JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/336404-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='' target='_blank'></a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 336404 - 2016
              z dnia 2016-11-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Poniatowa: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej, krajowy numer identyfikacyjny
              43102196500000, ul.
              ul.  Fabryczna 
              6,
              24-320  
              Poniatowa, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              81 8204730, e-mail
              , faks
              81 8204832.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.sanatoriumpg.com.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.sanatoriumpg.com.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej , ul. Fabryczna 6 , 24-320 Poniatowa</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą   materiałów medycznych ,   
               dla potrzeb Samodzielnego    Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w 
               Poniatowej ,24-320 Poniatowa ul. Fabryczna 6,w  asortymencie i ilościach podanych w  
               Załącznikach Nr 8,9,10,11,12,13 i 14.
            
             WYMAGANIA
             Wymagania do Zadania nr VII- Środki odkażające i  Zadania nr VIII- Dezynfekcja:
            1) aktualne karty charakterystyki produktu
            2) dokumenty o dopuszczeniu do obrotu (decyzja) , nr pozwoleń dopuszczenia , klasyfikacje
             produktu ( wyrób medyczny, preparat biobójczy)
           Opisanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisu  art 29 ust.3.

             Wszędzie tam , gdzie opisano przedmiot zamówienia (jeżeli ma to miejsce) przez 
            wskazanie określeń , o których mowa w art. 29 ust.3  ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą 
            wyrazy lub równoważny, 

         Dla wszystkich zadań wymagany termin ważności  minimum 3 (trzy) miesiące od daty 
         dostawy.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33140000-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: - warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Informacje dodatkowe <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: -warunek ten zostanie spełniony jeżeli: a)wykonawca posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 50 000,00zł.(pięćdziesiąt tysięcy) lub zdolność kredytową do kwoty do kwoty co najmniej 50 000,00zł (pięćdziesiąt tysięcy): b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi ci najmniej 100 000,00zł. (sto tysięcy). <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5pkt.1 ustawy.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.zaświadczenie że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej i wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Dokumenty potwierdzające wykonawca posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 50 000,00zł.(pięćdziesiąt tysięćy) lub zdolność kredytową do kwoty do kwoty co najmniej 50 000,00zł (pięćdziesiąt  tysięcy) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi ci najmniej 100 000,00zł. (sto tysięcy).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td> 60</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Płyny infuzyjne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Dekstran 40.000, 10%, inj,500 ml,/1 szt	szt 		8
2	Glucosum, 5%, inj.,pl, 500 ml/1 szt	szt 		700
3	Mannitol 20%,200mg/ml,inj,szklo,250 ml /1 szt	szt 		20
4	Natr. chloratum,0,9%,inj,pl,250ml /1 szt	szt 		2300
5	Natr. Chloratum,0,9%,5 ml , 100 szt/op	opak  		6
6	Natr. chloratum,0,9%,inj,pl,500ml /1 szt	szt 		3500
7	Plyn Fizjol.Wieloelektrol.Izot,pl,500ml /1 szt	szt 		2500
9	Glucosum 10% inj, pl, 500ml/1szt	szt 		5
10	Theophylinum 300 mg, 250 ml /1 szt 	      szt	Theophylinum 300 mg, 250 ml /1 szt 	2500
11	Ringer inj .pl 500 ml/1szt	szt 		10
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33140000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Leki specjalistyczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Ceftazydym 1,0 g  1 fiol  / 1 szt	fiolka	70
2	Vinpocetinum 5 mgX 30 tabletek	op	10
3	Ofloxacinum 200 mg x 30 tab. powlekane	op	100
4	Claritromycinum 500mg x 14 tabl.	op	10
5	Nidrazidum100mgx250 tabletek	op	4
6	Clopidrogelum 75 mg x 28 tabl. powlekane	op	10
