JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161013/322937-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html' target='_blank'>http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 322937 - 2016
              z dnia 2016-10-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Olkusz: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę  etap III<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto i Gmina Olkusz, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Rynek 
              1,
              32300  
              Olkusz, woj.
              małopolskie, państwo
              , tel.
              32 626 01 00 w.311, 626 01 61, e-mail
              przetarg@umig.olkusz.pl, faks
              32 626 01 03, 626 02 34.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.umig.olkusz.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urąd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę  etap III<br /><b>Numer referencyjny: </b>OA.271.2.56.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznego wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla zadań:
Zadanie 1.	Rewitalizacja terenów zdegradowanych  Dolinka Osiedle Młodych
Zadanie 2.	Modernizacja obiektu i infrastruktury Zespołu Szkolno  Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 w Olkuszu dla potrzeb prowadzenia zajęć rewalidacyjnych, opiekuńczych, sportowych i integracyjnych
Zadanie 3.	Kompleksowa modernizacja budynku Hufca ZHP Olkusz  budynku przy ul. K.K. Wielkiego 43a 
Zadanie 4.	Modernizacja budynku Przedszkola Nr 8 w Olkuszu wraz 
z zagospodarowaniem terenu wokół przedszkola
Zadanie 5.	Rewitalizacja Parku Czarna Góra
Zadanie 6.	Winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych przy budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olkuszu  
Zadanie 7.	Budowa targowiska-ul. Osiecka w Olkuszu
Zadanie 8.	Przebudowa placu, łącznie z ciągiem komunikacyjnym przed budynkiem MOK-DK w Olkuszu oraz parkingami
Zadanie 9.	Kompleksowe zagospodarowanie terenu w rejonie Starego Cmentarza w Olkuszu
 
