JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161010/320342-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 320342 - 2016
              z dnia 2016-10-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Olszanica: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym 2016/2017.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Olszanica, krajowy numer identyfikacyjny
              37044005700000, ul.
               
              81,
              38722  
              Olszanica, woj.
              podkarpackie, państwo
              , tel.
              0-13 461-76-10, e-mail
              gmina@olszanica.pl, faks
              0-13 461-73-73.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.olszanica.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.olszanica.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Olszanica, 38-722 Olszanica 81 </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym 2016/2017.<br /><b>Numer referencyjny: </b>RRG.271.10.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2016/2017 . Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części 

Rejon odśnieżania nr 1 
1.0 Olszanica  drogi  odśnieżanie i zwalczeni śliskości 

-	drogi za mostem i osiedlu w kierunku  stadionu sportowego do zabudowań Pani Barbara Różycka, Pani Michalina Sokół, do Pana Michał Sokół,  do Pana Kowalewskiego, Uzdejczyk i Sokół, Pani Nanaszko, Jasińska   nr. ewidencyjny dróg 105,108,143,172,138,42,148,117,105,119  łączna długość dróg 1590  mb,
-	drogi na osiedlu Błonie  nr ewidencyjny dróg 1153,1162,1199  670 mb,
-	droga od drogi krajowej do Leśniczówki, zabudowań Pan Bronisław Bigos, Pan Władysław  Czandar, Kiełbasa  - nr ewid. 918,222,224,215,248,239- 1070 mb,
-	droga Olszanica Górna od dr.kraj. do zabudowań Pana Władysława Trumpus  nr ewid. 1163  180 mb 
-	droga Olszanica Górna od dr.kraj do zabudowań Pan Mycyk  nr ewid. 1048  270 mb,
-	droga Olszanica Górna od dr.kraj do zabudowań Pani Bronisława Bilik  nr ewidenc. 1070, 997  720 mb
-	droga od Stacji PKP do rzeki Olszanka przed zabudowaniami Pani Teresa Kaszany  nr ewid. `1230  360 mb,
-	drogi osiedle Pod Chłopską Górą, do zabudowań Pan Andrzej Borek, do zabudowań Pani Bronisława Maciejewska, Pan Leon Król  nr ewid. 557,556  280 mb,
-	droga do stacji uzdatniania wody  nr ewid. 1237  110mb, 
-	droga do zabudowań w kierunku nowego cmentarza  nr ewid. 862  280 mb,
-	droga i parking przed d.Ośrodkiem Zdrowia i  Garażami OSP  nr ewid. 1118,1119  160 mb,
-	droga i parking przed Zespołem Szkół Publicznych w Olszanicy  nr ewid.  1166, 1164  88 mb,
-	parking przed Kościołem i Domem Handlowym w ciągu drogi krajowej nr ewid.  922  90 mb,
-	parkingi przed Urzędem Gminy  w ciągu drogi krajowej nr ewid. 920  50 mb,
-	droga do nowej Poczty i Piekarni nr ewid. 866,879  150 mb,
-	droga do Policji, droga i parking przed Domem Ludowym nr ewid. 1115  76 mb,
-	droga do pana Kliniec i Szymbara  500 mb,
-	droga do P. Wojtowicz  nr ewid. 976  230 mb,
-	droga od dr. Powiatowej do P. Zdeb  nr ewid. 888,889  184 mb,
-	parking przed PKP  80 m
-	Droga do P. Prajzner  100 m
-	Droga do r. Skarbińskiego  150 m
-	Droga w kierunku zabudowań Głuszko  300 m
-	Droga za starym przedszkolem  284 m

Ogółem  8,1  km dróg. 

1.1	Miejscowość Olszanica (chodniki za pomocą małego ciągnika )  odśnieżanie i zwalczanie śliskości  : 

     -      chodnik od Stacji PKP do sklepu w Olszanicy Górnej  1820 m
     -      chodnik na osiedlu Błonie  180 m
     -      chodnik od szkoły do przystanku (prawa strona )  200 m
            Ogółem 2,2 km chodnika.



