JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161108/338838-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi' target='_blank'>http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 338838 - 2016
              z dnia 2016-11-08 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Trzebnica: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALA IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ 
W TRZEBNICY
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Prusicka 53-55 
              ,
              55100  
              Trzebnica, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              713 120 920, e-mail
              , faks
              713 121 498.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.szpital-trzebnica.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />SIWZ została podzielona na Część Jawną udostępnioną na stronie internetowej Zamawiającego (to jest SIWZ część formalna oraz Załączniki od nr 1 do nr 8 do SIWZ ) http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi oraz Część Poufna obejmująca Załączniki od nr 9 do nr 10 do SIWZ, udostępnianej na zasadach: Wykonawca informacje objęte ochroną poufności, to jest Załączniki nr 9  nr 10 do SIWZ  Część Poufna, może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich udostępnienie. Wniosek, o którym mowa w zdaniu poprzednim, składa się na adres poczty elektronicznej:  przetargi@szpital-trzebnica.pl. Część Poufna zostanie udostępniona w formie elektronicznej na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej. We wniosku o udostępnienie Części Poufnej należy podać dane wnioskodawcy.</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 z późn. zm.) , osobiście, za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />sekretariat pok. nr 62, budynek administracji w siedzibie Zamawiającego  Trzebnica, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALA IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ 
W TRZEBNICY
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/21/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie:
1.1.	obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej obejmującego szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych, którego zakres szczegółowo określa rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. Nr 293, poz. 1729),
1.2.	dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem ,
1.3.	ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
1.4.	ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 
2.	Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
2.1.	Część 1: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz  dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem,
2.2.	Część 2: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk oraz ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera:
3.1.	dla Części 1, Załącznik nr 1 (Opisz przedmiotu Zamówienia) do wzoru Umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
3.2.	dla Części 2, Załącznik nr 1 (Opis przedmiotu Zamówienia) do wzoru Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.	Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu 1 stycznia 2017 r., a zakończy w dniu 31 grudnia 2017 r. 
5.	Stosunek ubezpieczenia będzie zawarty na okres 12 miesięcznej ochrony ubezpieczeniowej, obejmującej termin wskazany w ust. 4. Okres rozliczeniowy będzie tożsamy z okresem ubezpieczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>66510000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>66515000-3,
                66515100-4,
                66515300-6,
                66515400-7,
                66516000-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1.	Zamówienie jest finansowane w całości ze środków własnych Zamawiającego. 
2.	Składka ubezpieczeniowa za udzielaną ochronę ubezpieczeniową w okresie wskazanym w Sekcji II.7) ust. 1 SIWZ, będzie płatna w 4 równych ratach płatnych zgodnie z harmonogramem:
2.1.	Pierwsza rata  płatna do dnia 30 stycznia 2017 r.
2.2.	Druga rata  płatna do dnia 25 kwietnia 2017 r.
2.3.	Trzecia rata -  płatna do dnia 25 lipca 2017 r.
2.4.	Czwarta rata  płatna do dnia 25 października 2017 r. 
3.	Składka ubezpieczeniowa będzie płatna przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w Umowie.
4.	Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w Postępowaniu:
1.	posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - to jest posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r., poz. 1844 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę na daną część Zamówienia, posiadał w odniesieniu do tej części uprawnienia w zakresie grup ubezpieczeń:
1.1.	dla Części 1, co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
1.2.	dla Części 2, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie żąda od Wykonawcy złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem  art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.	W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Sekcji III.1) ust. 2, Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności:
1.1.	zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, 
1.1.1	dla Części 1, co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
1.1.2	dla Części 2, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8 i  9  Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
1.2.	gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, potwierdzające, że Wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w Postępowaniu wskazany w Sekcji III.1) ust. 2, przedkładając środki dowodowe, na przykład dokumenty lub oświadczenia złożone przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że może wykonywać działalność ubezpieczeniową i posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej związanej z przedmiotem Zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie żąda od Wykonawcy  oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>Klauzule fakultatywne</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiany są przewidzenie we wzorze Umowy stanowiącym Zał. nr 3  do SIWZ i w załączniku nr 4 do SIWZ znajdujących się  w części jawnej. Poniżej zacytowane zostały zapisy ze wzorów umów: Dot. części 1 - zał. nr 3 do SIWZ: 1.	Strony, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewidują możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1.1. w zakresie zmiany (podwyższenia, obniżenia) sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. Umowy oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1.Umowy - również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa która wpłynie na ubezpieczenie zawarte w ramach Umowy, Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.1, powodujące zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1., łącznie nie mogą przekroczyć 50% składki ubezpieczeniowej określonej pierwotnie w § 4 ust. 1 (łączna cena ofertowa) lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1., zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia tej składki; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.1., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy; Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy;
1.2. w zakresie określonym w art. 816 KC, to jest w zakresie zmiany wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2., w razie ujawnienia okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku ubezpieczeniowego, poczynając od chwili, w której zaszła ta okoliczność, nie wcześniej jednak, niż od początku bieżącego okresu ubezpieczenia  na uzasadniony wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela; Ciężar wykazania wpływu danej okoliczności na prawdopodobieństwo zajścia wypadku ubezpieczeniowego spoczywa na wnioskodawcy, który domaga się odpowiedniej zmiany wysokości składki; Żądanie zmiany wysokości składki powinno być w szczególności sprecyzowane i uzasadnione co do wysokości; Odpowiednia zmiana składki, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.2., oznacza jej zwiększenie lub zmniejszenie do takiej wysokości, w jakiej składka byłaby pobrana w razie uwzględnienia okoliczności zmieniającej prawdopodobieństwo nastąpienia wypadku ubezpieczeniowego; Brak wypowiedzenia Umowy w odpowiedzi na zgłoszone żądanie zmiany wysokości łącznej składki, o którym mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.2., nie jest uznawane za akceptację żądania; Zmiana, o której mowa, może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy;1.3. w zakresie zmiany w strukturze Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, jego przekształcenia, połączenia lub podziału oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2.  również w zakresie zmiany wysokości takiej składki; w wyniku zmiany, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.3., Ubezpieczyciel zobowiązany będzie do udzielania ochrony ubezpieczeniowej również wobec podmiotów przejmujących, nowo zawiązanych, przekształconych lub wydzielonych na warunkach i w zakresie wynikającym z Umowy; Wszelkie rozliczenia płatności składki z tytułu zmiany, o której mowa, dokonywane będą w systemie pro rata termporis; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; W przypadku braku zgody Stron na zmiany, o których mowa, Ubezpieczającemu przysługuje zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej w systemie pro rata za dzień ochrony, bez potrącania kosztów manipulacyjnych. 
1.4.	w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy gwarancyjnej lub limitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.2. oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1lub zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. - również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności:
1.4.1.	nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy gwarancyjnej lub limitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z umowy ubezpieczenia; 
1.4.2.	Ubezpieczający/Ubezpieczony zmieni zakres prowadzonej działalności, w tym również działalności leczniczej; 
1.4.3.	Ubezpieczający / Ubezpieczony w związku z organizacją imprezy będzie zainteresowany rozszerzeniem zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1. pkt. 1.2.; 
1.4.4.		nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenie zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy gwarancyjnej, lub limitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w ubezpieczeniu; 
1.4.5.	nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne;
Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.5., powodujące zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub składki ubezpieczeniowej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.2., łącznie nie mogą przekroczyć 50% łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 . określonej pierwotnie w Umowie (łączna cena ofertowa) lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. , zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.4., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela w systemie pro rata termporis, na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy; Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy;
