JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161020/327859-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net' target='_blank'>http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 327859 - 2016
              z dnia 2016-10-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żabia Wola: Zimowe utrzymanie dróg i ulic stanowiących własność Gminy Żabia Wola w sezonie zimowym 2016/2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Żabia Wola, krajowy numer identyfikacyjny
              75014857800000, ul.
              ul. Główna 
              3,
              96321  
              Żabia Wola, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              046 8578182, 8578224, e-mail
              , faks
              468 578 181.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zabiawola.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />operator pocztowy, posłaniec lub kurier, osobiste doręczenie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola - Kancelaria</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg i ulic stanowiących własność Gminy Żabia Wola w sezonie zimowym 2016/2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>RI.271.16.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 2<br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg stanowiących własność gminy.
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu złagodzenie niedogodności związanych z wystąpieniem zjawisk atmosferycznych w okresie zimowym. Zasady prowadzonych prac oraz technologia usługi wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg (zał. nr 9). Standardy zimowego utrzymania dróg opisują stan utrzymania drogi dla danego standardu oraz dopuszczalne odstępstwa od standardów po ustaniu opadów śniegu i od stwierdzenia wystąpienia zjawiska.
Usługa polega na oczyszczaniu dróg, ulic oraz obiektów towarzyszących ( zatoki autobusowe, parkingi) ze śniegu, lodu, błota i likwidacji śliskości zimowej, monitorowaniu i kontrolowaniu stanu nawierzchni dróg i ulic oraz jednokrotnym oczyszczeniu po okresie zimowym dróg. Ponad 50% dróg stanowią drogi o nawierzchni gruntowej i szerokości około 2,5-5,0 m, pozostałe o nawierzchni: bitumicznej, destruktowej, powierzchniowo utrwalonej emulsją asfaltową. 
Teren Gminy został podzielony na 8 części/rejonów (Rejony I-VIII  odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości), które określają zasięg działania Wykonawców.  

Rejon I.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowymi warunkami SIWZ
Rejon II.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowym i warunkami SIWZ
Rejon III.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowym i warunkami SIWZ
Rejon IV.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowym i warunkami SIWZ
Rejon V.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowym i warunkami SIWZ
Rejon VI.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowym i warunkami SIWZ
Rejon VII.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowym i warunkami SIWZ
Rejon VIII.	Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Formularzem cenowym i warunkami SIWZ

JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA 2 CZĘŚCI/REJONY ZAMÓWIENIA.
 
UWAGA!

Przystąpienie do usuwania zjawisk na drogach w zakresie zwalczania śliskości:
	dla I kolejności śliskość 2 godziny od wystąpienia zjawisk po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego.
	dla II kolejności  śliskość po telefonicznym zgłoszeniu  Zamawiającego do 3 godzin. 

Wykonawcy przystąpią do wykonywania usługi w zakresie odśnieżania po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym z tym, że w pierwszej kolejności należy odśnieżyć drogi o nawierzchni utwardzonej.

Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość, a tylko za efektywną pracę (wykonane usługi).
Zakres rzeczowy dla każdej części/rejonu
1)	Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich. 
2)	Rozpoczęcie i zakończenie utrzymania zimowego będzie uzależnione od warunków atmosferycznych i następuje na wyłączne  polecenie Zamawiającego. 
3)	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zawiesić prowadzenie akcji zimowej, a także dokonać odwołania zawieszenia.
4)	Rozpoczęcie pracy sprzętu winno nastąpić nie później niż 2 godziny od momentu wystąpienia zjawiska (np. gołoledź, szron, szadź, śliskość pośniegowa, lodowica, śnieg) lub zgłoszenia interwencji dotyczących utrudnień w ruchu na drodze przez Zamawiającego, natomiast zakończenie do 4 godzin po ustąpieniu zjawiska
5)	Rozpoczęcie pracy na drogach o nawierzchni utwardzonej niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego. 
6)	Wykonawca w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg przyjmuje interwencje, oraz wykonuje prace związane z usunięciem przyczyn zgłaszanych interwencji i pełni całodobowy dyżur dyspozytorski.
7)	Na drogach objętych zimowym utrzymaniem mogą wystąpić utrudnienia i krótkotrwałe ( do 2 godz.) przerwy w ruchu. Czas trwania utrudnień uzależniony jest od stanu zjawiska i czasu jego trwania. W przypadku skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje, zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg) uniemożliwiających osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowego, przejezdności, organizacje pracy wtedy należy dostosować do aktualnych zmieniających się warunków na drogach.
8)	Termin zakończenia prac związanych z poziomym oczyszczeniem ulic i mostów z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg ustala się do końca kwietnia 2017r.
9)	Poziome oczyszczanie dróg z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg obejmuje oczyszczanie jezdni w miejscu występowania chodników wraz z nimi oraz obiektów mostowych.
10)	Po rozpoczęciu zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków;
a)	całodobowa dostępność telefoniczna 
b)	każda jednostka sprzętowa jest wyposażona w telefon komórkowy, z którym jest możliwy kontakt przez całą dobę.
c)	prowadzenia dokumentacji dyżurów i pracy sprzętu oraz miesięczne przekazywania jej do Urzędu Gminy, w formie zgłoszenia do rozliczenia akcji z wyszczególnieniem wsi i poszczególnych ulic potwierdzonych wykonanie usługi przez sołtysa lub radnego z danego terenu,  
d)	składania telefonicznych meldunków o stanie dróg Zamawiającemu w czasie akcji i codziennie- podczas  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
e)	prowadzenia zimowego utrzymania dróg zgodnie zobowiązującymi standardami zimowego utrzymania dróg ( zał. nr 9)
11)	Wykonawca w czasie zimowego utrzymania prowadzi akcję czynną i pełni całodobowy dyżur dyspozytorski
12)	Potwierdzenie wykonania akcji czynnej odśnieżania lub zwalczania śliskości na poszczególnych ulicach w następujących wsiach rejonu Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego  Sołtysa wsi lub Radnego powinno nastąpić niepóźnej niż w dniu następnym, po zakończeniu akcji. 
13)	Odśnieżanie dróg:
a)	Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz zatok autobusowych parkingów i chodników dróg, przy których są chodniki.
b)	W przypadku skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych i pogodowych (np. zawieje, zamiecie śnieżne) dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi.
c)	W trudnych warunkach organizację pracy należy wtedy dostosować do aktualnych, zmieniających się warunków na drogach i przyjmować niekonwencjonalne rozwiązanie, np. odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu i prowadzenie pojazdów konwojami organizowanymi przy udziale policji, zaczynając od dróg o największym natężeniu ruchu, należy odśnieżać tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w zasięgu widoczności 100-200 m
d)	Odśnieżanie mostów odbywa się jednocześnie podczas prac na danym ciągu drogowym.
e)	Śnieg zalegający na jezdni jest spychany na krawędź jezdni i chodnika. Należy zachować na chodniku przejście dla pieszych min. 0.7m. place parkingowe i zatoki autobusowe odśnieża się jednocześnie z jezdnią i chodnikami.