Zadanie 10.	Teren rekreacyjno-sportowy przy Szkole Podstawowej w Gorenicach
Zadanie 11.  Sport i rekreacja  modernizacja Obiektu Sportowego w Gorenicach
Zadanie 12. Remont instalacji c.o. i remont łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Troksie
Zadanie 13.  Termomodernizacja świetlicy w Troksie
Zadanie 14.	Wiejskie centrum rekreacji i wypoczynku czyli zagospodarowanie terenów zielonych w centrum wsi Troks
Zadanie 15.  Remont i modernizacja budynku OSP Kosmolów wraz z remontem ul. Na Szlaku
Zadanie 16. Modernizacja chodnika przy ul. Strzelców Olkuskich 1, 1a w Olkuszu.
Dla każdego z wyżej wymienionych zadań, przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej obejmującej:
1. Projekt musi być wykonany  zgodnie z polskimi normami i przepisami.
2. Projekt musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DZ.U. 2012 r., poz. 462 z póz. zm.)
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej obejmującej:
-	wykonanie projektu budowlano-wykonawczego we wszystkich branżach z uwzględnieniem wymaganych pozwoleń, opinii  5 egz. (jeśli będzie wymagany)
-	kosztorysy: ślepe oraz inwestorskie w podziale na etapy (według uzgodnień z Zamawiającym),oraz przedmiary (z podaniem wyliczeń dla poszczególnych ilości robót oraz z podaniem podstaw wyceny i szczegółowych nakładów rzeczowych)  dla każdej z branż, w wersji pisanej (2 egz.);
-	sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych dla każdej z branż  w wersji pisanej  2 egz.,
-	w przypadku zaistnienia kolizji związanych z budową jak również wynikających z konieczności poprawy bezpieczeństwa, należy dodatkowo opracować dokumentację projektową wykonania i/lub przekładek i/lub zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego i nadziemnego dla branży teletechnicznej, wodociągowej, elektrycznej, energetycznej, gazowej, ciepłowniczej  w wersji pisanej (5 egz.);
-	projekt małej architektury  (jeśli będzie wymagany) - w wersji pisanej (3 egz.)
-	inwentaryzacja zieleni i plan wycinki drzew, krzewów (jeśli będzie wymagana) - w wersji pisanej (2 egz.);
-	projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeśli będzie wymagany) - w wersji pisanej (3 egz.);
-	wersję elektroniczną zawierającą cały zakres opracowania.
-	projekty dla wszystkich branż muszą zawierać część opisową i rysunkową;
-	dokumentacja winna zawierać komplet wymaganych uzgodnień, decyzji, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczegółowymi.
4. Wybrany wykonawca w imieniu zamawiającego wystąpi do odpowiedniego organu i uzyska wymagane prawem budowlanym pozwolenie, lub zgłoszenie na realizację zadania na podstawie wykonanego projektu. 
5. Wykonawca dostarczy kompletny zatwierdzony projekt budowlany z odpowiednim   pozwoleniem lub zgłoszeniem wymaganym prawem budowlanym na realizację zadania.
6. Do obowiązku wykonawcy należy rozpoznanie wszystkich okoliczności niezbędnych do opracowania projektu. Wszelkie braki w projekcie, które będą uniemożliwiały wykonanie projektu na etapie wykonawstwa, a które wynikać będą  z pominięcia lub niewłaściwego rozpoznania przez wykonawcę warunków terenowych muszą być uzupełnione w wymaganym zakresie bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 
7. Zamawiający wymaga pełnych uzgodnień, zatwierdzeń i sprawdzeń w zakresie przedmiotowego opracowania.
8. Zamawiający wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia lub opinii o braku konieczności jej uzyskania,  
9. Wykonawca  zobowiązany  jest  do  zapoznania się z warunkami terenowymi, które objęte będą opracowaniem projektowym.
10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną oraz w uzgodnieniu z użytkownikiem.
11. Projekty na etapie wstępnym należy skonsultować z autorami wniosku oraz Zamawiającym i uzyskać ich akceptację. Na etapie uzgodnień możliwe będą niewielkie korekty w ukształtowaniu projektowanych przedsięwzięć.
12. Wykonawca na etapie realizacji inwestycji zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego po podpisaniu odrębnej umowy na kwotę wskazaną w ofercie.
Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do max. 15.01.2017 r. z zastrzeżeniem, że kosztorysy inwestorskie do zadań zostaną dostarczone nie później niż 15.12.2016r., z wyjątkiem zadania nr 5, zakres II: Budowa całorocznego obiektu wielofunkcyjnego na terenie Parku Czarna Góra, dla którego wyznacza się termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.06.2017 r.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71330000-0,
                71220000-6,
                71322000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/01/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">pełnomocnictwo - jeśli dotyczy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ( za opracowanie dokumentacji technicznej )</td><td>50</td></tr><tr><td>Cena ( za pełnienie nadzoru )</td><td>10</td></tr><tr><td>Udzielony okres aktualizacji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiana któregokolwiek postanowienia umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
2. Umowa może ulec zmianie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku przedłużającego się okresu uzyskania uzgodnień z organami współdziałającymi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 poz 1113),
b) osobiście,
c) za pośrednictwem posłańca,
d) faksu,
e) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 poz. 1030 - porozumiewanie się w formie poczty elektronicznej na adres: przetarg@umig.olkusz.pl oraz faksem na nr 32 626 01 03, 32 626 01 51.
2.	Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. 
3.	Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 1.	Rewitalizacja terenów zdegradowanych  Dolinka Osiedle Młodych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
Teren zlokalizowany na dz. nr ew. gr. 4457 w Olkuszu

Projekt winien obejmować swym zakresem:
- ścieżki zdrowia i ciągi komunikacyjne,
- siłownie na wolnym powietrzu (jest realizowana na podstawie projektu budowlano-wykonawczego),
- tor saneczkowy,
- kort tenisowy, 
- muszlę koncertową,
- plac zabaw wyłożony nawierzchnią bezpieczną,
- małą architekturę, m.in: ławki parkowe, kosze, tablice informacyjne, itp.;
-	w ramach projektu należy uwzględnić wymianę oświetlenia parkowego na energooszczędne z ewentualną dobudową,
-	projekt parkingu zlokalizowanego w zachodniej części Dolinki, projekt ma być wykonany w dwóch etapach. Pierwszy etap przewiduje wykonanie parkingu na części działki o powierzchni ok. 0,28 ha, na której wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego są dopuszczalne parkingi. Drugi etap obejmuje projekt parkingu na pozostałej części, dla której wykonywana jest aktualizacja MPZP.
-	Gmina Olkusz posiada projekt zagospodarowania Dolinki wraz z inwentaryzacją terenu, którą należy uwzględnić w niniejszym opracowaniu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 2.	Modernizacja obiektu i infrastruktury Zespołu Szkolno  Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 w Olkuszu dla potrzeb prowadzenia zajęć rewalidacyjnych, opiekuńczych, sportowych i integracyjnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
ul. Kochanowskiego 2, 32-300 Olkusz, działka nr 4423, 3782/6, 4493