1.5.	w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia określonego w § 2 ust. 1 pkt 1.2.  określonego w Załączniku nr 1 do Umowy Opis przedmiotu Zamówienia, bądź w ogólnych lub szczególnych warunkach ubezpieczenia, w tym również w zakresie rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o dodatkowe ryzyka, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności:
1.5.1.	nastąpi zmiana rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, w tym również działalności leczniczej,
1.5.2.		nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia,
1.5.3.	nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia;
z zastrzeżeniem, że przedmiotowa zmiana nie będzie skutkowała podwyższeniem wysokości składki ubezpieczeniowej, o której mowa w§ 4 ust. 2 z tytułu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2., lub podwyższeniem wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1; Zmiana, o której mowa powyżej, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy;
1.6.	 w zakresie zmiany wzorców umownych lub Ogólnych (Szczególnych) Warunków Ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 4 mających zastosowanie do ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2., w przypadku gdy Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych lub Ogólnych (Szczególnych) Warunków Ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować zwiększeniem łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2 za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2.; Zmiana, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.6., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy;
2.	Niezależnie od postanowień § 6 ust. 1, do Umowy mogą zostać wprowadzone zmiany w zakresie dopuszczalnym wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2  6 Ustawy Pzp, to jest w przypadku gdy zajdzie co najmniej jedna z następujących okoliczności:
2.1.	zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych Zamówieniem (zamówieniem podstawowym), o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
2.1.1.	zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług zamówionych w ramach Zamówienia (zamówienia podstawowego),
2.1.2.	zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
2.1.3.	wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
2.2.	zostały spełnione łącznie następujące warunki:
2.2.1.	konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2.2.2.	wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
2.3.	Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił Zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
2.3.1.	w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
2.3.2.	w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
2.4.	zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
2.5.	łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
3.	Zmiana w zakresie danych dotyczących Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, a w szczególności ich adresy lub nazwy, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentowania, numer rachunku bankowego nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym Stronie.
Dot. części 2 - załącznik nr 4 do SIWZ: 1.	Strony, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewidują możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1.1.	w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia określonego w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub 1.2. .określonego w Załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu Zamówienia), bądź w ogólnych lub szczególnych warunkach ubezpieczenia, w tym również w zakresie rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o dodatkowe ryzyka, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności:
1.1.1.	nastąpi zmiana rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, w tym również działalności leczniczej, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mająca wpływ na powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia,
1.1.2.		nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia,
1.1.3.	nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia;
z zastrzeżeniem, że przedmiotowa zmiana nie będzie skutkowała podwyższeniem wysokości składki ubezpieczeniowej z tytułu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2.,lub podwyższeniem wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1; Zmiana, o której mowa powyżej, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy;
1.2.	w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. . oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej z tytułu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1pkt 1.1. lub pkt. 1.2.. lub wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1  również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności:
1.2.1.	nastąpi obniżenie lub wyczerpanie limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z umowy ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 .;
1.2.2.	Ubezpieczający/Ubezpieczony zmieni zakres lub rozmiar prowadzonej działalności, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku; 
1.2.3.	nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w umowie ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1pkt 1.1. lub pkt. 1.2,
1.2.4.	nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne;
Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.2.  powodujące zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w  § 4 ust. 1 lub składki za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2, łącznie nie mogą przekroczyć 50% odpowiedniej składki ubezpieczeniowej z tytułu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2 określonej pierwotnie w pkt. 3 Załącznika nr 3 lub pkt. 3 Załącznika nr 4 do Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy (Oferta Ubezpieczyciela z dnia ..- Formularz oferty wraz z Załącznikiem  nr 3 i nr 4 do Formularza oferty) oraz w § 4 ust. 1 zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek, z zastrzeżeniem klauzuli nr 31 Klauzula wartości przezornych / kwot niepokrytych i klauzuli nr 58 Klauzula odtworzenia limitów sumy ubezpieczenia podlegających wyczerpaniu określonych w Załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu Zamówienia);  Dodatkowa składka z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt 1.2.  zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela w systemie pro rata termporis na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona z zastosowaniem stawek ubezpieczeniowych wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy (Oferta Ubezpieczyciela z dnia ..- Formularz oferty wraz z Załącznikami nr 3 i nr 4 do Formularza oferty) (to jest w pkt 2 Załącznika nr 3 do Formularza do oferty lub w tabeli w pkt 2 (kolumna 03) Załącznika nr 4 do Formularza oferty)  Zmiana, o której mowa  może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy. 
