JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161025/329857-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='' target='_blank'></a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 329857 - 2016
              z dnia 2016-10-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gdańsk: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY TEATRU WYBRZEŻE<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Państwowy Teatr "Wybrzeże", krajowy numer identyfikacyjny
              27910800000, ul.
              ul. Świętego Ducha 
              2,
              80834  
              Gdańsk, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              583 011 836, e-mail
              , faks
              583 012 046.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.tetrwybrzeze.pl </div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie - Gdańsk ul. Św. Ducha 2<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY TEATRU WYBRZEŻE<br /><b>Numer referencyjny: </b>N/8/16 <br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />6<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY TEATRU WYBRZEŻE<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30213100-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30233231-9,
                30232140-7,
                30237000-9,
                48822000-6,
                48500000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Nie jest wymagane<br />
                Informacje dodatkowe
                Nie jest wymagane<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Nie jest wymagane<br />
                Informacje dodatkowe
                Nie jest wymagane<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Nie jest wymagane<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja </td><td>30</td></tr><tr><td>termin dostawy </td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków a mianowicie:
1)	zmiany terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 
2)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw.
2.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach normowania przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach SIWZ. 
3.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/11/2016, godzina: 15:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Urządzenie wielofunkcyjne (urządzenie ksero, drukarka sieciowa, skaner) 1 sztuka <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1 Typ urządzenia	Wielofunkcyjne urządzenie do kopiowania, skanowania i drukowania w formacie do SRA3
2 Technologia	Laserowa, elektrograficzna, urządzenie kolorowe.
3 Parametry fizyczne
1.	Prędkość kopiowania w formacie A4 minimum 40 stron/minutę cz-b / 35 stron/minutę kolor
2.	Czas wykonania pierwszej kopii nieprzekraczający 6,0 sekund cz-b / 9 sekund kolor
3.	Czas nagrzewania: w trybie normalnym nie dłuższy niż 32 sekundy; w trybie szybkiego uruchomienia nie dłuższy niż 8 sekund
4.	Przywracanie działania z trybu uśpienia: nie dłużej niż 19 sekund
5.	Interfejsy: Ethernet 10/100/1000, USB
6.	Kopiowanie obustronne realizowane za pomocą wbudowanego modułu dupleksu
7.	Urządzenie musi być wyposażone w automatyczny podajnik oryginałów (z dupleksem) o pojemności minimum 100 oryginałów
8.	Obsługiwany format papieru dla tacy ręcznej: minimum A4, A4R, A3, SRA3, A5, A5R, B5, format niestandardowy od 99x139,7 mm do 320x457,2 mm
9.	Obsługiwana gramatura papieru w zakresie nie mniejszym niż 52-256 g/m2, przy wydruku dwustronnym 52-220 g/m2
10.	Wbudowane dwie uniwersalne kasety o pojemności minimum 550 arkuszy formatu A4. Obsługiwane formaty dla pierwszej kasety: A4, A4R, A5, A5R, B5, format niestandardowy od 139,7x182 mm do 304,8x390 mm. Obługiwane formaty dla drugiej kasety: A4, A4R, A3, SRA3, A5, A5R, B5, format niestandardowy od 139,7x182 mm do 304,8x457,2 mm.
11.	Wbudowany dysk twardy o pojemności minimum 320 GB z możliwością rozszerzenia do 1 TB. 
12.	Dotykowy panel sterujący urządzeniem, będący integralnym modułem urządzenia.
13.	Zużycie energii: maksymalnie 1,5 kW, w trybie gotowości do 110 W, w trybie oszczędności energii do 60 W, w trybie uśpienia do 0,9 W
4	Parametry drukarki	1.	Języki opisu strony: UFRII, PCL5e/6
2.	Urządzenie musi zapewniać rozdzielczość optyczną druku nie mniejszą niż 1200x1200 dpi.
5	Parametry skanera	1.	Prędkość minimalna uzyskiwana przez podajnik oryginałów  50 obrazów na minutę w formacie A4  jednostronnie; 19 obrazów na minutę w formacie A4 - dwustronnie
2.	Tryby skanowania: sieciowy TWAIN, skanowanie do folderu sieciowego, bezpośrednie skanowanie do email (bez urządzenia i oprogramowania pośredniczącego np. komputera), skanowanie do HDD, skanowanie do portu USB. 
