrośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowite. 

Giżycko ul. Nowowiejska: 
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.74.2016.OB z dnia 26.07.2016r.
1.	Klon pospolity Globosum   50 szt. 
2.	Jałowiec płożący Blue forest  10 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek klonu 180 -  220 cm (pod koroną);
- długość pędu jałowca 40  50 cm,
- pojemnikowany lub balotowany;
- obwód pnia klonu 18 cm;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny;
- roślina powinna być min. dwukrotnie szkółkowana;
- pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany;
- przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; 
- pędy korony u drzewa nie powinny być przycięte, chyba, że jest to cięcie formujące; 
- blizny na przewodniku powinny być dobrze zrośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowite. 

Giżycko ul. Obwodowa 3 (WSPL):
Zgodnie z Decyzją Nr WM.6131.114.2016.OB z dnia 02.09.2016r. 

1.	Klon pospolity   2 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek 180 -  220 cm (pod koroną);
- pojemnikowany lub balotowany;
- obwód pnia 16 cm;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny;
- roślina powinna być min. dwukrotnie szkółkowana;
- pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany;
- przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; 
- pędy korony u drzewa nie powinny być przycięte, chyba, że jest to cięcie formujące; 
- blizny na przewodniku powinny być dobrze zrośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowite. 


Brożówka (gm. Kruklanki):
Zgodnie z Decyzją nr WŚ.6131.143.2015 z dnia 10.12.2015r.:
1.	Klon pospolity - 60 szt.

Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek min. 120 cm;
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.
Uwaga: nasadzenia drzew na terenie Gminy Kruklanki (w pasie drogi oznaczonej nr geodezyjnym 11/7 obręb Brożówka)! 


Nasadzenia dodatkowe (bez decyzji administracyjnych):

Giżycko ul. Wojska Polskiego: 
1.	Wierzba płacząca Iwa szczepiona na pniu  15 szt.
2.	Buk zwyczajny Purpurea Pendula szczepiony na pniu (o pokroju zwisającym, czerwonolistny)  15 szt.
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek min. 120 cm
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.

Giżycko ul. Nowowiejska: 
Przy stołówce: (nasadzenia zgodnie z dołączonymi schematami):
1.	Jałowiec płożący Golden Carpet  2 szt.
2.	Jałowiec kulisty Blue Star - 6 szt.
3.	Wierzba Iwa szczepiona na pniu  13 szt. 
4.	Tawuła japońska Goldmund- 18 szt. 
5.	Berberys Thunberga Golden Ring  12 szt.
6.	Jałowiec płożacy Plumosia  4 szt.
7.	Irga pozioma  4 szt. 
8.	Dereń Biały  2 szt. 
9.	Żywotnik zachodni o pokroju kolumnowym  Aurescens  3 szt. 
10.	Trawa ozdobna wieloletnia np. Kostrzewa sina  11 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek wierzby iwy, dereni białej, żywotnika zachodniego min. 1,20 m
- długość pędów nadziemnych jałowca płożącego min 0,80m 
- wysokość jałowca kulistego min. 0,50m
- wysokość kostrzewy sinej min. 0,30m 
- wysokość pozostałych sadzonek  min. 0,80m  
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.

Dodatkowy zakres robót na powierzchni 155m2:
- rozścielenie agrowłókniny P50
- ułożenie obrzeży trawnikowych PCV 58mm w kształty  zgodnie ze schematami, obrzeże przybijane na kotwy PCV;
- rozsypanie kory w projektowanych kompozycjach 60l kory na 1 m2.
 
Giżycko ul. Nowowiejska (przy MPS):
1.	Wierzba iwa szczepiona na pniu  10 szt.
2.	Jałowiec płożący Plumosia  10 szt. 
3.	Jałowiec kulisty Blue Star - 10 szt.
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek wierzby iwy min. 1,20 m
- długość pędów nadziemnych jałowca płożącego min 0,80m 
- wysokość jałowca kulistego min. 0,50m
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.

Giżycko (WOSz):
1.	Żywotnik zachodni o pokroju kolumnowym  20 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek min. 120 cm
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.

Brożówka (gmina Kruklanki): 
1.	Żywotnik zachodni o pokroju kolumnowym  30 szt. 
2.	Wierzba iwa szczepiona na pniu  10 szt. 
Parametry materiału roślinnego: 
- wysokość sadzonek min. 120 cm
- jednolity wzrost w obrębie gatunku;
- prosty prawidłowo wykształcony pień i regularna korona;
- dobrze wykształcony system korzeniowy o zwartej bryle (niedopuszczalna luźna ziemia wewnątrz bryły korzeniowej);
- bryła korzeniowa nieprzesuszona;
- brak objawów chorobowych w korzeniach oraz części nadziemnej rośliny.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77211400-6, 77211600-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 05/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa</td><td>25</td></tr><tr><td>3)	Termin realizacji całości zamówienia od dnia podpisania umowy</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Węgorzewo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące usługi związanej 
z wykonaniem wycinki, frezowania pni na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo (Ogonki) administrowanego przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy  
w Giżycku
I.	Wycinka drzew i krzewów zgodnie z wydanymi w tym zakresie Decyzjami Administracyjnymi (przed dokonaniem wycinki sprawdzić występowanie gniazd ptasich w koronach drzew) 


Węgorzewo (Plac ćwiczeń)
Zgodnie z Decyzją nr OŚ 6131.140.2016 z dnia 27.07.2016r. 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód pnia (cm)	Oznaczenie drzew w terenie
1.	Świerk	90	1
2.	Świerk	66	2
3.	Świerk	63	3
4.	Topola	110	4
5.	Topola	240	5
6.	Topola	200	6
7.	Topola	190	7
8.	Topola	115	8
9.	Topola	215	9
10.	Topola	220	10
11.	Topola	235	11
12.	Jesion dwupienny	166/152	14
13.	Jesion	94	14a
14.	Jesion	80	15
15.	Klon polny	96	16
16.	Klon polny	74	17
17.	Klon polny	94	18
18.	Klon polny	80	19
19.	Klon polny	115	20
20.	Brzoza	125	21
21.	Brzoza	129	22
22.	Klon polny	115	23
23.	Jesion	134	24
24.	Jesion	104	25
25.	Wierzba	114	30
26.	Wierzba	98	31
27.	Wierzba	147	32
28.	Topola	220	33
29.	Topola	205	34
30.	Topola	264	35
31.	Wierzba	400	36
32.	Wierzba	202	36a
33.	Dąb trójpienny	80/110/132	37
34.	Topola	180	38
35.	Topola	155	39
36.	Topola	200	40
37.	Klon	60	41
38.	Klon	100	42
39.	Klon	55	43
40.	Klon	58	44
41.	Topola	405	45
42.	Dąb	130	46
43.	Dąb	127	47
44.	Dąb	67	48
45.	Dąb	60	49
46.	Dąb	115	50
47.	Olcha	120	51
48.	Olcha	120	52
49.	Olcha	110	53
50.	Olcha	100	54
51.	Olcha	105	55
52.	Olcha	120	56
53.	Topola	340	57
54.	Topola	450	58
55.	Topola dwupienna	330/225	59
56.	Topola	130	60

Węgorzewo ul. Gen J.Bema 7:
Zgodnie z Decyzją nr OŚ 6131.141.2016 z dnia 27.07.2016r. 

Lp.	Gatunek drzewa	Obwód pnia (cm)	Nr ewidencyjny
1.	Klon zwyczajny	141	667


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77211400-6, 77211600-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 05/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>ermin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa</td><td>25</td></tr><tr><td>3)	Termin realizacji całości zamówienia od dnia podpisania umowy</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com