1. Modernizacja obiektu i infrastruktury Zespołu Szkolno  Przedszkolnego 	Integracyjnego Nr 1 w Olkuszu .
W ramach projektu należy uwzględnić:
- projekt modernizacji istniejącej instalacji elektrycznej w budynkach Zespołu do planów montażu instalacji fotowoltaicznej zainstalowanej na dachu budynku Z S- P,
- projekt na odnowienie nawierzchni bieżni lekkoatletycznej (zastąpienie nawierzchni żużlowej nawierzchnią tartanową) oraz odtworzenie piaskownicy do skoku w dal wraz z rozbiegiem,
- zmodernizować dwa (wydzielone z głównego korytarza w ramach odrębnego projektu) pomieszczenia, wymienić drzwi, należy wykonać projekt instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw na nowe energooszczędne.

2.Remont pomieszczeń znajdujących się na głównym korytarzu Zespołu Szkolno- Przedszkolnego na potrzeby sali zajęć terapeutyczno- rewalidacyjnych.
W ramach projektu należy uwzględnić:
- następujące zadania: malowanie ścian, sufitów, wykonanie wykładziny ściennej oraz drzwi. Należy wykonać remont węzła C.O. , instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw na nowe energooszczędne.

3. Remont toalet i górnego korytarza w pawilonie B .
W ramach projektu należy uwzględnić:
- następujące zadania: malowanie ścian, podłogi i sufitu górnego korytarza i remont toalet uczniowskich przylegających do niego w pawilonie B,
- przewidzieć wymianę drzwi do pomieszczeń sąsiadujących z korytarzami,  
- projekt instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw na nowe energooszczędne.

4. Remont ogrodzenia terenu Zespołu Szkolno  Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 w Olkuszu.
W ramach projektu należy uwzględnić:
- projekt ogrodzenia ok. 1000 m wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wydzieleniem terenu na bezpieczny plac zabaw ( odrębne opracowanie).

5. Bawmy się Bezpiecznie- ogrodzony plac zabaw.
W ramach projektu należy uwzględnić:
- projekt bezpiecznego placu zabaw na terenie Z S-P.  Plac należy wyposażyć w urządzenia atrakcyjne i bezpieczne służące do zabawy zgodne z normą PN- EN 1176,
- na placu zabaw należy wydzielić strefy zabawowe dla dzieci młodszych i starszych. Maksymalna wysokość swobodnego spadku ( strefa bezpieczna nie powinna przekroczyć 150 cm. Przyrządy jak i nawierzchnia sztuczna, powinny być wykonane w kolorach wesołych,
- zielone rośliny w okolicy placu zabaw. Należy zaprojektować również rozbudowę istniejącego (szkolnego) systemu monitoringu.

6. Remont Sali rytmiki i górnych korytarzy przy salach gimnastycznych prowadzących do niej oraz doposażenie pomieszczeń siłowni.
W ramach projektu należy uwzględnić:
- należy wykonać następujące zadania: malowanie ścian, podłogi i sufitu w sali rytmiki,
- należy wykonać następujące zadania: malowanie ścian, sufitu wraz z wymianą posadzki na korytarzu przy salach gimnastycznych,
- przewidzieć wymianę drzwi do pomieszczeń sąsiadujących z korytarzami, 
- uzupełnić wyposażenie przyległej siłowni,
- projekt instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw na nowe energooszczędne.

7. Remont pomieszczeń świetlicy w pawilonie A- Szkoły Podstawowej nr 2.	
W ramach projektu należy uwzględnić:
- należy wykonać następujące zadania: malowanie ścian, sufitu wraz z wymianą     posadzki w pomieszczeniu świetlicy w pawilonie A,
- wymianę drzwi do świetlicy, 
- projekt instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw na nowe energooszczędne.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 3.	Kompleksowa modernizacja budynku Hufca ZHP Olkusz  budynku przy ul. K.K. Wielkiego 43a <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
Komenda Hufca ZHP Olkusz im. Bohaterów Powstania Styczniowego, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 43a, 32-300 Olkusz.