2.0Rejon 2  Orelec  odśnieżanie i zwalczanie śliskości   :

-	droga do zabudowań Pan Piotr Michalik, od drogi wojewódzkiej 500 m
-	droga od skrzyżowania z drogą wojewódzką do zabudowań Pan Józef Dobrowolski  200 m
-	droga od skrzyżowania z drogą wojewódzką do zabudowań Pan Stanisław Orłowski  550 m 
-	droga od zabudowań Pani Maria Zaniewicz od skrzyżowania z drogą obok Kościoła  220 m
-	droga na Wierchy do zabudowań Pan Nawrocki Bronisław  1 780 m
-	droga do Szkoły Podstawowej  100 m
-	droga w kierunku Pani Szewczykowej  200 m,
-	droga do Pana Kołtun Stanisław  150 m,
-	droga do Pana Demkowicza  250 m
-	droga do strzelnicy  300 m 

      Ogółem 4,250 km dróg. 
2.1 - chodnik  80 m
3.0Rejon Paszowa  odśnieżanie i zwalczanie śliskości 

-	droga od Remizy OSP do zabudowań Pani Anna Kowalska   2 750 m
-	droga od skrzyżowania z drogą powiatową do zabudowań Pan Stanisław Kuczaj -  200 m 
-	droga do zabudowań Pan Edward Ślazyk  - 200 m
-	droga w kierunku zabudowań Pan Jan Wąchała  -150 m
-     przystanki  2 zatoki 
      Ogółem 3,3 km dróg.

4.0Rejon  Rudenka - odśnieżanie i zwalczanie śliskości  : 

-	droga Rudenka - Rudenka Górna do zabudowań Pan Jan Makar -120 m
-	droga do zabudowań Pan Zdzisław Kurzeja  300 m 
-	droga do zabudowań Pani Zofia Adamczyk  200 m 
-	droga do zabudowań Pani Elżbiety Terefeńko  190 m
-    droga dp zabudowań P. Sztank, P. Puchała, p. Folwarski  1940 m
-     parking przy cmentarzu 
-     droga i parking przed świetlica wiejską  60 m

Ogółem 3,0 km dróg.
5.0 Rejon  Zwierzyń - odśnieżanie  :

- droga od mostu na rzece San, obok Świetlicy Wiejskiej  520 m
- drogi na osiedlu przed rzeką San, do zabudowań Pan Bugara, Tobiasz  80 m
- droga do Pan Stanisław Nowogórski, Bogumiła Ławrów,  i do kontenera na odpady  70 m
- droga w kierunku Pana Wajda Ryszard 150 m
- droga od skrzyżowania z droga powiatową  most przez rz. San do źródełka  1 500 m


6. Rejon  Stefkowa - odśnieżanie i zwalczanie śliskości :

- droga do Szkoły Podstawowej- Parking  nr ewid.603/2  74 mb,
- parking przed Remizą OSP  20 mb,
 - droga do zabudowań Pani Barbara Kunach  nr ewid. 552  96 mb, 
- droga do zabudowań Pan Kolka , Pan Bryś  nr ewid. 442  160 mb,
- droga do zabudowań Pan Ryszard Kowal i Pani Tkacz  nr ewid. 359  170 mb,
- droga do zabudowań Pan Edward Jaślan, Fedycka, Wrosz  nr ewid. 778, 337  200 mb,
- droga do zabudowań Pan Antoni Łępa- Stefkowa Górna, i do Pana Małeckiego nr ewid. 815/2, 817  350 mb,
- droga na cmentarz, parking przed kościołem  nr ewid. 415/1  180 mb,
- droga w kierunku zabudowań Pan Miśko Michał 120 m
- droga w kierunku zabudowań Pana Iwanicki Mieczysław  nr ewid. 861  180 mb,
- droga do P. Jamruk  nr ewid.380  130mb,
- droga do wielorodzinnego budynku mieszkalnego   nr ewid. 466/3, 466/6  80 mb, 
- droga do Andrejki  nr ewid. 857  60 m
- droga do Hoksa i Krupa ( wzdłuż boiska szkolnego 0  80 m
- droga do p. Rogalińskiego ( przed kościołem)  110 m
- droga do p. Zając nr ewid. 861  70 m
- droga do. P. Konik Jacek  nr ewid. dz. 853  60 
Ogółem 2,02  km dróg.
6.1 Stefkowa - Chodnik przy drodze krajowej na dł.  1 142 mb wraz z przystankami

7. Rejon  Wańkowa - odśnieżanie  i zwalczanie śliskości :

-	droga od skrzyżowania z drogą powiatową do Serednicy  do sklepu i Remizy OSP -120 m
-	droga i parking do Kościoła  330 m
-	droga i parking przed przed budynkiem szkoły  100 m, 
-	skrzyżowanie dróg do Brelikowa i Serednicy, zatoki i przystanki PKS, 
-	droga do Godniczów  300 m
-	droga  do Pan Wąchała, Cierpiał  284 m
-	droga do Pani Jop Barbara, - 80 m
-	droga do Pana Staroń Stanisław  180 m
-	droga do Pana Masłowca  80 m
-	droga do Pani Wojtanowskiej Bogumiły  150 m,
-	droga nr 118303( w kierunku p. Brelik)  330 m
-	droga do. P. Nadkańskiego  160 m
-	 ujęcie wody  60 m

      Ogółem 2,2 km dróg. 