7	Cefuroksym 1,5 g x 1 fiol./1 szt	fiolka	3500
8	Natrii valproas , acidum  valproicum 500 tabl.powlekane mg x 30 	op	10
9	Natrii valproas , acidum  valproicum 300 mg tabl. powlekane	op	10
10	Salbutanolum 100 mikrogramów/dawkę inhalacyjną ,aerozol wziewny,zawiesina	opak.	2
11	Euphilinum CR retard 250 mg x 30 tabl o przed. działaniu	op	150
12	Tiamazol 10mgx 50 tabl	op	10
13	Paracetamolum+codeinum phospfas 500mg+15mgx10 tabletek	op	80
14	Ciprofloxacin 200mg/100ml roztwór do infuzji	fl	250
15	ciprofloxacin 500 mg x 10 tabl.	op	100
16	Dopaminum hydrochloricum 40mg/1mlx10 amp	op	1
17	Menalid pianka 400 ml	op	10
18	asparaginian ornityny konc. do sporz. roztw. do inf.(5 g/10 ml) - 10 amp	op	10
19	Morphinum hydrochloricum 10 mg /1 mlx10	op	20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33140000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Sprzęt do pracowni bronchofiberoskopi<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Ustnik z regulowaną gumką tekstykną lub gumową, samo utrzymujący się	szt.	10
2	Zamknięty system do pobierania popłuczyn oskrzelowych, jednorazowego użytku, sterylny, pojemność butelki 80  180 ml. 	szt.	10
3	Szczotki czyszczące, jednorazowe, śr. szczotki 5 mm, przeznaczone do kanałów operacyjnych &gt;= 2,0 mm, dwustronne, dl. 160 cm.	szt.	10
4	Kleszczyki biopsyjne, jednorazowe, sterylne, łyżeczki owalne z okienkiem oraz owalne z okienkiem i ząbkami, śr. 2,3 mm do kanałów roboczych &gt;= 2,0 mm dł. narzędzia 160 cm	szt.	5
5	Kleszczyki biopsyjne, jednorazowe, sterylne, łyżeczki owalne z okienkiem oraz owalne z okienkiem i ząbkami, śr. 1,8 mm do kanałów roboczych &gt;= 2,0 mm dł. narzędzia 160 cm	szt.	10
6	Cewnik mikrobiologiczny chroniony do pobierania próbek z oskrzeli  śr. kanału roboczego 2,0 mm	szt.	10
7	"Dren sylikonowy do ssaka średnica wewnętrzna 
1 cm."	szt	5
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33140000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Materiały medyczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Basen sanitarny z PCV / 1 szt	szt	2
2	Cewnik do podawania tlenu przez nos uniwersalny dł. ok 500cm / 1 szt	szt	1000
3	"Cewnik Foley CH16-20, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu (30-45ml), jałowy.Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie. 
Op. a 10 sztuk."	op	10
4	Fartuch higieniczny z włókniny polipropylenowej zielony, wiązany z tyłu na troki rękaw wykończony mankietem o gramaturze min. 20g/m2 / 1 szt	szt	2000
5	Igła jednorazowego użytku 0,5x25x100 szt/op	op	2
6	Igła jednorazowego użytku 0,7x40x100 szt/op	op	3
7	Igła jednorazowego użytku 0,8x40x100 szt/op	op	23
8	Igła jednorazowego użytku 0,9x40x100 szt./op	op	2
9	Igła jednorazowego użytku 1,2x40x100 szt./op	op	146
10	Igła do pena  do insuliny(0,33 x 12,7) / 1 szt	szt	50
11	Igła do pena  do insuliny(0,25 x 8 mm )  / 1 szt	szt	50
12	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar:16G 1,7x45mm, przepływ 180ml/min / 1 szt	szt	10
13	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar:20G 1,0x32mm, przepływ 54ml/min / 1 szt	szt	1600
14	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar:22G 0,8x25mm, przepływ 31ml/min / 1 szt	szt	1200
15	Kieliszek do leków j.u.  A 75 szt/op	op	100
16	Korek do venflonu z trzpieniem poniżej jego krawędzi / 1 szt	szt	2500
17	Kubek do moczu 100 ml / 1 szt	szt	1000
18	Maska chirurgiczna 3 warstwowa na gumki, zielona z wysoką osłoną na oczy zachodzącą na czoło, wyposażona w giętką wkładkę z tworzywa umożliwiającą dokładne anatomiczne dopasowanie /1 szt	szt	100
19	Maska chirurgiczna jednorazowego użytku na gumkach /1 szt	szt	15000
20	Nakłuwacze do nakłuwania palca  2,4mm z barwnym kodem określającym głębokość wkłucia  automatyczne a   200szt/op	op	12
21	Nebulizator do inhalatora (zestaw łącznik + wężyk + neb.) o przepływie powietrza nie mniejszym niż 7 do 15 l/min 1 szt	szt	400
22	"Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych wyposażona w automatyczny, plastikowy mechanizm zapobiegający przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli, aktywowany przez znajdujący się na igle występ, posiadająca zastawkę antyzwrotną, z portem bocznym, ze skrzydełkami oraz dodatkowym uchwytem,  4 paski kontrastujące w RTG, cewnik wykonany z poliuretanu (PUR).  Sterylna. Rozmiar:22G 0,8x25mm, przepływ 38 ml/min.