Dokumentacja projektowa swym zakresem winna obejmować:
- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
- nadbudowę budynku i wykonanie nowej więźby dachowej w celu uzyskania poddasza użytkowego;
- zagospodarowanie terenu przyległego do budynku Hufca m.in. wykonanie parkingu i ogrodzenia terenu,
- montaż centralnego ogrzewania na paliwo stałe,
- modernizację istniejących posadzek wraz z wykonaniem izolacji termicznej,
- modernizację powierzchni ścian i sufitów pomieszczeń wewnątrz budynku Hufca;
- wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 4.	Modernizacja budynku Przedszkola Nr 8 w Olkuszu wraz  z zagospodarowaniem terenu wokół przedszkola<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
ul. Legionów Polskich 12, 32-300 Olkusz, działka o nr ewidencji gruntów 3349/17

Wykonana dokumentacja powinna obejmować dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów budowlanych, warunków technicznych w tym w zakresie izolacyjności termicznej przegród. Dodatkowo projekt powinien obejmować:
1 Termomodernizację wraz z naprawą dachu budynku, z uwzględnieniem zaleceń wskazanych w posiadanym przez Zamawiającego audycie energetycznym (dla przedszkola na 8 w Olkuszu),
2 Wykonanie prac wynikających z ekspertyzy ppoż między innymi. Zamknąć dwie klatki schodowe stanowiące drogę ewakuacyjną oraz wyposażyć przedmiotowe klatki schodowe w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu,
3 Wymiana posadzki w salach dla dzieci, malowanie pomieszczeń dla dzieci,
4 Odnowienie klatek schodowych,
5 Wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach gdzie znajduje się kuchnia oraz zmywalnia naczyń, wymiana okapu nad kuchnią gazową,
6 Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym i bocznym do przedszkola,
7 Zagospodarowanie terenu wokół obiektu przedszkola z elementami małej architektury: wykonanie dojść i chodników, montaż ławek ogrodowych, koszy na śmieci, piaskownicy.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 5.	Rewitalizacja Parku Czarna Góra<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W ramach niniejszego zadania oferent winien wycenić wykonanie dwóch kompletnych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem odrębnych wymaganych prawem zgłoszeń lub pozwoleń na budowę dla następujących zakresów:

Zakres I: 
Rewitalizacja Parku Czarna Góra

Lokalizacja planowanej inwestycji: 
Ośrodek Sportowo-Wypoczynkowy Czarna Góra, Olkusz, ul. 29 Listopada, działka nr ew. gr. 2195/4, 2195/5, 2195/11 z wyłączeniem terenu Kompleksu Basenowo  Rekreacyjnego.