8.Rejon  Uherce Mineralne (drogi i chodnik)  odśnieżanie  i zwalczanie śliskości 
- droga Uherce M.  Uherce M. Tunel 1920 m
- droga Uherce M. - Przysiółek Kostryń  1030 m
- droga Uherce M. do Leśniczówki  - 750 m  ,
- droga obok Przedszkola, Pani Władysława Błaszczak  157 m 
- droga do zabudowań Pan Tomasz Jarecki  300 m
- droga do Zespołu Szkół i Zakładu Karnego   350 m ,
- droga obok Pana Setlak  - 160 m 
- droga do zabudowań Pani Anna Betlej  215 m 
- droga do zabudowań Pan Jan Dziedzicki   200 m
- droga Uherce M. przez  wieś  do Pana Zbigniew Sedlak -1,3km 
- droga Uherce M. osiedle Żołobiny  315 m , 
- droga Uherce M.do zabudowań Pani Melania Mielniczek  200 m
- droga Uherce M. do zabudowań Pan Sterzel, Zgoba, Kabaj  280 m, 
- droga i parking przed Kościołem, i Domem Ludowym  100 m
- droga do cmentarza  303 m
- drogi na osiedlu przy Zakładzie Karnym  560 m
- droga do Micyk Edwarda  87 m
- droga do Rudiak i Kozłowskiego  337 m
- droga przy przystanku od drogi krajowej w kierunku zabudowań p. Jaworek  100 m
- droga nr ewid. 720 od drogi wojewódzkiej w kierunku zabudowań p. Janusz  200 m
- droga do. P. Małecki  450 m
- droga k. p. Krupy  100 m 
- droga k. P. Nanaszko, Gałązka  100 m
- przystanki przy drodze krajowej  200 m
- drogi i parking przed szkołą  500 m
- droga do Koczołuba  46 m
- droga dom Szymbary  76 m
- droga do Bezyka  87 m
- droga do Starakiewicza  70 m
- Droga do Orłowskiego i Dybaś 593,524  440 m\

      Ogółem 11,172  km dróg.
8.1 Miejscowość Uherce Mineralne  Chodniki  1.16 km
- chodnik Uherce M. od stadionu do zabudowań Pan Stanisław Wermiński - 0,3 km zwalczanie śliskości,
- chodnik przy drodze krajowej na dł 0,5 km
- chodnik przy szkole i przy osiedlu mieszkaniowym  360 m
  Ogółem 1,16 km .
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              100000<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w ar. 67 ust.1 pkt 6 polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. odśnieżania dróg w ilości do 50 % wartości zamówienia <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                wykonawca wykaże na każdy rejon po jednym zestawie :ciągnik co najmniej 80 kM z przednim napędem z pługiem dwustronnym lub  skośnym lub samochód z pługiem dwustronnym lub skośnym na załączniku  do siwz]<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy  dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu  wzór oświadczenia stanowi załącznik do siwz
a) wykaz narzędzi załącznik do siwz
2) oświadczenia wykonawcy , dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania  wzór oświadczenia stanowi załącznik do siwz
3) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej  wzór oświadczenia stanowi załącznik do siwz
Uwaga:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp  wzór oświadczenia stanowi załącznik do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca  może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.5 pkt 1 ust.pzp,  Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru bądź ewidencji,
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże , wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj:
- wykonawca wykaże na każdy rejon po jednym zestawie :ciągnik co najmniej 80 kM z przednim napędem z pługiem dwustronnym lub  skośnym lub samochód z pługiem dwustronnym lub skośnym na załączniku  do siwz
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy z treścią wzoru 2) pełnomocnictwo  o ile takie występuje  </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />I.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1)	Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o  zamówieniu lub siwz w postaci jednoznacznych postanowień umownych które określają   ich zakres , w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
2)	Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy  , nieobjętych zamówieniem podstawowym  o ile stały się niezbędne i zostały spełnione lącznie następujące warunki;
a)	Zmiany wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych w szczególności dotyczących zamienności sprzętu , usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego.
b)	Zmiana wykonawcy  spowodowałoby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego 
c)	Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 %   wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3)	Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a)	Konieczność zmiany umowy spowodowane jest okolicznościami których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć 
b)	 Wartość zmiany nie przekracza 50 5 wartości zamówienia m określonej pierwotnie umowy
4)	Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy wykonawca :
a)	Na podstawie postanowień umownych o których mowa w pkt 1
b)	W wyniku połączenia podziału, przekształcenia  , upadłości, resturkturyzacji  lub nabycia dotychczasowego wykonawcy  lub jego przedsiębiorstwa o ile nowy wykonawca   spełnia warunki udziału w postępowaniu , nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian warunków umowy,
c)	W wyniku przyjęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców 
5)	Zmiany niezależnie od ich wartości nie są istotne w rozumieniu art. 11 ust 1 e ustawy  p-zp,
6)	Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11  ust.8 i mniejsza od wartości 10 % wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie,