20G 1,0x32 mm, przepływ 64 ml/min.
18G 1,2x32mm, przepływ 110 ml/min lub 18G 1,2x45mm przepływ 100 ml/min do wyboru zamawiającego  / 1 szt"	szt	100
23	Penseta PCV jałowa 1 szt	szt	10
24	Plaster do mocowania kaniul transparentny  6 X 8cm, sterylny 1 szt	szt	2500
25	Prześcieradło nieprzemakalne laminowane 150-160cm x 100m wykonane z włókniny polipropylenowej i folii polietylenowej o gramaturze min 50 g/m2, 1 rolka	rolka	8
26	Prześcieradło jednorazowego użytku 60 x 300cm, zielone i białe o gramaturze 20g/m2 1 rolka perforowane co 37 cm średnica wewnętrzna tytli 50mm, grubość tytli 1 mm.	rolka	2
27	Pojemnik na odpady medyczne 0,7l wykonany czystego PP o wysokości 14,3cm ze wskaźnikiem maksymalnego napełnienia oraz uchwytem do przenoszenia, posiadający wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych,  z zatrzaskiem zapobiegającym przypadkowemu zamknięciu oraz z możliwością zamknięcia tymczasowego oraz stałego	szt	100
28	Trójdzielna tacka zabiegowa o wymiarach 24,5cm x 35cm, wysokość 4,4cm wykonana z polipropylenu, kolor biały, z przegródką kompatybilną z pojemnikami na odpady medyczne 0,7l; 1,0l z pozycji 29 oraz z dwoma przegródkami na materiały zabiegowe np. strzykawki, igły, gaziki itp.	szt	5
29	Pojemnik na odpady medyczne 5-6L o wymiarach: szer. 16,7cm, dł. 16,7cm, wys. 38,6cm, wykonany z tworzywa sztucznego, z uchwytem do przenoszenia, posiadający wskaźnik maksymalnego napełnienia, wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem tupu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych z systemem zatrzaskowym zapobiegającym przypadkowemu zamknięciu.	szt	10
30	Pojemnik z tworzywa sztucznego na odpady medyczne 10l kolor czerwony / 1 szt	szt	100
31	Pojemnik  na odpady medyczne 20 l z otworem wrzutowym min. 120 mm, wykonane z polipropylenu, kolor czerwony/1szt	szt	1600
32	Przyrząd do przetaczania krwi  bez ftalanów /1 szt	szt	15
33	Przyrząd do przetaczania płynów inf. bez łącznika i igły z komorą o pojemności nie mniejszej niż 12ml (bez ftalanów) / 1 szt 	szt	6000
34	Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40mm, dłoni 0,30mm, mankiecie 0,20mm, długość 290-300mm, rozciągliwość przed starzeniem 750%, siła zrywająca przed starzeniem 28N. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Rozmiary S,M,L,XL. Opakowanie 25 par/op.                                  	op	150
35	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną warstwą polimerową, z zewnętrzną warstwą mikroteksturowaną na całej powierzchni wewntrznej dłoni i palców. Grubość pojedynczej ścianki  na palcu 0,23mm, dłoni 0,20mm, mankiecie 0,18mm, długość 280-300mm, rozciągliwość przed starzeniem min. 800%, siła zrywająca 20N. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671, odporne na przenikanie cytostatyków oraz pozbawione tiuramów potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia. Rozmiary 6,0; 6,5; 7,0; 7,5	para	60
36	Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, z rolowanym mankietem, teksturowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,12mm(+/-0,02), dłoni 0,10mm(+/-0,02), długość min. 240mm. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671. Zgodne z normą EN 455. Dopuszczone do kontaktu z żywnością.  Opakowanie a'100 sztuk. Rozmiar S, M i L / op	op	1000
37	Rękawice lateksowe diagnostyczne bezpudrowe, AQL 1,5, mankiet rolowany, z wewnętrzną warstwą pokrytą polimerem, z zewnętrzną warstwą typu tekstura plastra miodu o przekątnych oczek 2-3 mm na całej powierzchni dłoni oraz  palcach , kolor naturalnego lateksu rozmiar S,  M i L / op a 100 szt	op	300
38	Rurka ustno- gardłowa GUEDELA  rozmiar 2 , długość 80 mm/1 szt	szt	1
39	Serweta sterylna 150 cm x 200 cm jałowa/1 szt	szt	20
40	Serweta sterylna 75 x 90cm nieprzemakalna  / 1szt	szt	10
41	Rurka ustno-gardłowa z balonem niskociśnieniowym  I.D. 8,0 mm O. D. 11 mm /1szt	szt	1