1.3.	w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia lub sumy ubezpieczenia (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) mających zastosowanie w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust.1 bądź na zmianę składki   ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 2  również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli wystąpią okoliczności określone w klauzuli nr 5 Klauzula pierwszej aktualizacji określonej w Załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu Zamówienia); Warunki wprowadzenia zmian, o których mowa w zdaniu poprzednim, a także ich zakres, charakter i zasady wprowadzania określono w klauzuli nr 5 Klauzuli pierwszej aktualizacji określonej w Załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu Zamówienia);
1.4.	w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia lub sumy ubezpieczenia (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. oraz jeżeli zmiana ta, ma wpływ na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej z tytułu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2 lub zmianę wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1  również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli wystąpią okoliczności określone w klauzuli nr 4 Klauzula automatycznego pokrycia, o której mowa w Załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu Zamówienia); Warunki wprowadzenia zmian, o których mowa w zdaniu poprzednim, a także ich zakres, charakter i zasady wprowadzania określono w klauzuli nr 4 Klauzula automatycznego pokrycia określonej w Załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu Zamówienia);
1.5.	w zakresie zmiany wzorców umownych lub Ogólnych (Szczególnych) Warunków Ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 4 mających zastosowanie do ubezpieczeń, o których mowa w § 2 ust. 1, w przypadku gdy Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych lub Ogólnych (Szczególnych) Warunków Ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować zwiększeniem łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub składki ubezpieczeniowej za poszczególne ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 1; Zmiana, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.5., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy;
1.6.	w zakresie określonym w art. 816 KC, to jest w zakresie zmiany wysokości składki ubezpieczeniowej z tytułu danego ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 lub łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1, w razie ujawnienia okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku ubezpieczeniowego, poczynając od chwili, w której zaszła ta okoliczność, nie wcześniej jednak niż od początku bieżącego okresu ubezpieczenia  na uzasadniony wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela; Ciężar wykazania wpływu danej okoliczności na prawdopodobieństwo zajścia wypadku ubezpieczeniowego spoczywa na wnioskodawcy, który domaga się odpowiedniej zmiany wysokości składki; Żądanie zmiany wysokości składki powinno być w szczególności sprecyzowane i uzasadnione co do wysokości; Odpowiednia zmiana składki ubezpieczeniowej za dane ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 lub łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1, oznacza jej zwiększenie lub zmniejszenie do takiej wysokości, w jakiej składka byłaby pobrana w razie uwzględnienia okoliczności zmieniającej prawdopodobieństwo nastąpienia wypadku ubezpieczeniowego; Określenie wysokości takiej składki ubezpieczeniowej nastąpi z uwzględnieniem stawki ubezpieczeniowej/składki ubezpieczeniowej określonej w Załączniku nr 2 do Umowy (Oferta Ubezpieczyciela  Formularz oferty wraz Załącznikami , nr 3 i nr 4 do Formularza oferty), a w przypadku braku stawki ubezpieczeniowej, Ubezpieczyciel zmieniając taką składkę obowiązany będzie określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana; Brak wypowiedzenia Umowy w odpowiedzi na zgłoszone żądanie zmiany wysokości składki w zakresie danego ubezpieczenia określonego w § 2 ust. 1, nie jest uznawane za akceptację żądania; Zmiana, o której mowa, może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy;
1.7.	w zakresie zmiany w strukturze Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, jego przekształcenia, połączenia lub podziału oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej z tytułu danego ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 1 lub łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1  również w zakresie zmiany wysokości takiej składki; w wyniku zmiany, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt.1.7., Ubezpieczyciel zobowiązany będzie do udzielania ochrony ubezpieczeniowej również wobec podmiotów przejmujących, nowo zawiązanych, przekształconych lub wydzielonych na warunkach i w zakresie wynikającym z Umowy; Wszelkie rozliczenia płatności składki z tytułu zmiany, o której mowa, dokonywane będą w systemie pro rata termporis; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; W przypadku braku zgody Stron na zmiany, o których mowa, Ubezpieczającemu przysługuje zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej w systemie pro rata za dzień ochrony, bez potrącania kosztów manipulacyjnych. 