II.	Zamawiający poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art.144 ust.1 pkt 2  6ustawy pzp przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy a także w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy , w następujących okolicznościach
- zmiany zakresu prac wykonywanych przy pomocy podwykonawców w przypadku niemożności wykonania siłami własnymi z uwagi na awarie, akty wandalizmu zdarzenia losowe,
- zmiana sprzętu pod warunkiem że odpowiada warunkom podległym siwz
- zmiana obowiązującej stawki VAT
- zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur , powstania obowiązku podatkowego,
1. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania  zaistnienia okoliczności o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być  wyrażony na piśmie.
3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących do z nim stosunków prawnych.
2. wykonawca , który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , musi udowodnić Zamawiającemu , że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu  oraz bada , czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art.24 ust.1 pkt 13-22 i ust.5 pkt 1 ust pzp.
4. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy  mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów , jeśli podmioty te realizują roboty budowlane, do realizacji których zdolności te są wymagane.
5. Wykonawca który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem który zobowiązał się do udostepnienia zasobów.
6. Jeżeli zdolności  techniczne  lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu o którym mowa w ust.1 nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postepowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia , zamawiający żąda aby wykonawca  w terminie określonym przez zamawiającego
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia , jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną  lub finansową o których mowa w ust.1
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Olszanica - drogi i chodniki - odsnieżanie i zwlaczanie śliskości <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>-	drogi za mostem i osiedlu w kierunku  stadionu sportowego do zabudowań Pani Barbara Różycka, Pani Michalina Sokół, do Pana Michał Sokół,  do Pana Kowalewskiego, Uzdejczyk i Sokół, Pani Nanaszko, Jasińska   nr. ewidencyjny dróg 105,108,143,172,138,42,148,117,105,119  łączna długość dróg 1590  mb,
-	drogi na osiedlu Błonie  nr ewidencyjny dróg 1153,1162,1199  670 mb,
-	droga od drogi krajowej do Leśniczówki, zabudowań Pan Bronisław Bigos, Pan Władysław  Czandar, Kiełbasa  - nr ewid. 918,222,224,215,248,239- 1070 mb,
-	droga Olszanica Górna od dr.kraj. do zabudowań Pana Władysława Trumpus  nr ewid. 1163  180 mb 
-	droga Olszanica Górna od dr.kraj do zabudowań Pan Mycyk  nr ewid. 1048  270 mb,
-	droga Olszanica Górna od dr.kraj do zabudowań Pani Bronisława Bilik  nr ewidenc. 1070, 997  720 mb
-	droga od Stacji PKP do rzeki Olszanka przed zabudowaniami Pani Teresa Kaszany  nr ewid. `1230  360 mb,
-	drogi osiedle Pod Chłopską Górą, do zabudowań Pan Andrzej Borek, do zabudowań Pani Bronisława Maciejewska, Pan Leon Król  nr ewid. 557,556  280 mb,
-	droga do stacji uzdatniania wody  nr ewid. 1237  110mb, 
-	droga do zabudowań w kierunku nowego cmentarza  nr ewid. 862  280 mb,
-	droga i parking przed d.Ośrodkiem Zdrowia i  Garażami OSP  nr ewid. 1118,1119  160 mb,
-	droga i parking przed Zespołem Szkół Publicznych w Olszanicy  nr ewid.  1166, 1164  88 mb,
-	parking przed Kościołem i Domem Handlowym w ciągu drogi krajowej nr ewid.  922  90 mb,
-	parkingi przed Urzędem Gminy  w ciągu drogi krajowej nr ewid. 920  50 mb,
-	droga do nowej Poczty i Piekarni nr ewid. 866,879  150 mb,
-	droga do Policji, droga i parking przed Domem Ludowym nr ewid. 1115  76 mb,
-	droga do pana Kliniec i Szymbara  500 mb,
-	droga do P. Wojtowicz  nr ewid. 976  230 mb,
-	droga od dr. Powiatowej do P. Zdeb  nr ewid. 888,889  184 mb,
-	parking przed PKP  80 m
-	Droga do P. Prajzner  100 m
-	Droga do r. Skarbińskiego  150 m
-	Droga w kierunku zabudowań Głuszko  300 m
-	Droga za starym przedszkolem  284 m