42	Staza automatyczna/1 szt	szt	12
43	Staza gumowa /1 szt	szt	10
44	Strzykawka trzyczęściowa 10ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 11ml,  kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie.	op	150
45	Strzykawka trzyczęściowa 20ml Luer, położenie końcówki boczne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,5ml do 22ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie.	op	100
46	Strzykawka tuberkulinowa 1ml. z igła 1 op/100szt	szt	1
47	Strzykawka trzyczęściowa 2ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,1ml do 2,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie.	op	1
48	Strzykawka trzyczęściowa 5ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 5ml i co 0,25ml do 5,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie.	op	50
48	Ustniki jednorazowe do badania spirometrycznego do spirometru typu BTL- 08 Spiro, długość ustnika 71 mm, średnica wewnętrzna 30 mm, średnica zewnętrzna 33 mm, papierowe, jednorazowe/1szt	szt	1800
50	Worki na mocz  sterylne 2 l., z odpływem/ 1 szt	szt	150
51	Przyrząd do wielokrotnego pobierania leku z butelek z filtrem bakteryjnym 0,1 oraz cząsteczkowym 5 średnica przyrządu 5 cm, specjalne wyżłobienie na kolcu 13mm zakończone otworem umożliwiającym całkowite opróżnienie butelki. Opakowanie folia/papier/1 szt.	szt	500
52	Cewnik do odsysania Ch 14 / szt	szt.	10
53	Strzykawka 50 ml do pomp infuzyjnych j. u. / 1 szt 	szt	5
54	Przedłużacz do pompy infuzyjnej o długości 150 cm / 1 szt	szt	5
55	Zestaw do punkcji opłucnej z zastawką przeciwzwrotną. W składzie: worek 2000ml z zastawką przeciwzwrotną oraz zaworem spustowym, strzykawka trzyczęściowa 60ml, dreny łączące, 3 igły (14G, 16G i 19G) o długości 80 mm. Zestaw sterylny.	szt	15
56	Podkład z możliwością przenoszenia  pacjenta do 150 kg, z gładkim wkładem chłonnym o gramaturze 126g/m zawierającym superabsorbent , umożliwiający trwałe zatrzymanie płynu w rdzeniu, w rozmiarze 210x80 cm(wkład chłonny 200x60),  przyjazny dla skóry, pokryty hydrofilną włókniną PP o gramaturze 15g/m na całej powierzchni. Warstwa spodnia o gramaturze 70g/m wykonana z włókniny polipropylenowej wzmocnionej folią co umożliwia przenoszenie pacjenta o wadze do 150kg. Chłonność 1,5l/m. Waga podkładu 295 g. Zapewnia trwałe zatrzymanie bakterii, w tym MRSA,E.Coli, redukuje zapach. Kolor biały. Op.20 szt. 	op	1
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33140000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Opatrunki<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Gaza baweln., szer.85 cm, 200 mb	opak.	14
2	Gaziki do dezynfekcji 100 szt/1op	opak.	2
3	Kompr.gaz.jałowe, 9cm x 9cm,(12warstw), 3 szt/1op.	opak.	1200
4	Kompr.gaz.n/j,13nit, 5cmx5cm, 8warstw, 100 szt/1op.	opak.	1700
5	Lignina, arkusze,5 kg	opak.	46
6	Opaska dziana, 4mx 10cm,/1 szt	szt	1800
7	Opatrunek specjalistyczny hydrokoloidowy  typu  Comfeel 10x10 cm  1 szt	szt	15
8	Opatrunek specjalistyczny hydrokoloidowy  typu  Comfeel 15x15 cm  1 szt	szt	5
9	Pampersy, waga 60-70 kg /1 szt	szt	1200
10	Plaster , 1m x 8cm, 1 szt z opatrunkiem	opak.	50
11	Plaster , przylep. ,5m x 2,5cm ,1 szt	szt	30
12	Plaster ,przylep., 9,14m x 2,5cm, 10 szt/1 op (papierowy)	opak.	40
13	rękaw do potrzymania opatrunku 10 cm x 4 m a 1 szt	szt	200
14	opatrunek specjalistyczny zawierający jony AG	szt	50
15	Plaster ,przylep.chirurgiczny Transpore25mm x9,1m, 1 szt hypoalergiczny 12szt/op ( przezroczysty)	opak.	15
16	Wata opatr.baw-wisk, 500g ,1szt	szt	20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33140000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Środki odkażające<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	"Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i powierzchni ( łącznie z pow. kontaktującymi się z żywnością), na bazie nadwęglanu sodu  i TAED.