Dokumentacja projektowa swym zakresem winna obejmować:
1. Budowę bieżni okólnej z nawierzchnią tartanową
6 torów  długości 400 m,
8 torów na prostej o długości 120 m (100 m + wybiegi),
budowę systemu odwodnienia wokół bieżni i boiska wraz z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej,
budowę pod bieżnią kanałów technicznych dla instalacji urządzeń pomiarowych itp.
2. Boisko z nawierzchnią trawiastą
Powiększenie boiska do wymiarów pola gry 105 m x 68 m,
Ewentualna wymiana całej warstwy humusu połączona z prawidłowym wypoziomowaniem boiska,
Uzupełnienie drenażu wraz z kontrolą istniejącego (włączenie do systemu odwodnienia),
Wykonanie systemu nawadniania z możliwością wykorzystania studni  źródła przy ul. Parkowej,
Wykonanie oświetlenia boiska i bieżni.
3. Boisko z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wymiarach 100 x 50m(wraz z oświetleniem, odwodnieniem i piłkochwytami)
4. Boisko z nawierzchnią syntetyczną o wymiarach 25 x 45m(wraz z oświetleniem, odwodnieniem i piłkochwytami)
5. Zagospodarowanie zakoli stadionu pod urządzenia I.a.
a. Budowa skoczni do skoków w dal i trójskoku,
b. Budowa rzutni do pchnięcia kulą,
c. Inne w zależności od potrzeb.
6. Trybuna
a. Budowa zadaszonej trybuny (400  600 miejsc siedzących) o konstrukcji umożliwiającej zagospodarowanie przestrzeni pod trybuną na budowę sanitariatów ogólnodostępnych, szatni dla zawodników z pełnymi węzłami sanitarnymi oraz pomieszczeń technicznych i magazynów lub
b. Budowa parkingu za trybuną wraz z drogą dojazdową od ul. Parkowej,
c. Przygotowanie terenu z lewej i prawej strony trybuny zadaszonej na posadowienie dodatkowych trybun wykonanych w konstrukcji lekkiej.
7. Budowę ogrodzenia wokół stadionu i trybun wraz z bramami dojazdowymi i bramkami dla kibiców z uwzględnieniem przepisów PZPN.
8. Zagospodarowanie terenu Parku Czarna Góra w zakresie:
-   ciągów spacerowych, ścieżek zdrowia oraz ścieżek rowerowych;
-	modernizacji istniejącej infrastruktury drogowej, m. in. drogi dojazdowej do parku od strony północno-wschodniej (wjazd od strony wiaduktu)
-	zapewnienia drogi dojazdowej do parku z ul. Parkowej;
-   elementów małej architektury tj. m.in.: ławki, kosze, stojaki rowerowe; altany;
-	placu zabaw, siłownie zewnętrzne;
-	oświetlenia parkowego;
-   inwentaryzacji istniejącej zieleni;
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna zakładać możliwość etapowania robót budowlanych.

Zakres II:
Budowa całorocznego obiektu wielofunkcyjnego na terenie Parku Czarna Góra

Lokalizacja planowanej inwestycji: 
Ośrodek Sportowo-Wypoczynkowy Czarna Góra, Olkusz, ul. 29 Listopada, działka nr ew. gr. 2195/4, 2195/11 z wyłączeniem terenu Kompleksu Basenowo  Rekreacyjnego (w obszarze Parku na wschód od głównej trybuny stadionu).

1. Funkcje budynku:
a. zima: lodowisko rekreacyjne (20x40 m) i tor curlingowy (5x45,72 m) lub lodowisko dla początkujących
b. wiosna-lato-jesień: 3 korty tenisowe (17,07x34,77m) lub boisko do piłki nożnej/ręcznej (20x40 m) lub rolkowisko lub przestrzeń targowo-wystawiennicza (35x52m);
2. Technologia płyty lodowiska
a. Orurowanie aluminiowe zalane w betonie z nawierzchnią wielofunkcyjną
b. Agregat z funkcją odzysku ciepła wykorzystywanego do ogrzewania pomieszczeń, topienia śniegu w topielniku
c. Bandy białe i przeźroczyste
3. Zadaszenie, ściany i instalacje
a. Zapewnienie odpowiedniej izolacji termicznej i akustyczna dachu i ścian budynku (oraz zadbanie o odpowiednią akustykę wew. budynku)
b. Wentylacja z funkcją ogrzewania i klimatyzacji
c. Osuszacze powietrza
d. Oświetlenie i nagłośnienie
e. Instalacje: elektryczna z uwzględnieniem odnawialnych źródeł energii, wodno-kanalizacyjna, odwodnienie
4. Infrastruktura towarzysząca
a. Wydzielone pomieszczenia na kasę, wypożyczalnię łyżew, ostrzarnię, szatnie, sanitariaty, kawiarnię, pomieszczenie socjalne, magazyny.
b. Ogrzewany garaż dla rolby (napęd elektryczny, pojemność zbiornika na ciepłą wodę min. 500). Dodatkowo w garażu musi znajdować się zbiornik podgrzewanej wody (2000 l) oraz topielnik - miejsce, gdzie zrzucany jest śnieg zebrany z tafli lodu.
c. Pomieszczenie dla agregatu i urządzeń towarzyszących
d. Ławki lub małe trybuny
e. System monitoringu
Powierzchnia zabudowy: ok. 2400 m2 (40 x 60 m)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 6.	Winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych przy budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olkuszu  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
ul. Gęsia 25, 32-300 Olkusz

