JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/336828-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.chorzele.bip.org.pl/' target='_blank'>http://www.chorzele.bip.org.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 336828 - 2016
              z dnia 2016-11-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Chorzele: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku 2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Chorzele, krajowy numer identyfikacyjny
              55066788200000, ul.
              ul. Stanisława Komosińskiego 
              1,
              06330  
              Chorzele, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              297 516 540, e-mail
              , faks
              297 516 530.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.chorzele.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.chorzele.bip.org.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.chorzele.bip.org.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku 2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych<br /><b>Numer referencyjny: </b>PN/8/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na przewozie (dowóz i odwóz) uczniów do szkół i dzieci do przedszkola (dalej: uczniowie) na terenie Gminy Chorzele wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom na trasach wskazanych w części 1 i części 2 w ramach przewozu zamkniętego.

Część 1
1)Dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach, Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Samorządowego w Chorzelach zlokalizowanego w Łazie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach, Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach, Zespołu Szkół w Krzynowłodze Wielkiej, Zespołu Szkół w Duczyminie (prognozowana miesięczna liczba zakupionych biletów):
a)19 sztuk dla dzieci dojeżdżających do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach,
b)8 sztuk dla dzieci dojeżdżających do Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Samorządowego w Chorzelach zlokalizowanego w Łazie,
c)99 sztuk dla uczniów dojeżdżających do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach,
d)68 sztuk dla uczniów dojeżdżających do  Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach,
e)97 sztuk dla uczniów dojeżdżających do  Zespołu Szkół w Krzynowłodze Wielkiej.
f)53 sztuki dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkół w Duczyminie.
2)Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół i przedszkola obejmuje następujące kursy:
a)Chorzele  Rembielin  Chorzele  5 kursów dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.6,6 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  21 osób,
b)Chorzele  Brzeski Kołaki  Przysowy  Grąd Rycicki  Zagaty  Chorzele  1 kurs dziennie o  długości trasy wynoszącej ok. 18,3 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18,3 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  40 osób,
c)Chorzele  Budki  Raszujka  Pruskołęka  Chorzele  1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 19 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 19 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  51 osób,
d)Chorzele  Opaleniec  Chorzele Kordon  Chorzele   1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 12,6 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12,6 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  40 osób,
e)Chorzele  Bogdany Wielkie  Bagienice  Chorzele  1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 10,2 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 10,2 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  20 osób,
f)Chorzele  Stacja PKP Chorzele  Chorzele  5 kursów dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,5 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  6 osób,
g)Chorzele  Niskie Wielkie - Bagienice Kolonia  Przątalina - Chorzele  5 kursów dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  8 osób,
h)Chorzele (Przedszkole Samorządowe w Chorzelach)  Łaz (oddział zamiejscowy Przedszkola Samorządowego w Chorzelach)  2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.18 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  8 osób,
i)Krzynowłoga Wielka  Gadomiec Miłocięta  Gadomiec Chrzczany  Gadomiec Jebieńki  Gadomiec Jędryki - Gadomiec Trojany  Łazy   Dąbrowa - Czaplice Bąki  - Romany Karcze - Krzynowłoga Wielka  4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 23 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  51 osób,
j)Krzynowłoga Wielka  Kwiatkowo  Krzynowłoga Wielka   4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.16,4 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  5 osób,
k)Krzynowłoga Wielka  Lipowiec  Aleksandrowo  Rycice  Krzynowłoga Wielka  4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,5 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  41 osób.
l)Duczymin  Wasiły Zygny  Nowa Wieś  Annowo  Niskie Wielkie  Dąbrówka Ostrowska  Rapaty Żachy  Duczymin  4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 23 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  53 osoby.