2.	Niezależnie od postanowień § 6 ust. 1, do Umowy mogą zostać wprowadzone zmiany w zakresie dopuszczalnym wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2  6 Ustawy Pzp, to jest w przypadku gdy zajdzie co najmniej jedna z następujących okoliczności:
2.1.	zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych Zamówieniem (zamówieniem podstawowym), o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
2.1.1.	zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług zamówionych w ramach Zamówienia (zamówienia podstawowego),
2.1.2.	zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
2.1.3.	wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
2.2.	zostały spełnione łącznie następujące warunki:
2.2.1.	konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2.2.2.	wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
2.3.	Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił Zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
2.3.1.	w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
2.3.2.	w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
2.4.	zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
2.5.	łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
3.	Zmiana w zakresie danych dotyczących Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, a w szczególności ich adresy lub nazwy, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentowania, numer rachunku bankowego nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym Stronie.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Część Poufna obejmująca Załączniki od nr 9 do nr 10 do SIWZ, udostępnianej na zasadach :Wykonawca informacje objęte ochroną poufności, to jest Załączniki nr 9  nr 10 do SIWZ  Część Poufna, może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich udostępnienie. Wniosek, o którym mowa w zdaniu poprzednim, składa się na adres poczty elektronicznej:  przetargi@szpital-trzebnica.pl. Część Poufna zostanie udostępniona w formie elektronicznej na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej. We wniosku o udostępnienie Części Poufnej należy podać dane wnioskodawcy.
<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Wnioskodawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do treści wszelkich dokumentów i informacji udostępnionych w toku Postępowania, to jest Część Poufna. <br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 18/11/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Oferta musi składać się z następujących oświadczeń i dokumentów:
1.1.	Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony według wzoru z Załącznika nr 1 do SIWZ  Część Jawna.
1.1.1.	W przypadku gdy Wykonawca nie złoży lub przedłoży w ofercie nie wypełniony lub nie podpisany Formularz oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
1.1.2.	W przypadku gdy Wykonawca nie złoży lub przedłoży w ofercie nie wypełniony Załącznik do Formularza oferty, Zamawiający odrzuci ofertę.  
1.2.	Pełnomocnictwo.
1.2.1.	W przypadku podpisania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. 
1.2.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. 
1.2.3.	Wykonawca powinien dołączyć stosowny odpis z rejestru Wykonawcy, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę lub oświadczenia i poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane w niniejszym Postępowaniu oraz z którego wynika umocowanie osoby udzielającej w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (na przykład w przypadku udzielenia przez Pana X pełniącego funkcję Prezesa Zarządu Wykonawcy Y, pełnomocnictwa dla Pana Z w dniu 1 sierpnia 2016 r. do złożenia oferty, należy dołączyć właściwy dokument rejestrowy dowodzący, że Pan X w dniu 1 sierpnia 2016 r. był pełniącym funkcję Prezesa Zarządu; dokumentem tym może być pełny odpis z rejestru handlowego Wykonawcy Y lub informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 687 z późn. zm.) stan na dzień 1 sierpnia 2016 r.). 
1.3.	Oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru z Załącznika nr 2 do SIWZ  Część Jawna.
1.3.1.	Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ  Część Jawna, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w Postępowaniu. 
1.3.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

2.	W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, są zobowiązani do złożenia w ofercie dokumentu pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w ust. 2. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
4.	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunki udziału w Postępowaniu określone w Sekcji III.1) ust. 2 SIWZ oraz w celu wykazania spełniania tych warunków złożyć oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5) ust. 1 SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, co do każdego z Wykonawców z osobna nie mogą istnieć okoliczności stanowiące podstawę jego wykluczenia z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp. 
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz  dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem,
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1 (Opisz przedmiotu Zamówienia) do wzoru Umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66516000-0,
                    66515100-4,
                    66516500-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>Klauzule fakultatywne</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk oraz ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1 (Opis przedmiotu Zamówienia) do wzoru Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66515000-3,
                    66515100-4,
                    66515300-6,
                    66515400-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>Klauzule fakultatywne</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com