3.	Skanowanie plików wymagane w zapisie: TIFF, JPEG, PDF, XPS, PDF/XPS (kompaktowy), PDF/A-1b, PDF/XPS z możliwością przeszukiwania tekstu, office OpenXML (PowerPoint, Word)
6	Cechy funkcjonalne	1.	Musi istnieć możliwość wysyłania dokumentów do wielu lokalizacji docelowych podczas skanowania
2.	Możliwość skanowania dokumentów bezpośrednio do pamięci przenośnej USB
3.	Możliwość drukowania plików PDF bezpośrednio z pamięci przenośnej USB podłączonej do urządzenia
4.	Zaimplementowane oprogramowanie bezserwerowe umożliwiające wykonanie w czasie rzeczywistym raportów o stanie urządzenia. Za pomocą oprogramowania musi być możliwe:
5.	raporty stanów liczników
6.	raporty poziomu tonerów
7.	raporty i rozliczanie (z przypisanymi kosztami wydruków): aktywność według urządzeń/użytkowników; podsumowanie według urządzeń/użytkowników
8.	dziennik zadań do 5000 wpisów
9.	odczytywanie raportów zdalnie, z dowolnego komputera, w przeglądarce internetowej
10.	indywidualne logowanie (do 48 użytkowników)
11.	logowanie przy użyciu obrazów lub kodu PIN lub karty magnetycznej (do 48 użytkowników)
12.	logowanie przy użyciu nazwy użytkownika i hasła
13.	dostęp i podgląd użytkowników tylko do swoich prac
14.	personalizacja wyglądu panelu urządzenia
15.	wysyłanie skanów tylko do siebie, bez konieczności wpisywania lub wybierania z listy adresu e-mail
16.	wysyłanie skanów na własny sieciowy folder (home directory)
17.	uwierzytelnianie lokalne (baza użytkowników na urządzeniu)
18.	ustawienia kont użytkowników za pomocą importowania z pliku
19.	zabezpieczenie przed wysyłaniem skanów bezpośrednio z urządzenia na adres e-mail spoza listy zatwierdzonej
20.	współpraca z LDAP/Active Directory na serwerze z systemem Windows
7	Obsługiwane systemy operacyjne	1.	Microsoft Server 2008 R2 64 bit.
2.	Micosoft Serwer 2012 32/64 bit
3.	Windows 7 Prof. 32/64 bit
4.	Windows 8.1 Prof. 32/64 bit
5.	Windows 10 Prof. 32/64 bit
8	Zgodność z normami	Minimum Energy Star
9	Wyposażenie
Dodatkowe	1.	(szafka) producenta urządzenia
2.	Urządzenie musi być wyposażone w kompaktowy finiszer wewnętrzny, umożliwiający zszywanie minimum 50 arkuszy A4 o gramaturze 80 g/m2. Finiszer musi być wyposażony w tacę odbiorczą o pojemności 500 arkuszy A4
3.	Fabryczna podstawa
10	Materiały eksploatacyjne	Wydajność tonera czarnego przy 5% pokryciu strony: min. 35.000 arkuszy A4, wydajność tonerów CMY: min. 25.000 arkuszy A4 każdy
11	Obsługa	Usługa polegająca na przeszkoleniu trzech administratorów w zakresie zarządzenia urządzeniem. Zakres szkolenia musi obejmować:
1.	instalację sterownika na serwerze wydruku (Microsoft Server 2008 R2 64 bit),
2.	szczegółową konfiguracją skrzynek użytkowników/kont wraz z ich personalizacją,
3.	szczegółowe omówienie zdalnego zarządzania urządzeniem,
4.	szczegółowe omówienie zdalnego zarządzania użytkownikami,
5.	szczegółowe omówienie konfiguracji sterownika drukarki,
6.	szczegółowe omówienie konfiguracji modułu raportowania i monitoringu pracy urządzenia,
7.	szczegółowe omówienie zarządzania urządzeniem za pomocą lokalnego panelu.
8.	Zamawiający przewiduje, iż czas szkolenia nie przekroczy 7 roboczogodzin.
12	Szkolenie użytkowników	Usługa polegająca na przeszkoleniu trzech głównych operatorów w zakresie obsługi urządzenia w celu szkolenia końcowych użytkowników. Szkolenie musi obejmować obsługę urządzenie w zakresie:
1.	wykonywania kopii dokumentów wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności urządzenia,
2.	wykonywania wydruku dokumentów wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności urządzenia,
3.	wykonywania skanów dokumentów wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności urządzenia.
4.	Zamawiający przewiduje, iż czas szkolenia nie przekroczy 6 roboczogodzin.
13	Serwis	Czas reakcji serwisu do 2 godzin w dni robocze, czas naprawy urządzenia do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30233231-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja </td><td>30</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Ploter <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.		Informacje podstawowe	1.	Rozmiar modelu: 914 mm
2.	Funkcje: Drukowanie
2.		Dane dotyczące prędkości	1.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb best, format A1, papier błyszczący): min 10 min/str.