Trasa przejazdu:
Zagaty  Chorzele  3 bilety,
Grąd Rycicki  Chorzele  4 bilety,
Przysowy  Chorzele  12 biletów,
Brzeski Kołaki  Chorzele  21 biletów,
Raszujka  Chorzele  14 biletów,
Pruskołęka  Chorzele  7 biletów,
Budki  Chorzele  30 biletów,
Opaleniec  Chorzele  34 biletów,
Chorzele Kordon  Chorzele  6 biletów,
Chorzele Stacja PKP  Chorzele  6 biletów,
Bogdany Wielkie  Chorzele - 4 bilety,
Bagienice  Chorzele  16 biletów,
Bagienice Kolonia  Chorzele  3 bilety,
Niskie Wielkie/Bobry  Chorzele  3 bilety,
Przątalina  Chorzele  2 bilety,
Rembielin  Chorzele  21 biletów,
Chorzele (Przedszkole Samorządowe)  Łaz  8 biletów,
Kwiatkowo  Krzynowłoga Wielka  5 biletów,
Lipowiec  Krzynowłoga Wielka  9 biletów,
Rycice  Krzynowłoga Wielka  27 biletów,
Czaplice Bąki  Krzynowłoga Wielka  16 biletów,
Aleksandrowo  Krzynowłoga Wielka  5 biletów,
Łazy  Krzynowłoga Wielka  1 bilet,
Gadomiec Miłocięta  Krzynowłoga Wielka  16 biletów,
Gadomiec Trojany  Krzynowłoga Wielka  1 bilet,
Gadomiec Jebieńki  Krzynowłoga Wielka  1 bilet,
Gadomiec Jędryki  Krzynowłoga Wielka  2 bilety,
Romany Karcze  Krzynowłoga Wielka  2 bilety,
Gadomiec Chrzczany  Krzynowłoga Wielka  5 biletów,
Dąbrowa  Krzynowłoga Wielka  7 biletów,
Wasiły Zygny  Duczymin  14 biletów,
Naowa Wieś  Duczymin  21 biletów,
Annowo  Duczymin  4 bilety,
Dąbrówka Ostrowska  Duczymin  9 biletów,
Rapaty Żachy  Duczymin  3 bilety,
Niskie Wielkie  Duczymin  2 bilety.
Razem: 344 bilety
Część 2
1)Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi, Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie, Zespołu Szkół w Zarębach (prognozowana miesięczna liczba zakupionych biletów):
a)24 sztuki dla uczniów dojeżdżających do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi,
b)35 sztuk dla uczniów dojeżdżających do  Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie,
c)159 sztuk dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkół w Zarębach.
Trasa przejazdu:
Raszujka  Poścień Wieś  12 biletów,
Pruskołęka  Poścień Wieś  8 biletów,
Poścień Zamion  Poścień Wieś  4 bilety,
Binduga  Krukowo  13 biletów,
Rzodkiewnica  Krukowo  11 biletów,
Nowa Wieś Zarębska  Krukowo  5 biletów,
Krukowo  Krukowo  5 biletów,
Wierzchowizna  Krukowo  1 bilet,
Binduga - Zaręby  5 biletów,
Krukowo  Zaręby  24 biletów,
Rzodkiewnica  Zaręby  22 bilety,
Wierzchowizna  Zaręby  3 bilety,
Poścień Wieś  Zaręby  8 biletów,
Poścień Zamion  Zaręby - 3 bilety,
Pruskołęka  Zaręby  3 bilety,
Łaz  Zaręby  34 bilety,
Mącice  Zaręby  22 bilety,
Ścięciel  Zaręby  3 bilety,
Nowa Wieś Zarębska  Zaręby  7 biletów,
Rawki  Zaręby  7 biletów,
Zaręby Podrzecze  Zaręby  4 bilety,
Zaręby Borek  Zaręby  14 biletów.
Razem: 218 biletów
2)Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół obejmuje następujące kursy:
a)Zaręby  Łaz  Zaręby Borek -  Mącice  Zaręby  2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 27,2 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  70 osób,
b)Zaręby  Mącice  Zaręby  1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 10,2 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  22 osoby,
c)Zaręby  Zaręby Borek - Łaz  Zaręby  1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  48 osób,
d)Zaręby  Krukowo  Zaręby  2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 10,2 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  24 osoby,
e)Zaręby  Ścięciel  Zaręby  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.20,8 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  3 osoby,
f)Zaręby  Zaręby Podrzecze  Zaręby  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 6,9 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  4 osoby,
g)Zaręby  Rawki  Wierzchowizna  Nowa Wieś Zarębska  Binduga  Rzodkiewnica  Zaręby  Chorzele - 2  kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 35,3 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  44 osoby,
h)Zaręby  Rzodkiewnica  Zaręby  1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 21,6 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  22 osoby,
i)Zaręby  Rawki  Wierzchowizna  Nowa Wieś Zarębska  Binduga - Zaręby  2 kursy dziennie o   długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 25 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  22 osoby,
j)Zaręby  Raszujka  Pruskołęka  Poścień Zamion -  Poścień Wieś Szkoła    Zaręby  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 31,7 (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  38 osób,
k)Krukowo - Rzodkiewnica  Krukowo  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,4 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  11 osób,
l)Krukowo  Wierzchowizna - Nowa Wieś Zarębska - Binduga  Krukowo  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 17 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  24 osób.