Dokumentacja powinna zawierać:
- Projekt budowlano-wykonawczy windy zewnętrznej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 7.	Budowa targowiska-ul. Osiecka w Olkuszu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
plac przy ul. Osieckiej w Olkuszu dz. nr ew. gr. 4263

Wykonana dokumentacja powinno zawierać:
-	Zagospodarowanie terenu placu powinno być zaprojektowane zgodnie z aktualnymi wymogami,
- Nawierzchnia utwardzona wraz z wyznaczonymi stanowiskami handlowymi,
- Wykonać dojście i dojazd do targowiska,
- Wyznaczenie miejsca dla gromadzenia odpadów i śmieci,
- Wykonanie obiektu zawierającego pomieszczenia socjalne oraz toalety.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 8.	Przebudowa placu, łącznie z ciągiem komunikacyjnym przed budynkiem MOK-DK w Olkuszu oraz parkingami<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
dz. nr ew. gr. 2442/3, 2444/1, 2444/11, 2490, 2472/2 w Olkuszu. Teren MOK-DK.

Wykonana dokumentacja powinna zawierać:
a. Przed budynkiem MOK-DK 
- wymiana nawierzchni placu i ciągu pieszego,
- zagospodarowanie terenów zielonych;
- scena,
- elementy małej architektury: ławki, kosze, itp.
- oświetlenie i instalacja akustyczna,
b. Teren po północnej stronie obszaru objętego projektem
- przebudowę instalacji elektrycznej oświetlenia ulicznego,
- wykonanie drogi dojazdowej,
- ciągów komunikacyjnych,
- parkingu dla samochodów osobowych, busów i autobusów.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 9.	Kompleksowe zagospodarowanie terenu w rejonie Starego Cmentarza w Olkuszu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
teren Starego Cmentarza pomiędzy ul. K.K. Wielkiego a ul. Nullo dz. nr ew. gr. 2476, ul. Nullo dz. nr ew. gr. 1758 oraz teren wokół stawu dz. nr ew. gr. 2442/4 w Olkuszu

Wykonana dokumentacja powinna zawierać:
1. Teren Starego Cmentarza
- Przebudowę muru ogrodzeniowego na dł. ok. 175 mb,
- Remont części ogrodzenia na dł. ok. 97m,
- Rewaloryzacja 94 szt. zabytkowych nagrobków, płyt nagrobnych i krzyży,
- Wykonanie oświetlenia terenu w ilości 14 lamp,
- Odtworzenie układu alejek z kostki brukowej o dł. ok. 230 mb,
- Elementy małej architektury typu ławki, kosze.
2. Teren wokół stawu
- Oczyszczenie stawu,
- Wykonanie ogrodzenia obiektu,
- Elementy małej architektury typu ławki, kosze.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 10.	Teren rekreacyjno-sportowy przy Szkole Podstawowej w Gorenicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
Szkoła Podstawowa w Gorenicach ul. Krakowska 51, 32-300 Olkusz, działka nr 63

W ramach projektu należy uwzględnić:
- zagospodarowanie terenu za szkołą, z wydzieleniem miejsca pod altankę i ławki oraz  boisko do siatkówki i koszykówki wyłożone bezpieczną nawierzchnią,
- należy również zaprojektować plac zabaw dla dzieci wyłożony nawierzchnią bezpieczną i sprzętem do rekreacji wraz z zielonymi  roślinami w okolicy, 
- należy wykonać projekt ogrodzenia, budowy drogi dojazdowej wraz z parkingiem.
Wykonana dokumentacja powinna zawierać:
Teren Starego Cmentarza
- Przebudowę muru ogrodzeniowego na dł. ok. 175 mb,
- Remont części ogrodzenia na dł. ok. 97m,
- Rewaloryzacja 94 szt. zabytkowych nagrobków, płyt nagrobnych i krzyży,
- Wykonanie oświetlenia terenu w ilości 14 lamp,
- Odtworzenie układu alejek z kostki brukowej o dł. ok. 230 mb,
- Elementy małej architektury typu ławki, kosze.
Teren wokół stawu
- Oczyszczenie stawu,
- Wykonanie ogrodzenia obiektu,
- Elementy małej architektury typu ławki, kosze.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 11.  Sport i rekreacja  modernizacja Obiektu Sportowego w Gorenicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
Stadion Sportowy w Gorenicach przy ul. Krakowskiej , 32-300 Olkusz, działka nr 197/3