f)	Przy odśnieżaniu dróg prace należy wykonać tak, aby śnieg usuwany z drogi nie był przenoszony na inne krzyżujące się drogi jak i zjazdy. W przypadku utworzenia się wału na krawędzi drogi jak i zjazdu należy usunąć zalegający śnieg. Zjazdy do posesji odśnieżają we własnym zakresie właściciele posesji. Wjazdy na drogi prostopadłe do drogi objętej zimowym utrzymaniem odśnieża Wykonawca prowadzący akcję odśnieżania.
g)	Technika odśnieżania chodników jest uzależniona od ich długości i szerokości oraz rodzaju i ilości śniegu. Do odśnieżania tego typu elementów drogi należy używać przede wszystkim sprzętu specjalistycznego przeznaczonego do tego celu oraz pługów, szczotek mechanicznych i odśnieżarek prowadzonych ręcznie. Nie dopuszcza się odkładania śniegu z chodników na jezdnię. Stosowanie dużych nośników uzależnione jest od nośności i szerokości tych dróg. 
h)	Śnieg, w przypadku, kiedy jest to konieczne, powinien być wywożony z dróg przebiegających przez poszczególne miejscowości i inne obszary zabudowane. Wywożenie śniegu odbywa się w przypadku zalegania dużej ilości śniegu na chodnikach uniemożliwiających poruszanie się pieszych. Do załadunku należy używać ładowarek, koparek śniegoładowarek, a do wywozu  samochodów  samowyładowawczych. Nadmiar śniegu z dróg, parkingów, chodników należy wywieźć w miejsce zorganizowane we własnym zakresie Wykonawcy.
14)	Zwalczanie śliskości dróg:
a)	Do zapobiegania powstawania, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej stosuje się materiały uszorstniające.
b)	rozsypanie środków uszorstniających z domieszką soli 30% 
c)	Zapobieganie powstawania gołoledzi i szronu - Działalność należy rozpocząć po stwierdzeniu, że temperatura nawierzchni jest ujemna i dalej wzrasta.
d)	Likwidowanie grubych warstw lodu, zlodowaciałego lub zbitego śniegu - Warstwy takie powinny być usuwane z nawierzchni mechanicznie. 
e)	Do rozsypywania materiałów uszorstniających należy używać urządzeń dających gwarancję użycia materiałów w ilości 100-150 g/m2
f)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania (badania) środków z domieszką, podczas wykonywania prac na drogach (tj. bezpośrednio pobierać próbki materiału z samochodu)
g)	Efektem uznania prawidłowo wykonanych prac przez zamawiającego jest osiągnięcie stanu nawierzchni z warstwą śniegu lub błota pośniegowego w grubości nie więcej niż 2 cm dla Standardu I pierwsza kolejność , 5 cm dla Standardu I druga kolejność,  10 cm dla Standardu II
h)	rozsypywarki środków chemicznych i materiałów uszorstniających muszą być łatwe w montażu i demontażu na środki transportowe, zapewnić płynną regulację rozsypywanych środków do zwalczania śliskości zimowej, równomierny wydatek na m2 bez względu na prędkość jazdy rozsypywarki.
i)	Talerz lub talerze rozsypujące muszą być usytuowane na odpowiedniej wysokości, aby rozsypywany materiał nie powodował uszkodzeń karoserii pojazdów będących w ruchu lub zaparkowanych przy drogach.
j)	Zabrania się stosowania wszelkich mieszanek zawierających sól do usuwania śliskości na niżej wymienionych drogach:
m. Ojrzanów ul. Kresowa
m. Rumianka ul. Orzechowa
m. Skuły ul. Okrężna
m. Oddział Al. Lipowa, Zagrodowa
m. Grzegorzewice, ul. Daleka, ul. Słoneczna, ul. Pałacowa
m. Żelechów ul. Krakowiańska, 
m. Kaleń- Pieńki Zarębskie ul. Jaśminowa  Fiołkowa 
m Słubica A ul., Zarzeczna
m. Zaręby ul. Skowronia
m. Jastrzębnik ul. Ziołowa- Mazowieckie Pola
m. Józefina ul. Gałązki
Słubica D ul. Kukułki
m. Bieniewiec ul. Zagrodowa
m Ciepłe-Kaleń ul. Makowa
m. Pieńki Słubickie ul. Kukułki
m. Słubica W ul. Słowicza
m Bartoszówka ul. Strażacka
m. Siestrzeń Władysławów Nadrzeczna-Główna
m. Siestrzeń Władysławów Objazdowa-Przejazdowa
m. Kaleń Tow. Lisówek ul. Wiśniowa
m. Wycinki Osowskie ul. Brzozowa
m. Lasek ul. Popiele i ul. Słoneczna
m. Bolesławek ul. Nad Potokiem
m. Żabia Wola ul. Zielonej Żabki, Środkowa 
Na przedmiotowych drogach do usuwania śliskości należy stosować materiały uszorstniające o uziarnieniu do 2 mm, kruszywo naturalne bez składników spoistych o uziarnieniu do 4 mm (zalecane do uszorstnienia ubitego śniegu) (piasek i żwir) bez domieszki soli. Ziarna kruszyw powinny mieć kształt regularny i wykazywać dostateczną wytrzymałość na niszczenie przez ruch kołowy, zawartość ziaren drobnych (mniejszych niż 0,075 mm) powinna być minimalna do 3%. 
k)	Materiał do posypywania nawierzchni zapewnia Wykonawca.
 