2)Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz) wraz ze sprawowaniem opieki w trakcie wykonywania usługi w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.), z:
a)miejscowości wskazanych w części 1 i części 2 do szkół i przedszkola,
b)z siedziby szkół i przedszkola do miejscowości wskazanych w części 1 i części 2.
3.Przedmiot umowy będzie wykonywany w oparciu o rozkład jazdy dla określonej trasy, na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
4.Przedmiot umowy będzie wykonywany w dni nauki szkolnej w godzinach umożliwiających:
a)przybycie uczniów do szkoły i przedszkola nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i przedszkolnych,
b)opuszczenie szkoły i przedszkola o godzinie ustalonej przez Zamawiającego.
5.Liczba kursów, ilość przewożonych uczniów, długość trasy a także rodzaj pojazdu w części 1 i części 2 są wielkościami szacunkowymi. Dokładna ilość kursów, rodzaj pojazdów, długość trasy zostanie ustalona z Wykonawcą, po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach i przedszkolu.
6.W ofercie należy podać stałą cenę (obowiązującą przez cały okres trwania umowy) za 1 bilet  miesięczny.
7.Cena za usługę dowozu to: cena brutto biletu miesięcznego (dowóz i odwóz) dla jednego ucznia na wyznaczonej trasie, która zawiera wszystkie koszty Wykonawcy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60100000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>60130000-8,
                63512000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży ważną  Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
-na część 1: nie mniejszą niż  180.000,00 złotych,
-na część 2: nie mniejszą niż  105.000,00 złotych,
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1)Wykonawca wykaże, iż  wykonał min. 1 usługę polegającą na przewozie osób na kwotę minimum: 
-dla części 1:     180.000,00 zł brutto każda,
-dla części 2:     100.000,00 zł brutto każda,
2)Wykonawca musi dysponować:
a)na część 1:
5 autobusami (1 autobus po min. 40 miejsc siedzących, 3 autobusy min.50 miejsc siedzących oraz 1 autobus zastępczy min. 50 miejsc siedzących), 3 busy po min. 20 miejsc siedzących. 
b)na część 2:   
4 autobusami (1 autobus min. 40 miejsc siedzących, 2 autobusy min.50 miejsc siedzących oraz 1 autobus zastępczy min. 50 miejsc siedzących), 2 busy min. 20 miejsc siedzących.
Wszystkie ww. pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). 
3)Wykonawca musi dysponować osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi n/w uprawnienia i doświadczenie:
-kierowcami  z wymaganiami kwalifikacyjnymi do prowadzenia pojazdów przewożących osoby (prawo jazdy odpowiedniej kategorii dostosowanej do rodzaju pojazdu, łącznie z badaniami psychologicznymi i z min. rocznym doświadczeniem związanym z przewozem osób).  

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji      o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu        do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; 
b)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony             od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna określona przez zamawiającego.
d)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />16.1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
16.2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 
a)dla części 1 przedmiotu zamówienia w wysokości:   5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych).
b)dla części 2 przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych)
16.3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
a)w pieniądzu,
b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c)w gwarancjach bankowych,
d)w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240),
f)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:  Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją:
wadium  Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku 2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych  część 1 zamówienia 
lub 
wadium  Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku 2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych  część 2 zamówienia
g)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
h)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
i)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
j)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
k)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
l)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie, jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego.
m)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
n)W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
o)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
p)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktur</td><td>20</td></tr><tr><td>wiek pojazdów do przewozu osób</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia wykonania umowy</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1.W przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny oferty brutto.
2.Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: ilości kursów, rodzaju pojazdu w poszczególnych częściach zamówienia, jak również zmianę długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takich zmian umowy. Do okoliczności tych strony zaliczają w szczególności: zmianę godzin lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie lub skrócenie trasy kursu, zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. 