W ramach projektu należy uwzględnić:	
- zagospodarowanie terenu przy stadionie, z wydzieleniem miejsca pod siłownię zewnętrzną wraz z urządzeniami,
- wymianę nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym na bezpieczną,
- nową infrastrukturę sportową- bramki aluminiowe, słupki do siatkówki, tenisa oraz do koszykówki,
- projekt rozbudowy oświetlenia całego terenu rekreacyjnego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 12. Remont instalacji c.o. i remont łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Troksie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Troks w Gminie Olkusz, działka nr ew. gr. 461/1.

W ramach zadania należy przewidzieć:
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku świetlicy 
- demontaż kotłów i instalacji w kotłowni, 
- demontaż grzejników, wykonanie nowej kotłowni gazowej wraz z niezbędnymi urządzeniami. 
Kolejnym elementem jest remont instalacji wod-kan w ramach której należy przewidzieć wymianę: 
- elementów instalacji, umywalek, bojlera, muszli klozetowych;
- wymianę płytek podłogowych i ściennych. 
- należy również zaplanować wymianę 5 szt. drzwi wewnętrznych, wraz z niezbędnym pracami tynkarskimi i malarskimi<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 13.  Termomodernizacja świetlicy w Troksie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Troks w Gminie Olkusz, działka nr ew. gr. 461/1.

Dokumentacja projektowa swym zakresem winna obejmować:
- wykonanie termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz dachu budynku);
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz odwodnienie teren wokół budynku;
- wymianę istniejącego pokrycia dachu wraz z orynnowaniem oraz instalacją odgromową;
- remont istniejących kominów wentylacyjnych i spalinowych. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 14.	Wiejskie centrum rekreacji i wypoczynku czyli zagospodarowanie terenów zielonych w centrum wsi Troks<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
tereny zielone w sąsiedztwie świetlicy wiejskiej w miejscowości Troks w Gminie Olkusz, działki nr ew. gr. 461/1, 458/19, 636, 630/1.

Dokumentacja projektowa swym zakresem winna obejmować:
- stworzenie miejsca do organizowania przez mieszkańców wsi Troks wspólnych imprez kulturalnych i rekreacyjno-sportowych oraz działalności rekreacyjno-wypoczynkowej mieszkańców, dzieci i młodzieży. 
- doposażenie istniejącego placu zabaw w nowe urządzenia jak również elementy małej architektury, m.in.: szachownicę do gry, ławki parkowe  25 sztuk, stoliki  10 sztuk, 
- siłownię na wolnym powietrzu (3 urządzenia), 
- budowa wielofunkcyjnej altany (80 m2, stoliki  10 sztuk) oraz sceny na występy artystyczne,
- uporządkowanie terenu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 15.  Remont i modernizacja budynku OSP Kosmolów wraz z remontem ul. Na Szlaku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
OSP Kosmolów, 32-300 Olkusz, działki o nr ewidencji gruntów 951, 1202, 1206

W ramach niniejszego zadania oferent winien wycenić wykonanie dwóch kompletnych dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem odrębnych wymaganych prawem zgłoszeń lub pozwoleń na budowę dla następujących zakresów:

Zakres I
Remont i modernizacja budynku OSP Kosmolów obejmujący: 

- Remont sali widowiskowej między innymi: wymiana podłogi, malowanie ścian,
- Remont pomieszczeń gospodarczych,
- Wykonanie ocieplenia elewacji zewnętrznej budynku,

Zakres II 
Remont ulicy Na Szlaku obejmujący: 

- Wykonanie dokumentacji dla remontu drogi gminnej ul. Na Szlaku (odcinek ok. 850 mb) <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>16
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 16. Modernizacja chodnika przy ul. Strzelców Olkuskich 1, 1a w Olkuszu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja planowanej inwestycji: 
dz. nr ew. gr. 3162/14 w Olkuszu

Wykonana dokumentacja powinna zawierać:
- modernizację chodnika wzdłuż bloku z ewentualnymi miejscami postojowymi.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com