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa SIWZ<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp tj polegających na wykonaniu usługi odśnieżania i zwalczania śliskości w określonym rejonie na terenie Gminy Żabia Wola, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel- do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia oddzielnie dla wykonawców poszczególnych rejonów, jednak udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług dla każdego rejonu jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od konieczności, ograniczeń budżetowych oraz prawidłowej, jakości świadczonych usług w ramach zamówienia podstawowego.  Warunkiem udzielenie zamówienia jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca danego rejonu negocjować będą m.in. postanowienia projektu umowy, w tym ceny jednostkowe usług. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa za km usługi nie może przekroczyć 5% ceny z zamówienia podstawowego oraz możliwość skierowania wykonawcy na inny rejon gminy. Wykonawca, z którym Zamawiający będzie negocjował zobowiązany będzie spełniać warunki udziału w postępianiu określone w zamówieniu podstawowym. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>- rozpoczęcie przedmiotu zamówienia  w 2016 r. po wystąpieniu zjawisk atmosferycznych wymagających uruchomienia akcji i telefonicznej informacji od zamawiającego przy czym pełnienie dyżurów dyspozytorskich Wykonawcy od zawarcia umowy
- zakończenie przedmiotu zamówienia  30 kwietnia 2017r.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca w celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla każdej części/rejonu zamówienia w której składa ofertę i musi wykazać, że:
a)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 10.000,00 zł;
- w przypadku złożenia oferty na dwie części/rejony na sumę gwarancyjną minimum 20.000,00 zł;
<br />
                Informacje dodatkowe
                1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 
2.	 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
3.	Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1322 i ust. 5 Ustawy Pzp. 
4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
5.	Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
6.	 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać:
a)	że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie  (umowę) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy przez to rozumieć zimowe utrzymanie dróg, za kwotę minimum 20.000,00 zł w ramach jednej umowy lub na odcinku minimum 10 km.
- w przypadku złożenia oferty na dwie części/rejony za kwotę minimum 30.000,00 zł w ramach jednej umowy lub na odcinku minimum 15 km.
b)	że dysponuje urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Należy przez to rozumieć dostęp do co najmniej następujących urządzeń:
na Rejon V, VI
następującymi jednostkami sprzętu spośród wymienionych:
	w zakresie zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej: piaskarki- 2 szt 
	w zakresie odśnieżania dróg w zależności od grubości zalegającego śniegu należy używać i dysponować odpowiednio 3 szt. na jeden rejon:
- pługów lemieszowych (lekkich, średnich lub ciężkich w tym z możliwością zmiennej geometrii ustawienia lemiesza) lub 
- odśnieżarek mechanicznych,( ślimakowo-wirnikowych, frezowo-wirnikowych lub frezowo-bębnowych, turbinowych,) lub 
- równiarek różnych typów z zamontowanym pługiem czołowym dwustronnym, jak również lemieszem własnym, lub
  - spycharek gąsienicowych lub kołowych wyposażonych w lemiesze o zmiennej geometrii, lub
- ciągników rolniczych wyposażonych w lemiesze jednostronne, dwustronne  
Wykonawca może również wykazać, że dysponuje pojazdami do jednoczesnego usuwania śniegu i zwalczania śliskości w wymaganej na jeden rejon powyżej ilości. 
na Rejon I, II, III, IV, VII, VIII
co najmniej następującymi jednostkami sprzętu spośród wymienionych:
	w zakresie zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej:. solarki 2 szt i. piaskarki 2 szt na jeden rejon.
	w zakresie odśnieżania dróg w zależności od grubości zalegającego śniegu należy używać i dysponować odpowiednio 4 szt. na jeden rejon:
- pługów lemieszowych (lekkich,średnich lub ciężkich w tym z możliwością zmiennej geometrii ustawienia lemiesza) lub 
- odśnieżarek mechanicznych,( ślimakowo-wirnikowych, frezowo-wirnikowych lub frezowo-bębnowych, turbinowych,) lub 
- równiarek różnych typów z zamontowanym pługiem czołowym dwustronnym, jak również lemieszem własnym, lub
  - spycharek gąsienicowych lub kołowych wyposażonych w lemiesze o zmiennej geometrii, lub
- ciągników rolniczych wyposażonych w lemiesze jednostronne, dwustronne  
Wykonawca może również wykazać, że dysponuje pojazdami do jednoczesnego usuwania śniegu i zwalczania śliskości w wymaganej na jeden rejon powyżej ilości. 