3.Zmiany o których mowa w ust.2 nie mogą stanowić podstaw zwiększenia oraz zmniejszenia ceny jednostkowej biletu miesięcznego.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/11/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach, Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Samorządowego w Chorzelach zlokalizow anego w Łazie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach, Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach, Zespołu Szkół w Krzynowłodze, Zespołu Szkół w Duczyminie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1
1)Dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach, Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Samorządowego w Chorzelach zlokalizowanego w Łazie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach, Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach, Zespołu Szkół w Krzynowłodze Wielkiej, Zespołu Szkół w Duczyminie (prognozowana miesięczna liczba zakupionych biletów):
a)19 sztuk dla dzieci dojeżdżających do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach,
b)8 sztuk dla dzieci dojeżdżających do Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Samorządowego w Chorzelach zlokalizowanego w Łazie,
c)99 sztuk dla uczniów dojeżdżających do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach,
d)68 sztuk dla uczniów dojeżdżających do  Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach,
e)97 sztuk dla uczniów dojeżdżających do  Zespołu Szkół w Krzynowłodze Wielkiej.
f)53 sztuki dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkół w Duczyminie.
2)Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół i przedszkola obejmuje następujące kursy:
a)Chorzele  Rembielin  Chorzele  5 kursów dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.6,6 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  21 osób,
b)Chorzele  Brzeski Kołaki  Przysowy  Grąd Rycicki  Zagaty  Chorzele  1 kurs dziennie o  długości trasy wynoszącej ok. 18,3 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18,3 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  40 osób,
c)Chorzele  Budki  Raszujka  Pruskołęka  Chorzele  1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 19 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 19 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  51 osób,
d)Chorzele  Opaleniec  Chorzele Kordon  Chorzele   1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 12,6 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12,6 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  40 osób,
e)Chorzele  Bogdany Wielkie  Bagienice  Chorzele  1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 10,2 km (autobus), 4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 10,2 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  20 osób,
f)Chorzele  Stacja PKP Chorzele  Chorzele  5 kursów dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,5 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  6 osób,
g)Chorzele  Niskie Wielkie - Bagienice Kolonia  Przątalina - Chorzele  5 kursów dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  8 osób,
h)Chorzele (Przedszkole Samorządowe w Chorzelach)  Łaz (oddział zamiejscowy Przedszkola Samorządowego w Chorzelach)  2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.18 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  8 osób,
i)Krzynowłoga Wielka  Gadomiec Miłocięta  Gadomiec Chrzczany  Gadomiec Jebieńki  Gadomiec Jędryki - Gadomiec Trojany  Łazy   Dąbrowa - Czaplice Bąki  - Romany Karcze - Krzynowłoga Wielka  4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 23 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  51 osób,
j)Krzynowłoga Wielka  Kwiatkowo  Krzynowłoga Wielka   4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.16,4 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  5 osób,
k)Krzynowłoga Wielka  Lipowiec  Aleksandrowo  Rycice  Krzynowłoga Wielka  4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,5 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  41 osób.
l)Duczymin  Wasiły Zygny  Nowa Wieś  Annowo  Niskie Wielkie  Dąbrówka Ostrowska  Rapaty Żachy  Duczymin  4 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 23 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  53 osoby.
Trasa przejazdu:
Zagaty  Chorzele  3 bilety,
Grąd Rycicki  Chorzele  4 bilety,
Przysowy  Chorzele  12 biletów,
Brzeski Kołaki  Chorzele  21 biletów,
Raszujka  Chorzele  14 biletów,
Pruskołęka  Chorzele  7 biletów,
Budki  Chorzele  30 biletów,
Opaleniec  Chorzele  34 biletów,
Chorzele Kordon  Chorzele  6 biletów,
Chorzele Stacja PKP  Chorzele  6 biletów,
Bogdany Wielkie  Chorzele - 4 bilety,
Bagienice  Chorzele  16 biletów,
Bagienice Kolonia  Chorzele  3 bilety,
Niskie Wielkie/Bobry  Chorzele  3 bilety,
Przątalina  Chorzele  2 bilety,
Rembielin  Chorzele  21 biletów,
Chorzele (Przedszkole Samorządowe)  Łaz  8 biletów,
Kwiatkowo  Krzynowłoga Wielka  5 biletów,
Lipowiec  Krzynowłoga Wielka  9 biletów,
Rycice  Krzynowłoga Wielka  27 biletów,
Czaplice Bąki  Krzynowłoga Wielka  16 biletów,
Aleksandrowo  Krzynowłoga Wielka  5 biletów,
Łazy  Krzynowłoga Wielka  1 bilet,
Gadomiec Miłocięta  Krzynowłoga Wielka  16 biletów,
Gadomiec Trojany  Krzynowłoga Wielka  1 bilet,
Gadomiec Jebieńki  Krzynowłoga Wielka  1 bilet,
Gadomiec Jędryki  Krzynowłoga Wielka  2 bilety,
Romany Karcze  Krzynowłoga Wielka  2 bilety,
Gadomiec Chrzczany  Krzynowłoga Wielka  5 biletów,
Dąbrowa  Krzynowłoga Wielka  7 biletów,
Wasiły Zygny  Duczymin  14 biletów,
Naowa Wieś  Duczymin  21 biletów,
Annowo  Duczymin  4 bilety,
Dąbrówka Ostrowska  Duczymin  9 biletów,
Rapaty Żachy  Duczymin  3 bilety,
Niskie Wielkie  Duczymin  2 bilety.