Ogółem  8,1  km dróg. 

1.1	Miejscowość Olszanica (chodniki za pomocą małego ciągnika )  odśnieżanie i zwalczanie śliskości  : 

     -      chodnik od Stacji PKP do sklepu w Olszanicy Górnej  1820 m
     -      chodnik na osiedlu Błonie  180 m
     -      chodnik od szkoły do przystanku (prawa strona )  200 m
            Ogółem 2,2 km chodnika.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>0Rejon 2  Orelec  odśnieżanie i zwalczanie śliskości   :<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>-	droga do zabudowań Pan Piotr Michalik, od drogi wojewódzkiej 500 m
-	droga od skrzyżowania z drogą wojewódzką do zabudowań Pan Józef Dobrowolski  200 m
-	droga od skrzyżowania z drogą wojewódzką do zabudowań Pan Stanisław Orłowski  550 m 
-	droga od zabudowań Pani Maria Zaniewicz od skrzyżowania z drogą obok Kościoła  220 m
-	droga na Wierchy do zabudowań Pan Nawrocki Bronisław  1 780 m
-	droga do Szkoły Podstawowej  100 m
-	droga w kierunku Pani Szewczykowej  200 m,
-	droga do Pana Kołtun Stanisław  150 m,
-	droga do Pana Demkowicza  250 m
-	droga do strzelnicy  300 m 

      Ogółem 4,250 km dróg. 
2.1 - chodnik  80 m
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>0Rejon Paszowa  odśnieżanie i zwalczanie śliskości <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>-	droga od Remizy OSP do zabudowań Pani Anna Kowalska   2 750 m
-	droga od skrzyżowania z drogą powiatową do zabudowań Pan Stanisław Kuczaj -  200 m 
-	droga do zabudowań Pan Edward Ślazyk  - 200 m
-	droga w kierunku zabudowań Pan Jan Wąchała  -150 m
-     przystanki  2 zatoki 
      Ogółem 3,3 km dróg.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>0Rejon  Rudenka - odśnieżanie i zwalczanie śliskości  : <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>-	droga Rudenka - Rudenka Górna do zabudowań Pan Jan Makar -120 m
-	droga do zabudowań Pan Zdzisław Kurzeja  300 m 
-	droga do zabudowań Pani Zofia Adamczyk  200 m 
-	droga do zabudowań Pani Elżbiety Terefeńko  190 m
-    droga dp zabudowań P. Sztank, P. Puchała, p. Folwarski  1940 m
-     parking przy cmentarzu 
-     droga i parking przed świetlica wiejską  60 m