c)	że dysponuje osobami do wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy przez to rozumieć dysponowanie  co najmniej następującymi osobami:

	3 osobami na każdą część/rejon ( dot. części/rejonu, V, VI)posiadającymi odpowiednią kategorię prawa jazdy do posiadanego sprzętu oraz znajomość Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR), obsługującymi sprzęt pracujący na każdym rejonie.
	4 osobami na każdą część/rejon ( dot. części/rejonu,  I II, III, IV, VII. VIII) posiadającymi odpowiednią kategorię prawa jazdy do posiadanego sprzętu oraz znajomość Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR), obsługującymi sprzęt pracujący na każdym rejonie.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 
2.	 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
3.	Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1322 i ust. 5 Ustawy Pzp. 
4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
5.	Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
6.	 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
-Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów powyższy dokument.
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
-Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />
a)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
c)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
d)	potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.  
2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3)powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 
3)	Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w w pkt III.3)powyżej
4)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3)powyżej
5)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1.
7) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 (wypełniony i podpisany w zakresie części/ rejonu w której Wykonawca składa ofertę )
8)Pełnomocnictwo:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 
9)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawcza zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców- w załączniku nr 1 Formularz oferty 
10)Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Przedmiotem zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej<br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena wykonania zamówienia </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności faktur/rachunków  </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiany w umowie
1.	Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej.
2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
3.	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
4.	wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
5.	wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ.
6.	wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy.
7.	wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
8.	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno- prawnymi umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
9.	zmiany danych teleadresowych,
10.	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
11.	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy
12.	umowa nie obejmuje prac wynikających z ogłoszenia klęski żywiołowej. W razie ogłoszenia klęski żywiołowej, zakres prac i ich rozliczenie, zostanie uzgodnione odrębnie między Zamawiającym a Wykonawcą.
13.	Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
14.	Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a)	opis zmiany,
b)	uzasadnienie zmiany,
c)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
d)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 2. Wszelkie szczegółowe i dodatkowe informacje zawarte zostały w SIWZ.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon I<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności.

Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich.

1.Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiającą swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 22 km x 15 razy 

2.Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 3,2 km x 12 razy 

3.Zwalczanie śliskości dwustronne mieszanka piaskowo  solną (30%) dróg I kolejności utrzymania 1,5 km x 15 razy  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności
Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich

1. Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiającą swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 31 km x 15 razy 

2. Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 2 km x 12 razy 

3. Zwalczanie śliskości dwustronne mieszanka piaskowo  solną (30%) dróg I kolejności utrzymania 9 km x 15 razy  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon III<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności
Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich
1	Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiając swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 29,5 km x 15 razy 
	
2.	Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 4,7 km x 12 razy 
	
3.	Zwalczanie śliskości dwustronne mieszanka piaskowo  solną (30%) dróg I kolejności utrzymania 9,5 km x 15 razy  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon IV<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności
Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich
1	Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiającą swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 31,5 km x 15 razy 
	
2.	Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 4 km x 12 razy 
	
3.	Zwalczanie śliskości dwustronne mieszanka piaskowo  solną (30%) dróg I kolejności utrzymania 9 km x 15 razy  

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon V<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności
1. Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiającą swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 27,5 km x 15 razy 

2.Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 5km x 12 razy 


Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon VI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności.
Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich
1. Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiającą swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 32,5 km x 15 razy 

2. Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 13,5 km x 12 razy 

3. Zwalczanie śliskości dwustronne mieszanka piaskowo  solną (30%) dróg I kolejności utrzymania 3,5 km x 15 razy  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon VII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności.
Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich
Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiającą swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 24 km x 15 razy 

Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 4km x 12 razy 

Zwalczanie śliskości dwustronne mieszanka piaskowo  solną (30%) dróg I kolejności utrzymania 3,5km x 15 razy  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VIII
                  
                <b>Nazwa: </b>Część/Rejon VIII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odśnieżanie dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności.
Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2017r. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg, która oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie całodobowych dyżurów dyspozytorskich
1.	Odśnieżanie dróg na szerokość umożliwiającą swobodne poruszanie się pojazdów w obu kierunkach 27,5 km x 15 razy 
	
2.	Zwalczanie śliskości jednostronne mieszanką piaskowa  dróg II kolejność utrzymania 3 km x 12 razy 
	
3.	Zwalczanie śliskości dwustronne mieszanka piaskowo  solną (30%) dróg I kolejności utrzymania 4km x 15 razy  

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>czas trwania zamówienia, kryteria oceny ofert - tak jak w ogólnej części ogłoszenia<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com