Razem 344 bilety<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60100000-9, 60130000-8,
                    63512000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktur</td><td>20</td></tr><tr><td>wiek pojazdów do przewozu osób</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi, Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie, Zespołu Szkół w Zarębach <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2
1)Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi, Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie, Zespołu Szkół w Zarębach (prognozowana miesięczna liczba zakupionych biletów):
a)24 sztuki dla uczniów dojeżdżających do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi,
b)35 sztuk dla uczniów dojeżdżających do  Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie,
c)159 sztuk dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkół w Zarębach.
Trasa przejazdu:
Raszujka  Poścień Wieś  12 biletów,
Pruskołęka  Poścień Wieś  8 biletów,
Poścień Zamion  Poścień Wieś  4 bilety,
Binduga  Krukowo  13 biletów,
Rzodkiewnica  Krukowo  11 biletów,
Nowa Wieś Zarębska  Krukowo  5 biletów,
Krukowo  Krukowo  5 biletów,
Wierzchowizna  Krukowo  1 bilet,
Binduga - Zaręby  5 biletów,
Krukowo  Zaręby  24 biletów,
Rzodkiewnica  Zaręby  22 bilety,
Wierzchowizna  Zaręby  3 bilety,
Poścień Wieś  Zaręby  8 biletów,
Poścień Zamion  Zaręby - 3 bilety,
Pruskołęka  Zaręby  3 bilety,
Łaz  Zaręby  34 bilety,
Mącice  Zaręby  22 bilety,
Ścięciel  Zaręby  3 bilety,
Nowa Wieś Zarębska  Zaręby  7 biletów,
Rawki  Zaręby  7 biletów,
Zaręby Podrzecze  Zaręby  4 bilety,
Zaręby Borek  Zaręby  14 biletów.
Razem: 218 biletów
2)Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół obejmuje następujące kursy:
a)Zaręby  Łaz  Zaręby Borek -  Mącice  Zaręby  2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 27,2 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  70 osób,
b)Zaręby  Mącice  Zaręby  1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 10,2 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  22 osoby,
c)Zaręby  Zaręby Borek - Łaz  Zaręby  1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  48 osób,
d)Zaręby  Krukowo  Zaręby  2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 10,2 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  24 osoby,
e)Zaręby  Ścięciel  Zaręby  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.20,8 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  3 osoby,
f)Zaręby  Zaręby Podrzecze  Zaręby  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 6,9 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  4 osoby,
g)Zaręby  Rawki  Wierzchowizna  Nowa Wieś Zarębska  Binduga  Rzodkiewnica  Zaręby  Chorzele - 2  kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 35,3 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  44 osoby,
h)Zaręby  Rzodkiewnica  Zaręby  1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 21,6 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  22 osoby,
i)Zaręby  Rawki  Wierzchowizna  Nowa Wieś Zarębska  Binduga - Zaręby  2 kursy dziennie o   długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 25 km (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  22 osoby,
j)Zaręby  Raszujka  Pruskołęka  Poścień Zamion -  Poścień Wieś Szkoła    Zaręby  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 31,7 (autobus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  38 osób,
k)Krukowo - Rzodkiewnica  Krukowo  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,4 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  11 osób,
l)Krukowo  Wierzchowizna - Nowa Wieś Zarębska - Binduga  Krukowo  3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 17 km (bus), przewidywana liczba uczniów/dzieci  24 osób.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60100000-9, 60130000-8,
                    63512000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktur</td><td>20</td></tr><tr><td>wiek pojazdów do przewozu osób</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com