2.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier błyszczący):  Min 9 min/str.
3.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb draft, format A1, papier powlekany): Min 1,1 min/str.
4.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier powlekany): Min 3,5 min/str.
5.	Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły): Min 35 s/str.
6.	Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły):
7.	Min 70  wydruki w formacie A1 na godzinę
8.	Prędkość druku: Min 70 wydruków A1 na godzinę, 35 wydruków A0 na godzinę
3.		Dane techniczne	1.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb best, format A1, papier błyszczący): Min 10 min/str.
2.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier błyszczący): Min 9 min/str.
3.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb draft, format A1, papier powlekany): Min 1,1 min/str.
4.	Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier powlekany): Min 3,5 min/str.
5.	Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły): Min 35 s/str.
6.	Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły): Min 70 wydruki w formacie A1 na godzinę
7.	Prędkość druku: Min 70 wydruków A1 na godzinę, 35 wydruków A0 na godzinę
8.	Jakość druku (najlepsza) Kolor: Z optymalizacją do 2400 x 1200 dpi
9.	Czerń: Do 2400 x 1200 dpi po optymalizacji z wejściowych 1200 x 1200 dpi po wybraniu funkcji optymalizacji dla papieru fotograficznego.
10.	Technologia druku: Technologia termiczna HP Inkjet lub równoważna 
11.	Liczba wkładów drukujących: 4 (błękitny, purpurowy, żółty, czarny)
12.	Zgodne rodzaje atramentów: Barwnikowe (błękitny, purpurowy, żółty) pigmentowe (czarny)
13.	Obszar niezadrukowany (arkusze): 5 x 17 x 5 x 5mm
14.	Gwarantowana min szerokość wiersza: 0,07 mm (ISO/IEC 13660:2001(E))
15.	Dokładność linii: +/- 0.1%
16.	Maksymalna gęstość optyczna (w czerni) 8 L* min/2,10 D
4.		Obsługa papieru	1.	Obszar niezadrukowany (arkusze): 5 x 17 x 5 x 5mm
2.	Gwarantowana min szerokość wiersza: 0,07 mm (ISO/IECc 13660:2001(E)
3.	Dokładność linii: +/- 0.1%
4.	Maksymalna gęstość optyczna (w czerni):8 L* min/2,10 D
5.	Podawanie nośników, wykańczanie dokumentów: Podawanie arkuszy,
6.	podawanie z rolki, podajnik papieru, odbiornik nośników, automatyczna obcinarka
7.	Obsługiwane typy nośników:
8.	Papier typu bond i powlekany (bond, powlekany, papier powlekany o dużej gramaturze, ekologiczny, zwykły, śnieżnobiały), papier techniczny (typowa kalka kreślarska, kalka techniczna), folia (przezroczysta, matowa), papier fotograficzny (satynowy, błyszczący, półbłyszczący, premium, polipropylen), papier samoprzylepny (samoprzylepny, polipropylen)
9.	Zalecana gramatura nośników: Od 60 do 280 g/m (rolka/podawanie ręczne); Od 60 do 220 g/m (podajnik wejściowy)
10.	Standardowe rozmiary nośników (rozmiary rolek  system metryczny):
11.	Arkusze o szerokości od 210 to 914 mm
12.	Rolki od 279 do 914 mm
13.	Rozmiary nośników, do dostosowania: Podajnik wejściowy: od 210 x 279 do 330 x 482 mm podawanie ręczne: od 330 x 482 do 610 x 1897 mm
14.	rolka: od 279 do 914 mm
15.	Średnica zewnętrzna roli: 100 mm
16.	Gramatura nośnika: do 0,3 mm
5.		Łączność	1.	Łączność, tryb standardowy: Szybki Ethernet (100Base-T) Hi-Speed USB 2.0 WiFi
2.	Języki drukowania: HP-GL/2, HP-RTL, HP PCL 3 GUI, JPEG, CALS G4
3.	Sprawność energetyczna: Certyfikat ENERGY STAR
4.	Zakres temperatur podczas eksploatacji: 540°C
5.	Dopuszczalna wilgotność względna podczas eksploatacji: wilgotność wzgl. 2080%
6.		Obsługiwane systemy informatyczne	Microsoft Windows 7, 8, 10 32/64 bitowe Ultimate/Professional/Home Premium, Windows Vista Ultimate/Business/Home Premium, Windows XP (wersja 32-bitowa, 64-bitowa) Professional/Home, Windows Server 2008 (wersja 32-bitowa/64-bitowa), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2003 (wersja 32-bitowa/64-bitowa); Mac OS X v10.6, v10.7, v10.8; Citrix XenApp; Citrix XenServer; Linux (patrz http://www.hplip.net)
7.		Nośniki	Papier do plotera typu bond i powlekany (bond, powlekany, papier powlekany o dużej gramaturze, ekologiczny, zwykły, śnieżnobiały), papier techniczny (typowa kalka kreślarska, kalka techniczna), folia (przezroczysta, matowa), papier fotograficzny (satynowy, błyszczący, półbłyszczący, premium, polipropylen), papier samoprzylepny (samoprzylepny, polipropylen)
8.		Możliwość drukowania	A4, A3,A2, A1, A0
9.		Gwarancja	min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30232140-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja </td><td>30</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Notebook z systemem operacyjnym OS X<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.		Wyświetlacz 	Wyświetlacz o przekątnej od 13,3 do 14 cala z podświetleniem LED
2.		Procesor 	Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz lub równoważny
3.		Wydajność baterii: 	Od 6 godzin
4.		Dysk twardy	Dysk twardy o pojemności do 1 TB (5400 obr./min) oraz dysk SSD 256 GB
5.		Waga 	do 2,300 kg
6.		System operacyjny 	OS X
7.		Torba 	Odpowiadająca rozmiarami neteboka 
8.		Ms Office  Molp	1.	Licencje oprogramowania :
1)	nie mogą być licencjami typu OEM,
2)	nie mogą być ograniczone czasowo (licencje bezterminowe), z zastrzeżeniem prawa do podwyższenia wersji, które wygasa w terminie określonym w SIWZ.
3)	muszą pozwalać na przenoszenie oprogramowania pomiędzy stacjami roboczymi/serwerami (np. w przypadku wymiany stacji roboczej/serwera),