Bez konieczności stosowania aktywatora. Opakowanie 1kg.
Przebadany w warunkach brudnych.
Skuteczność biobójcza:
- narzędzia - w 0,5 % : B, F, Tbc, V, S w czasie max 90 min. Możliwość skrócenia czasu do 15 min w stężeniu max 2%. 
 - powierzchnie - w 0,5%:B. F, PRV, BVDV, Noro, Rota, C. difficile w czasie 15 min.  
Skuteczny także wobec Acinetobacter baumannii,  tricophyton mentagrophytes lub preparat równoważny
co do aktywności,czasu, stężenia oraz spectrum działania."	szt.	1
2.	Trójenzymatyczny preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i innych wyrobów medycznych w tym sprzętu endoskopowego, zawierający polihexanid i IV rzędowe związki amoniowe. Bez zawartości alkoholi,pochodnych fenolowych oraz związków amonowych. Możliwość zastosowania w myjkach ultradźwiękowych oraz do sprzętu wykonanego ze stopu różnych metali, delikatnych tworzyw sztucznych, szkła, gumy. Wymagane spektrum bójcze w czasie 5 min: B, F, Tbc, HBV, HCV, HBV, Herpes Vaccinia w stężeniu 0,5%. Potwierdzona badaniami skuteczność wobec biofilmu. Pojemność 1 L oraz 5L 	szt.	10
3.	Preparat do dezynfekcji wysokiego poziomu endoskopów na bazie na bazie 2% aldehydu glutarowego z możliwością stosowania przez okres 30 dni. Gotowy do użycia, bez aktywatora, z możliwością kontroli aktywności za pomocą pasków testowych. Spektrum działania; B, V, F, Tbc do 10 min, S  do 60 min. Opakowanie: kanister a 5 litrów. Preparat kompatybilny z preparatem z pozycji nr2.opakowanie 5000ml lub preparat równoważny co do składu i spektrum działania oraz wielkości opakowania	szt.	50
4.	Zwalidiowane testy paskowe do kontroli aktywności preparatu z pozycji nr 3. opakowanie 100 szt.	szt.	1
5	Pięcioenzymatyczny preparat do mycia endoskopów oraz narzędzi. Zawierający proteazę, lipazę , amylazę, mannazę oraz celulazę. Nie pieniący się, o neutralnym pH.  Dopuszczony do stosowania w procesach maszynowych, manualnych oraz myjniach ultradźwiękowych. Kompatybilny z preparatami z pozycji nr 2 oraz 3. Opakowania  5 L lub preparat równoważny co do składu,oraz kompatibilność z preparatami z poz 2lub 3	szt.	5
6	Preparat do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego ( zw. alifatyczny )  i  chlorowodorku poliheksametylenobiguanidyny, w postaci aktywnej piany. Bez zawartości alkoholi . Wysoka tolerancja materiałowa(guma, plexi, akryl). Działanie: B -  2 min w tym: BLSE(Acinetobacter baumani, Enterobacter aerogenes, Enterobacter cloacae, Escherichia coli), Klepsiella pneumonie, Serratia marcescens ,drożdzakobójcze 5 min, V (HIV, HCV, HBV, Rota,  Vacinia, Herpes, RSV, H5N1)  1 min, TBC, F, Noro max 15 min. Przebadany również w warunkach brudnych, stabilność w opakowaniu otwartym  min. 3 lata. Wydajność  min. 160 m2 z 1 l. preparatu . Opakowania 0,75L.lub preparat równoważny co do składu, spektrum i  działania czasu działania	szt.	30