Ogółem 3,0 km dróg.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Rejon  Zwierzyń - odśnieżanie  :<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- droga od mostu na rzece San, obok Świetlicy Wiejskiej  520 m
- drogi na osiedlu przed rzeką San, do zabudowań Pan Bugara, Tobiasz  80 m
- droga do Pan Stanisław Nowogórski, Bogumiła Ławrów,  i do kontenera na odpady  70 m
- droga w kierunku Pana Wajda Ryszard 150 m
- droga od skrzyżowania z droga powiatową  most przez rz. San do źródełka  1 500 m
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Rejon  Stefkowa - odśnieżanie i zwalczanie śliskości :<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- droga do Szkoły Podstawowej- Parking  nr ewid.603/2  74 mb,
- parking przed Remizą OSP  20 mb,
 - droga do zabudowań Pani Barbara Kunach  nr ewid. 552  96 mb, 
- droga do zabudowań Pan Kolka , Pan Bryś  nr ewid. 442  160 mb,
- droga do zabudowań Pan Ryszard Kowal i Pani Tkacz  nr ewid. 359  170 mb,
- droga do zabudowań Pan Edward Jaślan, Fedycka, Wrosz  nr ewid. 778, 337  200 mb,
- droga do zabudowań Pan Antoni Łępa- Stefkowa Górna, i do Pana Małeckiego nr ewid. 815/2, 817  350 mb,
- droga na cmentarz, parking przed kościołem  nr ewid. 415/1  180 mb,
- droga w kierunku zabudowań Pan Miśko Michał 120 m
- droga w kierunku zabudowań Pana Iwanicki Mieczysław  nr ewid. 861  180 mb,
- droga do P. Jamruk  nr ewid.380  130mb,
- droga do wielorodzinnego budynku mieszkalnego   nr ewid. 466/3, 466/6  80 mb, 
- droga do Andrejki  nr ewid. 857  60 m
- droga do Hoksa i Krupa ( wzdłuż boiska szkolnego 0  80 m
- droga do p. Rogalińskiego ( przed kościołem)  110 m
- droga do p. Zając nr ewid. 861  70 m
- droga do. P. Konik Jacek  nr ewid. dz. 853  60 
Ogółem 2,02  km dróg.
6.1 Stefkowa - Chodnik przy drodze krajowej na dł.  1 142 mb wraz z przystankami
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena  </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Rejon  Wańkowa - odśnieżanie  i zwalczanie śliskości :<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>-	droga od skrzyżowania z drogą powiatową do Serednicy  do sklepu i Remizy OSP -120 m
-	droga i parking do Kościoła  330 m
-	droga i parking przed przed budynkiem szkoły  100 m, 
-	skrzyżowanie dróg do Brelikowa i Serednicy, zatoki i przystanki PKS, 
-	droga do Godniczów  300 m
-	droga  do Pan Wąchała, Cierpiał  284 m
-	droga do Pani Jop Barbara, - 80 m
-	droga do Pana Staroń Stanisław  180 m
-	droga do Pana Masłowca  80 m
-	droga do Pani Wojtanowskiej Bogumiły  150 m,
-	droga nr 118303( w kierunku p. Brelik)  330 m
-	droga do. P. Nadkańskiego  160 m
-	 ujęcie wody  60 m

      Ogółem 2,2 km dróg. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Rejon  Uherce Mineralne (drogi i chodnik)  odśnieżanie  i zwalczanie śliskości <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>droga Uherce M.  Uherce M. Tunel 1920 m
- droga Uherce M. - Przysiółek Kostryń  1030 m
- droga Uherce M. do Leśniczówki  - 750 m  ,
- droga obok Przedszkola, Pani Władysława Błaszczak  157 m 
- droga do zabudowań Pan Tomasz Jarecki  300 m
- droga do Zespołu Szkół i Zakładu Karnego   350 m ,
- droga obok Pana Setlak  - 160 m 
- droga do zabudowań Pani Anna Betlej  215 m 
- droga do zabudowań Pan Jan Dziedzicki   200 m
- droga Uherce M. przez  wieś  do Pana Zbigniew Sedlak -1,3km 
- droga Uherce M. osiedle Żołobiny  315 m , 
- droga Uherce M.do zabudowań Pani Melania Mielniczek  200 m
- droga Uherce M. do zabudowań Pan Sterzel, Zgoba, Kabaj  280 m, 
- droga i parking przed Kościołem, i Domem Ludowym  100 m
- droga do cmentarza  303 m
- drogi na osiedlu przy Zakładzie Karnym  560 m
- droga do Micyk Edwarda  87 m
- droga do Rudiak i Kozłowskiego  337 m
- droga przy przystanku od drogi krajowej w kierunku zabudowań p. Jaworek  100 m
- droga nr ewid. 720 od drogi wojewódzkiej w kierunku zabudowań p. Janusz  200 m
- droga do. P. Małecki  450 m
- droga k. p. Krupy  100 m 
- droga k. P. Nanaszko, Gałązka  100 m
- przystanki przy drodze krajowej  200 m
- drogi i parking przed szkołą  500 m
- droga do Koczołuba  46 m
- droga dom Szymbary  76 m
- droga do Bezyka  87 m
- droga do Starakiewicza  70 m
- Droga do Orłowskiego i Dybaś 593,524  440 m\

      Ogółem 11,172  km dróg.
8.1 Miejscowość Uherce Mineralne  Chodniki  1.16 km
- chodnik Uherce M. od stadionu do zabudowań Pan Stanisław Wermiński - 0,3 km zwalczanie śliskości,
- chodnik przy drodze krajowej na dł 0,5 km
- chodnik przy szkole i przy osiedlu mieszkaniowym  360 m
  Ogółem 1,16 km .
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com