4)	muszą zapewniać możliwość korzystania z wcześniejszych wersji określonego oprogramowania (min. do dwóch wersji w dół), z wyłączeniem licencji o której mowa w ust. 1 część IV pkt 2 SIWZ, z możliwością bezpośredniej instalacji wersji docelowej.
2.	Oprogramowanie równoważne, o którym mowa w Części I ust. 1musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1)	Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
a)	pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika.
b)	prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych.
2)	Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:
a)	posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
b)	ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 113),
3)	Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców.
4)	W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).
5)	Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.
6)	Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:
a)	edytor tekstów
b)	arkusz kalkulacyjny
c)	narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji
d)	narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych
e)	narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
f)	narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.
7)	Edytor tekstów musi umożliwiać:
a)	edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty.
b)	wstawianie oraz formatowanie tabel.
c)	wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych.
d)	wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne).
e)	automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków.
f)	automatyczne tworzenie spisów treści.
g)	formatowanie nagłówków i stopek stron.
h)	śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w dokumencie.
i)	nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności.
j)	określenie układu strony (pionowa/pozioma).
k)	wydruk dokumentów.
l)	wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną.
m)	pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003, 2007, 2010 i 2013, wykorzystywanych przez Zamawiającego, z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu.
n)	zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
o)	wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska kreowania aktów normatywnych i prawnych, zgodnie z obowiązującym prawem.
p)	wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa.
8)	Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
a)	tworzenie raportów tabelarycznych
b)	tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych
c)	tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
d)	tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice)
e)	obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych
f)	tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych
g)	wyszukiwanie i zamianę danych
h)	wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego
i)	nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie
j)	nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
k)	formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem
l)	zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
m)	zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007, 2010 i 2013 wykorzystywanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
n)	zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
9)	Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
a)	przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą:
b)	prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego
c)	drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek
d)	zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu.
e)	nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji
f)	opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera
g)	umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo
h)	umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego
i)	odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym
j)	możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów
k)	prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera
l)	pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft PowerPoint 2003, 2007, 2010 i 2013 wykorzystywanych przez Zamawiającego.
10)	Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać:
a)	tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych
b)	tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów.
c)	edycję poszczególnych stron materiałów.
d)	podział treści na kolumny.
e)	umieszczanie elementów graficznych.
f)	wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej
g)	płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji.
h)	eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF.
i)	wydruk publikacji.
j)	możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.
11)	Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:
a)	pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego
b)	filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców
c)	tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną
d)	automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule
e)	tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy
f)	oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia
g)	zarządzanie kalendarzem
h)	udostępnianie kalendarza innym użytkownikom
i)	przeglądanie kalendarza innych użytkowników
j)	zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach
k)	zarządzanie listą zadań
l)	zlecanie zadań innym użytkownikom
m)	zarządzanie listą kontaktów
n)	udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom
o)	przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników
możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.