7	Preparat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i wyrobów medycznych, na bazie alifatycznych czwartorzędowych związków amoniowych. Nie może zawierać aktywnego chloru, tlenu, aldehydów, pochodnych fenolu oraz biguanidów.Nie wymagający spłukiwania, nie powodujący efektu klejenia powierzchni. Możliwość stosowania w obecności pacjentów . Możliwość zastosowania do powierzchni  kontaktujących się z żywnością. Wymagane spektrum i czas działania: B, Tbc (M. Tuberculosis), F, HIV, HCV, HBV  w czasie 15 min w stężeniu 0,25%.  Przebadany w warunkach brudnych.Koncentrat nie może być klasyfikowany jako żrącylub preparat równoważny co składu, spektrum działania zastosowania, bezpieczeństwa 	szt.	300
8	Preparat chlorowy  w postaci tabletek o działaniu sporobójczym do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni.Działanie w stężeniu podstawowym B, Tbc, F, V, S (Clostridium Difficile) w 15 min. w stężeniu 1000 ppm. Możliwość zastosowania do powierzchni kontaktujących się z żywnością oraz do powierzchchni zanieczyszczonych C. difficile w stężeniu max 2000 ppm w czasie 15 min.Stabilonść roztworu 3 doby. Opakowanie a 200 tabletek. 	szt.	200
9	"Preparat do szybkiej dezynfekcji małych i trudnodostępnych powierzchni. Gotowy do użycia, na bazie etanolu i  alifatycznych IV rzędowych związków amonowych, nie klasyfikowany jako niebezpieczny.Pełne spektrum działania F, Tbc do 5 min; B, C.albicans, M.terre ,V (HIV,HBV,HCV, Adenowirusy, Herpeswirus, Rota, Corona Vaccinia, SARS) do 30 sek. 
Z możliwością dezynfekcji powierzchni kontaktującej się z żywnością. Opakowanie 1L ze spryskiwaczem.
"	szt.	30
10	"Preparat do szybkiej dezynfekcji małych i trudnodostępnych powierzchni. Gotowy do użycia, na bazie etanolu i  alifatycznych IV rzędowych związków amonowych, nie klasyfikowany jako niebezpieczny.Pełne spektrum działania F, Tbc do 5 min; B, C.albicans, M.terre ,V (HIV,HBV,HCV, Adenowirusy, Herpeswirus, Rota, Corona Vaccinia, SARS) do 30 sek. 
Z możliwością dezynfekcji powierzchni kontaktującej się z żywnością. Opakowanie 5L.lub preparat równoważny co do spektrum działania składu i wielkości opakowania lub preparat równoważny co do   
składu czsu działania, wielkości opakowania, bezpieczny"	szt.	40
11	"Preparat alkoholowy, jednoskładnikowy na bazie etanolu, przeznaczony do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, pobraniem krwi, skuteczny wobec bakterii (łącznie z  Tbc), grzybów, wirusów (HBV, HCV, HIV, Rota, Adeno, Polio ).Bez zawartości chlorheksydyny, jodu, pochodnych fenolowych oraz nadtlenku wodoru.Skuteczny wobec zanieczyszczenia materiałem biologicznym np. krwią.Wyrób medyczny.
Opakowania: Spray 250 ml lub preparat równoważny co do składu oraz spektrum działania oraz dozownika
"	szt.	25
12	"Preparat alkoholowy, jednoskładnikowy na bazie etanolu, przeznaczony do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, pobraniem krwi, skuteczny wobec bakterii (łącznie z  Tbc), grzybów, wirusów (HBV, HCV, HIV, Rota, Adeno, Polio ).Bez zawartości chlorheksydyny, jodu, pochodnych fenolowych oraz nadtlenku wodoru.Skuteczny wobec zanieczyszczenia materiałem biologicznym np. krwią.Wyrób medyczny
Opakowania: 5L lub preparat równoważny co do spektrum działania i składu.
"	szt.	5
13	Alkoholowy preparat (hydrożel) o właściwościach tiksotropowych do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, na bazie etanolu, zawierający bisabolol i glicerynę. Nie może zawierać pochodnych fenolu, barwników i substancji zapachowych, spełniający wymagania PN-EN 1500 i PN-EN 12791 . Przebadany dermatologicznie. Spektrum bakterio, prątko, grzybo i wirusobójcze w 30 sek. według obowiązujących w Polsce Norm Europejskich. Spektrum działania: B (MRSA,Acinetobacter baumanii, Klebsiella pneumonia), F, V (HIV, HBV, HCV, rotawirus), M. terrae, M. Tbc 30 sekund, Polio, adeno  1 minuta. Opakowanie 500 ml lub preparat równoważny co do własności, składu, spektrum działania i czasu, oraz badań 	szt.	15
14	Alkoholowy preparat (hydrożel) o właściwościach tiksotropowych do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, na bazie etanolu, zawierający bisabolol i glicerynę. Nie może zawierać pochodnych fenolu, barwników i substancji zapachowych, spełniający wymagania PN-EN 1500 i PN-EN 12791 . Przebadany dermatologicznie. Spektrum bakterio, prątko, grzybo i wirusobójcze w 30 sek. według obowiązujących w Polsce Norm Europejskich. Spektrum działania: B (MRSA,Acinetobacter baumanii, Klebsiella pneumonia), F, V (HIV, HBV, HCV, rotawirus), M. terrae, M. Tbc 30 sekund, Polio, adeno  1 minuta. Opakowanie 5000 ml	szt.	16
15	Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, ciała i włosów, zawierający w swoim składzie glicerynę, olej kokosowy, pH=5,5. Nie zawierający barwników, pochodnych fenolowych, kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk w pozycji nr 14 oraz 15. Opakowanie 500ml.lub preparat równoważny co do zastosowania, składu i wielkości opakowania 	szt.	15
16	Custeczki do dezynfekcji powierzchni nasączone środkiem nie zawierającym alkoholu zapas a 100sztuk	op	1
17	Custeczki do dezynfekcji powierzchni nasączone środkiem nie zawierającym alkoholu pojemnik a 100sztuk	op	1
18.	Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, ciała i włosów, zawierający w swoim składzie glicerynę, olej kokosowy, pH=5,5. Nie zawierający barwników, pochodnych fenolowych, kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk w pozycji 14 oraz 15. Opakowanie 5000ml lub preparat równoważny co do składu i komtabilności	szt.	17
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33140000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Dezynfekcja<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Czepek do mycia skóry głowy zawiera octenidynę, nie zawiera składników zapachowych, nie wymaga spłukiwania , opakowanie pojedyńcze	op	30
2	Antybakteryjny żel na rany , oczyszczający ranę, bezbarwny, bezwonny, zawierający w składzie octenidynę, zachowuje swoje własności po otwarciu, przyśpiesza gojenie	op	30
2	Preparat do mycia narządów płciowych przed zabiegami i badaniem na bazie octenidyny, nie wymaga spłukiwania na bazie octenidyny 	op	10
3	Preparat do dezynfekcji ran i błon na bazie Lek stosowany w profilaktyce i leczeniu ran na oktenidyny,bezbarwny, działanie szybkie spektrum działania B G(+), G(-),F,V, pierwotniaki. Opakowanie 1l	op	20
4	Preparat do dezynfekcji ran i błon na bazie octenidyny. Lek stosowany w profilaktyce i leczeniu ran, bezbarwny, działanie szybkie. spektrum działania B G(+), G(-),F,V, pierwotniaki opakowanie 250ml	op	25
5	Strzykawka z dodatkowym uszczelnieniem z żelem znieczulającym, zawierający środki bakteriobójcze glukonian chlorheksydyny, hydrobenzoesan metylu, data ważności i skład chemiczny na indywidualnej strzykawce , sterylne opakowanie 3 ml	.op	20
6	Jednorazowa myjka do mycia ciała w formie rękawicynasączona środkami myjącymi o neutralnym pH5,5 wykonana z włókien poliestrowych. Rozmiar 15x22,Produkowana zgodnie z wymaganiami (SO22716:2007 i ISO 9001:2008).Czystość mikrobiologiczna potwierdzona badaniamina brak zawartości Pseudomonas aeruginosa , candida albicans, Staphylococcus aureuse oraz Escherichia coli.opakowanie jednostkowe A 12 sztuk	op	10
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33140000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com