9.		Gwarancja	min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług 
wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 4<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja </td><td>30</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Części komputerowe (rozbudowa istniejącego serwera)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Projektor multimedialny rozdzielczośc Full HD jasność min 3000 ANSI Lumenów
	2 x 3,5 mm minijack 
	1 x 15-pin D-Sub 
	1 x HDMI 
	1 x MHL-HDMI 
	1 x Composite 
	1 x Mini-DIN-4 (S-Video) 
	1 x mini USB (Type B) 
	1 x USB 2.0 
	1 x RS-232 (COM) 
	1 x RCA in 	Równoważne  - 1 sztuki 
Monitor 40 Full HD
	1 x 3,5 mm minijack 
	1 x 15-pin D-Sub 
	1 x DVI-D 
	1 x HDMI 
	1 x Component (Y, Pb, Pr) 
	1 x RS-232 (COM) 
	1 x RJ-45 LAN 	Równoważny  - 1 sztuka 
Sieć Fortigate 60E koszt + Sandbox + Analizer + Roczna asystata	Równoważny  - 2 sztuki
Switch Hewlett Packard Enterprise ARUBA 2920-48G-POE+ (740W) Switch J9836A - Limited Lifetime Warranty 
Równoważny  - 1 sztuka
UPS do serwerowni wersja RACK 3kVA Eaton Eaton UPS 9PX3000IRT2U 3000W/VA RT2U lub  APC SMX3000RMHV2UNC 3000VA USB/RS/AP9631/LCD/RT 2U + karty sieciowe 

Równoważny - 2 sztuki

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30237000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cen </td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja </td><td>30</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>serwer<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Serwer	Typu RACK.
Liczba dysków 16
Liczba slotów pamięci 24
Typ dysku 2.5"
Max. ilość dysków 16 x 2,5" (Hot-Plug)
Wysokość w szafie 2U
Porty zewnętrzne
2 x USB 3.0 (tył); 2 x USB 2.0
(przód); VGA (przód + tył);
RS-232
Porty wewnętrzne 7 x PCIe 3.0; 1 x USB 3.0

Procesor	2 x 2 x Intel Xeon E5-2650 v4
Taktowanie 2.20 GHz, Taktowanie Turbo 2.90 GHz, Szyna Pamięci (MHz) 2400 MHz, Pamięć cache 30 MB, QPI 9.60 GT/s, Pobór mocy (W) 105 W, Ilość rdzeni / wątków 12 / 24, Wydajność 22220
Kontroler RAID	PERC H730
Typ kontrolera Sprzętowy
Poziomy RAID 0,1,5,6,10,50,60
Rodzaje dysków SATA, SAS, SSD, SED
Pamięć cache 1GB NV
Max. transfer 12Gb/s
Wspierane systemy Windows, Linux, VMware
Pamięć RAM	12 x 16 GB 
Szyna 2400MHz
Typ DDR4
Rodzaj RDIMM
Data Width x8
Rank Dual

Dyski	10 x 1TB
Pojemność dysku 1TB
Wymiary 2,5"
Typ dysku magnetyczny
Interfejs SATA 6Gb/s
Prędkość obrotowa 7200 obr/min
Typ obudowy Hot-Plug

6 x 600GB
Pojemność dysku 600GB
Wymiary 2,5"
Typ dysku magnetyczny
Interfejs SAS 12Gb/s
Prędkość obrotowa 10000 obr/min
Karty sieciowe	QLogic 57800
Quad Port
Porty RJ-45 4
Porty 2 x RJ-45, GbE + 2 x RJ45, 10GbE
Typ karty Zintegrowana
Zasilanie	2 x 750W (Hot-Plug)
Napędy	DVD-RW
Szyny montażowe	Ruchome
Oprogramowanie	3x Win Serv 2012 R2 STD +2S/2VM
2x 5 x MS Win Serv 2012 RDS CAL User
4x 5 x MS Win Serv 2012 CAL User
VMware vSphere 6 Essentials Plus Kit for 3 hosts
ShadowProtect SPX Server licencja na 6 serwerów virtualnych

Gwarancja 	5 lat
Okres Gwarancji 5 lat
Czas Reakcji Następny dzień roboczy
Dodatkowa gwarancja na dyski zapewniająca podczas uszkodzenia zachowanie uszkodzonych dysków u zamawiającego
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48822000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Multimedialny system emisji treści, obrazów i informacji multimedialnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>8x 48 oparte o technologie LFD (Samsung lub równoważny) + Licencje <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja </td><td>30</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com